an online Instagram web viewer

#kekasihku medias

Photos

Barakallah fii umrikk sayang😘 berkah usianya,,murah rezkynya,,dilancarkan segala pekerjaannya,,dimudahkan segala urusannya,,sehat" trusss,,selalu dalam lindungan allah,,& semoga tercapai segala niat baiknya ditahun iniii...amiiiin ya rabb alamin😇  Jangan pernah bosaan sama tingkah adekkyaaa,,,harapannya kita cepat merried😁tetap jadi lelaki terhebat buat aku,,, & makin bertambah sayangnya,, sayang abang banyak_banyaklahhh😍😘😚👦 #19agustus2018  #loveyoumyfuturehusband  #ulangtahun  #kekasihku  #sureprise  #tiuplilin  #potongbolu
Barakallah fii umrikk sayang😘 berkah usianya,,murah rezkynya,,dilancarkan segala pekerjaannya,,dimudahkan segala urusannya,,sehat" trusss,,selalu dalam lindungan allah,,& semoga tercapai segala niat baiknya ditahun iniii...amiiiin ya rabb alamin😇 Jangan pernah bosaan sama tingkah adekkyaaa,,,harapannya kita cepat merried😁tetap jadi lelaki terhebat buat aku,,, & makin bertambah sayangnya,, sayang abang banyak_banyaklahhh😍😘😚👦 #19agustus2018  #loveyoumyfuturehusband  #ulangtahun  #kekasihku  #sureprise  #tiuplilin  #potongbolu 
Disaat nyala lilin membias di wajahmu. Akan kupanjatkan do’a untuk kebahagiaanmu., aku berjanji akan selalu menjaga hatimu tanpa henti. selamat ulang tahun #kekasihku #bidadariku😘
Disaat nyala lilin membias di wajahmu. Akan kupanjatkan do’a untuk kebahagiaanmu., aku berjanji akan selalu menjaga hatimu tanpa henti. selamat ulang tahun #kekasihku  #bidadariku 😘
.
.
KULIT MATI TANGGAL DENGAN PEEA .
.
Memang ohsemm tau losyen peea ni. Sejak pakai losyen peea ni kulit mati yang dah hitam tu habis tanggal. Memang bagus sangat.
.
.
Gatal-gatal pun dah takde, kalau tak asyik nak menggaru je sebab tu kudis. Sekarang tak risau dah sebab makin pulih kesan kudis tu.
.
.
Bau dia tak yah cakap la, memang wangi, sedap je bau bila sapu dekat tangan. Bukan tu je siap sapu dekat tudung sebab wangi hehehe. Tak payah pakai perfume lagi dah.
.
.
Syoknyer dengar feedback pasal losyen #Peea_Dolce ni. Wangi sangat sampai letak kat baju tau hehe.
.
.
Awak-awak yang kat luar tu tak nak try ker, best tau kompemm merepeat lagi.
.
.
Cecepat klik link ni untuk dapatkan ye dari seri  dengan harga yang sangat berbaloii nak lagi jimat beli set combo Peea Dolce.😊
.
.
Whatsapp 📲📲019-3620193 .
.
#peeadolce #lotion #lotionpemutih #lotionbadan #sunburn
#cikgu #gebu #nurse #lofattah 
#putih #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
. . KULIT MATI TANGGAL DENGAN PEEA . . Memang ohsemm tau losyen peea ni. Sejak pakai losyen peea ni kulit mati yang dah hitam tu habis tanggal. Memang bagus sangat. . . Gatal-gatal pun dah takde, kalau tak asyik nak menggaru je sebab tu kudis. Sekarang tak risau dah sebab makin pulih kesan kudis tu. . . Bau dia tak yah cakap la, memang wangi, sedap je bau bila sapu dekat tangan. Bukan tu je siap sapu dekat tudung sebab wangi hehehe. Tak payah pakai perfume lagi dah. . . Syoknyer dengar feedback pasal losyen #Peea_Dolce  ni. Wangi sangat sampai letak kat baju tau hehe. . . Awak-awak yang kat luar tu tak nak try ker, best tau kompemm merepeat lagi. . . Cecepat klik link ni untuk dapatkan ye dari seri dengan harga yang sangat berbaloii nak lagi jimat beli set combo Peea Dolce.😊 . . Whatsapp 📲📲019-3620193 . . #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #sunburn  #cikgu  #gebu  #nurse  #lofattah  #putih  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
Alhamdulillah . Kekasihku is release . 
support & share . 
Genre : Slow Rock
Lagu yg dicipta khas utk isteri sy Faizuwani Azira Mohd Zulkarnain .

Semoga para pendengar yg lain juga terhibur dan jgn lupa utk subcribe di youtube . 
JUAN - KEKASIHKU
JUAN - SI PEMILIK HATI
JUAN - JALAN KEHIDUPAN 
nantikan lagu yg akan datang dengan genre universal .

