an online Instagram web viewer

#maskerratnasari medias

Photos

Apa yang berhantu #jamuratnakasih versis #maskerratnasari ne ai pon tak tahu..
Sis yang amal kesannya semua serasi..period tak mari bertahun-tahun amal terus lencun habis keluar lega rasa..ibu-ibu melahirkan urat-urat sudah longgar badan kurang tenaga sudah cergas anak menyusu puas meriah susu badan.. Is barang baik terlajak viral mestilah adimanja..korang tak nak cubake dah ramai yang amal..tangkap leleh suami isteri hebat diranjang 🔥🔥🔥 mak jemah dengar.. Cik kak , makcik limah oiii Jangan biar  miss V tu longgar adimanja ne ada serbuk pengasih ah beli bukannya mahal RM50 hengget je jimat sangat 4bulan penggunaan bukan selalu guna pon sekali dua sapu ketat bukan kepalang suami naik baran tak jumpa jalan pulang😇

jamu RM65 hengget je amal 1botol 
untuk 1bulan ada 60kapsul lepas makan malam @ nak tidur makan 2biji lelap tidur esok pagi bangun rasa badan macam terapung je angin keluar pot pot pot.. satu lagi nak bagitahu ne tak nak ke cik suami puji yang uolls tu layanan tip top sampai cik suami pergi kerja bumper panas ingat cinta hati dirumah semua gara-gara adimanja.. Seru mai minat wasap akk ya jangan dok tangguh nanti melepas rugi☺

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Apa yang berhantu #jamuratnakasih  versis #maskerratnasari  ne ai pon tak tahu.. Sis yang amal kesannya semua serasi..period tak mari bertahun-tahun amal terus lencun habis keluar lega rasa..ibu-ibu melahirkan urat-urat sudah longgar badan kurang tenaga sudah cergas anak menyusu puas meriah susu badan.. Is barang baik terlajak viral mestilah adimanja..korang tak nak cubake dah ramai yang amal..tangkap leleh suami isteri hebat diranjang 🔥🔥🔥 mak jemah dengar.. Cik kak , makcik limah oiii Jangan biar miss V tu longgar adimanja ne ada serbuk pengasih ah beli bukannya mahal RM50 hengget je jimat sangat 4bulan penggunaan bukan selalu guna pon sekali dua sapu ketat bukan kepalang suami naik baran tak jumpa jalan pulang😇 jamu RM65 hengget je amal 1botol untuk 1bulan ada 60kapsul lepas makan malam @ nak tidur makan 2biji lelap tidur esok pagi bangun rasa badan macam terapung je angin keluar pot pot pot.. satu lagi nak bagitahu ne tak nak ke cik suami puji yang uolls tu layanan tip top sampai cik suami pergi kerja bumper panas ingat cinta hati dirumah semua gara-gara adimanja.. Seru mai minat wasap akk ya jangan dok tangguh nanti melepas rugi☺ berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Adimanja memang selalu bikin🔥
Testimoni meletop gila..baca sendiri dik takut akk nak baca👇

Kalau dah terjebak dengan #maskerratnasari ne sendiri 
pandai-pandaile dik kalau suami asip nak melekat je😋
Adimanja memang selalu bikin🔥 Testimoni meletop gila..baca sendiri dik takut akk nak baca👇 Kalau dah terjebak dengan #maskerratnasari  ne sendiri pandai-pandaile dik kalau suami asip nak melekat je😋
Sebelum tidur jom beradimanja
👇
1.Telan #jamuratnakasih 💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Sebelum tidur jom beradimanja 👇 1.Telan #jamuratnakasih  💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari  ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam  biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja  gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
#MASKERRATNASARI ne celup sikit  dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA

4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/
#MASKERRATNASARI  ne celup sikit dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA  4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/
Fikirlah..anda sayang diri anda??? Jika sayang..reward la diri anda dengan menjaga kesihatan diri..rawatlah dalaman anda in shaa Allah terbit hasilnya dari luaran.. Bersama ADIMANJA anda akan temui kehebatannya... Cergas, lincah, power, mantop, padat, montok..superbbb!!! Kesihatan anda kebahagian anda..kekurangan anda hanya anda yang peka terhadapnya!!! Rawat sebelum parah..cegah sebelum terlewat!! !! ADIMANJA terjamin mampu mengembalikan kehebatan dalaman anda dan mampu menghangatkan kembali hubungan hambar anda!!! Cuba dulu baru tau.. wasap.my/60192576993/Adimanja
wasap.my/60192576993/Adimanja

#katyagenadimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
Fikirlah..anda sayang diri anda??? Jika sayang..reward la diri anda dengan menjaga kesihatan diri..rawatlah dalaman anda in shaa Allah terbit hasilnya dari luaran.. Bersama ADIMANJA anda akan temui kehebatannya... Cergas, lincah, power, mantop, padat, montok..superbbb!!! Kesihatan anda kebahagian anda..kekurangan anda hanya anda yang peka terhadapnya!!! Rawat sebelum parah..cegah sebelum terlewat!! !! ADIMANJA terjamin mampu mengembalikan kehebatan dalaman anda dan mampu menghangatkan kembali hubungan hambar anda!!! Cuba dulu baru tau.. wasap.my/60192576993/Adimanja wasap.my/60192576993/Adimanja #katyagenadimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
#Maskerratnasari merawat luka-luka jahitan selepas bersalin elok juga untuk anak jika sakit perut  sapu je eloklah nanti tu.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Tengah malam tadi ade call masuk.dia kata "kak,sy nak odar ubat pengasih,sy dh wasap.akk tapi akk lambat reply"
Hahh?ubat pengasih?
"Haah kak yang kapsul dengan yg serbuk..."
Owww RatnaKasih dng masker SARI la ye..tanjat akak kol 12 mlm mintak ubat pengasih😂.
"Betul kak lepas amal baru tak sampai sebotol pun suami dah tak minat kuar mancing lepak ngan kawan2😂.kadang rimas jugak asek nk bkepit tapi sronok heheee"
Owww 😂😂😂 alhamdulillah.

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIH
#MASKERRATNASARI
Tengah malam tadi ade call masuk.dia kata "kak,sy nak odar ubat pengasih,sy dh wasap.akk tapi akk lambat reply" Hahh?ubat pengasih? "Haah kak yang kapsul dengan yg serbuk..." Owww RatnaKasih dng masker SARI la ye..tanjat akak kol 12 mlm mintak ubat pengasih😂. "Betul kak lepas amal baru tak sampai sebotol pun suami dah tak minat kuar mancing lepak ngan kawan2😂.kadang rimas jugak asek nk bkepit tapi sronok heheee" Owww 😂😂😂 alhamdulillah. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMURATNAKASIH  #MASKERRATNASARI 
PROMOSI masih ada belum terlambat lagi katy bagi harga KAW-KAW..🎉🎉🎉
ne kiranya uolls dapat 
SET KOMBO RM188..tapi kak katy bagi harga RM138 dapat FREE SABUN seketul RM58 rugike? 
Mana ruginya uolls dapat manfaat lagi adalah..#JAMURATNAKASIH amal sedap tubuh badan jadi ringan , nak lancarkan period yang tersekat-sekat insyallah , ibu hamil yang dok cari set berpantang ne lah set paling lengkap ready sebelum bersalin senang tak payah pening lalat..1BOTOL tahan 1bulan ada 60kapsul.. #MASKERRATNASARI pernah dengar tak selalu #BIGBOSS tayang video macam mana cara guna senang je sapu dimuka nak tegang , ketat ke ada luka @ parut sapu je..
1BOTOL tahan 4bulan.. #PENCUCISEGARMALAM ne yang akk suka guna memang tak boleh nak kata apa selesa , wangi , jimat pon jimat tahan 2bulan 60ml.. #SABUNLULURMANJA boleh rawat kulit alergik , wanita yang melahirkan ada kesan jahit diperut boleh guna cubalah insyallah..SABUN ikut berapa kerap guna.. Nak oder promosi adimanja boleh wasap katy..
👇
www.wasap.my/60192576993
PROMOSI masih ada belum terlambat lagi katy bagi harga KAW-KAW..🎉🎉🎉 ne kiranya uolls dapat SET KOMBO RM188..tapi kak katy bagi harga RM138 dapat FREE SABUN seketul RM58 rugike? Mana ruginya uolls dapat manfaat lagi adalah..#JAMURATNAKASIH  amal sedap tubuh badan jadi ringan , nak lancarkan period yang tersekat-sekat insyallah , ibu hamil yang dok cari set berpantang ne lah set paling lengkap ready sebelum bersalin senang tak payah pening lalat..1BOTOL tahan 1bulan ada 60kapsul.. #MASKERRATNASARI  pernah dengar tak selalu #BIGBOSS  tayang video macam mana cara guna senang je sapu dimuka nak tegang , ketat ke ada luka @ parut sapu je.. 1BOTOL tahan 4bulan.. #PENCUCISEGARMALAM  ne yang akk suka guna memang tak boleh nak kata apa selesa , wangi , jimat pon jimat tahan 2bulan 60ml.. #SABUNLULURMANJA  boleh rawat kulit alergik , wanita yang melahirkan ada kesan jahit diperut boleh guna cubalah insyallah..SABUN ikut berapa kerap guna.. Nak oder promosi adimanja boleh wasap katy.. 👇 www.wasap.my/60192576993
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI🌻

Jom tengok testimoni tak pernah tak menjadi..kulit kalau kena gatal-gatal , luka jahitan sapulah insyallah beransur pulih.. Masker ratna sari 15ml jimat 4bulan
Nak tanya kelebihan masker ne boleh wasap akk.. www.wasap.my/60192576993

#adimanjaagenmelaka
#Maskerratnasari
#Rawatkulitalahan
#Lukatempatjahit
#Sapumukakulitjaditegang
#Kulithalus
#Jerawatjeragatjadikecut
Serbuk pengasih ne kalau dah guna memang payahlah..naik minyaklah suami..bagus jugakan happylah suami cakap POWER😍

Nak cuba jangan lengah wasap terus

#katyagenmelaka
#maskerratnasari
#extrakgrip
#extraketat
#extrapower

www.wasap.my/60192576993
Pengalaman team sendiri..
Bila dlm jemaah kami tak segan nak share utk kebaikan sendiri...
Alhamdlillah semua sporting jujur dn ikhlas

Kalau sis ada pengalaman macam ne..cepat-cepatlah cari apa-apa jamuke , suplimentke , yelah tak kira dipihak suamike isterike kan..kalau dua-dua diam je sampai bila pon tak selesai..cik suami tu janganlah nak syok sendiri je janji lepas..eh jangan macam tu carikan juga untuk isteri kalau berdua amalkan lagi bagus tak rugi apa-apa pon..suami puas hati isteri tersenyum simpul malu.. Cer try SET ADIMANJA kalau dah cuba memang tak pandang yang lain lagi..nak tahu pasal 👇
#JAMURATNAKASIH
#MASKERRATNASARI
#PENCUCISEGARMALAM
#SABUNLULURMANJA

Mai wasap nak beli mesti nak risik dulukan takkan terus jadi betul tak😍

#katyagenmelaka

www.wasap.my/60192576993
Pengalaman team sendiri.. Bila dlm jemaah kami tak segan nak share utk kebaikan sendiri... Alhamdlillah semua sporting jujur dn ikhlas Kalau sis ada pengalaman macam ne..cepat-cepatlah cari apa-apa jamuke , suplimentke , yelah tak kira dipihak suamike isterike kan..kalau dua-dua diam je sampai bila pon tak selesai..cik suami tu janganlah nak syok sendiri je janji lepas..eh jangan macam tu carikan juga untuk isteri kalau berdua amalkan lagi bagus tak rugi apa-apa pon..suami puas hati isteri tersenyum simpul malu.. Cer try SET ADIMANJA kalau dah cuba memang tak pandang yang lain lagi..nak tahu pasal 👇 #JAMURATNAKASIH  #MASKERRATNASARI  #PENCUCISEGARMALAM  #SABUNLULURMANJA  Mai wasap nak beli mesti nak risik dulukan takkan terus jadi betul tak😍 #katyagenmelaka  www.wasap.my/60192576993
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞 wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja hq

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞 wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja hq #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞 wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja hq

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞 wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja hq #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI..katy nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞wasap.my/60192576993/adimanja
📣adimanja agen sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI..katy nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞wasap.my/60192576993/adimanja 📣adimanja agen sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
🌹testimoni masker ratna sari🌹

Suami tewas awal
SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!!
SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA  TAU!!
.
.
Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan 📲wasap.my/60192576993

#adimanja
#maskermissv
#maskerratnasari
#adimanjaagensah
🌹testimoni masker ratna sari🌹 Suami tewas awal SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!! SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA TAU!! . . Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan 📲wasap.my/60192576993 #adimanja  #maskermissv  #maskerratnasari  #adimanjaagensah 
💖adimanja postage💖alhamdulillah💖 sentiasa di hati cus.. 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#cusrepeatorder
#jamuratnakasih
#femininewashsegarmlm
#sabunlulurmanja
#maskerratnasari
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#postageadimanja
MASKER RATNA SARI ne sekali sapuan je dah ketat..nak rasa sedap , ketat , jangan takut nak cuba banyak manfaat dalam 1botol ne..nampak je kecik tapi kalau dah tercuba selalu nak je tak caya cubalah cakap pon tak cuba tak guna deh.. #Adimanjaagensah
#Maskerratnasari

www.wasap.my/60192576993
MASKER RATNA SARI ne sekali sapuan je dah ketat..nak rasa sedap , ketat , jangan takut nak cuba banyak manfaat dalam 1botol ne..nampak je kecik tapi kalau dah tercuba selalu nak je tak caya cubalah cakap pon tak cuba tak guna deh.. #Adimanjaagensah  #Maskerratnasari  www.wasap.my/60192576993
🌺postage adimanja🌺
😊 arini last postage adimanja sebelum raya..
lepas raya kita sambung pos ye sis.. ramai jgk suruh pos lepas raya sbb takut parcel xsmpai ke rumah hihihi masing2 dah bz nak balik kampung tercinta😘😘😘.. nak tanya nak order direct wasap ye 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
🌺postage adimanja🌺 😊 arini last postage adimanja sebelum raya.. lepas raya kita sambung pos ye sis.. ramai jgk suruh pos lepas raya sbb takut parcel xsmpai ke rumah hihihi masing2 dah bz nak balik kampung tercinta😘😘😘.. nak tanya nak order direct wasap ye 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanja hq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
3 serangkai terbaik set normal by adimanja...nak jaga luar dan dalaman tip top sepenuhnya ambik set normal ni,memang cust2 adimanjadianz paling suka ambik set ni😍😍
Wasap katy
#adimanja
#agensahadimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#trustedseller

www.wasap.my/60192576993
puas hati dgn adimanja👍👍👍👍👍
😆sabun lulur manja hilangkan parut dan cerahkan kulit bdn..
😘masker ratna sari😅ehem2😝dulu ank tido tgh2 skrg ni anak tido tepi pulak😆😆..sapu tipis tp penangan dia😜😜 nk cuba x?
adimanja
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#sabunlulurmanja
#maskerratnasari
#jamuratnakasih
#setsuri
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjasabah
#adimanjasarawak

www.wasap.my/60192576993
puas hati dgn adimanja👍👍👍👍👍
😆sabun lulur manja hilangkan parut dan cerahkan kulit bdn..
😘masker ratna sari😅ehem2😝dulu ank tido tgh2 skrg ni anak tido tepi pulak😆😆..sapu tipis tp penangan dia😜😜 nk cuba x?
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#sabunlulurmanja
#maskerratnasari
#jamuratnakasih
#setsuri
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
puas hati dgn adimanja👍👍👍👍👍 😆sabun lulur manja hilangkan parut dan cerahkan kulit bdn.. 😘masker ratna sari😅ehem2😝dulu ank tido tgh2 skrg ni anak tido tepi pulak😆😆..sapu tipis tp penangan dia😜😜 nk cuba x? 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanja hq #adimanja  #adimanjahq  #sabunlulurmanja  #maskerratnasari  #jamuratnakasih  #setsuri  #postageadimanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
4ITEM ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH 
#MASKERRATNASARI
#PENCUCISEGARMALAM
#SABUNLULURMANJA 
mampu membuat kejutan bersama pasangan anda..
🌼 dan banyak lg kelebihan dgn ADIMANJA.. Jom dapatkan sekarang dgn katy . Agen sah adimanja. 🍃 wassap 
www.wasap.my/60192576993
#maskerratnasari
Mmg mengoda...😙 Www.wasap.my/60192576993
💊💊 postage adimanja besok ye😘😘😘
💖2 jamu ratna kasih
💖1 set normal
😂 cuti lama hakak dri pos brg mgu ni ye
🙋 sapa lagi nk join wasap lekaihh ye
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#jamuratnakasih
#setnormaladimanja
Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? 
Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA.

ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti :
~ keputihan
~ senggugut
~ tombong
~ haid tidak teratur
~ sukar hamil
~ kentut vagina
Dan macam2  lagi.

ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 
1) jamu RATNA KASIH
2) masker v RATNA SARI
3) feminin wash SEGAR MALAM
4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM

Berminat nak order ?? Blh terus klik link
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
💊💊 postage adimanja besok ye😘😘😘 💖2 jamu ratna kasih 💖1 set normal 😂 cuti lama hakak dri pos brg mgu ni ye 🙋 sapa lagi nk join wasap lekaihh ye 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #jamuratnakasih  #setnormaladimanja  Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA. ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti : ~ keputihan ~ senggugut ~ tombong ~ haid tidak teratur ~ sukar hamil ~ kentut vagina Dan macam2 lagi. ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 1) jamu RATNA KASIH 2) masker v RATNA SARI 3) feminin wash SEGAR MALAM 4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM Berminat nak order ?? Blh terus klik link 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋 😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆 🌺jamu ratna kasih🌺 🌺masker ratna sari🌺 🌺feminine wash segar malam🌺 🌺sabun lulur manja🌺 berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 😉 adimanja hq #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormaladimanja  #setsuriadimanja  #setcomboadimanja  #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋 😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆 🌺jamu ratna kasih🌺 🌺masker ratna sari🌺 🌺feminine wash segar malam🌺 🌺sabun lulur manja🌺 berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 😉 adimanja hq #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormaladimanja  #setsuriadimanja  #setcomboadimanja  #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? 
Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA.

ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti :
~ keputihan
~ senggugut
~ tombong
~ haid tidak teratur
~ sukar hamil
~ kentut vagina
Dan macam2  lagi.

ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 
1) jamu RATNA KASIH
2) masker v RATNA SARI
3) feminin wash SEGAR MALAM
4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM

Berminat nak order ?? Blh terus klik link
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA. ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti : ~ keputihan ~ senggugut ~ tombong ~ haid tidak teratur ~ sukar hamil ~ kentut vagina Dan macam2 lagi. ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 1) jamu RATNA KASIH 2) masker v RATNA SARI 3) feminin wash SEGAR MALAM 4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM Berminat nak order ?? Blh terus klik link 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? 
Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA.

ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti :
~ keputihan
~ senggugut
~ tombong
~ haid tidak teratur
~ sukar hamil
~ kentut vagina
Dan macam2  lagi.

ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 
1) jamu RATNA KASIH
2) masker v RATNA SARI
3) feminin wash SEGAR MALAM
4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM

Berminat nak order ?? Blh terus klik link
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
Ramai yang kenal jamu RATNA KASIH. Tapi berapa orang je yang kenal ADIMANJA. Ape tu adimanja ? Produk dari mana ? Ni saya nak kenalkan dan jelaskan tentang produk ADIMANJA. ADIMANJA adalah produk keluaran bumiputera. Produk ini dihasilkan untuk membantu kaum wanita mengatasi masalah yang boleh dikatakan 90% kaum wanita mengalami masalah seperti : ~ keputihan ~ senggugut ~ tombong ~ haid tidak teratur ~ sukar hamil ~ kentut vagina Dan macam2 lagi. ADIMANJA ni ada 4 item lengkap. 1) jamu RATNA KASIH 2) masker v RATNA SARI 3) feminin wash SEGAR MALAM 4) sabun LULUR MANJA 👇⤵️⤵️ TGK GAMBAR UTK SETIAP DETAILS ITEM Berminat nak order ?? Blh terus klik link 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
dah makan jamu ratna kasih? da sapu masker? 
belum? nk cuba x? hihihi mai pm sis
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 ADIMANJA HQ

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#gabunganmeletop
#ketatpadatsedap
#adimanjastokissahhq 
#adimanjahq 
#adimanjasabah 
#adimanjasarawak 
#adimanjasemenanjung
💖ALHAMDULLAH REZEKI MALAM NI💖
😘 Set combo adimanja
😘 Jamu ratna kasih+masker ratna sari
😘 Jamu ratna kasih+feminine wash segar mlm
🙋 sapa lagi nak order produk adimanja? nak free postage?direct wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖ADIMANJA HQ💖

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#setcomboadimanja
#postageadimanja
#setpikatsuami
#sihatdalaman
#adimanjahq 
#hqadimanja
#adimanjapahang 
#adimanjakualalumpur 
#adimanjakuantan 
#adimanjaselangor 
#adimanjasarawak 
#adimanjasabah 
#adimanjakelantan 
#adimanjaterengganu 
#adimanjanegerisembilan
#adimanjaperak 
#adimanjakedah
💖ALHAMDULLAH REZEKI MALAM NI💖 😘 Set combo adimanja 😘 Jamu ratna kasih+masker ratna sari 😘 Jamu ratna kasih+feminine wash segar mlm 🙋 sapa lagi nak order produk adimanja? nak free postage?direct wasap 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖ADIMANJA HQ💖 #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #setcomboadimanja  #postageadimanja  #setpikatsuami  #sihatdalaman  #adimanjahq  #hqadimanja  #adimanjapahang  #adimanjakualalumpur  #adimanjakuantan  #adimanjaselangor  #adimanjasarawak  #adimanjasabah  #adimanjakelantan  #adimanjaterengganu  #adimanjanegerisembilan  #adimanjaperak  #adimanjakedah 
alhamdulillah rezeki sebelum tido💖💖
cus order set combo adimanja.. trima kasih sis😘😘😘..sapa lagi nk join postage besok blh direct wasap ye 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 adimanja stokis sah HQ
#adimanja
#postageadimanja
#setcomboadimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#alhamdulillahrezeki
alhamdulillah rezeki sebelum tido💖💖
cus order set combo adimanja.. trima kasih sis😘😘😘..sapa lagi nk join postage besok blh direct wasap ye 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 adimanja stokis sah HQ
#adimanja
#postageadimanja
#setcomboadimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#alhamdulillahrezeki
Adakah anda tahu masalah keputihan semasa mengandung boleh membahayakan bayi dalam kandungan?
Keputihan yang kronik jugak boleh menyebabkan uolss ssh utk hamil...
Masalah keputihan menyebabkan hubungan intim dengan suami hambar?
Macam mana nak tahu masalah keputihan anda patut dirawat
😷alami gatal-gatal
😷keputihan kuning
😷keputihan bertukar hijau
😷bau busuk

Jom rawat 'keputihan' dgn FEMININE WASH SEGAR MALAM .. Orang yang bijak takkan tunggu sehingga masalah menjadi teruk... tapi terus bertindak.👍👍 nak cuba? 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 stokis sah hq

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
Adakah anda tahu masalah keputihan semasa mengandung boleh membahayakan bayi dalam kandungan? Keputihan yang kronik jugak boleh menyebabkan uolss ssh utk hamil... Masalah keputihan menyebabkan hubungan intim dengan suami hambar? Macam mana nak tahu masalah keputihan anda patut dirawat 😷alami gatal-gatal 😷keputihan kuning 😷keputihan bertukar hijau 😷bau busuk Jom rawat 'keputihan' dgn FEMININE WASH SEGAR MALAM .. Orang yang bijak takkan tunggu sehingga masalah menjadi teruk... tapi terus bertindak.👍👍 nak cuba? 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 stokis sah hq #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam 
Adakah anda tahu masalah keputihan semasa mengandung boleh membahayakan bayi dalam kandungan?
Keputihan yang kronik jugak boleh menyebabkan uolss ssh utk hamil...
Masalah keputihan menyebabkan hubungan intim dengan suami hambar?
Macam mana nak tahu masalah keputihan anda patut dirawat
😷alami gatal-gatal
😷keputihan kuning
😷keputihan bertukar hijau
😷bau busuk

Jom rawat 'keputihan' dgn FEMININE WASH SEGAR MALAM .. Orang yang bijak takkan tunggu sehingga masalah menjadi teruk... tapi terus bertindak.👍👍 nak cuba? 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 stokis sah hq

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
Adakah anda tahu masalah keputihan semasa mengandung boleh membahayakan bayi dalam kandungan? Keputihan yang kronik jugak boleh menyebabkan uolss ssh utk hamil... Masalah keputihan menyebabkan hubungan intim dengan suami hambar? Macam mana nak tahu masalah keputihan anda patut dirawat 😷alami gatal-gatal 😷keputihan kuning 😷keputihan bertukar hijau 😷bau busuk Jom rawat 'keputihan' dgn FEMININE WASH SEGAR MALAM .. Orang yang bijak takkan tunggu sehingga masalah menjadi teruk... tapi terus bertindak.👍👍 nak cuba? 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 stokis sah hq #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam 
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja stokis sah hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘
#jamuratnakasih sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah
👇
💊baru mengalami Keguguran
💊Nak Ikhtiar hamil
💊untuk berpantang
💊masalah Keputihan
💊Masalah Sengugut
💊period tidak normal
💊banyakkan susu badan
💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga
💊untuk up kan breast n punggung

#Maskerratnasari memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2..
👇
Kesan sepantas kilat  Nak miss v
🌼Ketat
🌼Padat
🌼Mantap
🌼 gatal2 hilang
Kegunaan untuk muka
👇
🌼Jerawat kecut
🌼Parut hilang
🌼 kulit halus..putih gebu

#Pencucisegarmalam 👇  merawat 🍃Keputihan
🍃miss v Gatal2 dan berbau
🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung

Ditambah ramuan rose
Bahan2 dari
🌰Manjakani
🍃Sirih
🌹Rose
🍃Pudina
🍃Extra wangiii

#Sabunlulurmanja 
merawat masaalah
👇
✔Jerawat
✔Jeragat
✔Parut
✔Cerahkan kulit
✔Hilangkan selulit
✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu 
Nak tahu lebih detail @ Nak oder 
Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ

#JAMURATNAKASIHADIMANJA
#MASKERRATNASARIADIMANJA
#FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA
#SABUNLULURMANJAADIMANJA
#SETNORMALADIMANJA
#SETSURIADIMANJA
#SETCOMBOADIMANJA
#STOKISADIMANJAHQ
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘 #jamuratnakasih  sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah 👇 💊baru mengalami Keguguran 💊Nak Ikhtiar hamil 💊untuk berpantang 💊masalah Keputihan 💊Masalah Sengugut 💊period tidak normal 💊banyakkan susu badan 💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga 💊untuk up kan breast n punggung #Maskerratnasari  memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2.. 👇 Kesan sepantas kilat Nak miss v 🌼Ketat 🌼Padat 🌼Mantap 🌼 gatal2 hilang Kegunaan untuk muka 👇 🌼Jerawat kecut 🌼Parut hilang 🌼 kulit halus..putih gebu #Pencucisegarmalam  👇 merawat 🍃Keputihan 🍃miss v Gatal2 dan berbau 🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung Ditambah ramuan rose Bahan2 dari 🌰Manjakani 🍃Sirih 🌹Rose 🍃Pudina 🍃Extra wangiii #Sabunlulurmanja  merawat masaalah 👇 ✔Jerawat ✔Jeragat ✔Parut ✔Cerahkan kulit ✔Hilangkan selulit ✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu Nak tahu lebih detail @ Nak oder Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ #JAMURATNAKASIHADIMANJA  #MASKERRATNASARIADIMANJA  #FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA  #SABUNLULURMANJAADIMANJA  #SETNORMALADIMANJA  #SETSURIADIMANJA  #SETCOMBOADIMANJA  #STOKISADIMANJAHQ 
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘
#jamuratnakasih sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah
👇
💊baru mengalami Keguguran
💊Nak Ikhtiar hamil
💊untuk berpantang
💊masalah Keputihan
💊Masalah Sengugut
💊period tidak normal
💊banyakkan susu badan
💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga
💊untuk up kan breast n punggung

#Maskerratnasari memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2..
👇
Kesan sepantas kilat  Nak miss v
🌼Ketat
🌼Padat
🌼Mantap
🌼 gatal2 hilang
Kegunaan untuk muka
👇
🌼Jerawat kecut
🌼Parut hilang
🌼 kulit halus..putih gebu

#Pencucisegarmalam 👇  merawat 🍃Keputihan
🍃miss v Gatal2 dan berbau
🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung

Ditambah ramuan rose
Bahan2 dari
🌰Manjakani
🍃Sirih
🌹Rose
🍃Pudina
🍃Extra wangiii

#Sabunlulurmanja 
merawat masaalah
👇
✔Jerawat
✔Jeragat
✔Parut
✔Cerahkan kulit
✔Hilangkan selulit
✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu 
Nak tahu lebih detail @ Nak oder 
Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ

#JAMURATNAKASIHADIMANJA
#MASKERRATNASARIADIMANJA
#FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA
#SABUNLULURMANJAADIMANJA
#SETNORMALADIMANJA
#SETSURIADIMANJA
#SETCOMBOADIMANJA
#STOKISADIMANJAHQ
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘 #jamuratnakasih  sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah 👇 💊baru mengalami Keguguran 💊Nak Ikhtiar hamil 💊untuk berpantang 💊masalah Keputihan 💊Masalah Sengugut 💊period tidak normal 💊banyakkan susu badan 💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga 💊untuk up kan breast n punggung #Maskerratnasari  memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2.. 👇 Kesan sepantas kilat Nak miss v 🌼Ketat 🌼Padat 🌼Mantap 🌼 gatal2 hilang Kegunaan untuk muka 👇 🌼Jerawat kecut 🌼Parut hilang 🌼 kulit halus..putih gebu #Pencucisegarmalam  👇 merawat 🍃Keputihan 🍃miss v Gatal2 dan berbau 🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung Ditambah ramuan rose Bahan2 dari 🌰Manjakani 🍃Sirih 🌹Rose 🍃Pudina 🍃Extra wangiii #Sabunlulurmanja  merawat masaalah 👇 ✔Jerawat ✔Jeragat ✔Parut ✔Cerahkan kulit ✔Hilangkan selulit ✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu Nak tahu lebih detail @ Nak oder Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ #JAMURATNAKASIHADIMANJA  #MASKERRATNASARIADIMANJA  #FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA  #SABUNLULURMANJAADIMANJA  #SETNORMALADIMANJA  #SETSURIADIMANJA  #SETCOMBOADIMANJA  #STOKISADIMANJAHQ 
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘
#jamuratnakasih sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah
👇
💊baru mengalami Keguguran
💊Nak Ikhtiar hamil
💊untuk berpantang
💊masalah Keputihan
💊Masalah Sengugut
💊period tidak normal
💊banyakkan susu badan
💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga
💊untuk up kan breast n punggung

#Maskerratnasari memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2..
👇
Kesan sepantas kilat  Nak miss v
🌼Ketat
🌼Padat
🌼Mantap
🌼 gatal2 hilang
Kegunaan untuk muka
👇
🌼Jerawat kecut
🌼Parut hilang
🌼 kulit halus..putih gebu

#Pencucisegarmalam 👇  merawat 🍃Keputihan
🍃miss v Gatal2 dan berbau
🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung

Ditambah ramuan rose
Bahan2 dari
🌰Manjakani
🍃Sirih
🌹Rose
🍃Pudina
🍃Extra wangiii

#Sabunlulurmanja 
merawat masaalah
👇
✔Jerawat
✔Jeragat
✔Parut
✔Cerahkan kulit
✔Hilangkan selulit
✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu 
Nak tahu lebih detail @ Nak oder 
Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ

#JAMURATNAKASIHADIMANJA
#MASKERRATNASARIADIMANJA
#FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA
#SABUNLULURMANJAADIMANJA
#SETNORMALADIMANJA
#SETSURIADIMANJA
#SETCOMBOADIMANJA
#STOKISADIMANJAHQ
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘 #jamuratnakasih  sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah 👇 💊baru mengalami Keguguran 💊Nak Ikhtiar hamil 💊untuk berpantang 💊masalah Keputihan 💊Masalah Sengugut 💊period tidak normal 💊banyakkan susu badan 💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga 💊untuk up kan breast n punggung #Maskerratnasari  memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2.. 👇 Kesan sepantas kilat Nak miss v 🌼Ketat 🌼Padat 🌼Mantap 🌼 gatal2 hilang Kegunaan untuk muka 👇 🌼Jerawat kecut 🌼Parut hilang 🌼 kulit halus..putih gebu #Pencucisegarmalam  👇 merawat 🍃Keputihan 🍃miss v Gatal2 dan berbau 🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung Ditambah ramuan rose Bahan2 dari 🌰Manjakani 🍃Sirih 🌹Rose 🍃Pudina 🍃Extra wangiii #Sabunlulurmanja  merawat masaalah 👇 ✔Jerawat ✔Jeragat ✔Parut ✔Cerahkan kulit ✔Hilangkan selulit ✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu Nak tahu lebih detail @ Nak oder Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ #JAMURATNAKASIHADIMANJA  #MASKERRATNASARIADIMANJA  #FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA  #SABUNLULURMANJAADIMANJA  #SETNORMALADIMANJA  #SETSURIADIMANJA  #SETCOMBOADIMANJA  #STOKISADIMANJAHQ 
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘
#jamuratnakasih sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah
👇
💊baru mengalami Keguguran
💊Nak Ikhtiar hamil
💊untuk berpantang
💊masalah Keputihan
💊Masalah Sengugut
💊period tidak normal
💊banyakkan susu badan
💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga
💊untuk up kan breast n punggung

#Maskerratnasari memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2..
👇
Kesan sepantas kilat  Nak miss v
🌼Ketat
🌼Padat
🌼Mantap
🌼 gatal2 hilang
Kegunaan untuk muka
👇
🌼Jerawat kecut
🌼Parut hilang
🌼 kulit halus..putih gebu

#Pencucisegarmalam 👇  merawat 🍃Keputihan
🍃miss v Gatal2 dan berbau
🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung

Ditambah ramuan rose
Bahan2 dari
🌰Manjakani
🍃Sirih
🌹Rose
🍃Pudina
🍃Extra wangiii

#Sabunlulurmanja 
merawat masaalah
👇
✔Jerawat
✔Jeragat
✔Parut
✔Cerahkan kulit
✔Hilangkan selulit
✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu 
Nak tahu lebih detail @ Nak oder 
Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ

#JAMURATNAKASIHADIMANJA
#MASKERRATNASARIADIMANJA
#FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA
#SABUNLULURMANJAADIMANJA
#SETNORMALADIMANJA
#SETSURIADIMANJA
#SETCOMBOADIMANJA
#STOKISADIMANJAHQ
😘NAK TAHU APA TU JAMU ADIMANJA 😘 #jamuratnakasih  sesuai untuk diamalkan wanita yang ada masaalah 👇 💊baru mengalami Keguguran 💊Nak Ikhtiar hamil 💊untuk berpantang 💊masalah Keputihan 💊Masalah Sengugut 💊period tidak normal 💊banyakkan susu badan 💊untuk ketatkan dan kembali ghairah bertenaga 💊untuk up kan breast n punggung #Maskerratnasari  memang power💥💪 sekali coba nak repaid berkali2.. 👇 Kesan sepantas kilat Nak miss v 🌼Ketat 🌼Padat 🌼Mantap 🌼 gatal2 hilang Kegunaan untuk muka 👇 🌼Jerawat kecut 🌼Parut hilang 🌼 kulit halus..putih gebu #Pencucisegarmalam  👇 merawat 🍃Keputihan 🍃miss v Gatal2 dan berbau 🍃Sesuai digunakan ibu2 mengandung Ditambah ramuan rose Bahan2 dari 🌰Manjakani 🍃Sirih 🌹Rose 🍃Pudina 🍃Extra wangiii #Sabunlulurmanja  merawat masaalah 👇 ✔Jerawat ✔Jeragat ✔Parut ✔Cerahkan kulit ✔Hilangkan selulit ✔Daki2 ✔Kulit halus..cantik..gebu Nak tahu lebih detail @ Nak oder Jom wtsap QILA..fast respon😘 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 STOKIS SAH ADIMANJA HQ #JAMURATNAKASIHADIMANJA  #MASKERRATNASARIADIMANJA  #FEMININEWASHSEGARMALAMADIMANJA  #SABUNLULURMANJAADIMANJA  #SETNORMALADIMANJA  #SETSURIADIMANJA  #SETCOMBOADIMANJA  #STOKISADIMANJAHQ 
🌺alhamdulillah🌺POSTAGE ADIMANJA🌺
🙋nak join? nak thu tentang kebaikan adimanja
👇💖FOR FAST RESPON💖👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😍 ADIMANJA STOKIS SAH HQ

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#adimanjapostage
#adimanjahq
📮 postage adimanja arini 2.3.18
nak join? 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💖 trusted seller adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#alhamdulillah
#adimanja
🌺alhamdulillah selamat sampai ke cus adimanja🌺
💖 trusted seller adimanja
📲 wasap.my/60179094144/adimanja

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormal
#setsuri
#setcombo
#alhamdulillah
📬 POSTAGE BESOK 📬
🙋🙋 sapa lagi nak join direct wasap ye😘😘
👇 fast respon 👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💝 ADIMANJA STOKIS SAH HQ

#alhamdulillah
#nkpikatsuaminakbagikejutan😘
#nakjagadalamantuksuami
#repeatorderlagi😍
#suamipujisissuka
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
👍👍TERBAIK LA JAMU ADIMANJA
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ MEMANG PUAS HATI
😆😆 SUAMI SIAP PUJI LAGI😍😍 🌺alhamdulillah masalah keputihan dan gatal2 sis ni da hilang💃💃💃.. sis ni amik set normal.. mmg puas hati dgn jamu adimanja.. dulu suami mcm nk cakap sesuatu tp pendam haaaa skrg hamikk puji2 hakak kita ni taw😘😘 nak cuba? 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💝 adimanja stokis sah HQ 😝 cik abg suh beli cepat2 kalu dah nak abis😆

#adimanja
#setnormaladimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#masalahkeputihanterukdahhilang
👍👍TERBAIK LA JAMU ADIMANJA ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ MEMANG PUAS HATI 😆😆 SUAMI SIAP PUJI LAGI😍😍 🌺alhamdulillah masalah keputihan dan gatal2 sis ni da hilang💃💃💃.. sis ni amik set normal.. mmg puas hati dgn jamu adimanja.. dulu suami mcm nk cakap sesuatu tp pendam haaaa skrg hamikk puji2 hakak kita ni taw😘😘 nak cuba? 👇FAST RESPON👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 💝 adimanja stokis sah HQ 😝 cik abg suh beli cepat2 kalu dah nak abis😆 #adimanja  #setnormaladimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #masalahkeputihanterukdahhilang 
📮📮📮📮 POSTAGE ARINI📫📫📫📫
sapa lagi nak join 🙋🙋? direct wasap 👇👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💞 adimanja stokis sah HQ 😅😅 kita bungkus dlm kete je.. #adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#repeatorderadimanja
#alhamdulillah
📮📮📮📮 POSTAGE ARINI📫📫📫📫
sapa lagi nak join 🙋🙋? direct wasap 👇👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
💞 adimanja stokis sah HQ 😅😅 kita bungkus dlm kete je.. #adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#repeatorderadimanja
#ALHAMDULILLAH
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja stokis sah hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
🙋🙋 assalamualaikum semua🙋🙋
😆jom kenali prduk adimanja & manfaatnya😆
🌺jamu ratna kasih🌺
🌺masker ratna sari🌺
🌺feminine wash segar malam🌺
🌺sabun lulur manja🌺

berminat blh terus wasap 👇FAST RESPON👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanja
😉 adimanja stokis sah hq

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
alhamdulillah selesai arini pos set kombo untuk cust...t.q
Selamat beramal😘😘😘 berminat?nak tahu!nak beli! jom wasap katy 📲 wasap.my/60192576993 (FAST RESPON)
🙋 ADIMANJA AGEN SAH 📬 POSTAGE SEMENANJUNG & SABAH SARAWAK
COD AREA KAW MELAKA

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#agensahadimanjamelaka
alhamdulillah selesai arini pos set kombo untuk cust...t.q
Selamat beramal😘😘😘 berminat?nak tahu!nak beli! jom wasap katy 📲 wasap.my/60192576993 (FAST RESPON)
🙋 ADIMANJA AGEN SAH 📬 POSTAGE SEMENANJUNG & SABAH SARAWAK
COD AREA KAW MELAKA

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
#agensahadimanjamelaka
🌟Rmai tanya kesan amalkan jamu adimanja.. ni haa meh nk terangkan ye👇🌟 🌹 KESAN PENGAMBILAN JAMU RATNA KASIH🌹
👉Kembali ghairah & bertenaga. 👉 Faraj rapat tanpa lendir. Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj. 👉Payudara yang kendur akan tegang dan anjal. 👉 Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik. 👉Penggunaan berterusan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan, penghadaman lancar. 👉 Memberi kejutan pada suami 👉Mengikat rindu suami pada suami stiap msa 🌟Byk lgi kesan yg x disangka2 dgn pengambilan produk ni..
🌟Sapa berminat wasap jer akak

FAST RESPON📲📲📲👇👇 📲 wasap.my/60179094144
(STOKIS ADIMANJA KEKAL HEBAT)

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
🌟Rmai tanya kesan amalkan jamu adimanja.. ni haa meh nk terangkan ye👇🌟 🌹 KESAN PENGAMBILAN JAMU RATNA KASIH🌹 👉Kembali ghairah & bertenaga. 👉 Faraj rapat tanpa lendir. Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj. 👉Payudara yang kendur akan tegang dan anjal. 👉 Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik. 👉Penggunaan berterusan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan, penghadaman lancar. 👉 Memberi kejutan pada suami 👉Mengikat rindu suami pada suami stiap msa 🌟Byk lgi kesan yg x disangka2 dgn pengambilan produk ni.. 🌟Sapa berminat wasap jer akak FAST RESPON📲📲📲👇👇 📲 wasap.my/60179094144 (STOKIS ADIMANJA KEKAL HEBAT) #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari 
🌟Rmai tanya kesan amalkan jamu adimanja.. ni haa meh nk terangkan ye👇🌟 🌹 KESAN PENGAMBILAN JAMU RATNA KASIH🌹
👉Kembali ghairah & bertenaga. 👉 Faraj rapat tanpa lendir. Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj. 👉Payudara yang kendur akan tegang dan anjal. 👉 Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik. 👉Penggunaan berterusan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan, penghadaman lancar. 👉 Memberi kejutan pada suami 👉Mengikat rindu suami pada suami stiap msa 🌟Byk lgi kesan yg x disangka2 dgn pengambilan produk ni..
🌟Sapa berminat wasap jer akak

FAST RESPON📲📲📲👇👇 📲 wasap.my/60179094144
(STOKIS ADIMANJA KEKAL HEBAT)

#adimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#adimanjakuantan
🌟Rmai tanya kesan amalkan jamu adimanja.. ni haa meh nk terangkan ye👇🌟 🌹 KESAN PENGAMBILAN JAMU RATNA KASIH🌹 👉Kembali ghairah & bertenaga. 👉 Faraj rapat tanpa lendir. Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj. 👉Payudara yang kendur akan tegang dan anjal. 👉 Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik. 👉Penggunaan berterusan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan, penghadaman lancar. 👉 Memberi kejutan pada suami 👉Mengikat rindu suami pada suami stiap msa 🌟Byk lgi kesan yg x disangka2 dgn pengambilan produk ni.. 🌟Sapa berminat wasap jer akak FAST RESPON📲📲📲👇👇 📲 wasap.my/60179094144 (STOKIS ADIMANJA KEKAL HEBAT) #adimanja  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #adimanjakuantan 
👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya:
📍DAUN SIRIH
📍MANJAKANI
📍MISAI KUCING
📍AKAR DARA
📍UBI JAGA
📍Pokok ina 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri
~Ibu dlm pantang/keguguran

