an online Instagram web viewer
  • yatt_yamin
    STOKIS CHERAS
    @yatt_yamin

Images by yatt_yamin

Betul,nak anak cerdik kena rajin ulangkaji.Dh tu ank yg malas mcm mana kita nak bantu?Mudah je.Cuba Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido,inshaallah yg malas dan tak fokus,menjadi rajin tetiba.Tak mahal.RM15 je.🤗
Betul,nak anak cerdik kena rajin ulangkaji.Dh tu ank yg malas mcm mana kita nak bantu?Mudah je.Cuba Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido,inshaallah yg malas dan tak fokus,menjadi rajin tetiba.Tak mahal.RM15 je.🤗
[ UBAH DARI BIASA KEPADA LUARBIASA ]

Mak Ayah mampu belikan gadget yang ratusan malah ribuan ringgit..
Mampu top up kan anak setiap minggu... Makan di restoran makanan segera..
Tetapi 😢😢
masih berkira2 untuk membahagikan rezeki atau hak anak2 iaitu makanan MINDA yg hanya RM15 shj. Dengan alasan Tak perlu lh..Belum masa lah..
dan pelbagai lagi alasan yg tak munasabah

JGN DILIHAT PADA HARGA! TETAPI LIHATLAH  KEBERKESANANNYA...kecil2 cili padi 😊

Asbab Ustaz TIDO In Shaa Allah tiada yg mustahil kerana VALUE Ustaz TIDO itu lebih mahal dari harganya "👍🏼
[ UBAH DARI BIASA KEPADA LUARBIASA ] Mak Ayah mampu belikan gadget yang ratusan malah ribuan ringgit.. Mampu top up kan anak setiap minggu... Makan di restoran makanan segera.. Tetapi 😢😢 masih berkira2 untuk membahagikan rezeki atau hak anak2 iaitu makanan MINDA yg hanya RM15 shj. Dengan alasan Tak perlu lh..Belum masa lah.. dan pelbagai lagi alasan yg tak munasabah JGN DILIHAT PADA HARGA! TETAPI LIHATLAH KEBERKESANANNYA...kecil2 cili padi 😊 Asbab Ustaz TIDO In Shaa Allah tiada yg mustahil kerana VALUE Ustaz TIDO itu lebih mahal dari harganya "👍🏼
ANAK SUSAH BANGUN PAGI? MENGANTUK DALAM KELAS?  LEMAH DAYA MENGHAFAL?

Ibu bapa mana yg tak stress jika anak menghadapi masalah diatas.
.
Sabar! sabar! jgn Stress
.
Insya Allah kami Sedia Membantu.
.
Hanya kemam 2 biji pagi & 2 biji malam setiap hari, mampu menjadikan anak² anda bertenaga, positif & sihat. Perubahan seawal 2 Minggu Pengambilan.
.
Homoepati Ustaz TIDO membantu anak²:- -mudah bangun pagi
-meningkatkan minat belajar
-meningkatkan fokus
-meningkatkan daya ingatan
-mudah faham
-menambah tenaga
-kefasihan kepada kanak-kanak pelat
-cekap matematik
-mendengar kata

KEBERKESANAN BERBEZA MENGIKUT METABOLISME SETIAP INDIVIDU YANG MENGAMALKANNYA DAN SILA IKUT DOS SEPERTI YG DISARANKAN

UNTUK PESANAN SILA TEKAN LINK DIBAWAH:- www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
ANAK SUSAH BANGUN PAGI? MENGANTUK DALAM KELAS? LEMAH DAYA MENGHAFAL? Ibu bapa mana yg tak stress jika anak menghadapi masalah diatas. . Sabar! sabar! jgn Stress . Insya Allah kami Sedia Membantu. . Hanya kemam 2 biji pagi & 2 biji malam setiap hari, mampu menjadikan anak² anda bertenaga, positif & sihat. Perubahan seawal 2 Minggu Pengambilan. . Homoepati Ustaz TIDO membantu anak²:- -mudah bangun pagi -meningkatkan minat belajar -meningkatkan fokus -meningkatkan daya ingatan -mudah faham -menambah tenaga -kefasihan kepada kanak-kanak pelat -cekap matematik -mendengar kata KEBERKESANAN BERBEZA MENGIKUT METABOLISME SETIAP INDIVIDU YANG MENGAMALKANNYA DAN SILA IKUT DOS SEPERTI YG DISARANKAN UNTUK PESANAN SILA TEKAN LINK DIBAWAH:- www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO www.wasap.my/60102637006/ustazTIDO
"Produk Minda Ustaz Tido" bantu ibu ayah yg nak bantu anak2 lebih fokus ketika belajar, tak mengantuk dalam kelas, mudah dlm menghafal.. Jom Ibu ayah hadiahkan anak2 Ustaz Tido Rm15 jerr pun...🙊🙊🙊 Www.wasap.my/60102637006/ustaztido

#ustazTido
#RICH46
#Agentwanted
#StokisCheras
#MakSayangKoNak
"Produk Minda Ustaz Tido" bantu ibu ayah yg nak bantu anak2 lebih fokus ketika belajar, tak mengantuk dalam kelas, mudah dlm menghafal.. Jom Ibu ayah hadiahkan anak2 Ustaz Tido Rm15 jerr pun...🙊🙊🙊 Www.wasap.my/60102637006/ustaztido #ustazTido  #RICH46  #Agentwanted  #StokisCheras  #MakSayangKoNak 
ADAKAH ANDA IBU BAPA YANG SELALU MARAH ANAK AWAL PAGI?

Saya tau sebab apa..sebab anak susah bangun kan? Kah kah kah.. Kalau deorang susah bangun mesti anda lewat pergi kerja.. Pastu kena marah dengan bos.. Anak pulak akan kena denda kat sekolah.. Arghhhh banyak benda laa berlaku.. Takkanlahh kita nak biarkan masalah anak kita tu berlarutan sampai bila2.. Akhirnya masa depan dia terancam dengan sikap begitu.. Mak ayah yang betul2 sayang anak2 anda dan nak anak anda senang bangun pagi... Jangan lupa dapatkan USTAZTIDO...RM15 je.
ADAKAH ANDA IBU BAPA YANG SELALU MARAH ANAK AWAL PAGI? Saya tau sebab apa..sebab anak susah bangun kan? Kah kah kah.. Kalau deorang susah bangun mesti anda lewat pergi kerja.. Pastu kena marah dengan bos.. Anak pulak akan kena denda kat sekolah.. Arghhhh banyak benda laa berlaku.. Takkanlahh kita nak biarkan masalah anak kita tu berlarutan sampai bila2.. Akhirnya masa depan dia terancam dengan sikap begitu.. Mak ayah yang betul2 sayang anak2 anda dan nak anak anda senang bangun pagi... Jangan lupa dapatkan USTAZTIDO...RM15 je.
Anak ada masalah dalam pembelajaran?
👇 👇 👇 
HOMEOPATI USTAZ TIDO MEMENUHI KEPERLUAN ANAK-ANAK UNTUK :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
😊merawat kelesuan otak
😊mengaktifkan sel2 otak
😊mencergaskan otak
😊mencerdaskan minda
😊meningkatkan potensi minda
😊merawat keletihan urat saraf
😊meningkatkan kecergasan tubuh badan
😊merangsang ketenangan minda
😊memudahkan tidur awal & senang bangun

KESANNYA :
~~~~~~~~~
👍tidak meragam waktu pagi
👍ceria dan aktif
👍kurang demam/letih
👍bertenaga + bersemangat untuk belajar
👍lebih fokus, senang faham, mudah ingat
👍lebih rajin, lebih minat belajar
👍lebih berkeyakinan
👍lebih positif, lebih tinggi prestasi
👍lebih stabil emosi, mudah dengar kata

P/s: Sesuai untuk usia seawal 2 tahun ke atas termasuk warga emas.

RM15 JER!!!!! Utk Order www.wasap.my/60193165868/sayanakustaztido

#ustaztidocheras
#RICH46
#Agentwanted
#MakSayangKoNak
#ProdukMindaMurah
Anak ada masalah dalam pembelajaran? 👇 👇 👇 HOMEOPATI USTAZ TIDO MEMENUHI KEPERLUAN ANAK-ANAK UNTUK : ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 😊merawat kelesuan otak 😊mengaktifkan sel2 otak 😊mencergaskan otak 😊mencerdaskan minda 😊meningkatkan potensi minda 😊merawat keletihan urat saraf 😊meningkatkan kecergasan tubuh badan 😊merangsang ketenangan minda 😊memudahkan tidur awal & senang bangun KESANNYA : ~~~~~~~~~ 👍tidak meragam waktu pagi 👍ceria dan aktif 👍kurang demam/letih 👍bertenaga + bersemangat untuk belajar 👍lebih fokus, senang faham, mudah ingat 👍lebih rajin, lebih minat belajar 👍lebih berkeyakinan 👍lebih positif, lebih tinggi prestasi 👍lebih stabil emosi, mudah dengar kata P/s: Sesuai untuk usia seawal 2 tahun ke atas termasuk warga emas. RM15 JER!!!!! Utk Order www.wasap.my/60193165868/sayanakustaztido #ustaztidocheras  #RICH46  #Agentwanted  #MakSayangKoNak  #ProdukMindaMurah 
Selamat hari lahir mak yang ke 67 
Semoga Allah panjangkan umur mak ,diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan baik di dunia mahupun di akhirat.
.I LOVE U....MAK..
Selamat hari lahir mak yang ke 67 Semoga Allah panjangkan umur mak ,diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan baik di dunia mahupun di akhirat. .I LOVE U....MAK..
Alhamdulillah memang terbaik Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido ni.

Jemput tengok video yang dihasilkan oleh Team Support Terbaik #RICH46. Apa yg pasti dengan amal Produk Minda Homeopati Ustaz Tido Ustaz Tido RM15 ini,memang sangat berbaloi dan kesan mantap luar biasa. Inshaallah 😍😍
Alhamdulillah memang terbaik Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido ni. Jemput tengok video yang dihasilkan oleh Team Support Terbaik #RICH46 . Apa yg pasti dengan amal Produk Minda Homeopati Ustaz Tido Ustaz Tido RM15 ini,memang sangat berbaloi dan kesan mantap luar biasa. Inshaallah 😍😍
Mak mana lah tak gembira anak berubah kan.. Allahu.. Sebak dapat bantu ramai mak ayah luar sana.. Memang produk kami murah..x masuk tv.. Tak glamor.. Tapi dah terjual 70k botol dah.. Bantu ramai dah mak ayah..syukur.. #MakSayangKoNak
#homeopatimindaustaztido
#bizcubecheras
Mak mana lah tak gembira anak berubah kan.. Allahu.. Sebak dapat bantu ramai mak ayah luar sana.. Memang produk kami murah..x masuk tv.. Tak glamor.. Tapi dah terjual 70k botol dah.. Bantu ramai dah mak ayah..syukur.. #MakSayangKoNak  #homeopatimindaustaztido  #bizcubecheras 
#Repost @ustaztido (@get_repost)
・・・
