an online Instagram web viewer
  • yatt_yamin
    Ustaz Tido Stokis Cheras
    @yatt_yamin

Images by yatt_yamin

Produk Minda Viral homoepati Ustaz Tido bukan hanya untuk kanak² je tau.. Sekiranya awak ada sindrom liat nak bangun pagi, boleh cuba amalkan juga. Boleh nampak kesannya seawal 2 minggu. Awak takkan percaya selagi tidak alami sendiri.

#Rich46
#MakSayangKoNak
Produk Minda Viral homoepati Ustaz Tido bukan hanya untuk kanak² je tau.. Sekiranya awak ada sindrom liat nak bangun pagi, boleh cuba amalkan juga. Boleh nampak kesannya seawal 2 minggu. Awak takkan percaya selagi tidak alami sendiri. #Rich46  #MakSayangKoNak 
Jom ubah result anak dari biasa ke luar biasa..hati ibu ayah gembira..anak2 lagi bahagia
Jom ubah result anak dari biasa ke luar biasa..hati ibu ayah gembira..anak2 lagi bahagia
mak ayah cepat putus asa.. rasa macam tak ada jalan penyelesaian..
.
padahal #homeopatimindaustaztido dah bantu ramai pelajar selesai 3 masalah ni.. ramai mak ayah gembira.. . ➡️ anak susah bangun pagi,
➡️ anak mengantuk dalam kelas,
➡️ anak lemah dalam pelajaran.. .
Tak nak ker anda jadi sebahagian ibu bapa yang gembira😊
. 
#produkmindaRM15 
#produkmindaviral
#ustaztido 
#homeopatimindaustaztido
#Rich46 
#agenustaztido
#agendiperlukan
#MakSayangkoNak
Homoepati Ustaz Tido memang masih baru di pasaran, namun testimoni semakin meningkat saban hari. 3 kekuatan produk iaitu ☑️ Membantu anak² MUDAH BANGUN pagi
☑️ Mengurangkan MENGANTUK dalam kelas. ☑️ Menjadikan anak² lebih fokus serta menguatkan HAFALAN

mampu memberi nilai tambah kepada Produk Minda Viral ini.

#rich46
#ejenDiperlukan
#MakSayangKoNak
Homoepati Ustaz Tido memang masih baru di pasaran, namun testimoni semakin meningkat saban hari. 3 kekuatan produk iaitu ☑️ Membantu anak² MUDAH BANGUN pagi ☑️ Mengurangkan MENGANTUK dalam kelas. ☑️ Menjadikan anak² lebih fokus serta menguatkan HAFALAN mampu memberi nilai tambah kepada Produk Minda Viral ini. #rich46  #ejenDiperlukan  #MakSayangKoNak 
Berapa Harga Anda Sanggup Bayar untuk anak-anak jadi lebih: ✅Cergas fikiran di Sekolah
✅Senang Bangun Pagi Untuk Solat
✅Mudah Hafal, terutamanya al Quran
✅Lebih Fokus masa dalam class

Berapa nilai yang tuan sanggup bayar untuk perubahan anak tersayang di atas?