#JuanOfficial #Sipemilikhati #jalankehidupan #kekasihku #3rdsongrelease #bukanretis #sukasukakarya #signabishh #teeetttt #thx
Hamil, melahirkan, punya anak dalah hak Allah. Allah memberi musibah (misalnya: keguguran) kepada orang yang dikehendaki. Allah memberikan kemandulan kepada orang yang dikehendaki (Naudzubillah, semoga kita terhindar dari ini). Maka janganlah melontarkan pertanyaan-pertanyaan demikian, karena itu hak Allah. Mempertanyakan hal itu terus-menerus berarti mempertanyakan kekuasaan Allah". Kapan ya bisa ada dirahimku? 
Berapa lama lagi aku harus menunggu?........ lho kok ditunggu? 
Kodrat dari seorang istri yang di inginkan oleh SEORANG SUAMI adalah melahirkan BAYI dari RAHIM-nya sendiri. Dijemput dong BUNDA dan AYAH dengan ikhtiar "PROGRAM HAMIL BIO ENTRHOPY ENERGI" dan kekuatan DO'A. 
Pengen rasanya seperti yang lain sudah berhasil positif HAMIL. 
Kami akan membantu memberikan solusi atas semua hambatan kehamilan Bunda dan Suami agar kesuburan meningkat dan Peluang Kehamilan semakin besar dengan metode "PROGRAM HAMIL BIO ENTHOPY ENERGI" mengacu pada terapi Pengobatan TIMUR. 
Silahkan "SHARE" jika bermanfaat untuk orang lain dan diri sendiri. 
Konsultasi GRATIS "PROGRAM HAMIL BIO ENTRHOPY ENERGI"
Silahkan hubungi:
Bbm : DB1A1070
Wa/sms/ line : 082331377456
Hamil, melahirkan, punya anak dalah hak Allah. Allah memberi musibah (misalnya: keguguran) kepada orang yang dikehendaki. Allah memberikan kemandulan kepada orang yang dikehendaki (Naudzubillah, semoga kita terhindar dari ini). Maka janganlah melontarkan pertanyaan-pertanyaan demikian, karena itu hak Allah. Mempertanyakan hal itu terus-menerus berarti mempertanyakan kekuasaan Allah". Kapan ya bisa ada dirahimku? Berapa lama lagi aku harus menunggu?........ lho kok ditunggu? Kodrat dari seorang istri yang di inginkan oleh SEORANG SUAMI adalah melahirkan BAYI dari RAHIM-nya sendiri. Dijemput dong BUNDA dan AYAH dengan ikhtiar "PROGRAM HAMIL BIO ENTRHOPY ENERGI" dan kekuatan DO'A. Pengen rasanya seperti yang lain sudah berhasil positif HAMIL. Kami akan membantu memberikan solusi atas semua hambatan kehamilan Bunda dan Suami agar kesuburan meningkat dan Peluang Kehamilan semakin besar dengan metode "PROGRAM HAMIL BIO ENTHOPY ENERGI" mengacu pada terapi Pengobatan TIMUR. Silahkan "SHARE" jika bermanfaat untuk orang lain dan diri sendiri. Konsultasi GRATIS "PROGRAM HAMIL BIO ENTRHOPY ENERGI" Silahkan hubungi: Bbm : DB1A1070 Wa/sms/ line : 082331377456
Hidup itu tentang cinta. 
Cinta dg agama. 
Cinta dg keluarga kerabat. 
Cinta alam 
Cinta semua makhluk hidup. 
Terimaksih tlah mnjadi pndamping hidup ku.

#semarang #yogyakartahits #baper #dilarangbaper #jamannow #hit #romantis #fallinginlove #love #kekasihku #cantik #jelek
Assalamualaikum.Salam Sejahtera.Buat semua ahli keluarga dan sahabat² Glanz yang kami sayangi.
Saksikan kami secara live di kaca Tv anda dalam segmen Selamat Pagi Malaysia 
ekslusif hanya di Rtm 1 !!!!!
pada 18.08.2018 Sabtu Jam 08:00 am
Semangat kan hari mu dengan Selamat Pagi Malaysia !!!!
#glanz#kekasihku#share#supporterus
#Repost @selamatpagimalaysia (@get_repost)
・・・
Selamat Pagi Malaysia edisi Sabtu 18 Ogos 2018 bersama Kumpulan Glanz @glanz_official16 Nantikan...😎#rtmmobile
#nadiseripagi #santaiselebriti #selamatpagimalaysia
Assalamualaikum.Salam Sejahtera.Buat semua ahli keluarga dan sahabat² Glanz yang kami sayangi. Saksikan kami secara live di kaca Tv anda dalam segmen Selamat Pagi Malaysia ekslusif hanya di Rtm 1 !!!!! pada 18.08.2018 Sabtu Jam 08:00 am Semangat kan hari mu dengan Selamat Pagi Malaysia !!!! #glanz #kekasihku #share #supporterus  #Repost  @selamatpagimalaysia (@get_repost) ・・・ Selamat Pagi Malaysia edisi Sabtu 18 Ogos 2018 bersama Kumpulan Glanz @glanz_official16 Nantikan...😎#rtmmobile  #nadiseripagi  #santaiselebriti  #selamatpagimalaysia 
Denganmu aku bahagia#cintaku#kekasihku#sahabatku#penyemangatku#hdpku#hatiku# hnya tuk dirimu# my love😍😍😍
.
.
Luar biasa hebat betul si Peea ni tau. Bukan ape, yela dengan satu losyen je tapi banyak manfaatnya.
.
Dah tak payah nak pening-pening cari losyen anti kedut, losyen mencerahkan kulit, losyen cepat meresap,losyen tak berminyak dan tak lekit dan losyen yang betul betul berkesan,
.
Guna je cik Peea kita, haa punya banyak manfaat dia bagi takkan tak cukup lagi kan huhu.
Memang syok sangat aihh pakai #Peea Dolce ni.
.
Tangan rasa lembut bila pakai losyen ni, wangi yakmat pulak tu suke sangat. Memang tak membazir bila beli #Losyen Peea ni sebab betul-betul berkesan.
.
Tak sabar nak tunggu tangan makin cerah pulak, hehehe. Tak tak suke kan bila dapat hasil macam ni.
.
Meh la grab satu sesaiyang, boleh la fefiling retis .

