an online Instagram web viewer

#inails medias

Photos

ついにこの日が😭
.
.
友人のブライダルネイル
.
ブライダルネイルっぽくないけどとっても彼女らしいネイル💅
.
.
今日の挙式が楽しみ♡
.
.
ついにこの日が😭 . . 友人のブライダルネイル . ブライダルネイルっぽくないけどとっても彼女らしいネイル💅 . . 今日の挙式が楽しみ♡ . .
*
ピンクベージュのシェルフラワー♡
.
.
当分会えなくなるお客様😭
たくさん話していた分、別れが寂しすぎるのがネイリストの宿命です(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)
.
最後いっぱい話そうと思います♡笑
.
.

#nail#nails#nailart#naildesing#gelnail#summernails#ネイル#ジェルネイル#ネイルアート#ネイルデザイン#フラワーネイル#花ネイル#シェルフラワー#ペイントアート#ボタニカルネイル#金箔ネイル#パステルネイル#女子ネイル#スタッズネイル#大人ネイル#恵比寿#恵比寿ネイルサロン#オシャレネイル #お洒落さんと繋がりたい#ネイル好きな人と繋がりたい#inails
@inailsgroup
* ピンクベージュのシェルフラワー♡ . . 当分会えなくなるお客様😭 たくさん話していた分、別れが寂しすぎるのがネイリストの宿命です(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`) . 最後いっぱい話そうと思います♡笑 . . #nail #nails #nailart #naildesing #gelnail #summernails #ネイル #ジェルネイル #ネイルアート #ネイルデザイン #フラワーネイル #花ネイル #シェルフラワー #ペイントアート #ボタニカルネイル #金箔ネイル #パステルネイル #女子ネイル #スタッズネイル #大人ネイル #恵比寿 #恵比寿ネイルサロン #オシャレネイル  #お洒落さんと繋がりたい #ネイル好きな人と繋がりたい #inails  @inailsgroup
.
ダークなカラーのご注文増えてきました😍

#アイネイルズ#inails#京都ネイルサロン#河原町ネイルサロン#ショートネイル#オシャレさんと繋がりたい#トレンドネイル#ニュアンスネイル#カジュアルネイル#オフィスネイル#オシャレネイル#天然石ネイル#ソフトジェル#パラジェル#カルジェル#バイオジェル#押し花ネイル#ワイヤーネイル#ネイルアート#お得なクーポン#kyotonailsalon#gelnails#젤네일 #네일아트
.
. 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
#オープニングスタッフ募集 .
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
. ダークなカラーのご注文増えてきました😍 #アイネイルズ #inails #京都ネイルサロン #河原町ネイルサロン #ショートネイル #オシャレさんと繋がりたい #トレンドネイル #ニュアンスネイル #カジュアルネイル #オフィスネイル #オシャレネイル #天然石ネイル #ソフトジェル #パラジェル #カルジェル #バイオジェル #押し花ネイル #ワイヤーネイル #ネイルアート #お得なクーポン #kyotonailsalon #gelnails #젤네일  #네일아트  . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  #オープニングスタッフ募集  . ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya .
.
渡辺 真実絵さん(@mamie108 )ネイル🍓
.
ペールブルーとペールホワイトのふんわりネイル♡
シャンパンシルバーとシェルでキラキラ✨.
.
.
✩nails by yamada from ebisu
.
.
📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
.
#ジェルネイル#naildesign#ネイルデザイン#美甲#art#nailart#nailsalon#ネイルサロン#春ネイル#inails#inailsgroup#アイネイルズ#fashion#トレンド#ネイリスト#tokyo#シンプルネイル
#オフィスネイル#ニュアンスネイル#べっ甲ネイル#大人可愛い
. 渡辺 真実絵さん(@mamie108 )ネイル🍓 . ペールブルーとペールホワイトのふんわりネイル♡ シャンパンシルバーとシェルでキラキラ✨. . . ✩nails by yamada from ebisu . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya . . #ジェルネイル #naildesign #ネイルデザイン #美甲 #art #nailart #nailsalon #ネイルサロン #春ネイル #inails #inailsgroup #アイネイルズ #fashion #トレンド #ネイリスト #tokyo #シンプルネイル  #オフィスネイル #ニュアンスネイル #べっ甲ネイル #大人可愛い 
⁑
マルチカラー💅
.
