an online Instagram web viewer
  • kursat_efe_goker
    Kürşat Göker 
    @kursat_efe_goker

Images by kursat_efe_goker

Kendi halim diye bir yer var ben hep ordayım...!
Kendi halim diye bir yer var ben hep ordayım...!
Öncelikle birazdan yazacaklarım için herkesten özür dilerim ama son zamanlarda gerçekten işin tadını kaçırdınız..Benim nasıl araba sürdüğüm sizi ilgilendirmez size bi zararım var mı yok.arkamdan küfür edenler falan olmuş o ettiğiniz küfürlerin hepsini teker teker size iade ediyorum,ailemle aramı bozmak istiyorsanız ilk önce bi kendi hayatınızı sorgulayın.ondan sonra gelin bana çamur atın yok Yeşilköy’de araba çevrirken gördüm,yok az daha benim üstüme çıkıyordu ulan amk evlatları size hiçbir şey demiyorum sadece Allah’a havale ediyorum çorunuz çocuğunuz varsa inşallah benden beter olur..!Arkamdan babama yetiştirdiğiniz yalan yanlış şeyler ve attığınız iftiralar inşallah bir gün burnunuzdan fitil fitil gelir.Ulan bi araba Aldık hayatımı siktiniz be,az kaldı Kimin ne dediğini bi öğreneyim hepinizle hesaplaşacağız merak etmeyin yaptıklarınız yanınıza kalmayacak..!
Öncelikle birazdan yazacaklarım için herkesten özür dilerim ama son zamanlarda gerçekten işin tadını kaçırdınız..Benim nasıl araba sürdüğüm sizi ilgilendirmez size bi zararım var mı yok.arkamdan küfür edenler falan olmuş o ettiğiniz küfürlerin hepsini teker teker size iade ediyorum,ailemle aramı bozmak istiyorsanız ilk önce bi kendi hayatınızı sorgulayın.ondan sonra gelin bana çamur atın yok Yeşilköy’de araba çevrirken gördüm,yok az daha benim üstüme çıkıyordu ulan amk evlatları size hiçbir şey demiyorum sadece Allah’a havale ediyorum çorunuz çocuğunuz varsa inşallah benden beter olur..!Arkamdan babama yetiştirdiğiniz yalan yanlış şeyler ve attığınız iftiralar inşallah bir gün burnunuzdan fitil fitil gelir.Ulan bi araba Aldık hayatımı siktiniz be,az kaldı Kimin ne dediğini bi öğreneyim hepinizle hesaplaşacağız merak etmeyin yaptıklarınız yanınıza kalmayacak..!
Konuma gerek yok kalbinin attığı yerdeyim..! Yorumlar değerli ❤️ #tofaşdrift #tofas #tofaşk #tofaşkclub #tofask #tofasmafia #tofasclub #tofascetesii #hdr #hdrphotography #zalımslx 
@kas_yanci_genclik07 
@kinik.yanci.genclik 
@ramazansarikaya07
Sabır ister bazı hayaller ⏳

#tofaşşahin #tofaş #tofaşk #tofas #tofas #tofaşdrift #güzelsözler #iyigeceler #hd #hardslx #kaş #kaşyancigençli̇k @kas_yanci_genclik07 
@kinik.yanci.genclik
@candygirls0
Benim gökyüzümde senden başka bulut yok..! #aşksözleri #canparçam
#tofaşk #tofas #tofasclub
Bu aralar herkesin bi acelesi var bizimse beklediğimiz..!
Bu aralar herkesin bi acelesi var bizimse beklediğimiz..!
Belki bir gün 🤘🇹🇷 #jandarma #jandarmaözelharekat
Hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu.

