an online Instagram web viewer
  • nurizzatisuhada
    Nur Izzati🐰
    @nurizzatisuhada

Images by nurizzatisuhada

😍#Repost @cik_blusher
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
.
Cian our pwincess,  tidur tak cukup mata bengkak2 tapi aura syantikkk tu ttp boom 😘✊
β€’
#Laila
#akucintadiatv3
πŸ“½ @hannahdelisha
😍#Repost  @cik_blusher β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ . Cian our pwincess, tidur tak cukup mata bengkak2 tapi aura syantikkk tu ttp boom 😘✊ β€’ #Laila  #akucintadiatv3  πŸ“½ @hannahdelisha
Why so cute!! Why so comel!! All why lah, but why πŸ˜…πŸ˜…... Goodnight dear Hannah πŸ€— #Repost @hannahdelisha
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Oops, why so grumpyyy😝
Why so cute!! Why so comel!! All why lah, but why πŸ˜…πŸ˜…... Goodnight dear Hannah πŸ€— #Repost  @hannahdelisha β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ Oops, why so grumpyyy😝
#Repost @nourhudaz
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Laila hilang ingatan nk pulihkan??😨😨 kesian nyaaa...
.
.
#AkuCintaDia 
#BTSAkuCintaDia 
#themakingofakucintadia 
#saphirescreenproduction 
#slotlestarytv3 
#Laila❀Affan 
#akandatang .
.
@hannahdelisha 
@naszsally
@yunarahim .
.
Director: @bahriuma 
Asst.director: @ennyridwan .
.
Credit igs πŸŽ₯@lanshah_lan @hannahdelisha tq tq!!πŸ’ŸπŸ’ŸπŸ’Ÿ
#Repost @teamhannahsg
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Salam everyone.. Let s NOMINATE our princess HANNAH DELISHA for the prestigious Pesta Perdana.
www.toggle.sg/PestaPerdana

#hannahdelisha 
#hannahdelishafamily 
#teamhannahsg 
#pestaperdana2019
#mostpopularfemalepersonality
Yeayyy tak sabarnyaa🀩🀩🀩 #Repost @studio5mmp
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
YES!!! Tak sabarrrr. ❀
.
.
#GPRepost @dramasangat 
#DSSquad dah tak sabar nih 😊 sebab drama #AkuCintaDia akan menemui anda semua 26 Disember ini, setiap Rabu - Jumaat, jam 9 malam hanya di TV3!!
.
Lakonan hebat @aimanhakimridza @hannahdelisha & ramai lagi!!
.
#DramaSangat #DSSquad #AkuCintaDia #Lestary #diatv3
Yeayyy tak sabarnyaa🀩🀩🀩 #Repost  @studio5mmp β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ YES!!! Tak sabarrrr. ❀ . . #GPRepost  @dramasangat #DSSquad  dah tak sabar nih 😊 sebab drama #AkuCintaDia  akan menemui anda semua 26 Disember ini, setiap Rabu - Jumaat, jam 9 malam hanya di TV3!! . Lakonan hebat @aimanhakimridza @hannahdelisha & ramai lagi!! . #DramaSangat  #DSSquad  #AkuCintaDia  #Lestary  #diatv3 
Beautiful beautiful beautiful beautiful angel πŸ’–
Love your imperfections every angle😘.. Have a nice day dear @hannahdelisha πŸ€—

#comingsoon
#akucintadia
#slotlestary
#lailaffan
#hannahdelisha
#Repost @cik_blusher
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
.
πŸ…πŸ…šπŸ…€πŸ…’πŸ…˜πŸ…πŸ…£πŸ…πŸ…“πŸ…˜πŸ…
Haa kan dah kena penampar kak Laila 😀 Ili ne bagi ler kaka explain sikit.. Huu! Meh dm tepi akak yang kat sini memahami tau πŸ˜‚πŸ˜œ#comingsoonthismonth
β€’
@hannahdelisha
@aimanhakimridza
@hafizbahari72
#akucintadia
#lestarytv3 
#saphirescreen 
#lailaaffan
@bahriuma ~DR
@ennyridwan ~ AD
β€’
πŸ“½ @hafizbahari72 πŸ˜‰
#Repost  @cik_blusher β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ . πŸ…πŸ…šπŸ…€πŸ…’πŸ…˜πŸ…πŸ…£πŸ…πŸ…“πŸ…˜πŸ… Haa kan dah kena penampar kak Laila 😀 Ili ne bagi ler kaka explain sikit.. Huu! Meh dm tepi akak yang kat sini memahami tau πŸ˜‚πŸ˜œ#comingsoonthismonth  β€’ @hannahdelisha @aimanhakimridza @hafizbahari72 #akucintadia  #lestarytv3  #saphirescreen  #lailaaffan  @bahriuma ~DR @ennyridwan ~ AD β€’ πŸ“½ @hafizbahari72 πŸ˜‰
Stay tuned okayyπŸ’– @hannahdelisha @aimanhakimridza  #akucintadia #Repost @dramasangat
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Auchhh ! πŸ₯° Sweetnye @hannahdelisha & @aimanhakimridza !! Kalau korang nak lagi, kenelah tunggu drama #AkuCintaDia akan datang di TV3!!
.
πŸ“Έ : @aimanhakimridza @hannahdelisha 
#DramaSangat #DSSquad #AkuCintaDia
Stay tuned okayyπŸ’– @hannahdelisha @aimanhakimridza #akucintadia  #Repost  @dramasangat β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ Auchhh ! πŸ₯° Sweetnye @hannahdelisha & @aimanhakimridza !! Kalau korang nak lagi, kenelah tunggu drama #AkuCintaDia  akan datang di TV3!! . πŸ“Έ : @aimanhakimridza @hannahdelisha #DramaSangat  #DSSquad  #AkuCintaDia 
#Repost @hannahdelisha
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Be YouπŸ’‹

