an online Instagram web viewer

#jalanjalancarimakan medias

Photos

Apa benda fiber ni?
.
Fiber atau serat terdiri dari bahan yang tidak dihadam dari sumber tumbuhan yang tidak berubah bila ia melalui perut dan usus. Jadi amat penting dalam memastikan kesihatan sistem penghadaman badan. Selain dari karbohidrat & protein, fiber/serat adalah salah satu portion makan yg mesti ada dalam hidangan makanan kita.
.
Macamana kalau kurang fiber?
Banyak masalah kesihatan boleh terjadi dengan kurangnya sumber fiber dalam diet. Diantara masalah yang boleh timbul ialah:
.
sembelit
gastrik
kembung perut
sakit jantung
kanser 
diabetes
.
Follow ig @coach_maxnana & PUSH ON NOTIFICATION supaya tak tertinggal tips kurus.
.
.
#teammaxnana #slimfitfromhome #workfromhome
Coach Max 0198669971
Coach Nana 0138270155
.
.
#diet #tv3 #teammaxnana #juhkurusonline #onlinecoach #kurusdarirumah #turun5kg #gemukisawssome #dietsihat #jomkurus #tipskurus #kurusbadan #nakkurus #menudiet #nakkurus  #motifviral #montok #atasimasalahgemuk #atkin #jalanjalancarimakan #obatkurus #janganbencicintaku #emmamaembong #jubahbesar #siladudukdanjanganlari
Apa benda fiber ni? . Fiber atau serat terdiri dari bahan yang tidak dihadam dari sumber tumbuhan yang tidak berubah bila ia melalui perut dan usus. Jadi amat penting dalam memastikan kesihatan sistem penghadaman badan. Selain dari karbohidrat & protein, fiber/serat adalah salah satu portion makan yg mesti ada dalam hidangan makanan kita. . Macamana kalau kurang fiber? Banyak masalah kesihatan boleh terjadi dengan kurangnya sumber fiber dalam diet. Diantara masalah yang boleh timbul ialah: . sembelit gastrik kembung perut sakit jantung kanser  diabetes . Follow ig @coach_maxnana & PUSH ON NOTIFICATION supaya tak tertinggal tips kurus. . . #teammaxnana  #slimfitfromhome  #workfromhome  Coach Max 0198669971 Coach Nana 0138270155 . . #diet  #tv3  #teammaxnana  #juhkurusonline  #onlinecoach  #kurusdarirumah  #turun5kg  #gemukisawssome  #dietsihat  #jomkurus  #tipskurus  #kurusbadan  #nakkurus  #menudiet  #nakkurus   #motifviral  #montok  #atasimasalahgemuk  #atkin  #jalanjalancarimakan  #obatkurus  #janganbencicintaku  #emmamaembong  #jubahbesar  #siladudukdanjanganlari 
You may not be able to control every situation and it's outcome, but you can control your attitude and how you deal with it.

Smile & be happy and let that happiness spread everywhere you go. Life is beautiful. 
Good Morning
You may not be able to control every situation and it's outcome, but you can control your attitude and how you deal with it. Smile & be happy and let that happiness spread everywhere you go. Life is beautiful. Good Morning
⌚Swiss Army SA1203⌚ 200.000
.
- Dual time
- Light On
- Hari dan tanggal aktif
- Diamater 4.5 cm
- Box jam Ekslusif
- Tali Kulit
.
nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan
.
Cara Pemesanan:
1. Screenshot Foto
2. Kirim ke salah satu ⤵ .
.
👉 LINE : jamtanganq_id .
👉 WA : 0858-8327-9394
👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU
.
Fast Respons *👆 😉
.
Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi
Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original
Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog
Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman
_________________________________
Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵
.
Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔
.
⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍

Cek warna lainnya ⤵
#jamtanganqsa
#jalanjalan #jalanjalanmen #jalanjalancarimakan
#jamtanganmurah #jamtangan #jamtanganori #jamtangangrosir #jamtanganoriginal #jamtangancewek #jamtangancouple
⌚Swiss Army SA1203⌚ 200.000 . - Dual time - Light On - Hari dan tanggal aktif - Diamater 4.5 cm - Box jam Ekslusif - Tali Kulit . nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan . Cara Pemesanan: 1. Screenshot Foto 2. Kirim ke salah satu ⤵ . . 👉 LINE : jamtanganq_id . 👉 WA : 0858-8327-9394 👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU . Fast Respons *👆 😉 . Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman _________________________________ Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵ . Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔ . ⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍 Cek warna lainnya ⤵ #jamtanganqsa  #jalanjalan  #jalanjalanmen  #jalanjalancarimakan  #jamtanganmurah  #jamtangan  #jamtanganori  #jamtangangrosir  #jamtanganoriginal  #jamtangancewek  #jamtangancouple 
Assalamualaikum , jangan lupa singgah ke gerai Pais Daging Chaji d Sumbangsih gerai no.14  hari ani yang mana harganya cuma $5 setray (4-5 pax) dan $2 sebungkus(1-2 pax) ! 😱😱😱 Nyamaaan ni makan mun sama nasi! From 6am -1pm at Sumbangsih Mulia Beribi stall No.14 ! 🔥 🔥 🔥 ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
#PaisDagingcHaji #PaisDagingcHajifeedback #since1998 #TraditionalBruneianfood #Ourfood #OurCulture #SupportLocalFood #LoveBruneianFood #Lovefood #lovehatewastedtime
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
#throwback
#Repost @foodloversbn
• • •
Mun selalu kana kurapakkan benda ani baik ku membali!! hahaha pais daging hantap nyaman nya!!! mun kan bediet benda ani nadahada dapat nyamu!! @paisdaging.chaji ani addicted!! udah tah limpar banyaknya mun makan sama nasi panas2 fuhhhhh~ melatop kababoom delicioussss banar nya ujar c @kurapak atu!! jan batah2 lakasta mencuba👍 #twothumbsup👍👍 #brunei #2018 #bruneifoods #foodporn #foodies #foodloverbn #foodhunterbn #foodhunter #foodcouple #food101 #kurapak #nyamanberabis #jalanjalancarimakan
Assalamualaikum , jangan lupa singgah ke gerai Pais Daging Chaji d Sumbangsih gerai no.14 hari ani yang mana harganya cuma $5 setray (4-5 pax) dan $2 sebungkus(1-2 pax) ! 😱😱😱 Nyamaaan ni makan mun sama nasi! From 6am -1pm at Sumbangsih Mulia Beribi stall No.14 ! 🔥 🔥 🔥 •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• #PaisDagingcHaji  #PaisDagingcHajifeedback  #since1998  #TraditionalBruneianfood  #Ourfood  #OurCulture  #SupportLocalFood  #LoveBruneianFood  #Lovefood  #lovehatewastedtime  •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• #throwback  #Repost  @foodloversbn • • • Mun selalu kana kurapakkan benda ani baik ku membali!! hahaha pais daging hantap nyaman nya!!! mun kan bediet benda ani nadahada dapat nyamu!! @paisdaging.chaji ani addicted!! udah tah limpar banyaknya mun makan sama nasi panas2 fuhhhhh~ melatop kababoom delicioussss banar nya ujar c @kurapak atu!! jan batah2 lakasta mencuba👍 #twothumbsup 👍👍 #brunei  #2018  #bruneifoods  #foodporn  #foodies  #foodloverbn  #foodhunterbn  #foodhunter  #foodcouple  #food101  #kurapak  #nyamanberabis  #jalanjalancarimakan 
⌚Gucci GC0261⌚ 300.000
.
- Diameter 2.6 cm
- Keramik
- Box jam Eksklusif
.
nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan
.
Cara Pemesanan:
1. Screenshot Foto
2. Kirim ke salah satu ⤵ .
.
👉 LINE : jamtanganq_id .
👉 WA : 0858-8327-9394
👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU
.
Fast Respons *👆 😉
.
Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi
Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original
Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog
Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman
_________________________________
Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵
.
Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔
.
⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍

Cek warna lainnya ⤵
#jamtanganqgucci
#wisata #wisatakuliner #wisatajogja #wisataindonesia #wisataalam
#jalanjalan #jalanjalanmen #jalanjalancarimakan
#jamtanganmurah #jamtangan #jamtanganori #jamtangangrosir #jamtanganoriginal #jamtangancewek #jamtangancouple
⌚Gucci GC0261⌚ 300.000 . - Diameter 2.6 cm - Keramik - Box jam Eksklusif . nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan . Cara Pemesanan: 1. Screenshot Foto 2. Kirim ke salah satu ⤵ . . 👉 LINE : jamtanganq_id . 👉 WA : 0858-8327-9394 👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU . Fast Respons *👆 😉 . Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman _________________________________ Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵ . Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔ . ⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍 Cek warna lainnya ⤵ #jamtanganqgucci  #wisata  #wisatakuliner  #wisatajogja  #wisataindonesia  #wisataalam  #jalanjalan  #jalanjalanmen  #jalanjalancarimakan  #jamtanganmurah  #jamtangan  #jamtanganori  #jamtangangrosir  #jamtanganoriginal  #jamtangancewek  #jamtangancouple 
⌚Esprit EP5095⌚ 160.000
.
- Diameter 3.6 cm
- Tanggal aktif
- Tali Kulit
- Box jam Eksklusif
.
nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan
.
Cara Pemesanan:
1. Screenshot Foto
2. Kirim ke salah satu ⤵ .
.
👉 LINE : jamtanganq_id .
👉 WA : 0858-8327-9394
👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU
.
Fast Respons *👆 😉
.
Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi
Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original
Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog
Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman
_________________________________
Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵
.
Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔
.
⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍

Cek warna lainnya ⤵
#jamtanganqesprit
#jalanjalan #jalanjalanmen #jalanjalancarimakan
#jamtanganmurah #jamtangan #jamtanganori #jamtangangrosir #jamtanganoriginal #jamtangancewek #jamtangancouple
⌚Esprit EP5095⌚ 160.000 . - Diameter 3.6 cm - Tanggal aktif - Tali Kulit - Box jam Eksklusif . nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan . Cara Pemesanan: 1. Screenshot Foto 2. Kirim ke salah satu ⤵ . . 👉 LINE : jamtanganq_id . 👉 WA : 0858-8327-9394 👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU . Fast Respons *👆 😉 . Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman _________________________________ Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵ . Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔ . ⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍 Cek warna lainnya ⤵ #jamtanganqesprit  #jalanjalan  #jalanjalanmen  #jalanjalancarimakan  #jamtanganmurah  #jamtangan  #jamtanganori  #jamtangangrosir  #jamtanganoriginal  #jamtangancewek  #jamtangancouple 
Izza beffday specials .. largest hotel buffet in genting / kl ..sume food u imagine ada... tq genting club member 😁 
#coffeeterrace#shazzajjcm #jalan2carimakan #jalanjalancarimakan #shazzainluv
Kita kasi TRY dulu tengok apa jadi! Bagi hint dulu sebelum keluar MENU BARU. InsyaAllah lepas MERDEKA okay? Jangan risau, HARGA TERMURAH adalah keutamaan kami. 🍕
Kita kasi TRY dulu tengok apa jadi! Bagi hint dulu sebelum keluar MENU BARU. InsyaAllah lepas MERDEKA okay? Jangan risau, HARGA TERMURAH adalah keutamaan kami. 🍕
Alhamdulillah syukur! Mentang-mentang dapat gaji HABIS SEMUA BURGER SOLD OUT korang borong ya? Bukan main ramai yang bungkus bawa balik. Kesian yang datang lewat. Hehe. Jangan marah. Esok kami buat LEBIH! DATANG AWAL OKAY?!
Alhamdulillah syukur! Mentang-mentang dapat gaji HABIS SEMUA BURGER SOLD OUT korang borong ya? Bukan main ramai yang bungkus bawa balik. Kesian yang datang lewat. Hehe. Jangan marah. Esok kami buat LEBIH! DATANG AWAL OKAY?!
Banyak BERSEDAH insyaAllah dipermudahkan semua. Tunggu apa lagi? SEDEKAH kepada yang memerlukan. Takda duit pun takpa, SENYUM juga SEDEKAH.
Banyak BERSEDAH insyaAllah dipermudahkan semua. Tunggu apa lagi? SEDEKAH kepada yang memerlukan. Takda duit pun takpa, SENYUM juga SEDEKAH.
Antara comment dan feedback dari para pelanggan kami. InsyaAllah kami akan tingkatkan kualiti kami. Mana yang belum datang jemput datang!
Antara comment dan feedback dari para pelanggan kami. InsyaAllah kami akan tingkatkan kualiti kami. Mana yang belum datang jemput datang!
Nutrient High Calsium Powder and ZINC
Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436

TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! .
UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP
.
KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2
.
♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!!
♥ INC POSTAGE
♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni
♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . .
♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . 
#heightupmurah #sayapendek #peninggibadan #kcollymurah  #heightuppromotion #sayanaktinggi #heightuporiginal #instashop #instaniagamalaysia #onlineshopping #visitmyig #heightup #naktinggi #ketot #pendek #yummy #whichone #first ... #abangkanda #LocoMotivesTonE #band #survey  #jalanjalancarimakan #kedah #chill ...
Nutrient High Calsium Powder and ZINC Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436 TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! . UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP . KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2 . ♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!! ♥ INC POSTAGE ♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni ♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . . ♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . #heightupmurah  #sayapendek  #peninggibadan  #kcollymurah  #heightuppromotion  #sayanaktinggi  #heightuporiginal  #instashop  #instaniagamalaysia  #onlineshopping  #visitmyig  #heightup  #naktinggi  #ketot  #pendek  #yummy  #whichone  #first  ... #abangkanda  #LocoMotivesTonE  #band  #survey  #jalanjalancarimakan  #kedah  #chill  ...
DOKTOR TERKEJUT..TAK SAMPAI 2 MINGGU TULANG PATAH DAH BERCANTUM
========================
Siksanya patah tulang ni hanya yang pernah kena je tahu..kaki terpaksa di simen dan diskru, banyak aktiviti tak dapat di buat..kesian isteri saya yang menjaga dan memapah kesana ke mari.
.
Doktor kata paling cepat tiga bulan baru boleh berjalan mcm biasa itupun kalau usia muda..malah ada yang lebih lama.
Mujur rakan syorkan Kalsium Tiens ni..memang luar biasa. Tak sampai dua minggu, result x-ray mengagumkan sampai doktor terkejut. Ia bukan sebarang Kalsium. Patutla ia digelar Kalsium terbaik dunia dan diiktiraf oleh pakar nutrisi antarabangsa.
Lihat saja testimonial2 kami dialbum.

Apalagi kelebihan kalsium Tiens
✅Tulang sihat & kuat
✅Melurus & menegakkan struktur tulang
✅mencegah esteporosis
✅memulihkan masalah tulang/retak/patah
.
Dapatkan sekarang dengan harga promosi
Lekas bertindak,fast action fast result. 📱WA : +60166211436

#heightup #heightupmurah #heightupmurahmalaysia #heightupMalaysia #ubattinggimurah #ubattinggi #ubattinggimalaysia #tiensmalaysia #kasutonlinemurah #kasutmurah #kasut #malaysiaonlineshop #malaysiaonlineshoping #ubattinggi #tiensmalaysia #yummy  #whichone #first ... #abangkanda #LocoMotivesTonE #band #survey  #jalanjalancarimakan #kedah  #chill ...
DOKTOR TERKEJUT..TAK SAMPAI 2 MINGGU TULANG PATAH DAH BERCANTUM ======================== Siksanya patah tulang ni hanya yang pernah kena je tahu..kaki terpaksa di simen dan diskru, banyak aktiviti tak dapat di buat..kesian isteri saya yang menjaga dan memapah kesana ke mari. . Doktor kata paling cepat tiga bulan baru boleh berjalan mcm biasa itupun kalau usia muda..malah ada yang lebih lama. Mujur rakan syorkan Kalsium Tiens ni..memang luar biasa. Tak sampai dua minggu, result x-ray mengagumkan sampai doktor terkejut. Ia bukan sebarang Kalsium. Patutla ia digelar Kalsium terbaik dunia dan diiktiraf oleh pakar nutrisi antarabangsa. Lihat saja testimonial2 kami dialbum. Apalagi kelebihan kalsium Tiens ✅Tulang sihat & kuat ✅Melurus & menegakkan struktur tulang ✅mencegah esteporosis ✅memulihkan masalah tulang/retak/patah . Dapatkan sekarang dengan harga promosi Lekas bertindak,fast action fast result. 📱WA : +60166211436 #heightup  #heightupmurah  #heightupmurahmalaysia  #heightupMalaysia  #ubattinggimurah  #ubattinggi  #ubattinggimalaysia  #tiensmalaysia  #kasutonlinemurah  #kasutmurah  #kasut  #malaysiaonlineshop  #malaysiaonlineshoping  #ubattinggi  #tiensmalaysia  #yummy  #whichone  #first  ... #abangkanda  #LocoMotivesTonE  #band  #survey  #jalanjalancarimakan  #kedah  #chill  ...
Nutrient High Calsium Powder and ZINC
Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436

TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! .
UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP
.
KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2
.
♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!!
♥ INC POSTAGE
♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni
♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . .
♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . 
#heightupmurah #sayapendek #peninggibadan #kcollymurah  #heightuppromotion #sayanaktinggi #heightuporiginal #instashop #instaniagamalaysia #onlineshopping #visitmyig #heightup #naktinggi #ketot #pendek #yummy #whichone #first ... #abangkanda #LocoMotivesTonE #band #survey  #jalanjalancarimakan #kedah #chill ...
Nutrient High Calsium Powder and ZINC Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436 TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! . UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP . KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2 . ♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!! ♥ INC POSTAGE ♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni ♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . . ♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . #heightupmurah  #sayapendek  #peninggibadan  #kcollymurah  #heightuppromotion  #sayanaktinggi  #heightuporiginal  #instashop  #instaniagamalaysia  #onlineshopping  #visitmyig  #heightup  #naktinggi  #ketot  #pendek  #yummy  #whichone  #first  ... #abangkanda  #LocoMotivesTonE  #band  #survey  #jalanjalancarimakan  #kedah  #chill  ...
Haaa..mesti ada yg terperanjat nmpk ni kan..jntung terus berdebar laju gitew😋
.
Ayaq liur tetiber mcm nak leleq je nengok kan..kan?
kiter yg membuatnya pon kdg tertewas berenti jap baking pastu mamam secebis dua tau🙈😅
Jadiii...ape tgu lagi mai la pakat order beramai ramai😍😘
.
P dengan S.....jgn ckp akak tak payung eh...bubuh byk tu cekelat chipnya ckup ke dak?😋😋 #nadacakes#chocacheese#sayajual#sayajualkek#sayabuatdelivery#johorhomemadedelivery#deliveryjb#kekjb#kekjohorbahru#keksedap#kekberhantu#chocolatemoistkek#utm#johorean#foodpornmalaysia#dessertlover#viraljohor#kasiviral#jalanjalancarimakan#makan
Haaa..mesti ada yg terperanjat nmpk ni kan..jntung terus berdebar laju gitew😋 . Ayaq liur tetiber mcm nak leleq je nengok kan..kan? kiter yg membuatnya pon kdg tertewas berenti jap baking pastu mamam secebis dua tau🙈😅 Jadiii...ape tgu lagi mai la pakat order beramai ramai😍😘 . P dengan S.....jgn ckp akak tak payung eh...bubuh byk tu cekelat chipnya ckup ke dak?😋😋 #nadacakes #chocacheese #sayajual #sayajualkek #sayabuatdelivery #johorhomemadedelivery #deliveryjb #kekjb #kekjohorbahru #keksedap #kekberhantu #chocolatemoistkek #utm #johorean #foodpornmalaysia #dessertlover #viraljohor #kasiviral #jalanjalancarimakan #makan 
DOKTOR TERKEJUT..TAK SAMPAI 2 MINGGU TULANG PATAH DAH BERCANTUM
========================
Siksanya patah tulang ni hanya yang pernah kena je tahu..kaki terpaksa di simen dan diskru, banyak aktiviti tak dapat di buat..kesian isteri saya yang menjaga dan memapah kesana ke mari.
.
Doktor kata paling cepat tiga bulan baru boleh berjalan mcm biasa itupun kalau usia muda..malah ada yang lebih lama.
Mujur rakan syorkan Kalsium Tiens ni..memang luar biasa. Tak sampai dua minggu, result x-ray mengagumkan sampai doktor terkejut. Ia bukan sebarang Kalsium. Patutla ia digelar Kalsium terbaik dunia dan diiktiraf oleh pakar nutrisi antarabangsa.
Lihat saja testimonial2 kami dialbum.

Apalagi kelebihan kalsium Tiens
✅Tulang sihat & kuat
✅Melurus & menegakkan struktur tulang
✅mencegah esteporosis
✅memulihkan masalah tulang/retak/patah
.
Dapatkan sekarang dengan harga promosi
Lekas bertindak,fast action fast result. 📱WA : +60166211436

#heightup #heightupmurah #heightupmurahmalaysia #heightupMalaysia #ubattinggimurah #ubattinggi #ubattinggimalaysia #tiensmalaysia #kasutonlinemurah #kasutmurah #kasut #malaysiaonlineshop #malaysiaonlineshoping #ubattinggi #tiensmalaysia #yummy  #whichone #first ... #abangkanda #LocoMotivesTonE #band #survey  #jalanjalancarimakan #kedah  #chill ...
DOKTOR TERKEJUT..TAK SAMPAI 2 MINGGU TULANG PATAH DAH BERCANTUM ======================== Siksanya patah tulang ni hanya yang pernah kena je tahu..kaki terpaksa di simen dan diskru, banyak aktiviti tak dapat di buat..kesian isteri saya yang menjaga dan memapah kesana ke mari. . Doktor kata paling cepat tiga bulan baru boleh berjalan mcm biasa itupun kalau usia muda..malah ada yang lebih lama. Mujur rakan syorkan Kalsium Tiens ni..memang luar biasa. Tak sampai dua minggu, result x-ray mengagumkan sampai doktor terkejut. Ia bukan sebarang Kalsium. Patutla ia digelar Kalsium terbaik dunia dan diiktiraf oleh pakar nutrisi antarabangsa. Lihat saja testimonial2 kami dialbum. Apalagi kelebihan kalsium Tiens ✅Tulang sihat & kuat ✅Melurus & menegakkan struktur tulang ✅mencegah esteporosis ✅memulihkan masalah tulang/retak/patah . Dapatkan sekarang dengan harga promosi Lekas bertindak,fast action fast result. 📱WA : +60166211436 #heightup  #heightupmurah  #heightupmurahmalaysia  #heightupMalaysia  #ubattinggimurah  #ubattinggi  #ubattinggimalaysia  #tiensmalaysia  #kasutonlinemurah  #kasutmurah  #kasut  #malaysiaonlineshop  #malaysiaonlineshoping  #ubattinggi  #tiensmalaysia  #yummy  #whichone  #first  ... #abangkanda  #LocoMotivesTonE  #band  #survey  #jalanjalancarimakan  #kedah  #chill  ...
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
Assalamualaikum semua peminat cookies! Harga untuk 30 pieces cookies hanya RM10 GUYSSS!!! Cepat dapatkan dengan ws atau call ke no. ini : 019-2482947. Free delivery kepada semua yang berada di cheras dan ampang!!! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
TERIMA KASIH WARGA IPOH
.
.
Alhamdulillah dapat feedback. Wani suka orang happy dapat makan,kenyang,selera.
.
Baru la semangat nak masak utk komerr yong yop. Hehe.
.

