an online Instagram web viewer

#macro_world medias

Photos

Effetto vento 🚩
Effetto vento 🚩
I'd : Grasshopper 
Location : Bengaluru outskirts, KA

#Insects #Grasshopper #Macro #photography #wildlife #Bengaluru_Karnataka_India Natgeo Animal Planet Discovery Discovery Channel India Macro Photogrphy Photoshop and Photography National Geographic India 
@natgeoimagecollection @animalplanetindia @karnataka_pics @namma_karunadu__ @photographers.of.india @bengaluru.photographers @travel_karnataka #travelphotography #photogram #photographers #macrophotography #macro_world #insectsofinstagram #india
I'd : Grasshopper Location : Bengaluru outskirts, KA #Insects  #Grasshopper  #Macro  #photography  #wildlife  #Bengaluru_Karnataka_India  Natgeo Animal Planet Discovery Discovery Channel India Macro Photogrphy Photoshop and Photography National Geographic India @natgeoimagecollection @animalplanetindia @karnataka_pics @namma_karunadu__ @photographers.of.india @bengaluru.photographers @travel_karnataka #travelphotography  #photogram  #photographers  #macrophotography  #macro_world  #insectsofinstagram  #india 
Take a walk through mushroom village..
Have a wonderful weekend my friends 💫
Take a walk through mushroom village.. Have a wonderful weekend my friends 💫
|| Hardworking ||
A little spider is trying to climb up the grass. Nature is really a great teacher. We can learn so much things from it.

Mobile Macro Photography
XIAOMI + INDO MACRO 45MM LENS

#macros #macro_secrets #macro_brilliance #macroworld_tr #macrophotography #macro_world #macro_captures #macroclique #macro_freaks #world_photography_page #world_photography_hub #worldphotographersclub #moon_bestanimals #mobileshoot_photography #mobile_photography #mob_photographers #fullphoneography #macroholic #apexel #lensbongmacro
|| Hardworking || A little spider is trying to climb up the grass. Nature is really a great teacher. We can learn so much things from it. Mobile Macro Photography XIAOMI + INDO MACRO 45MM LENS #macros  #macro_secrets  #macro_brilliance  #macroworld_tr  #macrophotography  #macro_world  #macro_captures  #macroclique  #macro_freaks  #world_photography_page  #world_photography_hub  #worldphotographersclub  #moon_bestanimals  #mobileshoot_photography  #mobile_photography  #mob_photographers  #fullphoneography  #macroholic  #apexel  #lensbongmacro 
My favourite weekend is just go out  and click click and click...lets fly ...#macrophotography #macro_world #macroturkey #sonyalphain
Ich glaube daran, dass "ein" Mensch - das GUTE ausbreiten kann - ob er dazu in der Lage ist, weiß ich nicht. #niceweekend 😋😘
.
Photo @shaniscrazyworld
.
.
.
#bootylicous #booty🍑 #weekendmood #saturdaymood #samstag #redlight #colors_of_day #hintern po oho 😂 #ghettofabulous #fakemodel #siciliangirl  #blacksoul #rotlicht #saarbrücken #amsterdam #californialove #ffm #nudesgirls #macro_world #naked #sleepygirl #nudeart #puffpuffpass #girlswhosmoke #stonedaf #sexycurves #visualsoflife #hotgyal #kissmyass 👄
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ich glaube daran, dass "ein" Mensch - das GUTE ausbreiten kann - ob er dazu in der Lage ist, weiß ich nicht. #niceweekend  😋😘 . Photo @shaniscrazyworld . . . #bootylicous  #booty 🍑 #weekendmood  #saturdaymood  #samstag  #redlight  #colors_of_day  #hintern  po oho 😂 #ghettofabulous  #fakemodel  #siciliangirl  #blacksoul  #rotlicht  #saarbrücken  #amsterdam  #californialove  #ffm  #nudesgirls  #macro_world  #naked  #sleepygirl  #nudeart  #puffpuffpass  #girlswhosmoke  #stonedaf  #sexycurves  #visualsoflife  #hotgyal  #kissmyass  👄 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This pretty lady is actually quite small and a Philodromus margaritatus, one of the running crab spiders.

