an online Instagram web viewer

#pomesteenpower medias

Photos

Set Masalah Jantung dari Forever Living Product 🚩 Aloe Vera Gel
🚩 Articsea
🚩 Pomesteen Power
🚩 Absorbent C

ikhtiar insyallah ade jalan penyembuhan.. #ForeverLivingProduct #foreverlivingampang #foreverlivingKualaLumpur #FlpAmpang #FlpKL #FLP_Farahelda #LetsJoinMyTeam #AloeVeraGel #ArticSea #pomesteenpower #AbsorbentC
Pomesteen Power menggabungkan buahan yang tertinggi kuasa anti oksida nya mengikut carta ORAC.
.
Melawan radikal2 bebas yang merosakkan sel2 dalam badan kita, melambatkan penuaan. Jom amalkan 😄😄
.
#pomesteenpower
#highantioxidant
#minumantinggiantioksidan 
#foreverlivingmalaysia
#Foreverlivingkualaterengganu
POMESTEEN POWER 💋
1 BOTOL DENGAN 7 JENIS BUAH YANG TINGGI ANTIOKSIDAN ✔️
.
.
MIRA 0186691413 #pomesteenpower #juice #flawlessjuice #jusdelima #kulitcantik
Panas panas ni sedap nya teguk POMESTEEN POWER ni. Tapi BAHAYA 🔥 Sebab takut teguk tak berhenti 😂
.
.
.
POMESTEEN POWER ni juice kesukaan ramai. Baik untuk kulit & dalaman wanita. .
.
.
7 BUAHAN ANTIOKSIDAN WEYYYY DALAM SEBOTOL. Kau Hadoo 😍
.
.
.
JOM WHATSAPP MIRA - 0186691413 #delimajus #jusdelima #pomesteenpower #pomesteenjuice #kulitcantik #ibumengandung #ibupantang #kulitsegar #dalamanperempuan
Jom pegi kelas.... #kelasFarduAin ... Sempat buat shake #foreverLiteUltra ... campur oat; #foreverbeeHoney & #pomesteenPower **alhamdulilah** Zulkaedah1439 - Ogos2018 ☺😍 #foreverLivingProducts_hah
Ualls yg dah minum Aloe Vera Gel rase ape?? .
I mase awal2 dlu minum Aloe Vera Gel rase MASAM PAYAU n PAHIT gilerrrr ok! Tak boleh nak telan langsung! Soh hubby je yg abis kan🤣. Almaklum lah dah 27 tahun tak penah detoks😂🤣.
.
So i just minum Aloe Berry Nectar or Pomesteen..haa yg 2 jenis ni mmg terbaaaiikkk n sgt2 sedap! 👍👍👍.
.
Tapi skrg i saje2 nak try rase Aloe Vera Gel pulak..ehh! Just rase masam sikit je! Yg rase pahit payau tu dah takde🤩🤩🤩. Yes, proses singkirkan toksin dah pun berlaku! Patut lah skrg badan rase ringan..diri lame2 buat keje pun ok!😍👍.
.
Ualls mesti try tauu..rase sendiri perubahan nyer🙂.
.
.
Utk info lanjut click link whatsApp di Ig bio tau..😘
.
#aloeveragel #aloeberrynectar #pomesteenpower #detoks #cuciusus #kolesterol #darahtinggi #stroke #weightmanagement #foreverlivingproducts #foreverlivingmelaka
Ualls yg dah minum Aloe Vera Gel rase ape?? . I mase awal2 dlu minum Aloe Vera Gel rase MASAM PAYAU n PAHIT gilerrrr ok! Tak boleh nak telan langsung! Soh hubby je yg abis kan🤣. Almaklum lah dah 27 tahun tak penah detoks😂🤣. . So i just minum Aloe Berry Nectar or Pomesteen..haa yg 2 jenis ni mmg terbaaaiikkk n sgt2 sedap! 👍👍👍. . Tapi skrg i saje2 nak try rase Aloe Vera Gel pulak..ehh! Just rase masam sikit je! Yg rase pahit payau tu dah takde🤩🤩🤩. Yes, proses singkirkan toksin dah pun berlaku! Patut lah skrg badan rase ringan..diri lame2 buat keje pun ok!😍👍. . Ualls mesti try tauu..rase sendiri perubahan nyer🙂. . . Utk info lanjut click link whatsApp di Ig bio tau..😘 . #aloeveragel  #aloeberrynectar  #pomesteenpower  #detoks  #cuciusus  #kolesterol  #darahtinggi  #stroke  #weightmanagement  #foreverlivingproducts  #foreverlivingmelaka 
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum??? whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/60125393842

#Foreverliving
#produkterbaik
#pomesteenpower
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum??? whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/60125393842 #Foreverliving  #produkterbaik  #pomesteenpower 
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum??? whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/60125393842

#Foreverliving
#produkterbaik
#pomesteenpower
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum??? whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/60125393842 #Foreverliving  #produkterbaik  #pomesteenpower 
🍎🍒ALOE BERRY NECTAR! 🍒🍎
.
🍎Bantu merawat penyakit, jangkitan kuman dan sistem penghadaman
🍒Menyihatkan kulit dari dalam
🍎Perahan epal dan seratnya membantu mengekalkan kesihatan dan menurunkan kadar kolestrol, menyeimbangkan tekanan darah, menghalang dan merawat kanser usus
🍒Buah kranberi memberikan kandungan vitamin C yang tinggi dan merupakan sumber semulajadi pycnogenol, iaitu antioksida yang berguna dalam mengekalkan kolagen di dalam badan
🍎Epal mengandungi vitamin A, C, potassium dan pectin iaitu vitamin C yang semulajadi
.
Nak kesan yg lebih bestttt pada kulit dan kesuburan wanita/lelaki, gabungkan AloeBerryNectar & PomesteenPower ! 👍🏼😍
.
#AloeBerryNectar 
#PomesteenPower
#PomesteenForever
#ForeverLiving 
#ForeverLivingProducts 
#SayaJualAloeVeraGel 
#ForeverLivingCOD 
#ForeverLivingMalaysia 
#ForeverLivingSelangor 
#ForeverLivingKajang 
#ForeverLivingBangi
#MasalahPeriod
#PeriodProblems
#ArcticSeaForever 
#ArcticSeaForeverLiving 
#ForeverArcticSea 
#AloeVeraGel 
#AloeVeraGelKajang 
#AloeVeraGelBangi
#AloeVeraGelForever
🍎🍒ALOE BERRY NECTAR! 🍒🍎 . 🍎Bantu merawat penyakit, jangkitan kuman dan sistem penghadaman 🍒Menyihatkan kulit dari dalam 🍎Perahan epal dan seratnya membantu mengekalkan kesihatan dan menurunkan kadar kolestrol, menyeimbangkan tekanan darah, menghalang dan merawat kanser usus 🍒Buah kranberi memberikan kandungan vitamin C yang tinggi dan merupakan sumber semulajadi pycnogenol, iaitu antioksida yang berguna dalam mengekalkan kolagen di dalam badan 🍎Epal mengandungi vitamin A, C, potassium dan pectin iaitu vitamin C yang semulajadi . Nak kesan yg lebih bestttt pada kulit dan kesuburan wanita/lelaki, gabungkan AloeBerryNectar & PomesteenPower ! 👍🏼😍 . #AloeBerryNectar  #PomesteenPower  #PomesteenForever  #ForeverLiving  #ForeverLivingProducts  #SayaJualAloeVeraGel  #ForeverLivingCOD  #ForeverLivingMalaysia  #ForeverLivingSelangor  #ForeverLivingKajang  #ForeverLivingBangi  #MasalahPeriod  #PeriodProblems  #ArcticSeaForever  #ArcticSeaForeverLiving  #ForeverArcticSea  #AloeVeraGel  #AloeVeraGelKajang  #AloeVeraGelBangi  #AloeVeraGelForever 
Jázikámnak reggeli finomságok 💗

Végre mától újra rendelhető a #kids vitamin 😍 Pont a legjobbkor, mert épp kifogyóban voltunk, és rohamosan közeleg az ősz, az ovi kezdés, úgyhogy nem árt az immunerősítés 😁 
Manó imádja, mert nagyon fincsi 😋 én pedig azért imádom, mert teljesen természetes, semmilyen mesterséges édesítőt, tartósítót vagy színezéket nem tartalmaz. 20 féle zöldségből és gyümölcsből készül 😊
Mellé nagyon szeretjük a Pomesteent, ami egy igazi antioxidáns bomba 😍 Kiváló immunerősítő ez is, és még ezen kívül nagyon jó étvágynövelő azoknak a gyerekeknek, akik nem szeretnek enni. 
Nem is szokott beteg lenni Manó 😉

Ha kíváncsi vagy rá, vagy kipróbálnád, bátran keress privàtban! 😘
•
#reggelifinomság #manónak #egészséges #szőlő #vitamin #kids #foreverkids #kidsvitamin #gyerekvitamin #pomesteen #pomesteenpower #foreverpomesteen #immunerősítő #anyavagyok #mindjártősz #mindjártovi #mindjártsuli #mutimiteszel_egeszseges #mutimitiszol_egészséges
Jázikámnak reggeli finomságok 💗 Végre mától újra rendelhető a #kids  vitamin 😍 Pont a legjobbkor, mert épp kifogyóban voltunk, és rohamosan közeleg az ősz, az ovi kezdés, úgyhogy nem árt az immunerősítés 😁 Manó imádja, mert nagyon fincsi 😋 én pedig azért imádom, mert teljesen természetes, semmilyen mesterséges édesítőt, tartósítót vagy színezéket nem tartalmaz. 20 féle zöldségből és gyümölcsből készül 😊 Mellé nagyon szeretjük a Pomesteent, ami egy igazi antioxidáns bomba 😍 Kiváló immunerősítő ez is, és még ezen kívül nagyon jó étvágynövelő azoknak a gyerekeknek, akik nem szeretnek enni. Nem is szokott beteg lenni Manó 😉 Ha kíváncsi vagy rá, vagy kipróbálnád, bátran keress privàtban! 😘 • #reggelifinomság  #manónak  #egészséges  #szőlő  #vitamin  #kids  #foreverkids  #kidsvitamin  #gyerekvitamin  #pomesteen  #pomesteenpower  #foreverpomesteen  #immunerősítő  #anyavagyok  #mindjártősz  #mindjártovi  #mindjártsuli  #mutimiteszel_egeszseges  #mutimitiszol_egészséges 
Salah satu kebaikan Pomesteen yang kak cda suka.. Ia boleh menstabilkan hormon kita.. Mana-mana wanita yang haid dia tak teratur ON & OFF WAJIB amalkan pomesteen ni tau.. cuba..
cuba.. Ramai yang dah merasai kehebatan pomesteen!! kakcda share pengalaman kak cda. roger kak cda ye #0192629621

#pomesteenpower 
#Noorashieda | Pakar Detox Anda #UniknyaAloeVera | sebarkan kebaikannya #Teamflpkakcda | misi mencari khalifah #ForeverLivingSikamatSeremban #jomsembangwasap http://bit.ly/2qCkPom #JomsembangFb m.me/nor.margarita
Salah satu kebaikan Pomesteen yang kak cda suka.. Ia boleh menstabilkan hormon kita.. Mana-mana wanita yang haid dia tak teratur ON & OFF WAJIB amalkan pomesteen ni tau.. cuba.. cuba.. Ramai yang dah merasai kehebatan pomesteen!! kakcda share pengalaman kak cda. roger kak cda ye #0192629621  #pomesteenpower  #Noorashieda  | Pakar Detox Anda #UniknyaAloeVera  | sebarkan kebaikannya #Teamflpkakcda  | misi mencari khalifah #ForeverLivingSikamatSeremban  #jomsembangwasap  http://bit.ly/2qCkPom #JomsembangFb  m.me/nor.margarita
Egykezes reggeli bombakoktélom😋❤️ #aloe 🌿 240féle sejtazonos tápanyaggal látja el a szervezetem. Az én mennyei mannám, amit már 18éve iszok minden reggel. 🌿Életfunkciokat normalizal 🌿Táplál 240féle tápanyaggal
🌿Tisztít 
#pomesteenpower 🍇 az ORAC skála legmagasabb antioxidáns tartalmú gyümölcs esszenciája. Igazi bomba az immunrendszeremnek🔝
#cardiohealth 🍀 órias mennyiségű #Q10 tartalma miatt nem csak a szívünk védelméért..30 fölött mindenkinek, hogy bombaformában maradjon. A fiatalság forrása🍀 EGÉSZSÉGETEKRE🤘🏻 Részletekért írj nekem privát üzit💋

