an online Instagram web viewer

#rahsiaamalanratu medias

Photos

Erm biarlah orang nak kata apa lambat dapat zuriat ke apa ke..ko ne lijah bila nak dapat zuriat ko tak jaleske tengok jiran sebelah baru kawin berapa bulan dah berbadan dua orang dulu-dulu kata apa bunting pelamin..biarlah mulut manusia memang tak boleh kita nak tutup kalau tempayan senang kita tutup..rezeki ALLAH S.W.T yang tentukan tak perlu malu..mungkin nak bagi puas berbulan madu kot nak bagi rehat njoi puas-puas dengan cik suamikan.. Takpalah jom ikhtiar dengan 
JAMU RATNA KASIH insyallah ada rezeki tu cepat @ lambat je yang penting usaha , berdoa , tawakal redho ketentuannya Aminnn.. jamu ratna kasih merawat dalaman dan luaran secara berkesan
Berminat blh wasap.my/60192576993

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!!
JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Erm biarlah orang nak kata apa lambat dapat zuriat ke apa ke..ko ne lijah bila nak dapat zuriat ko tak jaleske tengok jiran sebelah baru kawin berapa bulan dah berbadan dua orang dulu-dulu kata apa bunting pelamin..biarlah mulut manusia memang tak boleh kita nak tutup kalau tempayan senang kita tutup..rezeki ALLAH S.W.T yang tentukan tak perlu malu..mungkin nak bagi puas berbulan madu kot nak bagi rehat njoi puas-puas dengan cik suamikan.. Takpalah jom ikhtiar dengan JAMU RATNA KASIH insyallah ada rezeki tu cepat @ lambat je yang penting usaha , berdoa , tawakal redho ketentuannya Aminnn.. jamu ratna kasih merawat dalaman dan luaran secara berkesan Berminat blh wasap.my/60192576993 #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!! JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Jangan terkejut sebelum dan selepas anda guna memang akan rasa lain yang paling terkesan cik suamilah..bukankah guna ratna sari ne memang tujuannya untuk kembali dara memanglah akan rasa sakit , pedih dekat si tut auto grip ketatkan tu lah tujuan sikecil cili api ne..apa-apa pon sis ne dah try katanya memang best terbaik 🍃wassap http://wasap.my/60192576993

#AGENADIMANJA
#MASKERRATNASARI
#RAHSIAAMALANRATU *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!!
JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Jangan terkejut sebelum dan selepas anda guna memang akan rasa lain yang paling terkesan cik suamilah..bukankah guna ratna sari ne memang tujuannya untuk kembali dara memanglah akan rasa sakit , pedih dekat si tut auto grip ketatkan tu lah tujuan sikecil cili api ne..apa-apa pon sis ne dah try katanya memang best terbaik 🍃wassap http://wasap.my/60192576993 #AGENADIMANJA  #MASKERRATNASARI  #RAHSIAAMALANRATU  *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!! JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Masaalah 
period
Senggugut
Sakit pinggang 
Keputihan 
selepas amal Jamu ratna kasih berkesan..masaalah yang dialami sis ne dah xda..tak susah hati lagi suami dah  tak complen lagi cik putih berbau syukur alhamdulillah.. 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993

#AGENADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
#RAHSIAAMALANRATU *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!!
JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Masaalah period Senggugut Sakit pinggang Keputihan selepas amal Jamu ratna kasih berkesan..masaalah yang dialami sis ne dah xda..tak susah hati lagi suami dah tak complen lagi cik putih berbau syukur alhamdulillah.. 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993 #AGENADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  #RAHSIAAMALANRATU  *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!! JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
1001 khasiat terdapat dalam produk adimanja memang tak rugi uolls amal..tengok artis kita pon sudah beradimanja..anda bila lagi takkan nak tengok je jom wasap katy kita sembang-sembang bukan sembang kosong tau🙋 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993

#SETADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
1001 khasiat terdapat dalam produk adimanja memang tak rugi uolls amal..tengok artis kita pon sudah beradimanja..anda bila lagi takkan nak tengok je jom wasap katy kita sembang-sembang bukan sembang kosong tau🙋 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993 #SETADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Jangan pernah jemu dengan #ADIMANJA..
👇
4item ne lah yang selalu🔥🔥🔥dikarat👉kena kecam kena fitnah itu perkara biasa bagi kami syukur alhamdulillah moga dipermudahkan segala urusan moga diperluaskan rezeki insyaallah Aminnn..
👇
#Jamuratnakasihsihatdalamanluaran
#Maskerratnasarisakitpedihmantop
#Pencucisegarmalamsegarselesawangi
#Sabunlulurmanjakulithaluspelolasgebu

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Masih belum terlambat rawat keputihan amal jamu ratna kasih dan untuk luaran cuci dengan pencuci segar malam insyaallah
ADIMANJA.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIH
#PENCUCISEGARMALAM
Jangan ambil mudah masaalah keputihan 
lama-lama boleh jadi series!
👇
2item produk Adimanja
👉jamu ratna kasih untuk dalaman 👉pencuci segar malam untuk luaran merawat dan membantu kurangkan masaalah cik putih anda

Nak risik-risik mai wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Jangan ambil mudah masaalah keputihan lama-lama boleh jadi series! 👇 2item produk Adimanja 👉jamu ratna kasih untuk dalaman 👉pencuci segar malam untuk luaran merawat dan membantu kurangkan masaalah cik putih anda Nak risik-risik mai wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Syukur alhamdulillah selesai postage adimanja hari ini..customer oder 1botol jamu ratna kasih dengan 1botol pencuci segar malam terima kasih..sapa nak oder adimanja boleh wasap katy😘

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Syukur alhamdulillah selesai postage adimanja hari ini..customer oder 1botol jamu ratna kasih dengan 1botol pencuci segar malam terima kasih..sapa nak oder adimanja boleh wasap katy😘 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Makin lama makin mengancam pulak makcik bedah ne walaupon umur dah seusia mak-mak kita tapi masih macam anak dara apa rahsia dia ek..ada orang kata dia amal #JAMUADIMANJA ye ke😱

Korang nak tahu tak jamu yang makcik ne amal bukan hanya untuk sihat macam-macamlah boleh rawat..dah tahu usia makcik ne sebaya mak kita mestilah dah putus haid kan jangan ingat dah putus haid tak boleh makan jamu.. Boleh sangat-sangat sebab apa wanita yang dah putus haid ne mudah dapat sipmtom-simptom dibawah
👇
😒Kulit kering
😒Cepat letih
😔Tak bermaya
😩Miss V kering 😣Kalsium kurang Dan lain-lain

Bila simptom macam diatas ne ada kita kena ikhtiarlah cari jamu Untuk sihat dalaman dan kembalikan tenaga walaupon sudah putus haid.. Ah apa tunggu lagi mailah makcik-makcik diluar sana jom amal
JAMU RATNA KASIH macam makcik bedah ne..kembalikan nostalgia makcik waktu dulu-dulu kembali terjalin bersama cik suami hebat ke tak pastilah hebatkan bersama adimanja💏

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Makin lama makin mengancam pulak makcik bedah ne walaupon umur dah seusia mak-mak kita tapi masih macam anak dara apa rahsia dia ek..ada orang kata dia amal #JAMUADIMANJA  ye ke😱 Korang nak tahu tak jamu yang makcik ne amal bukan hanya untuk sihat macam-macamlah boleh rawat..dah tahu usia makcik ne sebaya mak kita mestilah dah putus haid kan jangan ingat dah putus haid tak boleh makan jamu.. Boleh sangat-sangat sebab apa wanita yang dah putus haid ne mudah dapat sipmtom-simptom dibawah 👇 😒Kulit kering 😒Cepat letih 😔Tak bermaya 😩Miss V kering 😣Kalsium kurang Dan lain-lain Bila simptom macam diatas ne ada kita kena ikhtiarlah cari jamu Untuk sihat dalaman dan kembalikan tenaga walaupon sudah putus haid.. Ah apa tunggu lagi mailah makcik-makcik diluar sana jom amal JAMU RATNA KASIH macam makcik bedah ne..kembalikan nostalgia makcik waktu dulu-dulu kembali terjalin bersama cik suami hebat ke tak pastilah hebatkan bersama adimanja💏 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Huntungle sapa yang pernah guna set adimanja ne kan..cik kak makcik2 adik2 diluar sana yang mana belum pernah cuba mai lah pakat beli pilih je nak set yang mana free postage👈🌹👉 free cod lagi tau..
👇
🌹Set normal RM138
🌹Set suri RM158
🌹Set kombo RM188