Whatsapp 📲📲019-3620193

#peeadolce #lotion  #lotionpemutih #lotionbadan
#ajimaura #terapiinstagram #adleesyabeauty #lofattah 
#agendiperlukan #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
. . Luar biasa hebat betul si Peea ni tau. Bukan ape, yela dengan satu losyen je tapi banyak manfaatnya. . Dah tak payah nak pening-pening cari losyen anti kedut, losyen mencerahkan kulit, losyen cepat meresap,losyen tak berminyak dan tak lekit dan losyen yang betul betul berkesan, . Guna je cik Peea kita, haa punya banyak manfaat dia bagi takkan tak cukup lagi kan huhu. Memang syok sangat aihh pakai #Peea  Dolce ni. . Tangan rasa lembut bila pakai losyen ni, wangi yakmat pulak tu suke sangat. Memang tak membazir bila beli #Losyen  Peea ni sebab betul-betul berkesan. . Tak sabar nak tunggu tangan makin cerah pulak, hehehe. Tak tak suke kan bila dapat hasil macam ni. . Meh la grab satu sesaiyang, boleh la fefiling retis . Whatsapp 📲📲019-3620193 #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #ajimaura  #terapiinstagram  #adleesyabeauty  #lofattah  #agendiperlukan  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan.  Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151).
Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓

Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@solusicepat3477
#mom #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #galau #resah #happyending #happybabby #idolaku #mahligaiku #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan. Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151). Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓 Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @solusicepat3477 #mom  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #galau  #resah  #happyending  #happybabby  #idolaku  #mahligaiku  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan.  Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151).
Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓

Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@solusicepat3477
#mom #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #galau #resah #happyending #happybabby #idolaku #mahligaiku #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan. Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151). Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓 Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @solusicepat3477 #mom  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #galau  #resah  #happyending  #happybabby  #idolaku  #mahligaiku  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan.  Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151).
Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓

Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@solusicepat3477
#mom #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #galau #resah #happyending #happybabby #idolaku #mahligaiku #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
“dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu karena takut kemiskinan. Kami akan memberi rezeki kepadamu dan kepada mereka” (QS. Al An’am: 151). Benar2 pelaku aborsi tak memiliki nurani😓 Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @solusicepat3477 #mom  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #galau  #resah  #happyending  #happybabby  #idolaku  #mahligaiku  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
Assalamualaikum wbt... SELAMAT HARI LAHIR KEKASIHKU SAYANG... Ya ALLAH kurniakan keimanan yg semakin mantap dan bertambah2 kepada isteriku..kurniakan umur yg berkat sehinggalah Engkau memanggilnya nnt.. kurniakan kesihatan yg terbaik utk dia terus beribadah kpd Mu dgn penuh kesyukur.... #isterisolehah
#kekasihku
#sahabatkaribku
#tulangbelakang
Assalamualaikum wbt... SELAMAT HARI LAHIR KEKASIHKU SAYANG... Ya ALLAH kurniakan keimanan yg semakin mantap dan bertambah2 kepada isteriku..kurniakan umur yg berkat sehinggalah Engkau memanggilnya nnt.. kurniakan kesihatan yg terbaik utk dia terus beribadah kpd Mu dgn penuh kesyukur.... #isterisolehah  #kekasihku  #sahabatkaribku  #tulangbelakang 
SHINING ON THE SPOT!

Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww.
.
.
Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni.
.
.
Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai.
.
Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni.
.
Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD, kebabom habis la resultnya.
.
Whatsapp📲📲012-6765247

#peeadolce #lotion  #lotionpemutih #lotionbadan
#ajimaura #terapiinstagram #adleesyabeauty #lofattah 
#agendiperlukan #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
SHINING ON THE SPOT! Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww. . . Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni. . . Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai. . Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni. . Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD , kebabom habis la resultnya. . Whatsapp📲📲012-6765247 #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #ajimaura  #terapiinstagram  #adleesyabeauty  #lofattah  #agendiperlukan  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
Mlm adikku
#kekasihku
MUKA BREAKOUT

Nak tahu tak sebab apa Sha risik WD jadi peneman setia. Sebab, tak tahan sakit hati dengan skincare yang buat muka Sha jadi teruk .
.
Bila muka dah breakout, Sha rasa rendah diri sangat. Lagi lagi bila nak keluar dengan kawan. Rasa sedih, murung, tertekan , pedih pada muka semua ada.
.
.
Tapi kawan Sha tak pandang hina pun dengan muka yang breakout ni. Malah dia bagi semangat lagi adalah.
.
Tu lah sejak WD ada dihati, kulit Sha makin cerah, jerawat mengecut dan parut pun beransur pulih. Yang paling best dengar, ramai yang puji. Huhu, kembang bak bulan mengambang Sha dibuatnya.
.
Hanya dengan calit di 3 point nadi setiap hari, semua masalah Sha pergi.
.
Uolls yang ada masalah macam Sha, dah jangan sedih sedih lagi. Kalau uolls sedih nangis air mata darah sekali pun bukan masalah dapat selesai.
.
Gunakan masa yang ada untuk cari jalan penyelesaian macam Sha. Macam mana nak selesaikan? 
Guna lah WD.
.
Mampu Transformasikan Kecantikan Dunia Wanita. Jom CANTIK dengan WD.
Dapatkan TAWARAN HEBAT LAGI MENGANCAM 
Cantikk dapattt emas pun sapaa tahu bolehh dapatt kann 😍
.
Whatsapp Fara📲📲013-5828920

