an online Instagram web viewer

#kembungperut medias

Photos

Hai hampa, sebarang pertanyaan boleh terus  whatsapp kami di no 👇

60125584784
60125584784
60125584784

Kami ada buat pengeposan seluruh Malaysia & cod sekitar Jitra.

#freshcarekedah #freshcaremalaysia #freshcarejitra
#minyakangin #minyakanginwangi #minyakanginfreshcare
#minyakaromaterapi
#codjitra #minyakfreshcare
#therapyoil #sakitkepala #morningsickness #kehamilan #sakitperut #masukangin #migrain #selesema #resdung #kembungperut #sakiturat #lenguh #mual #muntah #mabuklaut #mabukperjalanan #gatal #gigitanserangga #panasberangin
Hai hampa, sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp kami di no 👇 60125584784 60125584784 60125584784 Kami ada buat pengeposan seluruh Malaysia & cod sekitar Jitra. #freshcarekedah  #freshcaremalaysia  #freshcarejitra  #minyakangin  #minyakanginwangi  #minyakanginfreshcare  #minyakaromaterapi  #codjitra  #minyakfreshcare  #therapyoil  #sakitkepala  #morningsickness  #kehamilan  #sakitperut  #masukangin  #migrain  #selesema  #resdung  #kembungperut  #sakiturat  #lenguh  #mual  #muntah  #mabuklaut  #mabukperjalanan  #gatal  #gigitanserangga  #panasberangin 
Bahan Utama dalam MAYYABABY - GARLIC OIL

Bertindak sebagai anti keradangan

sesuai untuk melegakan keradangan ekzema

#mayyababy #agentmayyababy #mayyababymelaka #agentmayyababymelaka #stokismayyababy #stokismayyababymelaka #kembungperut #susahtidur #ekzema #ruam #matapanda #gigitnyamuk #melaka #jasin #ayerkeroh #kotacemerlang #mitc #bukitkatil
Bahan utama yang terdapat dalam MAYYABABY CREAM adalah GARLIC OIL

BERTINDAK SEBAGAI ANTI BAKTERIA, ANTI VIRUS 
#mayyababy #agentmayyababy #mayyababymelaka #agentmayyababymelaka #stokismayyababy #stokismayyababymelaka #kembungperut #susahtidur #ekzema #ruam #matapanda #gigitnyamuk #melaka #jasin #ayerkeroh #kotacemerlang #mitc #bukitkatil
@bapilanak buat Bunda jadi sedih ya :( apalagi batuknya sampai mengganggu, jadi pengen segera ngobatin aja deh yaa. tapi suka takut ya kalo pakai obat yg isinya kimia huhu
.
.
Alhamdulillah sih sekarang sudah ada yg simpel yaitu anatuk. Herbal anak batuk. Yang diramu dengan resep tradisional terinspirasi dari ramuan gurah yang sudah melegenda kalau urusan mengobati batuk sampai berbagai keluhan pernapasan. 😻 .
.
Sudah gitu, didalamnya terkandung maaduu + sambiloto + habatus sauda yang memacu penguatan kekebalan tubuh. Jadi, selain batuknya diobati, anatuk juga membantu supaya tubuh itu pulih cepat kekebalan tubuhnya. .
.
Harapannya, tubuhnya ndak manja, namun kedepan dia punya prajurit yang mempertahankan kesehatan tubuhnya sendiri. <3
.
Yuk, segera bantu si kecil sembuh batuk pilek anak berbagai permasalahan napasnya (sesak napas, batuk, asma, gejala tbc, flek paru) dengan herbal yang formulatornya sudah puluhan tahun di dunia pengobatan batuk. .
.
Cadangkan sekarang juga, 📷😍
.
Whatsapp / SMS= 0857 9994 3044
LINE =  @liy4943s
PIN BBM = 325 BE 6A
Anatuk datang, Insya Allah batuk pilek Hilang .

#obatbatukherbaluntukanak #bapilanak 
#obatbatukherbaluntukanakanak
#obatbatukherbaluntukanak1tahun #anatuk
#khesia #batuk #anakdemam #alergi #sakitkepala #kembungperut #propolisanak #gatal #asma #kepala #demam #periodtakteratur #antibiotik #tipspuasa #gagalginjal #glujellyoriginal #sayur #sabunpropolis #kesuburan #pengobatanalami #shakleerawang #shakleekualakangsar #shakleepetalingjaya #shakleebanting #anaksehat
@bapilanak buat Bunda jadi sedih ya :( apalagi batuknya sampai mengganggu, jadi pengen segera ngobatin aja deh yaa. tapi suka takut ya kalo pakai obat yg isinya kimia huhu . . Alhamdulillah sih sekarang sudah ada yg simpel yaitu anatuk. Herbal anak batuk. Yang diramu dengan resep tradisional terinspirasi dari ramuan gurah yang sudah melegenda kalau urusan mengobati batuk sampai berbagai keluhan pernapasan. 😻 . . Sudah gitu, didalamnya terkandung maaduu + sambiloto + habatus sauda yang memacu penguatan kekebalan tubuh. Jadi, selain batuknya diobati, anatuk juga membantu supaya tubuh itu pulih cepat kekebalan tubuhnya. . . Harapannya, tubuhnya ndak manja, namun kedepan dia punya prajurit yang mempertahankan kesehatan tubuhnya sendiri. <3 . Yuk, segera bantu si kecil sembuh batuk pilek anak berbagai permasalahan napasnya (sesak napas, batuk, asma, gejala tbc, flek paru) dengan herbal yang formulatornya sudah puluhan tahun di dunia pengobatan batuk. . . Cadangkan sekarang juga, 📷😍 . Whatsapp / SMS= 0857 9994 3044 LINE =  @liy4943s PIN BBM = 325 BE 6A Anatuk datang, Insya Allah batuk pilek Hilang . #obatbatukherbaluntukanak  #bapilanak  #obatbatukherbaluntukanakanak  #obatbatukherbaluntukanak1tahun  #anatuk  #khesia  #batuk  #anakdemam  #alergi  #sakitkepala  #kembungperut  #propolisanak  #gatal  #asma  #kepala  #demam  #periodtakteratur  #antibiotik  #tipspuasa  #gagalginjal  #glujellyoriginal  #sayur  #sabunpropolis  #kesuburan  #pengobatanalami  #shakleerawang  #shakleekualakangsar  #shakleepetalingjaya  #shakleebanting  #anaksehat 
MINYAK URUT MODEN MMG
.
Membantu melegakan ketidakselesaan seperti:
.
✅Sakit pinggang
✅Lenguh kaki
✅kejang² kaki, tangan
✅Sakit lutut dan sendi
✅Pening/sakit kepala/migrain
✅Resdung, selsema, batuk, asthma
✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang
✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di  pinggang
✅Melecur terkena air panas
✅Menghilangkan parut bersalin
✅Sakit gigi, bengkak gusi
✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin
✅ Mengecutkan jerawat.
✅Mengurangkan dengkur semasa tidur
✅Terapi bagi pesakit insomnia.
.
Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃
.
✅ 120gm/ botol
✅ Berdaftar KKM
✅ Halal
✅ Produk Bumiputra Islam
✅ Mesra solat
✅ Cepat meresap sepantas 20 saat
✅ Cepat kering
✅ Waterbase
❌ Tak berminyak, Tak melekit
.
Whatsapp Fatin 0175747735 utk fast respond.
.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #sakitdada #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #kutu #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #kulitkering
MINYAK URUT MODEN MMG . Membantu melegakan ketidakselesaan seperti: . ✅Sakit pinggang ✅Lenguh kaki ✅kejang² kaki, tangan ✅Sakit lutut dan sendi ✅Pening/sakit kepala/migrain ✅Resdung, selsema, batuk, asthma ✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang ✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di pinggang ✅Melecur terkena air panas ✅Menghilangkan parut bersalin ✅Sakit gigi, bengkak gusi ✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin ✅ Mengecutkan jerawat. ✅Mengurangkan dengkur semasa tidur ✅Terapi bagi pesakit insomnia. . Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃 . ✅ 120gm/ botol ✅ Berdaftar KKM ✅ Halal ✅ Produk Bumiputra Islam ✅ Mesra solat ✅ Cepat meresap sepantas 20 saat ✅ Cepat kering ✅ Waterbase ❌ Tak berminyak, Tak melekit . Whatsapp Fatin 0175747735 utk fast respond. . . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #sakitdada  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #kutu  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #kulitkering 
Dah hari ke -6 Syawal. 
Promosi masih berjalan.

Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana.

www.wasap.my/601112843554

Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu.
 Masih ada peluang lagi ni.
Dah hari ke -6 Syawal. Promosi masih berjalan. Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana. www.wasap.my/601112843554 Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu. Masih ada peluang lagi ni.
Dah hari ke -6 Syawal. 
Promosi masih berjalan.

Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana.

www.wasap.my/601112843554

Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu.
Dah hari ke -6 Syawal. Promosi masih berjalan. Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana. www.wasap.my/601112843554 Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu.
Dah hari ke -6 Syawal. 
Promosi masih berjalan.

Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana.

www.wasap.my/601112843554

Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu.
Dah hari ke -6 Syawal. Promosi masih berjalan. Ada botol 50ml pulak yang senang dibawa ke mana mana. www.wasap.my/601112843554 Hari ini boleh pick up di Marang Terengganu.
Alhamdulillah, pening kepala pun lega lepas sapu MMG😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Travel size pun ada, RM27 je sebotol (50g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
Alhamdulillah, pening kepala pun lega lepas sapu MMG😍 . . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Travel size pun ada, RM27 je sebotol (50g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT)
. 
Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu.
.
Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga.
.
Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan.
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT) . Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu. . Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga. . Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan.
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT)
.
.
Kegunaan : Untuk si comel yang menghadapi kembung perut dan tidak selesa
.
Antara perkara yang selalu terjadi pada si comel merupakan masalah kembung perut. Kalau nampak si comel mempunyai simtom ini, gunakan Narinar TT.
.
Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu.
.
Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga.
.
Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan.
.
.
Si comel kembung perut? Sapukan sahaja dengan Narinar TT.
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT) . . Kegunaan : Untuk si comel yang menghadapi kembung perut dan tidak selesa . Antara perkara yang selalu terjadi pada si comel merupakan masalah kembung perut. Kalau nampak si comel mempunyai simtom ini, gunakan Narinar TT. . Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu. . Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga. . Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan. . . Si comel kembung perut? Sapukan sahaja dengan Narinar TT.
Tips Mengobati Batuk Pilek Dari @bapilanak .
.
Pengobatan alternatif lain yang bisa dicoba, yaitu dengan merebus Daun sirih, lalu tambahkan beberapa potong jahe. 😍 😊
.
Minum air rebusan tersebut secara teratur, hingga gatal-gatal pada tenggorokan tidak terasa lagi. .
.
Air rebusan daun sirih itu sangat manjur meringankan batuk dan kandungan jahenya memberikan efek hangat pada tenggorokan dan mulut. 😷
.
Jangan lupa, agar buah hati bisa tumbuh kembang dengan lancar, dia butuh selalu sehat.
.
Jika ada #bapilanak , batuk pilek, baik berdahak atau tidak berdahak, pastikan selalu cadangan Anatuk ya. :D
.
Anatuk herbal tradisional yang sangat efektif dan aman untuk membantu menyembuhkan batuk pilek pada anak.
.
Cadangkan selalu, Order melalui :
Whatsapp / SMS= 0857 9994 3044
.

#obatbatukherbaluntukanak2tahun
#obatbatukherbaluntukanakanak
#obatbatukherbaluntukanak1tahun #maduanatuk
#khesia #batuk #alergi #kembungperut #propolisanak #gatal #asma #dayatahantubuh #demam #jantung #kepala #obatlukabakar #solusimasalahkulit #amooreadep #nuamooreadep #amooreaindonesia #nuamooreaseries #amanuntukbumil #flu #produkaman  #perawatanbumil #perawatanherbal #serumalami #batukanak #batukaras
Tips Mengobati Batuk Pilek Dari @bapilanak . . Pengobatan alternatif lain yang bisa dicoba, yaitu dengan merebus Daun sirih, lalu tambahkan beberapa potong jahe. 😍 😊 . Minum air rebusan tersebut secara teratur, hingga gatal-gatal pada tenggorokan tidak terasa lagi. . . Air rebusan daun sirih itu sangat manjur meringankan batuk dan kandungan jahenya memberikan efek hangat pada tenggorokan dan mulut. 😷 . Jangan lupa, agar buah hati bisa tumbuh kembang dengan lancar, dia butuh selalu sehat. . Jika ada #bapilanak  , batuk pilek, baik berdahak atau tidak berdahak, pastikan selalu cadangan Anatuk ya. :D . Anatuk herbal tradisional yang sangat efektif dan aman untuk membantu menyembuhkan batuk pilek pada anak. . Cadangkan selalu, Order melalui : Whatsapp / SMS= 0857 9994 3044 . #obatbatukherbaluntukanak2tahun  #obatbatukherbaluntukanakanak  #obatbatukherbaluntukanak1tahun  #maduanatuk  #khesia  #batuk  #alergi  #kembungperut  #propolisanak  #gatal  #asma  #dayatahantubuh  #demam  #jantung  #kepala  #obatlukabakar  #solusimasalahkulit  #amooreadep  #nuamooreadep  #amooreaindonesia  #nuamooreaseries  #amanuntukbumil  #flu  #produkaman  #perawatanbumil  #perawatanherbal  #serumalami  #batukanak  #batukaras 
🔥PROMOSI HEBAT🔥
.
Sempena ulang tahun ke-4 perniagaan IVMist.
.
Harga runcit kami bagi diskaun 52% untuk produk #IVKids.. Fuh!!!
.
Pek ini sangat terhad. 3 Botol dalam 1 kotak.
.
Sangat jimat, anda wajib rebut peluang ini sekarang.
.
WHATSAPP 0169381686
@
Klik www.wasap.my/60169381686 .
#ivkids #minyakbayi #babyoil #firstaidkit #bayibatukselsema #ruam #kembungperut #bazaaronlinemalaysia #feldatersang #Jengka23
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT)
.
Kegunaan : Untuk si comel yang menghadapi kembung perut dan tidak selesa
.
Antara perkara yang selalu terjadi pada si comel merupakan masalah kembung perut. Kalau nampak si comel mempunyai simtom ini, gunakan Narinar TT.
.
Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu.
.
Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga.
.
Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan.
.
.
Si comel kembung perut? Sapukan sahaja dengan Narinar TT. Nak dapatkannya? Wasap 0138017699

