an online Instagram web viewer
    Krem Atölyesi
    @ckcigdem

Images by ckcigdem

Cumartesi yi de Amsterdam da geçirip, van Gogh ve Anne Frank müzesini gezip sonra Maastricht e geçecektik. Sabah bir güzel ikamp yaptığımız yerfen iç trenimize bindik, Amsterdam da geldik. Yakın da  değil ha , 25 dk filan sürüyor. Ana istasyona geçip biletimizi alalım dedik. Ne oldu? Haftasonu trenyolunda çalışma olacağı için ancak 3 aktarmaĺı gidebilirmişiz. Ben gönüllüydüm ama yolculuğun tüm yükünü çeken Cem, hayır olmaz, bugünü iptal edelim ve Maastricht e geçelim dedi. Ada ağlamaya başladı. Haydaaa neyse bilet satan hanım ve biz gönlünü aldık ve Ada ya  Anne Frank in ingilizce kitabını alacağımıza ikna ederek, Van Gogh a da ileride arkadaşlari ile gelebileceğini söyleyerek ikna ettik. Kuzum. Hemen tren ile geri döndük, alalacale resepsiyona gidip durumu anlattım ve ödeme yapayım bu gece kalmayacağız dedim. Efendim saat 12.00 çıkış zamaniymıs (sanki otel odası) saat 15.00 e kadar bisiklet ve toplanmiş çadırlarla kapıda olmassak günlük tutarın  yarı parasini eger 18.00 sonrası olursa tam parasını alirlarmış ! Hiç bu kadar hızlı çadır toplamamıstık. Saat 3 e 5 kala kapıda hazirdik. Bir diğer eleman ooo çıkış mi yapıyorsunuz hiimmm 2 gun extra dedi ve pasaportumu alan tek kamp olarak hic ücret almadan bizi yolcu etti. Ses etmeden oradan ayrıldik. Iki gündür yurüdüğümüz istasyona kadar olan yolu bisikletle almak bize pek kolay ve hoş geldi vallahi. Trene bindik ve fakat Cem, tren in bir ön ve bir arka vagonlarında olan bisiklet yerlerinde maximum 2 bisiklet olacak diye o kadar çok söylediki, başka vagona binen ve Türk ve rahat olan ben bile o vagondan çıkıp son vagona gireyim dedim bir sonraki durakta. Tabi plan çalışmadı ve ben orada devamı yorumlarda #maastricht #bisiklet #dikizaynamdakocamvar #dikizaynamdakızımvar #seyahat #tren #kamp #hollanda #dutch
Cumartesi yi de Amsterdam da geçirip, van Gogh ve Anne Frank müzesini gezip sonra Maastricht e geçecektik. Sabah bir güzel ikamp yaptığımız yerfen iç trenimize bindik, Amsterdam da geldik. Yakın da  değil ha , 25 dk filan sürüyor. Ana istasyona geçip biletimizi alalım dedik. Ne oldu? Haftasonu trenyolunda çalışma olacağı için ancak 3 aktarmaĺı gidebilirmişiz. Ben gönüllüydüm ama yolculuğun tüm yükünü çeken Cem, hayır olmaz, bugünü iptal edelim ve Maastricht e geçelim dedi. Ada ağlamaya başladı. Haydaaa neyse bilet satan hanım ve biz gönlünü aldık ve Ada ya  Anne Frank in ingilizce kitabını alacağımıza ikna ederek, Van Gogh a da ileride arkadaşlari ile gelebileceğini söyleyerek ikna ettik. Kuzum. Hemen tren ile geri döndük, alalacale resepsiyona gidip durumu anlattım ve ödeme yapayım bu gece kalmayacağız dedim. Efendim saat 12.00 çıkış zamaniymıs (sanki otel odası) saat 15.00 e kadar bisiklet ve toplanmiş çadırlarla kapıda olmassak günlük tutarın  yarı parasini eger 18.00 sonrası olursa tam parasını alirlarmış ! Hiç bu kadar hızlı çadır toplamamıstık. Saat 3 e 5 kala kapıda hazirdik. Bir diğer eleman ooo çıkış mi yapıyorsunuz hiimmm 2 gun extra dedi ve pasaportumu alan tek kamp olarak hic ücret almadan bizi yolcu etti. Ses etmeden oradan ayrıldik. Iki gündür yurüdüğümüz istasyona kadar olan yolu bisikletle almak bize pek kolay ve hoş geldi vallahi. Trene bindik ve fakat Cem, tren in bir ön ve bir arka vagonlarında olan bisiklet yerlerinde maximum 2 bisiklet olacak diye o kadar çok söylediki, başka vagona binen ve Türk ve rahat olan ben bile o vagondan çıkıp son vagona gireyim dedim bir sonraki durakta. Tabi plan çalışmadı ve ben orada devamı yorumlarda #maastricht  #bisiklet  #dikizaynamdakocamvar  #dikizaynamdakızımvar  #seyahat  #tren  #kamp  #hollanda  #dutch
