an online Instagram web viewer
  • nrlhsn.moon
    Maderrr πŸŒ™
    @nrlhsn.moon

Images by nrlhsn.moon

Kemain kome...lambung topi. Mader macam nak mati nak dapat gambar ni. 30 kali lambung sampai naik lembik topi tu..
Kemain kome...lambung topi. Mader macam nak mati nak dapat gambar ni. 30 kali lambung sampai naik lembik topi tu..
Besar dah anak mader...(lap air mata) 
Dah konvo dah..kerja biasa-biasa dulu k. Jangan sibuk nak beli kete mahal, bayar Ptptn dulu...eh ni dialog untuk 15 tahun akan datang.
Besar dah anak mader...(lap air mata) Dah konvo dah..kerja biasa-biasa dulu k. Jangan sibuk nak beli kete mahal, bayar Ptptn dulu...eh ni dialog untuk 15 tahun akan datang.
Cop flyers sambil-sambil layan gosip retis... #jamutunteja #rm88 #jamumeletop #cantimluardalam #sisdahtry #seriusbest #taktipu
Resepi mee malas dihari khamis 
Bahan-bahan 
Hari khamis
Sebungkus mee 
Sedikit rasa malas 
Sedikit rasa lapar 
Kicap manis
Sos tiram 
Bawang putih 
Air 
Lada hitam 
Garam 
Telur 
Tepung jagung 
1. Goreng mee dengan sos tiram dan sedikit kicap manis dengan api perlahan dihari khamis. Lepas dah gaul semua sebati put aside. Gittew... Untuk kuah pulak camni. Meh nak citer... 1. Panaskan sedikit minyak dalam periuk (jangan banyak ye puan-puan. Kita nak kurus kan)