Bergenang air mata dapat telegram daripada remaja.. ramai mak ayah yang buat begini.. saya pun tak faham samada mereka sedar atau pun tak... kalau sedar.. tolong la berubah.. bukan apa.. takut2 anak yang kita abaikan tulah yang akan jaga kita nanti bila dah tua.. dialah yang akan beri kesenangan pads kita.. rasa bersalah tu akan menghantui kita sampai bila2 insyaAllah.. kalau tak sedar.. harap sedar lepas terbaca posting ni.. Saya tak tau nak balas apa dengan budak ni.. sebagai seorang daie.. saya bagitau dia jangan salahkan sesiapa.. hanya berdoa dan bersabar.. dan sedikit kata2 perangsang.. yaAllah.. kesian adik ni.. bagi kita benda ni tak ada apa2 tapi bagi dia sangat besar benda ni untuk dia hadap hari2.. Ulamak bagitau.. mak ayah yang terbaik mak ayah yang sayang semua ahli keluarga.. kita selalu dengar nabi saw kalau balik rumah nabi akan dukung hasan husin kiri dan kanan.. letak kat peha baginda.. tak pernah pun nabi saw hanya dukung hasan tak dukung husin.. nabi saw suka panggil orang lain dengan panggilan yang terbaik.. Bergenang air mata sambil tulis mengenangkan kasih sayang nabi saw pada semua orang terutama ahli keluarganya.. YaAllah kalau kami mak ayah.. jadikanlah kami mak ayah yang terbaik seperti nabi saw.. amiiin 
Share pada pasangan kita mudah mudahan pasangan kita adil pada semua anak2.. Ustaz Tido

#MakSayangKoNak
#Homeopatimindaustaztido
#Repost  @ustaztido (@get_repost) ・・・ Bergenang air mata dapat telegram daripada remaja.. ramai mak ayah yang buat begini.. saya pun tak faham samada mereka sedar atau pun tak... kalau sedar.. tolong la berubah.. bukan apa.. takut2 anak yang kita abaikan tulah yang akan jaga kita nanti bila dah tua.. dialah yang akan beri kesenangan pads kita.. rasa bersalah tu akan menghantui kita sampai bila2 insyaAllah.. kalau tak sedar.. harap sedar lepas terbaca posting ni.. Saya tak tau nak balas apa dengan budak ni.. sebagai seorang daie.. saya bagitau dia jangan salahkan sesiapa.. hanya berdoa dan bersabar.. dan sedikit kata2 perangsang.. yaAllah.. kesian adik ni.. bagi kita benda ni tak ada apa2 tapi bagi dia sangat besar benda ni untuk dia hadap hari2.. Ulamak bagitau.. mak ayah yang terbaik mak ayah yang sayang semua ahli keluarga.. kita selalu dengar nabi saw kalau balik rumah nabi akan dukung hasan husin kiri dan kanan.. letak kat peha baginda.. tak pernah pun nabi saw hanya dukung hasan tak dukung husin.. nabi saw suka panggil orang lain dengan panggilan yang terbaik.. Bergenang air mata sambil tulis mengenangkan kasih sayang nabi saw pada semua orang terutama ahli keluarganya.. YaAllah kalau kami mak ayah.. jadikanlah kami mak ayah yang terbaik seperti nabi saw.. amiiin Share pada pasangan kita mudah mudahan pasangan kita adil pada semua anak2.. Ustaz Tido #MakSayangKoNak  #Homeopatimindaustaztido 
Alhamdulillah memang terbaik Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido ni.

Jemput tengok video yang dihasilkan oleh Team Support Terbaik #RICH46. Apa yg pasti dengan amal Produk Minda Homeopati Ustaz Tido Ustaz Tido RM15 ini,memang sangat berbaloi dan kesan mantap luar biasa. Inshaallah 😍😍
Alhamdulillah memang terbaik Produk Minda Viral Homeopati Ustaz Tido ni. Jemput tengok video yang dihasilkan oleh Team Support Terbaik #RICH46 . Apa yg pasti dengan amal Produk Minda Homeopati Ustaz Tido Ustaz Tido RM15 ini,memang sangat berbaloi dan kesan mantap luar biasa. Inshaallah 😍😍