Last minute #book #enjoy #keyif son dakika keyfi. Muhteşem bir yer #maastricht #kitap #seyahat #eskiklise
Yani nasıl iffetsizler anlatamam 😊 bayanlar tuvaletinin hali. Bu yakışıklı beyin tam penis bölgesinde el kurulama makinası var 🤣 #maastricht #hollanda #netherland #bisiklet #schinitzel #turizt
Güle güle Amsterdam, hoşgeliyoruz Maastricht 😊 trendeyiz tabi. #netherland #hollanda #amsterdam #maastricht #bisiklet
Koy parayı bul burgeri 😊 #hamburger #bira #amsterdam #para #otomatik
Hollanda da, uzakta biryerde bir arkadaşınızın kardeşinin evine kalmaya gidersiniz, banyoya bir girersiniz; paha biçilmez surprizi görursunüz. Sizi seviyoruuummm.  #crocus #elemegi #dostluk #mürverli #gurur #keyif
Hollanda da, uzakta biryerde bir arkadaşınızın kardeşinin evine kalmaya gidersiniz, banyoya bir girersiniz; paha biçilmez surprizi görursunüz. Sizi seviyoruuummm. #crocus  #elemegi  #dostluk  #mürverli  #gurur  #keyif
Bi güldürdü beni bi güldürdü. Yahu ne çok şey birikmiş konuşacak 😊 #georgeclooney #sohbet #madametussaud #amsterdam #gezi #seyahat #bisiklet
Yemek yedigimiz yerde bile telefonu şarja takmak ücretli. Eh düşününce anlamlı ama bize ters 😉 Bayram için gelen ilk Türk kafilesini gördük. Kanal turumuzu yaptık. Araya bir müze soktuk. 45 Eur. Sanırım artik fiyatları yazmayacağım kaçan keyfim iyice uzaklaşıyor. #madametussauds #amsterdam #holland #karallar #bisiklet #takeaway #camping
Yemek yedigimiz yerde bile telefonu şarja takmak ücretli. Eh düşününce anlamlı ama bize ters 😉 Bayram için gelen ilk Türk kafilesini gördük. Kanal turumuzu yaptık. Araya bir müze soktuk. 45 Eur. Sanırım artik fiyatları yazmayacağım kaçan keyfim iyice uzaklaşıyor. #madametussauds  #amsterdam  #holland  #karallar  #bisiklet  #takeaway  #camping
Dalyan a da bu lazım. Çiftetelli atan da yok burada. Oyle hoş ki (bana) sadece insan sesi duymak, dinginlik. 😊 ve fakat ülke sessiz degil hele kaldığımız kamp hic degil. Havalimanına da yakin. Bir de tabi ülke su seviyesinden asagıda olunca, geceleri suyu geri pompalayan makina sesleri. Bilgi olsun diye yazıyorum. Şikayet yok😊 #amsterdamcity #amsterdam #karallar #bisiklet #kanp #sessizlik
Dalyan a da bu lazım. Çiftetelli atan da yok burada. Oyle hoş ki (bana) sadece insan sesi duymak, dinginlik. 😊 ve fakat ülke sessiz degil hele kaldığımız kamp hic degil. Havalimanına da yakin. Bir de tabi ülke su seviyesinden asagıda olunca, geceleri suyu geri pompalayan makina sesleri. Bilgi olsun diye yazıyorum. Şikayet yok😊 #amsterdamcity  #amsterdam  #karallar  #bisiklet  #kanp  #sessizlik
Internet yok. Yok. Cem in internetinden  yararlaniyorim ama nasil desem yaw içime sinmedi, sinmedi. Birdahaki sefere! 🤣 ben de kendime internet butcesi ayiracağim.  Kisaca bilgi geçeyim:  Amsterdam da  bir arkadaşta kalacaktik fakat onun başına gelenler pişmiş tavuğun başina gelmedi e tam da bizim geleceğimiz güne rast gelince butun plan degisti. Of yol degisti uzadi, yebi kamp alani bulundu. Al mutfak kapanıyor. Bugün Amsterdam daydik yarin ve sonraki gunde orada okacagiz. Detaylar sonra, yarin Madame  Tussauds a Cem girmeyecek. Ada yalniz girmek istemiyor gitti 65 Eur. Oyy oyyy. Operim. #amsterdam #kamp #aile #fakirlik