Atee,yang mana nk order tolong lerr order awal sikit. Awok pukul10.45am dh kluor pegi COD. LAST amik order jam 9am.
.
Lekaihhhh order awal sikit yong yop 0175563532
.
.
#ipoh #ipohfood #ipohipohaje #ipohdelivery #ipohlunchbox #ipohcityawesome #ipohperak #nasiayamgorengkunyit #ayamgorengkunyit #jjcmtv3 #jjcm #jalanjalancarimakan #foodporn
TERIMA KASIH WARGA IPOH . . Alhamdulillah dapat feedback. Wani suka orang happy dapat makan,kenyang,selera. . Baru la semangat nak masak utk komerr yong yop. Hehe. . Atee,yang mana nk order tolong lerr order awal sikit. Awok pukul10.45am dh kluor pegi COD. LAST amik order jam 9am. . Lekaihhhh order awal sikit yong yop 0175563532 . . #ipoh  #ipohfood  #ipohipohaje  #ipohdelivery  #ipohlunchbox  #ipohcityawesome  #ipohperak  #nasiayamgorengkunyit  #ayamgorengkunyit  #jjcmtv3  #jjcm  #jalanjalancarimakan  #foodporn 
#tb

Gendang gendut tali kecapi..kenyang perut senang hati 🤗 📌Thank you for giving us the opportunity to serve you 🤗

Please feel free to comment on our food and services,and share your experiences with others 😊

We hope to see u again next time 😉
..........
..........
EAT WELL, SPEND LESS
..........
..........
🏢HOT STATION BANGI
🏢THE SAPORI by Ashraff Jamil ..........
..........
👨‍🍳👩‍🍳BUSINESS HOURS:
📆Monday-Sunday
🕐1.00pm-11.00pm
📆Friday
🕓4.00pm-11.00pm
..........
..........
Call Us :
☎ 0382103586
📱0126433169
📱0193760055
..........
..........
❌ STRICTLY NO SMS/MESSENGER
..........
..........
🏍🏍DELIVERY DETAIL
🏡 SEKSYEN 3&4 BANGI SAHAJA
🕖 7.00PM-11.00PM WEEKDAYS
🕗 8.00PM-11.00PM WEEKENDS
..........
..........
🚗 🚗Waze/Google Map: Hot Station Bangi
..........
..........
#thesapori #saporibyashraffjamil #pasta #westernfood #italianfood #halal #deliverybangi #homestaybangi #homemade #delicious #instafood #food #healthyfood #eatclean #jjcmtv3 #jalanjalancarimakan #bangiperdana #bandarbarubangi #bangi #ukm #gmi #mfi #uniten #kptm #kajang #serdang #semenyih #putrajaya
#tb  Gendang gendut tali kecapi..kenyang perut senang hati 🤗 📌Thank you for giving us the opportunity to serve you 🤗 Please feel free to comment on our food and services,and share your experiences with others 😊 We hope to see u again next time 😉 .......... .......... EAT WELL, SPEND LESS .......... .......... 🏢HOT STATION BANGI 🏢THE SAPORI by Ashraff Jamil .......... .......... 👨‍🍳👩‍🍳BUSINESS HOURS: 📆Monday-Sunday 🕐1.00pm-11.00pm 📆Friday 🕓4.00pm-11.00pm .......... .......... Call Us : ☎ 0382103586 📱0126433169 📱0193760055 .......... .......... ❌ STRICTLY NO SMS/MESSENGER .......... .......... 🏍🏍DELIVERY DETAIL 🏡 SEKSYEN 3&4 BANGI SAHAJA 🕖 7.00PM-11.00PM WEEKDAYS 🕗 8.00PM-11.00PM WEEKENDS .......... .......... 🚗 🚗Waze/Google Map: Hot Station Bangi .......... .......... #thesapori  #saporibyashraffjamil  #pasta  #westernfood  #italianfood  #halal  #deliverybangi  #homestaybangi  #homemade  #delicious  #instafood  #food  #healthyfood  #eatclean  #jjcmtv3  #jalanjalancarimakan  #bangiperdana  #bandarbarubangi  #bangi  #ukm  #gmi  #mfi  #uniten  #kptm  #kajang  #serdang  #semenyih  #putrajaya 
Nutrient High Calsium Powder and ZINC
Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436

TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! .
UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP
.
KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2
.
♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!!
♥ INC POSTAGE
♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni
♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . .
♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . 
#heightupmurah #sayapendek #peninggibadan #kcollymurah  #heightuppromotion #sayanaktinggi #heightuporiginal #instashop #instaniagamalaysia #onlineshopping #visitmyig #heightup #naktinggi #ketot #pendek #yummy #whichone #first ... #abangkanda #LocoMotivesTonE #band #survey  #jalanjalancarimakan #kedah #chill ...
Nutrient High Calsium Powder and ZINC Whatsapps saya. 📱WA :+60166211436 TAK TAHAN SERING DI EJEK SI KETOT??? SI KENIT?? SI PENDEK?? ANDA RASA DOWN DENGAN KETINGGIAN ANDA??MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK ANDA TINGGI SEPERTI MODEL!! HEIGHT UP ADALAH PENYELESAIANNYA!! . UMUR SEAWAL 10 HINGGA 35 TAHUN BOLEH MENGAMBIL HEIGHT UP . KESAN BOLEH DI LIHAT SEAWAL SEBULAN 2CM KE 10CM PENGGUNAAN BERGANTUNG TULANG MASING2 . ♥ ORIGINAL ORIGINAL ORIGINAL!! ♥ INC POSTAGE ♥100terbukti berkesan tanya saya untuk lihat testimoni ♥ Sesuai utk lelaki & perempuan berumur 10-35 tahun. . . ♥ Nutrisi semulajadi, berkesan, selamat serta product 100halal dan kami mempunyai sijil daripada USM untuk menentukan tiada bahan kesan sampingan. Selaras dengan standard kelulusan KKM. . #heightupmurah  #sayapendek  #peninggibadan  #kcollymurah  #heightuppromotion  #sayanaktinggi  #heightuporiginal  #instashop  #instaniagamalaysia  #onlineshopping  #visitmyig  #heightup  #naktinggi  #ketot  #pendek  #yummy  #whichone  #first  ... #abangkanda  #LocoMotivesTonE  #band  #survey  #jalanjalancarimakan  #kedah  #chill  ...
#feedbackcoklatmelelehh 
CHOCORICE KEDAH BANJIR BIASE
.
NAK ORDER ? SILA TEKAN LINK WASAP DI BIO💋
.
🚚 POSTAGE SETIAP HARI
🚗 C.O.D PERLIS & ALOR SETAR
.
#chocoricekedah#chocoriceviral#chocoricebypns#jalanjalancarimakan#janganbencicintaku#viral#motifviral
Superr yummy
CHOCORICE KEDAH BANJIRR BIASEE
.
COKLAT BANJIR
COKLAT XKEDEKUT
COKLAT XTERLALU MANIS
.
Available NOW
✔ MEDIUM SIZE
✔ NORMAL SIZE
.
Nak order ? Tekan link di bio 💋
🚗COD PERLIS & ALOR SETAR
🚚 POSTAGE SELURUH MALAYSIA
.
#cintabukankristal#chocoricekedah#chocoriceviral#chocoricebanjir#chocojarmurah#bazarpaknil#jalanjalancarimakan
tadi pnye cite g kopi manshor 😁✌
#kopimanshor#meebandung#jalanjalancarimakan
Dah available in 3 size uolss😰
.
NORMAL
MEDIUM
HANTARAN SET
.
Yeahh hurry up hampa. Sis baru restock stock . So sapa lambat bye2😅
Nak order ? Tekan link di Bio okey💋
.
#chocoricekedah#chocoriceviral#chocojarmurah#cintabukankristal#aydajebat#bazarpaknil#jalanjalancarimakan
⌚Guess GS8186⌚ 175.000
.
- Tanggal aktif
- Diameter 3.5 cm
- Mika
- Box jam Eksklusif

nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan
.
Cara Pemesanan:
1. Screenshot Foto
2. Kirim ke salah satu ⤵ .
.
👉 LINE : jamtanganq_id .
👉 WA : 0858-8327-9394
👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU
.
Fast Respons *👆 😉
.
Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi
Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original
Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog
Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman
_________________________________
Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵
.
Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔
.
⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍

Cek warna lainnya ⤵
#jamtanganqguess
#wisata #wisatakuliner #wisatajogja #wisataindonesia #wisataalam
#jalanjalan #jalanjalanmen #jalanjalancarimakan
⌚Guess GS8186⌚ 175.000 . - Tanggal aktif - Diameter 3.5 cm - Mika - Box jam Eksklusif nb : cocok untuk dipakai sendiri / buat 🎁 kado pasangan . Cara Pemesanan: 1. Screenshot Foto 2. Kirim ke salah satu ⤵ . . 👉 LINE : jamtanganq_id . 👉 WA : 0858-8327-9394 👉 WA otomatis klik : http://bit.ly/2o9S2VU . Fast Respons *👆 😉 . Cek Testimoni 👉 @jamtanganq_testi Khusus Jam Ori 👉 @jamtanganq_original Cek Katalog Jam 👉 @jamtanganq_katalog Khusus Jam Wanita 👉 @jamtanganq_woman _________________________________ Bagi bagi GRATIS jam tangan untuk 5 orang 👉 caranya⤵ . Ajak 5 teman terdekatmu untuk Follow semua akun diatas, terkait @jamtanganq_id2 lalu like + komentar positif disetiap postingan ✔ . ⌚⌚⌚ Pemenang dipilih setiap bulan yang paling aktif👍 Cek warna lainnya ⤵ #jamtanganqguess  #wisata  #wisatakuliner  #wisatajogja  #wisataindonesia  #wisataalam  #jalanjalan  #jalanjalanmen  #jalanjalancarimakan 
Nak makan ayam, pilihlah bahagian dada
.
Kerana kandungan protein dia yang tinggi dan lemak tepu yang rendah.. Dan ia lagi mengenyangkan lama
.
Cuma jangan la pulak amik ayam goreng ya.. Bertambah lagi la kalori dan lemak tepu nanti.. Baik bakar atau potong kecik dada tu masak sup ayam yang sihat 😋
.
Follow our 2nd IG. Untuk lihat contoh2 healthy meal dan bantu progress kurus sihat anda. @coachismailayu2
#teamismailayu
coach ismail +60132505120
coach ayu +60122230485
#coachismailayu #tipskurus #jomkurus #kurus #slim2018 #kahwin2018 #kfc #kurus2018 #meletop #neelofa #bajubesar #jalanjalancarimakan #dietatkins #kurusonlinecoaching
Nak makan ayam, pilihlah bahagian dada . Kerana kandungan protein dia yang tinggi dan lemak tepu yang rendah.. Dan ia lagi mengenyangkan lama . Cuma jangan la pulak amik ayam goreng ya.. Bertambah lagi la kalori dan lemak tepu nanti.. Baik bakar atau potong kecik dada tu masak sup ayam yang sihat 😋 . Follow our 2nd IG. Untuk lihat contoh2 healthy meal dan bantu progress kurus sihat anda. @coachismailayu2 #teamismailayu  coach ismail +60132505120 coach ayu +60122230485 #coachismailayu  #tipskurus  #jomkurus  #kurus  #slim2018  #kahwin2018  #kfc  #kurus2018  #meletop  #neelofa  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #dietatkins  #kurusonlinecoaching 
Hai awaa semua, nak rasa mee kari kami yang sedap ni? 
Sabtu ini (18/08/2018)

Pembukaan kedai kami di Selayang Baru. Akan ada harga promosi khas pada hari tersebut! Jemput singgah. Ada menu-menu lain juga yang akan di update nanti beserta harga promosi!