#healthyfood #mutimitcsinálsz #rajzoldujraonmagad #energy
Egykezes reggeli bombakoktélom😋❤️ #aloe  🌿 240féle sejtazonos tápanyaggal látja el a szervezetem. Az én mennyei mannám, amit már 18éve iszok minden reggel. 🌿Életfunkciokat normalizal 🌿Táplál 240féle tápanyaggal 🌿Tisztít #pomesteenpower  🍇 az ORAC skála legmagasabb antioxidáns tartalmú gyümölcs esszenciája. Igazi bomba az immunrendszeremnek🔝 #cardiohealth  🍀 órias mennyiségű #Q10  tartalma miatt nem csak a szívünk védelméért..30 fölött mindenkinek, hogy bombaformában maradjon. A fiatalság forrása🍀 EGÉSZSÉGETEKRE🤘🏻 Részletekért írj nekem privát üzit💋 #healthyfood  #mutimitcsinálsz  #rajzoldujraonmagad  #energy 
.
✏ Khasiat Avocado Dalam Kecantikan ✏
.
🔮kaya dgn vitamin A yang boleh membantu membuang sel² kulit mati
🔮membantu membersihkan kulit wajah secara mendalam
🔮melembapkan kulit
🔮kaya dengan vit. E iaitu sumber antioksidan yang mampu mengurangkan garis² halus tanda penuaan & kulit rosak akibat sinaran matahari
🔮menentang radikal² bebas
🔮membersihkan kulit yang berminyak tanpa memgeringkan kulit
🔮untuk kulit kering & sensitif, avokado memberikan kelembapan sepanjang hari
🔮menghilangkan warna gelap di bahagian peha, belakang leher serta bahagian bawah lengan
.
🌹dapatkan sabun AVOCADO yang ASLI!!! .
🌹diperbuat dari 100% buah avocado asli. Sesuai utk semua jenis kulit. Merupakan anugerah dari alam semulajadi yang membersihkan kulit yg berminyak dgn lembut, mengecilkan pori², membersihkan secara mendalam & memastikan liang² pori bersih dari kotoran sgt sesuai digunakan seisi keluarga.
🌹sabun yang besar & ekonomi. Boleh disapu pada kulit wajah & seluruh badan
.
Cepat-cepat!!!
Dapatkan sekarang!!!
.
www.wasap.my/0124327517

#facebodysoap #avocadosoap #foreveravocadosoap #foreveraloevera #aloevera #foreverlivingmalaysia #aloeveragel #pomesteenpower #absorbentc #aloepropoliscreme #aloeberrynectar #aloebitsandpeaches #foreverhoneybee #sabunavocado #sabunmuka
. ✏ Khasiat Avocado Dalam Kecantikan ✏ . 🔮kaya dgn vitamin A yang boleh membantu membuang sel² kulit mati 🔮membantu membersihkan kulit wajah secara mendalam 🔮melembapkan kulit 🔮kaya dengan vit. E iaitu sumber antioksidan yang mampu mengurangkan garis² halus tanda penuaan & kulit rosak akibat sinaran matahari 🔮menentang radikal² bebas 🔮membersihkan kulit yang berminyak tanpa memgeringkan kulit 🔮untuk kulit kering & sensitif, avokado memberikan kelembapan sepanjang hari 🔮menghilangkan warna gelap di bahagian peha, belakang leher serta bahagian bawah lengan . 🌹dapatkan sabun AVOCADO yang ASLI!!! . 🌹diperbuat dari 100% buah avocado asli. Sesuai utk semua jenis kulit. Merupakan anugerah dari alam semulajadi yang membersihkan kulit yg berminyak dgn lembut, mengecilkan pori², membersihkan secara mendalam & memastikan liang² pori bersih dari kotoran sgt sesuai digunakan seisi keluarga. 🌹sabun yang besar & ekonomi. Boleh disapu pada kulit wajah & seluruh badan . Cepat-cepat!!! Dapatkan sekarang!!! . www.wasap.my/0124327517 #facebodysoap  #avocadosoap  #foreveravocadosoap  #foreveraloevera  #aloevera  #foreverlivingmalaysia  #aloeveragel  #pomesteenpower  #absorbentc  #aloepropoliscreme  #aloeberrynectar  #aloebitsandpeaches  #foreverhoneybee  #sabunavocado  #sabunmuka 
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow , atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361

#teamahb
#Foreverliving
#produkterbaik
#pomesteenpower
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow , atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361 #teamahb  #Foreverliving  #produkterbaik  #pomesteenpower 
Best combination for ur tea break #pomesteenpower #hungryagain
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa...
Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti;
1. Delima
2. Beri biru
3. Beri hitam
4. Rasberi
5. Ekstrak biji anggur
6. Pir
7. Manggis
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#pomesteenpower
#cantikdalaman_cantikluaran
#antioksidan
.
Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik...
.
.
📲www.wasap.my/60139814100
.
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa... Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti; 1. Delima 2. Beri biru 3. Beri hitam 4. Rasberi 5. Ekstrak biji anggur 6. Pir 7. Manggis . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #pomesteenpower  #cantikdalaman_cantikluaran  #antioksidan  . Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik... . . 📲www.wasap.my/60139814100 .
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa...
Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti;
1. Delima
2. Beri biru
3. Beri hitam
4. Rasberi
5. Ekstrak biji anggur
6. Pir
7. Manggis
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#pomesteenpower
#cantikdalaman_cantikluaran
#antioksidan
.
Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik...
.
.
📲www.wasap.my/60139814100
.
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa... Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti; 1. Delima 2. Beri biru 3. Beri hitam 4. Rasberi 5. Ekstrak biji anggur 6. Pir 7. Manggis . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #pomesteenpower  #cantikdalaman_cantikluaran  #antioksidan  . Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik... . . 📲www.wasap.my/60139814100 .
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa...
Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti;
1. Delima
2. Beri biru
3. Beri hitam
4. Rasberi
5. Ekstrak biji anggur
6. Pir
7. Manggis
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#pomesteenpower
#cantikdalaman_cantikluaran
#antioksidan
.
Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik...
.
.
📲www.wasap.my/60139814100
.
Hebatnya bila 7 jenis buah buahan anti oksidan di campur dlm satu botol... Tak perlu lg nak mkn sebiji2 dlm satu hari... lebih2 lagi buah yang susah nk jumpa... Begitulah hebatnya Pomesteen Power.. bila terdapt buah buahan seperti; 1. Delima 2. Beri biru 3. Beri hitam 4. Rasberi 5. Ekstrak biji anggur 6. Pir 7. Manggis . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #pomesteenpower  #cantikdalaman_cantikluaran  #antioksidan  . Ia banyak membantu kepada kesihatan dalaman yang lebih baik... . . 📲www.wasap.my/60139814100 .
Testimoni ibu hamil yang mengalami masalah TEKANAN DARAH RENDAH. 
Alhamdulillah, amalkan Pomesteen power. 💪😉 Ada masalah yang sama? Meh whatsApp syamin ⤵⤵⤵ http://www.wasap.my/+60174921848

#tekanandarahrendah
#ikhtiarsihat
#pomesteenpower
#syaminnadirahflp
.
Alhamdulillah ada beza dan rasa kesan!
.
"Air manggis ni doctor yang suruh cari sebab doctor kata buah yang tinggi antioksida. Thank you yer iklan"..
.
--Kak H
Early stage cancer payudara--
.
#foreverlivingpuchong #pomesteenpower #foreverlivingproduk #highantioxcidant
Pekat, likat.
Sgt sedap rasanya bila lalu ditekak... uummpphhh

Pastu 1001 manfaat boleh dpt.

#pomesteenpower  #pomesteenantioxidant 
#polelesskin #glowingskincare #manggiss #delima
Testimoni ibu hamil yang mengalami masalah TEKANAN DARAH RENDAH. .
Alhamdulillah, amalkan Pomesteen power. 💪😉
.
Ada masalah yang sama? Meh whatsApp kakyong ⤵⤵⤵
.
Siti Nadjira 0194642508
.

#tekanandarahrendah
#ikhtiarsihat
#pomesteenpower
#sitinadjiraflp
#wangsamaju
#setiawangsa
#ibuhamil
#hamil
KULIT CANTIK DENGAN POMESTEEN JUICE 😍😍😍
.
Mana tak nya! Gabungan 7 Buah yang TINGGI ANTIOKSIDAN 😋 bagus untuk dalaman & Kulit! .
_________________________
Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER
.
✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. .
✿ Melambatkan proses penuaan.
✿ Kulit kelihatan muda remaja
.
✿ Untuk ibu hamil. Ianya Membantu menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan.
.
✿ Melambatkan proses menopaus
.
✿ Mengurangkan senggugut semasa haid
.
✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser
.
✿ Menyembuhkan penyakit buasir
.
✿ Merawat keputihan kaum wanita
.
✿ Jus delima yang terkandung di dalamnya sangat baik untuk jantung dan salur darah yang sempurna. Ia dapat merendahkan paras kolestrol dalam badan serta merendahkan tekanan darah punca darah tinggi.
.
✿ Dengan ketinggian antioksidan di dalamnya, ia membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri.
.
CLICK LINK KAT BIO ♥️ 0186691413 .
#pomesteenpower #foreverlivingmalaysia #foreverliving #foreverlivingproducts #jusdelima #pomegranatejuice #antioksidan #minumanbuahanberry
KULIT CANTIK DENGAN POMESTEEN JUICE 😍😍😍 . Mana tak nya! Gabungan 7 Buah yang TINGGI ANTIOKSIDAN 😋 bagus untuk dalaman & Kulit! . _________________________ Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER . ✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. . ✿ Melambatkan proses penuaan. ✿ Kulit kelihatan muda remaja . ✿ Untuk ibu hamil. Ianya Membantu menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. . ✿ Melambatkan proses menopaus . ✿ Mengurangkan senggugut semasa haid . ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser . ✿ Menyembuhkan penyakit buasir . ✿ Merawat keputihan kaum wanita . ✿ Jus delima yang terkandung di dalamnya sangat baik untuk jantung dan salur darah yang sempurna. Ia dapat merendahkan paras kolestrol dalam badan serta merendahkan tekanan darah punca darah tinggi. . ✿ Dengan ketinggian antioksidan di dalamnya, ia membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri. . CLICK LINK KAT BIO ♥️ 0186691413 . #pomesteenpower  #foreverlivingmalaysia  #foreverliving  #foreverlivingproducts  #jusdelima  #pomegranatejuice  #antioksidan  #minumanbuahanberry 
FOREVER POMESTEEN POWER .
7 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN DALAM SEBOTOL 😋
.
🍎🍒🍅🍓 POMESTEEN POWER terdiri daripada buah manggis, buah delima, buah pear, beri hitam, beri biru, beri merah dan ekstrak biji anggur adalah antara BUAH YANG TERTINGGI DALAM NILAI ANTIOKSIDAN. .
✅ Kesemua bahan ini adalah antara yang tertinggi dalam nilai ORAC, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas.
_________________________
Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER
.
✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. .
✿ Melambatkan proses penuaan.
✿ Kulit kelihatan muda remaja
.
✿ Untuk ibu hamil. Ianya Membantu menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan.
.
✿ Melambatkan proses menopaus
.
✿ Mengurangkan senggugut semasa haid
.
✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser
.
✿ Menyembuhkan penyakit buasir
.
✿ Merawat keputihan kaum wanita
.
✿ Jus delima yang terkandung di dalamnya sangat baik untuk jantung dan salur darah yang sempurna. Ia dapat merendahkan paras kolestrol dalam badan serta merendahkan tekanan darah punca darah tinggi.
.
✿ Dengan ketinggian antioksidan di dalamnya, ia membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri.
.
CLICK LINK KAT BIO ♥️ 0186691413 .
#pomesteenpower #foreverlivingmalaysia #foreverliving #foreverlivingproducts #jusdelima #pomegranatejuice #antioksidan #minumanbuahanberry
FOREVER POMESTEEN POWER . 7 BUAH TINGGI ANTIOKSIDAN DALAM SEBOTOL 😋 . 🍎🍒🍅🍓 POMESTEEN POWER terdiri daripada buah manggis, buah delima, buah pear, beri hitam, beri biru, beri merah dan ekstrak biji anggur adalah antara BUAH YANG TERTINGGI DALAM NILAI ANTIOKSIDAN. . ✅ Kesemua bahan ini adalah antara yang tertinggi dalam nilai ORAC, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas. _________________________ Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER . ✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. . ✿ Melambatkan proses penuaan. ✿ Kulit kelihatan muda remaja . ✿ Untuk ibu hamil. Ianya Membantu menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. . ✿ Melambatkan proses menopaus . ✿ Mengurangkan senggugut semasa haid . ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser . ✿ Menyembuhkan penyakit buasir . ✿ Merawat keputihan kaum wanita . ✿ Jus delima yang terkandung di dalamnya sangat baik untuk jantung dan salur darah yang sempurna. Ia dapat merendahkan paras kolestrol dalam badan serta merendahkan tekanan darah punca darah tinggi. . ✿ Dengan ketinggian antioksidan di dalamnya, ia membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri. . CLICK LINK KAT BIO ♥️ 0186691413 . #pomesteenpower  #foreverlivingmalaysia  #foreverliving  #foreverlivingproducts  #jusdelima  #pomegranatejuice  #antioksidan  #minumanbuahanberry 
❝BADAN SLIM KULIT GHEBU DALAMAN CANTIK DENGAN POMESTEEN.. POMESTEEN POWER BERHANTU❞ 😊