Internet yok. Yok. Cem in internetinden yararlaniyorim ama nasil desem yaw içime sinmedi, sinmedi. Birdahaki sefere! 🤣 ben de kendime internet butcesi ayiracağim. Kisaca bilgi geçeyim: Amsterdam da bir arkadaşta kalacaktik fakat onun başına gelenler pişmiş tavuğun başina gelmedi e tam da bizim geleceğimiz güne rast gelince butun plan degisti. Of yol degisti uzadi, yebi kamp alani bulundu. Al mutfak kapanıyor. Bugün Amsterdam daydik yarin ve sonraki gunde orada okacagiz. Detaylar sonra, yarin Madame Tussauds a Cem girmeyecek. Ada yalniz girmek istemiyor gitti 65 Eur. Oyy oyyy. Operim. #amsterdam  #kamp  #aile  #fakirlik
14 Agustos
Sabah Cem in arka lastigi sönüktü yolda şişirerek gideriz dedi. Ya da bir bisikletçi görünce tamir ettiririz ve boylece tamir setimiz sağlam kalır dedi ama plan böyle olmadı. Tam da yağmur başladıgında siğındıgımız agac altinda söndü lastik. Şişirmek istedigimiz de ise vida sıkışmıştı, yağmur daha da hızladı, hepimiz ıslandık. Gerekli alet yoktu, bilmedigimiz yeni küfürleri de öğrendik Cem den. O ara ben o yağmurda birini durdurdum. Pekgüzel bir hanim,  500 metre geride ki hirdavatçi ve alisveris merkezlerinin toplanmiş olduğu alanı gösterdi. Ohh dedik ve hemen gittik, arada daha da ıslandik 😃🤣 alet bulunamadi ama ödünç  bir aletle sıkısmış vida açıldı, daha kuru bir yere gidilerek lastik tamamen degişti, ton balıkları yendi ve yola çikıldı. Bu kadar yağmur yağan bir ülke de kapı önlerinde bile taraça yada bir korunak yok. Ilginç. Mağaza yada ev farketmiyor. Benzincilerin üstunde bile çati yok yaw.  Bugun kısaydi yolumuz Sonja nin kardeşine giden yol harikaydı keşke buralari daha güzell havada geçseydik dedik ama bulutlar, hava harikaydi doğrusu. Bu ülkeye soguk yakışiyor. Ren nehrinin kollarından birinin yanından da gittik bir süre sonra bir baktık ki köprü yok. Ama bir düğme var bastiık ve küçük sarı bir feribot bize doğru hareket etti. Harika bir manzara ve Dalyan da ki kanaldan daha büyuk, derin ve trafiği bol olan bir kanali, üstelik eur almış başını giderken daha ucuza geçtik!  ve ilk defa otoban sesi olmayan bir yere geldik ve az sonra 4A nın kapısındaydık. Güzel mi güzel bir aile bizi karşiladi; aaa Sonja nin erkeği, sanki ikiz gibiler. Daha önce fotoğraflarını görmüştük tabi ama yine de süper. Yeni yaptıkları ev, iki kardesın farklı ülkelerde yaptıklari evler o kadar çok benzerlikler içeriyor ki. Ne güzel. Kan bağı gibisi yok. Bir de Sonja gibi, bizi hemen nehir kıyısına götürup yarın sabah yüzebilirsiniz dedi. Sonja kılıklı 😊bizim icin soğuk dedik.  Devami yorumla
14 Agustos 3 gece 2 gun kaldigimiz Utrecth yakinlarinda ki Bunnik kampından ayrıldık. Kaldiğımız en güzel kamplardan biriydi. Tabi yedigimiz bacon lu  ve tatli pancake lerin bunda payı coktu. Bir de simdiye kadar bize hiçbir camping de sunulmayan kapali bir alan ve masa, sandalye imkanı. Sabah Cem in arka lastigi sönüktü yolda şişirerek gideriz dedi. Ya da bir bisikletçi görünce tamir ettiririz ve boylece tamir setimiz sağlam kalır dedi ama plan böyle olmadı. Tam da yağmur başladıgında siğındıgımız agac altinda söndü lastik. Şişirmek istedigimiz de ise vida sıkışmıştı, yağmur daha da hızladı, hepimiz ıslandık. Gerekli alet yoktu, bilmedigimiz yeni küfürleri de öğrendik Cem den. O ara ben o yağmurda birini durdurdum. Pekgüzel bir hanim,  500 metre geride ki hirdavatçi ve alisveris merkezlerinin toplanmiş olduğu alanı gösterdi. Ohh dedik ve hemen gittik, arada daha da ıslandik 😃🤣 alet bulunamadi ama ödünç  bir aletle sıkısmış vida açıldı, daha kuru bir yere gidilerek lastik tamamen degişti, ton balıkları yendi ve yola çikıldı. Bu kadar yağmur yağan bir ülke de kapı önlerinde bile taraça yada bir korunak yok. Ilginç. Mağaza yada ev farketmiyor. Benzincilerin üstunde bile çati yok yaw.  