#womendesiree #womendesire #adleesyabeauty #lofattah #wdpromosi #wdecpromosi #womendesireeessentialcream 
#agendiperlukan #nakzuriat #dealerdiperlukan #calitcalitcantik #cabutanbertuah #buahhatiku #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
MUKA BREAKOUT Nak tahu tak sebab apa Sha risik WD jadi peneman setia. Sebab, tak tahan sakit hati dengan skincare yang buat muka Sha jadi teruk . . Bila muka dah breakout, Sha rasa rendah diri sangat. Lagi lagi bila nak keluar dengan kawan. Rasa sedih, murung, tertekan , pedih pada muka semua ada. . . Tapi kawan Sha tak pandang hina pun dengan muka yang breakout ni. Malah dia bagi semangat lagi adalah. . Tu lah sejak WD ada dihati, kulit Sha makin cerah, jerawat mengecut dan parut pun beransur pulih. Yang paling best dengar, ramai yang puji. Huhu, kembang bak bulan mengambang Sha dibuatnya. . Hanya dengan calit di 3 point nadi setiap hari, semua masalah Sha pergi. . Uolls yang ada masalah macam Sha, dah jangan sedih sedih lagi. Kalau uolls sedih nangis air mata darah sekali pun bukan masalah dapat selesai. . Gunakan masa yang ada untuk cari jalan penyelesaian macam Sha. Macam mana nak selesaikan? Guna lah WD. . Mampu Transformasikan Kecantikan Dunia Wanita. Jom CANTIK dengan WD. Dapatkan TAWARAN HEBAT LAGI MENGANCAM Cantikk dapattt emas pun sapaa tahu bolehh dapatt kann 😍 . Whatsapp Fara📲📲013-5828920 #womendesiree  #womendesire  #adleesyabeauty  #lofattah  #wdpromosi  #wdecpromosi  #womendesireeessentialcream  #agendiperlukan  #nakzuriat  #dealerdiperlukan  #calitcalitcantik  #cabutanbertuah  #buahhatiku  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@hamil_alami_beert
@promil_bunda_mala01
#pasanganku #kekasihku #ayahku #istriku #buahhati #malaikatkecil #perutendut #body #hamilanggur #penantian #hadiahku #harapanku #masahamil #sedih #indah #suamiku #pernikahan #bersandar #do'aku #menyapa #penyakitmenular #waktuku #cintaku #kekasihku #usahaku #ikhtiar #bersama #terharu #positifhamil
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @hamil_alami_beert @promil_bunda_mala01 #pasanganku  #kekasihku  #ayahku  #istriku  #buahhati  #malaikatkecil  #perutendut  #body  #hamilanggur  #penantian  #hadiahku  #harapanku  #masahamil  #sedih  #indah  #suamiku  #pernikahan  #bersandar  #do 'aku #menyapa  #penyakitmenular  #waktuku  #cintaku  #kekasihku  #usahaku  #ikhtiar  #bersama  #terharu  #positifhamil 
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@hamil_alami_beert
@promil_bunda_mala01
#pasanganku #kekasihku #ayahku #istriku #buahhati #malaikatkecil #perutendut #body #hamilanggur #penantian #hadiahku #harapanku #masahamil #sedih #indah #suamiku #pernikahan #bersandar #do'aku #menyapa #penyakitmenular #waktuku #cintaku #kekasihku #usahaku #ikhtiar #bersama #terharu #positifhamil
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @hamil_alami_beert @promil_bunda_mala01 #pasanganku  #kekasihku  #ayahku  #istriku  #buahhati  #malaikatkecil  #perutendut  #body  #hamilanggur  #penantian  #hadiahku  #harapanku  #masahamil  #sedih  #indah  #suamiku  #pernikahan  #bersandar  #do 'aku #menyapa  #penyakitmenular  #waktuku  #cintaku  #kekasihku  #usahaku  #ikhtiar  #bersama  #terharu  #positifhamil 
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@hamil_alami_beert
@promil_bunda_mala01
#pasanganku #kekasihku #ayahku #istriku #buahhati #malaikatkecil #perutendut #body #hamilanggur #penantian #hadiahku #harapanku #masahamil #sedih #indah #suamiku #pernikahan #bersandar #do'aku #menyapa #penyakitmenular #waktuku #cintaku #kekasihku #usahaku #ikhtiar #bersama #terharu #positifhamil
Sementara banyak Ibu" di luaran sana berharap memiliki buah hati, ini ternyata innalillahi wainna lillahi roji'un😢😢😢 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @hamil_alami_beert @promil_bunda_mala01 #pasanganku  #kekasihku  #ayahku  #istriku  #buahhati  #malaikatkecil  #perutendut  #body  #hamilanggur  #penantian  #hadiahku  #harapanku  #masahamil  #sedih  #indah  #suamiku  #pernikahan  #bersandar  #do 'aku #menyapa  #penyakitmenular  #waktuku  #cintaku  #kekasihku  #usahaku  #ikhtiar  #bersama  #terharu  #positifhamil 
Bismillah
Semoga lancar sampai hari H, 
#cintaku #kekasihku #pasanganku #akadnikah #mylovefromthestar #mywife
RINDU.

Tidak bisa jauh darimu
.
.
.
.
.
.
.
Tag semua orang ya.
----------
Follow :
@wificinta
@wificinta
@wificinta
.

#cinta #galau #selebgram #tiktok #katabaper #viral #sedih #qoute #baper #moveon #hijrah #pacaran #jomblo #follow4follow #followme #putusin #semangat #ukhti #kekasihku #joke #mantan #Allah #udahputusinaja #guyonan #canda #flf #sahabat #fff #followforfollow #baper #wificinta
.
.
SHINING ON THE SPOT!

Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww.
.
.
Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni.
.
.
Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai.
.
Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni.
.
Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD, kebabom habis la resultnya.
.
Whatsapp📲📲019-6199811

#peeadolce #lotion  #lotionpemutih #lotionbadan
#ajimaura #terapiinstagram #adleesyabeauty #lofattah 
#agendiperlukan #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
. . SHINING ON THE SPOT! Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww. . . Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni. . . Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai. . Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni. . Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD , kebabom habis la resultnya. . Whatsapp📲📲019-6199811 #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #ajimaura  #terapiinstagram  #adleesyabeauty  #lofattah  #agendiperlukan  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
Regrann from @moayub98 -  Kekasihku by @azzam_sham haaa memandangkan ramai yg kata abg dagu ni main piano sedap kitaa belanja lagi satu... @_inurhakim  @malaysiancover #kekasihku #malaysiansong #malaysiancover #azzamshamtroopers #lirikkipidap - #regrann
Semangat ayah😍😍😍😍😍
Semangat ayah😍😍😍😍😍
Antara bunga & kamu .. aku pilih kamu @triana3404 😘😍
.
.
#kekasihku #kekasihhalal #pacaranhalal #mywife #ibunyaanakanak
Sudah banyak mengeluarkan uang 💰💰💰banyak tp blm juga kunjung sembuh ??Apalagi hamil??bagi pasangan pasutri yg mengalami sperti ini ,yukk consulkan temukan solusinya...GRATIS KONSULTASI
SILAHKAN HUBUNGI:
Silahkan hubungi:
Bbm : DB1A1070
Wa/sms/ line : 082331377456
Sudah banyak mengeluarkan uang 💰💰💰banyak tp blm juga kunjung sembuh ??Apalagi hamil??bagi pasangan pasutri yg mengalami sperti ini ,yukk consulkan temukan solusinya...GRATIS KONSULTASI SILAHKAN HUBUNGI: Silahkan hubungi: Bbm : DB1A1070 Wa/sms/ line : 082331377456
ENTAH.