Araç sahibi: @arif_abukan 
#tofask #tofaş #doğan #doğanslx #bordodoğan #hard #hd @kas_yanci_genclik07 @tofas_club_fethiye #slxboom #zalimslx
Bazı şeyler değişmez,mesela Benim sana olan AŞKIM 🌹🥀 #tofaş #tofask #tofaşkk #tofasturkiye @tofas_club_fethiye @kas_yanci_genclik07 @__mustafa.vciii__ @ramazansarikaya07 
#şahin #hd #tofaskk
Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir...! #tofaş #tofask #tofaştürkiye #tofast #şahin #sahin @kas_yanci_genclik07 @tofas_club_fethiye @__mustafa.vciii__ @ramazansarikaya07 
#hd @burdur_tofask 
@antalyatofasteam #zalimslx
Nasılsın diyor;3 aylık ömrüm kalmış ve doktor 4 ay sonrasına randevu vermiş gibiyim..!
Nasılsın diyor;3 aylık ömrüm kalmış ve doktor 4 ay sonrasına randevu vermiş gibiyim..!
Söz vermedik ama elbet bir gün..!
Söz vermedik ama elbet bir gün..!
İlk görüşte Aşka inanmam diyenlere gelsin 😁😁😁
#tofaşk #tofask #tofaş #tofasturkiye @tofas_club_fethiye @kas_yanci_genclik07
Anahtar gibi sadece kaybolduğunda aranan biri olmak istemiyorsan;“Nasıl Olsa Paspasın Altındadır”Rahatlığını Vermeyeceksin kimseye..!
Anahtar gibi sadece kaybolduğunda aranan biri olmak istemiyorsan;“Nasıl Olsa Paspasın Altındadır”Rahatlığını Vermeyeceksin kimseye..!
LeyLa kadar sevseydin!
Ben mecnunu utandırmasını bilirdim..! #tofaş #şahin #tofaşk #tofask #tofaskturkiye #tofasklup  @tofas_club_fethiye @kas_yanci_genclik07 @kinik.yanci.genclik @ayse_eroglu_07_52 #yaşıyoruzbuhayatı #
Film tadında😁😁SFY95
Etkinliği düzenleyen,ve katılan tüm herkese çok teşekkürler ☺️ @tofas_club_fethiye 
@kas_yanci_genclik07 
@akdeniz_team 
@__mustafa.vciii__ 
@tofas_turkiye_tr 
@ramazansarikaya07 
@ozmen_ercument 
@brhn_cyln 
@kocakmehmet007 
@emrah_zorlu07 
@ozgur_songur_ 
@ayse_eroglu_07_52 
@kinik.yanci.genclik 
@irfandurmus07 
@daglimahmut64 
@tofasteambucak
@huseyinhokerek0748
@fyd_duman08
#tofaş #şahin #türkiyetofaş #tofaşk #tofaşkk #tofaşkşahin #tofaşdrift
@recepsergenibze48 senin için abi 😁😁
Film tadında😁😁SFY95 Etkinliği düzenleyen,ve katılan tüm herkese çok teşekkürler ☺️ @tofas_club_fethiye @kas_yanci_genclik07 @akdeniz_team @__mustafa.vciii__ @tofas_turkiye_tr @ramazansarikaya07 @ozmen_ercument @brhn_cyln @kocakmehmet007 @emrah_zorlu07 @ozgur_songur_ @ayse_eroglu_07_52 @kinik.yanci.genclik @irfandurmus07 @daglimahmut64 @tofasteambucak @huseyinhokerek0748 @fyd_duman08 #tofaş  #şahin  #türkiyetofaş  #tofaşk  #tofaşkk  #tofaşkşahin  #tofaşdrift  @recepsergenibze48 senin için abi 😁😁
Bugünlerde aklıma gelen başıma geliyor nedense, Bir de gönlümden geçen yanıma gelse keşke.
Bugünlerde aklıma gelen başıma geliyor nedense, Bir de gönlümden geçen yanıma gelse keşke.
Ormanda  en çok sesi papağan çıkarır,ama kralı her zaman Aslandır..! #tofaş
#candır 
#canon
@kas_yanci_genclik07 
@tofas_club_fethiye
@turkeycarclub
#tofaşk 
#tofaş
Ormanda en çok sesi papağan çıkarır,ama kralı her zaman Aslandır..! #tofaş  #candır  #canon  @kas_yanci_genclik07 @tofas_club_fethiye @turkeycarclub #tofaşk  #tofaş