an online Instagram web viewer
  • kuwaitcritics
    KFCA 🇰🇼
    @kuwaitcritics

Images by kuwaitcritics

اول دعاية لفيلم Glass

The first official trailer of M Night Shyamalan with Glass

من المقرر عرض الفيلم في 18 أبريل 2019
اول دعاية لفيلم Glass The first official trailer of M Night Shyamalan with Glass من المقرر عرض الفيلم في 18 أبريل 2019
بمناسبة الذكرى السنوية العاشرة لفيلم كريستوفر نولان الرائع. إليكم أفلام مستوحاة من فيلم The Dark Knight.

It's the 10th anniversary of The Dark Knight and here are some movies which were inspired by the genius Christopher Nolan, 2008 masterpiece.
بمناسبة الذكرى السنوية العاشرة لفيلم كريستوفر نولان الرائع. إليكم أفلام مستوحاة من فيلم The Dark Knight. It's the 10th anniversary of The Dark Knight and here are some movies which were inspired by the genius Christopher Nolan, 2008 masterpiece.
كل من تايلور سويفت وجينيفر هادسون وجيمس كوردن وإيان ماكيلين وقعوا جميعهم على الفيلم الموسيقي. الفائز بجائزة الأوسكار توم هوبر (The King's speech) من المقرر أن يدير الفيلم من نص من قبل لي هول (بيلي إليوت). ويقال أن الإنتاج سيبدأ في نهاية هذا العام في المملكة المتحدة.
▪
في عام 1981، كان Cats رابع أطول عرض في تاريخ برودواي بالإضافة إلى تاريخ West End، مع نسخة مباشرة من الفيديو تم إنتاجها عام 1998. بناءً على كتاب "القطط العملية" TS Eliot's Old Possum، يتم تعيين بين ملعب أكبر من الحياة البرية للخردة ويعيش مع الشخصيات القطط المفضلة لدينا بما في ذلك Rum Tum Tugger والسيد Mistoffelees و Macavity و Jennyanydots و Deuteronomy القديمة و Grizabella و Skimbleshanks.
▪
The upcoming feature film adaptation of Andrew Lloyd Webber’s hit musical, Cats, has found it’s felines. According to The Hollywood Reporter, Taylor Swift, Jennifer Hudson, James Corden and Ian McKellen have all signed on to the musical adaptation. Academy Award winner Tom Hooper (The King’s Speech) is set to direct the film from a script by Lee Hall (Billy Elliot). Production will reportedly begin at the end of this year in the UK.
▪
First performed in 1981, Cats is the fourth longest-running show in Broadway as well as West End history, with a direct-to-video version of the production released in 1998. Based on T. S. Eliot’s Old Possum’s Book of Practical Cats, the show is set amongst a larger- than-life junkyard playground and is alive with our favorite feline characters including Rum Tum Tugger, Mr. Mistoffelees, Macavity, Jennyanydots, Old Deuteronomy, Grizabella and Skimbleshanks.
كل من تايلور سويفت وجينيفر هادسون وجيمس كوردن وإيان ماكيلين وقعوا جميعهم على الفيلم الموسيقي. الفائز بجائزة الأوسكار توم هوبر (The King's speech) من المقرر أن يدير الفيلم من نص من قبل لي هول (بيلي إليوت). ويقال أن الإنتاج سيبدأ في نهاية هذا العام في المملكة المتحدة. ▪ في عام 1981، كان Cats رابع أطول عرض في تاريخ برودواي بالإضافة إلى تاريخ West End، مع نسخة مباشرة من الفيديو تم إنتاجها عام 1998. بناءً على كتاب "القطط العملية" TS Eliot's Old Possum، يتم تعيين بين ملعب أكبر من الحياة البرية للخردة ويعيش مع الشخصيات القطط المفضلة لدينا بما في ذلك Rum Tum Tugger والسيد Mistoffelees و Macavity و Jennyanydots و Deuteronomy القديمة و Grizabella و Skimbleshanks. ▪ The upcoming feature film adaptation of Andrew Lloyd Webber’s hit musical, Cats, has found it’s felines. According to The Hollywood Reporter, Taylor Swift, Jennifer Hudson, James Corden and Ian McKellen have all signed on to the musical adaptation. Academy Award winner Tom Hooper (The King’s Speech) is set to direct the film from a script by Lee Hall (Billy Elliot). Production will reportedly begin at the end of this year in the UK. ▪ First performed in 1981, Cats is the fourth longest-running show in Broadway as well as West End history, with a direct-to-video version of the production released in 1998. Based on T. S. Eliot’s Old Possum’s Book of Practical Cats, the show is set amongst a larger- than-life junkyard playground and is alive with our favorite feline characters including Rum Tum Tugger, Mr. Mistoffelees, Macavity, Jennyanydots, Old Deuteronomy, Grizabella and Skimbleshanks.
Calibre movie review (2018)
▪
مراجعة وتقييم فيلم Calibre (بالعربي و الانقليزي)
▪
كتابة: @mrblog_
▪
Written by: @mrblog_
Calibre movie review (2018) ▪ مراجعة وتقييم فيلم Calibre (بالعربي و الانقليزي) ▪ كتابة: @mrblog_ ▪ Written by: @mrblog_
Traffik movie review (2018)
▪
Written by: @filmbox82
▪
مراجعة وتقييم فيلم Traffik
▪
كتابة: @filmbox82
Traffik movie review (2018) ▪ Written by: @filmbox82 ▪ مراجعة وتقييم فيلم Traffik ▪ كتابة: @filmbox82
بوستر جديد لفيلم The Predator
▪
الي مقرر عرضه في 14 سبتمبر 2018
▪
New poster for the upcoming film "The Predator"
▪
Predator returns on September 14, 2018.