クリアで少し薄めたカラー✨
ほんのり透け具合が可愛い💕
クリアラメにのせたシェルも最後の夏を楽しめます👍
.
.
#nail#gel#jel#nailist#nailsalon#inails#hpb_nail#nailbook#machida#machidanail#summernail#multicolored
#ネイル#ジェル#素敵女子#美爪#オシャレ#ネイルブック#アイネイルズ#町田#町田ネイル#町田ネイルサロン#持ち込みok#初回オフ無料#夏#女子ネイル#クリア感#透け感#シェル#最後の夏
.
◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。
◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。
◆指名料500円
◆初回オフ無料♪
◆90分つけ放題コース6980円~
◆デザインの持ち込みもOK!
⁑ マルチカラー💅 . クリアで少し薄めたカラー✨ ほんのり透け具合が可愛い💕 クリアラメにのせたシェルも最後の夏を楽しめます👍 . . #nail #gel #jel #nailist #nailsalon #inails #hpb_nail #nailbook #machida #machidanail #summernail #multicolored  #ネイル #ジェル #素敵女子 #美爪 #オシャレ #ネイルブック #アイネイルズ #町田 #町田ネイル #町田ネイルサロン #持ち込みok #初回オフ無料 #夏 #女子ネイル #クリア感 #透け感 #シェル #最後の夏  . ◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。 ◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。 ◆指名料500円 ◆初回オフ無料♪ ◆90分つけ放題コース6980円~ ◆デザインの持ち込みもOK!
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
Alhamdulillah . 17/08/18 . Terima kasih buat dengan @henna_lawa 💕❤.Mari2 kita ambik harga murah2 je untuk henna lukis nih.  Mehh siapa nak ? Design serendah rm 5 dan ke atas yaa🙈💞💕😍
#hennamanisha #hennamelayu #henna #inailukis #inspirationalquotes #inaikl #inaihalal #inai #inaimerah #inaipengantin #inaihitam #inails #hennalawa #henna_art #hennahalal #hennadesign #inaicelup #inaimurah #inaihitam #inailukismurah #inaicone #inaicorak
Terima kasih buat dengan @henna_lawa 💕❤.Mari2 kita ambik harga murah2 je untuk henna lukis nih.  Mehh siapa nak ? Design serendah rm 5 dan ke atas yaa🙈💞💕😍
#hennamanisha #hennamelayu #henna #inailukis #inspirationalquotes #inaikl #inaihalal #inai #inaimerah #inaipengantin #inaihitam #inails #hennalawa #henna_art #hennahalal #hennadesign #inaicelup #inaimurah #inaihitam #inailukismurah #inaicone #inaicorak
Terima kasih buat dengan @henna_lawa . 🙈💕 nnty buat lagi ye .Terima kasih buat dengan @henna_lawa 💕❤
#hennamanisha #hennamelayu #henna #inailukis #inspirationalquotes #inaikl #inaihalal #inai #inaimerah #inaipengantin #inaihitam #inails #hennalawa #henna_art #hennahalal #hennadesign #inaicelup #inaimurah #inaihitam #inailukismurah #inaicone #inaicorak
.
お客様nails🎨
花火〜(°▽°)!💗
.
毎回仕上がりにとても喜んで下さる
お客様☺️👍🏻👍🏻👍🏻
今回もお任せと言うことで
この季節だからこその
花火を提案しました(*^^*)💗
今回のネイルも楽しみだったけど
まさか花火をするとは😊!と
喜んで下さいました☺️
. お客様nails🎨 花火〜(°▽°)!💗 . 毎回仕上がりにとても喜んで下さる お客様☺️👍🏻👍🏻👍🏻 今回もお任せと言うことで この季節だからこその 花火を提案しました(*^^*)💗 今回のネイルも楽しみだったけど まさか花火をするとは😊!と 喜んで下さいました☺️
In love 😍😍 So classy, love a red 😘 xx

#gelerationbyjessica #gelnails #inails #nailenhancements
Inai adalah penyeri pengantin.. memang tak dapat dinafikan. kalau dulu, biasanya kita tgk orang pakai inai di hujung jari, sekarang dah ada option utk inai lukis. 
Sticker Corak Inai ✅Senang, mudah dan cepat
✅Boleh pakai 2-3 kali
✅Set kaki dan tangan

Untuk nampak simple tetapi tetap nampak cantik serta menarik.Pakai inai yang simple2 dan bila lagi kan nak pakai 😉, bukan selalu cantik, x giteww 😊.. lagipun 2 3 hari hilang la. 👉Rm10/pcs stiker sahaja
👉Rm 6/pcs inai kon sahaja
👉Rm15/pcs Combo set 
Berminat blh lah wasap.. 😊 📞 www.wasap.my/60175932148

#inai#inails#inailaris#rednails#rednailbymummysyasya#merahmenyala#cantik#dewasa#kanakkanak#selamat#kuku#sihat#cod#kualakangsar#perak#malaysia#inaikening#sahsolat#halal#maricuba#ukiran#pengantin#selamatpengantin#kahwin#majlis
Inai adalah penyeri pengantin.. memang tak dapat dinafikan. kalau dulu, biasanya kita tgk orang pakai inai di hujung jari, sekarang dah ada option utk inai lukis. Sticker Corak Inai ✅Senang, mudah dan cepat ✅Boleh pakai 2-3 kali ✅Set kaki dan tangan Untuk nampak simple tetapi tetap nampak cantik serta menarik.Pakai inai yang simple2 dan bila lagi kan nak pakai 😉, bukan selalu cantik, x giteww 😊.. lagipun 2 3 hari hilang la. 👉Rm10/pcs stiker sahaja 👉Rm 6/pcs inai kon sahaja 👉Rm15/pcs Combo set Berminat blh lah wasap.. 😊 📞 www.wasap.my/60175932148 #inai #inails #inailaris #rednails #rednailbymummysyasya #merahmenyala #cantik #dewasa #kanakkanak #selamat #kuku #sihat #cod #kualakangsar #perak #malaysia #inaikening #sahsolat #halal #maricuba #ukiran #pengantin #selamatpengantin #kahwin #majlis 
.
#グレージュネイル#大人女子#大人女子ネイル#おしゃれネイル#アイネイルズ#inails#京都ネイルサロン#河原町ネイルサロン#ショートネイル#オシャレさんと繋がりたい#トレンドネイル#ニュアンスネイル#カジュアルネイル#オフィスネイル#オシャレネイル#天然石ネイル#ソフトジェル#パラジェル#カルジェル#バイオジェル#押し花ネイル#ワイヤーネイル#ネイルアート#お得なクーポン#kyotonailsalon#gelnails#젤네일 #네일아트
.
. 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
#オープニングスタッフ募集 .
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
. #グレージュネイル #大人女子 #大人女子ネイル #おしゃれネイル #アイネイルズ #inails #京都ネイルサロン #河原町ネイルサロン #ショートネイル #オシャレさんと繋がりたい #トレンドネイル #ニュアンスネイル #カジュアルネイル #オフィスネイル #オシャレネイル #天然石ネイル #ソフトジェル #パラジェル #カルジェル #バイオジェル #押し花ネイル #ワイヤーネイル #ネイルアート #お得なクーポン #kyotonailsalon #gelnails #젤네일  #네일아트  . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  #オープニングスタッフ募集  . ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya .
【New Nail✴︎】
オレンジだけど、
べっ甲っぽくて秋への導入でもある。
・
シェルとかパールとか雫とかキラキラとかゴールドとか色々可愛い。(語彙力)
・
夏は苦手だけど、8月も終わるといよいよ年内もあっという間に過ぎて行ってしまいそうで、寂しいけどもう一度、やり残した事について考えてみたりする。
・
・
#ネイル #ジェルネイル #ネイルデザイン #サマーネイル #2018夏 #ネイルアート #ネイルサロン #アイネイルズ #inails #恵比寿 #夏ネイル #秋ネイル #nail #nails #nailstagram #nailart #summer #autumn
【New Nail✴︎】 オレンジだけど、 べっ甲っぽくて秋への導入でもある。 ・ シェルとかパールとか雫とかキラキラとかゴールドとか色々可愛い。(語彙力) ・ 夏は苦手だけど、8月も終わるといよいよ年内もあっという間に過ぎて行ってしまいそうで、寂しいけどもう一度、やり残した事について考えてみたりする。 ・ ・ #ネイル  #ジェルネイル  #ネイルデザイン  #サマーネイル  #2018夏  #ネイルアート  #ネイルサロン  #アイネイルズ  #inails  #恵比寿  #夏ネイル  #秋ネイル  #nail  #nails  #nailstagram  #nailart  #summer  #autumn 
احجز موعدك الان 
WhatsApp 0566669956
#rak #salon #eid #عيد #uae #mydubai #inails
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA
.
TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG.
.
Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. .
Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉
.
Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. .
Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. .
Ada yang nak berinai dari daun asli?
.
Meh risik risik dengan kak hada
.
www.wasap.my/60124174224
.
Atau kedai shopee akak
.
Shopee.com.my/hadascarf
BUKAN SALAH KORANG KALAU TAK SEDAR KEWUJUDAN INAIDAMIA . TAPI SALAH KAK HADA KALAU TAK SHARE KEBAIKAN YANG ADA DAN KEASLIAN INAIDAMIA DENGAN KORANG. . Inaidamia tak sama dengan kebanyakkan inai dipasarkan, sebab inaidamia tiada pelbagai warna tapi inaidamia hanya ada satu warna sahaja iaitu 💯% warna dari daun inai. . Inaidamia bukan celup celup 5 minit terus basuh tau, tapi kena pakai sama macam inai petik kat pokok, minimum tiga jam keatas. Jangan risau tak hitam jari tue malah warna lagi cantik dan tahan lama lagi tau 😉 . Sebab inaidamia dari daun asli tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya, ia juga sesuai untuk bantu merawat masalah dan menyihatkan kuku dan rambut. . Rasa bersalah tak sebarkan inai yang asli dari daun kat korang, sebab sendiri pakai sendiri rasa tak kan nak pakai sorang je kan. . Ada yang nak berinai dari daun asli? . Meh risik risik dengan kak hada . www.wasap.my/60124174224 . Atau kedai shopee akak . Shopee.com.my/hadascarf
مرحبا يا حلوين بناء على طلبكم قررت امدد مده العرض 👍🌻 والأسعار رح تكون كالآتي 💅😍 بناء الاظافر ( Extension ) بالجل أو بالاكريليك فقط ب 30 د + لون جل مجانا 🎁 💅🏻 لون مناكير جل دائم ع الاظافر الطبيعية + ( تنظيف ) وتعقيم الاظافر ب 15 د 💅🏻
للحجز والاستفسار الاتصال على الرقم التالي : 0798900802
Inails 
#nails #inails #acrylic #gelnails #gelcolor #Jordan #jo #Amman #gelish #orly
مرحبا يا حلوين بناء على طلبكم قررت امدد مده العرض 👍🌻 والأسعار رح تكون كالآتي 💅😍 بناء الاظافر ( Extension ) بالجل أو بالاكريليك فقط ب 30 د + لون جل مجانا 🎁 💅🏻 لون مناكير جل دائم ع الاظافر الطبيعية + ( تنظيف ) وتعقيم الاظافر ب 15 د 💅🏻 للحجز والاستفسار الاتصال على الرقم التالي : 0798900802 Inails #nails  #inails  #acrylic  #gelnails  #gelcolor  #Jordan  #jo  #Amman  #gelish  #orly 
INAI DAMIA
.
🌸INAI DAMIA SERBUK🌸
.
RM20 sepaket
.
✔Berat 100gram
✔Sesuai untuk rambut dan jari
✔Untuk jari boleh pakai 10 org
✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org
✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org
✔Asli dari daun inai
✔Mesra wuduk & solat
✔Serbuk yang belum di bancuh
✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun .
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
INAI DAMIA . 🌸INAI DAMIA SERBUK🌸 . RM20 sepaket . ✔Berat 100gram ✔Sesuai untuk rambut dan jari ✔Untuk jari boleh pakai 10 org ✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org ✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org ✔Asli dari daun inai ✔Mesra wuduk & solat ✔Serbuk yang belum di bancuh ✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun . 🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
INAI DAMIA
.
🌸INAI DAMIA SERBUK🌸
.
RM20 sepaket
.
✔Berat 100gram
✔Sesuai untuk rambut dan jari
✔Untuk jari boleh pakai 10 org
✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org
✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org
✔Asli dari daun inai
✔Mesra wuduk & solat
✔Serbuk yang belum di bancuh
✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun .
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
INAI DAMIA . 🌸INAI DAMIA SERBUK🌸 . RM20 sepaket . ✔Berat 100gram ✔Sesuai untuk rambut dan jari ✔Untuk jari boleh pakai 10 org ✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org ✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org ✔Asli dari daun inai ✔Mesra wuduk & solat ✔Serbuk yang belum di bancuh ✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun . 🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
INAI DAMIA
.
🌸INAI DAMIA SERBUK🌸
.
RM20 sepaket
.
✔Berat 100gram
✔Sesuai untuk rambut dan jari
✔Untuk jari boleh pakai 10 org
✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org
✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org
✔Asli dari daun inai
✔Mesra wuduk & solat
✔Serbuk yang belum di bancuh
✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun .
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
INAI DAMIA . 🌸INAI DAMIA SERBUK🌸 . RM20 sepaket . ✔Berat 100gram ✔Sesuai untuk rambut dan jari ✔Untuk jari boleh pakai 10 org ✔Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org ✔Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org ✔Asli dari daun inai ✔Mesra wuduk & solat ✔Serbuk yang belum di bancuh ✔simpan di tempat kering tahan 2 tahun . 🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
⁑
ピンクグラデ💅
.
少し鮮やかなピンクグラデーション✨
リーフ型でお花💐可愛い💕
.
.
#nail#gel#jel#nailist#nailsalon#inails#hpb_nail#nailbook#machida#machidanail#summernail
#ネイル#ジェル#素敵女子#美爪#オシャレ#ネイルブック#アイネイルズ#町田#町田ネイル#町田ネイルサロン#持ち込みok#初回オフ無料#夏#女子ネイル#ピンクグラデーションネイル#女子力
.
◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。
◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。
◆指名料500円
◆初回オフ無料♪
◆90分つけ放題コース6980円~
◆デザインの持ち込みもOK!
⁑ ピンクグラデ💅 . 少し鮮やかなピンクグラデーション✨ リーフ型でお花💐可愛い💕 . . #nail #gel #jel #nailist #nailsalon #inails #hpb_nail #nailbook #machida #machidanail #summernail  #ネイル #ジェル #素敵女子 #美爪 #オシャレ #ネイルブック #アイネイルズ #町田 #町田ネイル #町田ネイルサロン #持ち込みok #初回オフ無料 #夏 #女子ネイル #ピンクグラデーションネイル #女子力  . ◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。 ◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。 ◆指名料500円 ◆初回オフ無料♪ ◆90分つけ放題コース6980円~ ◆デザインの持ち込みもOK!
How beautiful are these colours together.. Purple Platinum Glitter and a Purple gel polish. Inails by Caroline, painted by Nicola.. #inailsexpress #inails #purplenails #nails💅 #indulgeyourself
Stunning bright holiday nails for my gorgeous @daynabowerbank 😍🌺 #inails  #instanails  #holidaynails  #crystalnails
.
.
.
自爪が綺麗なお客様♥
今回のカラーも可愛い☺️
.
