an online Instagram web viewer

#like_for_like medias

Photos

New poster by: @sunruse_stories .... شكرا ياقمر علي البوستر 💕❤... وتابعوها  بتكتب قصص حلوه اوي❤ 🍒Part :8🍒.......................... علي :متزعلش نفسك يا نديم ان شاءالله . طنط هترجع احسن من الاول ❤.......اه اللي حصل عشان تتخانق،جامد انت وهناا؟......-نديم:دي واحده مجنونه...انا اصلا قرفت منها...يا ابني نور كانت جايه تطمن علي ماما... وقعدنا انا وهي نتكلم شويه قامت اللي اسمها هنا جت فقعدت  تقول اه فجاتكم وكلام اهبل كده وقعدت تشتمني انا ونور لحد ما اتعصبت وضربتها بالقلم قامت معيطه ومشيه....بس انا بجد بجد، قرفت منها....... -علي :يا خراشي عليك يا، نديم.... ضربتها بالقلم!...... -نديم:اعمل اه يعني مش هي اللي، عصبتني وقعدت تشتم فيا..... -علي:انت كده عكيتالدنيا معاها خالص.....ان شاء الله لما طنط تقوم بسلامه هصلحكم علي بعض...... -نديم:انا بجد زهقت منها.... -علي:ياسيدي، استحمل شويه عشان تبقي مدير الاداره😉.....-نديم:ماشي.....-الممرضه:استاذ نديم....مامت، حضرتك فاقت وبتسال عليك..... -نديم:حاضر.. اتا جاي حالا 🏃.....-نديم :(مسك ايد مامته وضحك ف وشها).... الف سلامه عليكي يا احلي ام ف الدنيا😍💞.....-ناديه:كنت خايف عليا يا نديم؟.... -نديم :اكييد❤...اوعدك اني مش هيهدالي بال غير لما اعرف مين اللي عمل فيكي كده وساعتها هقطعه😣....-ناديه:مااشي يا حبيبي💓.....(ناديه خرجت من المستشفي ورجعت بيتها... وبعد كاام، يوم نديم راح لباباه)....... -حاتم:ياااه،....يا نديم اخيراً  افتكرت انك عندك اب... تسال عليه.. افرض يا سيدي، مت😔😒.....-نديم:بعد الشر عليك يا بابا ليه بتقول كده بس... كل الحكايه اني معرفتش اجي عشان مشاغل الحياه، وكده وبعدين رجعت مره البيت لقيت ماما غرقانه ف دمها..... -حاتم :بجد!.. اه اللي حصل؟!.... يتبع... يارب البارت يكون عجبكم 💞❤.... ومتنسوش تكتبولي رايكم ⬇❤❤😉.... Good 👋😍😘❤@hamaki.my.love @hamaki #story #instagram #likeforlikes #like_for_like #like_for_follow #musically #hamakima3htc #hamakians #hamaki #hamakian #hamakifans #h #insta_music #sing #singers #singer #arab #my_king #حماقي #حماقي_ولا_في_غيره_مفرحني💖 #حماقي_عن_قلوبنا_عمره_مايغيب🙈 #حماقي_هيفضل_الاول_علي_اليوتيوب #حماقي_العالم #التراس_حماقي #حماقي_قريبا_بالاسواق_والي_خايف_يروح
New poster by: @sunruse_stories .... شكرا ياقمر علي البوستر 💕❤... وتابعوها بتكتب قصص حلوه اوي❤ 🍒Part :8🍒.......................... علي :متزعلش نفسك يا نديم ان شاءالله . طنط هترجع احسن من الاول ❤.......اه اللي حصل عشان تتخانق،جامد انت وهناا؟......-نديم:دي واحده مجنونه...انا اصلا قرفت منها...يا ابني نور كانت جايه تطمن علي ماما... وقعدنا انا وهي نتكلم شويه قامت اللي اسمها هنا جت فقعدت تقول اه فجاتكم وكلام اهبل كده وقعدت تشتمني انا ونور لحد ما اتعصبت وضربتها بالقلم قامت معيطه ومشيه....بس انا بجد بجد، قرفت منها....... -علي :يا خراشي عليك يا، نديم.... ضربتها بالقلم!...... -نديم:اعمل اه يعني مش هي اللي، عصبتني وقعدت تشتم فيا..... -علي:انت كده عكيتالدنيا معاها خالص.....