Bugun kısaydi yolumuz Sonja nin kardeşine giden yol harikaydı keşke buralari daha güzell havada geçseydik dedik ama bulutlar, hava harikaydi doğrusu. Bu ülkeye soguk yakışiyor. Ren nehrinin kollarından birinin yanından da gittik bir süre sonra bir baktık ki köprü yok. Ama bir düğme var bastiık ve küçük sarı bir feribot bize doğru hareket etti. Harika bir manzara ve Dalyan da ki kanaldan daha büyuk, derin ve trafiği bol olan bir kanali, üstelik eur almış başını giderken daha ucuza geçtik!  ve ilk defa otoban sesi olmayan bir yere geldik ve az sonra 4A nın kapısındaydık. Güzel mi güzel bir aile bizi karşiladi; aaa Sonja nin erkeği, sanki ikiz gibiler. Daha önce fotoğraflarını görmüştük tabi ama yine de süper. Yeni yaptıkları ev, iki kardesın farklı ülkelerde yaptıklari evler o kadar çok benzerlikler içeriyor ki. Ne güzel. Kan bağı gibisi yok. Bir de Sonja gibi, bizi hemen nehir kıyısına götürup yarın sabah yüzebilirsiniz dedi. Sonja kılıklı 😊bizim icin soğuk dedik. Devami yorumla
Sonja dedi ki; eger Utrecht teyseniz, pancake evleri var aman kaçırmayın, pahalı demeyin, yiyin. Bugun yürüyerek çıktık kamptan, harika yollardan dere kenarina ciktik ve bingo: parklar, eski yeni evler, Utrecht sehrine giden ara yollar ve daha neler... sonra kalabalığı takip ettik ve  Teehuis Rhijnawen e vardik. Oyyy oyyy bacon yada pastırmalısına bayildik pancake lerin.  Harika bir atmosfer, harika yiyecekler ve bize göre Alman lar, Hollanda lilardan daha şişman. Nereye baksam spor yapan insanlar var, sebebi belli bu pancake ler 🤣 3 pancake, musluk suyu, bir bira ve bir esspresso 52 Eur a canlarım. Hala günlük  bütcedeyiz. Dönüşte açik bir market bulup alışverişte ettik. Yine de butçe icindeyiz. Birde 3 eur luk bir cabernet sauvignon daha ne ister can. Aaa teknelerde yada oturdugunuz yerlerde müzik yok. Varsa da içeride. Teknelerde çiftetelli de yok. Ohhhhh beaaaa. Dalyan doğal biz mahvediyoruz. Burada insan yapımı ama bakım, ağacların kocamanlıgi, temizlik..... ne diyim  Kalin sağlıcakla. Sagol Sonja can 😊 #holland #teehuisrhijnauwen #utricht #bisiklet #yürüyüş #hollanda #karallar #dikizaynamdakocamvar #dikizaynamdakızımvar #güzelmüzik
Sonja dedi ki; eger Utrecht teyseniz, pancake evleri var aman kaçırmayın, pahalı demeyin, yiyin. Bugun yürüyerek çıktık kamptan, harika yollardan dere kenarina ciktik ve bingo: parklar, eski yeni evler, Utrecht sehrine giden ara yollar ve daha neler... sonra kalabalığı takip ettik ve Teehuis Rhijnawen e vardik. Oyyy oyyy bacon yada pastırmalısına bayildik pancake lerin. Harika bir atmosfer, harika yiyecekler ve bize göre Alman lar, Hollanda lilardan daha şişman. Nereye baksam spor yapan insanlar var, sebebi belli bu pancake ler 🤣 3 pancake, musluk suyu, bir bira ve bir esspresso 52 Eur a canlarım. Hala günlük bütcedeyiz. Dönüşte açik bir market bulup alışverişte ettik. Yine de butçe icindeyiz. Birde 3 eur luk bir cabernet sauvignon daha ne ister can. Aaa teknelerde yada oturdugunuz yerlerde müzik yok. Varsa da içeride. Teknelerde çiftetelli de yok. Ohhhhh beaaaa. Dalyan doğal biz mahvediyoruz. Burada insan yapımı ama bakım, ağacların kocamanlıgi, temizlik..... ne diyim Kalin sağlıcakla. Sagol Sonja can 😊 #holland  #teehuisrhijnauwen  #utricht  #bisiklet  #yürüyüş  #hollanda  #karallar  #dikizaynamdakocamvar  #dikizaynamdakızımvar  #güzelmüzik