Haaaa , ramai yang mcm x caye bila minum  pomesteen power boleh jadi ghebu, berseri, kulit lembab dan putih semulajadi.
.
Uols tahu , #pomesteenpower ni mampu mencantikkan kulit sambil merawat dari dalaman tauuuu.

Minum Buah-buahan  je pun...Tapi..
Sekali dapat KULIT CERAH, BERSIH, LEMBAB, GHEBU, LICIN & KULIT SIHAT!

Apa yg terkandung dalam pomesteen power ni? ............................................................
+ 7 JENIS BUAH-BUAHAN DARI SELURUH DUNIA
............................................................ 1 ) BUAH MANGGIS
2 ) BUAH DELIMA
3 ) BUAH PEAR
4 )BERI HITAM
5 )BERI BIRU
6 ) BERI MERAH
7)EKSTRAK BIJI ANGGUR

Pemilihan bahan buah-buahan sunnah TERBAIK khas untuk kulit
demi menjamin Keberkesanan & Kesihatan anda 😊

Yang paling penting!
TIADA BAHAN KIMIA, PEWARNA TAMBAHAN & BAHAN-BAHAN LUARAN LAIN! "Apa yang BEST SANGAT DGN POMESTEEN POWER ni?"
...Putih pun boleh!
...Cerah pun boleh!
...Merawat kulit pun boleh!
....cantik dalaman!

_______________________________________
+ 15 KELEBIHAN POMESTEEN POWER YG PERLU UOLSSS KENA TAHU!
__________________________________
✿  Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿  Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan. ✿  Kulit kelihatan muda remaja ✿  Untuk ibu hamil. Ia mengandungi potassium yang tinggi selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus, kalsium, besi dan sodium, vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Tindakbalas yang terhasil mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kandungan potassium dan sodium yang bertindakbalas menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi dengan teratur. Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. Ia juga amat baik untuk menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung. ✿  Melambatkan proses menopaus ✿  Mengurangkan senggugut semasa haid ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim.
❝BADAN SLIM KULIT GHEBU DALAMAN CANTIK DENGAN POMESTEEN.. POMESTEEN POWER BERHANTU❞ 😊 Haaaa , ramai yang mcm x caye bila minum pomesteen power boleh jadi ghebu, berseri, kulit lembab dan putih semulajadi. . Uols tahu , #pomesteenpower  ni mampu mencantikkan kulit sambil merawat dari dalaman tauuuu. Minum Buah-buahan je pun...Tapi.. Sekali dapat KULIT CERAH, BERSIH, LEMBAB, GHEBU, LICIN & KULIT SIHAT! Apa yg terkandung dalam pomesteen power ni? ............................................................ + 7 JENIS BUAH-BUAHAN DARI SELURUH DUNIA ............................................................ 1 ) BUAH MANGGIS 2 ) BUAH DELIMA 3 ) BUAH PEAR 4 )BERI HITAM 5 )BERI BIRU 6 ) BERI MERAH 7)EKSTRAK BIJI ANGGUR Pemilihan bahan buah-buahan sunnah TERBAIK khas untuk kulit demi menjamin Keberkesanan & Kesihatan anda 😊 Yang paling penting! TIADA BAHAN KIMIA, PEWARNA TAMBAHAN & BAHAN-BAHAN LUARAN LAIN! "Apa yang BEST SANGAT DGN POMESTEEN POWER ni?" ...Putih pun boleh! ...Cerah pun boleh! ...Merawat kulit pun boleh! ....cantik dalaman! _______________________________________ + 15 KELEBIHAN POMESTEEN POWER YG PERLU UOLSSS KENA TAHU! __________________________________ ✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿ Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan. ✿ Kulit kelihatan muda remaja ✿ Untuk ibu hamil. Ia mengandungi potassium yang tinggi selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus, kalsium, besi dan sodium, vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Tindakbalas yang terhasil mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kandungan potassium dan sodium yang bertindakbalas menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi dengan teratur. Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. Ia juga amat baik untuk menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung. ✿ Melambatkan proses menopaus ✿ Mengurangkan senggugut semasa haid ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim.
❝BADAN SLIM KULIT GHEBU DALAMAN CANTIK DENGAN POMESTEEN.. POMESTEEN POWER BERHANTU❞ 😊

Haaaa , ramai yang mcm x caye bila minum  pomesteen power boleh jadi ghebu, berseri, kulit lembab dan putih semulajadi.
.
Uols tahu , #pomesteenpower ni mampu mencantikkan kulit sambil merawat dari dalaman tauuuu.

Minum Buah-buahan  je pun...Tapi..
Sekali dapat KULIT CERAH, BERSIH, LEMBAB, GHEBU, LICIN & KULIT SIHAT!

Apa yg terkandung dalam pomesteen power ni? ............................................................
+ 7 JENIS BUAH-BUAHAN DARI SELURUH DUNIA
............................................................ 1 ) BUAH MANGGIS
2 ) BUAH DELIMA
3 ) BUAH PEAR
4 )BERI HITAM
5 )BERI BIRU
6 ) BERI MERAH
7)EKSTRAK BIJI ANGGUR

Pemilihan bahan buah-buahan sunnah TERBAIK khas untuk kulit
demi menjamin Keberkesanan & Kesihatan anda 😊

Yang paling penting!
TIADA BAHAN KIMIA, PEWARNA TAMBAHAN & BAHAN-BAHAN LUARAN LAIN! "Apa yang BEST SANGAT DGN POMESTEEN POWER ni?"
...Putih pun boleh!
...Cerah pun boleh!
...Merawat kulit pun boleh!
....cantik dalaman!

_______________________________________
+ 15 KELEBIHAN POMESTEEN POWER YG PERLU UOLSSS KENA TAHU!
__________________________________
✿  Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿  Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan. ✿  Kulit kelihatan muda remaja ✿  Untuk ibu hamil. Ia mengandungi potassium yang tinggi selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus, kalsium, besi dan sodium, vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Tindakbalas yang terhasil mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kandungan potassium dan sodium yang bertindakbalas menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi dengan teratur. Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. Ia juga amat baik untuk menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung. ✿  Melambatkan proses menopaus ✿  Mengurangkan senggugut semasa haid ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim, kanser
❝BADAN SLIM KULIT GHEBU DALAMAN CANTIK DENGAN POMESTEEN.. POMESTEEN POWER BERHANTU❞ 😊 Haaaa , ramai yang mcm x caye bila minum pomesteen power boleh jadi ghebu, berseri, kulit lembab dan putih semulajadi. . Uols tahu , #pomesteenpower  ni mampu mencantikkan kulit sambil merawat dari dalaman tauuuu. Minum Buah-buahan je pun...Tapi.. Sekali dapat KULIT CERAH, BERSIH, LEMBAB, GHEBU, LICIN & KULIT SIHAT! Apa yg terkandung dalam pomesteen power ni? ............................................................ + 7 JENIS BUAH-BUAHAN DARI SELURUH DUNIA ............................................................ 1 ) BUAH MANGGIS 2 ) BUAH DELIMA 3 ) BUAH PEAR 4 )BERI HITAM 5 )BERI BIRU 6 ) BERI MERAH 7)EKSTRAK BIJI ANGGUR Pemilihan bahan buah-buahan sunnah TERBAIK khas untuk kulit demi menjamin Keberkesanan & Kesihatan anda 😊 Yang paling penting! TIADA BAHAN KIMIA, PEWARNA TAMBAHAN & BAHAN-BAHAN LUARAN LAIN! "Apa yang BEST SANGAT DGN POMESTEEN POWER ni?" ...Putih pun boleh! ...Cerah pun boleh! ...Merawat kulit pun boleh! ....cantik dalaman! _______________________________________ + 15 KELEBIHAN POMESTEEN POWER YG PERLU UOLSSS KENA TAHU! __________________________________ ✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿ Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan. ✿ Kulit kelihatan muda remaja ✿ Untuk ibu hamil. Ia mengandungi potassium yang tinggi selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus, kalsium, besi dan sodium, vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Tindakbalas yang terhasil mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu hamil dan fetusnya). Kandungan potassium dan sodium yang bertindakbalas menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi dengan teratur. Kadar gula di dalam darah ibu hamil juga dapat dikurangkan. Ia juga amat baik untuk menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung. ✿ Melambatkan proses menopaus ✿ Mengurangkan senggugut semasa haid ✿ Kandungan antioksidan yang tinggi dapat mengelakkan terjadinya pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim, kanser
Mai finom antioxidáns italom😋😍 A mangosztán - amit az Istenek gyümölcsének is neveznek - jótékony hatásaihoz, hogyan juttok hozzá?😉 #antioxidant #antioxidáns #pirosbogyosgyumolcsok #pomesteenpower #healthylifestyle #mangosteen
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow, atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361

#teamahb
#Foreverliving
#produkterbaik
#pomesteenpower
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow, atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361 #teamahb  #Foreverliving  #produkterbaik  #pomesteenpower 
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow ain, atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361

#teamahb
#Foreverliving
#produkterbaik
#pomesteenpower
Bismillahirrahmanirrahim... RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum??? Jom follow ain, atau whatssap je terus😘😘😘😘 Www.wasap.my/601156559361 #teamahb  #Foreverliving  #produkterbaik  #pomesteenpower 
Viral! Viral! Viral! 
Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen. Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh?

Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur

Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama"

Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol.

Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘
.
.
.
JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya...
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#RugiTakCuba
#pomesteenpower
#RahsiaAwetMuda
#RahsiaCikAbangSayang
#NitaAmri_0139814100
.
Viral! Viral! Viral! Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen . Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh? Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen  orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama" Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol. Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘 . . . JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya... . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #RugiTakCuba  #pomesteenpower  #RahsiaAwetMuda  #RahsiaCikAbangSayang  #NitaAmri_0139814100  .
Viral! Viral! Viral! 
Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen. Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh?

Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur

Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama"

Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol.

Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘
.
.
.
JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya...
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#RugiTakCuba
#pomesteenpower
#RahsiaAwetMuda
#RahsiaCikAbangSayang
#NitaAmri_0139814100
.
Viral! Viral! Viral! Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen . Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh? Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen  orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama" Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol. Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘 . . . JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya... . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #RugiTakCuba  #pomesteenpower  #RahsiaAwetMuda  #RahsiaCikAbangSayang  #NitaAmri_0139814100  .
Viral! Viral! Viral! 
Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen. Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh?

Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur

Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama"

Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol.

Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘
.
.
.
JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya...
.
#SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH
#RugiTakCuba
#pomesteenpower
#RahsiaAwetMuda
#RahsiaCikAbangSayang
#NitaAmri_0139814100
.
Viral! Viral! Viral! Sana sini orang cerita pasal #Pomesteen . Betul ke Pomesteen ni orang panggil "Air Pengasih Buluh Perindu" ikhtiar utk dikasih dan disayang? 😱 😢 Muka pucat tak berseri? 😢 Rasa macam mak cik-mak cik? 😢 Encik abang makin hari makin jauh? Jangan resah jangan bimbang sayang jom amalkan Pomesteen, jus campuran 7 jenis buah-buahan terpilih yg tinggi antioksidan utk menghasilkan kolagen. "Minum #pomesteen  orang dah asik tegur awet muda." Kesemua buah-buahan "mahal" ni diadun tanpa campuran air dan gula.. ❤Delima ❤Beri biru ❤Beri hitam ❤Respberi ❤Pear ❤Manggis ❤Ekstrak biji anggur Rahsia Air Pengasih Buluh Perindu... 🌹 Muka berseri-seri bak Bulan Purnama 🌹 Menjadikan hari-hari "Malam pertama" Antara lain.. 🌹 Merawat keputihan 🌹 Stabilkan hormon 🌹 Antioksidan tinggi dalam kandungan buah delima juga dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser. 🌹 Membantu menstabilkan paras kolesterol. Simpan sembunyi2 jangan sampai encik abang dapat tau nanti terbongkar rahasia kita 😘 . . . JOM CUBA DULU... BARU TAHU...😍 Nikmatnya... . #SIHAT_ITU_ANUGERAH_TERINDAH  #RugiTakCuba  #pomesteenpower  #RahsiaAwetMuda  #RahsiaCikAbangSayang  #NitaAmri_0139814100  .
Натуральный напиток из граната, мангустина, груши, малины, голубики, черники и  экстракта виноградных косточек. ☝Он укрепит ваши иммунную и кровеносную системы, повысит гемоглобин. Подходит для всей семьи, особенно понравиться вашим деткам
#pomesteenpower#астана2018 #алоевераастана#алматыфлп #иммунитетуребенка #здоровыедетки #мамаималыш #forever #networkgidofalvi #aloevera  #павлодарвсеобовсем
Натуральный напиток из граната, мангустина, груши, малины, голубики, черники и  экстракта виноградных косточек. ☝Он укрепит ваши иммунную и кровеносную системы, повысит гемоглобин. Подходит для всей семьи, особенно понравиться вашим деткам #pomesteenpower #астана2018  #алоевераастана #алматыфлп  #иммунитетуребенка  #здоровыедетки  #мамаималыш  #forever  #networkgidofalvi  #aloevera  #павлодарвсеобовсем 
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea
📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme
📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen
📌 Articsea

Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea

Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463

#FLP_Farahelda #Flpkl #FlpAmpang
#foreverlivingKualaLumpur #foreverlivingAmpang #Aloeveragel #ArticSea #AbsorbentC #AloeBerryNectar #foreverroyaljelly #brightoothgel #WhiteCoffeeFlp #FLP_Farahelda #FlpAmpang #flpkl #pomesteen #pomesteenpower
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea 📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme 📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen 📌 Articsea Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving  nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463 #FLP_Farahelda  #Flpkl  #FlpAmpang  #foreverlivingKualaLumpur  #foreverlivingAmpang  #Aloeveragel  #ArticSea  #AbsorbentC  #AloeBerryNectar  #foreverroyaljelly  #brightoothgel  #WhiteCoffeeFlp  #FLP_Farahelda  #FlpAmpang  #flpkl  #pomesteen  #pomesteenpower 
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea
📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme
📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen
📌 Articsea

Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea

Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463

#FLP_Farahelda #Flpkl #FlpAmpang
#foreverlivingKualaLumpur #foreverlivingAmpang #Aloeveragel #ArticSea #AbsorbentC #AloeBerryNectar #foreverroyaljelly #brightoothgel #WhiteCoffeeFlp #FLP_Farahelda #FlpAmpang #flpkl #pomesteen #pomesteenpower
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea 📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme 📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen 📌 Articsea Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving  nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463 #FLP_Farahelda  #Flpkl  #FlpAmpang  #foreverlivingKualaLumpur  #foreverlivingAmpang  #Aloeveragel  #ArticSea  #AbsorbentC  #AloeBerryNectar  #foreverroyaljelly  #brightoothgel  #WhiteCoffeeFlp  #FLP_Farahelda  #FlpAmpang  #flpkl  #pomesteen  #pomesteenpower 
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea
📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme
📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen
📌 Articsea

Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea

Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463

#FLP_Farahelda #Flpkl #FlpAmpang
#foreverlivingKualaLumpur #foreverlivingAmpang #Aloeveragel #ArticSea #AbsorbentC #AloeBerryNectar #foreverroyaljelly #brightoothgel #WhiteCoffeeFlp #FLP_Farahelda #FlpAmpang #flpkl #pomesteen #pomesteenpower
harini sis melawat centre flp utk amik stock order dr customer.. Order dari customer : 📌 Aloe Vera Gel + Articsea 📌 Aloe Vera Gel + 2x Propolis Creme 📌 Aloe Vera Gel + Articsea + Pomesteen 📌 Articsea Topup Sis punye : 📌 Aloe Vera Gel 2x + Pomesteen + Articsea Pada sesape yg nak order / tanye² tentang product #ForeverLiving  nie boleh directly whatsapp sis yer.. link dekat bio...klik je for fast respond.. 📲📲 0173701463 #FLP_Farahelda  #Flpkl  #FlpAmpang  #foreverlivingKualaLumpur  #foreverlivingAmpang  #Aloeveragel  #ArticSea  #AbsorbentC  #AloeBerryNectar  #foreverroyaljelly  #brightoothgel  #WhiteCoffeeFlp  #FLP_Farahelda  #FlpAmpang  #flpkl  #pomesteen  #pomesteenpower 
My morning concoction!! Every morning I have 120mls of Forever Freedom (pure aloe Vera gel with glucosamine, chondroitin & msm). I’ve drunk it daily for 8 years now & find it helps support my joint health, especially as I get older!! Last month I started adding 30mls of Pomesteen Power which is packed full of antioxidants from exotic fruits such as Pomegranate & Mangosteen. It’s a great tasting healthy start to the day! 😋 
#foreverfreedom #pomesteenpower #aloevera #foreverliving #jointhealth #antioxidants #startthedayinahealthyway
My morning concoction!! Every morning I have 120mls of Forever Freedom (pure aloe Vera gel with glucosamine, chondroitin & msm). I’ve drunk it daily for 8 years now & find it helps support my joint health, especially as I get older!! Last month I started adding 30mls of Pomesteen Power which is packed full of antioxidants from exotic fruits such as Pomegranate & Mangosteen. It’s a great tasting healthy start to the day! 😋 #foreverfreedom  #pomesteenpower  #aloevera  #foreverliving  #jointhealth  #antioxidants  #startthedayinahealthyway 
POMESTEEN POWER
.
.
📌 Bebida concentrada em frutas;
📌 Composta por romã e pêra (rica em vitaminas A e C, e sais minerais), mangostão, framboesa, amora, mirtilo e extrato de sementes de uva (rico em vitamina E);
📌 Alta capacidade antioxidante;
📌 Sabor exótico, é saudável, nutritivo e versátil;
📌 Não contém glúten.
.
.
Faça sua encomenda: 📲 (66) 99654-8801
.
.
#foreverliving #foreverlivingbrasil #suconatural #aloevera #pomesteenpower #sucodefrutavermelhas #frutasvermelhas #nutricao #saudavel #saude #produtosnaturais #produtosforeverliving #network
POMESTEEN POWER . . 📌 Bebida concentrada em frutas; 📌 Composta por romã e pêra (rica em vitaminas A e C, e sais minerais), mangostão, framboesa, amora, mirtilo e extrato de sementes de uva (rico em vitamina E); 📌 Alta capacidade antioxidante; 📌 Sabor exótico, é saudável, nutritivo e versátil; 📌 Não contém glúten. . . Faça sua encomenda: 📲 (66) 99654-8801 . . #foreverliving  #foreverlivingbrasil  #suconatural  #aloevera  #pomesteenpower  #sucodefrutavermelhas  #frutasvermelhas  #nutricao  #saudavel  #saude  #produtosnaturais  #produtosforeverliving  #network 
Alhamdulillah
#fboorder
#preggymom
#lebihsihatdgnpomesteen

Tq Sis...InshaAllah Moga Kita Dikurniakan Kesihatan Yg Terbaik

Hanya SATU jenis #supplement sahaja utk ibu mengandung, Alhamdulillah baby sihat, ibu pun ceria...
.

Rasa2 macam susah sgt nak ambil byk2 #supplement masa tgh preggy ni, ibu2 boleh cuba #pomesteenpower dari Forever Living... In Shaa Allah kesannya sgt best 👍👍👍
.

www.wasap.my/60198251075
.#fbobintulu
#pengedarSah
#fboborneo
.
#pomesteenpower #supplements #7jenisbuah #antioksidan #preggymom  #breastfeeding
Alhamdulillah #fboorder  #preggymom  #lebihsihatdgnpomesteen  Tq Sis...InshaAllah Moga Kita Dikurniakan Kesihatan Yg Terbaik Hanya SATU jenis #supplement  sahaja utk ibu mengandung, Alhamdulillah baby sihat, ibu pun ceria... . Rasa2 macam susah sgt nak ambil byk2 #supplement  masa tgh preggy ni, ibu2 boleh cuba #pomesteenpower  dari Forever Living... In Shaa Allah kesannya sgt best 👍👍👍 . www.wasap.my/60198251075 .#fbobintulu  #pengedarSah  #fboborneo  . #pomesteenpower  #supplements  #7jenisbuah  #antioksidan  #preggymom  #breastfeeding 
*werbung*
Es ist wida Montag, wo ist nur das Wochenende hin🤔
Aber ein schluck vom #pomesteen macht da gleich wacher.
Der Pomesteen ist ein getränk mit viel #obst
#granatapfelsaft #mangostansaft #Heidelbeersaft  und viel #VitaminC. #Aloe ist auch mit drin.
Gibt es auf Liquarium. de👉Produkte zukaufen.
 #blogger #flp #leckerundgesund #gesundblogger #foreverliving @forever_dach_hq #pomesteenpower #corasonmariluz #beerig #lecker😋 #ilovealoe #free #lookbetterfellbetter
*werbung* Es ist wida Montag, wo ist nur das Wochenende hin🤔 Aber ein schluck vom #pomesteen  macht da gleich wacher. Der Pomesteen ist ein getränk mit viel #obst  #granatapfelsaft  #mangostansaft  #Heidelbeersaft  und viel #VitaminC . #Aloe  ist auch mit drin. Gibt es auf Liquarium. de👉Produkte zukaufen. #blogger  #flp  #leckerundgesund  #gesundblogger  #foreverliving  @forever_dach_hq #pomesteenpower  #corasonmariluz  #beerig  #lecker 😋 #ilovealoe  #free  #lookbetterfellbetter 
Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum..kepada wanita yg masih mencari2 produk untuk menjaga dalaman dan awet muda..haa..ni die.jom baca ni

RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

Nak pati delima asli dan mudah diminum???xtau nk cri kat mane?jom wasap saya😊

Www.wasap.my/60138892862

#foreverlivingproducts 
#pomesteenpower 
#daftarahlijimat15%-35%
#daftarahlirm90percumaaloeveragel
Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum..kepada wanita yg masih mencari2 produk untuk menjaga dalaman dan awet muda..haa..ni die.jom baca ni RAHSIA WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA 😘 1. Menegangkan payudara 2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat 3. Mencerahkan kulit 4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda 5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut 6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur 7. Merawat dan mencegah kanser rahim 8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody) 9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan 10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang. 11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj. 12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA 13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas) Nak pati delima asli dan mudah diminum???xtau nk cri kat mane?jom wasap saya😊 Www.wasap.my/60138892862 #foreverlivingproducts  #pomesteenpower  #daftarahlijimat15 %-35% #daftarahlirm90percumaaloeveragel 
Улучшение иммунитета у детей😇
Поместин Пауер - Это сильнейший натуральный антиоксидантный напиток , который успешно борится со свободным радикалами , благодаря наличию в нем сока двух самых могучих в природе фруктов : граната и мангустина .
Витамины Кидз содержит всю группу витамина В.
Сок с Алоэ с кусочками персика 🍑 укрепляет иммунную систему.

#алоевера #длядетей #алоевераастана #алоефоревер #астана2018 #здоровьеастана #здоровыедетки #иммунитетуребенка #networkgidofalvi #astanakz #aloevera #kids #pomesteenpower
Улучшение иммунитета у детей😇 Поместин Пауер - Это сильнейший натуральный антиоксидантный напиток , который успешно борится со свободным радикалами , благодаря наличию в нем сока двух самых могучих в природе фруктов : граната и мангустина . Витамины Кидз содержит всю группу витамина В. Сок с Алоэ с кусочками персика 🍑 укрепляет иммунную систему. #алоевера  #длядетей  #алоевераастана  #алоефоревер  #астана2018  #здоровьеастана  #здоровыедетки  #иммунитетуребенка  #networkgidofalvi  #astanakz  #aloevera  #kids  #pomesteenpower 
Alhamdulillah. Today's order & done delivery @BruneiMuara

Follow instagram : Zukrinhr
Whatsapp +6738910556

#foreverlivingbn #foreverliving #Foreverglobal #asia #brunei #aloevera #avocado #toothgel #aloe #pomesteenpower
Why not sekali sekala melaburkan duit dengan product product kesihatan, right 😀
What we got here sebalah kiri are products dari #ForeverLiving
Those 2 are #BerryNectar & #PomesteenPower. Bagi yg berminat ingin mengetahui tentang product Forever Living, kita boleh dapatkan leaflets'nya dalam cube G5 😊
Sebalah kanan products dari #MaliaMellia whic are #XxsCoffee & #Tealicious. Both berfungsi menguruskan badan dengan mengurangkan selera makan 👍  if biskita berminat, cari dalam cube L3/L4 by @nurazashake
Why not sekali sekala melaburkan duit dengan product product kesihatan, right 😀 What we got here sebalah kiri are products dari #ForeverLiving  Those 2 are #BerryNectar  & #PomesteenPower . Bagi yg berminat ingin mengetahui tentang product Forever Living, kita boleh dapatkan leaflets'nya dalam cube G5 😊 Sebalah kanan products dari #MaliaMellia  whic are #XxsCoffee  & #Tealicious . Both berfungsi menguruskan badan dengan mengurangkan selera makan 👍 if biskita berminat, cari dalam cube L3/L4 by @nurazashake
Detox time!!! My favourite antioxidant... #PomesteenPower
Power Breakfast 🍳!
Starting our day right 👊🏼 #iloveoffdays #DailyEssentials #AloeVeraGel #PomesteenPower #BreakfastClub
Nuestra querida Helem decidió probar el delicioso #PomesteenPower ella sabe que los antioxidantes son de mucha importancia en su salud, este producto tiene una combinación exclusiva de 7 frutas: 🔴 Granada 🔴 Mangostán
🔴 Pera
🔴 Frambuesa
🔴 Mora
🔴 Arándanos
🔴 Semilla de uva

#ForeverLivingProducts
#VerseBienSentirseMejor

Para más información 📲 0981342591
Nuestra querida Helem decidió probar el delicioso #PomesteenPower  ella sabe que los antioxidantes son de mucha importancia en su salud, este producto tiene una combinación exclusiva de 7 frutas: 🔴 Granada 🔴 Mangostán 🔴 Pera 🔴 Frambuesa 🔴 Mora 🔴 Arándanos 🔴 Semilla de uva #ForeverLivingProducts  #VerseBienSentirseMejor  Para más información 📲 0981342591
FOREVER FREEDOM

Tau tak ape khasiatnya?? Bukan hanya untuk orang tua sahaja tau..malah semua gologan usia pon boleh amalkan..👪 .

Forever Freedom boleh membantu masalah anda yang sedang menderita sakit yang menyebabkan sukar bergerak akibat masalah radang sendi atau arthritis. . 
Atlit @ ahli sukan, 🏋🏌⛷🏄🏇⛹🏃seperti pemain bola sepak, pengayuh basikal, joggers, hikers, pendaki gunung, pelari marathon, boleh nikmati Aloevera Freedom yang di perkaya dengan ✔GlucosamineSulfate ✔ChondrotinSulfate ✔MethylSulfonylMethane(MSM) . "GLUKOSAMIN SULFAT dan KONDROITIN SULFAT adalah semulajadi dihasilkan oleh badan sebagai pelincir sendi. Tapi semakin anda berusia jumlah glukosaimin sulfat semakin merosot dan menyebabkan sendi semakin susah untuk digerakkan.👵👴👳 . FOREVER FREEDOM nie adalah SUPPLEMENT KESIHATAN yg penuh dengan khasiat Aloe Vers dan perasa oren yang lazat.🍊🍊🍊 . 
Lagi bagus, klu dapat hadiahkan tuk insan TERSAYANG..👵👴 .

#iamforever #foreverbusinessowner #sihatcantik #kekalbertenaga #cuciusus #cucisalurdarah #detoxno1 #aloeveragel #aloeberrynectar #aloebitsnpeach #foreverfreedom #pomesteenpower #beehoney #articsea

Jomm sihat ☎#http://bit.ly/2qCkPom
FOREVER FREEDOM Tau tak ape khasiatnya?? Bukan hanya untuk orang tua sahaja tau..malah semua gologan usia pon boleh amalkan..👪 . Forever Freedom boleh membantu masalah anda yang sedang menderita sakit yang menyebabkan sukar bergerak akibat masalah radang sendi atau arthritis. . Atlit @ ahli sukan, 🏋🏌⛷🏄🏇⛹🏃seperti pemain bola sepak, pengayuh basikal, joggers, hikers, pendaki gunung, pelari marathon, boleh nikmati Aloevera Freedom yang di perkaya dengan ✔GlucosamineSulfate ✔ChondrotinSulfate ✔MethylSulfonylMethane(MSM) . "GLUKOSAMIN SULFAT dan KONDROITIN SULFAT adalah semulajadi dihasilkan oleh badan sebagai pelincir sendi. Tapi semakin anda berusia jumlah glukosaimin sulfat semakin merosot dan menyebabkan sendi semakin susah untuk digerakkan.👵👴👳 . FOREVER FREEDOM nie adalah SUPPLEMENT KESIHATAN yg penuh dengan khasiat Aloe Vers dan perasa oren yang lazat.🍊🍊🍊 . Lagi bagus, klu dapat hadiahkan tuk insan TERSAYANG..👵👴 . #iamforever  #foreverbusinessowner  #sihatcantik  #kekalbertenaga  #cuciusus  #cucisalurdarah  #detoxno1  #aloeveragel  #aloeberrynectar  #aloebitsnpeach  #foreverfreedom  #pomesteenpower  #beehoney  #articsea  Jomm sihat ☎#http ://bit.ly/2qCkPom
Натуральный напиток из граната, мангустина, груши, малины, голубики, черники и  экстракта виноградных косточек. ☝Он укрепит ваши иммунную и кровеносную системы, повысит гемоглобин. Подходит для всей семьи, особенно понравиться вашим деткам
#pomesteenpower#астана2018 #алоевераастана#алматыфлп #иммунитетуребенка #здоровыедетки #мамаималыш #forever #networkgidofalvi #aloevera
Натуральный напиток из граната, мангустина, груши, малины, голубики, черники и  экстракта виноградных косточек. ☝Он укрепит ваши иммунную и кровеносную системы, повысит гемоглобин. Подходит для всей семьи, особенно понравиться вашим деткам #pomesteenpower #астана2018  #алоевераастана #алматыфлп  #иммунитетуребенка  #здоровыедетки  #мамаималыш  #forever  #networkgidofalvi  #aloevera 
👸👸 Wajib BACA terutama PREGGY MOMMY, dlm pantang, yg nak hamil & wanita yg nak awet muda cantik berseri❗❗ 🍇🍇 FOREVER POMESTEEN POWER 🍇🍇
Khasiat buah delima, pear, manggis, raspberi, beri hitam, beri biru dan ekstraks biji anggur dalam Forever Pomesteen Power dapat menyokong sistem imun tubuh badan anda serta MEMBANTU: ❤ Melancarkan perjalanan darah & menjaga degupan jantung yang normal bagi ibu hamil ❤ Menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung
❤ Melambatkan proses menopaus
❤ Mengurangkan senggugut semasa haid
❤ Mencegah pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim, kanser kelenjar prostat dan lain2.
❤ Melegakan penyakit buasir
❤ Merawat masalah keputihan kaum wanita
❤ Merendahkan paras kolestrol dalam badan
❤ Mengawal tekanan darah bagi pesakit darah tinggi
❤ Mengurangkan risiko penyakit kencing manis
❤ Menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri — mencegah penyakit jantung
❤ Mengurangkan risiko penyakit kencing manisMencegah Alzheimer @ penyakit nyanyuk — kajian Pusat Perubatan University Vanderbilt
❤ Melindungi otak bayi semasa dalam kandungan — kaya asid folik
❤ Mengelakkan kekejangan kaki sewaktu hamil — kaya potassium
❤ Mencegah alahan semasa hamil
❤ Membersihkan kotoran darah nifas
❤ Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman
❤ Membekalkan tenaga sepanjang hari
❤ Merawat penyakit lemah tenaga batin

Contact me for any enquiries 📲 whatsapp 016-685 4335

#pomesteenpower #morningsickness #pregnancydrink #loveyourbaby #flpborneotribe
👸👸 Wajib BACA terutama PREGGY MOMMY, dlm pantang, yg nak hamil & wanita yg nak awet muda cantik berseri❗❗ 🍇🍇 FOREVER POMESTEEN POWER 🍇🍇 Khasiat buah delima, pear, manggis, raspberi, beri hitam, beri biru dan ekstraks biji anggur dalam Forever Pomesteen Power dapat menyokong sistem imun tubuh badan anda serta MEMBANTU: ❤ Melancarkan perjalanan darah & menjaga degupan jantung yang normal bagi ibu hamil ❤ Menghilangkan rasa letih otot dan serta menguatkan jantung ❤ Melambatkan proses menopaus ❤ Mengurangkan senggugut semasa haid ❤ Mencegah pelbagai jenis kanser seperti kanser payudara, kanser rahim, kanser kelenjar prostat dan lain2. ❤ Melegakan penyakit buasir ❤ Merawat masalah keputihan kaum wanita ❤ Merendahkan paras kolestrol dalam badan ❤ Mengawal tekanan darah bagi pesakit darah tinggi ❤ Mengurangkan risiko penyakit kencing manis ❤ Menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri — mencegah penyakit jantung ❤ Mengurangkan risiko penyakit kencing manisMencegah Alzheimer @ penyakit nyanyuk — kajian Pusat Perubatan University Vanderbilt ❤ Melindungi otak bayi semasa dalam kandungan — kaya asid folik ❤ Mengelakkan kekejangan kaki sewaktu hamil — kaya potassium ❤ Mencegah alahan semasa hamil ❤ Membersihkan kotoran darah nifas ❤ Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman ❤ Membekalkan tenaga sepanjang hari ❤ Merawat penyakit lemah tenaga batin Contact me for any enquiries 📲 whatsapp 016-685 4335 #pomesteenpower  #morningsickness  #pregnancydrink  #loveyourbaby  #flpborneotribe 
Power of plants 🍇🍐🍒 #Pomogranate #Blueberry #Rusbberry #pear #blackberry #Graps_Seed , High in vitamin C ,A great testing exotic drink that's high in Antioxidant . #Pomesteenpower #Foreverliving #Jabalpur
RISIKO APABILA HB IBU HAMIL RENDAH !