This particular one was not doing any running at all when I found her.

I found her on top of her eggs on the side of the summer house, protecting them, and when I returned two weeks later she was still sitting there in the exact same place on top of her eggs.

This shot is actually one of the first successful shots I've taken of living bugs with the MP-E65mm at the maximum 5:1 magnification

Swipe left for close-ups and go here for the full-resolution uncropped shot: https://www.flickr.com/photos/tinyturtle/30893521457/

Canon 5D2, Canon 100mm / Raynox DCR-250 
#tny #macro #macrophotography #canon #canonmpe65 #mpe65 #extrememacro #philodromusmargaritatus

#1macroshot #arthropod_perfection #bbcearth #beautiful_insects_japan #dream_macro #excellent_macros #exclusive_world_macro #idmacro #igmw_macro #insectguru #insects_of_our_world #invert_macro #ip_insects #kings_insects #kings_macro #macro_highlight #macro_freaks #macro_world #masters_in_macro  #only_macro_captures #raw_insects #uwn_insect
This pretty lady is actually quite small and a Philodromus margaritatus, one of the running crab spiders. This particular one was not doing any running at all when I found her. I found her on top of her eggs on the side of the summer house, protecting them, and when I returned two weeks later she was still sitting there in the exact same place on top of her eggs. This shot is actually one of the first successful shots I've taken of living bugs with the MP-E65mm at the maximum 5:1 magnification Swipe left for close-ups and go here for the full-resolution uncropped shot: https://www.flickr.com/photos/tinyturtle/30893521457/ Canon 5D2, Canon 100mm / Raynox DCR-250 #tny  #macro  #macrophotography  #canon  #canonmpe65  #mpe65  #extrememacro  #philodromusmargaritatus  #1macroshot  #arthropod_perfection  #bbcearth  #beautiful_insects_japan  #dream_macro  #excellent_macros  #exclusive_world_macro  #idmacro  #igmw_macro  #insectguru  #insects_of_our_world  #invert_macro  #ip_insects  #kings_insects  #kings_macro  #macro_highlight  #macro_freaks  #macro_world  #masters_in_macro  #only_macro_captures  #raw_insects  #uwn_insect 
#Repost @asroriakhmad (@get_repost)
・・・
Dedicated to my friend who's living very far away. Please keep smile, keep spirit and don't be sad. 
Learn from the past, live in the present and look forward to the future 🙏
#bokeh #bokeh_bliss #bokeh_addicts #masters_in_macro #bns_macro #nature #macro_highlight #macro #kings_macro #macrophotography #macromania #macro_world #macro_brilliance #macro_mood #macroworld #macromadness #ig_photoclub #igglobalclub #photographers #photography #igphotoworld #ig_macro_shots #igphotographer #ig_photographer #ig_great_pics #canon #canonusa #canoncamera #canon_photos
#Repost  @asroriakhmad (@get_repost) ・・・ Dedicated to my friend who's living very far away. Please keep smile, keep spirit and don't be sad. Learn from the past, live in the present and look forward to the future 🙏 #bokeh  #bokeh_bliss  #bokeh_addicts  #masters_in_macro  #bns_macro  #nature  #macro_highlight  #macro  #kings_macro  #macrophotography  #macromania  #macro_world  #macro_brilliance  #macro_mood  #macroworld  #macromadness  #ig_photoclub  #igglobalclub  #photographers  #photography  #igphotoworld  #ig_macro_shots  #igphotographer  #ig_photographer  #ig_great_pics  #canon  #canonusa  #canoncamera  #canon_photos 
🌿
🌿
Dedicated to my friend who's living very far away. Please keep smile, keep spirit and don't be sad. 
Learn from the past, live in the present and look forward to the future 🙏
#bokeh #bokeh_bliss #bokeh_addicts #masters_in_macro #bns_macro #nature #macro_highlight #macro #kings_macro #macrophotography #macromania #macro_world #macro_brilliance #macro_mood #macroworld #macromadness #ig_photoclub #igglobalclub #photographers #photography #igphotoworld #ig_macro_shots #igphotographer #ig_photographer #ig_great_pics #canon #canonusa #canoncamera #canon_photos #canonphotography
Dedicated to my friend who's living very far away. Please keep smile, keep spirit and don't be sad. Learn from the past, live in the present and look forward to the future 🙏 #bokeh  #bokeh_bliss  #bokeh_addicts  #masters_in_macro  #bns_macro  #nature  #macro_highlight  #macro  #kings_macro  #macrophotography  #macromania  #macro_world  #macro_brilliance  #macro_mood  #macroworld  #macromadness  #ig_photoclub  #igglobalclub  #photographers  #photography  #igphotoworld  #ig_macro_shots  #igphotographer  #ig_photographer  #ig_great_pics  #canon  #canonusa  #canoncamera  #canon_photos  #canonphotography 
Upload Bareng @CameraIndonesia 
Sabtu, 17-11-2018, 00.00 - 23.59 WIB