2. Ketuk bawang putih dan campaklah ke dalam minyak. Nikmati bunyi cizzzzzz tu... 3. Bila bawang putih dah kuning dan naik bau dah boleh masukkan air. Ikot banyak mana uols nak. 
4. Masukkan sos tiram, lada hitam, garam dan kicap manis sikit. Semua uols agak2 sedap dilidah sendiri ok. 
5. Tunggu sampai mendidih bunyi blup blup tu diikuti naik belon2 kat permukaan periuk cap boya nganga tu. Kalau tak sure dah mendidih ke belum boleh pegang sikit periuk tu. 
6. Masukkan telur. 
7. Masukkan bancuhan tepung jagung (bancuh dengan air biasa je) ni kalau uols nak kuah pekat. Kalau tak mau pon takpe. 
Lepas tu tunggu dia bunyi blupblup sekali lagi. Lepas tu dah boleh tutup api. 
Kalau uols rajin masukkan sayur-sayur dengan ayam @ seafood. Tapi ni resepi malas so itu jelah bahan-bahan dia. 
Maceh. 😘 
P/s: dalam gambar tu Kak Memon pakai angle hair. Sebab tu halus je rupa dia...kalau uols nak pakai koteaw, bihun @ tudung periuk pon boleh. Ikot selera masing-masing hokeh! 
Semangat sikit! 
Menu malas sesuai untuk semua lapisan masyarakat tanpa mengira warna kulit, bangsa dan parti yang dipangkah. 
#resepiringkas #menustudent #menubajet #malasmasaktapilapar #kakmemon
Resepi mee malas dihari khamis Bahan-bahan Hari khamis Sebungkus mee Sedikit rasa malas Sedikit rasa lapar Kicap manis Sos tiram Bawang putih Air Lada hitam Garam Telur Tepung jagung 1. Goreng mee dengan sos tiram dan sedikit kicap manis dengan api perlahan dihari khamis. Lepas dah gaul semua sebati put aside. Gittew... Untuk kuah pulak camni. Meh nak citer... 1. Panaskan sedikit minyak dalam periuk (jangan banyak ye puan-puan. Kita nak kurus kan) 2. Ketuk bawang putih dan campaklah ke dalam minyak. Nikmati bunyi cizzzzzz tu... 3. Bila bawang putih dah kuning dan naik bau dah boleh masukkan air. Ikot banyak mana uols nak. 4. Masukkan sos tiram, lada hitam, garam dan kicap manis sikit. Semua uols agak2 sedap dilidah sendiri ok. 5. Tunggu sampai mendidih bunyi blup blup tu diikuti naik belon2 kat permukaan periuk cap boya nganga tu. Kalau tak sure dah mendidih ke belum boleh pegang sikit periuk tu. 6. Masukkan telur. 7. Masukkan bancuhan tepung jagung (bancuh dengan air biasa je) ni kalau uols nak kuah pekat. Kalau tak mau pon takpe. Lepas tu tunggu dia bunyi blupblup sekali lagi. Lepas tu dah boleh tutup api. Kalau uols rajin masukkan sayur-sayur dengan ayam @ seafood. Tapi ni resepi malas so itu jelah bahan-bahan dia. Maceh. 😘 P/s: dalam gambar tu Kak Memon pakai angle hair. Sebab tu halus je rupa dia...kalau uols nak pakai koteaw, bihun @ tudung periuk pon boleh. Ikot selera masing-masing hokeh! Semangat sikit! Menu malas sesuai untuk semua lapisan masyarakat tanpa mengira warna kulit, bangsa dan parti yang dipangkah. #resepiringkas  #menustudent  #menubajet  #malasmasaktapilapar  #kakmemon 
Dua tiga hari ni bibir Kak Memon ala-ala Angelina Jolie sebab ulser. Dia punya pedih tu boleh bawak gaduh kalau tersentuh. Nak makan pon kena condong ke timur 45darjah. Hmm...😣
Dua tiga hari ni bibir Kak Memon ala-ala Angelina Jolie sebab ulser. Dia punya pedih tu boleh bawak gaduh kalau tersentuh. Nak makan pon kena condong ke timur 45darjah. Hmm...😣
Angkat sauh jugak...
Angkat sauh jugak...
Nak surprise kan orang tersayang? Tolong lah...tolong ek? Pi pm dm wasap @suesweets_surprisedelivery sekarang!
Nak surprise kan orang tersayang? Tolong lah...tolong ek? Pi pm dm wasap @suesweets_surprisedelivery sekarang!
Tak habis lagi...😌 Hikers lain pakai Suunto tapi Kak Memon pakai jam hello kitty je. Janji matching dengan bag, kasut n shawl. Nama pon orang perempuan kan. Masuk hutan pon nak melawa πŸ˜‚ kita perempuan tau! Fuhhh...
Tak habis lagi...😌 Hikers lain pakai Suunto tapi Kak Memon pakai jam hello kitty je. Janji matching dengan bag, kasut n shawl. Nama pon orang perempuan kan. Masuk hutan pon nak melawa πŸ˜‚ kita perempuan tau! Fuhhh...
Awan karpet yang awesome gilaaa...!!! 1st n last naik pulut sebab gayat 😭
Awan karpet yang awesome gilaaa...!!! 1st n last naik pulut sebab gayat 😭
Morning! 😘
Morning! 😘
Morning. Jangan tanya apa-apa... Kak Memon tengah cari mana aku letak cable powerbank ni πŸ˜’
Morning. Jangan tanya apa-apa... Kak Memon tengah cari mana aku letak cable powerbank ni πŸ˜’
Jangan ada yang buat-buat tak nampak Kak Memon pulak! 😣 .
.
Selamat hari raya aidiladha 😊
.
.
#bajusamawarnasofa #cottonsakura
Kak Memon pi balik hari ja semalam. Bergurauuuuu...gurau sikit pon tak leh πŸ˜’

Tq valet nama!
Kak Memon pi balik hari ja semalam. Bergurauuuuu...gurau sikit pon tak leh πŸ˜’ Tq valet nama!
Lama beno tunggu deme ni sampai ateh... Awok sempat megholoh dulu. Sempat le fefeeling Sleeping Beauty tengah-tengah hutan tu. .
.
😫 loya pulak baca caption sendiri.
Lama beno tunggu deme ni sampai ateh... Awok sempat megholoh dulu. Sempat le fefeeling Sleeping Beauty tengah-tengah hutan tu. . . 😫 loya pulak baca caption sendiri.
Bawak warga emas rumah Orang-orang Tua Tunas Bakti.

#akakpoyosikitje
#tumbukginjal #gangsterbajukurungbunga
Betul-betul kena dera hari ni 😭
Betul-betul kena dera hari ni 😭
Ramai kan adik2 sis...
Ramai kan adik2 sis...