#Homeopatimindaustaztido dah bantu ramai pelajar berubah.. ada mak nangis sebab anaknya dah banyak perubahan selepas amalkan supplement minda ni.. dah lah murah.. berkesan pulak tu dengan izin Allah.. boleh repeat banyak kali bila dah habis.. RM15 sahaja sebotol boleh tahan 20 hari.. supplement paling murah di pasaran..! #maksayangkonak
#ustaztido
Berapa Harga Anda Sanggup Bayar untuk anak-anak jadi lebih: ✅Cergas fikiran di Sekolah ✅Senang Bangun Pagi Untuk Solat ✅Mudah Hafal, terutamanya al Quran ✅Lebih Fokus masa dalam class Berapa nilai yang tuan sanggup bayar untuk perubahan anak tersayang di atas? #Homeopatimindaustaztido  dah bantu ramai pelajar berubah.. ada mak nangis sebab anaknya dah banyak perubahan selepas amalkan supplement minda ni.. dah lah murah.. berkesan pulak tu dengan izin Allah.. boleh repeat banyak kali bila dah habis.. RM15 sahaja sebotol boleh tahan 20 hari.. supplement paling murah di pasaran..! #maksayangkonak  #ustaztido 
Mak ayah mana sanggup tengok anak *GAGAL* *EXAM*......Tapi mak ayah sedar atau tidak 3 sebab ni punca anak gagal exam.. ❌ Anak susah bangun pagi
❌ Anak mengantuk dalam kelas, cikgu ajar terlepas, tak faham
❌ Hafalan lemah.. subjek sejarah perlukan hafalan yang kuat.. gagal sejarah tak dapat slip SPM! 
#Homeopatimindaustaztido dah bantu ramai pelajar berubah.. ada mak nangis sebab anaknya dah banyak perubahan selepas amalkan supplement minda ni.. dah lah murah.. berkesan pulak tu dengan izin Allah.. boleh repeat banyak kali bila dah habis.. RM15 sahaja sebotol boleh tahan 20 hari.. supplement paling murah di pasaran..!
Mak ayah mana sanggup tengok anak *GAGAL* *EXAM*......Tapi mak ayah sedar atau tidak 3 sebab ni punca anak gagal exam.. ❌ Anak susah bangun pagi ❌ Anak mengantuk dalam kelas, cikgu ajar terlepas, tak faham ❌ Hafalan lemah.. subjek sejarah perlukan hafalan yang kuat.. gagal sejarah tak dapat slip SPM! #Homeopatimindaustaztido  dah bantu ramai pelajar berubah.. ada mak nangis sebab anaknya dah banyak perubahan selepas amalkan supplement minda ni.. dah lah murah.. berkesan pulak tu dengan izin Allah.. boleh repeat banyak kali bila dah habis.. RM15 sahaja sebotol boleh tahan 20 hari.. supplement paling murah di pasaran..!
Bagus betul produk minda homeopati ni. Produk Rm15 je. Ada 100 biji. 
Dr umur 2 thn dan semua tahap umur boleh amal produk ni.

Inshaallah xde kesan smpingan.

Apa yg penting produk ni banyak kegunaan dalam mmberikan fokus yg baik terhdap minda kita, bantu ank2 yg susah bangun pagi, anak2 yg xminat belajar kita bantu sebaiknya dan yg penting mmpositifkan minda dan aura kita sntiasa.

Glukos sukros dr tebu sgt mmbantu minda kita.

Produk mampu milik yg setanding dengan produk lain dipasaran yg bernilai ratusan ringgit. Nape perlu pilih yg mahal??Sedangkn yg bernilai RM15 sgt mmbantu kita seisi keluarga. 
Asbab produk.
Usahanya kita.
Redhanya Allah.
Inshaallah makan pun boleh jana pendapatan kalau kena gaya dan caranya.

Nk makan seisi keluarga??? Elok sgt ambik pakej 4 botol rm60 je pun. Inshaallah minda keluarga kita dijaga sedari awal.

Nak jana pendapatan??? Marilah bermula sebagai ejen inshaallah merasa juga pendapatan smpingn dismping makan produk secara percuma seisi keluarga. Inshaallah.
Bagus betul produk minda homeopati ni. Produk Rm15 je. Ada 100 biji. Dr umur 2 thn dan semua tahap umur boleh amal produk ni. Inshaallah xde kesan smpingan. Apa yg penting produk ni banyak kegunaan dalam mmberikan fokus yg baik terhdap minda kita, bantu ank2 yg susah bangun pagi, anak2 yg xminat belajar kita bantu sebaiknya dan yg penting mmpositifkan minda dan aura kita sntiasa. Glukos sukros dr tebu sgt mmbantu minda kita. Produk mampu milik yg setanding dengan produk lain dipasaran yg bernilai ratusan ringgit. Nape perlu pilih yg mahal??Sedangkn yg bernilai RM15 sgt mmbantu kita seisi keluarga. Asbab produk. Usahanya kita. Redhanya Allah. Inshaallah makan pun boleh jana pendapatan kalau kena gaya dan caranya. Nk makan seisi keluarga??? Elok sgt ambik pakej 4 botol rm60 je pun. Inshaallah minda keluarga kita dijaga sedari awal. Nak jana pendapatan??? Marilah bermula sebagai ejen inshaallah merasa juga pendapatan smpingn dismping makan produk secara percuma seisi keluarga. Inshaallah.
Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido memang terbaik.