Pada si ibu :
⏩Selalu rasa nak pitam
⏩Tumpah darah sewaktu bersalin
⏩Jika terlampau rendah iaitu bacaan Hb 6 kebawah, kemungkinan
kena masuk darah atau kena suntikan imferon setiap hari dalam seminggu.

Pada si baby :
⏩Baby boleh meninggal
⏩Baby kekurangan oksigen dan boleh menyebabkan kecacatan pada baby.
⏩otak menjadi lembab dan lebih ketara sewaktu sekolah.

Kenapa?
Sebab oksigen yang dibekalkan kepada bayi di bawah melalui darah ibu kepada bayi, sudah tentu bekalan oksigen kepada bayi pun tidak mencukupi.

Sekadar berkongsi.
Semoga bermanfaat 
#Ibu Dan Anak ❤️
#Pomesteenpower
#ForeverLivingProducts
#AzianaFlp 
#aloeveraforeverjb
RISIKO APABILA HB IBU HAMIL RENDAH ! Pada si ibu : ⏩Selalu rasa nak pitam ⏩Tumpah darah sewaktu bersalin ⏩Jika terlampau rendah iaitu bacaan Hb 6 kebawah, kemungkinan kena masuk darah atau kena suntikan imferon setiap hari dalam seminggu. Pada si baby : ⏩Baby boleh meninggal ⏩Baby kekurangan oksigen dan boleh menyebabkan kecacatan pada baby. ⏩otak menjadi lembab dan lebih ketara sewaktu sekolah. Kenapa? Sebab oksigen yang dibekalkan kepada bayi di bawah melalui darah ibu kepada bayi, sudah tentu bekalan oksigen kepada bayi pun tidak mencukupi. Sekadar berkongsi. Semoga bermanfaat #Ibu  Dan Anak ❤️ #Pomesteenpower  #ForeverLivingProducts  #AzianaFlp  #aloeveraforeverjb 
Nuestro Antioxidante en potencia!!!
"El poder de la Granada & el Mangostan en el Pomesteen"
🍒🍓🍇🍒🍓🍇🍒🍓🍇🍒🍓🍇🍒🍇🍓🍒
.
#antioxidanteenpotencia #semillasdeuva #frutosrojos #mangosteen #granada #grapeseed #pomesteenpower  #prostata #cancerdemama #radicaleslibres #thealoeveracompany #foreverlivingproductsecuador #foreverlivingproducts
Lunch with the ladies yesterday... Saturday set lunch S$10.90 and it comes with Chicken Aglio Olio, pumpkin soup and a drink... very friendly staff there 😊
.
#aglioolio #pasta #spaghetti #chickenaglioolio #sundriedtomatoes #pumpkinsoup #100plus #pomesteen  #pomesteenpower #antioxidants #collagen #freeradicals #breakfast #yummy #yummie #localfood #comfortfood #sgfoodblogger #sgfoodies #sgeats #foodstagram #sgig #happymamasim
Hello Bak Chor Mee... it’s been a while since I had you... more chilli and more chilli padi 😜😜😜
.
#bcm #bakchormee #noodles #coffee #coffeefix #caffeine #caffeinefix #pomesteen  #pomesteenpower #antioxidants #collagen #freeradicals #breakfast #yummy #yummie #localfood #comfortfood #sgfoodies #sgeats #foodstagram #sgig #happymamasim
Покупатели с красивым статусом "беременные" всегда пьют сок "Поместин Поуэр". У вас не будет анемии, уровень гемоглобина всегда будет соответственным #aloeveraastana #сокалое #поместинпоуэр #pomesteenpower #astana #flp #foreverlivingproducts
FOREVER FREEDOM

Tau tak ape khasiatnya?? Bukan hanya untuk orang tua sahaja tau..malah semua gologan usia pon boleh amalkan..👪 .

Forever Freedom boleh membantu masalah anda yang sedang menderita sakit yang menyebabkan sukar bergerak akibat masalah radang sendi atau arthritis. . 
Atlit @ ahli sukan, 🏋🏌⛷🏄🏇⛹🏃seperti pemain bola sepak, pengayuh basikal, joggers, hikers, pendaki gunung, pelari marathon, boleh nikmati Aloevera Freedom yang di perkaya dengan ✔GlucosamineSulfate ✔ChondrotinSulfate ✔MethylSulfonylMethane(MSM) . "GLUKOSAMIN SULFAT dan KONDROITIN SULFAT adalah semulajadi dihasilkan oleh badan sebagai pelincir sendi. Tapi semakin anda berusia jumlah glukosaimin sulfat semakin merosot dan menyebabkan sendi semakin susah untuk digerakkan.👵👴👳 . FOREVER FREEDOM nie adalah SUPPLEMENT KESIHATAN yg penuh dengan khasiat Aloe Vers dan perasa oren yang lazat.🍊🍊🍊 . 
Lagi bagus, klu dapat hadiahkan tuk insan TERSAYANG..👵👴 .

#iamforever #foreverbusinessowner #sihatcantik #kekalbertenaga #cuciusus #cucisalurdarah #detoxno1 #aloeveragel #aloeberrynectar #aloebitsnpeach #foreverfreedom #pomesteenpower #beehoney #articsea

Jomm sihat ☎
FOREVER FREEDOM Tau tak ape khasiatnya?? Bukan hanya untuk orang tua sahaja tau..malah semua gologan usia pon boleh amalkan..👪 . Forever Freedom boleh membantu masalah anda yang sedang menderita sakit yang menyebabkan sukar bergerak akibat masalah radang sendi atau arthritis. . Atlit @ ahli sukan, 🏋🏌⛷🏄🏇⛹🏃seperti pemain bola sepak, pengayuh basikal, joggers, hikers, pendaki gunung, pelari marathon, boleh nikmati Aloevera Freedom yang di perkaya dengan ✔GlucosamineSulfate ✔ChondrotinSulfate ✔MethylSulfonylMethane(MSM) . "GLUKOSAMIN SULFAT dan KONDROITIN SULFAT adalah semulajadi dihasilkan oleh badan sebagai pelincir sendi. Tapi semakin anda berusia jumlah glukosaimin sulfat semakin merosot dan menyebabkan sendi semakin susah untuk digerakkan.👵👴👳 . FOREVER FREEDOM nie adalah SUPPLEMENT KESIHATAN yg penuh dengan khasiat Aloe Vers dan perasa oren yang lazat.🍊🍊🍊 . Lagi bagus, klu dapat hadiahkan tuk insan TERSAYANG..👵👴 . #iamforever  #foreverbusinessowner  #sihatcantik  #kekalbertenaga  #cuciusus  #cucisalurdarah  #detoxno1  #aloeveragel  #aloeberrynectar  #aloebitsnpeach  #foreverfreedom  #pomesteenpower  #beehoney  #articsea  Jomm sihat ☎
Forever Pomesteen Power®

Antioksidanların sağlığımız için ne kadar önemli olduğu tartışılmaz. Forever Pomesteen Power® nar, armut, mangosteen, ahududu, böğürtlen, vaksiniyum meyvesi ve üzüm çekirdeği içerir.
Halsizlik, İştahsızlık, Unutkanlık ve Kansızlık çekenler için çok güçlü bir antioksidandır. Sperm sayını çoğaltmak ve kaliteli sperm ve yumurta hücresi oluşumunu hızlandırmaktadır. Aynı zamanda C vitamini ve demir deposudur. Her sabah bir kapak. Yaklaşık bir ay gider.

Siyah üzüm çekirdeğide mevcuttur.Üzüm çekirdeği yüksek oranda bilinen en güçlü antioksidan olan PCO (proantosiyanidin) içerir. C vitamininden 20 kat, E vitamininde de 50 kat daha güçlüdür.

Antioksidanlar, vücudumuzda kimyasal reaksiyonlar sonucu oluşan veya dışarıdan alınan sigara alkol veya kirli havayla alınan zararlı maddeleri (serbest radikalleri) etkisiz hale getirir. Serbest radikaller, normal hücrelere saldırabilen onları harap eden yada mutasyona uğratan dengesiz oksijen molekülleridir.

Serbest radikaller sebebi ile oluşan hasarlar sonucu kansere eşlik eden bir çeşit hücre büyümesi meydana gelir.Üzüm çekirdeği bu serbest radikallerin sebep olduğu DNA mızda ki oksidatif hasarlı risklerini azaltmaya yardımcı olur

#forever #foreverliving #flp#foreverlivingproducts #foreverpomesteenpower #pomesteen #pomesteenpower #narsuyu #üzümçekirdeği #ahududu #böğürtlen #armut #nar

Whatsapp: (0532) 561 90 11 
e-shop: kagan.flptr.com
Forever Pomesteen Power® Antioksidanların sağlığımız için ne kadar önemli olduğu tartışılmaz. Forever Pomesteen Power® nar, armut, mangosteen, ahududu, böğürtlen, vaksiniyum meyvesi ve üzüm çekirdeği içerir. Halsizlik, İştahsızlık, Unutkanlık ve Kansızlık çekenler için çok güçlü bir antioksidandır. Sperm sayını çoğaltmak ve kaliteli sperm ve yumurta hücresi oluşumunu hızlandırmaktadır. Aynı zamanda C vitamini ve demir deposudur. Her sabah bir kapak. Yaklaşık bir ay gider. Siyah üzüm çekirdeğide mevcuttur.Üzüm çekirdeği yüksek oranda bilinen en güçlü antioksidan olan PCO (proantosiyanidin) içerir. C vitamininden 20 kat, E vitamininde de 50 kat daha güçlüdür. Antioksidanlar, vücudumuzda kimyasal reaksiyonlar sonucu oluşan veya dışarıdan alınan sigara alkol veya kirli havayla alınan zararlı maddeleri (serbest radikalleri) etkisiz hale getirir. Serbest radikaller, normal hücrelere saldırabilen onları harap eden yada mutasyona uğratan dengesiz oksijen molekülleridir. Serbest radikaller sebebi ile oluşan hasarlar sonucu kansere eşlik eden bir çeşit hücre büyümesi meydana gelir.Üzüm çekirdeği bu serbest radikallerin sebep olduğu DNA mızda ki oksidatif hasarlı risklerini azaltmaya yardımcı olur #forever  #foreverliving  #flp #foreverlivingproducts  #foreverpomesteenpower  #pomesteen  #pomesteenpower  #narsuyu  #üzümçekirdeği  #ahududu  #böğürtlen  #armut  #nar  Whatsapp: (0532) 561 90 11 e-shop: kagan.flptr.com
Subhanallah Allahuakbar. Testimoni hamil dgn izinNya asbab amalkan #pomesteenpower. Ikhtiarlah selagi boleh, jgn rasa down atau terus xmau usaha. Allah pasti bantu hambaNya yg berusaha.