Coat, Beanie & Winter Scarf: @esprit 
#espritmy #thankunext #akucintadia
My favourite song "Versace On The Floor" πŸ’ƒπŸ’ƒ ( Ooh take it of for me, for me, for me, for me now girl, Versace on the floor😊 @hannahdelisha @nadia.brian
My favourite song "Versace On The Floor" πŸ’ƒπŸ’ƒ ( Ooh take it of for me, for me, for me, for me now girl, Versace on the floor😊 @hannahdelisha @nadia.brian
πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ#Repost @studio5mmp
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
LOVE LOVE LOVE THIS HANNAH... soulful and confident Hannah. ❀❀ .
Sengaja up last klip yg 51s ni.. Comel dan sempoi je. Suker!!!! 🀩🀩🎀
.
.
πŸŽ₯ ig @hannahdelisha 😘😘
πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ#Repost  @studio5mmp β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ LOVE LOVE LOVE THIS HANNAH... soulful and confident Hannah. ❀❀ . Sengaja up last klip yg 51s ni.. Comel dan sempoi je. Suker!!!! 🀩🀩🎀 . . πŸŽ₯ ig @hannahdelisha 😘😘
🎀🎀🎀#Repost @cik_blusher
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
β€’
Kita suka part ne weii! Pergggghh πŸ”₯πŸ‘ Korang yang belum tengok hannah cover lagu #imwithyou ne,  boleh ler usha dekat IGTV @hannahdelisha hokey! go go go πŸ‘πŸ’•
β€’
Next ~ nak HD cover lagu #besamemucho pleaseπŸ™πŸ˜˜
β€’
@hannahdelisha 
#hannahDelisha 
#imwithyouavrillavigne
β€’
πŸŽ₯ IGTV @hannahdelisha πŸ’™
🎀🎀🎀#Repost  @cik_blusher β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ Kita suka part ne weii! Pergggghh πŸ”₯πŸ‘ Korang yang belum tengok hannah cover lagu #imwithyou  ne, boleh ler usha dekat IGTV @hannahdelisha hokey! go go go πŸ‘πŸ’• β€’ Next ~ nak HD cover lagu #besamemucho  pleaseπŸ™πŸ˜˜ β€’ @hannahdelisha #hannahDelisha  #imwithyouavrillavigne  β€’ πŸŽ₯ IGTV @hannahdelisha πŸ’™
Love love love.. Wish me luck guys😚 #Repost @hermomy
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
【W I Nγ€‘πŸ€©
.
It's the season of gifting 🎁 and here we are, again with a giveaway because you lovelies, DESERVE it. Stand a chance to pamper yourselves, silly with this must-have accessory: the limited edition Hermazing Bag! #ChristyNgxHermo
.
In 3 πŸ˜‰ simple steps:
.
Step 1: Give this post a double tap! πŸ’– 
Step 2: Repost this post in your IG feed and caption why you deserve this!
Step 3: Once you've done 2 steps above, comment "DONE" under this post!
.
*Contest Period: 2 Dec - 8 Dec 2018. Winners will be announced on 9 Dec 2018.
*Only ONE (1) winner who fulfilled the above requirements will be randomly selected from both Facebook and Instagram.
*Entries sent via Direct Messages (DM) & Instagram Stories are not accepted.
*Multiple entries are NOT allowed.
*HERMO's decision on selected winners are final. No appeal via any form of correspondences will be entertained.
*HERMO reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice.
Love love love.. Wish me luck guys😚 #Repost  @hermomy β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ 【W I Nγ€‘πŸ€© . It's the season of gifting 🎁 and here we are, again with a giveaway because you lovelies, DESERVE it. Stand a chance to pamper yourselves, silly with this must-have accessory: the limited edition Hermazing Bag! #ChristyNgxHermo  . In 3 πŸ˜‰ simple steps: . Step 1: Give this post a double tap! πŸ’– Step 2: Repost this post in your IG feed and caption why you deserve this! Step 3: Once you've done 2 steps above, comment "DONE" under this post! . *Contest Period: 2 Dec - 8 Dec 2018. Winners will be announced on 9 Dec 2018. *Only ONE (1) winner who fulfilled the above requirements will be randomly selected from both Facebook and Instagram. *Entries sent via Direct Messages (DM) & Instagram Stories are not accepted. *Multiple entries are NOT allowed. *HERMO's decision on selected winners are final. No appeal via any form of correspondences will be entertained. *HERMO reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice.
Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin Ya Rabb Alamin
Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin Ya Rabb Alamin
🎀🎀🎀 @hannahdelisha