Hilangkan sedkit egoismu
.
.
.
.
.
.
.
Tag semua orang ya.
----------
Follow :
@wificinta
@wificinta
@wificinta
.

#cinta #galau #selebgram #tiktok #katabaper #viral #sedih #qoute #baper #moveon #hijrah #pacaran #jomblo #follow4follow #followme #putusin #semangat #ukhti #kekasihku #joke #mantan #Allah #udahputusinaja #guyonan #canda #flf #sahabat #fff #followforfollow #baper #wificinta
Dia selalu ada untuk ku.. Thanks my Wife.. Kekasih terhebat 🤗😘😍#mywife #penyemangatku #penyemangat #mydear #mylove #kekasihku #02 #love #you #somuch #loveyou #forever #miss #missyou #mydarling
nantikan lagu terbaru akan release yg liriknya dikaryakan oleh juan sendiri yg bertajuk kekasihku . 
jangan lupa utk support juan di youtube 
search : Juan - Jalan kehidupan 
search : Juan - Si pemilik hati
genre : Slow rock

#juanofficial #kekasihku #subscribeyoutube
#supportatyoutube #slowrock #2k18release #jalankehidupan  #sipemilikhati 
#TQ
Ketika kamu telah menemukan cinta sejati, jangan berniat untuk menemukannya lagi. Peluk dan genggamlah ia selama kamu masih memilikinya

#kekasihku #cinta #doa #pemilikhati #girl #likeme #likeforfollow #like4likes #liker #liked #time #a #follow #follows #followersaktif #followbacks #boy #ldr #jakarta #padang #sumaterabarat#hitz #adiak
Ribuan terima kasih diucapkan buat @amiruln9 yang sentiasa mengikuti perkembangan Glanz.
Terbaik dan terima kasih juga atas cover lagu "Kekasihku" ini

#glanz
#kekasihku
#supportterus 
#share
Ribuan terima kasih diucapkan buat @amiruln9 yang sentiasa mengikuti perkembangan Glanz. Terbaik dan terima kasih juga atas cover lagu "Kekasihku" ini #glanz  #kekasihku  #supportterus  #share 
SHINING ON THE SPOT !!
.
.
Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww.
.
.
Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni.
.
.
Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai.
.
Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni.
.
.
Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD, kebabom habis la resultnya.
.
.
Whatsapp Kak Sam 012-6765247
.
.
#peeadolce #lotion  #lotionpemutih #lotionbadan
#ajimaura #terapiinstagram #adleesyabeauty #lofattah 
#agendiperlukan #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
SHINING ON THE SPOT !! . . Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww. . . Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni. . . Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai. . Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni. . . Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD , kebabom habis la resultnya. . . Whatsapp Kak Sam 012-6765247 . . #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #ajimaura  #terapiinstagram  #adleesyabeauty  #lofattah  #agendiperlukan  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
.
.
Huhuu pagi pagi bila dapat freshh testimoni dari kak ros hepi je rasa. "Harini hari ke 41 pakai losyen putih gebu #Peea_Dolce , lumur punya lumur sedar sedar tangan dah cerah dari muka.

Punya laa hepii rasa nak gigit gigitt je tangan ni 😆

Memang tak sangka cepat betul kesan pakai losyen ni. Sebab sebelum ni ada masalah sunburn dengan masalah kulit tak sekata.

Shea butter dalam losyen ni memang sangat membantu melindungi kulit dari sinar UV. 
Syoknyaa uols. Dah la bau wangiii ,Lembut manis manis je gitew. Pastu pulak takkkk melekit langsung! Cepat serap, feeling lain macam je masa sapu kat badan. .
Whatsapp📲📲019-3620193

#peeadolce #lotion #lotionpemutih #lotionbadan #sunburn
#cikgu #gebu #nurse #lofattah 
#putih #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
. . Huhuu pagi pagi bila dapat freshh testimoni dari kak ros hepi je rasa. "Harini hari ke 41 pakai losyen putih gebu #Peea_Dolce  , lumur punya lumur sedar sedar tangan dah cerah dari muka. Punya laa hepii rasa nak gigit gigitt je tangan ni 😆 Memang tak sangka cepat betul kesan pakai losyen ni. Sebab sebelum ni ada masalah sunburn dengan masalah kulit tak sekata. Shea butter dalam losyen ni memang sangat membantu melindungi kulit dari sinar UV. Syoknyaa uols. Dah la bau wangiii ,Lembut manis manis je gitew. Pastu pulak takkkk melekit langsung! Cepat serap, feeling lain macam je masa sapu kat badan. . Whatsapp📲📲019-3620193 #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #sunburn  #cikgu  #gebu  #nurse  #lofattah  #putih  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
Rinduu😥 hasrat ingin bertemu😭😭terhalang oleh waktu😒 baik-baik disana sayangkuh @nanopoch 😘😘😘
.
.
.
.
#kekasihterhebat  #kekasihhati #kekasihku #kekasihidaman👫  #kekasihduniaakhirat #kekasihtercinta #kekasihyangbaik #kekasihselamanya #kekasihsejati #kekasihterindah #kekasihterakhirku #kekasihteristimewa #kekasihtersayang😘😘💏💑
Jika solat yang amat wajib dan penting  kau tinggalkan. 
Bagaimana dengan aku. 🤓

#semarang #yogyakartahits #baper #dilarangbaper #jamannow #hit #romantis #fallinginlove #love #kekasihku #cantik #mukajelek
Gabungan mantop dan mantap wd+vh. Set WAJIB ada untuk setiap wanita. .
.
Haisshh. Siapa yang dah cuba tu memang tak pandang lain laaa.
.
Apa? Nak bagi gift untuk isteri tersayang? Memang sesuai sangatt la awakk. Confirm tercenyum sampai ke telinga tuhh.

