an online Instagram web viewer

#pokokrambutan medias

Photos

Lama dhh tk panjat pokok
#pokokrambutan
#panjatsekeratjaa
OOTD raya ke 10..
moh tanam pokok kome..moga berbuah dan memberi kenikmatan pada tuan tanah dan orang sekelilingnya..amen
#pokoknangkamadu
#pokokdurianbelanda
#pokoklimaupurut
#pokoklimaunipis
#pokokrambutan
Gambar tak ready😅
.
.
.
Cc:📸@hhanaalovelemang .
.
.
#photoshootrk3 #4syawal1439H #sementaratunggumasak #matriye #06 #pokokrambutan #12lit🔥
Selamat hari Raye😍❤️#pokokrambutan #raya #happyfamily
Selamat hari raya maaf zahir dan batin. Yg ada salah sy mintak maaf dan kalau yg sy buat salah harap dimaafkan . Kita 0-0 
#hariraya2018 #teamrayamaroon #anakmudajohor #johorbahru #pokokrambutan #teamrayasegamat #thesmart_igers
2 anak pokok dah selamat transfer ke Kampung last weekend. Mood bercucuk tanam tahun ni... ade beberapa anak pokok lg tgh disemai... harap dpt bertahan sampai dewasa dan boleh merasa hasilnya sama2...
#anakpokok #pokokpulasan #pokokrambutan #peladangbandar #sayabudakbarubelajar
Selamat pagi... Tak tahu nak buat apa pagi ni , so amik gambar pokok je la... Hahaha 😂😂 #nature #pokokrambutan
Selamat pagi... Tak tahu nak buat apa pagi ni , so amik gambar pokok je la... Hahaha 😂😂 #nature  #pokokrambutan 
Mana satu tangan
Mana satu pokok
😕

Cc @uyektuafif

#brocuba💪 
#gerakterus 
#pokokrambutan
#puma 
#alhamdulilah
baru la hipster sarap cmni..xtau diam la
#sirapbandungcincau
#tigalapis
#pokokrambutan
Pokok rambutan budak sekolah ni macam Dania je...😝😝😝kurus tinggi. Bila la bole merasa buahnya yer?...
#buahrambutan
#rambutan
#buahtempatan
#fruittree
#gardening
#pokokrambutan
#tree
#pokok
#tropicalfruit
#rambutanbudaksekolah
Underneath pokok moktan i will wait for you. 😝😅 #panjatpokok #pokokrambutan #gunatanggapunboleh
Peninggalan arwah bpk mertua dan arwah mak mertua..dpt ank cucu merasa😇#alfatihah #rumahpusaka #pokokrambutan#jefrilafamily❤️👪
Buahnye sikit tak banyak jadilahh.
Yg merah nun di atas sana. Satu ketika dulu akulah orangnya yg sampai ke pucuk atas. 
Kini tak boleh dah malu anak2 tengok .hahaaa