#hannahdelisha
#hannahdelishafamily

Ig @pencintadrama tqπŸ€—

#Repost @pencintadrama
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Sedapnya suara dia nyanyi @hannahdelisha 😘😘😘 #lovegalore
Happy birthday ria89.7fm #Repost @ria897
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Terima kasih kepada para pendengar dan para artis yang sudi meluangkan masa memberi ucapan sempena ulang tahun RIA 89.7FM yang ke-28. πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽˆ Korang memang so sweet! Take a listen, you alls! πŸ‘‚πŸ’₯ #RIA28 #1SGRadioNetwork
Happy birthday ria89.7fm #Repost  @ria897 β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ Terima kasih kepada para pendengar dan para artis yang sudi meluangkan masa memberi ucapan sempena ulang tahun RIA 89.7FM yang ke-28. πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽˆ Korang memang so sweet! Take a listen, you alls! πŸ‘‚πŸ’₯ #RIA28  #1SGRadioNetwork 
Salam jumaat
Ya Allah dipagi Jumaat yang muliaΒ  ini berilah kami rahmat Mu YaΒ  Allah, letakkan kami dalamΒ  perlindungan Mu Ya Allah.

Ya Allah ampunkanlah dosa-dosa kami, dosa kedua ibubapa kami, pasangan hidup kami, anak-anak kami,Β  kaum keluarga kami, guru-guru kami, sahabat-sahabat kami serta sekalian muslimin muslimat di mana saja mereka berada.

Ya Allah kami memohon Ya Allah,  kurniakanlah kepada kedua ibu bapa kami tempat yang istimewa di syurgaMu Ya Allah. َ

Ya Allah ingatkan kami bahawa rezeki kami tidak akan diambil orang lain, maka tenangkan kami Ya Allah.

Ya Allah ingatkan kami bahawa amal amal kami tidak mungkin dilakukan oleh orang lain, maka perkuatkanlah azam kami untuk beramal Ya Allah.

Ya Allah kuatkan dan sempurnakan iman kami. Ya Allah, terimalah taubat kami
Ya Allah kami memohon Ya Allah,  kurniakanlah kepada kedua ibu bapa kami tempat yang istimewa di syurgaMu Ya Allah. َ

Ya Allah ingatkan kami bahawa rezeki kami tidak akan diambil orang lain, maka tenangkan kami Ya Allah.

Ya Allah ingatkan kami bahawa amal amal kami tidak mungkin dilakukan oleh orang lain, maka perkuatkanlah azam kami untuk beramal Ya Allah.

Ya Allah kuatkan dan sempurnakan iman kami. Ya Allah, terimalah taubat kami

Ya Allah, panjangkan umur kami, kurniakan kami keselamatan dan kesihatan yang baik.

Ya Allah tunjukkan kami jalan yang lurus dan benar.

Ya Allah berkatilah kehidupan kami di dunia dan di akhirat dan masukkan kami ke dalam syurga Firdaus Mu Ya Allah.

Ya Allah didiklah diri kami untuk menerima segala kepahitan hidup dengan sabar dan redha kerana setiap kepahitan itu Engkau telah janjikan ganjaran kemanisan yang tidak terperi manisnya.

Ya Allah bimbinglah kami dalam menjaga hati kami, bantulah kami dalam menjaga akhlak kami, pimpinlah kami dalam menjaga lisan dan perbuatan kami dan peliharalah diri kami daripada membeci dan dibenci.

Ya Allah janganlah kami dilalaikan daripada mengerjakan amal bakti oleh perbuatan berlumba-lumba untuk mendapatkan harta benda, pangkat serta pengaruh.

Ya Allah Ya Tuhan kami, kami memohon ke hadratMu, berikanlah kami kekuatan, taufiq dan hidayah supaya dapat kami memperbaiki diri kami.

Dorongkanlah kami utk mempertingkat
Salam jumaat Ya Allah dipagi Jumaat yang mulia  ini berilah kami rahmat Mu Ya  Allah, letakkan kami dalam  perlindungan Mu Ya Allah. Ya Allah ampunkanlah dosa-dosa kami, dosa kedua ibubapa kami, pasangan hidup kami, anak-anak kami,  kaum keluarga kami, guru-guru kami, sahabat-sahabat kami serta sekalian muslimin muslimat di mana saja mereka berada. Ya Allah kami memohon Ya Allah,  kurniakanlah kepada kedua ibu bapa kami tempat yang istimewa di syurgaMu Ya Allah. َ Ya Allah ingatkan kami bahawa rezeki kami tidak akan diambil orang lain, maka tenangkan kami Ya Allah. Ya Allah ingatkan kami bahawa amal amal kami tidak mungkin dilakukan oleh orang lain, maka perkuatkanlah azam kami untuk beramal Ya Allah. Ya Allah kuatkan dan sempurnakan iman kami. Ya Allah, terimalah taubat kami Ya Allah kami memohon Ya Allah,  kurniakanlah kepada kedua ibu bapa kami tempat yang istimewa di syurgaMu Ya Allah. َ Ya Allah ingatkan kami bahawa rezeki kami tidak akan diambil orang lain, maka tenangkan kami Ya Allah. Ya Allah ingatkan kami bahawa amal amal kami tidak mungkin dilakukan oleh orang lain, maka perkuatkanlah azam kami untuk beramal Ya Allah. Ya Allah kuatkan dan sempurnakan iman kami. Ya Allah, terimalah taubat kami Ya Allah, panjangkan umur kami, kurniakan kami keselamatan dan kesihatan yang baik. Ya Allah tunjukkan kami jalan yang lurus dan benar. Ya Allah berkatilah kehidupan kami di dunia dan di akhirat dan masukkan kami ke dalam syurga Firdaus Mu Ya Allah. Ya Allah didiklah diri kami untuk menerima segala kepahitan hidup dengan sabar dan redha kerana setiap kepahitan itu Engkau telah janjikan ganjaran kemanisan yang tidak terperi manisnya. Ya Allah bimbinglah kami dalam menjaga hati kami, bantulah kami dalam menjaga akhlak kami, pimpinlah kami dalam menjaga lisan dan perbuatan kami dan peliharalah diri kami daripada membeci dan dibenci. Ya Allah janganlah kami dilalaikan daripada mengerjakan amal bakti oleh perbuatan berlumba-lumba untuk mendapatkan harta benda, pangkat serta pengaruh. Ya Allah Ya Tuhan kami, kami memohon ke hadratMu, berikanlah kami kekuatan, taufiq dan hidayah supaya dapat kami memperbaiki diri kami. Dorongkanlah kami utk mempertingkat
#Repost @nourhudaz
β€’ β€’ β€’ β€’ β€’
Ermmmm...πŸ™ˆπŸ™ˆ Laila tu tido betul2 ke acah2 je..nk Affan angkat la tewww...πŸ˜œπŸ˜„πŸ˜„akak pun nk sleep gak lah tapi tk tau la sape yg mampu angkat!πŸ˜’πŸ˜’
.
.
#BTSAkuCintaDia 
#AkuCintaDia 
#themakingofakucintadia 
#Laila❀Affan 
#slotlestarytv3 
#saphirescreen .
.
@aimanhakimridza 
@hannahdelisha .
.
Director: @bahriuma 
Asst.director: @ennyridwan .
.
Credit igs πŸŽ₯ @hannahdelisha tq dear!πŸ˜™πŸ˜™
#Repost  @nourhudaz β€’ β€’ β€’ β€’ β€’ Ermmmm...πŸ™ˆπŸ™ˆ Laila tu tido betul2 ke acah2 je..nk Affan angkat la tewww...πŸ˜œπŸ˜„πŸ˜„akak pun nk sleep gak lah tapi tk tau la sape yg mampu angkat!πŸ˜’πŸ˜’ . . #BTSAkuCintaDia  #AkuCintaDia  #themakingofakucintadia  #Laila β€Affan #slotlestarytv3  #saphirescreen  . . @aimanhakimridza @hannahdelisha . . Director: @bahriuma Asst.director: @ennyridwan . . Credit igs πŸŽ₯ @hannahdelisha tq dear!πŸ˜™πŸ˜™