Jom dapatkan produk adimanja dgn katy . Agen sah adimanja. 🍃 berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIHVIRAL
#MASKERRATNASARIAUTOKETAT
#PENCUCISEGARMALAMMENGATASIKEPUTIHAN
#SABUNLLULURMANJAGUNASELURUHMUKADANBADANKULITHALUSWANGI
Huntungle sapa yang pernah guna set adimanja ne kan..cik kak makcik2 adik2 diluar sana yang mana belum pernah cuba mai lah pakat beli pilih je nak set yang mana free postage👈🌹👉 free cod lagi tau.. 👇 🌹Set normal RM138 🌹Set suri RM158 🌹Set kombo RM188 Jom dapatkan produk adimanja dgn katy . Agen sah adimanja. 🍃 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMURATNAKASIHVIRAL  #MASKERRATNASARIAUTOKETAT  #PENCUCISEGARMALAMMENGATASIKEPUTIHAN  #SABUNLLULURMANJAGUNASELURUHMUKADANBADANKULITHALUSWANGI 
Apa yang berhantu #jamuratnakasih versis #maskerratnasari ne ai pon tak tahu..
Sis yang amal kesannya semua serasi..period tak mari bertahun-tahun amal terus lencun habis keluar lega rasa..ibu-ibu melahirkan urat-urat sudah longgar badan kurang tenaga sudah cergas anak menyusu puas meriah susu badan.. Is barang baik terlajak viral mestilah adimanja..korang tak nak cubake dah ramai yang amal..tangkap leleh suami isteri hebat diranjang 🔥🔥🔥 mak jemah dengar.. Cik kak , makcik limah oiii Jangan biar  miss V tu longgar adimanja ne ada serbuk pengasih ah beli bukannya mahal RM50 hengget je jimat sangat 4bulan penggunaan bukan selalu guna pon sekali dua sapu ketat bukan kepalang suami naik baran tak jumpa jalan pulang😇

jamu RM65 hengget je amal 1botol 
untuk 1bulan ada 60kapsul lepas makan malam @ nak tidur makan 2biji lelap tidur esok pagi bangun rasa badan macam terapung je angin keluar pot pot pot.. satu lagi nak bagitahu ne tak nak ke cik suami puji yang uolls tu layanan tip top sampai cik suami pergi kerja bumper panas ingat cinta hati dirumah semua gara-gara adimanja.. Seru mai minat wasap akk ya jangan dok tangguh nanti melepas rugi☺

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Apa yang berhantu #jamuratnakasih  versis #maskerratnasari  ne ai pon tak tahu.. Sis yang amal kesannya semua serasi..period tak mari bertahun-tahun amal terus lencun habis keluar lega rasa..ibu-ibu melahirkan urat-urat sudah longgar badan kurang tenaga sudah cergas anak menyusu puas meriah susu badan.. Is barang baik terlajak viral mestilah adimanja..korang tak nak cubake dah ramai yang amal..tangkap leleh suami isteri hebat diranjang 🔥🔥🔥 mak jemah dengar.. Cik kak , makcik limah oiii Jangan biar miss V tu longgar adimanja ne ada serbuk pengasih ah beli bukannya mahal RM50 hengget je jimat sangat 4bulan penggunaan bukan selalu guna pon sekali dua sapu ketat bukan kepalang suami naik baran tak jumpa jalan pulang😇 jamu RM65 hengget je amal 1botol untuk 1bulan ada 60kapsul lepas makan malam @ nak tidur makan 2biji lelap tidur esok pagi bangun rasa badan macam terapung je angin keluar pot pot pot.. satu lagi nak bagitahu ne tak nak ke cik suami puji yang uolls tu layanan tip top sampai cik suami pergi kerja bumper panas ingat cinta hati dirumah semua gara-gara adimanja.. Seru mai minat wasap akk ya jangan dok tangguh nanti melepas rugi☺ berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Hebatnya #jamuratnakasih ne
Sesiapa je boleh amal.. Testimoni 👇
mak sakit lutut nak solat pon susah lepas amal JRK 1botol 
Dah boleh solat seperti biasa..
👇
Adik ipar bersalin operate luka cepat sembuh
👇
Sakit-sakit belakang badan dah hilang
👇
Selamat tinggal keputihan dan gatal-gatal

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Hebatnya #jamuratnakasih  ne Sesiapa je boleh amal.. Testimoni 👇 mak sakit lutut nak solat pon susah lepas amal JRK 1botol Dah boleh solat seperti biasa.. 👇 Adik ipar bersalin operate luka cepat sembuh 👇 Sakit-sakit belakang badan dah hilang 👇 Selamat tinggal keputihan dan gatal-gatal berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Amalan orang dulu-dulu jangan dilupa..tak lapuk dek zaman sampai sekarang..
Cuma sekarang moden sikit tapi khasiat dan kebaikan tetap sama.. Cuma beza orang dulu-dulu pergi kehutan cari akar-kayu untuk dijadikan bahan kesihatan dan kecantikkan.. sekarang ne tak perlu susah-susah jamu ratna kasih 1botol ne ada 60kapsul tahan untuk 1bulan.. malam ambik 2kapsul selepas makan @ sebelum tidur insyaallah keberkesanannya paling minima 3hari ikut hormon seseorang ah lepas tu rasalah badan sendiri amal macam mana..adimanja ne rahsia memikat bersama pasangan..macam mana nak tahu penangan JRK ne kalau tak cuba😍

Jom wasap akk🌹
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIH
Amalan orang dulu-dulu jangan dilupa..tak lapuk dek zaman sampai sekarang.. Cuma sekarang moden sikit tapi khasiat dan kebaikan tetap sama.. Cuma beza orang dulu-dulu pergi kehutan cari akar-kayu untuk dijadikan bahan kesihatan dan kecantikkan.. sekarang ne tak perlu susah-susah jamu ratna kasih 1botol ne ada 60kapsul tahan untuk 1bulan.. malam ambik 2kapsul selepas makan @ sebelum tidur insyaallah keberkesanannya paling minima 3hari ikut hormon seseorang ah lepas tu rasalah badan sendiri amal macam mana..adimanja ne rahsia memikat bersama pasangan..macam mana nak tahu penangan JRK ne kalau tak cuba😍 Jom wasap akk🌹 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMURATNAKASIH 
Tiap-tiap hari orang puji muka ko dah takda jerawat , jeragat , licin , peloles ,apatah lagi berminyak jauh sekali bedah oii apa ko pakai..
Dah lama bagitahu ko je buat tak tahu..
#Sabunlulurmanjaadimanjalah.. Nak tryke macam sis ne wasap akk gerenti puas hati💃

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Tiap-tiap hari orang puji muka ko dah takda jerawat , jeragat , licin , peloles ,apatah lagi berminyak jauh sekali bedah oii apa ko pakai.. Dah lama bagitahu ko je buat tak tahu.. #Sabunlulurmanjaadimanjalah .. Nak tryke macam sis ne wasap akk gerenti puas hati💃 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Sebelum tidur jom beradimanja
👇
1.Telan #jamuratnakasih 💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Sebelum tidur jom beradimanja 👇 1.Telan #jamuratnakasih  💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari  ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam  biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja  gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Tak salah mencuba sesuatu produk tu jika kita suka janji bagus diamalkan.. Produk adimanja ne bukan saja bagus untuk wanita lepas bersalin bagus juga untuk semua golongan👨👩👧👦👴👵💏 Jamu ratna kasih 100% organik tidak panas bagus diamalkan ketika ibu berpantang sekali gus bertambah susu badan jadi meriah.. Masker ratna sari ne memang sangat bagus untuk wanita lepas bersalin atau skru cik miss V yang longgar tu kasih ketat metat ada keputihan pon bagus guna..nak guna senang sapu je dipintu miss v tak perlu insert kotoran dimiss V akan keluar melalui hadas kecil

pencuci segar malam bantu rawat masaalah keputihan setiap wanita pasti ada cuma banyak @ tidak bergantung hormon badan seseorang wanita..tempat intim ne lah kena jaga kalau tak datanglah kuman kulat jerawat gatal-gatal sampai merenyam dibuatnya boleh tahanke adoi ai.. Sabun lulur manja kegunaan untuk seluruh kulit  sapu gosok-gosok kat mana ada jerawat jeragat 
kesan-kesan parut ke nak kulit halus mulus cuba try.. Nak cuba produk adimanja boleh terus wasap saya.. anda amal anda yang tahu..
Adimanja tak pernah mengecewakan.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Tak salah mencuba sesuatu produk tu jika kita suka janji bagus diamalkan.. Produk adimanja ne bukan saja bagus untuk wanita lepas bersalin bagus juga untuk semua golongan👨👩👧👦👴👵💏 Jamu ratna kasih 100% organik tidak panas bagus diamalkan ketika ibu berpantang sekali gus bertambah susu badan jadi meriah.. Masker ratna sari ne memang sangat bagus untuk wanita lepas bersalin atau skru cik miss V yang longgar tu kasih ketat metat ada keputihan pon bagus guna..nak guna senang sapu je dipintu miss v tak perlu insert kotoran dimiss V akan keluar melalui hadas kecil pencuci segar malam bantu rawat masaalah keputihan setiap wanita pasti ada cuma banyak @ tidak bergantung hormon badan seseorang wanita..tempat intim ne lah kena jaga kalau tak datanglah kuman kulat jerawat gatal-gatal sampai merenyam dibuatnya boleh tahanke adoi ai.. Sabun lulur manja kegunaan untuk seluruh kulit sapu gosok-gosok kat mana ada jerawat jeragat kesan-kesan parut ke nak kulit halus mulus cuba try.. Nak cuba produk adimanja boleh terus wasap saya.. anda amal anda yang tahu.. Adimanja tak pernah mengecewakan.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Jangan ambil mudah masaalah keputihan 
lama-lama boleh jadi series!
👇
2item produk Adimanja
👉jamu ratna kasih untuk dalaman 👉pencuci segar malam untuk luaran merawat dan membantu kurangkan masaalah cik putih anda