#pokokrambutan 
#musimbuah
Buahnye sikit tak banyak jadilahh. Yg merah nun di atas sana. Satu ketika dulu akulah orangnya yg sampai ke pucuk atas. Kini tak boleh dah malu anak2 tengok .hahaaa #pokokrambutan  #musimbuah 
Buah rambutan di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan. #musimbuah #pokokrambutan
Buah rambutan di luar pagar, Ambil galah tolong jolokkan, Saya budak baru belajar, Kalau salah tolong tunjukkan. #musimbuah  #pokokrambutan 
Lepas ni siapa- siapa Ada pokok rambutan...biji Pon boleh Jana pendaptan tau..Tak mustahil jika rajin 
#pokokrambutan
Lepas ni siapa- siapa Ada pokok rambutan...biji Pon boleh Jana pendaptan tau..Tak mustahil jika rajin #pokokrambutan 
#anakbenih
#pokokrambutan
#rambutankuning 
#rambutanmanis
#rambutan semai sendiri. 
Seronok tenguk ianya membesar. Isi manis, rangup & lekang. Alhamdulillah aktiviti YB.
#theraphy
‘Mama.. cantik tak aamir lukis?’... makin ke bawah makin besar rambutannye.. bagus benih rambutan ni bole buat bisnes kita aamir 😁😁 #pokokrambutan #orangmakanrambutan #kinder5
Assalamualaikum selamat pagi...
Catering...pakej segala smua kakak ada....terkini kebun pon ade...alhamdulillah rezki Allah.. #pokokmanggis
#pokokrambutan
#pokoknangka
#pokokpishang
#pokokrambutan yang saya tanam kembali berpucuk setelah lama terbiar #kebunminisaya #growsomethinggreen #growyourown #homegardening #urbangarden #organic
Aku dah cuba sedaya upayaku..
Yg selebihnya ku serahkan pada
 ALLAH...
Rumah ni syurgaku d anak d ibuku😍
Kebunku😃
#pokokmangga
#pokoknona
#pokokdelima
#pokokgajus
#pokokmatakuching
#pokokrambutan
#pokokpisang
#pokokbuahnaga
#pokokjambubatu
#pokokjambuair
#pokokciku
#dll
Day 4 
Kerangka sudah siap. Lepas ni apa ek? 
#microhouse #pudgisepang #homestaymalaysia #homestaysepang #pokokrambutan
bila nk tanam niat yg bersih
sedekah buat semua..
#alhamdulillah 
#pokokrambutandepanrumah 
#pokokrambutan #hobiberkebun
Muka excited bila nmpak rimau atas pokok
#changlun
#pokokrambutan 
#patungrimau
Bercucuk tanam kat blakang rumah.. Tanah sekangkang kera jer... Mudah-mudahan ada hasil nanti.. #berbudipadatanah #bepeluh haih nak tanam 2 pokok ni ja.. Hahaha #pokokrambutan #pokokmempelam
22 Julai 2017.. Tanah sekangkang kera... Balik kg bercucuk tanam sat mudah mudahan ada hasil lagi 2 3 tahun.. #pokokrambutan dan #pokokmempelam
22 Julai 2017.. Tanah sekangkang kera... Balik kg bercucuk tanam sat mudah mudahan ada hasil lagi 2 3 tahun.. #pokokrambutan  dan #pokokmempelam 
Rumah sape lagi ada makan-makan? Next destination IPOH!!!
#raya #bajuraya #hijau #kedah #belantikluar #sik #repost #photo #photography  #2k17 #beraya #jalanjalan #ipoh #pokokrambutan #menunggu
New babes under the tree... #pokokrambutan #kapitan #sksa #borneoland #borneo
xtau la mau bebuah lagi ke idak pokok rambutan org ni 😝.. nasib tuan rumah xnmpak 😂
#panjatpokok #pokokrambutan #tuanpokokxnampak #HAHAHAHA
Hari ni, Kita #Santai bawah #pokokrambutan bersihkan kawasan #kebunrambutan #berkelah dari pagi-sampai ke Petang.Abang irfan Ajak #riadah
Settle sudah cantas pokok arwah bapak... say hello to 'buruk'... accompany me as always~😍#work #wip #fathersyard #pokokrambutan #backyard #messy #workinprogress
Gn family...keluarga ram dan rambutan... #balikkampung #orangkampung #rambutan #buahtempatan #buahbuahan #pokokrambutan
Bersama satu2 nyer kakak sy...habis lah pokok rambutan kita kerjakan...haha #balikkampung #rambutan #pokokrambutan #tempatlahir #kampunghalaman #buahtempatan
"Kak,Amek Gambar Mat Kak!"
=="
#Adik#Termenung#PokokRambutan#Pose
Ye makk.. ade ni hah.. kat sini !!!
😅😂😂 #PokokRambutan #PanjatMemanjat #HilangGayat
Sebiji rambutan, upah dari bongsu. Malas nak kait sendiri dari pokok.

#kenabersyukur #syukur #alhamdulillah #rezeki #fresh #pokok #pokokrambutan #rambutansekolah
Seikat RM3 😆 #rezeki Terima kasih jiran izinkan kami kait rambutan @teddystudio Merah bak delima rambutannya. Iman pun duk ulang tu aje. Panas litlit anak ooi 😒 
#coachilyani #jiran #pokokrambutan #terimakasih #merahmenyala #imanhakim #mommyoftwo #love #rambutan #snacks #fruits #buahtempatan #ipoh #kampung #ipoh #ipohawesomecity
With sister 
Nenek punya Kain batik and seliper jamban pon bedal la  #villagegirl #kainbatik  #ınstagirls #instamoment #pokokrambutan #sisterhood #love
Nak kata buruk macam-macam pasal aku.
Sila lah. 😌
. -
. 
Tapi ingat,
Apa saja yang keluar dari mulut kau akan melantun balik pada diri kau. 😏
. . . . 
#Cumanasihat #Tauladan #Kampung #SeriMenanti #KualaPilah #NegeriSembilan #Like4like
#likeforlike #like4follow #likeforfollow #Malaysia #HitamPerak #PokokRambutan
Alolo comey nye 🙄🙄🙄 #sepohonpokokdahannyarendang #pokokrambutan
Gigih atuknya mengait buah rambutan utk cucu...nak harapkan daddy diaorg mmg sampai ke sudah ler...hehehe