Khasiat JAMU RATNA KASIH💏 -Mengecutkan peranakan/rahim.
-Mengetatkan otot faraj.
-Merawat masalah keputihan
-Melancarkan peredaran darah
-Menghilangkan segugut
-Menstabilkan kitaran haid
-Menghilangkan lenguh2 badan.
-Mengembalikan kecergasan badan
-Membantu usaha dapatkan zuriat
-Merawat masalah tombom rahim
-Membantu turunkan berat badan
-Menegang & mencantikan breast
-Membuang angin dlm badan
-Menghangat kembali hubungan suami isteri.
-Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan dibahagian sulit yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.
-Mengembalikan CENGKAMAN, mengetatkan bahagian kewanitaan kita terutama bagi wanita yang  selepas bersalin.
-Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri
-Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari
-Jika diamalkan berterusan bagi wanita akan kelihatan awet muda sentiasa.
-Dapat mengembalikan keharmonian rumahtangga yang semakin suram.. Cara makan 👉Telan 1@2 biji sebelum tdo. 👉60biji/Capsul
.jom dapatkan adimanja 
wasap saya ... www.wasap.my/60127679112
www.wasap.my/60127679112
www.wasap.my/60127679112

JANGAN LUPA LIKE PAGE DIBAWAH

https://www.facebook.com/danurshoppe/

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#femininewashsegarmalam
#adimanjaviral #adimanjastokisjb
👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya: 📍DAUN SIRIH 📍MANJAKANI 📍MISAI KUCING 📍AKAR DARA 📍UBI JAGA 📍Pokok ina 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri ~Ibu dlm pantang/keguguran Khasiat JAMU RATNA KASIH💏 -Mengecutkan peranakan/rahim. -Mengetatkan otot faraj. -Merawat masalah keputihan -Melancarkan peredaran darah -Menghilangkan segugut -Menstabilkan kitaran haid -Menghilangkan lenguh2 badan. -Mengembalikan kecergasan badan -Membantu usaha dapatkan zuriat -Merawat masalah tombom rahim -Membantu turunkan berat badan -Menegang & mencantikan breast -Membuang angin dlm badan -Menghangat kembali hubungan suami isteri. -Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan dibahagian sulit yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan. -Mengembalikan CENGKAMAN, mengetatkan bahagian kewanitaan kita terutama bagi wanita yang selepas bersalin. -Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri -Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari -Jika diamalkan berterusan bagi wanita akan kelihatan awet muda sentiasa. -Dapat mengembalikan keharmonian rumahtangga yang semakin suram.. Cara makan 👉Telan 1@2 biji sebelum tdo. 👉60biji/Capsul .jom dapatkan adimanja wasap saya ... www.wasap.my/60127679112 www.wasap.my/60127679112 www.wasap.my/60127679112 JANGAN LUPA LIKE PAGE DIBAWAH https://www.facebook.com/danurshoppe/ #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #sabunlulurmanja  #femininewashsegarmalam  #adimanjaviral  #adimanjastokisjb 
🌹ADIMANJA🌹#alhamdulillah
👉untuk ketat
👉untuk padat
👉untuk anjal
👉untuk montok
👉untuk menambah ransangan
👉untuk sihat tubuh badan
👉untuk servis paling hebat

Jamu ratna kasih...viral

qila STOKIS SAH ADIMANJA HQ
👇👇FAST RESPON
📲 wasap.my/60179094144 .. jom blh dptkn dgn qila.. jamu ready stok sentiasa🌹😘😘😘 #jamuratnakasih
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#femininewashsegarmalam
#adimanjaviral
🌹ADIMANJA🌹#alhamdulillah
👉untuk ketat
👉untuk padat
👉untuk anjal
👉untuk montok
👉untuk menambah ransangan
👉untuk sihat tubuh badan
👉untuk servis paling hebat

Jamu ratna kasih...viral

qila STOKIS SAH ADIMANJA HQ
👇👇FAST RESPON
📲 wasap.my/60179094144 .. jom blh dptkn dgn qila.. jamu ready stok sentiasa🌹😘😘😘 #jamuratnakasih
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#femininewashsegarmalam
#adimanjaviral
🌹ADIMANJA🌹#alhamdulillah
👉untuk ketat
👉untuk padat
👉untuk anjal
👉untuk montok
👉untuk menambah ransangan
👉untuk sihat tubuh badan
👉untuk servis paling hebat

Jamu ratna kasih...viral

qila STOKIS SAH ADIMANJA HQ
👇👇FAST RESPON
📲 wasap.my/60179094144 .. jom blh dptkn dgn qila.. jamu ready stok sentiasa🌹😘😘😘 #jamuratnakasih
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#femininewashsegarmalam
#adimanjaviral
#SETADIMANJA 👉100%ORGANIK
Sesuai untuk
👇
✔Ibu2 dalam pantang / keguguran
✔Remaja
✔Wanita
✔Isteri

RM 138 SAHAJA
(3item)
*SET NORMAL*
⭐#jamuratnakasih
⭐#maskerratnasari
⭐#Pencucisegarmalam

Rm158
(3item)
*SET SURI*
⭐#jamuratnakasih
⭐#maskerratnasari
⭐#sabunlulurmanja

Rm188
(4item)
*SET KOMBO* ⭐#jamuratnakasih
⭐#maskerratnasari
⭐#pencucisegarmalam
⭐#sabunlulurmanja

Boleh beli loose.setiap harga ada pada gambar dan tambah POSTAGE RM8 SM/ RM12 SS
----------------------- JAMU RATNA KASIH ✔ Maintain Rapat, Ketat, Padat, Mantap & Lebih Bertenaga
✔ Tanpa Keputihan Merimaskan
✔ Tiada Senggugut Menyakitkan
✔ Payudara & Punggung Kembali Anjal
✔ Peredaran Darah Lancar, Wajah Kembali Berseri
✔ Lawas Membuang, Toksin Disingkirkan
✔ Kitaran Haid Normal & Lancar
✔ Tanpa Masalah Angin Seluruh Badan
✔ Mengecutkan Rahim, Rahim Subur
✔ Rawat Masalah Cyst & Fibroid Secara Semulajadi
✔ Aliran Susu badan Lebih Lancar
✔ Kembali Ghairah Bersama Suami
✔ Bau Badan Hilang, Hormon Stabil

JAMU RATNA KASIH
1- Wanita & Gadis seawal baligh.
2- Mengalami ‘V’ berair.
3- Masalah keputihan.
4- Wanita selepas bersalin @ keguguran.
5- Masalah gatal-gatal di ‘V’.
6- ‘V’ berbau kurang enak.
7- Wanita yang kerap minum air batu.
8- Masalah haid tidak teratur.
9- Masalah haid berpanjangan.
10- Masalah haid tidak datang berbulan-bulan, bertahun-tahun
11- Wanita yang berkerja kuat & berat.
12- Masalah ‘V’ becak atau basah.
13- Wanita yang kena bentan kena sejuk-sejuk atau menggigil-gigil.
14- Masalah payudara kendur.
15- Masalah punggung jatuh

Berminat boleh terus wtsap katy 
019-2576993
Agen sah Adimanja
#SETADIMANJA  👉100%ORGANIK Sesuai untuk 👇 ✔Ibu2 dalam pantang / keguguran ✔Remaja ✔Wanita ✔Isteri RM 138 SAHAJA (3item) *SET NORMAL* ⭐#jamuratnakasih  ⭐#maskerratnasari  ⭐#Pencucisegarmalam  Rm158 (3item) *SET SURI* ⭐#jamuratnakasih  ⭐#maskerratnasari  ⭐#sabunlulurmanja  Rm188 (4item) *SET KOMBO* ⭐#jamuratnakasih  ⭐#maskerratnasari  ⭐#pencucisegarmalam  ⭐#sabunlulurmanja  Boleh beli loose.setiap harga ada pada gambar dan tambah POSTAGE RM8 SM/ RM12 SS ----------------------- JAMU RATNA KASIH ✔ Maintain Rapat, Ketat, Padat, Mantap & Lebih Bertenaga ✔ Tanpa Keputihan Merimaskan ✔ Tiada Senggugut Menyakitkan ✔ Payudara & Punggung Kembali Anjal ✔ Peredaran Darah Lancar, Wajah Kembali Berseri ✔ Lawas Membuang, Toksin Disingkirkan ✔ Kitaran Haid Normal & Lancar ✔ Tanpa Masalah Angin Seluruh Badan ✔ Mengecutkan Rahim, Rahim Subur ✔ Rawat Masalah Cyst & Fibroid Secara Semulajadi ✔ Aliran Susu badan Lebih Lancar ✔ Kembali Ghairah Bersama Suami ✔ Bau Badan Hilang, Hormon Stabil JAMU RATNA KASIH 1- Wanita & Gadis seawal baligh. 2- Mengalami ‘V’ berair. 3- Masalah keputihan. 4- Wanita selepas bersalin @ keguguran. 5- Masalah gatal-gatal di ‘V’. 6- ‘V’ berbau kurang enak. 7- Wanita yang kerap minum air batu. 8- Masalah haid tidak teratur. 9- Masalah haid berpanjangan. 10- Masalah haid tidak datang berbulan-bulan, bertahun-tahun 11- Wanita yang berkerja kuat & berat. 12- Masalah ‘V’ becak atau basah. 13- Wanita yang kena bentan kena sejuk-sejuk atau menggigil-gigil. 14- Masalah payudara kendur. 15- Masalah punggung jatuh Berminat boleh terus wtsap katy 019-2576993 Agen sah Adimanja
Adimanja
Testimoni Baru kuar oven jerrr ni
📞wasap.my/60192576993
📣  Agen sah adimanja 
#jamuratnakasih
#pencucisegarmalam
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#adimanja
#sakittumithilang
#bolehberdirituksolat
#nakshopppingpunsenang
🌹testimoni masker ratna sari🌹