Khasiat produk memang setara dengan produk minda yg berharga RM150. Nape nak bayar lebih?? RM15 pun tip top uols.💪💪💪 Rm135 yg ada tu baik uols beli barang dapur,kannnn jimat tu.😍😍😍😍 Alhamdulillah setiap hari,pelbagai testimoni yg menarik ada. Antaranya ialah anak2 lebih fokus dan tajam ingatan,anak2 lebih cergas dan bertenaga, anak2 lebih mendengar nasihat dan menurut kata serta yg paling seronok,bangun pagi ibu tak payah jadi singa kerana ank2 bangun awal pagi dan bersemangat.

Kami sudah amalkan. Uols nape tak bermula lagi????Jommmm. RM15 je.😍😍😍🤗 #ustaztido
#produkviral
#StokisCheras
#RICH46 Terbaik
#EJENWANTED
Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido memang terbaik. Khasiat produk memang setara dengan produk minda yg berharga RM150. Nape nak bayar lebih?? RM15 pun tip top uols.💪💪💪 Rm135 yg ada tu baik uols beli barang dapur,kannnn jimat tu.😍😍😍😍 Alhamdulillah setiap hari,pelbagai testimoni yg menarik ada. Antaranya ialah anak2 lebih fokus dan tajam ingatan,anak2 lebih cergas dan bertenaga, anak2 lebih mendengar nasihat dan menurut kata serta yg paling seronok,bangun pagi ibu tak payah jadi singa kerana ank2 bangun awal pagi dan bersemangat. Kami sudah amalkan. Uols nape tak bermula lagi????Jommmm. RM15 je.😍😍😍🤗 #ustaztido  #produkviral  #StokisCheras  #RICH46  Terbaik #EJENWANTED 
4 botol tu Rm60 jerrrr
4 botol tu Rm60 jerrrr
Adik2 semua dah amalkan U$TaZ TiDÖ. Syukur Alhamdulillah kesan positif dan baik utk mereka yg amalkan.

Adik2 yang belum cuba meh cuba sebotol. Harga sangat2 kompetitif dan MAMPU BELI utk semua peringkat.

#ustazTido #rich46 #padu #makSayangKoNak #hebatLuarBiasa #ejenDiperlukan
Adik2 semua dah amalkan U$TaZ TiDÖ. Syukur Alhamdulillah kesan positif dan baik utk mereka yg amalkan.

Adik2 yang belum cuba meh cuba sebotol. Harga sangat2 kompetitif dan MAMPU BELI utk semua peringkat.

#ustazTido #rich46 #padu #makSayangKoNak #hebatLuarBiasa #ejenDiperlukan
Alhamdulillah melebarkan sayap manfaat U$TaZ TiDÖ kepada lebih ramai yang memerlukan.
. 
Agak2 kenal tak? Ala yang ade Beezer Box tu..
. 
Tahniah WaniMusic Syazwani dan kak Rohanis Hasry. Semoga homeopati Minda Ustaz Tido dpt diamalkan setiap hari. Amalkan ikut aturan ye, 4bj pagi dan 4bj malam.
. 
Kepada rakan di luar sana yang nak cuba produk minda ni, pm je saya atau terus klik
. 
#produkmindaRM15 #produkmindaviral 
#rich46 #wani #selaluSetia #PendustaCinta #alhamdulillah  #makSayangKoNak #manfaatBersama #dewasaPonAmalkan
#ustaztido #homeopatimindaustaztido
#Agentwanted
Alhamdulillah melebarkan sayap manfaat U$TaZ TiDÖ kepada lebih ramai yang memerlukan. . Agak2 kenal tak? Ala yang ade Beezer Box tu.. . Tahniah WaniMusic Syazwani dan kak Rohanis Hasry. Semoga homeopati Minda Ustaz Tido dpt diamalkan setiap hari. Amalkan ikut aturan ye, 4bj pagi dan 4bj malam. . Kepada rakan di luar sana yang nak cuba produk minda ni, pm je saya atau terus klik . #produkmindaRM15  #produkmindaviral  #rich46  #wani  #selaluSetia  #PendustaCinta  #alhamdulillah  #makSayangKoNak  #manfaatBersama  #dewasaPonAmalkan  #ustaztido  #homeopatimindaustaztido  #Agentwanted 
Betul,nak anak cerdik kena rajin ulangkaji.Dh tu ank yg malas mcm mana kita nak bantu?Mudah je.Cuba Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido,inshaallah yg malas dan tak fokus,menjadi rajin tetiba.Tak mahal.RM15 je.🤗
Betul,nak anak cerdik kena rajin ulangkaji.Dh tu ank yg malas mcm mana kita nak bantu?Mudah je.Cuba Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido,inshaallah yg malas dan tak fokus,menjadi rajin tetiba.Tak mahal.RM15 je.🤗
[ UBAH DARI BIASA KEPADA LUARBIASA ]