Set kesuburan ni ada set full dan set budget. Boleh ikut mana pilihan korg ya 😉
Penting detoks utk usus dpt serap semua nutrients dr supplements yg diambil.

Wassap sis ya 013-4125380

#foreverlivingkl
#foreverlivingcheras
Subhanallah Allahuakbar. Testimoni hamil dgn izinNya asbab amalkan #pomesteenpower . Ikhtiarlah selagi boleh, jgn rasa down atau terus xmau usaha. Allah pasti bantu hambaNya yg berusaha. Set kesuburan ni ada set full dan set budget. Boleh ikut mana pilihan korg ya 😉 Penting detoks utk usus dpt serap semua nutrients dr supplements yg diambil. Wassap sis ya 013-4125380 #foreverlivingkl  #foreverlivingcheras 
Shake!  Shake!  Shake you all! 
Sape Kate pomesteen Tak boleh buat shake?? Boleh tauuuuu... Mudah je resepi Senang.. Pomesteen 1/2 cup
+ aloe bery nectar (optional) 1/2 cup
+ lite ultra Vanila 2-3dsp
+ ais 1 cuo

Air Tak perlu ye adik abg Manis,  Sebab pomesteen power Dan aloe berry nectar ni cecair ye.. Sukatan Ikut citarasa masing2
Kate Senang,  jadi campak2 je lerr kite.. 😛😛 #pomesteenpower 
#aloeberrynectar 
#liteultra 
#shakeshakeyouall
Shake! Shake! Shake you all! Sape Kate pomesteen Tak boleh buat shake?? Boleh tauuuuu... Mudah je resepi Senang.. Pomesteen 1/2 cup + aloe bery nectar (optional) 1/2 cup + lite ultra Vanila 2-3dsp + ais 1 cuo Air Tak perlu ye adik abg Manis, Sebab pomesteen power Dan aloe berry nectar ni cecair ye.. Sukatan Ikut citarasa masing2 Kate Senang, jadi campak2 je lerr kite.. 😛😛 #pomesteenpower  #aloeberrynectar  #liteultra  #shakeshakeyouall 
Kenapa POMESTEEN? Apa yang hebat sangat tentang POMESTEEN ni?

Kandungan Bahan dalam POMESTEEN POWER 
Kajian di Jepun pada tahun 2004 menunjukkan buah delima mengandungi Phyto-estrogens yang boleh mengurangkan simptoms menopaus dan senggugut.

Oleh sebab itu, FOREVER POMESTEEN POWER terdiri daripada 7 jenis buah-buahan dari seluruh dunia dan ianya dicampurkan dalam 1 botol. World Health Organization (WHO) menyatakan, untuk mendapatkan semua zat yang diperlukan oleh tubuh, kita disarankan mengambil 5 jenis buah-buahan pelbagai warna dalam hidangan kita setiap hari. Banyak kan? Adakah kita mampu konsisten dengan jadual aktiviti yang padat. 
Disebabkan itu, FOREVER LIVING telah mengeluarkan produk POMESTEEN POWER yang memang sangat sangat sangat tinggi kadar antioksidannya. Kesemua bahan dalam produk ini terdiri daripada buah manggis, buah delima, buah pear, beri hitam, beri biru, beri merah dan ekstrak biji anggur adalah antara BUAH YANG TERTINGGI DALAM NILAI ANTIOKSIDAN. Kesemua bahan ini adalah antara yang tertinggi dalam nilai ORAC, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas.
Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER ✿  Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿  Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan.
✿  Kulit kelihatan muda remaja ~continue 
#pomesteenpower
#forwomen
Kenapa POMESTEEN? Apa yang hebat sangat tentang POMESTEEN ni? Kandungan Bahan dalam POMESTEEN POWER Kajian di Jepun pada tahun 2004 menunjukkan buah delima mengandungi Phyto-estrogens yang boleh mengurangkan simptoms menopaus dan senggugut. Oleh sebab itu, FOREVER POMESTEEN POWER terdiri daripada 7 jenis buah-buahan dari seluruh dunia dan ianya dicampurkan dalam 1 botol. World Health Organization (WHO) menyatakan, untuk mendapatkan semua zat yang diperlukan oleh tubuh, kita disarankan mengambil 5 jenis buah-buahan pelbagai warna dalam hidangan kita setiap hari. Banyak kan? Adakah kita mampu konsisten dengan jadual aktiviti yang padat. Disebabkan itu, FOREVER LIVING telah mengeluarkan produk POMESTEEN POWER yang memang sangat sangat sangat tinggi kadar antioksidannya. Kesemua bahan dalam produk ini terdiri daripada buah manggis, buah delima, buah pear, beri hitam, beri biru, beri merah dan ekstrak biji anggur adalah antara BUAH YANG TERTINGGI DALAM NILAI ANTIOKSIDAN. Kesemua bahan ini adalah antara yang tertinggi dalam nilai ORAC, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas. Kebaikan dan Khasiat POMESTEEN POWER ✿ Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. ✿ Melambatkan proses penuaan. Antioksidan yang terkandung di dalamnya membaiki sel2 yang rosak di dalam badan supaya proses penuaan dapat dilambatkan. ✿ Kulit kelihatan muda remaja ~continue #pomesteenpower  #forwomen 
Apa itu Pomesteen Power?? Pomesteen Power adalah gabungan 7 buah-buahan terbaik yang bertindak sebagai #Antioxidant

Apakah buah-buahan itu?
1) Delima
2) Pear
3) Manggis
4) Beri merah
5) Beri biru
6) Beri hitam
7) Ekstak biji anggur

Apakah kebaikan dan khasiatnya? - Melambatkan proses menopause - Mengurangkan senggugut semasa menstrual / haid. - Menyembuhkan buasir - Merawat keputihan kaum wanita - Membantu menstabilkan paras kolesterol. - Mengubati penyakit lemah tenaga batin. - Mengurangkan risiko penyakit kencing manis. - Mengelakkan kanser kelenjar prostat. - Melawan kanser payudara. - Mencegah daripada penyakit Alzheimer ( Nyanyuk). -  Melindungi otak bayi (asid folik), di mana vitamin dan mineral yang tekandung di dalamnya mampu memenuhi perkembangan bayi. - Mengelak alahan ibu mengandung (morning sickness) dan ibu lepas bersalin khususnya membersih kotoran darah nifas. Ianya juga mempercepatkan penyembuhan luka sistem peranakan dan dapat memberi tenaga kepada ibu lepas bersalin. -  Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. Mengandungi potassium yang tinggi,selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus,kalsium,besi dan sodium dan vitamin A,B1,B2,B3 dan C. - Jus delima adalah sumber yang kaya dengan kandungan ‘phytochemical’  untuk kebaikan jantung dan salur darah yang sempurna. Ia bukan sahaja merendahkan tahap kolestrol,tetapi juga merendahkan tekanan darah dan mengurangkan tahap sesak nafas . - Mengelakkan kanser payudara,kanser kalenjar pundi kencing,kanser usus,leukemia dan juga untuk mengelakkan perubahan jantung yang ditumbuhi tumor.

Sangat digalakkan untuk diambil oleh #IbuMengandung kerana
jus delima mengandungi ‘potassium’ dapat mengelakkan kekejangan kaki yang biasanya dihadapi oleh ibu mengandung pada waktu malam.

Ketahui lebih lanjut?? https://www.facebook.com/emandetox

http://emandetox.wasap.my

Ws 0174939869-EMAN DETOX
Ws 0174939869-EMAN DETOX
Ws 0174939869-EMAN DETOX
.
KOMEN PM SEKARANG!

#ForeverIsOhsem
#ProdukKualitiHargaMampuMilik
#IkhtiarItuPerlu
#SihatItuTuntutan
#ProdukSatuKeluarga
#foreverlivingproducts
#pomesteenpower
Apa itu Pomesteen Power?? Pomesteen Power adalah gabungan 7 buah-buahan terbaik yang bertindak sebagai #Antioxidant  Apakah buah-buahan itu? 1) Delima 2) Pear 3) Manggis 4) Beri merah 5) Beri biru 6) Beri hitam 7) Ekstak biji anggur Apakah kebaikan dan khasiatnya? - Melambatkan proses menopause - Mengurangkan senggugut semasa menstrual / haid. - Menyembuhkan buasir - Merawat keputihan kaum wanita - Membantu menstabilkan paras kolesterol. - Mengubati penyakit lemah tenaga batin. - Mengurangkan risiko penyakit kencing manis. - Mengelakkan kanser kelenjar prostat. - Melawan kanser payudara. - Mencegah daripada penyakit Alzheimer ( Nyanyuk). - Melindungi otak bayi (asid folik), di mana vitamin dan mineral yang tekandung di dalamnya mampu memenuhi perkembangan bayi. - Mengelak alahan ibu mengandung (morning sickness) dan ibu lepas bersalin khususnya membersih kotoran darah nifas. Ianya juga mempercepatkan penyembuhan luka sistem peranakan dan dapat memberi tenaga kepada ibu lepas bersalin. - Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. Mengandungi potassium yang tinggi,selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus,kalsium,besi dan sodium dan vitamin A,B1,B2,B3 dan C. - Jus delima adalah sumber yang kaya dengan kandungan ‘phytochemical’ untuk kebaikan jantung dan salur darah yang sempurna. Ia bukan sahaja merendahkan tahap kolestrol,tetapi juga merendahkan tekanan darah dan mengurangkan tahap sesak nafas . - Mengelakkan kanser payudara,kanser kalenjar pundi kencing,kanser usus,leukemia dan juga untuk mengelakkan perubahan jantung yang ditumbuhi tumor. Sangat digalakkan untuk diambil oleh #IbuMengandung  kerana jus delima mengandungi ‘potassium’ dapat mengelakkan kekejangan kaki yang biasanya dihadapi oleh ibu mengandung pada waktu malam. Ketahui lebih lanjut?? https://www.facebook.com/emandetox http://emandetox.wasap.my Ws 0174939869-EMAN DETOX Ws 0174939869-EMAN DETOX Ws 0174939869-EMAN DETOX . KOMEN PM SEKARANG! #ForeverIsOhsem  #ProdukKualitiHargaMampuMilik  #IkhtiarItuPerlu  #SihatItuTuntutan  #ProdukSatuKeluarga  #foreverlivingproducts  #pomesteenpower 
Baru settle packing parcels @wonderbondabags & sebotol #pomesteenpower for my dear @foreverwonderbonda customer ❤️
.
Skrg masa utk breakfast! Roti dan daging pedas sedap gila MakNgah kami masak! 🤤(tapau masa pi beraya hari tu 😆)
Baru settle packing parcels @wonderbondabags & sebotol #pomesteenpower  for my dear @foreverwonderbonda customer ❤️ . Skrg masa utk breakfast! Roti dan daging pedas sedap gila MakNgah kami masak! 🤤(tapau masa pi beraya hari tu 😆)
Aloe2Go
Hranljivi spoj raznovrsnog blagotvornog dejstva Aloe Vere Gela i Pomesteen Power-a. Izdvojeno je najbolje iz oba napitka i pretoceno u ambalazu koja sadrzi jednu dozu.
#aloevera #aloja #aloeveragel #forever #pomesteen #pomesteenpower ##living #aloeveraforever #detox #prirodnojenajbolje #prirodnakozmetika #zdravlje #zdravzivot #beograd #srbija #aloegel #foreversrbija #zdravahrana #aloe2go #
Anche tu vuoi una abbronzatura perfetta,dorata, e senza alterare la pelle lasciandola elastica e idratata?È possible!! Partiamo di una buona alimentazione ricca di frutta e ortaggi colorati, ci sono in natura ricchissimi di #polifenoli e #antiossidanti #vitaminaa (stimola la produzione della #melanina )#vitaminac (in grado di contrastare i radicali liberi) i quali contrastano l’invecchiamento della pelle causati dei raggi #uv  #🍓 #🥝 #🍒 #🍇 #🍑 #🏖 #🥕#👙 #☀️ se per ragione varie non potete assumere questi importanti elementi nutrienti dall’alimentazione,viene in aiuto l’integrazione di #foreverliving grazie ai nostri ottimi prodotti. Per saperne di più e acquistare i prodotti parlate con me. 📩 o FB #curalatuapelle #careyourskin #summer #suntime #natural #products #aloebitsnpeaches #aloeberrynectar #argiplus #pomesteenpower #integratori #followme #benessere #healthylifestyle
Anche tu vuoi una abbronzatura perfetta,dorata, e senza alterare la pelle lasciandola elastica e idratata?È possible!! Partiamo di una buona alimentazione ricca di frutta e ortaggi colorati, ci sono in natura ricchissimi di #polifenoli  e #antiossidanti  #vitaminaa  (stimola la produzione della #melanina  )#vitaminac  (in grado di contrastare i radicali liberi) i quali contrastano l’invecchiamento della pelle causati dei raggi #uv  #🍓 #🥝 #🍒 #🍇 #🍑 #🏖 #🥕#👙 #☀️ se per ragione varie non potete assumere questi importanti elementi nutrienti dall’alimentazione,viene in aiuto l’integrazione di #foreverliving  grazie ai nostri ottimi prodotti. Per saperne di più e acquistare i prodotti parlate con me. 📩 o FB #curalatuapelle  #careyourskin  #summer  #suntime  #natural  #products  #aloebitsnpeaches  #aloeberrynectar  #argiplus  #pomesteenpower  #integratori  #followme  #benessere  #healthylifestyle 
Pomesteen power yang mana?
.
Mengandungi buah-buahan kaya antioksidan dan sangat bagus untuk kesihatan dan kecantikan.
.
*try google sendiri. Saje jer. Kang kata kakyong syok sendiri. Padahal memang betul pun buah-buah nie banyak khasiat. **merajuk .