Suami tewas awal
SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!!
SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA  TAU!!
.
.
Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan
.
📲wasap.my/60179094144
📲wasap.my/60179094144

#adimanja
#maskermissv
#maskerratnasari
#adimanjastokissah
🌹testimoni masker ratna sari🌹 Suami tewas awal SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!! SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA TAU!! . . Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan . 📲wasap.my/60179094144 📲wasap.my/60179094144 #adimanja  #maskermissv  #maskerratnasari  #adimanjastokissah 
SAYANG, KENAPA AWAK TAK MACAM RETIS TU ??
KENAPA DAH BERUBAH YA !!
.
Sakit hati bila suami, cakap macam tu, tegur macam tak ada perasaan je.. bak sini duit. betul tak??
.
NAK MONTOK, ANJAL KETAT PADAT SENDAT
Makan dan sapu
.
Anda seorang ibu yang masih menyusukan anak? Atau anda seorang ibu yang punyai ramai anak? Pasti anda di belenggu masalah payudara kendur, payudara jatuh, payudara makin mengecil, miss v tidak semekar dulu..
.
Anda pasti rasa rendah diri, malu bila berhadapan suami di kamar.. Seorang suami yang ingin menjaga hati isteri nya pasti akan mendiamkan diri walaupon rasa tidak selesa..
.
Sebagai seorang isteri, anda seharusnya sedar dan mencari jalan penyelesaian.. Jangan biarkan rumahtangga anda musnah kerana kelalaian anda menjaga aset diri! Jom perbaiki diri anda sekarang dengan cinta #adimanja..
.
 #maskerRatnaSari adalah serbuk sapuan, terbukti berkesan oleh pengguna2 lain.. Kembalikan keyakinan anda dengan #adimanja..
.
Payudara Montok! Tegang! Anjal! Miss v ketat!
.
Adakah anda mengalami masalah seperti:
~ Payudara kendur?
~Payudara Kecil
~Puting payudara sangat hitam
~Payudara melendut
~Mahukan payudara menawan
~Miss v longgar, berbau.. .

Jom Dapatkan adimanja Sekarang!!
Klik link di bawah..
Klik 
www.wasap.my/60123439497
www.wasap.my/60123439497
www.wasap.my/60123439497
.
Sy agent sah adimanja
SAYANG, KENAPA AWAK TAK MACAM RETIS TU ?? KENAPA DAH BERUBAH YA !! . Sakit hati bila suami, cakap macam tu, tegur macam tak ada perasaan je.. bak sini duit. betul tak?? . NAK MONTOK, ANJAL KETAT PADAT SENDAT Makan dan sapu . Anda seorang ibu yang masih menyusukan anak? Atau anda seorang ibu yang punyai ramai anak? Pasti anda di belenggu masalah payudara kendur, payudara jatuh, payudara makin mengecil, miss v tidak semekar dulu.. . Anda pasti rasa rendah diri, malu bila berhadapan suami di kamar.. Seorang suami yang ingin menjaga hati isteri nya pasti akan mendiamkan diri walaupon rasa tidak selesa.. . Sebagai seorang isteri, anda seharusnya sedar dan mencari jalan penyelesaian.. Jangan biarkan rumahtangga anda musnah kerana kelalaian anda menjaga aset diri! Jom perbaiki diri anda sekarang dengan cinta #adimanja .. . #maskerRatnaSari  adalah serbuk sapuan, terbukti berkesan oleh pengguna2 lain.. Kembalikan keyakinan anda dengan #adimanja .. . Payudara Montok! Tegang! Anjal! Miss v ketat! . Adakah anda mengalami masalah seperti: ~ Payudara kendur? ~Payudara Kecil ~Puting payudara sangat hitam ~Payudara melendut ~Mahukan payudara menawan ~Miss v longgar, berbau.. . Jom Dapatkan adimanja Sekarang!! Klik link di bawah.. Klik www.wasap.my/60123439497 www.wasap.my/60123439497 www.wasap.my/60123439497 . Sy agent sah adimanja
keputihan dan gatal2 da hilang😉😉.. hakak ni habaq gatal lain plak🤔🤔🤔.. janji cik abam suka😎😎.. xgitewww.. nak hilangkan masalah gatal2? blh direct 📲wasap.my/60179094144

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau
📞wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau 📞wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau
📞wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau 📞wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau
📞wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau 📞wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau
📞wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja stokis sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap qila tau 📞wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja stokis sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
Salam & salam sejahtera sis ☺
Semoga sis sihat sejahtera hendaknye☺
Masih berminat dgn produk kami (Adimanja) atau nak repeat oder??
Jom wasap katy📱019-2576993

Antara produk adimanja 👇
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#pencucisegarmalam
#sabunlulurmanja
Dengan adimanja sis bole 👇
🌺Langsing
🌹Sihat dan bertenaga
🌸Iktiar Hamil
🍏kulit cantik,halus,berseri
🍃nyaman

Tiada lagi masalah 👇
😷Becak
😷Berbau
😷Gatal

Nak pos? Nak COD pon bole,caj penghantaran bergantung area mana.. area Melaka dan kawasan berdekatan saja.. . Krubong jaya
. Cheng
.taman merdeka
.batu berendam
Salam & salam sejahtera sis ☺ Semoga sis sihat sejahtera hendaknye☺ Masih berminat dgn produk kami (Adimanja) atau nak repeat oder?? Jom wasap katy📱019-2576993 Antara produk adimanja 👇 #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #pencucisegarmalam  #sabunlulurmanja  Dengan adimanja sis bole 👇 🌺Langsing 🌹Sihat dan bertenaga 🌸Iktiar Hamil 🍏kulit cantik,halus,berseri 🍃nyaman Tiada lagi masalah 👇 😷Becak 😷Berbau 😷Gatal Nak pos? Nak COD pon bole,caj penghantaran bergantung area mana.. area Melaka dan kawasan berdekatan saja.. . Krubong jaya . Cheng .taman merdeka .batu berendam
khasiat dan kebaikan 'masker RATNA SARI' 🌸mengetat vagina bagai dara(sapu sahaja)
🌸merawat keputihan
🌸hilangkan gatal pada vagina 🌸hilangkan jerawat vagina
🌸keringkan jerawat pada wajah
🌸merawat wajah kusam akibat terbakar cahaya matahari atau sunburn
🌸merawat penyakit resdung
🌸tegangkan kulit muka dan badan
🌸hilangkan daki lama dicelah lipatan
🌸merawat luka pembedahan
🌸sembuhkan luka lama
🌸merawat luka akibat kencing manis
🌸jadikan pilis selepas bersalin
🌸merawat ruam gatal pada kulit bayi dengan menyapunya seperti bedak