Mak Ayah mampu belikan gadget yang ratusan malah ribuan ringgit..
Mampu top up kan anak setiap minggu... Makan di restoran makanan segera..
Tetapi 😢😢
masih berkira2 untuk membahagikan rezeki atau hak anak2 iaitu makanan MINDA yg hanya RM15 shj. Dengan alasan Tak perlu lh..Belum masa lah..
dan pelbagai lagi alasan yg tak munasabah

JGN DILIHAT PADA HARGA! TETAPI LIHATLAH  KEBERKESANANNYA...kecil2 cili padi 😊

Asbab Ustaz TIDO In Shaa Allah tiada yg mustahil kerana VALUE Ustaz TIDO itu lebih mahal dari harganya "👍🏼
[ UBAH DARI BIASA KEPADA LUARBIASA ] Mak Ayah mampu belikan gadget yang ratusan malah ribuan ringgit.. Mampu top up kan anak setiap minggu... Makan di restoran makanan segera.. Tetapi 😢😢 masih berkira2 untuk membahagikan rezeki atau hak anak2 iaitu makanan MINDA yg hanya RM15 shj. Dengan alasan Tak perlu lh..Belum masa lah.. dan pelbagai lagi alasan yg tak munasabah JGN DILIHAT PADA HARGA! TETAPI LIHATLAH KEBERKESANANNYA...kecil2 cili padi 😊 Asbab Ustaz TIDO In Shaa Allah tiada yg mustahil kerana VALUE Ustaz TIDO itu lebih mahal dari harganya "👍🏼
ANAK SUSAH BANGUN PAGI? MENGANTUK DALAM KELAS?  LEMAH DAYA MENGHAFAL?

Ibu bapa mana yg tak stress jika anak menghadapi masalah diatas.
.
Sabar! sabar! jgn Stress
.
Insya Allah kami Sedia Membantu.
.
Hanya kemam 2 biji pagi & 2 biji malam setiap hari, mampu menjadikan anak² anda bertenaga, positif & sihat. Perubahan seawal 2 Minggu Pengambilan.
.
Homoepati Ustaz TIDO membantu anak²:- -mudah bangun pagi
-meningkatkan minat belajar
-meningkatkan fokus
-meningkatkan daya ingatan
-mudah faham
-menambah tenaga
-kefasihan kepada kanak-kanak pelat
-cekap matematik
-mendengar kata

KEBERKESANAN BERBEZA MENGIKUT METABOLISME SETIAP INDIVIDU YANG MENGAMALKANNYA DAN SILA IKUT DOS SEPERTI YG DISARANKAN

UNTUK PESANAN SILA TEKAN LINK DIBAWAH:- www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
ANAK SUSAH BANGUN PAGI? MENGANTUK DALAM KELAS? LEMAH DAYA MENGHAFAL? Ibu bapa mana yg tak stress jika anak menghadapi masalah diatas. . Sabar! sabar! jgn Stress . Insya Allah kami Sedia Membantu. . Hanya kemam 2 biji pagi & 2 biji malam setiap hari, mampu menjadikan anak² anda bertenaga, positif & sihat. Perubahan seawal 2 Minggu Pengambilan. . Homoepati Ustaz TIDO membantu anak²:- -mudah bangun pagi -meningkatkan minat belajar -meningkatkan fokus -meningkatkan daya ingatan -mudah faham -menambah tenaga -kefasihan kepada kanak-kanak pelat -cekap matematik -mendengar kata KEBERKESANAN BERBEZA MENGIKUT METABOLISME SETIAP INDIVIDU YANG MENGAMALKANNYA DAN SILA IKUT DOS SEPERTI YG DISARANKAN UNTUK PESANAN SILA TEKAN LINK DIBAWAH:- www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO