an online Instagram web viewer
  • merveozgunlu
    ­čÉ▒
    @merveozgunlu

Images by merveozgunlu

­č匭č匭čĺŚ Bayram ┼čekerim bu bayrama ufak tefek kazalarla girse de biz yine ├žok mutluyuz o─člu┼čumla. Sevdiklerinizle birlikte ┼čeker tad─▒nda bir bayram ge├žirmeniz dile─čiyle hepinizi ├Âp├╝yoruz. ­č匭č匭čĺŚ #iyibayramlar #bayram┼čekeri #ramazanbayram─▒ #annesibebisi #anao─čul #selfie
Evet arkada┼člar. T├╝rkiyeÔÇÖnin yar─▒s─▒ bu soruyu soruyordu: #kim├Âld├╝ Biraz hafiyelik, biraz i├žg├╝d├╝, ┼čey biraz da T├╝rk├že bilgisi... adfsfkssha Kayd─▒rmacada a├ž─▒klad─▒m onu da. Hepimiz rahata erdiysek #yat─▒nz─▒bar─▒ngari ­čśů @biyonikdeli kulaklar─▒n─▒ ├ž─▒nlat─▒yorum. ­čśâ Sezon finali falan filan epey bir yazas─▒m var benim bunu. Neyse aman a─čz─▒m─▒z─▒n tad─▒ bozulmas─▒n. Oya Serhan a┼čk─▒ da ikinci sezon yer ├Âmr├╝m├╝z├╝... #utc #ufaktefekcinayetler #katilkim Katil herkes. Adam pisi pisine gitti i┼čte. Muhtemelen MerveÔÇÖyi korumaya ├žal─▒┼čacakt─▒. 05.06.18 23.35 ┼×ey ilk kez hepsini televizyondan izledim de. Aha da bu da kehanetimdi, kan─▒t olarak koydum buraya. ­čśĆ
Evet arkada┼člar. T├╝rkiyeÔÇÖnin yar─▒s─▒ bu soruyu soruyordu: #kim├Âld├╝  Biraz hafiyelik, biraz i├žg├╝d├╝, ┼čey biraz da T├╝rk├že bilgisi... adfsfkssha Kayd─▒rmacada a├ž─▒klad─▒m onu da. Hepimiz rahata erdiysek #yat─▒nz─▒bar─▒ngari  ­čśů @biyonikdeli kulaklar─▒n─▒ ├ž─▒nlat─▒yorum. ­čśâ Sezon finali falan filan epey bir yazas─▒m var benim bunu. Neyse aman a─čz─▒m─▒z─▒n tad─▒ bozulmas─▒n. Oya Serhan a┼čk─▒ da ikinci sezon yer ├Âmr├╝m├╝z├╝... #utc  #ufaktefekcinayetler  #katilkim  Katil herkes. Adam pisi pisine gitti i┼čte. Muhtemelen MerveÔÇÖyi korumaya ├žal─▒┼čacakt─▒. 05.06.18 23.35 ┼×ey ilk kez hepsini televizyondan izledim de. Aha da bu da kehanetimdi, kan─▒t olarak koydum buraya. ­čśĆ
ÔÇťAnne bi geeel. ┼×ak─▒n k─▒jma amaa. Ben ┼ču d├Âtt├╝ been...ÔÇŁ B├╝y├╝m├╝┼č de su├žunu itiraf ediyor. Tabii ben olay yerine intikal edinceye dek i┼čaret parma─č─▒n─▒ sallay─▒p beni korkutmay─▒ da ihmal etmedi... ­čÖä Herkese iyi pazarlar. Bebi┼čler ne yap─▒yor bakim? Bambi┼č 28 ayl─▒k, son 1 ayd─▒r epey konu┼čuyor. ÔÖą´ŞĆ #2ya┼č #terribletwo #bebekkonu┼čmas─▒ #bizimevinhalleri #iyipazarlar
ÔÇťAnne bi geeel. ┼×ak─▒n k─▒jma amaa. Ben ┼ču d├Âtt├╝ been...ÔÇŁ B├╝y├╝m├╝┼č de su├žunu itiraf ediyor. Tabii ben olay yerine intikal edinceye dek i┼čaret parma─č─▒n─▒ sallay─▒p beni korkutmay─▒ da ihmal etmedi... ­čÖä Herkese iyi pazarlar. Bebi┼čler ne yap─▒yor bakim? Bambi┼č 28 ayl─▒k, son 1 ayd─▒r epey konu┼čuyor. ÔÖą´ŞĆ #2ya┼č  #terribletwo  #bebekkonu┼čmas─▒  #bizimevinhalleri  #iyipazarlar 
Kayd─▒rmacada ÔÇťezan okunur okunmazÔÇŁ versiyonuyla sizlerle. ­čśé ─░lk suya m─▒, yeme─če mi, yoksa sigaraya m─▒ sald─▒r─▒yorsunuz bilmem ama. Bizimki ├žayc─▒ ├ž─▒kt─▒. ­čśü­čśü­čśü #iftar #ramazan #iftar─▒beklerken #Bambi┼čcaps #cezmikalorifer ­čśŤ
Kayd─▒rmacada ÔÇťezan okunur okunmazÔÇŁ versiyonuyla sizlerle. ­čśé ─░lk suya m─▒, yeme─če mi, yoksa sigaraya m─▒ sald─▒r─▒yorsunuz bilmem ama. Bizimki ├žayc─▒ ├ž─▒kt─▒. ­čśü­čśü­čśü #iftar  #ramazan  #iftar─▒beklerken  #Bambi┼čcaps  #cezmikalorifer  ­čśŤ