#sakitperut
#kembungperut
Bayi Kembung Perut ? Gunakan Narinar Tummy Therapy (TT) . Kegunaan : Untuk si comel yang menghadapi kembung perut dan tidak selesa . Antara perkara yang selalu terjadi pada si comel merupakan masalah kembung perut. Kalau nampak si comel mempunyai simtom ini, gunakan Narinar TT. . Campuran pati tumbuhan seperti serai wangi, aloe vera, pappermint, lemon, halia sungguh berkesan untuk membantu melegakan ketidak selesaan perut si comel. Sama macam mak dan nenek kita gunakan dulu-dulu. . Serai wangi akan melegakan sistem pencernaan bayi dan mommies. Ia juga sesuai digunakan untuk melindungi kulit gebu si comel dari gigitan serangga. . Selain aloe vera baik untuk melembutkan kulit ia juga kaya dengan antioksida yang mampu melegakan sembelit. Sapu NARINAR TT arah jam di perut bayi dengan urutan membulat sebanyak 3 pusingan. . . Si comel kembung perut? Sapukan sahaja dengan Narinar TT. Nak dapatkannya? Wasap 0138017699 #sakitperut  #kembungperut 
Alhamdulillah lenguh lenguh pun dah hilang dengan MMG. Legaa😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 0175948890(link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). .
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT .
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur  #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang
Alhamdulillah lenguh lenguh pun dah hilang dengan MMG. Legaa😍 . . Nak cuba? Whatsapp 0175948890(link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang 
Alhamdulillah lenguh kaki lega lepas sapu MMG. .
Nak cuba? Whatsapp 0175948890(link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.

#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur  #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang
Alhamdulillah lenguh kaki lega lepas sapu MMG. . Nak cuba? Whatsapp 0175948890(link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang 
CUTI RAYA

Masa nak ambil cuti raya tak boleh ambil banyak-banyak. Sebab cuti memang dah habis bila jaga anak tak sihat dulu. Nursery memang tak nak jaga anak yang sakit. .
Kene la ambil EL. Muka anak comel sangat bila kita tengok dia senyum gembira. Boleh hilang penat bila lihat senyumannya. Tapi bila dia tak sihat, nak kerja pun rasa tak tenang. .
Allhamdulillah lepas ada NARINAR di rumah tak perlu ambil cuti lagi. Raya pun dapat cuti lama-lama bergembira bersama sanak saudara. Mak di kampung yang jarang sangat dapat jumpa boleh la luangkan masa sikit bawa mak ziarah sanak saudara.

Anak selsema?
NARINAR FT kan ada.

www.wasap.my/60132520725

Cod marang, kuala terengganu

#narinar # narinartseries #flutherapy #tummytheraphy #sleeptheraphy #selsema #batuk #demam #barangbabymurah #barangbudakmurah #tantrum #insomnia #kembungperut #colic
CUTI RAYA Masa nak ambil cuti raya tak boleh ambil banyak-banyak. Sebab cuti memang dah habis bila jaga anak tak sihat dulu. Nursery memang tak nak jaga anak yang sakit. . Kene la ambil EL. Muka anak comel sangat bila kita tengok dia senyum gembira. Boleh hilang penat bila lihat senyumannya. Tapi bila dia tak sihat, nak kerja pun rasa tak tenang. . Allhamdulillah lepas ada NARINAR di rumah tak perlu ambil cuti lagi. Raya pun dapat cuti lama-lama bergembira bersama sanak saudara. Mak di kampung yang jarang sangat dapat jumpa boleh la luangkan masa sikit bawa mak ziarah sanak saudara. Anak selsema? NARINAR FT kan ada. www.wasap.my/60132520725 Cod marang, kuala terengganu #narinar  # narinartseries #flutherapy  #tummytheraphy  #sleeptheraphy  #selsema  #batuk  #demam  #barangbabymurah  #barangbudakmurah  #tantrum  #insomnia  #kembungperut  #colic 
Raya- raya ni  tak hengat jalan balik rumah..sampai kaki pun dah naik lenguh. Perut plak dah penuh...silap makan pulak angin bertamu...huhuuu

Tapi xpe pembantu setia sentiasa ada di sisi. Sebab dia tau dia sangat diperlukan masa-masa kecemasan cenggini. 
Sape dia ni?

#0137796676inaSZS 
#buanganginbadan 
#lenguh 
#kembungperut 
#pelbagaiguna 
#bestfriend
Mak saudara kita pon, sempat grab satu unit masa beraya hari tu

Memang dah jadi pilihan ibu2 sekarang ni

Fungsi 5 dalam 1 
Klik link kat bio untuk wasap tau

#mayyababy #agentmayyababy #mayyababymelaka #agentmayyababymelaka #stokismayyababy #stokismayyababymelaka #kembungperut #susahtidur #ekzema #ruam #matapanda #gigitnyamuk #melaka #jasin #ayerkeroh #kotacemerlang #mitc #bukitkatil
Kakak yang beli ni anak beliau ada ekzema tau

Alhamdulillah, anak beliau selesa dengan krim ni

Tak ada steroid tau MAYYABABY ni

Klik Link kat bio untuk wasap tau

#mayyababy #agentmayyababy #mayyababymelaka #agentmayyababymelaka #stokismayyababy #stokismayyababymelaka #kembungperut #susahtidur #ekzema #ruam #matapanda #gigitnyamuk #melaka #jasin #ayerkeroh #kotacemerlang #mitc #bukitkatil
Tq beli dengan kami. Sekali 3 kotak Sis ni beli tau

Memang la berbaloi sbb beli lebih dari satu unit ada diskaun tau tau

Klik link kat bio utk wasap tau

#mayyababy #agentmayyababy #mayyababymelaka #agentmayyababymelaka #stokismayyababy #stokismayyababymelaka #kembungperut #susahtidur #ekzema #ruam #matapanda #gigitnyamuk #melaka #jasin #ayerkeroh #kotacemerlang #mitc #bukitkatil
Gembiranya dapat feedback POSITIF dari MMG LOVERS!

GATAL GATAL BERANSUR PULIH !
Memang setiap rumah wajib ada MMG

Lagiiiii lah sekarang tengah ade XTRA GRAM berbaloi baloi.

Hanya IKHTIAR
www.wasap.my/60108304934/MMGSTYLE
💖

#MMGSuperStyle
#TEL #MMGJohor

#lenguhkaki
#kremkaki
#losyenkayuputihMMG
#teamecahlaju
#losyenurutwaterbasedmmg 
#marvelousmassagegel 
#minyakanginMMG 
#losyenpanasMMG
#lenguh
#kembungperut
#losyenbaby 
#batuklama
#losyenkayuputih
#dropshipmmg
#teamecahlajulaju
Gembiranya dapat feedback POSITIF dari MMG LOVERS! GATAL GATAL BERANSUR PULIH ! Memang setiap rumah wajib ada MMG Lagiiiii lah sekarang tengah ade XTRA GRAM berbaloi baloi. Hanya IKHTIAR www.wasap.my/60108304934/MMGSTYLE 💖 #MMGSuperStyle  #TEL  #MMGJohor  #lenguhkaki  #kremkaki  #losyenkayuputihMMG  #teamecahlaju  #losyenurutwaterbasedmmg  #marvelousmassagegel  #minyakanginMMG  #losyenpanasMMG  #lenguh  #kembungperut  #losyenbaby  #batuklama  #losyenkayuputih  #dropshipmmg  #teamecahlajulaju 
Gembiranya dapat feedback POSITIF dari MMG LOVERS!