Waktu operasi khas : 1:30pm - 8:00pm

Alamat : No.2, Gerai MDG, Jalan Besar Selayang Baru, 68100 Batu Caves. (Di kifna Shop)

#minicafe #kedaiMee #selayangBaru #meekarisedap #curryLaksa #jalanjalancarimakan
Hai awaa semua, nak rasa mee kari kami yang sedap ni? Sabtu ini (18/08/2018) Pembukaan kedai kami di Selayang Baru. Akan ada harga promosi khas pada hari tersebut! Jemput singgah. Ada menu-menu lain juga yang akan di update nanti beserta harga promosi! Waktu operasi khas : 1:30pm - 8:00pm Alamat : No.2, Gerai MDG, Jalan Besar Selayang Baru, 68100 Batu Caves. (Di kifna Shop) #minicafe  #kedaiMee  #selayangBaru  #meekarisedap  #curryLaksa  #jalanjalancarimakan 
Anda sedang mencari cari ? #programkurusonline ? Masih tak ada jurulatih dan bimbingan dalam Program diet anda ? .
Saya Semua membantu anda dari Segi :-
.
1) cara anda makan 
2) motivasi dalaman 
3) tips Kurus sihat 
4) komitmen anda 
5) dan banyak lagi .
Solat masih DIBUKA untuk bulan SEPTEMBER sila hubungi Saya .
.
COACH ZAINON 📲 +60139850502
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro  #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
Anda sedang mencari cari ? #programkurusonline  ? Masih tak ada jurulatih dan bimbingan dalam Program diet anda ? . Saya Semua membantu anda dari Segi :- . 1) cara anda makan 2) motivasi dalaman 3) tips Kurus sihat 4) komitmen anda 5) dan banyak lagi . Solat masih DIBUKA untuk bulan SEPTEMBER sila hubungi Saya . . COACH ZAINON 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
Anda sedang mencari cari ? #programkurusonline ? Masih tak ada jurulatih dan bimbingan dalam Program diet anda ? .
Saya Semua membantu anda dari Segi :-
.
1) cara anda makan 
2) motivasi dalaman 
3) tips Kurus sihat 
4) komitmen anda 
5) dan banyak lagi .
.
.
Solat masih DIBUKA untuk bulan SEPTEMBER sila hubungi Saya .
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
Anda sedang mencari cari ? #programkurusonline  ? Masih tak ada jurulatih dan bimbingan dalam Program diet anda ? . Saya Semua membantu anda dari Segi :- . 1) cara anda makan 2) motivasi dalaman 3) tips Kurus sihat 4) komitmen anda 5) dan banyak lagi . . . Solat masih DIBUKA untuk bulan SEPTEMBER sila hubungi Saya . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
Yuhuuuuu ,swedish meatballs in town ! After cheesy meatballs ,now korang boleh try yang ni pulak ,dalam satu bekas ni ada 10 pieces meatball dengan gravy blackpepper yang sgt creamy dan juga mashed potato 😘😘 Rm 10 je satu bekas ni ,hehe .
.
Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen .
.
#dataranmaybank #bangsar #menaramaybank #maybank  #missekitchen #homemade #westernmurah #jjcmtv3 #jalanjalancarimakan #gombak #motifviral #foodgasm #foodhunter #malaysianfood #fooddelivery #fooddeliverykl #malaysia #makananbarat #pastamalaysia #bazaarpaknil #bazaaronline #bazaar #jeruk #lauk #sambalkacang #sambalbilis #sambalbiliskering #tuna #croissant
Yuhuuuuu ,swedish meatballs in town ! After cheesy meatballs ,now korang boleh try yang ni pulak ,dalam satu bekas ni ada 10 pieces meatball dengan gravy blackpepper yang sgt creamy dan juga mashed potato 😘😘 Rm 10 je satu bekas ni ,hehe . . Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen . . #dataranmaybank  #bangsar  #menaramaybank  #maybank  #missekitchen  #homemade  #westernmurah  #jjcmtv3  #jalanjalancarimakan  #gombak  #motifviral  #foodgasm  #foodhunter  #malaysianfood  #fooddelivery  #fooddeliverykl  #malaysia  #makananbarat  #pastamalaysia  #bazaarpaknil  #bazaaronline  #bazaar  #jeruk  #lauk  #sambalkacang  #sambalbilis  #sambalbiliskering  #tuna  #croissant 
Assalamualaikum
Kami membuka tempahan dan penghantaran makanan di sekitar lembah klang dan shah alam pada 17/8/2018. Minumum oder 5 bungkus  ke atas untuk penghantaran percuma. .
. 
Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen .
.
#dataranmaybank #bangsar #menaramaybank #maybank #dataranmaybank #missekitchen #homemade #westernmurah #jjcmtv3 #jalanjalancarimakan #gombak #motifviral #foodgasm #foodhunter #malaysianfood #fooddelivery #fooddeliverykl #malaysia #makananbarat #pastamalaysia #bazaarpaknil #bazaaronline #bazaar #jeruk #lauk #sambalkacang #sambalbilis #sambalbiliskering #tuna #croissants
Assalamualaikum Kami membuka tempahan dan penghantaran makanan di sekitar lembah klang dan shah alam pada 17/8/2018. Minumum oder 5 bungkus ke atas untuk penghantaran percuma. . . Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen . . #dataranmaybank  #bangsar  #menaramaybank  #maybank  #dataranmaybank  #missekitchen  #homemade  #westernmurah  #jjcmtv3  #jalanjalancarimakan  #gombak  #motifviral  #foodgasm  #foodhunter  #malaysianfood  #fooddelivery  #fooddeliverykl  #malaysia  #makananbarat  #pastamalaysia  #bazaarpaknil  #bazaaronline  #bazaar  #jeruk  #lauk  #sambalkacang  #sambalbilis  #sambalbiliskering  #tuna  #croissants 
TIPS MAKAN PAGI KENAPA NASI TAK ELOK MAKAN .
Untuk membakar 389 kalori nasi lemak, anda boleh lakukan salah satu daripada aktiviti berikut.
1.berjalan kaki selama 108 minit.
2.jogging selama 45 minit
3.berenang selama 32 minit
4.mengayuh basikal selama 59 minit
.
Makan lah nasi lemak tu sebulan sekali @ sebulan 2kali, time cheat day.
.
.

COACH Zainon 📲 +60139850502
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
TIPS MAKAN PAGI KENAPA NASI TAK ELOK MAKAN . Untuk membakar 389 kalori nasi lemak, anda boleh lakukan salah satu daripada aktiviti berikut. 1.berjalan kaki selama 108 minit. 2.jogging selama 45 minit 3.berenang selama 32 minit 4.mengayuh basikal selama 59 minit . Makan lah nasi lemak tu sebulan sekali @ sebulan 2kali, time cheat day. . . COACH Zainon 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
Too good Not To Share 💕🌿 Wellness Wednesday! Whether it’s for surplus or deficit, smoothie is definitely my choice for smart meal! Sometimes I have with water and shaker, but sometimes I think I deserve a “YOLO” “Treat Yo Self” meal 😘  Sweet potatoes, cookies and cream, whey protein, the x’tra crunch! sedapnya 🤤
Too good Not To Share 💕🌿 Wellness Wednesday! Whether it’s for surplus or deficit, smoothie is definitely my choice for smart meal! Sometimes I have with water and shaker, but sometimes I think I deserve a “YOLO” “Treat Yo Self” meal 😘 Sweet potatoes, cookies and cream, whey protein, the x’tra crunch! sedapnya 🤤
KENALI LEMAK BAIK VS LEMAK JAHAT

Ehh lemak baik pun ada ke? Selama ni rasa-rasa lemak tu semuanya jahat 😁

Dalam gambar tu, yang atas adalah LEMAK JAHAT, yang bawah adalah LEMAK BAIK.

Lemak jahat 😈 boleh menyebabkan kolesterol menempel pada dinding pembuluh darah sehingga menyebabkan pembuluh darah tersumbat. Kebiasaannya lemak jahat lebih enak dimakan, contohnya seperti makanan bergoreng, fast food, kerepek, mee instant, sos, krimer dan sebagainya

Lemak baik 😇 pula biasanya terdapat di dalam omega 3 dan juga omega 6 seperti buah avocado, tuna, ikan salomon, kacang walnut dan sebagainya.
.
.Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
COACH ZAINON 📲 +60139850502
#pemakanansihat #jalanjalancarimakan #sarapansihat #diet #makansihat #eatclean #resepidiet #kurussihat #food #menusihat #restoransihat #healthyfood #healthybrekfast #kesihatan #badansihat #bodyfit #nakkurus #kurusonline
KENALI LEMAK BAIK VS LEMAK JAHAT Ehh lemak baik pun ada ke? Selama ni rasa-rasa lemak tu semuanya jahat 😁 Dalam gambar tu, yang atas adalah LEMAK JAHAT, yang bawah adalah LEMAK BAIK. Lemak jahat 😈 boleh menyebabkan kolesterol menempel pada dinding pembuluh darah sehingga menyebabkan pembuluh darah tersumbat. Kebiasaannya lemak jahat lebih enak dimakan, contohnya seperti makanan bergoreng, fast food, kerepek, mee instant, sos, krimer dan sebagainya Lemak baik 😇 pula biasanya terdapat di dalam omega 3 dan juga omega 6 seperti buah avocado, tuna, ikan salomon, kacang walnut dan sebagainya. . .Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . COACH ZAINON 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #jalanjalancarimakan  #sarapansihat  #diet  #makansihat  #eatclean  #resepidiet  #kurussihat  #food  #menusihat  #restoransihat  #healthyfood  #healthybrekfast  #kesihatan  #badansihat  #bodyfit  #nakkurus  #kurusonline 
ADAKAH SEMUA HIDANGAN SALAD TU SIHAT? .
Pagi ni ada coachee sy tanya panduan utk hidangan salad yg sihat. .
Bukan semua salad sihat dan sesuai untuk turunkan berat badan.
.
Anggaran kalori salad berisi ayam tanpa mayonis adalah 300-350 kalori. .
Anggaran kalori semangkuk salad bersama mayonis boleh mencecah ke 1000 kalori. Tu belum add on thousand island lah kentang lah. .
Nampak tak, makanan yang sama tetapi kalori yang berbeza. Ringan di mata, berat pada nilai kalorinya.. Jom buat pilihan yang bagus. Baru lah senang turun berat.
.
Panduan jika ada jumpa unit conversion *kcal (kilo calories) vs kj (kilojoules)* ialah.
.
1kcal=4kj
4kcal=40kj
.
Bayangkan 1 sudu mayo 360kj=86kcal 🙈
.
.
Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
COACH ZAINON 📲 +60139850502
#pemakanansihat #jalanjalancarimakan #sarapansihat #diet #makansihat #eatclean #resepidiet #kurussihat #food #menusihat #restoransihat #healthyfood #healthybrekfast #kesihatan #badansihat #bodyfit #nakkurus #kurusonline
ADAKAH SEMUA HIDANGAN SALAD TU SIHAT? . Pagi ni ada coachee sy tanya panduan utk hidangan salad yg sihat. . Bukan semua salad sihat dan sesuai untuk turunkan berat badan. . Anggaran kalori salad berisi ayam tanpa mayonis adalah 300-350 kalori. . Anggaran kalori semangkuk salad bersama mayonis boleh mencecah ke 1000 kalori. Tu belum add on thousand island lah kentang lah. . Nampak tak, makanan yang sama tetapi kalori yang berbeza. Ringan di mata, berat pada nilai kalorinya.. Jom buat pilihan yang bagus. Baru lah senang turun berat. . Panduan jika ada jumpa unit conversion *kcal (kilo calories) vs kj (kilojoules)* ialah. . 1kcal=4kj 4kcal=40kj . Bayangkan 1 sudu mayo 360kj=86kcal 🙈 . . Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . COACH ZAINON 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #jalanjalancarimakan  #sarapansihat  #diet  #makansihat  #eatclean  #resepidiet  #kurussihat  #food  #menusihat  #restoransihat  #healthyfood  #healthybrekfast  #kesihatan  #badansihat  #bodyfit  #nakkurus  #kurusonline 
Hi guys ,this is our spicy tuna croissant .slowly we go to pastry pulak hehe .Mesti nk ada starter kan before makan spaghetti.Mesti korang suka ,sbb dlm croissant ni ada salad ,timun ,tomato,bawang and telur .yang pasti tuna filling tu melimpah ruah dari dalam ! Murah je Rm 5
.
.
Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen .
.
#dataranmaybank #bangsar #menaramaybank #maybank  #missekitchen #homemade #westernmurah #jjcmtv3 #jalanjalancarimakan #gombak #motifviral #foodgasm #foodhunter #malaysianfood #fooddelivery #fooddeliverykl #malaysia #makananbarat #pastamalaysia #bazaarpaknil #bazaaronline #bazaar #jeruk #lauk #sambalkacang #sambalbilis #sambalbiliskering #tuna #croissants
Hi guys ,this is our spicy tuna croissant .slowly we go to pastry pulak hehe .Mesti nk ada starter kan before makan spaghetti.Mesti korang suka ,sbb dlm croissant ni ada salad ,timun ,tomato,bawang and telur .yang pasti tuna filling tu melimpah ruah dari dalam ! Murah je Rm 5 . . Jangan lupa follow @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen @miss.e.kitchen . . #dataranmaybank  #bangsar  #menaramaybank  #maybank  #missekitchen  #homemade  #westernmurah  #jjcmtv3  #jalanjalancarimakan  #gombak  #motifviral  #foodgasm  #foodhunter  #malaysianfood  #fooddelivery  #fooddeliverykl  #malaysia  #makananbarat  #pastamalaysia  #bazaarpaknil  #bazaaronline  #bazaar  #jeruk  #lauk  #sambalkacang  #sambalbilis  #sambalbiliskering  #tuna  #croissants 
Turun Berat Lemak VS Turun Berat Otot