cara penggunaan pada miss v 🌸bersihkan miss v dan lap sehingga kering.
guna jari telunjuk dn lembapkan dlm seinci dengan air original miss v kemudian celupkan dlm RS.
akan ada Serbuk RS yg akan melekat pada jari tadi.kemudian masukkan blk pada lubang miss v tu td.huhh tak sampai 5 mnt akan grip.💏blh terus bersama tanpa dicuci. 👉RASAKAN KEHEBATANNYA 👉SELAIN TU
RS juga bertindak 🌸menyelesaikan masalah gatal2 pada miss v
🌸hilangkan jerawat halus yg timbul 👉jika dipakaikan pada muka☺
🌸 berfungsi menghaluskan kulit muka☺
🌸rasa segar tanpa sebarang kimia☺ 👉🏻cara utk pakai pada muka
🌸cuci muka bersih2 
jangan lap dulu
tuangkan sedikit saja masker ke tapak tangan dan pakai seperti bedak sejuk.ratakan.biarkan kering dan anda akn rasa tegang.bila nk cuci,basahkan tangan dngan air kemudian tepuk2 pada muka.gosok perlahan2.kemudian cuci. 📞wasap.my/60179094144/ratnasari
📣adimanja stokis sah
#adimanja
#adimanjastokissah
#maskerratnasari
#maskerintim
#maskerketatrapat
#nostalgiamalampertama
khasiat dan kebaikan 'masker RATNA SARI' 🌸mengetat vagina bagai dara(sapu sahaja) 🌸merawat keputihan 🌸hilangkan gatal pada vagina 🌸hilangkan jerawat vagina 🌸keringkan jerawat pada wajah 🌸merawat wajah kusam akibat terbakar cahaya matahari atau sunburn 🌸merawat penyakit resdung 🌸tegangkan kulit muka dan badan 🌸hilangkan daki lama dicelah lipatan 🌸merawat luka pembedahan 🌸sembuhkan luka lama 🌸merawat luka akibat kencing manis 🌸jadikan pilis selepas bersalin 🌸merawat ruam gatal pada kulit bayi dengan menyapunya seperti bedak cara penggunaan pada miss v 🌸bersihkan miss v dan lap sehingga kering. guna jari telunjuk dn lembapkan dlm seinci dengan air original miss v kemudian celupkan dlm RS. akan ada Serbuk RS yg akan melekat pada jari tadi.kemudian masukkan blk pada lubang miss v tu td.huhh tak sampai 5 mnt akan grip.💏blh terus bersama tanpa dicuci. 👉RASAKAN KEHEBATANNYA 👉SELAIN TU RS juga bertindak 🌸menyelesaikan masalah gatal2 pada miss v 🌸hilangkan jerawat halus yg timbul 👉jika dipakaikan pada muka☺ 🌸 berfungsi menghaluskan kulit muka☺ 🌸rasa segar tanpa sebarang kimia☺ 👉🏻cara utk pakai pada muka 🌸cuci muka bersih2 jangan lap dulu tuangkan sedikit saja masker ke tapak tangan dan pakai seperti bedak sejuk.ratakan.biarkan kering dan anda akn rasa tegang.bila nk cuci,basahkan tangan dngan air kemudian tepuk2 pada muka.gosok perlahan2.kemudian cuci. 📞wasap.my/60179094144/ratnasari 📣adimanja stokis sah #adimanja  #adimanjastokissah  #maskerratnasari  #maskerintim  #maskerketatrapat  #nostalgiamalampertama 
khasiat dan kebaikan 'masker RATNA SARI' 🌸mengetat vagina bagai dara(sapu sahaja)
🌸merawat keputihan
🌸hilangkan gatal pada vagina 🌸hilangkan jerawat vagina
🌸keringkan jerawat pada wajah
🌸merawat wajah kusam akibat terbakar cahaya matahari atau sunburn
🌸merawat penyakit resdung
🌸tegangkan kulit muka dan badan
🌸hilangkan daki lama dicelah lipatan
🌸merawat luka pembedahan
🌸sembuhkan luka lama
🌸merawat luka akibat kencing manis
🌸jadikan pilis selepas bersalin
🌸merawat ruam gatal pada kulit bayi dengan menyapunya seperti bedak

cara penggunaan pada miss v 🌸bersihkan miss v dan lap sehingga kering.
guna jari telunjuk dn lembapkan dlm seinci dengan air original miss v kemudian celupkan dlm RS.
akan ada Serbuk RS yg akan melekat pada jari tadi.kemudian masukkan blk pada lubang miss v tu td.huhh tak sampai 5 mnt akan grip.💏blh terus bersama tanpa dicuci. 👉RASAKAN KEHEBATANNYA 👉SELAIN TU
RS juga bertindak 🌸menyelesaikan masalah gatal2 pada miss v
🌸hilangkan jerawat halus yg timbul 👉jika dipakaikan pada muka☺
🌸 berfungsi menghaluskan kulit muka☺
🌸rasa segar tanpa sebarang kimia☺ 👉🏻cara utk pakai pada muka
🌸cuci muka bersih2 
jangan lap dulu
tuangkan sedikit saja masker ke tapak tangan dan pakai seperti bedak sejuk.ratakan.biarkan kering dan anda akn rasa tegang.bila nk cuci,basahkan tangan dngan air kemudian tepuk2 pada muka.gosok perlahan2.kemudian cuci. 📞wasap.my/60179094144/ratnasari
📣adimanja stokis sah
#adimanja
#adimanjastokissah
#maskerratnasari
#maskerintim
#maskerketatrapat
#nostalgiamalampertama
khasiat dan kebaikan 'masker RATNA SARI' 🌸mengetat vagina bagai dara(sapu sahaja) 🌸merawat keputihan 🌸hilangkan gatal pada vagina 🌸hilangkan jerawat vagina 🌸keringkan jerawat pada wajah 🌸merawat wajah kusam akibat terbakar cahaya matahari atau sunburn 🌸merawat penyakit resdung 🌸tegangkan kulit muka dan badan 🌸hilangkan daki lama dicelah lipatan 🌸merawat luka pembedahan 🌸sembuhkan luka lama 🌸merawat luka akibat kencing manis 🌸jadikan pilis selepas bersalin 🌸merawat ruam gatal pada kulit bayi dengan menyapunya seperti bedak cara penggunaan pada miss v 🌸bersihkan miss v dan lap sehingga kering. guna jari telunjuk dn lembapkan dlm seinci dengan air original miss v kemudian celupkan dlm RS. akan ada Serbuk RS yg akan melekat pada jari tadi.kemudian masukkan blk pada lubang miss v tu td.huhh tak sampai 5 mnt akan grip.💏blh terus bersama tanpa dicuci. 👉RASAKAN KEHEBATANNYA 👉SELAIN TU RS juga bertindak 🌸menyelesaikan masalah gatal2 pada miss v 🌸hilangkan jerawat halus yg timbul 👉jika dipakaikan pada muka☺ 🌸 berfungsi menghaluskan kulit muka☺ 🌸rasa segar tanpa sebarang kimia☺ 👉🏻cara utk pakai pada muka 🌸cuci muka bersih2 jangan lap dulu tuangkan sedikit saja masker ke tapak tangan dan pakai seperti bedak sejuk.ratakan.biarkan kering dan anda akn rasa tegang.bila nk cuci,basahkan tangan dngan air kemudian tepuk2 pada muka.gosok perlahan2.kemudian cuci. 📞wasap.my/60179094144/ratnasari 📣adimanja stokis sah #adimanja  #adimanjastokissah  #maskerratnasari  #maskerintim  #maskerketatrapat  #nostalgiamalampertama 
Adimanja
Testimoni Baru kuar oven jerrr ni
📞wasap.my/6019-2576993
📣  Agen sah adimanja

#jamuratnakasih
#pencucisegarmalam
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
#adimanja
#sakittumithilang
#bolehberdirituksolat
#nakshopppingpunsenang
Set combo...4beradik ini yang ramai orang diluar sana disayanginya...mana tidak nya
#Sabunlulurmanja yang sentiasa memanja kulit wajah badan kita...#jamauratnakasih pulak orang ramai memuji kehebatan nya yang merusaha merawat dalaman kita....#maskerratnasari ramai sangat diluar sana yang dok gosip kebaikan nya yang tiada tandingan,bukan hanya suami isteri yang ranggang kembali rapat tapi ia memberi kebaikan lain juga....#pencucisegarmalam pulak ramai orang diluar sana senyum senyum sorang di sebab kn nya yang sentiasa menyegar cik bunga yang selama ini bau yang tidak menyelerakan...perhhhh nampak ramai yang dok kejar kejar 4beradik yang sentiasa memikat hati orang diluar sana...tak percaya?
#cubadulubarutahu 📞wasap.my/60179094144
📣adimanja stokis sah
Set combo...4beradik ini yang ramai orang diluar sana disayanginya...mana tidak nya #Sabunlulurmanja  yang sentiasa memanja kulit wajah badan kita...#jamauratnakasih  pulak orang ramai memuji kehebatan nya yang merusaha merawat dalaman kita....#maskerratnasari  ramai sangat diluar sana yang dok gosip kebaikan nya yang tiada tandingan,bukan hanya suami isteri yang ranggang kembali rapat tapi ia memberi kebaikan lain juga....#pencucisegarmalam  pulak ramai orang diluar sana senyum senyum sorang di sebab kn nya yang sentiasa menyegar cik bunga yang selama ini bau yang tidak menyelerakan...perhhhh nampak ramai yang dok kejar kejar 4beradik yang sentiasa memikat hati orang diluar sana...tak percaya? #cubadulubarutahu  📞wasap.my/60179094144 📣adimanja stokis sah
tengah makan nasik ayam dgn air sirap lunch td,, qila dpt testimoni cengginihhh😝😝😝..
haiii mujur xtercekik tulang ayam adikk oii.. 😂😂😂.. 📞wasap.my/60179094144
📣stokis sah adimanja
#maskerratnasari
#jamuratnasari
#maskermissv
#maskerintim
#maskerketat
#adimanja
📣📣📣📣testimoni lg

buasir kecut😂😂
susu meriah👶
hakak ni kata da mcm 👰🤵 baru
insyaallah repeat order😘😘
😌😌 laki hakak ni tertanya2 tang masker tu😎😎😎 aishh bace la sendiri

nak cuba x?
📞 wasap.my/60179094144
📣 stokis sah adimanja

#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#adimanjastokis 
#adimanja
📣📣📣📣testimoni lg buasir kecut😂😂 susu meriah👶 hakak ni kata da mcm 👰🤵 baru insyaallah repeat order😘😘 😌😌 laki hakak ni tertanya2 tang masker tu😎😎😎 aishh bace la sendiri nak cuba x? 📞 wasap.my/60179094144 📣 stokis sah adimanja #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #adimanjastokis  #adimanja