Çadırdan ayrılıyoruz, 100-200 metre sonra Cem soruyor, alarmı kurdun mu? Vallahi bir an aklımdan geçiyor. Zaten benimle eglenmek icin evlendi arkadaş 🤣 #bunnik #utrecht #evlilik #bisiklet #seyahat #alarm #çadır #kamp
10. Agustos,  dün oğleden sonra gelen hava durumu uyarilari bizi çok tedirgin etti. Turuncu fırtina geliyor dediler. Tüm sefil karavanlar veranda gibi kullandıkları çadırları topladılar bir de üstüne Rosi, Almanya için de fırtına uyarısı var diyince bizi aldı bir telaş. Tam da internet bulmuşuz sömürüyoruz restaurantta, yiyecegimiz yemeklerin tercümesini dinliyoruz. Bir telas kalktık, kamp yoneticisi ile konustuk, bize bir yer gösterdi sagolsun ama çadirı bağlayamayız ki orada, ne yapsak derken: yol üstünde ki, kapalı çocuk oyun alanina göz koyduk. Allem, kallem, yalvarma ve bingo. Aksam 20.30 da kilitlediler bizi, havalandırmayi ve ışıkları kapatmadılar. Sabah da saat 10.15 te kapılari açtılar hazir bir halde dişarı fırladık. Bu seferde fırtına dolayısiyla internet servisimiz cevap vermiyor, Ya Rabbi dedik ve Cem in daha önce indirdigi haritalardan takiple yola düştük. Tabelada takip ettik. Bir kere yanlış yere girdik ama pek güzel minik bir fırın bulduk, wi fi yoksa biz de yokuz dedik. Hop şifre geldi, hop bizi içeri aldi bir diger melegimiz Rene, sepet masa oldu, kahveler geldi. Dişarıda yağmur,  dolu başladı. Kaloriferde yaniyor. Ohhh. Bize harita bile basip verdi sağolsun. Biz ona boncuk o bize biraz kurabiye hediye etti. Ayrildik oradan, kah güneş, kah yağmur, kah acaip rüzgar. Harika yollardan, her arabanın bizi görunce yol vereceğinden emin çocuğumuzla rahat bir sürüşle yine otobanlar ve yollar arasinda ki bir diğer kampa geldik. 32 Eur dedi hanimefendi, uy biraz pahalı dedim. 1 kişi 1 cadır olsaydı 10 Eur olurdu dedi. Tam dışarı çıktım söyleniyordum Cem e ki ah pardon 25 Eur, siz elektrik almayacaksınız dedi. Ohh be yaw. Sanırım büyük şehirlere yanaştıkça fiyat artiyor.  Oh bu kampın oturacak masalari ve kapali alani da var. Akşam yrmegimiz; Makarna patlattık pestolu ve ton balikli. Afiyet olsun bize.  Bugünkü biralarımız dandik, teneke  Jüpiter birasiydi. Ada kız mi? Maşallah kızima, 45 km den sonra şu an dışarıda keçilerle oynuyor,  yeni arkadaşlar da  yaptı. Iyi ki Ingilizce öğrenmis. Bana, babasina,  anneannesine, buyukannesine,  Kuşadasin da sahilde tanıştığimiz bir kızı ile Ingilizce konuşan hanim a Faye e, Marie ye ve emegi geçen herkese minnetta
Sabah kahvaltı edildi hedef trenle utricht dedik ama bileti almamıza ragmen no train. Meger yerine otobus varmıs. Yollar tamirdeymiş Durakta "check in " yaptırdik! ve yola devam #utricht #trakn #tren #otobüs #kahvaltı #bisiklet #seyahat #euryaneoluyor #holland #hollanda
Dünden kareler, evler harika, camlar kocaman hem de bu soğuk iklimde ve tabi her ev sahibinin dekarasyon vazosu farkli 😊 izalasyon önemli. Ve fakat yol üstü. Asla şikayet yok, keyifler super. Yağmur süper. Kaybolmak süper #utrecht #bisiklet #izalasyon #bisiklet #dikizaynamdakocamvar #dikizaynamdaailemvar #keyif #eurovela15 #uçaneur