Whatsapp 📲📲012-6765247
#geloraasmara 
#womendesiree #womendesire #adleesyabeauty #lofattah #wdpromosi #wdecpromosi #womendesireeessentialcream 
#agendiperlukan #nakzuriat #vhygiene #dealerdiperlukan #wdec #calitcalitcantik #cabutanbertuah #buahhatiku #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #wdsuffah #pinggantakretaknasitakdingin
Gabungan mantop dan mantap wd+vh. Set WAJIB ada untuk setiap wanita. . . Haisshh. Siapa yang dah cuba tu memang tak pandang lain laaa. . Apa? Nak bagi gift untuk isteri tersayang? Memang sesuai sangatt la awakk. Confirm tercenyum sampai ke telinga tuhh. Whatsapp 📲📲012-6765247 #geloraasmara  #womendesiree  #womendesire  #adleesyabeauty  #lofattah  #wdpromosi  #wdecpromosi  #womendesireeessentialcream  #agendiperlukan  #nakzuriat  #vhygiene  #dealerdiperlukan  #wdec  #calitcalitcantik  #cabutanbertuah  #buahhatiku  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #wdsuffah  #pinggantakretaknasitakdingin 
Bicara itu mudah kawan.  Tp jalaninya harus dg exstra rintangannya.

#semarang #yogyakartahits #baper #dilarangbaper #jamannow #hit #romantis #fallinginlove #love #kekasihku #cantik #jelek
😍😘
. . . 
#lelakiku #hidupku #kekasihku #loveyou #lfl❤️ #fff💕
Ku tutup malam ini dengan satu kalimat rindu.. "tlah lama kita tak bertemu" 
#kekasihhalal 
#kekasihku
Aku ingin terlibat lebih lama lagi pada setiap rindu yang menghuni kalbu.
Menuntaskan hari dengan sebaik-baiknya setiap minggu.
Menyapa esoknya lagi untuk di tuju.
Untuk di perjuangkan adanya, agar rinduku tunai memelukmu. 
Dan lebih dari itu. .
.
.
.
.
(Untuk cinta yang tengah berpuasa😊) .
.
.
#rinduberat #kekasihku #kepulangan #masadepan #salamrindu #sajakrindu #puisi #melodihati #kisahku #menantimudiujungrindu #bahagia #DamaiTakdir
Lebih penting manakah ???
Al Quran dengan Handphone??
Banyak dari kita tidak menyadari terkadang kita lalai dalam membacanya (Al-Quran) atau bahkan tidak membacanya sekalipun dalam sehari karena lebih mementingkan sebuah dunia maya , internetan, sosmed . Tanpa kita sadari Al-Quran pun cemburu melihat kita yang mementingkan sebuah benda yang tidak ada faidahnya di bandingkan dengan Al-Quran.
#astagfirullah#alquran#kekasihku#hijrah#sobat#beranihijrah#muslimahberhijrah#like4like#like#likelike#likeforfollow#like4like#like4like#likeforlikes#like4like#islam#faktanyamuslim#hijrahsquad#share#smgmanfaat#fromhijrahtodakwah#fromhijrahtojannah#motivasi#inspirasi#kekinian#sahabattaat#kalamberhijrah#negerialquran#alasantri#negeriakhirat#ilmu#celotehmuslim
Lebih penting manakah ??? Al Quran dengan Handphone?? Banyak dari kita tidak menyadari terkadang kita lalai dalam membacanya (Al-Quran) atau bahkan tidak membacanya sekalipun dalam sehari karena lebih mementingkan sebuah dunia maya , internetan, sosmed . Tanpa kita sadari Al-Quran pun cemburu melihat kita yang mementingkan sebuah benda yang tidak ada faidahnya di bandingkan dengan Al-Quran. #astagfirullah #alquran #kekasihku #hijrah #sobat #beranihijrah #muslimahberhijrah #like4like #like #likelike #likeforfollow #like4like #like4like #likeforlikes #like4like #islam #faktanyamuslim #hijrahsquad #share #smgmanfaat #fromhijrahtodakwah #fromhijrahtojannah #motivasi #inspirasi #kekinian #sahabattaat #kalamberhijrah #negerialquran #alasantri #negeriakhirat #ilmu #celotehmuslim 
TIDUR.

Lupakan malam ini dan biarkan ku tertidur.
.
.
.
.
.
.
.
Tag semua orang ya.
----------
Follow :
@wificinta
@wificinta
@wificinta
.