@predator
بوستر جديد لفيلم The Predator ▪ الي مقرر عرضه في 14 سبتمبر 2018 ▪ New poster for the upcoming film "The Predator" ▪ Predator returns on September 14, 2018. @predator
Follow The Kuwait Film Critics Association for movie reviews, news and more. 🎬

تابع مجموعة نقاد السينما في الكويت لمراجعة الافلام وآخر أخبار السينما. 🎬📽
Follow The Kuwait Film Critics Association for movie reviews, news and more. 🎬 تابع مجموعة نقاد السينما في الكويت لمراجعة الافلام وآخر أخبار السينما. 🎬📽
الافلام المعروضة في صالات السينما لهذا الأسبوع.

@voxkuwait
@cinescapekuwait
@gc_kuwait
الافلام المعروضة في صالات السينما لهذا الأسبوع. @voxkuwait @cinescapekuwait @gc_kuwait
من المقرر أن يبدأ التصوير في نيويورك في سبتمبر القادم. يصفه الاستوديو بأنه "استكشاف لرجل تجاهله المجتمع [الذي] ليس فقط دراسة شخصية شجاعة، ولكن أيضًا حكاية تحذيرية أوسع نطاقاً."
▪
من المتوقع أن ينزل الفيلم في 4 أكتوبر 2019
▪
Warner Bros. Pictures is going with a near-Halloween release for Joker, which features Joaquin Phoenix in the title role. Director Todd Phillips‘ standalone Joker origin story will hit theaters on Oct. 4, 2019, says THR.
Shooting on the “dark” and “experimental” crime drama set to begin in New York this coming September.
▪
The studio describes it as being “an exploration of a man disregarded by society [that] is not only a gritty character study, but also a broader cautionary tale.”
من المقرر أن يبدأ التصوير في نيويورك في سبتمبر القادم. يصفه الاستوديو بأنه "استكشاف لرجل تجاهله المجتمع [الذي] ليس فقط دراسة شخصية شجاعة، ولكن أيضًا حكاية تحذيرية أوسع نطاقاً." ▪ من المتوقع أن ينزل الفيلم في 4 أكتوبر 2019 ▪ Warner Bros. Pictures is going with a near-Halloween release for Joker, which features Joaquin Phoenix in the title role. Director Todd Phillips‘ standalone Joker origin story will hit theaters on Oct. 4, 2019, says THR. Shooting on the “dark” and “experimental” crime drama set to begin in New York this coming September. ▪ The studio describes it as being “an exploration of a man disregarded by society [that] is not only a gritty character study, but also a broader cautionary tale.”
اول نظرة على فيلم Godzilla: King of the Monsters 🔥

