an online Instagram web viewer
  • abang_ajiez3196
    Abang Ajiez
    @abang_ajiez3196

Images by abang_ajiez3196

Kuda putihh aduhhhhh
Kuda putihh aduhhhhh
Alamak retis pollow titew laa.. Kne pollow back nihh..
Alamak retis pollow titew laa.. Kne pollow back nihh..
Alhamdulillah pelan2 kayuh org dolu2 kata..
Esok lusa bleh kluor s15 2jz kot..
Kottt je la..
Alhamdulillah pelan2 kayuh org dolu2 kata.. Esok lusa bleh kluor s15 2jz kot.. Kottt je la..
Tak racist ok..
Cc besar kecik kita sama ja 2roda..
Tak racist ok.. Cc besar kecik kita sama ja 2roda..
Harini selasa kan....
Tanye je..
Harini selasa kan.... Tanye je..
Ghentunggg ye?
Hahaha
Ghentunggg ye? Hahaha
Haluu pulis..
Ade awek ni pagi2 dh cari teh ais cincau..
Cukup2 la dia dah manis, tmbah manis teh ais plak..
Hahahaha mekashih lanje sebalang 不不不
Haluu pulis.. Ade awek ni pagi2 dh cari teh ais cincau.. Cukup2 la dia dah manis, tmbah manis teh ais plak.. Hahahaha mekashih lanje sebalang 不不不
Morning Monday..
Sape curi bumbung saye ni?
Hntar balik pleaseeee!!
Morning Monday.. Sape curi bumbung saye ni? Hntar balik pleaseeee!!
Settle separuh..
Esok sambung..
Follow yg kenal2 je..
Serabut
Settle separuh.. Esok sambung.. Follow yg kenal2 je.. Serabut
Petang2 cmni takkan duk umah je wei..
Petang2 cmni takkan duk umah je wei..
Merdeka punye pasal..
Kering wallet saya ni macamm..
Merdeka punye pasal.. Kering wallet saya ni macamm..
Hari ni jumaat kan..
Jpgi jgn tk g mesjid plak 不不不
Hari ni jumaat kan.. Jpgi jgn tk g mesjid plak 不不不
Balik tidoo laaaa..
KMJ kann....
Balik tidoo laaaa.. KMJ kann....
Ok dah bleh msok krabi dah..
Ok dah bleh msok krabi dah..
Sejak balik #aos2018 bru2 ni, mcm2 perangai..
Sabor je laa..
Sejak balik #aos2018  bru2 ni, mcm2 perangai.. Sabor je laa..
Agakk rare la klau aku sarapan pagi kat luor..
Hahaha
Agakk rare la klau aku sarapan pagi kat luor.. Hahaha