#cinta #galau #selebgram #tiktok #katabaper #viral #sedih #qoute #baper #moveon #hijrah #pacaran #jomblo #follow4follow #followme #putusin #semangat #ukhti #kekasihku #joke #mantan #Allah #udahputusinaja #guyonan #canda #flf #sahabat #fff #followforfollow #baper #wificinta
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼
Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@promil_bunda_mala01
#mom #babby #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #happybabby #style.hijabs #modelhijab #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼 Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @promil_bunda_mala01 #mom  #babby  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #happybabby  #style .hijabs #modelhijab  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼
Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@promil_bunda_mala01
#mom #babby #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #happybabby #style.hijabs #modelhijab #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼 Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @promil_bunda_mala01 #mom  #babby  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #happybabby  #style .hijabs #modelhijab  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼
Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹
Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين 
Salam Promil Holistik + Qolbu
KONSULTASI GRATIS :
BBM : D2C96974
WA : 0812 9899 5488 
@dedemala01
@promil_bunda_mala01
#mom #babby #babbymom #babbystyle #pranikah #kamasutra #buahhatiku #malaikatku #anakku #harapanku #bete #happybabby #style.hijabs #modelhijab #kekasihku #lover #lovelly #myheart #butirancinta #pujaanku #bayiimut #bayisehat #debay #babbykids #bayimandi
Ilustrasi sel telur diperebutkan berjuta sel sperma, yg jadi hanya satu dan itulah bayi kita🤰🏻🤱🏼👼🏼 Agar cepat hamil silakan konsultasi bersama kami😘💐🌹 Semoga yang like 💜 dan komen segera cepat mendapatkan keturunan,  آمــين اَللّهُمَّ آمــين Salam Promil Holistik + Qolbu KONSULTASI GRATIS : BBM : D2C96974 WA : 0812 9899 5488 @dedemala01 @promil_bunda_mala01 #mom  #babby  #babbymom  #babbystyle  #pranikah  #kamasutra  #buahhatiku  #malaikatku  #anakku  #harapanku  #bete  #happybabby  #style .hijabs #modelhijab  #kekasihku  #lover  #lovelly  #myheart  #butirancinta  #pujaanku  #bayiimut  #bayisehat  #debay  #babbykids  #bayimandi 
SATNIGHT.

Malam yang kamu tunggu-tunggu bersama dia
.
.
.
.
.
.
.
Tag semua orang ya.
----------
Follow :
@wificinta
@wificinta
@wificinta
.

#cinta #galau #selebgram #tiktok #katabaper #viral #sedih #qoute #baper #moveon #hijrah #pacaran #jomblo #follow4follow #followme #putusin #semangat #ukhti #kekasihku #joke #mantan #Allah #udahputusinaja #guyonan #canda #flf #sahabat #fff #followforfollow #baper #wificinta
my friend and love me 😚
#likeforlikes #sahabat #kekasihku
Pertanyaan sederhana yang seringkali menjadi dilema " Dan lalu apakah semua keinginan bisa terwujud jika tanpa usaha ? " ... dan jika semua usaha bisa dengan mudah mencapai hasil lalu bagaimana kita akan belajar mengerti arti dari kalimat sabar .. ketekunan dan keyakinan dalam diri mu lah yang sesungguhnya akan membawa mu mencapai sesuatu yg lebih dari harapanmu .. jangan berhenti dan menyerah begitu saja karna di setiap keinginan yang terpanjat melalui doa , Tuhan pasti tunjukan jalan dan berikan kemampuan dalam menggapainya ... With Love <3 
Konsultasikan bersama kami
Silahkan hubungi:
Bbm : DB1A1070
Wa/sms/ line : 082331377456
Pertanyaan sederhana yang seringkali menjadi dilema " Dan lalu apakah semua keinginan bisa terwujud jika tanpa usaha ? " ... dan jika semua usaha bisa dengan mudah mencapai hasil lalu bagaimana kita akan belajar mengerti arti dari kalimat sabar .. ketekunan dan keyakinan dalam diri mu lah yang sesungguhnya akan membawa mu mencapai sesuatu yg lebih dari harapanmu .. jangan berhenti dan menyerah begitu saja karna di setiap keinginan yang terpanjat melalui doa , Tuhan pasti tunjukan jalan dan berikan kemampuan dalam menggapainya ... With Love <3 Konsultasikan bersama kami Silahkan hubungi: Bbm : DB1A1070 Wa/sms/ line : 082331377456
Memang tidak mudah... Menjalani hari yg kadang menyenangkan atau bahkan sangat membosankan... 😕
Tp... Sungguh bukan itu makna dr sebuah keluarga... Ak bersyukur smpai kini Qt masih bahagia 💕
.
.
.
.MiSS U... Happy anniversary kekasihQ.. 😍💏
.#likers #like4likeback #likeforlikes #like4likes #latepost #likeforfollow #likersmurah #keluargabahagia #suamiidaman #bahagiaku #bahagiaitusederhana #myfamily #myhome #myheart #myhusband #kekasihku #mylove #anniversary #4th #akubahagia
Memang tidak mudah... Menjalani hari yg kadang menyenangkan atau bahkan sangat membosankan... 😕 Tp... Sungguh bukan itu makna dr sebuah keluarga... Ak bersyukur smpai kini Qt masih bahagia 💕 . . . .MiSS U... Happy anniversary kekasihQ.. 😍💏 .#likers  #like4likeback  #likeforlikes  #like4likes  #latepost  #likeforfollow  #likersmurah  #keluargabahagia  #suamiidaman  #bahagiaku  #bahagiaitusederhana  #myfamily  #myhome  #myheart  #myhusband  #kekasihku  #mylove  #anniversary  #4th  #akubahagia 
Kekasihku by @azzam_sham haaa memandangkan ramai yg kata abg dagu ni main piano sedap kitaa belanja lagi satu... @_inurhakim  @malaysiancover #kekasihku #malaysiansong #malaysiancover #azzamshamtroopers #lirikkipidap
Anwaru Thoha La Taghib.. Ya Rasulullah..,Ya Habiballah.. #kangen #rindu #cinta #kekasihku #nabimuhammadﷺ
Lama menikah tapi BELUM ADA MOMONGAN? Ternyata ada kista,  miom,  haid tidak teratur,  sperma buruk,  pcos,  dll ayo konsul dengan kami dan temukan solusinya dg metode yg sdh terbukti berhasil dalam metode RELATIF SINGKAT..👉
Silahkan hubungi:
Bbm : DB1A1070
Wa/sms/ line : 082331377456