من المقرر عرض الفيلم في 31 مايو 2019
▪
First look at Godzilla: King of the Monsters

The movie is going to be released in May 31, 2019
اول نظرة على فيلم Godzilla: King of the Monsters 🔥 من المقرر عرض الفيلم في 31 مايو 2019 ▪ First look at Godzilla: King of the Monsters The movie is going to be released in May 31, 2019
The Meg new trailer (2018)

دعاية جديدة لفيلم جاسون ستاثام "The Meg"

من المقرر عرض الفيلم في 10 أغسطس 2018

Yet another trailer for Jason Statham's "The Meg"

Release date: August 10th, 2018

@megmovie
The Meg new trailer (2018) دعاية جديدة لفيلم جاسون ستاثام "The Meg" من المقرر عرض الفيلم في 10 أغسطس 2018 Yet another trailer for Jason Statham's "The Meg" Release date: August 10th, 2018 @megmovie
Billionaire Boys Club movie review (2018)
▪
Written by: @filmbox82
▪
مراجعة وتقييم فيلم Billionaire Boys Club
▪
كتابة: @filmbox82
Billionaire Boys Club movie review (2018) ▪ Written by: @filmbox82 ▪ مراجعة وتقييم فيلم Billionaire Boys Club ▪ كتابة: @filmbox82
Mr. Nobody movie review (2009)
▪
Written by: @mrblog_
▪
مراجعة وتقييم فيلم Mr. Nobody
▪
كتابة: @mrblog_
Mr. Nobody movie review (2009) ▪ Written by: @mrblog_ ▪ مراجعة وتقييم فيلم Mr. Nobody ▪ كتابة: @mrblog_
صور جديدة لفيلم نيكولاس كاج المنتظر "Mandy"
▪
New pictures of Nicolas Cage upcoming film "Mandy"
صور جديدة لفيلم نيكولاس كاج المنتظر "Mandy" ▪ New pictures of Nicolas Cage upcoming film "Mandy"
Hellfest movie trailer (2018)
▪
سيحرر CBS Films و Lionsgate فيلم Hell Fest في تاريخ 28 سبتمبر 2018
▪
 الفيلم في متنزه مرعب خلال عيد الهالوين حيث تتحول ليلة من المرح إلى قتل عندما يبدأ قاتل مزيف بقتل رعاة غير مرتابين يعتقدون أن هذا كله جزء من الاحتفالات.
▪
The film is set at a horror theme park during Halloween where a night of fun turns deadly as a costumed killer begins slaying unsuspecting patrons who believe that it’s all part of the festivities.
▪
CBS Films and Lionsgate will release the horror flick Hell Fest in theaters on September 28, 2018

@hellfestmovie
Hellfest movie trailer (2018) ▪ سيحرر CBS Films و Lionsgate فيلم Hell Fest في تاريخ 28 سبتمبر 2018 ▪ الفيلم في متنزه مرعب خلال عيد الهالوين حيث تتحول ليلة من المرح إلى قتل عندما يبدأ قاتل مزيف بقتل رعاة غير مرتابين يعتقدون أن هذا كله جزء من الاحتفالات. ▪ The film is set at a horror theme park during Halloween where a night of fun turns deadly as a costumed killer begins slaying unsuspecting patrons who believe that it’s all part of the festivities. ▪ CBS Films and Lionsgate will release the horror flick Hell Fest in theaters on September 28, 2018 @hellfestmovie
Boy Erased trailer (2018)

جاريد هو ابن راعي الكنيسة في البلدة الصغيرة الذي يخرج إلى والديه في سن التاسعة عشرة. سرعان ما واجه انذارا نهائيا - يا ان يحضر برنامج علاج تحويل أو يكون منفيا بشكل دائم من عائلته وأصدقاءه وإيمانه.