Kalau nak turunkan berat badan, pastikan ia turun lemak. Sebab, 1kg lemak lebih besar saiznya dari 1 kg daging.

1) Perasan tak kadang kita turun 1kg berat badan, tapi seluar tak longgar-longgar pun. Ini besar kemungkinan anda turun otot.

2) Dan ada pulak orang tu, turun setengah kg, tapi baju dah rasa longgar. Besar kemungkinan lemaknya menurun melebihi daging tadi.

3) Ada pulak golongan ketiga, berat tak turun-turun, tetapi baju rasa longgar. Ni apa pulak?? Haaa, ini besar kemungkinan, lemak menurun dan otot menaik. So berat badan balance tak berubah. Ini adalah yang terbaik.
.
.
'Crash diet' (atau diet berlapar) selalu membawa kepada mengecilkan otot dan lemak tiada perubahan. Cara turun berat badan begini sangat tidak baik. Anda besar kemungkinan akan naik berat badan semula ke keadaan yang asal (Yo-yo diet). Tambahan pulak, bila otot mengecil, metabolisma kita juga menurun dan badan akan menjadi letih dan lesu dan mungkin nampak kurang segar dan sihat.

Kalau anda nak turun berat badan, lakukanlah dengan cara balance dan menitik beratkan kepada pemakanan yang sihat setiap hari.
.
Coach zainon
#pemakanansihat #jalanjalancarimakan #sarapansihat #diet #makansihat #eatclean #resepidiet #kurussihat #food #menusihat #restoransihat #healthyfood #healthybrekfast #kesihatan #badansihat #bodyfit #nakkurus #kurusonline
Turun Berat Lemak VS Turun Berat Otot Kalau nak turunkan berat badan, pastikan ia turun lemak. Sebab, 1kg lemak lebih besar saiznya dari 1 kg daging. 1) Perasan tak kadang kita turun 1kg berat badan, tapi seluar tak longgar-longgar pun. Ini besar kemungkinan anda turun otot. 2) Dan ada pulak orang tu, turun setengah kg, tapi baju dah rasa longgar. Besar kemungkinan lemaknya menurun melebihi daging tadi. 3) Ada pulak golongan ketiga, berat tak turun-turun, tetapi baju rasa longgar. Ni apa pulak?? Haaa, ini besar kemungkinan, lemak menurun dan otot menaik. So berat badan balance tak berubah. Ini adalah yang terbaik. . . 'Crash diet' (atau diet berlapar) selalu membawa kepada mengecilkan otot dan lemak tiada perubahan. Cara turun berat badan begini sangat tidak baik. Anda besar kemungkinan akan naik berat badan semula ke keadaan yang asal (Yo-yo diet). Tambahan pulak, bila otot mengecil, metabolisma kita juga menurun dan badan akan menjadi letih dan lesu dan mungkin nampak kurang segar dan sihat. Kalau anda nak turun berat badan, lakukanlah dengan cara balance dan menitik beratkan kepada pemakanan yang sihat setiap hari. . Coach zainon #pemakanansihat  #jalanjalancarimakan  #sarapansihat  #diet  #makansihat  #eatclean  #resepidiet  #kurussihat  #food  #menusihat  #restoransihat  #healthyfood  #healthybrekfast  #kesihatan  #badansihat  #bodyfit  #nakkurus  #kurusonline 
BETUL KE TIDUR LAMBAT PUNCA BERAT TAK TURUN?? .
.
Ye jika kita dalam proses menurunkan berat badan..Kualiti tido juga WAJIB di jaga tau.Tidur awal sebaiknya sebelum jam 11malam
.
.
7-8 jam sehari adalah waktu tido yg efektif bagi orang dewasa..
.
.
Dan waktu terbaik untuk tido adalah antara 10-11.00 malam setiap hari
.
.
Jika kit selalu tido lambat boleh menyebabkan terjadinya ganguan pada Hormon..
.
.
Hormon jadi tak seimbang dan akan buat perut mula berbunyi. Mulut rasa nak mengunyah je walaupun dah tengah malam
.
.
Jadi jgn hairan.... Kononnya mkn dh jaga, besenam bagai nk rak 🏋🏻‍♀tp berat tak turun2 ya.

Nak turun berat badan dengan ilmu pemakanan yg betul ? Mudahnya KURUS bila ada coach,ILMU dan TEAM SUPPORT.
.
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
BETUL KE TIDUR LAMBAT PUNCA BERAT TAK TURUN?? . . Ye jika kita dalam proses menurunkan berat badan..Kualiti tido juga WAJIB di jaga tau.Tidur awal sebaiknya sebelum jam 11malam . . 7-8 jam sehari adalah waktu tido yg efektif bagi orang dewasa.. . . Dan waktu terbaik untuk tido adalah antara 10-11.00 malam setiap hari . . Jika kit selalu tido lambat boleh menyebabkan terjadinya ganguan pada Hormon.. . . Hormon jadi tak seimbang dan akan buat perut mula berbunyi. Mulut rasa nak mengunyah je walaupun dah tengah malam . . Jadi jgn hairan.... Kononnya mkn dh jaga, besenam bagai nk rak 🏋🏻‍♀tp berat tak turun2 ya. Nak turun berat badan dengan ilmu pemakanan yg betul ? Mudahnya KURUS bila ada coach,ILMU dan TEAM SUPPORT. . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
Oh baru tahu! rupenya peluh ni tanda lemak sedang menangis.
.
Siapa hari3 berpeluh ?.
.
Tag dan share kt kawan2 yg suke bersenam dan berpeluh 😄.
.
.
Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
COACH ZAINON 📲 +60139850502
#pemakanansihat #jalanjalancarimakan #sarapansihat #diet #makansihat #eatclean #resepidiet #kurussihat #food #menusihat #restoransihat #healthyfood #healthybrekfast #kesihatan #badansihat #bodyfit #nakkurus #kurusonline
Oh baru tahu! rupenya peluh ni tanda lemak sedang menangis. . Siapa hari3 berpeluh ?. . Tag dan share kt kawan2 yg suke bersenam dan berpeluh 😄. . . Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . COACH ZAINON 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #jalanjalancarimakan  #sarapansihat  #diet  #makansihat  #eatclean  #resepidiet  #kurussihat  #food  #menusihat  #restoransihat  #healthyfood  #healthybrekfast  #kesihatan  #badansihat  #bodyfit  #nakkurus  #kurusonline 
FAST FOOD or FAT FOOD?? Biasa dengar kan, kalau nak diet ....ELAKKAN semua makanan berproses. Tak kiralah makan berproses tu dari restoran makanan segera, atau makanan yang di packing dalam tin. 
Kita "perasan" makanan begini sebenarnya bukanlah solid food yang mengenyangkan pun. Selang 2-3jam, mesti rasa nak makan lagi. Makanan berproses seperti hotdog / nugget / daging burger/ bebola kebanyakannya tinggi lemak. Kita "nampak" macam simple dan "ringan" daripada nasi. 
Hakikatnya, makan beginilah sebenarnya menyumbang kepada kegemukan. Walaupun anda cover dengan exercise 1-2 jam, tapi bila plih untuk makan seperti ini, anda confirm akan menyesal bila selesai makan.
.
.
.Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
COACH ZAINON 📲 +60139850502
#pemakanansihat #jalanjalancarimakan #sarapansihat #diet #makansihat #eatclean #resepidiet #kurussihat #food #menusihat #restoransihat #healthyfood #healthybrekfast #kesihatan #badansihat #bodyfit #nakkurus #kurusonline
FAST FOOD or FAT FOOD?? Biasa dengar kan, kalau nak diet ....ELAKKAN semua makanan berproses. Tak kiralah makan berproses tu dari restoran makanan segera, atau makanan yang di packing dalam tin. Kita "perasan" makanan begini sebenarnya bukanlah solid food yang mengenyangkan pun. Selang 2-3jam, mesti rasa nak makan lagi. Makanan berproses seperti hotdog / nugget / daging burger/ bebola kebanyakannya tinggi lemak. Kita "nampak" macam simple dan "ringan" daripada nasi. Hakikatnya, makan beginilah sebenarnya menyumbang kepada kegemukan. Walaupun anda cover dengan exercise 1-2 jam, tapi bila plih untuk makan seperti ini, anda confirm akan menyesal bila selesai makan. . . .Saya Coach zainon. 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . COACH ZAINON 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #jalanjalancarimakan  #sarapansihat  #diet  #makansihat  #eatclean  #resepidiet  #kurussihat  #food  #menusihat  #restoransihat  #healthyfood  #healthybrekfast  #kesihatan  #badansihat  #bodyfit  #nakkurus  #kurusonline 
Perkara perlu ada dalam diri masing masing jika serius nak turun berat badan adalah excited nak timbang berat 😃😃
.
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
Perkara perlu ada dalam diri masing masing jika serius nak turun berat badan adalah excited nak timbang berat 😃😃 . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
TAMPAL DANGDUT/GOYANG
:
:
#roticanai 
#tampaldangdut #tampalgoyang
#sedapwei 
#melaka #malaysia🇲🇾 #jalanjalancarimakan #foodhunter #thankunpleasecomeagain 😙😋😋💖⭐⭐⭐⭐⭐
NO BODY CAN CHANGE YOU
.
Tiada siapa yg boleh ketuk body anda kecuali anda sendiri coach zulmohd hantar memberi ilmu dan alat untuk anda kurus gunakan sebaik mungkin ilmu yg sy curahkan
.
.
COACH Zainon 📲 +60139850502 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro  #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
NO BODY CAN CHANGE YOU . Tiada siapa yg boleh ketuk body anda kecuali anda sendiri coach zulmohd hantar memberi ilmu dan alat untuk anda kurus gunakan sebaik mungkin ilmu yg sy curahkan . . COACH Zainon 📲 +60139850502 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
TIPS MAKAN PAGI KENAPA NASI TAK ELOK MAKAN .
Untuk membakar 389 kalori nasi lemak, anda boleh lakukan salah satu daripada aktiviti berikut.
1.berjalan kaki selama 108 minit.
2.jogging selama 45 minit
3.berenang selama 32 minit
4.mengayuh basikal selama 59 minit
.
Makan lah nasi lemak tu sebulan sekali @ sebulan 2kali, time cheat day.
.
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
TIPS MAKAN PAGI KENAPA NASI TAK ELOK MAKAN . Untuk membakar 389 kalori nasi lemak, anda boleh lakukan salah satu daripada aktiviti berikut. 1.berjalan kaki selama 108 minit. 2.jogging selama 45 minit 3.berenang selama 32 minit 4.mengayuh basikal selama 59 minit . Makan lah nasi lemak tu sebulan sekali @ sebulan 2kali, time cheat day. . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
SENAMAN HANYA 20% BANTU ANDA UNTUK KURUS
.
Ada orang fikir nak kurus kena exercise. Tiap2 hari dia exercise 2-3 jam sehari. Malam² join Zumba. Tapi bila timbang berat tetap susah turun pun. Baju pun masih sama je saiz nya. Makin ketat ada laa.
.
Sebenarnya orang yang jadi gemuk tu bukan la sebab kurang bersenam. Tapi yang sebetulnya dia tak jaga pemakanan.
.
Hari2 sarapan nasi lemak ayam goreng, tengah hari layan nasi kandar, malam2 lepas zumba lepak kedai2 makanan hipster. Sehari dah balun 3000kalori. Exercise baru bakar dalam 500-700 kalori. Sebab tu laa payah nak kurus.
.
Jadi nak turun berat kena laa ada ilmu..
. 
Tag & Share dengan kawan2 yang nak turunkan berat 2-5kg sebulan dengan ilmu.
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
SENAMAN HANYA 20% BANTU ANDA UNTUK KURUS . Ada orang fikir nak kurus kena exercise. Tiap2 hari dia exercise 2-3 jam sehari. Malam² join Zumba. Tapi bila timbang berat tetap susah turun pun. Baju pun masih sama je saiz nya. Makin ketat ada laa. . Sebenarnya orang yang jadi gemuk tu bukan la sebab kurang bersenam. Tapi yang sebetulnya dia tak jaga pemakanan. . Hari2 sarapan nasi lemak ayam goreng, tengah hari layan nasi kandar, malam2 lepas zumba lepak kedai2 makanan hipster. Sehari dah balun 3000kalori. Exercise baru bakar dalam 500-700 kalori. Sebab tu laa payah nak kurus. . Jadi nak turun berat kena laa ada ilmu.. . Tag & Share dengan kawan2 yang nak turunkan berat 2-5kg sebulan dengan ilmu. . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
ADA TAK YANG MCM NI ?
.
.
Setiap kali timbang mesti berat badan naik .
Setiap kali menimbang ajer stress .
Setiap kali timbang ajer mulut merangeee haha
.
Siapa macam ni baik ngaku ?
.
Ok InsyaAllah dengan kepakaran dan je Boleh Saya ada Saya Boleh Bantu anda utk turun berat badan secara sihat siapa mahu ? Sila respon Di bawah .
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
ADA TAK YANG MCM NI ? . . Setiap kali timbang mesti berat badan naik . Setiap kali menimbang ajer stress . Setiap kali timbang ajer mulut merangeee haha . Siapa macam ni baik ngaku ? . Ok InsyaAllah dengan kepakaran dan je Boleh Saya ada Saya Boleh Bantu anda utk turun berat badan secara sihat siapa mahu ? Sila respon Di bawah . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
FOCUS ON YOUR NUTRITION .
Senaman hanya 20% membantu dalam Program Kurus Online Coaching .
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
FOCUS ON YOUR NUTRITION . Senaman hanya 20% membantu dalam Program Kurus Online Coaching . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
🎊🎉🎊🎉🎊🎉👏🏻👏🏻👏🏻👍🏼👍🏼👍🏼😍😍😍😊😊😊
.
Tahniah Dato’ Sri Siti Nurhaliza @ctdk berjaya hilangkan total 17.8kg lepas bersalin🤩🤩🤩
.
Pastinya semua ibu nak kembali ke berat asal sebelum bersalin. Jika tidak, akan mengundang pada obesiti dalam 15-20 tahun seterusnya
.
Paling penting buat ibu2 lepas bersalin yang nak kurus semula adalah bersabar dengan progress turun berat badan. Kurus sihat bermula dengan pemakanan sihat dan seimbang serta gaya hidup aktif.
.
Berikut adalah 7 tips simple untuk kurus sihat buat kaum ibu selepas bersalin;
1️⃣ Jangan “crash diet”
2️⃣ Pilih makanan yang kaya dengan nutrisi dan rendah kalori lemak, elakkan “junk food”
3️⃣ Menyusu
4️⃣ Minum banyak air untuk lepaskan toksin dan boleh tingkatkan metabolisma badan
5️⃣ Banyakkan bergerak dan bersenam
6️⃣ Rehat yang cukup
7️⃣ Dapatkan bimbingan turun berat badan cara sihat😉
Coach Vani-016-9526292
#coachvanisri #coachjune #jomdiet #jommakan #jalanjalancarimakan #jerawatbatu #jomsenam #jomkurus #eatcleankl #eatclean #eathealthy #bajubesar #bajukurungmurah #bags #bajuimportmurah #bajucantik #sushi
🎊🎉🎊🎉🎊🎉👏🏻👏🏻👏🏻👍🏼👍🏼👍🏼😍😍😍😊😊😊 . Tahniah Dato’ Sri Siti Nurhaliza @ctdk berjaya hilangkan total 17.8kg lepas bersalin🤩🤩🤩 . Pastinya semua ibu nak kembali ke berat asal sebelum bersalin. Jika tidak, akan mengundang pada obesiti dalam 15-20 tahun seterusnya . Paling penting buat ibu2 lepas bersalin yang nak kurus semula adalah bersabar dengan progress turun berat badan. Kurus sihat bermula dengan pemakanan sihat dan seimbang serta gaya hidup aktif. . Berikut adalah 7 tips simple untuk kurus sihat buat kaum ibu selepas bersalin; 1️⃣ Jangan “crash diet” 2️⃣ Pilih makanan yang kaya dengan nutrisi dan rendah kalori lemak, elakkan “junk food” 3️⃣ Menyusu 4️⃣ Minum banyak air untuk lepaskan toksin dan boleh tingkatkan metabolisma badan 5️⃣ Banyakkan bergerak dan bersenam 6️⃣ Rehat yang cukup 7️⃣ Dapatkan bimbingan turun berat badan cara sihat😉 Coach Vani-016-9526292 #coachvanisri  #coachjune  #jomdiet  #jommakan  #jalanjalancarimakan  #jerawatbatu  #jomsenam  #jomkurus  #eatcleankl  #eatclean  #eathealthy  #bajubesar  #bajukurungmurah  #bags  #bajuimportmurah  #bajucantik  #sushi 
Semua orang mcm ni hehe kalau takde bukan hidup dalam dunia nyata apa-apa pun just enjoy urself
.
.
Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #zumba #putih #produkkurus
Semua orang mcm ni hehe kalau takde bukan hidup dalam dunia nyata apa-apa pun just enjoy urself . . Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #zumba  #putih  #produkkurus 
FAKTA! GEMUK AIR 
Lebih 70% badan kita perlukan air.

Darah bentuk cecair, paru2 pun perlukan air utk bernafas, Buah pinggang perlukan air utk proses toksin, Sendi2 kita pun perlukan air. 
Org yg masa muda x biasa minum air, bila dah lebih 50 tahun sendi akan start sakit. Sebab cecair kat sendi dah kering. Nak kulit cantik pun perlu air.
.
Sebenarnya gemuk air datang dari pemakanan yang mengandungi garam tinggi dan gula tinggi takungan air berlaku disebabkan oleh perkara tersebut
.
.
ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #TV3 #TV9 #Astro #TeamCoachZul #TeamCoachJoJo #CoachingOnline #AtkinsDiet #workout #EidMubarak
FAKTA! GEMUK AIR Lebih 70% badan kita perlukan air. Darah bentuk cecair, paru2 pun perlukan air utk bernafas, Buah pinggang perlukan air utk proses toksin, Sendi2 kita pun perlukan air. Org yg masa muda x biasa minum air, bila dah lebih 50 tahun sendi akan start sakit. Sebab cecair kat sendi dah kering. Nak kulit cantik pun perlu air. . Sebenarnya gemuk air datang dari pemakanan yang mengandungi garam tinggi dan gula tinggi takungan air berlaku disebabkan oleh perkara tersebut . . ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #TV3  #TV9  #Astro  #TeamCoachZul  #TeamCoachJoJo  #CoachingOnline  #AtkinsDiet  #workout  #EidMubarak 
......Keriuk-keriuk rangup kegemaran ramai merupakan senjata rahsia yang menyedapkan lagi Nasi Kandar Haji Rizqi.... Peeerrgh! Kami galakkan anda makan Nasi Kandar ini panas2 ketika ayamnya & keriuk2 masih panas & rangup... Krap3! Crunch3! Bunyi kunyahan ayam beserta Keriuk-keriuk istimewa ini... .
.
Tengok gambar pon dah tahu sedap.... Terus rasa lapar... Haha! 😅
.
.
Jadi cepat2 ke Nasi Kandar Haji Rizqi di Restoran Mad Ayam Kampung Cyberjaya.... .
Mereka buka setiap hari kecuali hari Ahad dari pukul 5petang hingga tengah malam... 😊
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 #nasikandarhajirizqi
#madayamkampung #jalanjalancarimakan
 #restoran #sedap #makan #enak #makanmana #jalan2carimakan #makanmakancarimakan #nasi #cyberjaya #malaysianfood #malayfood #masakanmelayu #makananmelayu #foodporn #foodlover #villagepeople #ayamrempah #ayamgoreng #RESTORANMADAYAMKAMPUNG #foodhunter #malaysianfood #dinner #makanmalam #sirap #TEA #nasikandar #nasikukus #ayamgoreng #ayam
.
.
......Keriuk-keriuk rangup kegemaran ramai merupakan senjata rahsia yang menyedapkan lagi Nasi Kandar Haji Rizqi.... Peeerrgh! Kami galakkan anda makan Nasi Kandar ini panas2 ketika ayamnya & keriuk2 masih panas & rangup... Krap3! Crunch3! Bunyi kunyahan ayam beserta Keriuk-keriuk istimewa ini... . . Tengok gambar pon dah tahu sedap.... Terus rasa lapar... Haha! 😅 . . Jadi cepat2 ke Nasi Kandar Haji Rizqi di Restoran Mad Ayam Kampung Cyberjaya.... . Mereka buka setiap hari kecuali hari Ahad dari pukul 5petang hingga tengah malam... 😊 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #nasikandarhajirizqi  #madayamkampung  #jalanjalancarimakan  #restoran  #sedap  #makan  #enak  #makanmana  #jalan2carimakan  #makanmakancarimakan  #nasi  #cyberjaya  #malaysianfood  #malayfood  #masakanmelayu  #makananmelayu  #foodporn  #foodlover  #villagepeople  #ayamrempah  #ayamgoreng  #RESTORANMADAYAMKAMPUNG  #foodhunter  #malaysianfood  #dinner  #makanmalam  #sirap  #TEA  #nasikandar  #nasikukus  #ayamgoreng  #ayam  . .
BAYANGKAN KAK SABRINA DAH TURUN 67 KG .
Dulu ramai yang Kutuk kak Sabrina cakap dia gemuk mcm tangki minyak sekarang jangan sesekali guna orang gemuk sekali dia Kurus Kalah semua .

