an online Instagram web viewer
  • kizzi_k
    Kizzi Kizzi
    @kizzi_k

Images by kizzi_k

πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚ and the teacher gave it the "D" grade haha #Pmontheway
πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚ and the teacher gave it the "D" grade haha #Pmontheway 
#Factual #Agreed #Grateful #Pmontheway Things are moving in the right direction and I appreciate everybody who have  been supporting my music grind #promotion #recording #networking and my #instagram #activity thank you from the bottom of my heart because y'all have been a great inspiration/motivation to reach the levels I'm approaching. Keep watching me my journey really just getting started and y'all are witnessing something great in the making ..#Pmontheway #Kizzi_K #Hardwork really does pay off.. believe me..I'm show u..
#Factual  #Agreed  #Grateful  #Pmontheway  Things are moving in the right direction and I appreciate everybody who have been supporting my music grind #promotion  #recording  #networking  and my #instagram  #activity  thank you from the bottom of my heart because y'all have been a great inspiration/motivation to reach the levels I'm approaching. Keep watching me my journey really just getting started and y'all are witnessing something great in the making ..#Pmontheway  #Kizzi_K  #Hardwork  really does pay off.. believe me..I'm show u..
#Factual this life shit be crazy. Ups and downs u gotta take with a grain of salt. #Keeppushing #Agreed #Pmontheway
#Tbt my lil man
#Family dam yo I had to work...this is a #Dope Picture..wish I was there😞 love yall
#Family  dam yo I had to work...this is a #Dope  Picture..wish I was there😞 love yall
πŸ˜πŸ˜€ #Factual
This mufucka crazy #Pmontheway
#Bigdope @supaears @willstylznyc #Engineer #A&R #Rocnation for being #Instaactive #Artist keep working hard you never know who #Watching #Pmontheway
#Insured 😎
"A Trillion" πŸ™„πŸ€”πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘ dam.
"A Trillion" πŸ™„πŸ€”πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘πŸ€‘ dam.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ πŸ˜ƒπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ πŸ˜ƒπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€
#Repost #Factual It's crazy how people try to take advantage..gotta know kindness is not weakness..#Pmontheway
The #Real #. #Kingjames
#BigDope @sonyaeelise & @aria.thepublicist for being #Instaactive #Artist work hard you never know who #Watching #Pmontheway