من المقرر عرض الفيلم في 2 نوفمبر 2018

من كتابة وإخراج: Joel Edgerton

Jared is the son of a small-town Baptist pastor who gets outed to his parents at age 19. He's soon faced with an ultimatum -- attend a conversion therapy program or be permanently exiled and shunned by his family, friends and faith.

Boy Erased is set to arrive in theaters on November 2, 2018

Written and directed by: Joel Edgerton
Boy Erased trailer (2018) جاريد هو ابن راعي الكنيسة في البلدة الصغيرة الذي يخرج إلى والديه في سن التاسعة عشرة. سرعان ما واجه انذارا نهائيا - يا ان يحضر برنامج علاج تحويل أو يكون منفيا بشكل دائم من عائلته وأصدقاءه وإيمانه. من المقرر عرض الفيلم في 2 نوفمبر 2018 من كتابة وإخراج: Joel Edgerton Jared is the son of a small-town Baptist pastor who gets outed to his parents at age 19. He's soon faced with an ultimatum -- attend a conversion therapy program or be permanently exiled and shunned by his family, friends and faith. Boy Erased is set to arrive in theaters on November 2, 2018 Written and directed by: Joel Edgerton
دعاية قصيرة لفيلم M Night Shyamalan المنتظر.

انتظروا حتى يوم الجمعة للدعاية الرسمية الكاملة!

First look at M Night Shyamalan long awaited "Glass".
▪
First official trailer will drop on Friday!

@glassmovie
دعاية قصيرة لفيلم M Night Shyamalan المنتظر. انتظروا حتى يوم الجمعة للدعاية الرسمية الكاملة! First look at M Night Shyamalan long awaited "Glass". ▪ First official trailer will drop on Friday! @glassmovie
يعيد الممثل بيل سكارسجار إلى زي مهرج أيقونة رعب ساعد في جعلها أكثر رمزية في العام الماضي، Pennywise. ماذا كان الأمر بالنسبة للممثل، والعودة إلى الدور المرعب؟
▪
أخبر سكارسجارد IndieWire: "لقد فوجئت بالكثير من الشخصية التي كانت موجودة بالفعل". "تمكنت على الفور من الوصول إليه مرة أخرى، كان كل شيء هناك. لذا، فإن العمل والإعداد واكتشاف الشخصية أمر بديهي، وهو أمر رائع. إنه أمر غريب للغاية، لكني أحاول الاستمتاع بالرحلة، قدر استطاعتي".
▪
Actor Bill Scarsgaar returns to the costume of a clown horror icon that helped make it more symbolic last year, Benoiz. What was it for the actor, back to the terrifying role?
▪
"I was surprised by a lot of personality that already existed," told IndieWire. "It was very strange, but I try to enjoy the trip as much as I can," he said.
يعيد الممثل بيل سكارسجار إلى زي مهرج أيقونة رعب ساعد في جعلها أكثر رمزية في العام الماضي، Pennywise. ماذا كان الأمر بالنسبة للممثل، والعودة إلى الدور المرعب؟ ▪ أخبر سكارسجارد IndieWire: "لقد فوجئت بالكثير من الشخصية التي كانت موجودة بالفعل". "تمكنت على الفور من الوصول إليه مرة أخرى، كان كل شيء هناك. لذا، فإن العمل والإعداد واكتشاف الشخصية أمر بديهي، وهو أمر رائع. إنه أمر غريب للغاية، لكني أحاول الاستمتاع بالرحلة، قدر استطاعتي". ▪ Actor Bill Scarsgaar returns to the costume of a clown horror icon that helped make it more symbolic last year, Benoiz. What was it for the actor, back to the terrifying role? ▪ "I was surprised by a lot of personality that already existed," told IndieWire. "It was very strange, but I try to enjoy the trip as much as I can," he said.