#atuk #tqatuk #abah #sayangatuk #rambutan #pokokrambutan #kampungku #myhometown #rayake2 #2syawal #semalampunyacerita #ilovekualakangsar #kualakangsar #malaysia #musim #season
Selalunya musim raya, pokok ni buah dia dah merah² boleh makan... Tahun ni lambat lak dia masak.. Xde rezeki.. Jadi amik gambo ngan daun je la ek... Matriye!! #rambutan #pokokrambutan #Raya #hariraya #aidilfitri #raya2016 #matriye
selamat hari raya kepada yang dah lama follow/yang baru follow aku dekat instagram ni secara langsung/tak langsung. maaf zahir, batin, mental. #eid #eidmubarak #eidcollection #eid2016 #pokokrambutan #kurta #eastcoast #kuantan #malaysia
Rambutan tree . Pokok rambutan di kampung , penuh dgn putik buah 😃 alhamdulillah #mygardentoday #gardening #lamannannie #gardentime #mygardentoday #kampunghalaman #kampung #balikkampung  #kualaklawang #pokokrambutan #rambutan #exoticfruit #fruittree
Hampir 60 tahun pokok rambutan neh hidup di halaman rumah aku...dan akhirnya mati jua...terima kasih pada pokok ini...banyak jasa kerana memberi hasil yang banyak setiap tahun sampai xhabis makan!!! Sampai boleh buat kenduri pada jiran tetangga.."pokok yg mati...seperti hati aku yang mati kerna sikap orang disekeliling yang membuat aku berubah sikit demi sikit"...
#60tahun
#pokokrambutan 
#banyakjasa
#hatimati
Hampir 60 tahun pokok rambutan neh hidup di halaman rumah aku...dan akhirnya mati jua...terima kasih pada pokok ini...banyak jasa kerana memberi hasil yang banyak setiap tahun sampai xhabis makan!!! Sampai boleh buat kenduri pada jiran tetangga.."pokok yg mati...seperti hati aku yang mati kerna sikap orang disekeliling yang membuat aku berubah sikit demi sikit"... #60tahun  #pokokrambutan  #banyakjasa  #hatimati 
Rambutan lah ni..
Tadi adik balik rumah mama..tengok pokok rambutan dah berbunga. Dulu, sebelum KEBUN HIPSTER ni muncul dalam hidup..xpernah kisah pun dia nak berendut ke, nak tergolek ke, nak berbuah/berbunga ke..cukup time..abah mintak tlg menggalah rambutan.. Tahun 2016 ni..ko siap! Taulah ape projek adik nak buat dengannya. 
Tapi..projek ape ek?? 😅😅 #kebunhipster #petanimoden #desasubangpermai #shahalam #hydroponics #hidroponik #aquaponic #aquaponics #rambutan #pokokrambutan #ikankeli #penternakankeli #terung #terungmini #sayajual #bazaarpaknil #buahbuahanlokal #buahtempatan
Rambutan lah ni.. Tadi adik balik rumah mama..tengok pokok rambutan dah berbunga. Dulu, sebelum KEBUN HIPSTER ni muncul dalam hidup..xpernah kisah pun dia nak berendut ke, nak tergolek ke, nak berbuah/berbunga ke..cukup time..abah mintak tlg menggalah rambutan.. Tahun 2016 ni..ko siap! Taulah ape projek adik nak buat dengannya. Tapi..projek ape ek?? 😅😅 #kebunhipster  #petanimoden  #desasubangpermai  #shahalam  #hydroponics  #hidroponik  #aquaponic  #aquaponics  #rambutan  #pokokrambutan  #ikankeli  #penternakankeli  #terung  #terungmini  #sayajual  #bazaarpaknil  #buahbuahanlokal  #buahtempatan 
hmm taste like broccoli 🍃🌳#pokokrambutan #adeeb10m3w
New deco for our pokok rambutan... #deco #pokokrambutan #rambutan 

#Repost @amirul_azahar with @repostapp
・・・
Tetiba  rasa berbaloi panjat pokok rambutan.... #mymomrequest
Settel berujung minggu....satu pokok ditebas...
Buah tangan tetamu ke rumah....
Sape nak mai la ke rumah....
#budakkampung #pokokrambutan
Settel berujung minggu....satu pokok ditebas... Buah tangan tetamu ke rumah.... Sape nak mai la ke rumah.... #budakkampung  #pokokrambutan 
Acara tanam #pokokmangga #pokokrambutan #botakanan #parit #perak 2tahun lg balik blh la kot  mkn buah kalau idup..kalau mam...bye2 la...haha😀☺