PROJEK KURUS SELEPAS RAYA 2018
•
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨PENGAMBILAN PESERTA BULAN #OGOS
•
SESUAI UNTUK ORANG BEKERJA, PENIAGA, SURIRUMAH, PELAJAR ATAU YG DAH PENCEN ATAU YANG TAK SIBUK •
☎️ ☎️☎️☎️☎️☎️
COACH JOJO
•
www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE

www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE

www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE
•
Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #zumba #putih #produkkurus
BAYANGKAN KAK SABRINA DAH TURUN 67 KG . Dulu ramai yang Kutuk kak Sabrina cakap dia gemuk mcm tangki minyak sekarang jangan sesekali guna orang gemuk sekali dia Kurus Kalah semua . PROJEK KURUS SELEPAS RAYA 2018 • 🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨PENGAMBILAN PESERTA BULAN #OGOS  • SESUAI UNTUK ORANG BEKERJA, PENIAGA, SURIRUMAH, PELAJAR ATAU YG DAH PENCEN ATAU YANG TAK SIBUK • ☎️ ☎️☎️☎️☎️☎️ COACH JOJO • www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE www.wasap.my/60199818419/NakJoinJomKurusONLINE • Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #zumba  #putih  #produkkurus 
Beningnya air laut ini ya guys. Dasar karang yang hijau terlihat jelas. Foto ini diambil saat Tim #wisataedukasisukabumi Naik perahu di pantai cibuaya. Serunyaa, amang drivernya juga sangat pintar memanfaatkan ombak yang datang. Ada kalanya perahu tenang agar Kita puas melihat karang2 dibawah laut Dan juga pemandangan dikejauhan. Ada kalanya perahu bergelombang dibelokkan tajam agar kita terciprat air laut. Membuat Kita tertawa Dan menjerit2 senang. Seruuuu Dan senang bangeeet 😍😍😘 Yuk, cobain serunya berperahu di pantai, dijamin ketagihan 😋. Paket #wisataedukasipenyu masih dibuka lho. Langsung chatt mimin klik link dibio ya. Atau WA ke 08164624424

#wisataedukasi
#wisatasantai
#wisatapantai
#pantaiujunggenteng
#sukabumi
#travellingindonesia
#jalanjalancarimakan
#eksploreindonesia
#asiangames2018
#jakarta
#mahasiswaui
Beningnya air laut ini ya guys. Dasar karang yang hijau terlihat jelas. Foto ini diambil saat Tim #wisataedukasisukabumi  Naik perahu di pantai cibuaya. Serunyaa, amang drivernya juga sangat pintar memanfaatkan ombak yang datang. Ada kalanya perahu tenang agar Kita puas melihat karang2 dibawah laut Dan juga pemandangan dikejauhan. Ada kalanya perahu bergelombang dibelokkan tajam agar kita terciprat air laut. Membuat Kita tertawa Dan menjerit2 senang. Seruuuu Dan senang bangeeet 😍😍😘 Yuk, cobain serunya berperahu di pantai, dijamin ketagihan 😋. Paket #wisataedukasipenyu  masih dibuka lho. Langsung chatt mimin klik link dibio ya. Atau WA ke 08164624424 #wisataedukasi  #wisatasantai  #wisatapantai  #pantaiujunggenteng  #sukabumi  #travellingindonesia  #jalanjalancarimakan  #eksploreindonesia  #asiangames2018  #jakarta  #mahasiswaui 
MASTER THE CALORIE
MASTER THE JOURNEY
🌟🌟🌟
.
Simple je sis.. betul x..? 😍
.
Sebab nak Turun berat ni.. macam coach dok ulang2.. memang ilmu matematik je sebenarnya❗️
.
Master ilmu berkaitan kalori, Insya Allah.. mudah journey sis nak Turun berat 😊🌟
.
Still.. perlu disertakan Dengan usaha yang KONSISTEN ya! 
Coach doakan yg TERBAIK! 💪🏻🔥
.
.
PENDAFTARAN PROGRAM TURUN BERAT ONLINE : SEASON 37 (SESI SEPTEMBER 2018)
Program Khas bg yang nak fokus hasil Turun Berat dgn group sokongan, bimbingan dan pemantauan coach💪🏻🔥
Special gift 🎁 utk pendaftaran sebelum 17hb Ogos ini. ->> Klik link @ bio atau wasap coach terus untuk full info 🌟
.
xoxo
#coachlia8020 - 019 900 9087
>> http://wlconlinecoachlia.wasap.my
.
#iphonex #bajubesar #zalora #ootd #fitmama #makansihat #gemokisawesome #nakcantik #iphone #kecilkanpeha #primavalet #jalanjalancarimakan #kurussebelumraya #kempiskanperut #jubahbesar #tv3 #jomkurus #nakkurus #jomdiet #onlineshopping #ariani #jakel #kaftan #sizebesar #dietcoach #meletop #kuruscepat
MASTER THE CALORIE MASTER THE JOURNEY 🌟🌟🌟 . Simple je sis.. betul x..? 😍 . Sebab nak Turun berat ni.. macam coach dok ulang2.. memang ilmu matematik je sebenarnya❗️ . Master ilmu berkaitan kalori, Insya Allah.. mudah journey sis nak Turun berat 😊🌟 . Still.. perlu disertakan Dengan usaha yang KONSISTEN ya! Coach doakan yg TERBAIK! 💪🏻🔥 . . PENDAFTARAN PROGRAM TURUN BERAT ONLINE : SEASON 37 (SESI SEPTEMBER 2018) Program Khas bg yang nak fokus hasil Turun Berat dgn group sokongan, bimbingan dan pemantauan coach💪🏻🔥 Special gift 🎁 utk pendaftaran sebelum 17hb Ogos ini. ->> Klik link @ bio atau wasap coach terus untuk full info 🌟 . xoxo #coachlia8020  - 019 900 9087 >> http://wlconlinecoachlia.wasap.my . #iphonex  #bajubesar  #zalora  #ootd  #fitmama  #makansihat  #gemokisawesome  #nakcantik  #iphone  #kecilkanpeha  #primavalet  #jalanjalancarimakan  #kurussebelumraya  #kempiskanperut  #jubahbesar  #tv3  #jomkurus  #nakkurus  #jomdiet  #onlineshopping  #ariani  #jakel  #kaftan  #sizebesar  #dietcoach  #meletop  #kuruscepat 
Turun Berat Lemak VS Turun Berat Otot

Kalau nak turunkan berat badan, pastikan ia turun lemak. Sebab, 1kg lemak lebih besar saiznya dari 1 kg daging.

1) Perasan tak kadang kita turun 1kg berat badan, tapi seluar tak longgar-longgar pun. Ini besar kemungkinan anda turun otot.

2) Dan ada pulak orang tu, turun setengah kg, tapi baju dah rasa longgar. Besar kemungkinan lemaknya menurun melebihi daging tadi.

3) Ada pulak golongan ketiga, berat tak turun-turun, tetapi baju rasa longgar. Ni apa pulak?? Haaa, ini besar kemungkinan, lemak menurun dan otot menaik. So berat badan balance tak berubah. Ini adalah yang terbaik.
.
.
'Crash diet' (atau diet berlapar) selalu membawa kepada mengecilkan otot dan lemak tiada perubahan. Cara turun berat badan begini sangat tidak baik. Anda besar kemungkinan akan naik berat badan semula ke keadaan yang asal (Yo-yo diet). Tambahan pulak, bila otot mengecil, metabolisma kita juga menurun dan badan akan menjadi letih dan lesu dan mungkin nampak kurang segar dan sihat.

Kalau anda nak turun berat badan, lakukanlah dengan cara balance dan menitik beratkan kepada pemakanan yang sihat setiap hari.
.
.
Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #zumba #putih #produkkurus
Turun Berat Lemak VS Turun Berat Otot Kalau nak turunkan berat badan, pastikan ia turun lemak. Sebab, 1kg lemak lebih besar saiznya dari 1 kg daging. 1) Perasan tak kadang kita turun 1kg berat badan, tapi seluar tak longgar-longgar pun. Ini besar kemungkinan anda turun otot. 2) Dan ada pulak orang tu, turun setengah kg, tapi baju dah rasa longgar. Besar kemungkinan lemaknya menurun melebihi daging tadi. 3) Ada pulak golongan ketiga, berat tak turun-turun, tetapi baju rasa longgar. Ni apa pulak?? Haaa, ini besar kemungkinan, lemak menurun dan otot menaik. So berat badan balance tak berubah. Ini adalah yang terbaik. . . 'Crash diet' (atau diet berlapar) selalu membawa kepada mengecilkan otot dan lemak tiada perubahan. Cara turun berat badan begini sangat tidak baik. Anda besar kemungkinan akan naik berat badan semula ke keadaan yang asal (Yo-yo diet). Tambahan pulak, bila otot mengecil, metabolisma kita juga menurun dan badan akan menjadi letih dan lesu dan mungkin nampak kurang segar dan sihat. Kalau anda nak turun berat badan, lakukanlah dengan cara balance dan menitik beratkan kepada pemakanan yang sihat setiap hari. . . Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #zumba  #putih  #produkkurus 
Kalau dah terlebih 10kg ke atas tu cepat-cepat lah buat keputusan dan cari jalan untuk turunkan berat.
.
Kalau masih keliru tak tahu nak pilih diet yang macam mana nak buat, pilihlah diet yang tak stress nak buat. Yang boleh sustain lama. Diet apa tu?
.
Diet seimbang. Pilih diet yang amalkan seimbang dari segi portion dan nutrition. Seimbamg macro nutrient terdiri karbohidrat, protien dan fiber. Yang boleh makan 5 -6x sehari. .
Jarak kan 2 - 3 jam utk makan. Supaya perut tidak lapar. Paling penting diet yg enjoy Kita buat. Sedar² berat dah turun banyak kg.
.
.
Klik link 👇👇 utk belajar cara turun berat dengan selamat dan berkesan.
.
Follow Me for More Info TQ.
.
.
Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100%
.
IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo
COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 
#pemakanansihat #vitamin #testimonikurus #kurus #cantik #bodyfit #fit #jomkurus  #fitness #slimfit #tipskurus #bajubesar #jalanjalancarimakan #weightloss #fatloss #jomfit #malaysiafood #gemokisawesome #jubahbesar #zumba #putih #produkkurus
Kalau dah terlebih 10kg ke atas tu cepat-cepat lah buat keputusan dan cari jalan untuk turunkan berat. . Kalau masih keliru tak tahu nak pilih diet yang macam mana nak buat, pilihlah diet yang tak stress nak buat. Yang boleh sustain lama. Diet apa tu? . Diet seimbang. Pilih diet yang amalkan seimbang dari segi portion dan nutrition. Seimbamg macro nutrient terdiri karbohidrat, protien dan fiber. Yang boleh makan 5 -6x sehari. . Jarak kan 2 - 3 jam utk makan. Supaya perut tidak lapar. Paling penting diet yg enjoy Kita buat. Sedar² berat dah turun banyak kg. . . Klik link 👇👇 utk belajar cara turun berat dengan selamat dan berkesan. . Follow Me for More Info TQ. . . Saya Coach Zul Mohd 👉🏻 Jom pelajari cara pemakanan yang betul untuk bantu anda semua turun berat badan 5-7kg sebulan melalui program coaching online 100% . IM ZIN INSTRUCTOR ZUMBA #ZinJoJo  COACH ZUL MOHD 📲 +60199818419 #pemakanansihat  #vitamin  #testimonikurus  #kurus  #cantik  #bodyfit  #fit  #jomkurus  #fitness  #slimfit  #tipskurus  #bajubesar  #jalanjalancarimakan  #weightloss  #fatloss  #jomfit  #malaysiafood  #gemokisawesome  #jubahbesar  #zumba  #putih  #produkkurus 
Pule Payung.

Another instagrammable place in Yogyakarta. The view from the hill is so amazing.

#ZaraAmanda #daddymommylittleprincess #littlediva #thestruggleisreal #yogyakarta #indonesia #sweetescape #holiday #jalanjalancarimakan #throwback
Thank you @serinaredzuawan kerana sudi datang singgah beli jerux... N kalau korang nak tau kat kedai kiteorg juga menjual air jagung yg dibuat oleh @serinaredzuawan sendiri iaitu #airjagungheaven .