Efenim bir g├╝n gecikmeli de olsa... Herkese hay─▒rl─▒ ramazanlar. Veee let the lin├ž begin! ­čś× Sosyal medyadaki klavye kahramanl─▒─č─▒n─▒n zirve yapmas─▒n─▒ bekledi─čim ┼ču g├╝nlerde bir├žo─ču alim kesilecek hi├ž ┼č├╝phesiz. Ben bu sene ÔÇťsosyal oru├ž tutucuÔÇŁyum kendi tabirimle. Baz─▒ ├Âzel g├╝nlerde, kendimi iyi hissetti─čimde, e┼čle dostla iftar-sahur yapaca─č─▒m zaman oru├ž tutaca─č─▒m yani. DenizÔÇÖden ├Ânce t├╝m ay oru├ž tuttu─čum olmu┼čtu; ama ┼ču s─▒ralar ├Âyle bir d├╝┼č├╝ncem yok. Be┼č ├žocukla tutana da sayg─▒m var hi├ž ├žocukla tutmayana da. Din herkesin kendi dini arkada┼č. #bananesi ­čśĆ­čÖä ├ľte yandan beni tan─▒yanlar─▒n da iyi bilece─či ├╝zere oru├ž ve ben ayn─▒ c├╝mlede olunca durum biraz farkl─▒ oluyor. San─▒r─▒m tan─▒d─▒─č─▒m en bo─čaz─▒ b├╝y├╝k insan yine benim. ­čśů Hamile gibi, hamilelikte de a┼čermedim ama, s├╝rekli a┼čerir gibi can─▒m bir ┼čeyler ister oru├žken. B├Âyle sosyal medyada falan gezinirken bir yemek foto─čraf─▒ g├Âr├╝r├╝m de can─▒m ├žekerse ak┼čama o yeme─či yemenin hayallerini, ÔÇťm├╝mk├╝nseÔÇŁ planlar─▒n─▒ kurar─▒m. Evet burada ÔÇťm├╝mk├╝nseÔÇŁ maddi manevi olanaklar d├óhilinde olup olmad─▒─č─▒na ba─čl─▒ o ┼čeyin... Fakat bu s─▒rada ne yapmam biliyor musunuz? #lin├ž Evet, sosyal medyada kimseyi lin├ž etmem. ÔÇťVay sen oru├ž tutmad─▒─č─▒n yetmez gibi bir de yeme─činin foto─čraf─▒n─▒ m─▒ payla┼č─▒yorsun?! Yok sen nas─▒l bir dinsizsin! Allah belan─▒ versin...ÔÇŁ Bu ve t├╝revleri lin├žler. Abi size ne. Bi edebinizle oturun, oru├žsan─▒z da oru├žlu─čunuzu bilin. Kimse oru├ž tutuyor, diye dokunulmazl─▒k z─▒rh─▒ giymedi. ├ľyle gergin gergin ortada dola┼č─▒p bunu oru├žla me┼črula┼čt─▒racaksan─▒z hi├ž tutmay─▒n daha iyi. Kalp k─▒rmaz, etraf─▒n─▒za zarar vermemi┼č olursunuz hi├ž de─čilse. Tutuyorsan─▒z da kendinize. Hay─▒r ne bu afra tafra? Oru├ž tuttu─čum zamanlarda da tutmad─▒─č─▒m zamanlarda da iftardan ├Ânce yemek payla┼čan hesaplara falan hi├ž sata┼čmad─▒m. Kald─▒ ki bildi─čin pisbo─čaz─▒m. Ama bu sald─▒r─▒ art─▒k bo┼čbo─čazl─▒k, hatta b*kbo─čazl─▒k. Ha benim kendi g├Âr├╝┼č├╝m ┼ču y├Ânde: Ben gereksiz buldu─čum i├žin iftardan ├Ânce, oru├ž tutan insanlara sayg─▒mdan dolay─▒ sosyal medyada yemek foto─čraf─▒ payla┼čmam. Ama bu payla┼čanlara sald─▒raca─č─▒m anlam─▒na gelmez. ─░nsanl─▒k ve ho┼čg├Âr├╝ tam olarak bu ├žizgide yer al─▒yor. ─░ftardan sonra hen├╝z bunlardan nasibini almam─▒┼č olanlar varsa kendilerine buradan bol bol ikram edebilirm­čĄŚ
Efenim bir g├╝n gecikmeli de olsa... Herkese hay─▒rl─▒ ramazanlar. Veee let the lin├ž begin! ­čś× Sosyal medyadaki klavye kahramanl─▒─č─▒n─▒n zirve yapmas─▒n─▒ bekledi─čim ┼ču g├╝nlerde bir├žo─ču alim kesilecek hi├ž ┼č├╝phesiz. Ben bu sene ÔÇťsosyal oru├ž tutucuÔÇŁyum kendi tabirimle. Baz─▒ ├Âzel g├╝nlerde, kendimi iyi hissetti─čimde, e┼čle dostla iftar-sahur yapaca─č─▒m zaman oru├ž tutaca─č─▒m yani. DenizÔÇÖden ├Ânce t├╝m ay oru├ž tuttu─čum olmu┼čtu; ama ┼ču s─▒ralar ├Âyle bir d├╝┼č├╝ncem yok. Be┼č ├žocukla tutana da sayg─▒m var hi├ž ├žocukla tutmayana da. Din herkesin kendi dini arkada┼č. #bananesi  ­čśĆ­čÖä ├ľte yandan beni tan─▒yanlar─▒n da iyi bilece─či ├╝zere oru├ž ve ben ayn─▒ c├╝mlede olunca durum biraz farkl─▒ oluyor. San─▒r─▒m tan─▒d─▒─č─▒m en bo─čaz─▒ b├╝y├╝k insan yine benim. ­čśů Hamile gibi, hamilelikte de a┼čermedim ama, s├╝rekli a┼čerir gibi can─▒m bir ┼čeyler ister oru├žken. B├Âyle sosyal medyada falan gezinirken bir yemek foto─čraf─▒ g├Âr├╝r├╝m de can─▒m ├žekerse ak┼čama o yeme─či yemenin hayallerini, ÔÇťm├╝mk├╝nseÔÇŁ planlar─▒n─▒ kurar─▒m. Evet burada ÔÇťm├╝mk├╝nseÔÇŁ maddi manevi olanaklar d├óhilinde olup olmad─▒─č─▒na ba─čl─▒ o ┼čeyin... Fakat bu s─▒rada ne yapmam biliyor musunuz? #lin├ž  Evet, sosyal medyada kimseyi lin├ž etmem. ÔÇťVay sen oru├ž tutmad─▒─č─▒n yetmez gibi bir de yeme─činin foto─čraf─▒n─▒ m─▒ payla┼č─▒yorsun?! Yok sen nas─▒l bir dinsizsin! Allah belan─▒ versin...ÔÇŁ Bu ve t├╝revleri lin├žler. Abi size ne. Bi edebinizle oturun, oru├žsan─▒z da oru├žlu─čunuzu bilin. Kimse oru├ž tutuyor, diye dokunulmazl─▒k z─▒rh─▒ giymedi. ├ľyle gergin gergin ortada dola┼č─▒p bunu oru├žla me┼črula┼čt─▒racaksan─▒z hi├ž tutmay─▒n daha iyi. Kalp k─▒rmaz, etraf─▒n─▒za zarar vermemi┼č olursunuz hi├ž de─čilse. Tutuyorsan─▒z da kendinize. Hay─▒r ne bu afra tafra? Oru├ž tuttu─čum zamanlarda da tutmad─▒─č─▒m zamanlarda da iftardan ├Ânce yemek payla┼čan hesaplara falan hi├ž sata┼čmad─▒m. Kald─▒ ki bildi─čin pisbo─čaz─▒m. Ama bu sald─▒r─▒ art─▒k bo┼čbo─čazl─▒k, hatta b*kbo─čazl─▒k. Ha benim kendi g├Âr├╝┼č├╝m ┼ču y├Ânde: Ben gereksiz buldu─čum i├žin iftardan ├Ânce, oru├ž tutan insanlara sayg─▒mdan dolay─▒ sosyal medyada yemek foto─čraf─▒ payla┼čmam. Ama bu payla┼čanlara sald─▒raca─č─▒m anlam─▒na gelmez. ─░nsanl─▒k ve ho┼čg├Âr├╝ tam olarak bu ├žizgide yer al─▒yor. ─░ftardan sonra hen├╝z bunlardan nasibini almam─▒┼č olanlar varsa kendilerine buradan bol bol ikram edebilirm­čĄŚ
G├╝zel ┼čeylerin nerede ve nas─▒l kar┼č─▒n─▒za ├ž─▒kaca─č─▒ hi├ž belli olmuyor. Siz aramaktan hi├ž vazge├žmeyin, en ├žok da ya─čmurdan sonra g├Âkku┼ča─č─▒n─▒ beklerken. ­čĽ│­čîż­čî╝­čîł #├ži├žekler #umut #g├╝zelbakmak #g├╝n├╝nfoto─čraf─▒ #g├╝zelig├Ârmek ­čĺÜ
├ç├╝nk├╝ doktor teyzesi muayene olursa ona dondurma alabilece─čimizi s├Âyledi ve ├žok ┼č├╝k├╝r her ┼čey yolunda gitti! ÔÖą´ŞĆ Bu duru┼č da: ÔÇťH─▒─▒, noolmuu┼č┼č? Evet, cesaret madalyas─▒ da ald─▒m.ÔÇŁ duru┼ču... ­čśî Muayeneden sonra bir bakt─▒m ki elini yumruk yapm─▒┼č parma─č─▒n─▒ yal─▒yor doktora bak─▒p. Dondurman─▒n hevesiyle doktoruna ├Âp├╝c├╝k at─▒p ├ž─▒kacakt─▒ ki masada b─▒rakt─▒─č─▒ oyuncaklar akl─▒na geldi. Gidip onlar─▒ da ├Âpt├╝ de ├Âyle ├ž─▒kt─▒k. Ah, en ├žok da bu sevgi dolu y├Ân├╝ne bay─▒l─▒yorum. ­čśŹ Deri testleri her zamanki gibi negatif ├ž─▒kt─▒. S├╝t ve yumurta ak─▒ bir kez daha kanda bak─▒lacak. Di─čer tahlilleri i├žin de kan verdi. ├ľn├╝m├╝zdeki hafta tahlil sonu├žlar─▒na g├Âre ilk resmi s├╝t provakasyonunu direkt s├╝tle hastane ortam─▒nda ger├žekle┼čtiricez! ­čÄë­čÄŐ­čÄł Daha sonra yumurtaya bi bak─▒caz. A┼č─▒dan sonra kan kusma gibi korkun├ž bir olay ya┼čatm─▒┼čt─▒; ama ge├ženlerde yumurtal─▒ eri┼čte yedi. ├ťstelik bu─čday alerjisi olmas─▒na ra─čmen...­čÖł Her ┼čey ├žoook daha g├╝zel olacak Bambi┼č. Seni ├žok seviyorum. ÔÖą´ŞĆÔÖą´ŞĆÔÖą´ŞĆ #s├╝talerjisi #alerjikbebekler #ineks├╝t├╝alerjisi #dondurma #Bambi┼č ­čÄł
├ç├╝nk├╝ doktor teyzesi muayene olursa ona dondurma alabilece─čimizi s├Âyledi ve ├žok ┼č├╝k├╝r her ┼čey yolunda gitti! ÔÖą´ŞĆ Bu duru┼č da: ÔÇťH─▒─▒, noolmuu┼č┼č? Evet, cesaret madalyas─▒ da ald─▒m.ÔÇŁ duru┼ču... ­čśî Muayeneden sonra bir bakt─▒m ki elini yumruk yapm─▒┼č parma─č─▒n─▒ yal─▒yor doktora bak─▒p. Dondurman─▒n hevesiyle doktoruna ├Âp├╝c├╝k at─▒p ├ž─▒kacakt─▒ ki masada b─▒rakt─▒─č─▒ oyuncaklar akl─▒na geldi. Gidip onlar─▒ da ├Âpt├╝ de ├Âyle ├ž─▒kt─▒k. Ah, en ├žok da bu sevgi dolu y├Ân├╝ne bay─▒l─▒yorum. ­čśŹ Deri testleri her zamanki gibi negatif ├ž─▒kt─▒. S├╝t ve yumurta ak─▒ bir kez daha kanda bak─▒lacak. Di─čer tahlilleri i├žin de kan verdi. ├ľn├╝m├╝zdeki hafta tahlil sonu├žlar─▒na g├Âre ilk resmi s├╝t provakasyonunu direkt s├╝tle hastane ortam─▒nda ger├žekle┼čtiricez! ­čÄë­čÄŐ­čÄł Daha sonra yumurtaya bi bak─▒caz. A┼č─▒dan sonra kan kusma gibi korkun├ž bir olay ya┼čatm─▒┼čt─▒; ama ge├ženlerde yumurtal─▒ eri┼čte yedi. ├ťstelik bu─čday alerjisi olmas─▒na ra─čmen...­čÖł Her ┼čey ├žoook daha g├╝zel olacak Bambi┼č. Seni ├žok seviyorum. ÔÖą´ŞĆÔÖą´ŞĆÔÖą´ŞĆ #s├╝talerjisi  #alerjikbebekler  #ineks├╝t├╝alerjisi  #dondurma  #Bambi┼č  ­čÄł
Bambi┼č bug├╝n alerji kontrol├╝ne gidecek HacettepeÔÇÖye. Alerjisi olan besinlerden besin denemesi (provakasyon) yapacak m─▒y─▒z, ona muayeneden sonra karar verecekmi┼čiz. Nas─▒l bir yol izleyece─čimizi ben de merak ediyorum. Bakal─▒m nas─▒l kararlar al─▒caz... DenizÔÇÖin doktoru HacettepeÔÇÖden Dr. ├ľzge Soyer. Hem anne ┼čefkati hem de inan─▒lmaz bir sab─▒rla yakla┼č─▒yor bu hassas konuya. Umar─▒m 3 ya┼ča do─čru t├╝m alerjileri ge├žer. ­čśç Benzer s├╝re├žlerde sizlerin deneyimleri nas─▒l olmu┼čtu? Biraz dertle┼čsek ya. ­čĄŚ Ha bu arada... Havalar da ─▒s─▒nd─▒; ama gel g├Âr ki o botlar─▒ ├ž─▒karm─▒yor aya─č─▒ndan. San─▒r─▒m bu d├Ânem bebekler b├Âyle. Kendi serseri serbest stilini olu┼čturuyorsa demek... ­čĄú ┼×imdi bu bota ├žok benzeyen daha yazl─▒k bi ┼či bulmam gerek. ­čśů Denetmeden alam─▒yorum. Ma─čaza ├Ânerilerine a├ž─▒─č─▒m. ­čśî­čśî
Bambi┼č bug├╝n alerji kontrol├╝ne gidecek HacettepeÔÇÖye. Alerjisi olan besinlerden besin denemesi (provakasyon) yapacak m─▒y─▒z, ona muayeneden sonra karar verecekmi┼čiz. Nas─▒l bir yol izleyece─čimizi ben de merak ediyorum. Bakal─▒m nas─▒l kararlar al─▒caz... DenizÔÇÖin doktoru HacettepeÔÇÖden Dr. ├ľzge Soyer. Hem anne ┼čefkati hem de inan─▒lmaz bir sab─▒rla yakla┼č─▒yor bu hassas konuya. Umar─▒m 3 ya┼ča do─čru t├╝m alerjileri ge├žer. ­čśç Benzer s├╝re├žlerde sizlerin deneyimleri nas─▒l olmu┼čtu? Biraz dertle┼čsek ya. ­čĄŚ Ha bu arada... Havalar da ─▒s─▒nd─▒; ama gel g├Âr ki o botlar─▒ ├ž─▒karm─▒yor aya─č─▒ndan. San─▒r─▒m bu d├Ânem bebekler b├Âyle. Kendi serseri serbest stilini olu┼čturuyorsa demek... ­čĄú ┼×imdi bu bota ├žok benzeyen daha yazl─▒k bi ┼či bulmam gerek. ­čśů Denetmeden alam─▒yorum. Ma─čaza ├Ânerilerine a├ž─▒─č─▒m. ­čśî­čśî
TAAA YOOO TAAA YOOO D─░─░ ┼×─░ALA OT─░B─░┼×... TayoÔÇÖcular─▒ sayfama beklerim efenim... #tayo #k├╝├ž├╝kotob├╝stayo #bebek┼čark─▒lar─▒ #osest├╝rkiye #bambi┼č ­čĺľ­čĺľ­čĺľ
Bambi┼č totemini yapm─▒┼č, ben diim size... ­čĺŤÔŁĄ´ŞĆ ─░┼čaretini de vermi┼č... ­čĹŹ­čĆ╝ E daha ne olsun! ­čĄŚ Alerjisi ge├žmedi; ama minicik dondurmadan bir ┼čey olmuyor. (E┼či─či g├╝├žl├╝ oldu─ču i├žin biz bu ┼čekilde ilerliyoruz. Her bebek farkl─▒d─▒r.) Bir g├╝n size alerjisiyle ilgili de g├╝zel haberler vermek dile─čiyle. ­čĺź­čĺź #galatasaray #cimbom #derbi #dondurma #donduymavaym─▒donduyma ­čŹŽ
Bambi┼č totemini yapm─▒┼č, ben diim size... ­čĺŤÔŁĄ´ŞĆ ─░┼čaretini de vermi┼č... ­čĹŹ­čĆ╝ E daha ne olsun! ­čĄŚ Alerjisi ge├žmedi; ama minicik dondurmadan bir ┼čey olmuyor. (E┼či─či g├╝├žl├╝ oldu─ču i├žin biz bu ┼čekilde ilerliyoruz. Her bebek farkl─▒d─▒r.) Bir g├╝n size alerjisiyle ilgili de g├╝zel haberler vermek dile─čiyle. ­čĺź­čĺź #galatasaray  #cimbom  #derbi  #dondurma  #donduymavaym─▒donduyma  ­čŹŽ
Kuca─č─▒mda bir ├žocuk, kuca─č─▒mda bir insan, bir fidan; bir hayat, hayat─▒n ve hayat─▒m─▒n ├Âz├╝ ve koskoca bir d├╝nya tutuyorum. Vicdan, do─čar; vicdan, b├╝y├╝rken ├Âl├╝r. Ben o vicdan─▒ sa─č salim b├╝y├╝tmeyi umuyorum. Bu bayram ├žocuklar─▒n, vicdan─▒ ├žocuk kalanlar─▒n... #23Nisan ─▒m─▒z kutlu olsun. ­č弭čĺĽ #ulusalegemenlikve├žocukbayram─▒ #├žocukbayram─▒ #├žocukolmak #├žocukkalmak #justbaby #innocence #purelove
Kuca─č─▒mda bir ├žocuk, kuca─č─▒mda bir insan, bir fidan; bir hayat, hayat─▒n ve hayat─▒m─▒n ├Âz├╝ ve koskoca bir d├╝nya tutuyorum. Vicdan, do─čar; vicdan, b├╝y├╝rken ├Âl├╝r. Ben o vicdan─▒ sa─č salim b├╝y├╝tmeyi umuyorum. Bu bayram ├žocuklar─▒n, vicdan─▒ ├žocuk kalanlar─▒n... #23Nisan  ─▒m─▒z kutlu olsun. ­č弭čĺĽ #ulusalegemenlikve├žocukbayram─▒  #├žocukbayram─▒  #├žocukolmak  #├žocukkalmak  #justbaby  #innocence  #purelove 
Hayata daha g├╝zel bakmak i├žin balkonuma ├ži├žekler ald─▒m. Haydi ruhunuzu ├ži├žeklerle bezeyelim. ­č弭ččĺÜ Bambi┼čÔÇÖle sulad─▒k az ├Ânce ├ži├žeklerimizi. ÔÇť├çe├ž├že ┼ču verdii.ÔÇŁ diyor. ­čĄŚ #├ži├žek #bahar #yaz #ilkbahar #hepbahar #g├Ânl├╝milkbaharyaz ­č弭č弭čĺĽ
Hayata daha g├╝zel bakmak i├žin balkonuma ├ži├žekler ald─▒m. Haydi ruhunuzu ├ži├žeklerle bezeyelim. ­č弭ččĺÜ Bambi┼čÔÇÖle sulad─▒k az ├Ânce ├ži├žeklerimizi. ÔÇť├çe├ž├že ┼ču verdii.ÔÇŁ diyor. ­čĄŚ #├ži├žek  #bahar  #yaz  #ilkbahar  #hepbahar  #g├Ânl├╝milkbaharyaz  ­č弭č弭čĺĽ
Bir KADINÔÇÖ─▒n Trafi─či ­čľĄ Blogda uzun zaman sonra sazl─▒ s├Âzl├╝, ay pardon duygu y├╝kl├╝ bi ┼či var. ─░├žimden geldi. Devam─▒ gelir belki. Biraz pat diye bitirdim. Alt─▒ ayl─▒k ├žal─▒┼čma hayat─▒m s├╝resince i├žimde ya┼čad─▒─č─▒m b├Âl├╝nmeler var biraz. Bak─▒n bakal─▒m. Sevecek misiniz, merak ediyorum. www.merveozgunlu.com Bu yaz─▒y─▒ en ├žok da @mervee.ozgunn bekliyordur san─▒r─▒m. Ad─▒m─▒z soyad─▒m─▒z bu kadar benzerken sadece buradan tan─▒d─▒─č─▒m bir karde┼čim olman haks─▒zl─▒k bence. Haydi ko┼č blo─ča! ÔÖą´ŞĆ#blogdayeniyaz─▒var #benimde├žokfenakitapyazas─▒mvar #partikursamoyverirmisinizbilmemde #yazsamokurmusunuz #d├Ând├╝m├Âz├╝mekendimed├Ând├╝m #defeatedexpectancy
Bir KADINÔÇÖ─▒n Trafi─či ­čľĄ Blogda uzun zaman sonra sazl─▒ s├Âzl├╝, ay pardon duygu y├╝kl├╝ bi ┼či var. ─░├žimden geldi. Devam─▒ gelir belki. Biraz pat diye bitirdim. Alt─▒ ayl─▒k ├žal─▒┼čma hayat─▒m s├╝resince i├žimde ya┼čad─▒─č─▒m b├Âl├╝nmeler var biraz. Bak─▒n bakal─▒m. Sevecek misiniz, merak ediyorum. www.merveozgunlu.com Bu yaz─▒y─▒ en ├žok da @mervee.ozgunn bekliyordur san─▒r─▒m. Ad─▒m─▒z soyad─▒m─▒z bu kadar benzerken sadece buradan tan─▒d─▒─č─▒m bir karde┼čim olman haks─▒zl─▒k bence. Haydi ko┼č blo─ča! ÔÖą´ŞĆ#blogdayeniyaz─▒var  #benimde├žokfenakitapyazas─▒mvar  #partikursamoyverirmisinizbilmemde  #yazsamokurmusunuz  #d├Ând├╝m├Âz├╝mekendimed├Ând├╝m  #defeatedexpectancy 
Valla aynen tam da b├Âyle oluyor ve sen bunu mizah h├óline getirebilecek kadar ┼čansl─▒ysan hamurundan: ÔÇťMo┼čolloh soz do pok rohotsonoz.ÔÇŁ oluyor ad─▒. ­čśů­čśĺ He anam, rahat─▒m. Valla napiim, o─člumun g├╝zel bir foto─čraf─▒n─▒ ├žekeyim diye a├žt─▒─č─▒m telefona d├╝┼čme an─▒n─▒ ├žekivermi┼čim kazara. Ha sonra yan─▒na falan da ko┼čmad─▒m, zaten hemen kalkt─▒. Benim o─član idmanl─▒ bu konuda ma┼čallah. Koltuktan yuvarlan─▒p depar at─▒p ka├žmaya devam eden bir t├╝r bu. ­čśî A valla bunun ad─▒ rahatl─▒ksa rahat─▒m ben anac─▒m, kabul. Alerjiden anam─▒z a─člad─▒ zaten. Bak olan hep anaya oluyor, bunu ben dememi┼čim ka├ž y─▒l ├Ânce birileri demi┼č de bug├╝ne gelmi┼č bu s├Âz. ­čśę­čśĺ #anas─▒a─člamak #a─člarsaanama─člar #a─člarsaanama─člargerisiyalana─člar #analar├žekery├╝k├╝ #analar├žekery├╝k├╝kimseninbilesiyok #anamanamanam #kayd─▒rakmerdivenindend├╝┼čenler #tutunamayanlar
Valla aynen tam da b├Âyle oluyor ve sen bunu mizah h├óline getirebilecek kadar ┼čansl─▒ysan hamurundan: ÔÇťMo┼čolloh soz do pok rohotsonoz.ÔÇŁ oluyor ad─▒. ­čśů­čśĺ He anam, rahat─▒m. Valla napiim, o─člumun g├╝zel bir foto─čraf─▒n─▒ ├žekeyim diye a├žt─▒─č─▒m telefona d├╝┼čme an─▒n─▒ ├žekivermi┼čim kazara. Ha sonra yan─▒na falan da ko┼čmad─▒m, zaten hemen kalkt─▒. Benim o─član idmanl─▒ bu konuda ma┼čallah. Koltuktan yuvarlan─▒p depar at─▒p ka├žmaya devam eden bir t├╝r bu. ­čśî A valla bunun ad─▒ rahatl─▒ksa rahat─▒m ben anac─▒m, kabul. Alerjiden anam─▒z a─člad─▒ zaten. Bak olan hep anaya oluyor, bunu ben dememi┼čim ka├ž y─▒l ├Ânce birileri demi┼č de bug├╝ne gelmi┼č bu s├Âz. ­čśę­čśĺ #anas─▒a─člamak  #a─člarsaanama─člar  #a─člarsaanama─člargerisiyalana─člar  #analar├žekery├╝k├╝  #analar├žekery├╝k├╝kimseninbilesiyok  #anamanamanam  #kayd─▒rakmerdivenindend├╝┼čenler  #tutunamayanlar 
Bu sene bu g├Âzl├╝k modelleri ├žok pop├╝ler olmu┼č, daha yaz gelmeden hemen her yerde kar┼č─▒ma ├ž─▒kmaya ba┼člad─▒. ­čśŹ Efenim ben de adeta bir #trendsetter oldu─čumdan m├╝tevellit, bkz 2015 ben bu moday─▒ sezmi┼čim. ­čśů C─▒n─▒m ya a┼č─▒r─▒ vizyoner... ­čśÄ O de─čil de g├Âzl├╝k ger├žekten g├╝zel. ­čľĄ (Cepa Atasun Optikten alm─▒┼čt─▒m.) O zamanlar duda─č─▒mda dolgu yok tabii. Ama yine de iyi poz vermi┼čim ahahaha. #tb #g├Âzl├╝k #sunglasses #fashion #style #moda #falanfilan #aybirdefelandiyenlervarbuna ­čĄó #neyseneyse #selfie #ozcekim #├Âz├žekim ­čľĄ