1) Blueberry
2) Blackberry
3) Raspberry
4) Pear
5) Manggis
6) Biji anggur
7)Delima
8) Aloe vera (lidah buaya)
.
Siapa yang perlu minum?.
➡Ikhtiar hamil
➡Tujuan kecantikan
➡Awet muda
➡Gout
➡Pesakit kanser telah menjalani rawatan kemoterapi
➡Ibu hamil
➡Sesuai untuk semua
.
Maklumat lanjut, whatsApp
Siti Nadjira 019-4642508
.
#pomesteenpower
#ikhtiarsihat
#ikhtiarhamil
#sitinadjiraflp
#iamcancersurvivor
#aloeverasetiawangsa
#aloeverawangsamaju
Pomesteen power yang mana? . Mengandungi buah-buahan kaya antioksidan dan sangat bagus untuk kesihatan dan kecantikan. . *try google sendiri. Saje jer. Kang kata kakyong syok sendiri. Padahal memang betul pun buah-buah nie banyak khasiat. **merajuk . 1) Blueberry 2) Blackberry 3) Raspberry 4) Pear 5) Manggis 6) Biji anggur 7)Delima 8) Aloe vera (lidah buaya) . Siapa yang perlu minum?. ➡Ikhtiar hamil ➡Tujuan kecantikan ➡Awet muda ➡Gout ➡Pesakit kanser telah menjalani rawatan kemoterapi ➡Ibu hamil ➡Sesuai untuk semua . Maklumat lanjut, whatsApp Siti Nadjira 019-4642508 . #pomesteenpower  #ikhtiarsihat  #ikhtiarhamil  #sitinadjiraflp  #iamcancersurvivor  #aloeverasetiawangsa  #aloeverawangsamaju 
🎀 FOREVER POMESTEEN POWER ref. 262 - FOREVER LIVING FRANCE 🎀

Grenade, mangoustan, poire, framboise, mûre, airelle d’Amérique, un cocktail de fruits exotiques et de fruits rouges associé à de l’Aloe Vera pour démarrer la journée sur une note gourmande et tonique. L’apport en vitamine C contribue à protéger les cellules du stress oxydatif et à réduire la fatigue. Forever Pomesteen Power apporte vitalité, plaisir et bonne humeur dès les premières heures de la journée. Associé à la Pulpe d'Aloès, il vous permet de conserver un bien-être quotidien et une forme tonique en renforçant vos défenses naturelles.
Contenance : 473 ml

#partenariat #foreverlinving #forever #partnership #insta #instafollow #follow  #pomesteen #pomesteenpower  @lauraloevera 
https://m.facebook.com/Lauraloevera-Bien-%C3%8Atre-Et-Sant%C3%A9-1545431635498045/
🎀 FOREVER POMESTEEN POWER ref. 262 - FOREVER LIVING FRANCE 🎀 Grenade, mangoustan, poire, framboise, mûre, airelle d’Amérique, un cocktail de fruits exotiques et de fruits rouges associé à de l’Aloe Vera pour démarrer la journée sur une note gourmande et tonique. L’apport en vitamine C contribue à protéger les cellules du stress oxydatif et à réduire la fatigue. Forever Pomesteen Power apporte vitalité, plaisir et bonne humeur dès les premières heures de la journée. Associé à la Pulpe d'Aloès, il vous permet de conserver un bien-être quotidien et une forme tonique en renforçant vos défenses naturelles. Contenance : 473 ml #partenariat  #foreverlinving  #forever  #partnership  #insta  #instafollow  #follow  #pomesteen  #pomesteenpower  @lauraloevera https://m.facebook.com/Lauraloevera-Bien-%C3%8Atre-Et-Sant%C3%A9-1545431635498045/
Apa yg best pasal pomesteen power ani.

Sebab dalam 1 botol pomesteen ani mempunyai 7 jenis buah antioksidan yang tinggi.😍😍 Buah apa yang ada dalam pomesteen ani.

#delima - bantu kawal air dlm badan, tekanan darah.
#manggis - kawal sel kanser di perut dan paru².
#pir - tinggi VIT c
#rasberi - mampu menentang kanser usus,rahim,payudara.
#beribiru - menambah kalogen
#berihitam - anti penuaan
#ekstrakbijianggur - tinggi antioksida di otak dan kuatkan sel otak.

Haa...liat tu..siapa amalkan pomesteen ani..
Boleh awet muda tauu.😊 Badan sihat..
Wajah pun berseri. ikhtiar kehamilan pun minumlah pomesteen power ani.

Memang sesuai pada sesiapa yang sedang dalam proses kimoterapi, homoterapi kerana dapat kurangkan kesan sampingan.

Jangan lupa dapatkan sebotol pomesteen power ani okay😍👧 ALOEVERAGEL *PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI*😉😍 Follow instagram : Zukrinhr
Whatsapp +6738910556

#foreverlivingbrunei
#foreverlivingbn
#foreverliving
#PomesteenPower
#Foreverglobal
Apa yg best pasal pomesteen power ani. Sebab dalam 1 botol pomesteen ani mempunyai 7 jenis buah antioksidan yang tinggi.😍😍 Buah apa yang ada dalam pomesteen ani. #delima  - bantu kawal air dlm badan, tekanan darah. #manggis  - kawal sel kanser di perut dan paru². #pir  - tinggi VIT c #rasberi  - mampu menentang kanser usus,rahim,payudara. #beribiru  - menambah kalogen #berihitam  - anti penuaan #ekstrakbijianggur  - tinggi antioksida di otak dan kuatkan sel otak. Haa...liat tu..siapa amalkan pomesteen ani.. Boleh awet muda tauu.😊 Badan sihat.. Wajah pun berseri. ikhtiar kehamilan pun minumlah pomesteen power ani. Memang sesuai pada sesiapa yang sedang dalam proses kimoterapi, homoterapi kerana dapat kurangkan kesan sampingan. Jangan lupa dapatkan sebotol pomesteen power ani okay😍👧 ALOEVERAGEL *PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI*😉😍 Follow instagram : Zukrinhr Whatsapp +6738910556 #foreverlivingbrunei  #foreverlivingbn  #foreverliving  #PomesteenPower  #Foreverglobal 
Tiada rahsia lg..hasil pengambilan pati delima #foreverliving.😘😍
.
1) mencantikkan tekstur kulit..merawat kulit rosak,kering,dan berjerawat.

2)menegangkan & meremajakan kulit (awet muda)

3)membuang lemak terutama di perut
4)Normalkan kitaran haid yg tidak teratur dan memeliara keseimbangan hormon
5)suburkan sistem pembiakan wanita
6)mencegah dan merawat kanser rahim
7)membakar kalori dgn pantas
8)membaikpulih hormon semasa menopouse..
9) merawat keputihan/anti kulat/anti kegatalan vagina
10)menjaga usus besar dn kecil..pembuangan najis dan urine semakin lancar.

Follow instagram : Zukrinhr
WhatsApp +6738910556

#foreverlivingbrunei
#foreverlivingbn
#pomesteenpower
#periodteratur
#dalamanwanita
#buah2antinggiantioksidan
Tiada rahsia lg..hasil pengambilan pati delima #foreverliving .😘😍 . 1) mencantikkan tekstur kulit..merawat kulit rosak,kering,dan berjerawat. 2)menegangkan & meremajakan kulit (awet muda) 3)membuang lemak terutama di perut 4)Normalkan kitaran haid yg tidak teratur dan memeliara keseimbangan hormon 5)suburkan sistem pembiakan wanita 6)mencegah dan merawat kanser rahim 7)membakar kalori dgn pantas 8)membaikpulih hormon semasa menopouse.. 9) merawat keputihan/anti kulat/anti kegatalan vagina 10)menjaga usus besar dn kecil..pembuangan najis dan urine semakin lancar. Follow instagram : Zukrinhr WhatsApp +6738910556 #foreverlivingbrunei  #foreverlivingbn  #pomesteenpower  #periodteratur  #dalamanwanita  #buah2antinggiantioksidan 
Mijn beroep als sportinstructrice houd me jong en fit! 💪
Met hulp van een speciale, natuurlijke sportdrank ontspannen mijn bloedvatwanden. Hierdoor krijgen mijn spieren meer zuurstof en daarmee kan ik langer volhouden. En na de training herstelt mijn lichaam veel sneller, zodat ik de volgende dag er weer tegenaan kan! ⛹️
Glutenvrij, lactosevrij én suikervrij! Dus géén last van maag en darmen! 🤩
#foreverfit #healthyfood #healthylifestyle #lookbetterfeelbetter #argi #foreverfreedom #pomesteenpower
Mijn beroep als sportinstructrice houd me jong en fit! 💪 Met hulp van een speciale, natuurlijke sportdrank ontspannen mijn bloedvatwanden. Hierdoor krijgen mijn spieren meer zuurstof en daarmee kan ik langer volhouden. En na de training herstelt mijn lichaam veel sneller, zodat ik de volgende dag er weer tegenaan kan! ⛹️ Glutenvrij, lactosevrij én suikervrij! Dus géén last van maag en darmen! 🤩 #foreverfit  #healthyfood  #healthylifestyle  #lookbetterfeelbetter  #argi  #foreverfreedom  #pomesteenpower