Rasa die memang perghh...kaw2...kalau nak rasa bole lah mai kedai ramai2 pakat borong air jagung tu... #jeruxliurlelehhouse #jeruxrasta #rastattdi #makandamansara #fooddamansara #foodttdi #jalanjalancarimakan #asam #sridamansara #subangjaya #tv3 #tv1 #viral #makananviralmalaysia #makananviral #ttdi #rastattdi #foodcourtttdi #makansedap #sambalhijau #restoransambalhijau #airjagungviral #airjagungheaven #daimcake #cakedaim #cakedaimmalaysia #daimmalaysia
Thank you @serinaredzuawan kerana sudi datang singgah beli jerux... N kalau korang nak tau kat kedai kiteorg juga menjual air jagung yg dibuat oleh @serinaredzuawan sendiri iaitu #airjagungheaven  . Rasa die memang perghh...kaw2...kalau nak rasa bole lah mai kedai ramai2 pakat borong air jagung tu... #jeruxliurlelehhouse  #jeruxrasta  #rastattdi  #makandamansara  #fooddamansara  #foodttdi  #jalanjalancarimakan  #asam  #sridamansara  #subangjaya  #tv3  #tv1  #viral  #makananviralmalaysia  #makananviral  #ttdi  #rastattdi  #foodcourtttdi  #makansedap  #sambalhijau  #restoransambalhijau  #airjagungviral  #airjagungheaven  #daimcake  #cakedaim  #cakedaimmalaysia  #daimmalaysia 
We went all the way to Aman Puri for this piping hot plate of Char Kwey Teow..I will always be my daddy's eldest daughter and will have a similar tastebuds as him.. extra spicy and I almost cried when he gave me a piece of his prawn like he always does.. apparently this stall fries per plate order to maintain its *wok hei*. Lady boss cooks and her hubby takes the order.. ok it's a drive all the way but will definitely try the beehoon / vermercelli noodles version. Truly a birthday treat from my daddy!
Location may not be correct but its Fook Kee Restaurant in Aman Puri. .
.
.
.
.
#friedkweyteow #charkweyteow #friedricenoodles #friedflatricenoodles #hawkerfood #hawkerdelights #malaysianfood #malaysianhawkerfood #jalanjalancarimakan #birthdaytreat
We went all the way to Aman Puri for this piping hot plate of Char Kwey Teow..I will always be my daddy's eldest daughter and will have a similar tastebuds as him.. extra spicy and I almost cried when he gave me a piece of his prawn like he always does.. apparently this stall fries per plate order to maintain its *wok hei*. Lady boss cooks and her hubby takes the order.. ok it's a drive all the way but will definitely try the beehoon / vermercelli noodles version. Truly a birthday treat from my daddy! Location may not be correct but its Fook Kee Restaurant in Aman Puri. . . . . . #friedkweyteow  #charkweyteow  #friedricenoodles  #friedflatricenoodles  #hawkerfood  #hawkerdelights  #malaysianfood  #malaysianhawkerfood  #jalanjalancarimakan  #birthdaytreat 
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly!

#abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly!

#abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly!

#abqukiss #cookies #foodporn #foodlover #snacks #crunchy #delicioso #delicious #yellowcookies #cookiesandcream #jangancakapakaktakpayung #jangancakapabangtakpayung #malaysia #foodasia #foodnetwork #supportlocal #makanantempatan #jalanjalancarimakan #terlajaklaris #entrepreneurlife #kualalumpur #cheras #ampang #freedelivery #anakmuda #onxon #onlyinmalaysia #malaysiaku #resepibu #selangor
What is cornflake cookies???? Cornflake cookies are absolutely delightful, crunchy, and addictive! Imagine butter-rich cookies rolled with crunchy cornflakes and every bite is a perfect crunch, and then the cookie just melts in your mouth. Heavenly! #abqukiss  #cookies  #foodporn  #foodlover  #snacks  #crunchy  #delicioso  #delicious  #yellowcookies  #cookiesandcream  #jangancakapakaktakpayung  #jangancakapabangtakpayung  #malaysia  #foodasia  #foodnetwork  #supportlocal  #makanantempatan  #jalanjalancarimakan  #terlajaklaris  #entrepreneurlife  #kualalumpur  #cheras  #ampang  #freedelivery  #anakmuda  #onxon  #onlyinmalaysia  #malaysiaku  #resepibu  #selangor 
#feedback
.
WARONG ABAS CHENG CORNER since 1963...
.
💚💚Kami menjual SARAPAN PAGI
👉 Roti Canai Kosong
👉Roti Canai Kosong Telur Mata
👉Roti Canai Telur
👉Roti Canai Telur Bawang
👉Roti Canai Telur Tampal
👉Roti Canai Tampal
👉Roti Canai Tampal Depan belakang
👉Roti Canai Jantan
👉Roti Canai Jantan Tampal
👉Roti Canai Bantal
👉Roti Canai Bawang
👉Roti Canai Planta
👉Roti Canai Tisu
👉Roti Canai Bom
👉Mee Goreng Bodo
👉Nasi Goreng Bodo
👉 Kuah Tiaw Goreng Bodo
👉 Nasi Lemak
👉 Telur Separuh Masak
.
⌚Waktu beroperasi: 6.45pagi sehingga 1petang / Selasa sehingga Ahad / Isnin Cuti
.
🏠 Alamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng
.
📞 Boleh hubungi di talian 017- 6206437 (Abe) untuk tempahan Roti Canai, Mee Goreng dan Nasi Lemak ( Tempahan perlu dibuat sehari sebelumnya sertakan nama, no tel, tempahan, waktu, dan tarikh utk tempahan)
.
📷 Boleh follow kami di Instagram dan facebook : Warong Abas Cheng Corner ( sila guna #warongabaschengcorner untuk kami repost di ig dan share di fb)
.
Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja..
.
#melaka #kampungcheng #warongabaschengcorner #masjidkampungcheng #warong #sarapanpagi #melaka #roticanailegend #roticanaimelaka #meegorengbodo #nasigorengbodo #nasilemak #kuahtiewgorengbodo #roticanaibantal #roticanaijantan #roticanaijantantampal #telurseparuhmasak. #viral #viral #jalanjalancarimakan
#feedback  . WARONG ABAS CHENG CORNER since 1963... . 💚💚Kami menjual SARAPAN PAGI 👉 Roti Canai Kosong 👉Roti Canai Kosong Telur Mata 👉Roti Canai Telur 👉Roti Canai Telur Bawang 👉Roti Canai Telur Tampal 👉Roti Canai Tampal 👉Roti Canai Tampal Depan belakang 👉Roti Canai Jantan 👉Roti Canai Jantan Tampal 👉Roti Canai Bantal 👉Roti Canai Bawang 👉Roti Canai Planta 👉Roti Canai Tisu 👉Roti Canai Bom 👉Mee Goreng Bodo 👉Nasi Goreng Bodo 👉 Kuah Tiaw Goreng Bodo 👉 Nasi Lemak 👉 Telur Separuh Masak . ⌚Waktu beroperasi: 6.45pagi sehingga 1petang / Selasa sehingga Ahad / Isnin Cuti . 🏠 Alamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng . 📞 Boleh hubungi di talian 017- 6206437 (Abe) untuk tempahan Roti Canai, Mee Goreng dan Nasi Lemak ( Tempahan perlu dibuat sehari sebelumnya sertakan nama, no tel, tempahan, waktu, dan tarikh utk tempahan) . 📷 Boleh follow kami di Instagram dan facebook : Warong Abas Cheng Corner ( sila guna #warongabaschengcorner  untuk kami repost di ig dan share di fb) . Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja.. . #melaka  #kampungcheng  #warongabaschengcorner  #masjidkampungcheng  #warong  #sarapanpagi  #melaka  #roticanailegend  #roticanaimelaka  #meegorengbodo  #nasigorengbodo  #nasilemak  #kuahtiewgorengbodo  #roticanaibantal  #roticanaijantan  #roticanaijantantampal  #telurseparuhmasak . #viral  #viral  #jalanjalancarimakan 
#feedback
.
WARONG ABAS CHENG CORNER since 1963...
.
💚💚Kami menjual SARAPAN PAGI
👉 Roti Canai Kosong
👉Roti Canai Kosong Telur Mata
👉Roti Canai Telur
👉Roti Canai Telur Bawang
👉Roti Canai Telur Tampal
👉Roti Canai Tampal
👉Roti Canai Tampal Depan belakang
👉Roti Canai Jantan
👉Roti Canai Jantan Tampal
👉Roti Canai Bantal
👉Roti Canai Bawang
👉Roti Canai Planta
👉Roti Canai Tisu
👉Roti Canai Bom
👉Mee Goreng Bodo
👉Nasi Goreng Bodo
👉 Kuah Tiaw Goreng Bodo
👉 Nasi Lemak
👉 Telur Separuh Masak
.
⌚Waktu beroperasi: 6.45pagi sehingga 1petang / Selasa sehingga Ahad / Isnin Cuti
.
🏠 Alamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng
.
📞 Boleh hubungi di talian 017- 6206437 (Abe) untuk tempahan Roti Canai, Mee Goreng dan Nasi Lemak ( Tempahan perlu dibuat sehari sebelumnya sertakan nama, no tel, tempahan, waktu, dan tarikh utk tempahan)
.
📷 Boleh follow kami di Instagram dan facebook : Warong Abas Cheng Corner ( sila guna #warongabaschengcorner untuk kami repost di ig dan share di fb)
.
Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja..
.
#melaka #kampungcheng #warongabaschengcorner #masjidkampungcheng #warong #sarapanpagi #melaka #roticanailegend #roticanaimelaka #meegorengbodo #nasigorengbodo #nasilemak #kuahtiewgorengbodo #roticanaibantal #roticanaijantan #roticanaijantantampal #telurseparuhmasak. #viral #viral #jalanjalancarimakan
#feedback  . WARONG ABAS CHENG CORNER since 1963... . 💚💚Kami menjual SARAPAN PAGI 👉 Roti Canai Kosong 👉Roti Canai Kosong Telur Mata 👉Roti Canai Telur 👉Roti Canai Telur Bawang 👉Roti Canai Telur Tampal 👉Roti Canai Tampal 👉Roti Canai Tampal Depan belakang 👉Roti Canai Jantan 👉Roti Canai Jantan Tampal 👉Roti Canai Bantal 👉Roti Canai Bawang 👉Roti Canai Planta 👉Roti Canai Tisu 👉Roti Canai Bom 👉Mee Goreng Bodo 👉Nasi Goreng Bodo 👉 Kuah Tiaw Goreng Bodo 👉 Nasi Lemak 👉 Telur Separuh Masak . ⌚Waktu beroperasi: 6.45pagi sehingga 1petang / Selasa sehingga Ahad / Isnin Cuti . 🏠 Alamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng . 📞 Boleh hubungi di talian 017- 6206437 (Abe) untuk tempahan Roti Canai, Mee Goreng dan Nasi Lemak ( Tempahan perlu dibuat sehari sebelumnya sertakan nama, no tel, tempahan, waktu, dan tarikh utk tempahan) . 📷 Boleh follow kami di Instagram dan facebook : Warong Abas Cheng Corner ( sila guna #warongabaschengcorner  untuk kami repost di ig dan share di fb) . Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja.. . #melaka  #kampungcheng  #warongabaschengcorner  #masjidkampungcheng  #warong  #sarapanpagi  #melaka  #roticanailegend  #roticanaimelaka  #meegorengbodo  #nasigorengbodo  #nasilemak  #kuahtiewgorengbodo  #roticanaibantal  #roticanaijantan  #roticanaijantantampal  #telurseparuhmasak . #viral  #viral  #jalanjalancarimakan