Bu sene bu g├Âzl├╝k modelleri ├žok pop├╝ler olmu┼č, daha yaz gelmeden hemen her yerde kar┼č─▒ma ├ž─▒kmaya ba┼člad─▒. ­čśŹ Efenim ben de adeta bir #trendsetter  oldu─čumdan m├╝tevellit, bkz 2015 ben bu moday─▒ sezmi┼čim. ­čśů C─▒n─▒m ya a┼č─▒r─▒ vizyoner... ­čśÄ O de─čil de g├Âzl├╝k ger├žekten g├╝zel. ­čľĄ (Cepa Atasun Optikten alm─▒┼čt─▒m.) O zamanlar duda─č─▒mda dolgu yok tabii. Ama yine de iyi poz vermi┼čim ahahaha. #tb  #g├Âzl├╝k  #sunglasses  #fashion  #style  #moda  #falanfilan  #aybirdefelandiyenlervarbuna  ­čĄó #neyseneyse  #selfie  #ozcekim  #├Âz├žekim  ­čľĄ
Ne zamand─▒r g├Âz├╝me ili┼čiyordu da bir t├╝rl├╝ yolumu d├╝┼č├╝remiyordum ┼ču NuqtaÔÇÖya. Nargilesini de─čilse de kahvesini tatma f─▒rsat─▒m oldu. Bu vesileyle bu karenin bende uyand─▒rd─▒─č─▒ birka├ž d├╝┼č├╝nceyi ┼čuraya ili┼čtirivereyim efenim m├╝saadenizle. Bekir Y─▒ld─▒zÔÇÖ─▒n ÔÇťEvlilik ┼×irketiÔÇŁ kitab─▒n─▒n ba┼č─▒n─▒ an─▒msad─▒m. ┼×├Âyle aktaray─▒m hemen: ­čôŹ ÔÇťSus!ÔÇŁ dedi adam. ÔÇťT├╝ylerimi diken diken eden ┼ču iki s├Âzc├╝─č├╝ duymak istemiyorum: Sen ve ben... G├╝zel her konu┼čmay─▒, sonunda tart─▒┼čmaya d├Ân├╝┼čt├╝ren iki s├Âzc├╝k. Birlikte bir ├Âmr├╝ payla┼č─▒yoruz, bir t├╝rl├╝ biz olam─▒yoruz nedense?ÔÇŁ ­čôŹ ÔÇťOlamay─▒z.ÔÇŁ dedi kad─▒n sinirli sinirli. ÔÇťKahveleri bile ayn─▒ cezveden i├žemiyoruz h├ól├ó.ÔÇŁ ­čôŹ ÔÇť├ľyleyse, bu ak┼čam, ben de senin gibi i├žece─čim. ┼×ekerli olsun. Cezvede birle┼čelim hi├ž olmazsa.ÔÇŁ Buradan sonras─▒ benim yorumum. ­čĄŚ Y─▒llard─▒r sen sade, ben ┼čekerli be sevgili. ÔÇťOrta ┼čekerliÔÇŁde bulu┼čmakt─▒ belki en makul geleni. Ama gel g├Âr ki i┼čin asl─▒ o de─čil. Kahve bir metafor gayet tabii. Ama kahve de keyfimin kahvesi hani. ┼×imdi sorar─▒m size. Anla┼čmak i├žin ger├žekten de ├žok sevdi─čimiz ┼čeylerden, zevklerimizden mi ├Âd├╝n vermek gerek? Keyif an─▒ma ortak olan kahvemden vazge├žmemek mi biz olman─▒n ├Ân├╝ndeki engel? Yani demem o ki... Metaforu nereye koyaca─č─▒n─▒za dikkat edin, zira meteor olup kafan─▒za ├žarpabilir. ÔÖą´ŞĆ Not: Ben T├╝rk kahvesi sevmiyorum pek. ─░├žsem de ┼čekerli i├žmem. Dibekti o dibek. T├╝rk kahvesi olsa yerimde duramazd─▒m. ­čĄŚ Zira o da ┼č─▒rf─▒nt─▒ yap─▒yor, ay pardon ├žarp─▒nt─▒. ­čśŤ­čśŤ­čśŤ
#t├╝rkkahvesi #dibekkahvesi #evlilik┼čirketi #bekarl─▒ksultanl─▒k #aypardon #bekiry─▒ld─▒z #dilims├╝r├žt├╝ #s├╝r├žilisan─▒s─▒ninat├ž─▒kalbimin #oradanburayanas─▒latlad─▒mbilmiyom #hopdaldandala #metafor #meteor 
#dikkatmetafor├ž─▒kabilir #yok─▒s─▒rmaz #├Âld├╝rmez #d├╝┼č├╝nd├╝r├╝r
Ne zamand─▒r g├Âz├╝me ili┼čiyordu da bir t├╝rl├╝ yolumu d├╝┼č├╝remiyordum ┼ču NuqtaÔÇÖya. Nargilesini de─čilse de kahvesini tatma f─▒rsat─▒m oldu. Bu vesileyle bu karenin bende uyand─▒rd─▒─č─▒ birka├ž d├╝┼č├╝nceyi ┼čuraya ili┼čtirivereyim efenim m├╝saadenizle. Bekir Y─▒ld─▒zÔÇÖ─▒n ÔÇťEvlilik ┼×irketiÔÇŁ kitab─▒n─▒n ba┼č─▒n─▒ an─▒msad─▒m. ┼×├Âyle aktaray─▒m hemen: ­čôŹ ÔÇťSus!ÔÇŁ dedi adam. ÔÇťT├╝ylerimi diken diken eden ┼ču iki s├Âzc├╝─č├╝ duymak istemiyorum: Sen ve ben... G├╝zel her konu┼čmay─▒, sonunda tart─▒┼čmaya d├Ân├╝┼čt├╝ren iki s├Âzc├╝k. Birlikte bir ├Âmr├╝ payla┼č─▒yoruz, bir t├╝rl├╝ biz olam─▒yoruz nedense?ÔÇŁ ­čôŹ ÔÇťOlamay─▒z.ÔÇŁ dedi kad─▒n sinirli sinirli. ÔÇťKahveleri bile ayn─▒ cezveden i├žemiyoruz h├ól├ó.