Nak risik-risik maile wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Jangan ambil mudah masaalah keputihan lama-lama boleh jadi series! 👇 2item produk Adimanja 👉jamu ratna kasih untuk dalaman 👉pencuci segar malam untuk luaran merawat dan membantu kurangkan masaalah cik putih anda Nak risik-risik maile wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
KELEBIHAN PENCUCI SEGAR MALAM..
👇
🌹MENYEGARKAN MISS V
🌹MENGHARUMKAN MISS V
🌹MENGHILANGKAN RASA GATAL PADA VAGINA
🌹MERAWAT KEPUTIHAN
🌹MENGEKALKAN KEKERINGAN DAN KESELESAAN SEPANJANG HARI

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
KELEBIHAN PENCUCI SEGAR MALAM.. 👇 🌹MENYEGARKAN MISS V 🌹MENGHARUMKAN MISS V 🌹MENGHILANGKAN RASA GATAL PADA VAGINA 🌹MERAWAT KEPUTIHAN 🌹MENGEKALKAN KEKERINGAN DAN KESELESAAN SEPANJANG HARI berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Testimoni #jamuratnakasih

Customer amal JRK ketat grippp walaupon anak dah 5

Bukan saja sihat dalaman..kena demam sakit tekak sakit urat pon boleh sembuh selepas amal jamu insyaallah dengan izinnya.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Testimoni #jamuratnakasih  Customer amal JRK ketat grippp walaupon anak dah 5 Bukan saja sihat dalaman..kena demam sakit tekak sakit urat pon boleh sembuh selepas amal jamu insyaallah dengan izinnya.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Masaalah keputihan saya ne makin hari makin banyak rimas saya jadi tak selesa dibuatnya , pergerakkan saya serba tak kena hari-hari kena pakai pantiliner😩macam mana ya puas saya dah ikhtiar
macam-macam pencuci miss v saya guna tetap sama malah tak berkurangan aduh buntulah.. Takpa jangan risau sis pencuci segar malam ne boleh mengatasi masaalah keputihan anda..
👇
cuci-cuci kering 
Keputihan berkurangan
Gatal-gatal pon dah takda
selesa wangi lagi tau.. Jangan tenun lama-lama mai wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Masaalah keputihan saya ne makin hari makin banyak rimas saya jadi tak selesa dibuatnya , pergerakkan saya serba tak kena hari-hari kena pakai pantiliner😩macam mana ya puas saya dah ikhtiar macam-macam pencuci miss v saya guna tetap sama malah tak berkurangan aduh buntulah.. Takpa jangan risau sis pencuci segar malam ne boleh mengatasi masaalah keputihan anda.. 👇 cuci-cuci kering Keputihan berkurangan Gatal-gatal pon dah takda selesa wangi lagi tau.. Jangan tenun lama-lama mai wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
AWASSS !!!!!!!! SABUN LULUR MANJA pembunuh

membunuh JERAGAT HILANG SERTA MERTA!!!
.
membunuh JERAWAT KERING SEKELIP MASA BERLALU
.
Fungsi dan kebaikan sabun lulur manja :

1. Menghilangkan jerawat dan jeragat.
2. Menghilangkan tompok dan bintik hitam.
3. Mengecutkan jerawat dng cepat dan berkesan.
4. Mencerahkan kulit dan melicinkan kulit wajah.
5. Boleh digunakan di seluruh badan,parut degil hilang.
6.kulit kekal cerah sekata

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
AWASSS !!!!!!!! SABUN LULUR MANJA pembunuh membunuh JERAGAT HILANG SERTA MERTA!!! . membunuh JERAWAT KERING SEKELIP MASA BERLALU . Fungsi dan kebaikan sabun lulur manja : 1. Menghilangkan jerawat dan jeragat. 2. Menghilangkan tompok dan bintik hitam. 3. Mengecutkan jerawat dng cepat dan berkesan. 4. Mencerahkan kulit dan melicinkan kulit wajah. 5. Boleh digunakan di seluruh badan,parut degil hilang. 6.kulit kekal cerah sekata berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
DAH LAMA SIMPAN RAHSIA NI AWAK. BESTNYA

JAMU NE, SEKALI COBA, MACAM KAKI DAH TAK JEJAK TANAH TAW.

HEAVEN SANGAT. SANGAT SETIAP KALI MAKAN JAMU NE TERINGAT-INGAT DARI PAGI SAMPAI KE PETANG.

Awak penggemar jamu ? atau tak minat makan jamu tapi teringin nak cuba ? Ramai dah feedback dari kekakak sampailah makdara yang cuba jamu ni, terus jatuh cinta berkali-kali. Mana tidaknya, jamu ni buatkan kulit depa geboo gebas satu badan. Siap pakej naikkan shape body. Auumm.. Yang buatkan depa repeat berkali kali, sebab jamu ni boleh hilangkan letih dan lesu taw. Hmm..bukan apa, kita ni orang perempuan banyak buat kerja rumah sampailah bawakke office. Kan bagus kalau Setiap hari kekal bertenaga. 
Jom cuba  jamu ratna kasih. Konfem jadi super mama sepanjang hari.

Hanya dengan mengamalkan JAMU RATNA KASIH. Korang dapat kebaikan yang banyak ! Ada yang nak cantik,langsing,ketat,padat sekarang ? Picit je di link ni. 
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
DAH LAMA SIMPAN RAHSIA NI AWAK. BESTNYA JAMU NE, SEKALI COBA, MACAM KAKI DAH TAK JEJAK TANAH TAW. HEAVEN SANGAT. SANGAT SETIAP KALI MAKAN JAMU NE TERINGAT-INGAT DARI PAGI SAMPAI KE PETANG. Awak penggemar jamu ? atau tak minat makan jamu tapi teringin nak cuba ? Ramai dah feedback dari kekakak sampailah makdara yang cuba jamu ni, terus jatuh cinta berkali-kali. Mana tidaknya, jamu ni buatkan kulit depa geboo gebas satu badan. Siap pakej naikkan shape body. Auumm.. Yang buatkan depa repeat berkali kali, sebab jamu ni boleh hilangkan letih dan lesu taw. Hmm..bukan apa, kita ni orang perempuan banyak buat kerja rumah sampailah bawakke office. Kan bagus kalau Setiap hari kekal bertenaga. Jom cuba jamu ratna kasih. Konfem jadi super mama sepanjang hari. Hanya dengan mengamalkan JAMU RATNA KASIH. Korang dapat kebaikan yang banyak ! Ada yang nak cantik,langsing,ketat,padat sekarang ? Picit je di link ni. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Syukur alhamdulillah rezeki hari ne 💖Postage adimanja untuk esok 💖
Customer grab 1botol jamu ratna kasih terima kasih sis😍

Nak join pos untuk esok boleh wasap katy💖

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Syukur alhamdulillah rezeki hari ne 💖Postage adimanja untuk esok 💖 Customer grab 1botol jamu ratna kasih terima kasih sis😍 Nak join pos untuk esok boleh wasap katy💖 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Inilah tanda-tanda rahim kembang berubat dari sekarang jom rawat dengan #JAMURATNAKASIH.. Nak tahu lebih detail JRK boleh terus wasap katy..
👇
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Inilah tanda-tanda rahim kembang berubat dari sekarang jom rawat dengan #JAMURATNAKASIH .. Nak tahu lebih detail JRK boleh terus wasap katy.. 👇 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
#JAMURATNAKASIH Sebotol hanya RM65 expose
Tahan untuk 1bulan
👇
Boleh amal dan rawat masaalah
👉 ibu-ibu dalam pantang dan menyusu badan pon boleh amal sekurang-kurangnya 3hari dalam pantang
👉period tidak teratur darah keluar berketul-ketul
👉keputihan keluar sehingga berbau
👉senggugut keterlaluan
👉buasir buang air besar sehingga keluar darah
👉tombong sehingga terkeluar
👉rahim kembang angkat berat sakit 👉miss v longgar / berbau 👉hilang selera ketika bersama pasangan
👉 dan banyak lagi 👇
Jika ada masaalah diatas tu jom rawat jangan malu jangan segan #JAMURATNAKASIH dah banyak membantu menyelesaikan masaalah anda testimoni dah beribu-riban keluar masih was-was lagike..jangan risau jamu adimanja ne 100% organik tiada bahan kimia.. Asbab penyembuh JRK..yang makbulkan yang maha kuasa.. Nak risik-risik boleh wasap akk ya

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIH  Sebotol hanya RM65 expose Tahan untuk 1bulan 👇 Boleh amal dan rawat masaalah 👉 ibu-ibu dalam pantang dan menyusu badan pon boleh amal sekurang-kurangnya 3hari dalam pantang 👉period tidak teratur darah keluar berketul-ketul 👉keputihan keluar sehingga berbau 👉senggugut keterlaluan 👉buasir buang air besar sehingga keluar darah 👉tombong sehingga terkeluar 👉rahim kembang angkat berat sakit 👉miss v longgar / berbau 👉hilang selera ketika bersama pasangan 👉 dan banyak lagi 👇 Jika ada masaalah diatas tu jom rawat jangan malu jangan segan #JAMURATNAKASIH  dah banyak membantu menyelesaikan masaalah anda testimoni dah beribu-riban keluar masih was-was lagike..jangan risau jamu adimanja ne 100% organik tiada bahan kimia.. Asbab penyembuh JRK..yang makbulkan yang maha kuasa.. Nak risik-risik boleh wasap akk ya berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL ..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA .. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Panasss panasss panasssss
Mama malas nak sembang kencang sangat
Korang rase korang komen sendiri lah ye... .