Lukanya BERCANTUM!
Memang setiap rumah wajib ada MMG

Lagiiiii lah sekarang tengah ade XTRA GRAM berbaloi baloi.

Hanya IKHTIAR
www.wasap.my/60108304934/MMGSTYLE
💖

#MMGSuperStyle
#TEL #MMGPerak

#lenguhkaki
#kremkaki
#losyenkayuputihMMG
#teamecahlaju
#losyenurutwaterbasedmmg 
#marvelousmassagegel 
#minyakanginMMG 
#losyenpanasMMG
#lenguh
#kembungperut
#losyenbaby 
#batuklama
#losyenkayuputih
#dropshipmmg
#teamecahlajulaju
Gembiranya dapat feedback POSITIF dari MMG LOVERS! Lukanya BERCANTUM! Memang setiap rumah wajib ada MMG Lagiiiii lah sekarang tengah ade XTRA GRAM berbaloi baloi. Hanya IKHTIAR www.wasap.my/60108304934/MMGSTYLE 💖 #MMGSuperStyle  #TEL  #MMGPerak  #lenguhkaki  #kremkaki  #losyenkayuputihMMG  #teamecahlaju  #losyenurutwaterbasedmmg  #marvelousmassagegel  #minyakanginMMG  #losyenpanasMMG  #lenguh  #kembungperut  #losyenbaby  #batuklama  #losyenkayuputih  #dropshipmmg  #teamecahlajulaju 
ASSALAMUALAIKUM

SELAMAT PAGI
SELAMAT HARI RAYA

Dah kerja ke ari ni? Ke cuti lagi korang?

Raya raya pun kedai kecil narinar & penyedut hingus still buka tau

Nak stok ? Rojer je haa

#narinar #narinartseries #flutherapy #tummytheraphy #sleeptheraphy #penyeduthingus #nasalaspirator #selsema #batuk #colic #kembungperut #tantrum #insomnia #stress #codraya #marang #terengganu
Malam² kalau anak asyik nanges je...walau dh bg susu, keadaan tak panas, dh tukar lampin...cuba cek perut anak tu ada kembung ke tak. Hok mana ada masalah anak kembung malam² ni payah sikit la nak surut nanges..satu kampong dengar.

Apa kata akak² ibu² sapu sikit #effenzee ni kat perut anak. Insyallah sekejaaaap aje dia diam dan surut kembung nya.

Tak caye ke??? Ni lah #losyenajaib tak panas tak melekit tak pedih..bayi pun boleh guna. Memang #mustajab. Haruslah 1rumah 1losyen effenzee. Jangan lupa wasap 011-21973066 taw. Stok terhad jangan terlambat.

#TeamNira
#EffenzeeMyracleLotion
#LosyenKurusSejukWangi
#effenzeemurah #kembungperut  #minyakbayi  #minyakibudananak
Malam² kalau anak asyik nanges je...walau dh bg susu, keadaan tak panas, dh tukar lampin...cuba cek perut anak tu ada kembung ke tak. Hok mana ada masalah anak kembung malam² ni payah sikit la nak surut nanges..satu kampong dengar. Apa kata akak² ibu² sapu sikit #effenzee  ni kat perut anak. Insyallah sekejaaaap aje dia diam dan surut kembung nya. Tak caye ke??? Ni lah #losyenajaib  tak panas tak melekit tak pedih..bayi pun boleh guna. Memang #mustajab . Haruslah 1rumah 1losyen effenzee. Jangan lupa wasap 011-21973066 taw. Stok terhad jangan terlambat. #TeamNira  #EffenzeeMyracleLotion  #LosyenKurusSejukWangi  #effenzeemurah  #kembungperut  #minyakbayi  #minyakibudananak 
Semalam agak stress.
Dari Batu Pahat ke Sg.Besar, menahan sakit perut. 
Tapi susah sangat nak membuang.

Sampai tahap sakit kepala sebab susah membuang. Air masak dh teguk banyak. Buah pun dah makan.

Bila sampai kampung in law, terus capai digize ni. 
Just one drop, sapu pada pusat.

Akhirnya, tak sampai 5minit, semuanya berjalan lancar.
Lega!

Eo digize ni ada dalam set PSK.
Nak beli loose boleh, nak belian jimat (set psk) pun boleh.

#yleofifi
#yleomalaysia
#essentialoils
#pskoils
#iloveyleo
#natural
#aromaterapi
#eomurah
#sayajualessentialoils
#yleo_bandarsaujanaputra
#yleo_putraheight
#yleo_kelanajaya
#bspskypark
#bandarsaujanaputra
#bspavenue
#kelanajaya
#OhanaOilers
#sembelit
#ciritbirit
#kembungperut
#eodigize
Semalam agak stress. Dari Batu Pahat ke Sg.Besar, menahan sakit perut. Tapi susah sangat nak membuang. Sampai tahap sakit kepala sebab susah membuang. Air masak dh teguk banyak. Buah pun dah makan. Bila sampai kampung in law, terus capai digize ni. Just one drop, sapu pada pusat. Akhirnya, tak sampai 5minit, semuanya berjalan lancar. Lega! Eo digize ni ada dalam set PSK. Nak beli loose boleh, nak belian jimat (set psk) pun boleh. #yleofifi  #yleomalaysia  #essentialoils  #pskoils  #iloveyleo  #natural  #aromaterapi  #eomurah  #sayajualessentialoils  #yleo_bandarsaujanaputra  #yleo_putraheight  #yleo_kelanajaya  #bspskypark  #bandarsaujanaputra  #bspavenue  #kelanajaya  #OhanaOilers  #sembelit  #ciritbirit  #kembungperut  #eodigize 
KEMBUNG PERUT HILANG DALAM MASA 5 MINIT

Raya nie banyaknye juadah yang terhidang. Hari ni terkena kembung perut😅😅. Makan lambat sangat. Timing lari daa. 
Terus laju je sapu Narinar Tummytheraphy. Sapu je kat perut. Sekejap je nampak dah responsenye. 
Legaaa ha. Bukan baby kecil je kena kembung perut. Dewasa pun boley kena tau. 
Barulah syok raya kan😀😀. Nak join COD? Area marang terenganu. Rojer je.

