an online Instagram web viewer
  • lemmingkings

    @lemmingkings

Images by lemmingkings

This red zinfandel is not my favorite, but it is good (totally drinklable, refer to pic lol)  Plus it was a super thoughtful gift.  Can we appreciate its rosy glowing rosy glow? #sacredwine #cheers #drinklable #instagrammingwhileintoxicated
Some lunch knitting.  #knitlife #knitting
The view from the windows of my new office (at my new job) is gorgeous even when it is gloomy outside. 😍#lookatthatview #greenspace
The view from the windows of my new office (at my new job) is gorgeous even when it is gloomy outside. 😍#lookatthatview  #greenspace 
Sharpie 'permanent' marker is a lie.#notpermanent #myfullbeer #yflreer
Painted a banner on some plastic tablecloth this morning for a special girl's 10th birthday.  I think it turned out really well.  My great uncle (is that what a grandparents brother would be?) was a vaudeville sign painter, hopefully he thinks this is an okay first attempt. Lol.
Painted a banner on some plastic tablecloth this morning for a special girl's 10th birthday. I think it turned out really well. My great uncle (is that what a grandparents brother would be?) was a vaudeville sign painter, hopefully he thinks this is an okay first attempt. Lol.
A corner of my room.  A tv i will not be using for a while, my sewing toolbox, my sweet beautiful juki sewing machine, a nina cardigan that i have to weave the ends in on, and my hula hoop that i havent been able to use in 8 or 9 years.  Everything's coming up JO.  For real though, i wouldn't be here without the help of so many people.  Patient, kind, generous people that I am blessed to know.  People in NY and people in MI.  I am a really lucky gal. #blessed #thankful
A corner of my room. A tv i will not be using for a while, my sewing toolbox, my sweet beautiful juki sewing machine, a nina cardigan that i have to weave the ends in on, and my hula hoop that i havent been able to use in 8 or 9 years. Everything's coming up JO. For real though, i wouldn't be here without the help of so many people. Patient, kind, generous people that I am blessed to know. People in NY and people in MI. I am a really lucky gal. #blessed  #thankful 
Where I am in Michigan is like a freaking Disney movie.  Woke up the other morning and saw like 5 different birds and three types of squirrel out the kitchen window.  Tonight I went for an evening bike ride and met a deer. Enjoy this super blurry photo of my amazing nature experience.  #yourewelcome #nature #michigan #citymousecountrymouse
Where I am in Michigan is like a freaking Disney movie. Woke up the other morning and saw like 5 different birds and three types of squirrel out the kitchen window. Tonight I went for an evening bike ride and met a deer. Enjoy this super blurry photo of my amazing nature experience. #yourewelcome  #nature  #michigan  #citymousecountrymouse 
First bike ride in my new home town.  Yes. #bikeriding #beautifulday #michigan
Farewell sweet beastie.  I am very sad that I won't have a chance to see you again. 💔
Farewell sweet beastie. I am very sad that I won't have a chance to see you again. 💔
So i've been necessarily chucking stuff as I pack and was feeling pretty good until i came across this guy...Stu my egg baby from sophmore year of high school.  I am 40.  And he has apparently gone with me on 3 moves in that time.  #commitmenttoabit #besteggmomEVER
So i've been necessarily chucking stuff as I pack and was feeling pretty good until i came across this guy...Stu my egg baby from sophmore year of high school. I am 40. And he has apparently gone with me on 3 moves in that time. #commitmenttoabit  #besteggmomEVER 
Goodbye 17 year work home! Until next we meet as friends! ❤❤❤ #onward #turnthepage  holy crap  all the exciting new hard stuff is about to begin!
Goodbye 17 year work home! Until next we meet as friends! ❤❤❤ #onward  #turnthepage  holy crap all the exciting new hard stuff is about to begin!
So.  I am friends with the most amazing people.  Seriously and truly I am a fortunate human being.  There's nothing I can really say to convey my feelings, except see you guys really soon, love you more than i can explain, and be excellent to eachother.  #thanksbillandted #wordstoliveby #forrealthoiloveyouguys #fortunate #blessed #letslightmichiganonfire #figuratively
After a weekend of trying to pack boxes around my boyfriend packing boxes in every fraking room in the apartment at the same time i decided to go do my laundry.  I get here and start washing... annnd now it's pouring rain.  Sigh.  #movingfollies #starringme #ofcourseitsraining #thanksalotuniverse
Well shit.  I am not getting back for like an hour.  So close, yet so far.  #rain #igottapee
Well shit. I am not getting back for like an hour. So close, yet so far. #rain  #igottapee 
Damn.. I am one block from work.  My late lunch is now a late late lunch. Lolol.  #whoops
Damn.. I am one block from work. My late lunch is now a late late lunch. Lolol. #whoops 
Turns out that WAS the breakfast of champions.  And so I pack boxes.  Lots and lots of boxes.  #newadventures #newjob #newstate #bringiton
Packing my life into boxes and i have two thoughts..1) holy crap i have a lot of stuff, and 2) the silmarillion is obviously my favorite book. #silmarillion #jrrtolkien #tolkien
Packing my life into boxes and i have two thoughts..1) holy crap i have a lot of stuff, and 2) the silmarillion is obviously my favorite book. #silmarillion  #jrrtolkien  #tolkien