T.q adik yg bg feedback ni...akk tak tau fb awak ade tak polo akk ni haaa..heheee..kalau ade silakan la komen dik...
Kalau bagus crita kat kawan2 sdare mare.
Kalau tak bagus blh komen terbuka😍 .

Nak ke???
Pm akk agen adimanja lah kalau nak fast respons

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Panasss panasss panasssss Mama malas nak sembang kencang sangat Korang rase korang komen sendiri lah ye... . T.q adik yg bg feedback ni...akk tak tau fb awak ade tak polo akk ni haaa..heheee..kalau ade silakan la komen dik... Kalau bagus crita kat kawan2 sdare mare. Kalau tak bagus blh komen terbuka😍 . Nak ke??? Pm akk agen adimanja lah kalau nak fast respons berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
JAMU RATNA KASIH
👇
Hari-hari amal 
rasa macam malam pertama
mulalah dok teringat
Aku mula-mula kawin dulu
Hari-hari terasa macam pengantin barukan..hebatnya ADIMANJA ne suami makin sayang💏

Nak tahu kebaikan JRK @ nak oder boleh terus wasap akk ya💃

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
JAMU RATNA KASIH 👇 Hari-hari amal rasa macam malam pertama mulalah dok teringat Aku mula-mula kawin dulu Hari-hari terasa macam pengantin barukan..hebatnya ADIMANJA ne suami makin sayang💏 Nak tahu kebaikan JRK @ nak oder boleh terus wasap akk ya💃 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Sebelum tidur mai pakat telan 2kapsul jamu ratna kasih untuk kembali cergas badan sihat bertenaga tak letih-lesu.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Sebelum tidur mai pakat telan 2kapsul jamu ratna kasih untuk kembali cergas badan sihat bertenaga tak letih-lesu.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Banyak kelebihan MASKER RATNA SARI ne macam-macam kegunaannya walaupon kecik tapi tahan 4bulan..boleh juga merawat masaalah resdung..anda ada masaalah resdung boleh cuba.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Banyak kelebihan MASKER RATNA SARI ne macam-macam kegunaannya walaupon kecik tapi tahan 4bulan..boleh juga merawat masaalah resdung..anda ada masaalah resdung boleh cuba.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
#Maskerratnasari merawat luka-luka jahitan selepas bersalin elok juga untuk anak jika sakit perut  sapu je eloklah nanti tu.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
🌸SET ADIMANJA SET PALING🌸 LENGKAP PERSIAPAN UNTUK IBU-IBU BERPANTANG JOM GRAB..
👇
KHASIAT DAN KEBAIKAN SETIAP ITEM
👇
1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi)

2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi)

3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa)

4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi)

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
🌸SET ADIMANJA SET PALING🌸 LENGKAP PERSIAPAN UNTUK IBU-IBU BERPANTANG JOM GRAB.. 👇 KHASIAT DAN KEBAIKAN SETIAP ITEM 👇 1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi) 3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa) 4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
hari ni last promosi adimanja cepat2 grab sebelum terlambat💃💃💃 berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
hari ni last promosi adimanja cepat2 grab sebelum terlambat💃💃💃 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Masaalah keputihan ne lah yang paling saya risau..cik putih ne kalau  dah singgah memang payahlah nak hilang memang sah lah gatal-gatal datang.. sebelum ne dah banyak jamu saya cuba tapi masih tak hilang juga mungkin tak serasi dengan saya..tapi kali ne saya cuba JRK setelah saya amal syukur alhamdulillah keputihan dan gatal-gatal hilang😍

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMUTRATNAKASIH
#RAWATKEPUTIHAN
#DANGATALGATAL
Masaalah keputihan ne lah yang paling saya risau..cik putih ne kalau dah singgah memang payahlah nak hilang memang sah lah gatal-gatal datang.. sebelum ne dah banyak jamu saya cuba tapi masih tak hilang juga mungkin tak serasi dengan saya..tapi kali ne saya cuba JRK setelah saya amal syukur alhamdulillah keputihan dan gatal-gatal hilang😍 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMUTRATNAKASIH  #RAWATKEPUTIHAN  #DANGATALGATAL 
Seronokkan bila ada testimoni gini customer amal JRK rasa happy period ok je.. berat badan ideal💃 rasa kitalak macam nak lompat tinggi kelangit fikir positif ya🙋  berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Seronokkan bila ada testimoni gini customer amal JRK rasa happy period ok je.. berat badan ideal💃 rasa kitalak macam nak lompat tinggi kelangit fikir positif ya🙋 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Masaalah period tak teratur setia dengan JRK ADIMANJA insyallah period mari tak malu-malu deh🌹

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Masaalah period tak teratur setia dengan JRK ADIMANJA insyallah period mari tak malu-malu deh🌹 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Promosi adimanja esok last ye sayang..hari ne sempat lagi kalau nak grab..lepas ne jangan tanya ada promosi lagi ke kak..maaf dik peluang hanya datang sekali je lepas ne jangan nangis tepi bucu katil sudah😂

Nak oder boleh terus wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#KATYAGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Promosi adimanja esok last ye sayang..hari ne sempat lagi kalau nak grab..lepas ne jangan tanya ada promosi lagi ke kak..maaf dik peluang hanya datang sekali je lepas ne jangan nangis tepi bucu katil sudah😂 Nak oder boleh terus wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #KATYAGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Promosi adimanja tinggal sehari je lagi..🎉🎉🎉
👉jangan lepaskan peluang hanya sekali
👉Grab set normal RM138 👉free sabun lulur manja RM58

Dalam set ne uolls untung tau hanya perlu bayar RM138 dapat set kombo yang bernilai RM188 jimat RM50 berbaloi ke tak memang sangat berbaloi👉malah dapat khasiat dan kebaikan dalam set adimanja ne..apa tunggu lagi tekan link wasap kak katy layan uolls🙋

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Promosi adimanja tinggal sehari je lagi..🎉🎉🎉 👉jangan lepaskan peluang hanya sekali 👉Grab set normal RM138 👉free sabun lulur manja RM58 Dalam set ne uolls untung tau hanya perlu bayar RM138 dapat set kombo yang bernilai RM188 jimat RM50 berbaloi ke tak memang sangat berbaloi👉malah dapat khasiat dan kebaikan dalam set adimanja ne..apa tunggu lagi tekan link wasap kak katy layan uolls🙋 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Wasap tanya sis berapa sebotol jamu RM?sebotol RM65 tak termasuk pos sis..dah bagitahu harga terus senyap alahai intan payung gunung meletop..Nak beli jamu tapi tengok harga ala mahalnya..jangan berkira sis kalau nak syantik , awet muda ketat  bagai kenalah korban sikit keluar pulus tu jangan tengok dari harga tengok dari kualiti jamu tu betul tak?

Akk jual jamu bukan setakat jual je..nak tolong sis diluar sana sihat dalaman dan luaran..banyak sekarang macam-macam penyakit berkaitan wanita..selalu yang kita dengar 
Masaalah dalaman wanita
👇
Sukar hamil
Fibroid 
Cyst
Period tidak lancar
Rahim kembang 
Tombong 
buasir
Sembelit
Miss v ada keputihan
Hilang selera bersama pasangan

Kalau rasa ada salah satu ne mai rawat dengan JAMU RATNA KASIH sememangnya 100% ORGANIK tiada bahan kimia selamat diamalkan yang penting konsisten baru dapat hasil INSYAALLAH

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Wasap tanya sis berapa sebotol jamu RM?sebotol RM65 tak termasuk pos sis..dah bagitahu harga terus senyap alahai intan payung gunung meletop..Nak beli jamu tapi tengok harga ala mahalnya..jangan berkira sis kalau nak syantik , awet muda ketat bagai kenalah korban sikit keluar pulus tu jangan tengok dari harga tengok dari kualiti jamu tu betul tak? Akk jual jamu bukan setakat jual je..nak tolong sis diluar sana sihat dalaman dan luaran..banyak sekarang macam-macam penyakit berkaitan wanita..selalu yang kita dengar Masaalah dalaman wanita 👇 Sukar hamil Fibroid Cyst Period tidak lancar Rahim kembang Tombong buasir Sembelit Miss v ada keputihan Hilang selera bersama pasangan Kalau rasa ada salah satu ne mai rawat dengan JAMU RATNA KASIH sememangnya 100% ORGANIK tiada bahan kimia selamat diamalkan yang penting konsisten baru dapat hasil INSYAALLAH berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Ubat pengasih pedih-pedih cinta pengikat kasih suami-isteri buka celup , sapu  tunggu jap
Lepas tu rasa sendirilah takkan akk nak bagitahu ADIMANJA.. Nak tahu lebih detail boleh terus wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Ubat pengasih pedih-pedih cinta pengikat kasih suami-isteri buka celup , sapu tunggu jap Lepas tu rasa sendirilah takkan akk nak bagitahu ADIMANJA.. Nak tahu lebih detail boleh terus wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Banyaknya manfaat jamu ratna kasih ne kan isteri pulak terjerat jangan main-main jika suami selalu nak berkepit je..mungkin selama ne selalu jarak-jarak sekarang dah semakin rapat dek sebab penangan Jamu ne..jangan dok termenung mai pakat-pakat grab jamu viral ne tak cuba tak tahu..dah cuba terus gila bayang isteri dirumah💏

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Banyaknya manfaat jamu ratna kasih ne kan isteri pulak terjerat jangan main-main jika suami selalu nak berkepit je..mungkin selama ne selalu jarak-jarak sekarang dah semakin rapat dek sebab penangan Jamu ne..jangan dok termenung mai pakat-pakat grab jamu viral ne tak cuba tak tahu..dah cuba terus gila bayang isteri dirumah💏 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Produk adimanja viral restock lagi
Orang melaka nak oder produk adimanja nak sihat dalaman sihat luaran boleh wasap katy.. Penghantaran area krubong jaya free cod..luar kawasan krubong jaya kita kenakan caj cod bergantung area mana.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Produk adimanja viral restock lagi Orang melaka nak oder produk adimanja nak sihat dalaman sihat luaran boleh wasap katy.. Penghantaran area krubong jaya free cod..luar kawasan krubong jaya kita kenakan caj cod bergantung area mana.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Tengah malam tadi ade call masuk.dia kata "kak,sy nak odar ubat pengasih,sy dh wasap.akk tapi akk lambat reply"
Hahh?ubat pengasih?
"Haah kak yang kapsul dengan yg serbuk..."
Owww RatnaKasih dng masker SARI la ye..tanjat akak kol 12 mlm mintak ubat pengasih😂.
"Betul kak lepas amal baru tak sampai sebotol pun suami dah tak minat kuar mancing lepak ngan kawan2😂.kadang rimas jugak asek nk bkepit tapi sronok heheee"
Owww 😂😂😂 alhamdulillah.