www.wasap.my/60132520725

#narinar # narinartseries #tummytheraphy #kembungperut #colic #ciritbirit #codraya  #marang #terengganu #serai #lemon #baby #dewasa #barangbabymurah #barangbudakmurah #firstaidkit #terapikanjerr #terapikits
KEMBUNG PERUT HILANG DALAM MASA 5 MINIT Raya nie banyaknye juadah yang terhidang. Hari ni terkena kembung perut😅😅. Makan lambat sangat. Timing lari daa. Terus laju je sapu Narinar Tummytheraphy. Sapu je kat perut. Sekejap je nampak dah responsenye. Legaaa ha. Bukan baby kecil je kena kembung perut. Dewasa pun boley kena tau. Barulah syok raya kan😀😀. Nak join COD? Area marang terenganu. Rojer je. www.wasap.my/60132520725 #narinar  # narinartseries #tummytheraphy  #kembungperut  #colic  #ciritbirit  #codraya  #marang  #terengganu  #serai  #lemon  #baby  #dewasa  #barangbabymurah  #barangbudakmurah  #firstaidkit  #terapikanjerr  #terapikits 
Raye ni wajib ditemani si pinky MMG ni tau. 
Haa makan macam macam tu standby le cik ceri beri singgah. Hehe

Memang sesuai sangat sapu MMG ni waktu tu. InshaaAllah melegakan. 😍

Cirit birit lega, tu semua kerja minyak kayu putih dan aloe vera la tu. 
Best kan dengan Minyak Urut Moden MMG ni. 💋

0127976179
0127976179

#babyMMG #syawal #syawal2018 #rayakansebulan #MinyakUrutModenMMG #mirathsw #ajimaura #instagram #instashop #bazarpaknil #kembungperut #ciritbirit
Raya2 ni siapa yang terlebih makan pulut & lemang tu mesti ada masalah kembung perut, mual & muntah2. .
.
Semalam aje Shikin dah jumpa 3 kes.
.
.
Nak tau yang mana boleh tolong settlekan masalah tu? Tuuu yang kiri skali tu. Yang posing senget skit tu 😄
.
.
Peppermint Ginger Plus namanya.. lepas dissolve tablet ni dlm air, minum. Mesti angin berebut2 nak keluar 😆 Lepas tu boleh smbung makan balik 🤣🤣🤣
.
.
#shikinshaklee 
#peppermintgingerplus 
#kembungperut 
#angin
Raya2 ni siapa yang terlebih makan pulut & lemang tu mesti ada masalah kembung perut, mual & muntah2. . . Semalam aje Shikin dah jumpa 3 kes. . . Nak tau yang mana boleh tolong settlekan masalah tu? Tuuu yang kiri skali tu. Yang posing senget skit tu 😄 . . Peppermint Ginger Plus namanya.. lepas dissolve tablet ni dlm air, minum. Mesti angin berebut2 nak keluar 😆 Lepas tu boleh smbung makan balik 🤣🤣🤣 . . #shikinshaklee  #peppermintgingerplus  #kembungperut  #angin 
GOUT❗GOUT❗GOUT❗

Makan Makan Makan sepanjang menyambut Hari Raya Aidilfitri jer kan❗
.
.
"..Rasa kaki macam nak meletoppp.. aduhh.."
.
"..Rasa nak ambik Pisau potong je kaki ni.."
.
MAKAN pilkiller , injections pun Tak JALAN.
.
.
MUJUR ADA CEHART❗ 
Tgh2 malam , Tgh drive.. JIKA di biarkan boleh merosakkan BUAH PINGGANG & mendatangkan masalah jantung juga stroke. 
Malah paling bahaya boleh membawa Maut !!!😲😲
.

TETAPI.. . 🔊 Kami Ada SOLUSI yg akan buat ANDA rasa gembira & LEGA..."CEHART" .. KAYA dengan MINERALS Semulajadi mengikis ASID/TOKSIN yg berlebihan dgn cepat SECARA Semulajadi. 
THE BEST HEALING.

JOM LENYAPKAN ASID/TOKSIN yang bersarang pada Tulang, saraf & Sendi ANDA. 
Wang yg ANDA belanjakan untuk CEHART.. sangat BERBALOIIIII❗

Jom ikhtiar & jadikN amalan ============================================ WHATSAPP "GOUT" d link d bawah dan dptkan FREE GIFT TERHAD UNTUK 30 PEMBELI TERAWAL⤵️ wasap.my/0122905886
wasap.my/0129058898

Like Page fb kami➡️Paka Sehat

https://m.facebook.com/zlyendracollection/?tsid=0.4693015956246285&source=result

Follow ig kami➡️Paka Sehat
.
.
#detoks #agenstokis #modalrendah #terhad #phbalanced #perokok #cepat #gastrik #asid #usus #pemulihan #mampumilik #promosi #toksid #rawatmenyeluruh #cuci #sakituluhati #kembungperut #sembelit #lancar #trustedseller #gaut
GOUT❗GOUT❗GOUT❗ Makan Makan Makan sepanjang menyambut Hari Raya Aidilfitri jer kan❗ . . "..Rasa kaki macam nak meletoppp.. aduhh.." . "..Rasa nak ambik Pisau potong je kaki ni.." . MAKAN pilkiller , injections pun Tak JALAN. . . MUJUR ADA CEHART❗ Tgh2 malam , Tgh drive.. JIKA di biarkan boleh merosakkan BUAH PINGGANG & mendatangkan masalah jantung juga stroke. Malah paling bahaya boleh membawa Maut !!!😲😲 . TETAPI.. . 🔊 Kami Ada SOLUSI yg akan buat ANDA rasa gembira & LEGA..."CEHART" .. KAYA dengan MINERALS Semulajadi mengikis ASID/TOKSIN yg berlebihan dgn cepat SECARA Semulajadi. THE BEST HEALING. JOM LENYAPKAN ASID/TOKSIN yang bersarang pada Tulang, saraf & Sendi ANDA. Wang yg ANDA belanjakan untuk CEHART.. sangat BERBALOIIIII❗ Jom ikhtiar & jadikN amalan ============================================ WHATSAPP "GOUT" d link d bawah dan dptkan FREE GIFT TERHAD UNTUK 30 PEMBELI TERAWAL⤵️ wasap.my/0122905886 wasap.my/0129058898 Like Page fb kami➡️Paka Sehat https://m.facebook.com/zlyendracollection/?tsid=0.4693015956246285&source=result Follow ig kami➡️Paka Sehat . . #detoks  #agenstokis  #modalrendah  #terhad  #phbalanced  #perokok  #cepat  #gastrik  #asid  #usus  #pemulihan  #mampumilik  #promosi  #toksid  #rawatmenyeluruh  #cuci  #sakituluhati  #kembungperut  #sembelit  #lancar  #trustedseller  #gaut 
Assalamualaikum deariess.
.
Dikesempatan ni kaksha nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin untuk semua khususnya buat semua kesayangan @tasneemnaturel_ashar.
.
Semoga Madrasah Ramadhan kali ni mengajar kita 1001 kebaikan dan semoga dipertemukan dengan Ramadhan akan datang :).
.
Salam sayang dari kaksha & team. Maafkan kaksha diatas segala kekurangan dan kesilapan sepanjang kita berurusan
Assalamualaikum deariess. . Dikesempatan ni kaksha nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin untuk semua khususnya buat semua kesayangan @tasneemnaturel_ashar. . Semoga Madrasah Ramadhan kali ni mengajar kita 1001 kebaikan dan semoga dipertemukan dengan Ramadhan akan datang :). . Salam sayang dari kaksha & team. Maafkan kaksha diatas segala kekurangan dan kesilapan sepanjang kita berurusan
Jangan sampai dihari yg Fitri masalah pencernaan mengganggu anda untuk bersilahturahmi ke semua kerabat anda. Enzymineral menetralkan asam lambung dan gastro pada lambung anda. Sangat membantu untuk mengatasi keluhan pada pencernaan anda yg bermasalah. Jangan biarkan anda berlama-lama tersiksa dengan sakit lambung/maag, segera konsumsi produk HDI Enzymineral, lengkap dengan Propolis, Pollenergy dan Royal Jelly plus Enzym dalam 1 tablet yang berguna bagi pencernaan anda yg bermasalah. 
Pemesanan melalui WA : 08158870988.
+ FREE Konsultasi Dokter

#gastritis #asamlambung #problem pencernaan #sehat #makanankesehatan #enzymes #foodsupplement #natural #naturalfood #kembungperut #hdi #maag #solusimaag
Jangan sampai dihari yg Fitri masalah pencernaan mengganggu anda untuk bersilahturahmi ke semua kerabat anda. Enzymineral menetralkan asam lambung dan gastro pada lambung anda. Sangat membantu untuk mengatasi keluhan pada pencernaan anda yg bermasalah. Jangan biarkan anda berlama-lama tersiksa dengan sakit lambung/maag, segera konsumsi produk HDI Enzymineral, lengkap dengan Propolis, Pollenergy dan Royal Jelly plus Enzym dalam 1 tablet yang berguna bagi pencernaan anda yg bermasalah. Pemesanan melalui WA : 08158870988. + FREE Konsultasi Dokter #gastritis  #asamlambung  #problem  pencernaan #sehat  #makanankesehatan  #enzymes  #foodsupplement  #natural  #naturalfood  #kembungperut  #hdi  #maag  #solusimaag 
Fii amanillah yg mudik lebaran.. Semoga Allah SWT pertemukan dgn keluarga dan handai taulan dalam keadaan sebaik-baiknya.. Sehat-sehat.. Musti ingat herba yg perlu dibawa utk menjaga kesehatan & keselamatan selama perjalanan :

MPH
minyak seribu manfaat.. Di jalan kembung, masuk angin, maag kambuh, bahkan luka luar, atau dipakai sebelum berangkat sebagai penangkal angin & menghangatkan badan.

RADIXKU & PERMEN RADIX
menemani sepanjang perjalanan mudik, menjaga stamina tubuh dan memberikan energi instan seketika. Jd saat mulai lelah, mengantuk, menepi sebentar, olahraga ringan, lalu seduh RADIXKU, shake/kocok sambil lafadzkan al fatihah tartil, bismillah.. Biidznillah.. Jantung sehat.. Mata segar.. Darah lancar.. Siap lanjutkan perjalanan.. HERBA TUJU ANGIN
angin yg diam tak keluar dalam tubuh dapat berbahaya. Jika kondisi sampai MPH pun belum Allah izinkan sbg solusi, insya Allah dgn HTA angin segera was wes wos dr tubuh.
Kembung atau bahkan sesak karena angin biidznillah hilang segera.
Buka kapsul HTA, masukkan dalam botol, campurkan air biasa/hangat lbh baik, shake/kocok sambil lafadzkan alfatihah..
Minum.. Insya Allah tak sampai 5 menit angin sudah kabuurr... RADIX PASTA GIGI
selain sbg pasta gigi, RPG juga bisa digunakan saat emergency, oles RPG pada luka akan mempercepat proses pengeringan luka.
Bawa RPG banyak2 sbg oleh2 utk sodara2 di kampung.

ANTIDOT
Untuk kampung yg masih banyak sawah/ladang, banyak ular berkeliaran, herba apa yg dengan cepat dapat mengatasi bisa/racun ular tsb? Inilah dia: antidot.

Hadiahkan utk emak bapak paman bibi di kampung agar selamat terjaga mengatasi bisa/racun ular atw binatang bisa lainnya.. Selamat mudik.. Semoga tetap bisa fokus maksimal di hari terakhir Ramadhan.

Semoga Allah menerima ibadah dan mengampuni kita.. اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّى 
Allahumma innaka 'afuwwun tuhibbul afwa fa'fu 'anni

Ya Allah sesungguhnya Engkau Maha Pemaaf yang menyukai permintaan maaf, maafkanlah aku

