an online Instagram web viewer
  • amrxafqz
    Al Amir Muhammad Afiq
    @amrxafqz

Images by amrxafqz

Himpunan Perguruan Silat Negeri Johor. Yok singgah !

#HPSNJ
#HimpunanSilat
#Johor
#Joho
#Muar
#Muo
#SilatNusantara
#SeniSilat
#SeniMelayu
#Budaya
#BudayaMelayu
#MalayCulture
#BudayaMelayu
To Nobody,

Pergi bermendung balik berhujanan.
I knew the first time we met ,you'll kinda hard to forget.

Sincerely from Nothing.

#RedmiNote5AiPro
#ReNo5AiPro
#RedmiNote5AiProPic
#ReNo5AiProPic
#ImAFoolForYou
#Mendung
#Cloudy
#CloudySkies
#CloudySky
#SkyLover
#CloudLover
#LrEdit
#LrMobile
#MendungTakBeertiHujan
#PergiKerja
#PegiaKeje
#Phontography
#Phonetography
#PhonePhotography
Kasi Up 1 selfie. Kasi hangpa semua ngigau seriau ya au au. *macam biase jangan pandang lame-lame,kank nampak jodoh. 不
Kasi Up 1 selfie. Kasi hangpa semua ngigau seriau ya au au. *macam biase jangan pandang lame-lame,kank nampak jodoh. 不
Selamat Pengantin Baru dan selamat menempuh alam kehidupan baru Mohd Faiz Saleh. Semoga bertambah rezeki dan berkekalan sampai syurga.

Pm dan rekemenkan sorang bridesmaid eah nanti. Nanti aku belanje kat Wak A. 不

#BalqisXFaiz
#FaizXBalqis
#MalayWedding
#RedmiNote5ProAi
#LrEdited
#WeddingBalqisFaiz
#6Oktober2018
Belum mule lagi dah nampak penat muke tu 不
Alhamdulillah selesai semuanya. Sejam je settle takot lelame pandang akan nampak mase depan pulak. 

#Konvo
#Konvokesyen
#KakNonPinjam
#KSWarisanStudios
#KekabuStudios
#Aameworks
#KonvoOutdoor
#PreConvo
#PraKonvo
#JonkerWalk
#10kLangkahBeb
#JodohOrang
#Melaka
Diperkaya dengan hormon dan dna bani israel untuk mencerdikkan anak anda 不

#Ensure
#Hot
#MustGrab
#EnsureGold
#SurePandai
#SureCerdik
Allah ampunkanlah segala dosa ibu dan ayahku,
Kasihani mereka seperti mereka menjagaku... #BalikKerja
#BalikKojo
#ComingHome
#Sunset
#MatahariTerbenam
#SkyView
#SkyPorn
#RedmiNote5Ai
#ReNo5Ai
#RedmiNote5AiPhoto
#ReNo5AiPhoto
Anak angkat GIATMARA Pt Sulong. Ni bukan kucing.ni musang ni.hehe

#Kitten
#AnakKucing
#Giatmara
#GiatmaraPtSulong
#GiatPtSulong
#GiatSulong
#ReNo5Ai
#ReNo5Pro
Salah 1 contoh melayu maju yang berfikiran kehadapan. Bukannye melayu mundur yang komplain pengharaman straw walaupun kat rumah minum tak pernah pakai straw 不
Salah 1 contoh melayu maju yang berfikiran kehadapan. Bukannye melayu mundur yang komplain pengharaman straw walaupun kat rumah minum tak pernah pakai straw 不
Lepak. Haha.
Lepak. Haha.
Mengidam dan nak merase kupang FRESH dari laut, mai la .
Sampai pukul 5
Mengidam dan nak merase kupang FRESH dari laut, mai la . Sampai pukul 5
Be Stronger Than Your Strongest Excuse.
Jadi lebih kuat dari Alasan yang terkuat kau. *Ni lah yang keterlihatan dikala si pemakai cermin mata membuka spec mereka. Spec begitu penting sampaikan kadang-kala kami panik kehilangan cermin mata yang sebenarnya tersangkut di atas kepala 不
Comel kan ?  #Muar
#Muo
#MuarWaterfront
#TanjungEmasMuar
#TanjungMuar
#MuarJohor
#MuoJoho
#LosingJustMakeUsStronger
#RedmiNote5Ai
#ReNo5Ai
#XiaomiPhoto
#Bokeh
#NoEdit
#NoFilter
Bobo sama syapa ?
Bobo sama syapa ?