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIH
#MASKERRATNASARI
Tengah malam tadi ade call masuk.dia kata "kak,sy nak odar ubat pengasih,sy dh wasap.akk tapi akk lambat reply" Hahh?ubat pengasih? "Haah kak yang kapsul dengan yg serbuk..." Owww RatnaKasih dng masker SARI la ye..tanjat akak kol 12 mlm mintak ubat pengasih😂. "Betul kak lepas amal baru tak sampai sebotol pun suami dah tak minat kuar mancing lepak ngan kawan2😂.kadang rimas jugak asek nk bkepit tapi sronok heheee" Owww 😂😂😂 alhamdulillah. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMURATNAKASIH  #MASKERRATNASARI 
Alhamdulillah customer repaid lagi JAMU RATNA KASIH..katanya baguslah amal badan tak sakit-sakit lengoh-lengoh badan semua hilang.. Customer saya ne pemalu sikit nak bagi testimoni almaklum lelaki😎katy sampaikan apa yang dia cakap selepas amal JRK.. Cik abang diluar sana tak nak cuba ke JRK untuk sihat dalaman sihat luaran..pasti lepas ne gagah perkasa💪
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#LELAKIPONBOLEHMAKANJRK
Alhamdulillah customer repaid lagi JAMU RATNA KASIH..katanya baguslah amal badan tak sakit-sakit lengoh-lengoh badan semua hilang.. Customer saya ne pemalu sikit nak bagi testimoni almaklum lelaki😎katy sampaikan apa yang dia cakap selepas amal JRK.. Cik abang diluar sana tak nak cuba ke JRK untuk sihat dalaman sihat luaran..pasti lepas ne gagah perkasa💪 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #LELAKIPONBOLEHMAKANJRK 
Ne pengalaman sayalah sebelum makan jamu ratna kasih..Kalau ikutkan badan saya ne memang sakit-sakit takda tenaga apalagi nak buat kerja rumah hari-hari nak hadap benda yang samakan.. almaklumlah saya ne surirumah sepenuh masa.. Semenjak saya jadi agen adimanja ne mulalah saya start amal jamu ne yelh kan sebelum kita jual sesuatu produk tu mestilah kita kena cuba kalau tak cuba macam-mana nak tahu khasiat dan kebaikan.. Bila kita dah amal baru tahu feedback kan..saya start amal 
mula-mula memang rasa selera makan tu berkurangan , pagi-pagi bangun cari bilik termenung tak payah tunggu lama-lama senang lawas membuang , walaupon badan ne rasa letih rasa cergas.. selalu uolls kalau susah nak membuang mesti lama nak tunggukan ada tu sampai naik merah muka nak menanti benda tu keluarkan..kalau hari-hari macam ne rasanya kena buasirke @ baru nak kena..jangan biarkan rawatlah jangan sampai dah teruk ada sampai tahap pakai pampers nak duduk pon serba tak kena sakitnya.. Akk cerita ne berdasarkan pengalaman amal jamu viral..jangan pulak ada nak membawang nak lakukan jamulah tu..cer tengok testimoni customer adimanja ne bukan cobaan ne betul-betul.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Ne pengalaman sayalah sebelum makan jamu ratna kasih..Kalau ikutkan badan saya ne memang sakit-sakit takda tenaga apalagi nak buat kerja rumah hari-hari nak hadap benda yang samakan.. almaklumlah saya ne surirumah sepenuh masa.. Semenjak saya jadi agen adimanja ne mulalah saya start amal jamu ne yelh kan sebelum kita jual sesuatu produk tu mestilah kita kena cuba kalau tak cuba macam-mana nak tahu khasiat dan kebaikan.. Bila kita dah amal baru tahu feedback kan..saya start amal mula-mula memang rasa selera makan tu berkurangan , pagi-pagi bangun cari bilik termenung tak payah tunggu lama-lama senang lawas membuang , walaupon badan ne rasa letih rasa cergas.. selalu uolls kalau susah nak membuang mesti lama nak tunggukan ada tu sampai naik merah muka nak menanti benda tu keluarkan..kalau hari-hari macam ne rasanya kena buasirke @ baru nak kena..jangan biarkan rawatlah jangan sampai dah teruk ada sampai tahap pakai pampers nak duduk pon serba tak kena sakitnya.. Akk cerita ne berdasarkan pengalaman amal jamu viral..jangan pulak ada nak membawang nak lakukan jamulah tu..cer tengok testimoni customer adimanja ne bukan cobaan ne betul-betul.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Assalamualaikum selamat pagi semua..maaflah baru dapat bersiaran almaklumlah akk ne bizy tak menentu.. Ok kak nak bagitahu ne 
Promosi merdeka dan cabutan bertuah sudah tamat ya sayangnya tak dapat grab hadiah memang sangat lumayan..
tapi uolls tak perlu risau promosi adimanja masih dilanjutkan
👇
sehingga 08.09.2018
Grab set normal RM138
free sabun lulur manja RM58
👉free Postage

Jangan tunggu sampai promosi dah tamat baru nak wasap akk tanya ada promosi lagi ke tak erm memang takdalah promosi lagi..kalau nak cecepat tekan link tu ok😍

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENSAHADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Assalamualaikum selamat pagi semua..maaflah baru dapat bersiaran almaklumlah akk ne bizy tak menentu.. Ok kak nak bagitahu ne Promosi merdeka dan cabutan bertuah sudah tamat ya sayangnya tak dapat grab hadiah memang sangat lumayan.. tapi uolls tak perlu risau promosi adimanja masih dilanjutkan 👇 sehingga 08.09.2018 Grab set normal RM138 free sabun lulur manja RM58 👉free Postage Jangan tunggu sampai promosi dah tamat baru nak wasap akk tanya ada promosi lagi ke tak erm memang takdalah promosi lagi..kalau nak cecepat tekan link tu ok😍 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENSAHADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Promosi merdeka adimanja hari ne saja cepat-cepat grab🎉🎉🎉
Pemenang bertuah akan dapat Emas , Duit
Adimanja set kombo😍

Berbaloi tak hadiah yang dijanjikan fouder kami Adibah Ratna Imani❕
Nak tahu macam mana syaratnya..
👇
Syaratnya Beli set normal harga RM138 dapat free sabun lulur harga RM58😱
Ruginya uolls tak grab hari ne..jangan lepaskan peluang keemasan ne..mai wasap laju-laju

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Promosi merdeka adimanja hari ne saja cepat-cepat grab🎉🎉🎉 Pemenang bertuah akan dapat Emas , Duit Adimanja set kombo😍 Berbaloi tak hadiah yang dijanjikan fouder kami Adibah Ratna Imani❕ Nak tahu macam mana syaratnya.. 👇 Syaratnya Beli set normal harga RM138 dapat free sabun lulur harga RM58😱 Ruginya uolls tak grab hari ne..jangan lepaskan peluang keemasan ne..mai wasap laju-laju berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Promosi merdeka
👇
Pemenang yang bertuah Dapat hadiah emas 916
Belanja dapur rm100 
Set kombo lagi WOW..tapi , tapi , tapi ada syaratnya beli set normal rm138 dapat free sabun senangkan..tak nakke kalau nak cecepat wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Promosi merdeka 👇 Pemenang yang bertuah Dapat hadiah emas 916 Belanja dapur rm100 Set kombo lagi WOW..tapi , tapi , tapi ada syaratnya beli set normal rm138 dapat free sabun senangkan..tak nakke kalau nak cecepat wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Runsing masaalah keputihan😟 tugasan hari-hari buat anda tidak selesa..hari-hari kena pakai panteis jom guna pencuci segar malam  adimanja sentiasa kering , segar , wangi , jerawat pon takut nak lekat.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Runsing masaalah keputihan😟 tugasan hari-hari buat anda tidak selesa..hari-hari kena pakai panteis jom guna pencuci segar malam adimanja sentiasa kering , segar , wangi , jerawat pon takut nak lekat.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
IKHTIAR HAMIL DENGAN JAMU RATNA KASIH.. Jangan berkecil hati jika 
saudara-mara , jiran tetangga bertanya bilalah nak dapat zuriat..dah lama kawin dah
macam-macam ikhtiar pergi dokter , berurut , obat jangan cakaplah macam-macam obat telan..pantang orang cakap tempat mana bagus berubat mesti pergikan..tapi masih belum ada rezeki..takpalah mungkin yang maha kuasa nak duga kita ne sabarke tidak menunggu orang baru.. Oklah nak dipendekkan cerita akk nak bagitahu ne dah banyak testimoni customer ADIMANJA nak ikhtiar hamil cuba JAMU RATNA KASIH ne ada yang dah lama menunggu dah bertahun-tahun lamanya selepas amal JAMU RATNA KASIH alhamdulillah dengan izinya dapat berita gembira hamil.. Yang maha kuasa memberi rezeki Jamu ratna kasih ne asbab hamil yang penting ikhtiar , doa dan tawakal..INSYAALLAH