#mudik #mudik2018 #lebaran #lailatulqadr #idulfitri #ramadan2018 #ramadhan #kembungperut #masukangin #luka #racun
Fii amanillah yg mudik lebaran.. Semoga Allah SWT pertemukan dgn keluarga dan handai taulan dalam keadaan sebaik-baiknya.. Sehat-sehat.. Musti ingat herba yg perlu dibawa utk menjaga kesehatan & keselamatan selama perjalanan : MPH minyak seribu manfaat.. Di jalan kembung, masuk angin, maag kambuh, bahkan luka luar, atau dipakai sebelum berangkat sebagai penangkal angin & menghangatkan badan. RADIXKU & PERMEN RADIX menemani sepanjang perjalanan mudik, menjaga stamina tubuh dan memberikan energi instan seketika. Jd saat mulai lelah, mengantuk, menepi sebentar, olahraga ringan, lalu seduh RADIXKU, shake/kocok sambil lafadzkan al fatihah tartil, bismillah.. Biidznillah.. Jantung sehat.. Mata segar.. Darah lancar.. Siap lanjutkan perjalanan.. HERBA TUJU ANGIN angin yg diam tak keluar dalam tubuh dapat berbahaya. Jika kondisi sampai MPH pun belum Allah izinkan sbg solusi, insya Allah dgn HTA angin segera was wes wos dr tubuh. Kembung atau bahkan sesak karena angin biidznillah hilang segera. Buka kapsul HTA, masukkan dalam botol, campurkan air biasa/hangat lbh baik, shake/kocok sambil lafadzkan alfatihah.. Minum.. Insya Allah tak sampai 5 menit angin sudah kabuurr... RADIX PASTA GIGI selain sbg pasta gigi, RPG juga bisa digunakan saat emergency, oles RPG pada luka akan mempercepat proses pengeringan luka. Bawa RPG banyak2 sbg oleh2 utk sodara2 di kampung. ANTIDOT Untuk kampung yg masih banyak sawah/ladang, banyak ular berkeliaran, herba apa yg dengan cepat dapat mengatasi bisa/racun ular tsb? Inilah dia: antidot. Hadiahkan utk emak bapak paman bibi di kampung agar selamat terjaga mengatasi bisa/racun ular atw binatang bisa lainnya.. Selamat mudik.. Semoga tetap bisa fokus maksimal di hari terakhir Ramadhan. Semoga Allah menerima ibadah dan mengampuni kita.. اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّى Allahumma innaka 'afuwwun tuhibbul afwa fa'fu 'anni Ya Allah sesungguhnya Engkau Maha Pemaaf yang menyukai permintaan maaf, maafkanlah aku #mudik  #mudik2018  #lebaran  #lailatulqadr  #idulfitri  #ramadan2018  #ramadhan  #kembungperut  #masukangin  #luka  #racun 
SWITCH GEL DOKTOR PAKAR GASTRIK ANDA😊
.
Terbukti melegakan gastrik anda seawal 10 MINIT😊
.
PROMOSI DISKAUN TAK MASUK AKAL jika korang order dalam link!!!, korang just buka page instagram @switch_gel kami dan tekan link dibawah ini 😊👇👇👇
.
www.cegahgastrik.weebly.com
.
#switchgel #gastrik #doktorgastrik #gastrikhilang #sakitgastrik #gerd #ulser #pedihuluhati #kembungperut #angindalambadan #sesaknafas #ubatgastrik #penawargastrik #sembuhgastrik #tipsgastrik #gaviscon #sakitperut #haw-fi #sakitdada #shaklee #esp #esssens #alkalisinggreenplus #alkalising #alkalisingformula #agp #qrawater #ubatgerd #penawargerd #anxiety
SWITCH GEL DOKTOR PAKAR GASTRIK ANDA😊 . Terbukti melegakan gastrik anda seawal 10 MINIT😊 . PROMOSI DISKAUN TAK MASUK AKAL jika korang order dalam link!!!, korang just buka page instagram @switch_gel kami dan tekan link dibawah ini 😊👇👇👇 . www.cegahgastrik.weebly.com . #switchgel  #gastrik  #doktorgastrik  #gastrikhilang  #sakitgastrik  #gerd  #ulser  #pedihuluhati  #kembungperut  #angindalambadan  #sesaknafas  #ubatgastrik  #penawargastrik  #sembuhgastrik  #tipsgastrik  #gaviscon  #sakitperut  #haw -fi #sakitdada  #shaklee  #esp  #esssens  #alkalisinggreenplus  #alkalising  #alkalisingformula  #agp  #qrawater  #ubatgerd  #penawargerd  #anxiety 
SWITCH GEL DOKTOR PAKAR GASTRIK ANDA😊
.
Terbukti melegakan gastrik anda seawal 10 MINIT😊
.
PROMOSI DISKAUN TAK MASUK AKAL jika korang order dalam link!!!, korang just buka page instagram @switch_gel kami dan tekan link dibawah ini 😊👇👇👇
.
www.cegahgastrik.weebly.com
.
#switchgel #gastrik #doktorgastrik #gastrikhilang #sakitgastrik #gerd #ulser #pedihuluhati #kembungperut #angindalambadan #sesaknafas #ubatgastrik #penawargastrik #sembuhgastrik #tipsgastrik #gaviscon #sakitperut #haw-fi #sakitdada #shaklee #esp #esssens #alkalisinggreenplus #alkalising #alkalisingformula #agp #qrawater #ubatgerd #penawargerd #anxiety
SWITCH GEL DOKTOR PAKAR GASTRIK ANDA😊 . Terbukti melegakan gastrik anda seawal 10 MINIT😊 . PROMOSI DISKAUN TAK MASUK AKAL jika korang order dalam link!!!, korang just buka page instagram @switch_gel kami dan tekan link dibawah ini 😊👇👇👇 . www.cegahgastrik.weebly.com . #switchgel  #gastrik  #doktorgastrik  #gastrikhilang  #sakitgastrik  #gerd  #ulser  #pedihuluhati  #kembungperut  #angindalambadan  #sesaknafas  #ubatgastrik  #penawargastrik  #sembuhgastrik  #tipsgastrik  #gaviscon  #sakitperut  #haw -fi #sakitdada  #shaklee  #esp  #esssens  #alkalisinggreenplus  #alkalising  #alkalisingformula  #agp  #qrawater  #ubatgerd  #penawargerd  #anxiety 
Balik kampung jgn lupa bawa peppermint tau!

Murah2, nda smpi rm50 & 1family ble consume tau! 😉

Jom beli sini :
📲 016.583.4187

#cikdiDaaajualshaklee 
#peppermintgingerplusshaklee 
#kembungperut 
#senakperut 
#mabuk
#loya
#morningsickness 
#shakleetawau 
#shakleekunak 
#shakleesemporna 
#balikkampung
Tadaaa 😅 tahu tak belakang Powder Mulus tu kita bole buka? Mar pindahkan ke bekas kecil sbb nak bawak travel balik kampung. Ish mana boleh putus barang2 penting ni 😅😅 nak bawa yg besar boleh tp biasalah bila travel syampu sabun pon kita pindah msuk bekas kecil2 😁😁 ala kedai rm2 pon ada yang penting comel2
.
Apa mar buat dengan Powder Mulus ni kat kampung? Selain dari kegunaan harian utk mar (mar pakai juga tau), utk anak2 juga. Tiba2 kalau anak naik ruam ke apa bole trus sapu, gegata ke, gatal2.. senang! Standby je. Mak2 kan 😁😁
.
📲Whatsapp utk order: 012-5720085
.
Atau klik link whatsapp ⬇️ / di bio (ig):
http://www.wasap.my/60125720085
.
#NingSalmahEmpire #TeamMarvellous #MinyakTenangAnakanda #MinyakTenang #PowderMulusAnakanda #PowderMulus #LosyenDaraBonda #LosyenDara #MinyakBayi #BabyOil #BedakRuam #BabyPowder #LosyenKurus #LosyenLangsing #InchLoss #SlimmingLotion #KembungPerut #Kahak #ChickenPox #Ekzema #StockistNingSalmah #TestimonialNingSalmah #Testimoni #Agentwanted #DropshipWanted #pantang
Tadaaa 😅 tahu tak belakang Powder Mulus tu kita bole buka? Mar pindahkan ke bekas kecil sbb nak bawak travel balik kampung. Ish mana boleh putus barang2 penting ni 😅😅 nak bawa yg besar boleh tp biasalah bila travel syampu sabun pon kita pindah msuk bekas kecil2 😁😁 ala kedai rm2 pon ada yang penting comel2 . Apa mar buat dengan Powder Mulus ni kat kampung? Selain dari kegunaan harian utk mar (mar pakai juga tau), utk anak2 juga. Tiba2 kalau anak naik ruam ke apa bole trus sapu, gegata ke, gatal2.. senang! Standby je. Mak2 kan 😁😁 . 📲Whatsapp utk order: 012-5720085 . Atau klik link whatsapp ⬇️ / di bio (ig): http://www.wasap.my/60125720085 . #NingSalmahEmpire  #TeamMarvellous  #MinyakTenangAnakanda  #MinyakTenang  #PowderMulusAnakanda  #PowderMulus  #LosyenDaraBonda  #LosyenDara  #MinyakBayi  #BabyOil  #BedakRuam  #BabyPowder  #LosyenKurus  #LosyenLangsing  #InchLoss  #SlimmingLotion  #KembungPerut  #Kahak  #ChickenPox  #Ekzema  #StockistNingSalmah  #TestimonialNingSalmah  #Testimoni  #Agentwanted  #DropshipWanted  #pantang 
Tadaaa 😅 tahu tak belakang Powder Mulus tu kita bole buka? Mar pindahkan ke bekas kecil sbb nak bawak travel balik kampung. Ish mana boleh putus barang2 penting ni 😅😅 nak bawa yg besar boleh tp biasalah bila travel syampu sabun pon kita pindah msuk bekas kecil2 😁😁 ala kedai rm2 pon ada yang penting comel2
.
Apa mar buat dengan Powder Mulus ni kat kampung? Selain dari kegunaan harian utk mar (mar pakai juga tau), utk anak2 juga. Tiba2 kalau anak naik ruam ke apa bole trus sapu, gegata ke, gatal2.. senang! Standby je. Mak2 kan 😁😁
.
📲Whatsapp utk order: 012-5720085
.
Atau klik link whatsapp ⬇️ / di bio (ig):
http://www.wasap.my/60125720085
.
#NingSalmahEmpire #TeamMarvellous #MinyakTenangAnakanda #MinyakTenang #PowderMulusAnakanda #PowderMulus #LosyenDaraBonda #LosyenDara #MinyakBayi #BabyOil #BedakRuam #BabyPowder #LosyenKurus #LosyenLangsing #InchLoss #SlimmingLotion #KembungPerut #Kahak #ChickenPox #Ekzema #StockistNingSalmah #TestimonialNingSalmah #Testimoni #Agentwanted #DropshipWanted #pantang
Tadaaa 😅 tahu tak belakang Powder Mulus tu kita bole buka? Mar pindahkan ke bekas kecil sbb nak bawak travel balik kampung. Ish mana boleh putus barang2 penting ni 😅😅 nak bawa yg besar boleh tp biasalah bila travel syampu sabun pon kita pindah msuk bekas kecil2 😁😁 ala kedai rm2 pon ada yang penting comel2 . Apa mar buat dengan Powder Mulus ni kat kampung? Selain dari kegunaan harian utk mar (mar pakai juga tau), utk anak2 juga. Tiba2 kalau anak naik ruam ke apa bole trus sapu, gegata ke, gatal2.. senang! Standby je. Mak2 kan 😁😁 . 📲Whatsapp utk order: 012-5720085 . Atau klik link whatsapp ⬇️ / di bio (ig): http://www.wasap.my/60125720085 . #NingSalmahEmpire  #TeamMarvellous  #MinyakTenangAnakanda  #MinyakTenang  #PowderMulusAnakanda  #PowderMulus  #LosyenDaraBonda  #LosyenDara  #MinyakBayi  #BabyOil  #BedakRuam  #BabyPowder  #LosyenKurus  #LosyenLangsing  #InchLoss  #SlimmingLotion  #KembungPerut  #Kahak  #ChickenPox  #Ekzema  #StockistNingSalmah  #TestimonialNingSalmah  #Testimoni  #Agentwanted  #DropshipWanted  #pantang 
Boleh cube tips ni tau.
.
Sebelom drive calit MMG.
Sebelom masak calit MMG.
Sebelom kemas umah calit MMG
.
.

