an online Instagram web viewer
  • penulistakjadi
    Nur Fatimah
    @penulistakjadi

Images by penulistakjadi

infinite ❀
infinite ❀
seventeen
seventeen
we're not fully of heart to do this. 
not on any sides.
we're not fully of heart to do this. not on any sides.
Pemilihan Parti Parlimen Parit
Pemilihan Parti Parlimen Parit
shawl, mse kje kilang 2017
bawal, lepas brenti keje kilang 2018
haha
shawl, mse kje kilang 2017 bawal, lepas brenti keje kilang 2018 haha
kahkahkah sengalll je.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…
kahkahkah sengalll je.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…
Rindu πŸ’‹ .
bertahun lepas. yang bongsu tu pun belum masuk tadika lg rsenya. haha skrg dah darjah 6. cepatnya masa berlalu. cepat je semua membesar.
Rindu πŸ’‹ . bertahun lepas. yang bongsu tu pun belum masuk tadika lg rsenya. haha skrg dah darjah 6. cepatnya masa berlalu. cepat je semua membesar.
πŸ˜‚πŸŒΎπŸŒΎπŸŒΎ
πŸ˜‚πŸŒΎπŸŒΎπŸŒΎ
for those who are thinking the arteries is heart 😏
for those who are thinking the arteries is heart 😏
@faiz.wan.arshad lagu ni utk awak. kahkahkah. kbai.
@faiz.wan.arshad lagu ni utk awak. kahkahkah. kbai.
mak cakap ni gamba mase skolah menengah dulu.. .kurusnya pipi masa ni πŸ˜‚
mak cakap ni gamba mase skolah menengah dulu.. .kurusnya pipi masa ni πŸ˜‚
kat mne eh ade jual kerepek sedap mcm mak aku buat 😘
kat mne eh ade jual kerepek sedap mcm mak aku buat 😘
πŸ“πŸ“‚πŸ“ƒπŸ“„πŸ’»πŸ“‹πŸ“‡πŸ“©β˜ŽπŸ“°πŸ“–πŸ“•πŸ““πŸ“‘πŸ“š πŸ˜ͺ😴😴
πŸ“πŸ“‚πŸ“ƒπŸ“„πŸ’»πŸ“‹πŸ“‡πŸ“©β˜ŽπŸ“°πŸ“–πŸ“•πŸ““πŸ“‘πŸ“š πŸ˜ͺ😴😴
saya rindu kat orang ni. please kirimkan salam rindu kat dia boleh tak? πŸ˜πŸ™ŠπŸ™Š
saya rindu kat orang ni. please kirimkan salam rindu kat dia boleh tak? πŸ˜πŸ™ŠπŸ™Š
like wearing the wedding cloth πŸ˜‚

light pink vs cream colour
#tbrayapertama #depanghomah #teamrayaperak #akuketot
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