Tema :  Abstract/Minimalist 
Lokasi : Sidikalang - Sumatera Utara(November 2018)
Kamera : Fujifilm X-T1 + Fujinon 35mm f/2 WR

@cameraindonesia
#cameraindonesia
#ci_member
#upbar_ci295
#ci_sumut295

Hidupkan Dunia dengan Seni Fotografi Indonesia
Upload Bareng @CameraIndonesia Sabtu, 17-11-2018, 00.00 - 23.59 WIB Tema : Abstract/Minimalist Lokasi : Sidikalang - Sumatera Utara(November 2018) Kamera : Fujifilm X-T1 + Fujinon 35mm f/2 WR @cameraindonesia #cameraindonesia  #ci_member  #upbar_ci295  #ci_sumut295  Hidupkan Dunia dengan Seni Fotografi Indonesia
Gedicht aus dem Rosen-Zyklus 
Die klare frische Rosenblüte streichelt
mein geschlossenes Auge leicht -, als legte sie noch tausend kühle Lider,
eines auf das andere, über
mein heißes Lid. Und tausend Schlummer
breitet sie dann über meine Täuschung hin,
darunter streif ich selbst umher
im Duft des Labyrinths. (Rainer Maria Rilke)

#rose #flower #floweroftheday #flowersofinstagram #flowersofig #macro #macro_vision #macro_drama #pink #macro_kings #macro_holic #macro_world #botanical #roseoftheday #roseofinstagram #colourful_shots #poem #rainermariarilke #botanischergartenaugsburg #botanicalgardens #fifty_shades_of_nature #fiftyshades_of_macro #nature_wizards #sonya58 #tamron
Gedicht aus dem Rosen-Zyklus Die klare frische Rosenblüte streichelt mein geschlossenes Auge leicht -, als legte sie noch tausend kühle Lider, eines auf das andere, über mein heißes Lid. Und tausend Schlummer breitet sie dann über meine Täuschung hin, darunter streif ich selbst umher im Duft des Labyrinths. (Rainer Maria Rilke) #rose  #flower  #floweroftheday  #flowersofinstagram  #flowersofig  #macro  #macro_vision  #macro_drama  #pink  #macro_kings  #macro_holic  #macro_world  #botanical  #roseoftheday  #roseofinstagram  #colourful_shots  #poem  #rainermariarilke  #botanischergartenaugsburg  #botanicalgardens  #fifty_shades_of_nature  #fiftyshades_of_macro  #nature_wizards  #sonya58  #tamron 
[Apa angka 9mu?]
4+5 = 9
8+1 = 9
11-2 = 9
27÷3 = 9
3×3 = 9
Ada banyak cara untuk memperoleh hasil akhir 9. Pun dengan cita-cita kita, ada banyak cara untuk mendapatkannya. Tak harus sama seperti tetangga, saudara, atau bahkan tokoh idola.
❔Lalu bagaimana jika terlanjur mengambil jalan yang salah?
❓Hmm, seperti apakah jalan yang salah itu?
❔Bagaimana jika aku ingin 9, tapi aku terlanjur menjumlahkan angka 6 dan 7? Haruskah kuterima keadaan angka 13 sebagai hasil akhirnya?
❓Mengapa kita harus berhenti hanya karena limit yang kita buat sendiri? 6+7-4 = 9 bukan? Kita hanya perlu berusaha sedikit lagi. Dan jika angka yang kita temui dalam usaha kita bukanlah angka 4, berarti kita harus berusaha sedikit lagi, terus dan terus. Jangan hanya berhenti hanya karena sepertinya ini akan berakhir begini. Hidup bukan tentang hasil, hidup adalah proses, terus dan terus.
.