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#IKHTIARHAMILDENGAN
#JAMURATNAKASIH
IKHTIAR HAMIL DENGAN JAMU RATNA KASIH.. Jangan berkecil hati jika saudara-mara , jiran tetangga bertanya bilalah nak dapat zuriat..dah lama kawin dah macam-macam ikhtiar pergi dokter , berurut , obat jangan cakaplah macam-macam obat telan..pantang orang cakap tempat mana bagus berubat mesti pergikan..tapi masih belum ada rezeki..takpalah mungkin yang maha kuasa nak duga kita ne sabarke tidak menunggu orang baru.. Oklah nak dipendekkan cerita akk nak bagitahu ne dah banyak testimoni customer ADIMANJA nak ikhtiar hamil cuba JAMU RATNA KASIH ne ada yang dah lama menunggu dah bertahun-tahun lamanya selepas amal JAMU RATNA KASIH alhamdulillah dengan izinya dapat berita gembira hamil.. Yang maha kuasa memberi rezeki Jamu ratna kasih ne asbab hamil yang penting ikhtiar , doa dan tawakal..INSYAALLAH berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #IKHTIARHAMILDENGAN  #JAMURATNAKASIH 
Testimoni lagi
👇
customer katy ne ada masaalah tombong dan buasir cuba guna masker mugkin tak serasi dengannya..so katy sarankan sis ne guna jamu sapu kt tempat yang kena sakit syukur alhamdulillah sakit tombong dan buasir mengecut dan beransur pulih insyallah.. Testimoni sabun lulur manja pulak sis ne suka guna sebab bila pakai menegangkan kulit wow.. Ada yang nak cuba @ nak tahu lebih detail boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#GUNAJAMUSAPU
#TOMBONGDANBUASIRBERANSURPULIH
#PLUSGUNASABUNLULURMUKATEGANG
Testimoni lagi 👇 customer katy ne ada masaalah tombong dan buasir cuba guna masker mugkin tak serasi dengannya..so katy sarankan sis ne guna jamu sapu kt tempat yang kena sakit syukur alhamdulillah sakit tombong dan buasir mengecut dan beransur pulih insyallah.. Testimoni sabun lulur manja pulak sis ne suka guna sebab bila pakai menegangkan kulit wow.. Ada yang nak cuba @ nak tahu lebih detail boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #GUNAJAMUSAPU  #TOMBONGDANBUASIRBERANSURPULIH  #PLUSGUNASABUNLULURMUKATEGANG 
ANtara bahan2 yg ade dlm jamu RATNA KASIH... Kalau nak tahu khasiat setiap bahan cuba la google. Mmg berkesan dan bermanfaat utk dalaman kita. Allah ciptakan tumbuhan ada tujuan dia. 
Nak thu info lanjut blh terus klik link  berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
ANtara bahan2 yg ade dlm jamu RATNA KASIH... Kalau nak tahu khasiat setiap bahan cuba la google. Mmg berkesan dan bermanfaat utk dalaman kita. Allah ciptakan tumbuhan ada tujuan dia. Nak thu info lanjut blh terus klik link berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
PENCUCI SEGAR MALAM
Dapat membantu menyelesaikan  masalah bau dan kegatalan pd vagina anda dgn berkesan

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
PENCUCI SEGAR MALAM Dapat membantu menyelesaikan masalah bau dan kegatalan pd vagina anda dgn berkesan berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Suami-isteri yang suam-suam kuku bila nak ehem rasa macam lemau , malas , takda selera nak bersama , macam-macam alasan..eloklah uolls berdua cuba 
JAMU RATNA KASIH ne.. Bila sama-sama amal takdalah nak salahkan sape yang service tak baguskan..nanti uolls pulak yang takut nak amal..sebab apa adimanja ne bagi hubungan pasangan semakin panas..Aummm

Nak hangatkan kembali hubungan uolls kembali panas mai risik-risik boleh terus wasap katy..
👇
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Suami-isteri yang suam-suam kuku bila nak ehem rasa macam lemau , malas , takda selera nak bersama , macam-macam alasan..eloklah uolls berdua cuba JAMU RATNA KASIH ne.. Bila sama-sama amal takdalah nak salahkan sape yang service tak baguskan..nanti uolls pulak yang takut nak amal..sebab apa adimanja ne bagi hubungan pasangan semakin panas..Aummm Nak hangatkan kembali hubungan uolls kembali panas mai risik-risik boleh terus wasap katy.. 👇 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Assalam.. Sis 📢📢📢📢📢📢📢📢📢..
Product sis nie mmg penipu! 
Smpai2 je brg 2 ari lps, sye trus gne pncuci miss v.. si *segar malam*.. Huh!!! Clear.. X der langsung kesan @ kemunculan miss putih kat panties.. Wlpon bru skali pkai mlm tue.. Alhamdulillah.. It was so incredible.. Stakat nie serasi ngan sye.. 😊😊😊.. Sblm nie ari2 sye kne pkai panty liner utk mengelakkan keputihan mlekat kat panties n menyebabkan brlubang.. Smpai kekadang melecet.. Terima kasih ye sis.. .

Ayat itu di copy dari pengguna tersebut.
HEBATTTT❗❗❗❗❗
Terimakasih syg...
Tak dpt tag nama pun takpe..sis happy... 🤗

meh wasap sy laju2
segarmalam

#adimanja
#segarmalam
#cucianintimajaib
#rahsiaamalanratu
#pakarpengikatcintalelaki

www.wasap.my/60192576993
Assalam.. Sis 📢📢📢📢📢📢📢📢📢.. Product sis nie mmg penipu! Smpai2 je brg 2 ari lps, sye trus gne pncuci miss v.. si *segar malam*.. Huh!!! Clear.. X der langsung kesan @ kemunculan miss putih kat panties.. Wlpon bru skali pkai mlm tue.. Alhamdulillah.. It was so incredible.. Stakat nie serasi ngan sye.. 😊😊😊.. Sblm nie ari2 sye kne pkai panty liner utk mengelakkan keputihan mlekat kat panties n menyebabkan brlubang.. Smpai kekadang melecet.. Terima kasih ye sis.. . Ayat itu di copy dari pengguna tersebut. HEBATTTT❗❗❗❗❗ Terimakasih syg... Tak dpt tag nama pun takpe..sis happy... 🤗 meh wasap sy laju2 segarmalam #adimanja  #segarmalam  #cucianintimajaib  #rahsiaamalanratu  #pakarpengikatcintalelaki  www.wasap.my/60192576993
Testimoni hari ini dari customer kak katy wasap tadi bagitahu allhamdulillah di sahkan PREGNANT.. Dgn izin allah.. Tahniah sis.. penangan jamu ratna kasih beli sebotol je terus melekat
 #adimanja..😍😍😍 Sapa lg belum cuba jamu ratna kasih jom wasap katy AGEN ADIMANJA

#Ikhtiardenganjamuratnakasih
#Insyaallah
#Rahsiaamalanratu
#Agenadimanja

www.wasap.my/60192576993
RAHSIA KEKAL PERAWAN TERBONGKAR

terkejut bila suami tanya tiba2.."betul ke syg ni isteri abg???"
dalam hati mcm2 cerita datang...
kenapakah dan apakah..
"kenapa abg tanya macamtu?"
jawab suami.."sebab abg rasa lain sangat.selalu basah lembap je.sekarang mencengkam menggigit mcm #anak #dara..." macam "ANAK DARA" ok... nak tahu apa yg membuatkan suami  teruja sangat??? nak tahu apa yang membuatkan suami
nak nak nak dan nak lagi??? nak tahu apa yg membuatkan nafsu saya yg suram kembali bertenaga??? NAK TAHU??? CEPAT
_______________________________________

whatsapp  untuk dapatkan harga istimewa

Http://wasap.my/+60192576993
________________________________________
________________________________________