#nikahmuda #nikah #nikahislami #perjuangancinta #kekasihterhebat #kekasihhalal #istrisholehah #lelakiidaman  #lelakisholeh #minang #gadihbujang_minang #pekanbaruhits #banjarmasin #cintasejati #viralvideo #viral #mapan #pernikahan #moslem #nikahyuk #kekasihku #batulicin #akadnikah #akadnikahmuslim #viralindonesia
Lama menikah tapi BELUM ADA MOMONGAN? Ternyata ada kista, miom, haid tidak teratur, sperma buruk, pcos, dll ayo konsul dengan kami dan temukan solusinya dg metode yg sdh terbukti berhasil dalam metode RELATIF SINGKAT..👉 Silahkan hubungi: Bbm : DB1A1070 Wa/sms/ line : 082331377456 #nikahmuda  #nikah  #nikahislami  #perjuangancinta  #kekasihterhebat  #kekasihhalal  #istrisholehah  #lelakiidaman  #lelakisholeh  #minang  #gadihbujang_minang  #pekanbaruhits  #banjarmasin  #cintasejati  #viralvideo  #viral  #mapan  #pernikahan  #moslem  #nikahyuk  #kekasihku  #batulicin  #akadnikah  #akadnikahmuslim  #viralindonesia 
Cinta itu diuji, bukan hanya saat pengantin baru..
Cinta diuji ketika dia tetap bergairah menerima apa adanya, bahkan ketika yang terjadi dan yang didapat tidak sesuai harapan dan hayalan belaka... #cinta #istriku #cintaabadi #truelove #belahanjiwa #kekasihku #waddfamily
#Repost @ustadzabdulsomad (@get_repost)
・・・
"Masukkan anak-anak kita ke sekolah agama"
•
•
Maaf ya anakku Habibi bukan maksud ayah ibu ingin merebut masa" bermainmu,ingin bermain? Ayo kita main sama ayah ibu,kita main sama" 😊

Dan bukan karena ekspetasi ayah ibu yang terlalu tinggi yang inginkan Habibi tuk jadi orang besar (ulama/kiyai) tapi ayah ibu inginkan Habibi paham betul akan agama islam,paham benar akan cinta Alloh & Rosul,jadi anak hafidz quran jadi ustadz jadi ulama itu bonus dari Alloh SWT. untukmu wahai anakku Habibi 👪 insya Alloh #habibi #kekasihku #kesayanganku
#Repost  @ustadzabdulsomad (@get_repost) ・・・ "Masukkan anak-anak kita ke sekolah agama" • • Maaf ya anakku Habibi bukan maksud ayah ibu ingin merebut masa" bermainmu,ingin bermain? Ayo kita main sama ayah ibu,kita main sama" 😊 Dan bukan karena ekspetasi ayah ibu yang terlalu tinggi yang inginkan Habibi tuk jadi orang besar (ulama/kiyai) tapi ayah ibu inginkan Habibi paham betul akan agama islam,paham benar akan cinta Alloh & Rosul,jadi anak hafidz quran jadi ustadz jadi ulama itu bonus dari Alloh SWT. untukmu wahai anakku Habibi 👪 insya Alloh #habibi  #kekasihku  #kesayanganku 
SHINING ON THE SPOT !!
.
.
Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww.
.
.
Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni.
.
.
Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai.
.
Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni.
.
.
Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD, kebabom habis la resultnya.
.
.
Whatsapp 012-6765247
.
.
#peeadolce #lotion  #lotionpemutih #lotionbadan
#ajimaura #terapiinstagram #adleesyabeauty #lofattah 
#agendiperlukan #nakzuriat #tilljannah#happyanniversary #cintahati #tunangku #cintaku #kekasih #kekasihhati #kekasihku #suamiku #kesayanganku #jantunghati #anakkusayang #keluargakusyurgaku #buahhatimama #kesayanganmama #terapiinstagram #ajimaura
SHINING ON THE SPOT !! . . Aduhh si Peea ni, memang buat hal la, habis hilang kulit kusam dibuatnya. Baru sapu sekejap, dah nampak tangan shining-shining giteww. . . Selalu bila pakai losyen takde pun efect shining, melekit pulak tu. Belengas rasa badan bila duk dalam cuaca yang panas ni. . . Kalau si Peea ni cepat je meresap dalam kulit, tekstur pun ringan memang selesa la bila pakai. . Sukaaa sangat tengok tangan lepas sapu Losyen Peea ni, bersinar-sinar tangan, macam tangan retis pulak hehehe. Boleh lah fefiling retiss lepas ni. . . Mehla sesama shiningkan kulit dengan Peea Dolce, gerenti tak menyesal. Nak kesan lagi berganda, gunalah dengan #WD , kebabom habis la resultnya. . . Whatsapp 012-6765247 . . #peeadolce  #lotion  #lotionpemutih  #lotionbadan  #ajimaura  #terapiinstagram  #adleesyabeauty  #lofattah  #agendiperlukan  #nakzuriat  #tilljannah #happyanniversary  #cintahati  #tunangku  #cintaku  #kekasih  #kekasihhati  #kekasihku  #suamiku  #kesayanganku  #jantunghati  #anakkusayang  #keluargakusyurgaku  #buahhatimama  #kesayanganmama  #terapiinstagram  #ajimaura 
#Repost @fatinhusna_familia
• • •
Teruskan mengundi lagu #RahsiaKita  Dn #TerlepasCinta  Guys😍

#fatinhusnafanclubs  #FATINHUSNA 
#fatinhusnaXkhaibahar 
#fatinhusnafamilia 
#RahsiaKita  #TerlepasCinta  #kekasihku boleh dengarkan jugak di #JOOX  #spotify !!
Sampokong semarang bareng yogie zainul restu mahendra

Teman bukan lawan ataupun mantan apalagi simpanan. 😂

#semarang #yogyakartahits #baper #dilarangbaper #jamannow #hit #romantis #fallinginlove #love #kekasihku #cantik #mukajelek #semaranghits #exploresemarang
Hijabers. . 
Karena hijabmu tak menutupi petualanganmu.

Prambanan
#semarang #yogyakartahits #baper #dilarangbaper #jamannow #hit #romantis #fallinginlove #love #kekasihku #cantik #mukajelek #semaranghits #exploresemarang