Seperti halnya metamorfosis ulat, manusia juga bermetamorfosis, namun bukan berubah dari enyuk-enyuk menjadi langsing bersayap cantik, namun dari segi yang lain, yang kita sendiri pasti lebih tau akan perubahannya. Jadi seperti apa? Kita yang memilih, bukan keadaan.
(Sok-sokan banget emang kalo ngomong 🙈 ini juga wejangan untuk diri sendiri sebenernya, hehe)
.
Teringat cerita dari kating, dulu ia bercita-cita menjadi dokter, agar saat keluarganya membutuhkan pertolongan medis, ia sendiri yang akan turun tangan. Namun takdir membawanya masuk ke STIS, kampus yang berisikan angka dan angka. Belajar sesuatu yang beda jauh dari ilmu kedokteran tak membuatnya berhenti mengejar ilmu kesehatan. Ia tetap meluangkan waktunya untuk membaca buku kesehatan, berdiskusi tentang penyakit ini itu dengan teman yang mengemban ilmu kesehatan, dsb. Eits, tapi studi statistiknya tetep jalan dong, terbukti dengan ditempatkannya beliau di kemenpan sekarang. Keren ga sih? Kagum aku tu. Balik lagi ke topik ya, lhah terus cita-cita dokternya?
.
Lanjut di kolom komentar ⬇
[Apa angka 9mu?] 4+5 = 9 8+1 = 9 11-2 = 9 27÷3 = 9 3×3 = 9 Ada banyak cara untuk memperoleh hasil akhir 9. Pun dengan cita-cita kita, ada banyak cara untuk mendapatkannya. Tak harus sama seperti tetangga, saudara, atau bahkan tokoh idola. ❔Lalu bagaimana jika terlanjur mengambil jalan yang salah? ❓Hmm, seperti apakah jalan yang salah itu? ❔Bagaimana jika aku ingin 9, tapi aku terlanjur menjumlahkan angka 6 dan 7? Haruskah kuterima keadaan angka 13 sebagai hasil akhirnya? ❓Mengapa kita harus berhenti hanya karena limit yang kita buat sendiri? 6+7-4 = 9 bukan? Kita hanya perlu berusaha sedikit lagi. Dan jika angka yang kita temui dalam usaha kita bukanlah angka 4, berarti kita harus berusaha sedikit lagi, terus dan terus. Jangan hanya berhenti hanya karena sepertinya ini akan berakhir begini. Hidup bukan tentang hasil, hidup adalah proses, terus dan terus. . Seperti halnya metamorfosis ulat, manusia juga bermetamorfosis, namun bukan berubah dari enyuk-enyuk menjadi langsing bersayap cantik, namun dari segi yang lain, yang kita sendiri pasti lebih tau akan perubahannya. Jadi seperti apa? Kita yang memilih, bukan keadaan. (Sok-sokan banget emang kalo ngomong 🙈 ini juga wejangan untuk diri sendiri sebenernya, hehe) . Teringat cerita dari kating, dulu ia bercita-cita menjadi dokter, agar saat keluarganya membutuhkan pertolongan medis, ia sendiri yang akan turun tangan. Namun takdir membawanya masuk ke STIS, kampus yang berisikan angka dan angka. Belajar sesuatu yang beda jauh dari ilmu kedokteran tak membuatnya berhenti mengejar ilmu kesehatan. Ia tetap meluangkan waktunya untuk membaca buku kesehatan, berdiskusi tentang penyakit ini itu dengan teman yang mengemban ilmu kesehatan, dsb. Eits, tapi studi statistiknya tetep jalan dong, terbukti dengan ditempatkannya beliau di kemenpan sekarang. Keren ga sih? Kagum aku tu. Balik lagi ke topik ya, lhah terus cita-cita dokternya? . Lanjut di kolom komentar ⬇