#Ratna Kasih
#Ratna Kasih
#Ratna Kasih

sangat hebat
sangat sedap
sangat ketat ++++++++++++++++++++++++
�HANYA SEBAHAGIAN DARI 1001 KEBAIKAN JAMU ratna kasih �TAHAN SEBULAN LEBIH TAU..PIYED KENA STOP �IBU DALAM PANTANG DAN MENYUSU DIALUKAN �JAMU YG TIDAK PANAS..
TIADA MASALAH PERUT UNTUK BABY MALAH BAIK UNTUK KULIT �Merawat keputihan
�Membersihkan dinding rahim dan ketatkan bibir faraj
�merawat masalah angin vagina atau kentut vagina
�Menambat hati suami di ranjang
�Menghilangkan gatal-gatal di faraj
�Melancarkan peredaran haid
�melawaskan haid
�Menegangkan bibir farajj
�kemutan luar biasa
�merawat dan  mengurangkan senggugut
�Menguatkan tenaga batin
�Payudara kembali tegang
�bagus untuk ibu menyusu dan dalam pantang
�banyakkan air susu
�hilangkan sakit2 dan lenguh2 bisa badan
�memberi kesegaran yg optimum selepas bangun tidur
�meningkatkan metabolisma
�merawat luka dalaman
�jamu yang tidak panas
�antikanser
�membantu wanita yg sukar mengandung(dng izinNYA)
�merawat masalah mata rabun
�meremajakan kulit
�melawaskan pembuangan air besar
�mengekalkan keremajaan asli
�mengetat ibarat pengantin dara
�dada kencang bumper cantik �WALAUPUN SUAMI DIAM,TAPI NAFSU NYA MENNGELUPUR MAHUKAN KELAINAN DAN NIKMAT��� JOM KEKAL DARA WALAUPUN ANAK DAH 10 ���RatnaKasih ADIMANJA LAJAQQQQ HEBATT��� Pm ya

0192576993 �RM65 ��makan 2 biji selepas mkn malam

#ratnakasih
#ratnasari
#jamupilihanwanitamalaysia
#rahsiaamalanratu
RAHSIA KEKAL PERAWAN TERBONGKAR terkejut bila suami tanya tiba2.."betul ke syg ni isteri abg???" dalam hati mcm2 cerita datang... kenapakah dan apakah.. "kenapa abg tanya macamtu?" jawab suami.."sebab abg rasa lain sangat.selalu basah lembap je.sekarang mencengkam menggigit mcm #anak  #dara ..." macam "ANAK DARA" ok... nak tahu apa yg membuatkan suami teruja sangat??? nak tahu apa yang membuatkan suami nak nak nak dan nak lagi??? nak tahu apa yg membuatkan nafsu saya yg suram kembali bertenaga??? NAK TAHU??? CEPAT _______________________________________ whatsapp untuk dapatkan harga istimewa Http://wasap.my/+60192576993 ________________________________________ ________________________________________ #Ratna  Kasih #Ratna  Kasih #Ratna  Kasih sangat hebat sangat sedap sangat ketat ++++++++++++++++++++++++ �HANYA SEBAHAGIAN DARI 1001 KEBAIKAN JAMU ratna kasih �TAHAN SEBULAN LEBIH TAU..PIYED KENA STOP �IBU DALAM PANTANG DAN MENYUSU DIALUKAN �JAMU YG TIDAK PANAS.. TIADA MASALAH PERUT UNTUK BABY MALAH BAIK UNTUK KULIT �Merawat keputihan �Membersihkan dinding rahim dan ketatkan bibir faraj �merawat masalah angin vagina atau kentut vagina �Menambat hati suami di ranjang �Menghilangkan gatal-gatal di faraj �Melancarkan peredaran haid �melawaskan haid �Menegangkan bibir farajj �kemutan luar biasa �merawat dan mengurangkan senggugut �Menguatkan tenaga batin �Payudara kembali tegang �bagus untuk ibu menyusu dan dalam pantang �banyakkan air susu �hilangkan sakit2 dan lenguh2 bisa badan �memberi kesegaran yg optimum selepas bangun tidur �meningkatkan metabolisma �merawat luka dalaman �jamu yang tidak panas �antikanser �membantu wanita yg sukar mengandung(dng izinNYA) �merawat masalah mata rabun �meremajakan kulit �melawaskan pembuangan air besar �mengekalkan keremajaan asli �mengetat ibarat pengantin dara �dada kencang bumper cantik �WALAUPUN SUAMI DIAM,TAPI NAFSU NYA MENNGELUPUR MAHUKAN KELAINAN DAN NIKMAT��� JOM KEKAL DARA WALAUPUN ANAK DAH 10 ���RatnaKasih ADIMANJA LAJAQQQQ HEBATT��� Pm ya 0192576993 �RM65 ��makan 2 biji selepas mkn malam #ratnakasih  #ratnasari  #jamupilihanwanitamalaysia  #rahsiaamalanratu 
🌹testimoni di pagi hari🌹
🤣terjebak dgn jamu adimanja viral😎
😆best kata sis ni👇
👌mudah membuang 👌berpeluh
💪bila bersama xde masalah sbb sblum ni sakit di rahim
👍👍 best katanya
💝💗penangan jamu ratna kasih adimanja 
berminat?
📲 wasap.my/60179094144
😘 adimanja stokis sah

#jamuratnakasih
#adimanja
#rahsiaamalanratu
🌹testimoni di pagi hari🌹 🤣terjebak dgn jamu adimanja viral😎 😆best kata sis ni👇 👌mudah membuang 👌berpeluh 💪bila bersama xde masalah sbb sblum ni sakit di rahim 👍👍 best katanya 💝💗penangan jamu ratna kasih adimanja berminat? 📲 wasap.my/60179094144 😘 adimanja stokis sah #jamuratnakasih  #adimanja  #rahsiaamalanratu 
🥀Bahaya Penyakit Keputihan🥀 🏵Penyakit keputihan yang tidak dirawat akan mengundang kepada pelbagai komplikasi yang merbahaya. 🏵Penyakit keputihan yang lewat ditangani, bukan sahaja berpotensi untuk menyebabkan kemandulan dan kehamilan di luar rahim, tetapi boleh menyebabkan penyakit kanser rahim yang boleh membawa kematian. 🏵Penyakit keputihan yang tidak diambil perhatian pada jangka masa yang lama lebih sukar untuk diberikan rawatan. Ini adalah hasil daripada penambahan sifat kerintangan bakteria atau kulat terhadap antibiotik atau antifungal.

p/s: jangan amik mudah, merawat sebelum melarat

nak atasi masalah keputihan👇👇
📞wasap.my/60179094144/fwsegarmalam
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#pencucusegarmalam
#femininewashsegarmalam
#rahsiaamalanratu
🥀Bahaya Penyakit Keputihan🥀 🏵Penyakit keputihan yang tidak dirawat akan mengundang kepada pelbagai komplikasi yang merbahaya. 🏵Penyakit keputihan yang lewat ditangani, bukan sahaja berpotensi untuk menyebabkan kemandulan dan kehamilan di luar rahim, tetapi boleh menyebabkan penyakit kanser rahim yang boleh membawa kematian. 🏵Penyakit keputihan yang tidak diambil perhatian pada jangka masa yang lama lebih sukar untuk diberikan rawatan. Ini adalah hasil daripada penambahan sifat kerintangan bakteria atau kulat terhadap antibiotik atau antifungal. p/s: jangan amik mudah, merawat sebelum melarat nak atasi masalah keputihan👇👇 📞wasap.my/60179094144/fwsegarmalam 📣adimanja stokis sah #adimanja  #pencucusegarmalam  #femininewashsegarmalam  #rahsiaamalanratu 
Alhamdulillah bru smggu lebih mkn jamu ratna kasih dh nmpk kesan kn... Tu bru smggu ce lau sebulan 2 msti kesan nye terbaik kan.. Suami pon puji.. 😍😍😍 nak try x? 📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah

#jamuratnakasihadimanja
#adimanja
#rahsiaamalanratu
Alhamdulillah bru smggu lebih mkn jamu ratna kasih dh nmpk kesan kn... Tu bru smggu ce lau sebulan 2 msti kesan nye terbaik kan.. Suami pon puji.. 😍😍😍 nak try x? 📞wasap.my/60179094144 📣adimanja stokis sah #jamuratnakasihadimanja  #adimanja  #rahsiaamalanratu 
suami puji hakak da kurus😍😍😍😍..
ketat😘
mantapkan aset😘
perut xboroi da😅😅
bf anak..susu meriah👧
jamu ratna kasih xpanas..baby pun xde cirit2..
alhamdulillah💃💃💃
trima kasih adimanja🔊🔊🔊 nak rasa kebaikan jamu ratna kasih?
📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#jamuratnakasih
#kurusdenganadimanja
#ketatmantapdenganadimanja
#susumeriahdenganadimanja
#rahsiaamalanratu
❄Khasiat segar malam❄
🌹Mengekalkan kelembapan secara semulajadi
🌹mengekalkan PH normal vagina
🌹menghalang bau kurang enak
🌹mencegah kekeringan, kegatalan dan memberi keselesaan. 🌹tumbuhan semulajadi yang digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
🌹amat membantu diwaktu datang bulan dan selamat untuk kegunaan harian ❄RASA SEJUK DAN SEGAR❄
📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#femininewashsegarmalamadimanja
#rahsiaamalanratu
❄Khasiat segar malam❄ 🌹Mengekalkan kelembapan secara semulajadi 🌹mengekalkan PH normal vagina 🌹menghalang bau kurang enak 🌹mencegah kekeringan, kegatalan dan memberi keselesaan. 🌹tumbuhan semulajadi yang digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina 🌹amat membantu diwaktu datang bulan dan selamat untuk kegunaan harian ❄RASA SEJUK DAN SEGAR❄ 📞wasap.my/60179094144 📣adimanja stokis sah #adimanja  #femininewashsegarmalamadimanja  #rahsiaamalanratu 
🎉🎉🎉adimanja pom pom pom🎉🎉🎉🎉
adik Sya Fiey pengguna set combo
adimanja..cer bca dia pnya feedbck..😘😘😘
alhamdulillah masalah keputihan da xde😉😉..
❎❎❎ ingat ye elakkan atau jgn minun ais dan minuman kafien❎❎❎ nak thu kelebihan adimanja blh direct wasap👇
📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcomboadimanja
#jamuratnakasihadimanja
#maskerratnasariadimanja
#femininesegarmalamadimanja
#sabunlulurmanjaadimanja
#rahsiaamalanratu
🎉🎉🎉adimanja pom pom pom🎉🎉🎉🎉 adik Sya Fiey pengguna set combo adimanja..cer bca dia pnya feedbck..😘😘😘 alhamdulillah masalah keputihan da xde😉😉.. ❎❎❎ ingat ye elakkan atau jgn minun ais dan minuman kafien❎❎❎ nak thu kelebihan adimanja blh direct wasap👇 📞wasap.my/60179094144 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcomboadimanja  #jamuratnakasihadimanja  #maskerratnasariadimanja  #femininesegarmalamadimanja  #sabunlulurmanjaadimanja  #rahsiaamalanratu 
🎉🎉🎉adimanja pom pom pom🎉🎉🎉🎉
adik Sya Fiey pengguna set combo
adimanja..cer bca dia pnya feedbck..😘😘😘
alhamdulillah masalah keputihan da xde😉😉..
❎❎❎ ingat ye elakkan atau jgn minun ais dan minuman kafien❎❎❎ nak thu kelebihan adimanja blh direct wasap👇
📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcomboadimanja
#jamuratnakasihadimanja
#maskerratnasariadimanja
#femininesegarmalamadimanja
#sabunlulurmanjaadimanja
#rahsiaamalanratu
🎉🎉🎉adimanja pom pom pom🎉🎉🎉🎉 adik Sya Fiey pengguna set combo adimanja..cer bca dia pnya feedbck..😘😘😘 alhamdulillah masalah keputihan da xde😉😉.. ❎❎❎ ingat ye elakkan atau jgn minun ais dan minuman kafien❎❎❎ nak thu kelebihan adimanja blh direct wasap👇 📞wasap.my/60179094144 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcomboadimanja  #jamuratnakasihadimanja  #maskerratnasariadimanja  #femininesegarmalamadimanja  #sabunlulurmanjaadimanja  #rahsiaamalanratu 
Jamu adimanja ready stok..wasap qila lekaihh.. 📞wasap.my/60179094144
STOKIS SAH ADIMANJA

#jamu
#jamuadimanja
#adimanja
#jamuratnakasih
#jamuratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#stokissahadimanja
#rahsiaamalanratu
Beratus ribu testimoni dah...
Positif semuanya...
Adimanja pilihan orang2 asia..
Sebabbb...
sebab kehebatan dia menarik cinta.wowwwww 📞wasap.my/60179094144
😘😘stokis sah adimanja

#adimanja
#rahsiaamalanratu
#setcomboadimanja
#adimanjastokissah
sronok hakak ni dapat pujian dri suami.. hati berbunga2 gituuww😘😘😘.. 📞wasap.my/60179094144 
stokis sah adimanja
#adimanja
#jamuratnakasih
#suamipuji
#rahsiaamalanratu
nahhh tepek testimoni suami puji pulak

berminat?
wasap.my/60179094144
stokis sah adimanja.. #adimanja
#rahsiaamalanratu
#adimanjakuantan
kan da bgtaw isteri amalkan suami terasa penangan nye😍😍😘😘😘😋😋..
akak ni repeat order sbb suami nye suh teruskn mkn jamu ratna kasih adimanja.. alhamdulillah..
nk cuba x? meh wasap akak
wasap.my/60136950797
#jamuadimanja
#jamuratnakasih
#adimanjaagensah
#rahsiaamalanratu
kan da bgtaw isteri amalkan suami terasa penangan nye😍😍😘😘😘😋😋..
akak ni repeat order sbb suami nye suh teruskn mkn jamu ratna kasih adimanja.. alhamdulillah..
nk cuba x? meh wasap qila
wasap.my/60179094144
#jamuadimanja
#jamuratnakasih
#adimanjastokissah
#rahsiaamalanratu
#adimanjakuantan
Kanak2 sehinggalah dewasa blh guna kebaikkan adimanja

Nak dapatkan adimanja??
Whatsapp saya Agen sah adimanja
📞 http://wasap.my/60136950797
📞 http://wasap.my/60136950797

#pencucisegarmalam
#adimanjaagensah
#rahsiaamalanratu
" R.A.H.I.M "
👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama...
👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. 
Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? 
Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah?

TANDA AWAL RAHIM JATUH :
↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk
↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai
↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa
↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari
↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu
↘Cepat rasa penat bila buat kerja
↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹
_ RAHSIA AMALAN RATU _

Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat?
🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja

Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. 
wasap.my/60179094144/adimanja
Stokis sah adimanja.

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#adimanjastokissah
#adimanjakuantan
#rahsiaamalanratu 🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M " 👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama... 👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah? TANDA AWAL RAHIM JATUH : ↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk ↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai ↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa ↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari ↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu ↘Cepat rasa penat bila buat kerja ↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹 _ RAHSIA AMALAN RATU _ Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat? 🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. wasap.my/60179094144/adimanja Stokis sah adimanja. #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #pencucisegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormal  #setsuri  #setcombo  #adimanjastokissah  #adimanjakuantan  #rahsiaamalanratu  🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M "
👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama...
👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. 
Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? 
Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah?

TANDA AWAL RAHIM JATUH :
↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk
↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai
↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa
↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari
↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu
↘Cepat rasa penat bila buat kerja
↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹
_ RAHSIA AMALAN RATU _

Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat?
🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja

Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. 
wasap.my/60179094144/adimanja
Stokis sah adimanja.

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#adimanjastokissah
#adimamjakuantan
#rahsiaamalanratu 🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M " 👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama... 👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah? TANDA AWAL RAHIM JATUH : ↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk ↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai ↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa ↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari ↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu ↘Cepat rasa penat bila buat kerja ↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹 _ RAHSIA AMALAN RATU _ Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat? 🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. wasap.my/60179094144/adimanja Stokis sah adimanja. #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #pencucisegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormal  #setsuri  #setcombo  #adimanjastokissah  #adimamjakuantan  #rahsiaamalanratu  🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M "
👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama...
👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. 
Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? 
Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah?

TANDA AWAL RAHIM JATUH :
↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk
↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai
↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa
↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari
↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu
↘Cepat rasa penat bila buat kerja
↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹
_ RAHSIA AMALAN RATU _

Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat?
🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja

Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. 
wasap.my/60179094144/adimanja
Stokis sah adimanja.

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#adimanjastokissah
#adimanjakuantan
#rahsiaamalanratu 🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M " 👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama... 👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah? TANDA AWAL RAHIM JATUH : ↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk ↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai ↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa ↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari ↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu ↘Cepat rasa penat bila buat kerja ↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹 _ RAHSIA AMALAN RATU _ Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat? 🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. wasap.my/60179094144/adimanja Stokis sah adimanja. #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #pencucisegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormal  #setsuri  #setcombo  #adimanjastokissah  #adimanjakuantan  #rahsiaamalanratu  🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M "
👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama...
👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. 
Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? 
Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah?

TANDA AWAL RAHIM JATUH :
↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk
↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai
↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa
↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari
↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu
↘Cepat rasa penat bila buat kerja
↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹
_ RAHSIA AMALAN RATU _

Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat?
🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja

Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. 
wasap.my/60179094144/adimanja
Stokis sah adimanja.

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#adimanjastokissah
#adimanjakuantan
#rahsiaamalanratu 🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
" R.A.H.I.M " 👨Bagi lelaki, hanya sekadar nama... 👩Tapi bagi wanita, itulah mahkota, itulah 🔥enjin. Kalau rahim tak sihat, satu badan la tak sihat... Apa tanda-tanda kalau rahim tak sihat ? Cuba awak cek ada tak salah satu tanda dalam senarai di bawah? TANDA AWAL RAHIM JATUH : ↘Biasa waktu nak petang tu (lepas asar),rasa nak demam, kaki tangan sejuk ↘Tumit kaki rasa sakit bila pijak lantai ↘Buang air kecil lebih kerap daripada biasa ↘Sakit pinggang dan sengal-sengal bawah perut dekat ari-ari ↘Kalau berdiri, rasa seperti berat dibawah dan rasa sengal dan ngilu ↘Cepat rasa penat bila buat kerja ↘Peha dan betis rasa kebas-kebas 🌹ADIMANJA🌹 _ RAHSIA AMALAN RATU _ Berminat dgan produk adimanja , boleh pm sy 🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat? 🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja Jom dapatkan produk adimanja dgn qila. wasap.my/60179094144/adimanja Stokis sah adimanja. #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #pencucisegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormal  #setsuri  #setcombo  #adimanjastokissah  #adimanjakuantan  #rahsiaamalanratu  🍃 wassap http://wasap.my/60179094144
SALAM SEMUA.. hihihi.. nk share testimoni kentut.. 😝😝😝..bila cus wasap,,qila akak ni asyik kentut je lps mkn jamu..tp lepas tu bdn rasa ringan sedap je.. kentut hat belakang xpe kak buang angin..kentut tang depan tu mslh.. rahim kembang.. xmau kentut hat depan mai wasap qila kita rawat mslh
wasap.my/60179094144
stokis sah adimanja

#jamuratnakasih
#kentutvagina
#kentut
#adimanja
#adimanjastokis
#rahsiaamalanratu
#adimanjakuantan
#adimanjapahang