ان شاء الله لما طنط تقوم بسلامه هصلحكم علي بعض...... -نديم:انا بجد زهقت منها.... -علي:ياسيدي، استحمل شويه عشان تبقي مدير الاداره😉.....-نديم:ماشي.....-الممرضه:استاذ نديم....مامت، حضرتك فاقت وبتسال عليك..... -نديم:حاضر.. اتا جاي حالا 🏃.....-نديم :(مسك ايد مامته وضحك ف وشها).... الف سلامه عليكي يا احلي ام ف الدنيا😍💞.....-ناديه:كنت خايف عليا يا نديم؟.... -نديم :اكييد❤...اوعدك اني مش هيهدالي بال غير لما اعرف مين اللي عمل فيكي كده وساعتها هقطعه😣....-ناديه:مااشي يا حبيبي💓.....(ناديه خرجت من المستشفي ورجعت بيتها... وبعد كاام، يوم نديم راح لباباه)....... -حاتم:ياااه،....يا نديم اخيراً افتكرت انك عندك اب... تسال عليه.. افرض يا سيدي، مت😔😒.....-نديم:بعد الشر عليك يا بابا ليه بتقول كده بس... كل الحكايه اني معرفتش اجي عشان مشاغل الحياه، وكده وبعدين رجعت مره البيت لقيت ماما غرقانه ف دمها..... -حاتم :بجد!.. اه اللي حصل؟!.... يتبع... يارب البارت يكون عجبكم 💞❤.... ومتنسوش تكتبولي رايكم ⬇❤❤😉.... Good 👋😍😘❤@hamaki.my.love @hamaki #story  #instagram  #likeforlikes  #like_for_like  #like_for_follow  #musically  #hamakima3htc  #hamakians  #hamaki  #hamakian  #hamakifans  #h  #insta_music  #sing  #singers  #singer  #arab  #my_king  #حماقي  #حماقي_ولا_في_غيره_مفرحني 💖 #حماقي_عن_قلوبنا_عمره_مايغيب 🙈 #حماقي_هيفضل_الاول_علي_اليوتيوب  #حماقي_العالم  #التراس_حماقي  #حماقي_قريبا_بالاسواق_والي_خايف_يروح 
Маленькая щекастая девочка с большими мечтами...
#vsco #vscocam #vsco #biography #lucky #love#school #likewise #like_for_like #followmeto #followforfollow #friendship #lessons #englishlesson
Нам хорошо было, чушь все это, химия.
И не яд, и не дорога. Там не до драк.
Стерва и дурак , прикинь себе этот тандем,
Мы умирали так который день...
.
.
.
#vscocam #vsco #beauty #girls #love #life#vscolikes #major #minor #амфетамин #кдк #Vscobeautу #like_for_like #followmeto #followforfollow #sadmood
👇👇👇
⏺ Ставьте ❤❤❤
⏺ Подписывайтесь
⏺ Пишите комментарии
⏺ Отмечайте друзей
⏺ Берите фото и отмечайте нас @sueta_21_veka 🔝💪. #следуйзамной #следуй_за_мной #следуй #цитаты #отдуши #лайкзалайк #лайк #взаимныеподпоски #follow #followme #followforfollow #folllow_for_follow #follow4follow #like #likeforlike #like_for_like #like4like #likeandfollow
👇👇👇 ⏺ Ставьте ❤❤❤ ⏺ Подписывайтесь ⏺ Пишите комментарии ⏺ Отмечайте друзей ⏺ Берите фото и отмечайте нас @sueta_21_veka 🔝💪. #следуйзамной  #следуй_за_мной  #следуй  #цитаты  #отдуши  #лайкзалайк  #лайк  #взаимныеподпоски  #follow  #followme  #followforfollow  #folllow_for_follow  #follow4follow  #like  #likeforlike  #like_for_like  #like4like  #likeandfollow 
«тьмa и cвет были смeшаны в ней, 
как кофе и сливки.

адское coздaние с ангельской примесью». – 1932.

#Vscobeautу #like_for_like #followmeto #followforfollow #blackwhite #black #best_days #foreveryoung #21век #friends #summer