ÔÇŁ ­čôŹ ÔÇť├ľyleyse, bu ak┼čam, ben de senin gibi i├žece─čim. ┼×ekerli olsun. Cezvede birle┼čelim hi├ž olmazsa.ÔÇŁ Buradan sonras─▒ benim yorumum. ­čĄŚ Y─▒llard─▒r sen sade, ben ┼čekerli be sevgili. ÔÇťOrta ┼čekerliÔÇŁde bulu┼čmakt─▒ belki en makul geleni. Ama gel g├Âr ki i┼čin asl─▒ o de─čil. Kahve bir metafor gayet tabii. Ama kahve de keyfimin kahvesi hani. ┼×imdi sorar─▒m size. Anla┼čmak i├žin ger├žekten de ├žok sevdi─čimiz ┼čeylerden, zevklerimizden mi ├Âd├╝n vermek gerek? Keyif an─▒ma ortak olan kahvemden vazge├žmemek mi biz olman─▒n ├Ân├╝ndeki engel? Yani demem o ki... Metaforu nereye koyaca─č─▒n─▒za dikkat edin, zira meteor olup kafan─▒za ├žarpabilir. ÔÖą´ŞĆ Not: Ben T├╝rk kahvesi sevmiyorum pek. ─░├žsem de ┼čekerli i├žmem. Dibekti o dibek. T├╝rk kahvesi olsa yerimde duramazd─▒m. ­čĄŚ Zira o da ┼č─▒rf─▒nt─▒ yap─▒yor, ay pardon ├žarp─▒nt─▒. ­čśŤ­čśŤ­čśŤ #t├╝rkkahvesi  #dibekkahvesi  #evlilik┼čirketi  #bekarl─▒ksultanl─▒k  #aypardon  #bekiry─▒ld─▒z  #dilims├╝r├žt├╝  #s├╝r├žilisan─▒s─▒ninat├ž─▒kalbimin  #oradanburayanas─▒latlad─▒mbilmiyom  #hopdaldandala  #metafor  #meteor  #dikkatmetafor├ž─▒kabilir  #yok─▒s─▒rmaz  #├Âld├╝rmez  #d├╝┼č├╝nd├╝r├╝r 
­čÄ╝ S─▒f─▒r kilometre yeni bir araba al─▒r─▒m,
Mahallede k─▒zlara ben havam─▒ atar─▒m.
Sa─č ├žek-sol ├žek bir caka atar─▒m,
G├Âzl├╝─č├╝m├╝ takar, birden gaza basar─▒m... Bambi┼čÔÇÖin direksiyonunda bu ┼čark─▒ ├žal─▒yor, her ak┼čam evde dolmu┼č ┼čof├Âr├╝ oluyor da. ­čÖł ┼×imdi g├╝ne┼č g├Âzl├╝─č├╝yle tam uydu bu ┼čark─▒, oh mis! ­č弭č弭čÄÁ­čÄ #basgaza #ismailyk ­čĄú #Bambi┼čA┼čk ÔÖą´ŞĆ #annesininbirtanesi #happy #smile #kids #cute #toddler
­čÄ╝ S─▒f─▒r kilometre yeni bir araba al─▒r─▒m, Mahallede k─▒zlara ben havam─▒ atar─▒m. Sa─č ├žek-sol ├žek bir caka atar─▒m, G├Âzl├╝─č├╝m├╝ takar, birden gaza basar─▒m... Bambi┼čÔÇÖin direksiyonunda bu ┼čark─▒ ├žal─▒yor, her ak┼čam evde dolmu┼č ┼čof├Âr├╝ oluyor da. ­čÖł ┼×imdi g├╝ne┼č g├Âzl├╝─č├╝yle tam uydu bu ┼čark─▒, oh mis! ­č弭č弭čÄÁ­čÄ #basgaza  #ismailyk  ­čĄú #Bambi┼čA┼čk  ÔÖą´ŞĆ #annesininbirtanesi  #happy  #smile  #kids  #cute  #toddler 
Yoksa siz h├ól├ó ├ž─▒lg─▒n Zoya indirimi furyas─▒na kap─▒lmad─▒n─▒z m─▒? Maalesef ├žo─ču ┼čeyin sto─ču bitmi┼č ve @zoyaturkiye T├╝rkiyeÔÇÖden gidiyor. Hamileli─čimden beri takip edenler bilir, Big 5 Free ├Âzelli─čiyle g├Ânl├╝me taht kurmu┼č bir markad─▒r #Zoya . ÔÖą´ŞĆ Di─čer bak─▒m ├╝r├╝nleri de harikad─▒r ve g├Âz├╝m kapal─▒ tavsiye ederim. Eski yaz─▒lar─▒m aras─▒ndan Zoya yaz─▒lar─▒ma da g├Âz atabilirsiniz. www.merveozgunlu.com ­čĺő #zoya #zoyat├╝rkiye #indirim #indirimvar #beautyblogger #ankaral─▒bloggerlar
Yoksa siz h├ól├ó ├ž─▒lg─▒n Zoya indirimi furyas─▒na kap─▒lmad─▒n─▒z m─▒? Maalesef ├žo─ču ┼čeyin sto─ču bitmi┼č ve @zoyaturkiye T├╝rkiyeÔÇÖden gidiyor. Hamileli─čimden beri takip edenler bilir, Big 5 Free ├Âzelli─čiyle g├Ânl├╝me taht kurmu┼č bir markad─▒r #Zoya  . ÔÖą´ŞĆ Di─čer bak─▒m ├╝r├╝nleri de harikad─▒r ve g├Âz├╝m kapal─▒ tavsiye ederim. Eski yaz─▒lar─▒m aras─▒ndan Zoya yaz─▒lar─▒ma da g├Âz atabilirsiniz. www.merveozgunlu.com ­čĺő #zoya  #zoyat├╝rkiye  #indirim  #indirimvar  #beautyblogger  #ankaral─▒bloggerlar