MMG Penyeri Syawal anda!
😘

#mmgjohor
#marvelousmassagegel
#codmmgmuar
Selamat berpuasa semua.
.
Jangan lupa niat berpuasa ya. .
😘
Selamat berpuasa semua. . Jangan lupa niat berpuasa ya. . 😘
Masa harga promo ni lah nak kena sambar. Selepas esok harga Narinar ST dan Narinar FT akan kembali ke harga asal dah. .
So,  jom cuba dan grab lekas SEKARANG harga pek kombo Hari Ibu ni untuk anak-anak mommies dan mommies atau yang belum jadi mommies pun boleh cuba dan rasa manfaat produk Narinar ni tau.
.
Narinar FT - bantu legakan demam, selsema dan batuk berkahak. Ya dewasa pun boleh guna tau. .
Narinar ST - bantu tenangkan minda, berterbangan stress bila dah pakai. Sedar sedar je dah pagi. Sama gak yang ni pun dewasa pun boleh. Apatah lagi si comel anda.
.
WHATSAPP SEKARANG TAU untuk dapatkan harga promo ni. Last day hari ni. .
Whatsapp ke 011-15018272
Whatsapp ke 011-15018272
Whatsapp ke 011-15018272
💖💖💖💖💖
Masa harga promo ni lah nak kena sambar. Selepas esok harga Narinar ST dan Narinar FT akan kembali ke harga asal dah. . So, jom cuba dan grab lekas SEKARANG harga pek kombo Hari Ibu ni untuk anak-anak mommies dan mommies atau yang belum jadi mommies pun boleh cuba dan rasa manfaat produk Narinar ni tau. . Narinar FT - bantu legakan demam, selsema dan batuk berkahak. Ya dewasa pun boleh guna tau. . Narinar ST - bantu tenangkan minda, berterbangan stress bila dah pakai. Sedar sedar je dah pagi. Sama gak yang ni pun dewasa pun boleh. Apatah lagi si comel anda. . WHATSAPP SEKARANG TAU untuk dapatkan harga promo ni. Last day hari ni. . Whatsapp ke 011-15018272 Whatsapp ke 011-15018272 Whatsapp ke 011-15018272 💖💖💖💖💖
Assalammualaikum dan Selamat Pagi semua. .
Selamat Hari Guru buat semua guru,  pensyarah,  tutor, dan seangkatan dengannya. Ibu bapa juga guru, betul? .
Semoga semua pendidik anak-anak kita diberikan kesihatan yang baik,  dilimpahi rezeki melimpah ruah, dan diberikan semangat dan kesabaran yang takkan pernah pudar untuk terus mendidik.
.

#norhafizahmj
💖Rindu nak jengah sekolah lama di Johor dan Melaka.
💖Rindu nak jumpa cikgu-cikgu.
Assalammualaikum dan Selamat Pagi semua. . Selamat Hari Guru buat semua guru, pensyarah, tutor, dan seangkatan dengannya. Ibu bapa juga guru, betul? . Semoga semua pendidik anak-anak kita diberikan kesihatan yang baik, dilimpahi rezeki melimpah ruah, dan diberikan semangat dan kesabaran yang takkan pernah pudar untuk terus mendidik. . #norhafizahmj  💖Rindu nak jengah sekolah lama di Johor dan Melaka. 💖Rindu nak jumpa cikgu-cikgu.
Di Sebalik Sentuhan Ibu Kepada Si Comel
.
Tahukah mommies, melalui sentuhan, bayi belajar bersosial dan berkomunikasi mengikut tahap perkembangan usianya. .
Sekiranya seseorang bayi itu kerap di sentuh dari mommies nya yang gojez ni dan daddies nya yang kacak tu, perkembangan tumbesaran dan kemahiran derianya akan lebih cepat. Mereka akan memberi respon dan meningkatkan interaksi dengan persekitarannya. .
Pastikan mommies selalu beri belaian manja kepada si comel mommies ya! Ingat tu. 😘
Di Sebalik Sentuhan Ibu Kepada Si Comel . Tahukah mommies, melalui sentuhan, bayi belajar bersosial dan berkomunikasi mengikut tahap perkembangan usianya. . Sekiranya seseorang bayi itu kerap di sentuh dari mommies nya yang gojez ni dan daddies nya yang kacak tu, perkembangan tumbesaran dan kemahiran derianya akan lebih cepat. Mereka akan memberi respon dan meningkatkan interaksi dengan persekitarannya. . Pastikan mommies selalu beri belaian manja kepada si comel mommies ya! Ingat tu. 😘