いつもありがとうございます︎︎☺︎♩
.
.
ご予約、お問い合わせは
DMからお待ちしております📫♥
.
ご予約の際、
第三希望までお日にちとお時間を
教えていただけるとスムーズです☺️
.
.
.
#inails#inailsgroup #福岡ネイルサロン#天神ネイルサロン#ショートネイル #インスタ探検隊 #トレンドネイル#大人可愛いネイル #네일#ブライダルネイル #nail#おしゃれ #ラメネイル #fukuoka #tenjin#2018ss #ネイルのある生活#パラジェル #セルフネイル #ニュアンスネイル  #美爪#美甲#秋ネイル#likes#ピンクネイル #네일스타그램 #オフィスネイル#お洒落さんと繋がりたい #ワンカラーネイル
. . . 自爪が綺麗なお客様♥ 今回のカラーも可愛い☺️ . いつもありがとうございます︎︎☺︎♩ . . ご予約、お問い合わせは DMからお待ちしております📫♥ . ご予約の際、 第三希望までお日にちとお時間を 教えていただけるとスムーズです☺️ . . . #inails #inailsgroup  #福岡ネイルサロン #天神ネイルサロン #ショートネイル  #インスタ探検隊  #トレンドネイル #大人可愛いネイル  #네일 #ブライダルネイル  #nail #おしゃれ  #ラメネイル  #fukuoka  #tenjin #2018ss  #ネイルのある生活 #パラジェル  #セルフネイル  #ニュアンスネイル  #美爪 #美甲 #秋ネイル #likes #ピンクネイル  #네일스타그램  #オフィスネイル #お洒落さんと繋がりたい  #ワンカラーネイル 
お気に入りネイル💅
#inails
お気に入りネイル💅 #inails 
Beautiful girly ombré nails this morning 😍💘 so gorgeous 💅🏼 £20 #inails  #glitternails  #inails  #ombrenails  #instanails
.
サンプルの中から︎︎☺︎♩
人気なデザイン😋
.
.
8月のご予約埋まってきてますので
お早目のご連絡お待ちしております☺︎
.
21日14時から空きあります♩
.
netが✕でもお電話で
お問い合わせ下さい🙋‍♀️🌟
.
.
タグから個人のインスタ飛べます◎
☆nails by @aibnd___ .
📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
#inails#inailsgroup #福岡ネイルサロン#天神ネイルサロン#ショートネイル #フットネイル#トレンドネイル#天然石ネイル #네일#ブライダルネイル #nail#おしゃれ #l4l #fukuoka #tenjin#2018ss #ブラウンネイル #instagood #セルフネイル #ニュアンスネイル  #美爪#美甲#かわいい#likes#秋ネイル #네일스타그램 #ターコイズネイル#お洒落さんと繋がりたい #ネイルデザイン
. サンプルの中から︎︎☺︎♩ 人気なデザイン😋 . . 8月のご予約埋まってきてますので お早目のご連絡お待ちしております☺︎ . 21日14時から空きあります♩ . netが✕でもお電話で お問い合わせ下さい🙋‍♀️🌟 . . タグから個人のインスタ飛べます◎ ☆nails by @aibnd___ . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya . #inails #inailsgroup  #福岡ネイルサロン #天神ネイルサロン #ショートネイル  #フットネイル #トレンドネイル #天然石ネイル  #네일 #ブライダルネイル  #nail #おしゃれ  #l4l  #fukuoka  #tenjin #2018ss  #ブラウンネイル  #instagood  #セルフネイル  #ニュアンスネイル  #美爪 #美甲 #かわいい #likes #秋ネイル  #네일스타그램  #ターコイズネイル #お洒落さんと繋がりたい  #ネイルデザイン 
💐💐💐.
.
.
手書きドライフラワー❤︎
ニュアンスの中にも繊細さ🥀
.
.
8月もご予約埋まってきてるので
早めにご予約お願い致します🌿
〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎
hot pepperが×でも
dm お待ちしてます☺︎
〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎
.
.
#ネイル#nail#inails#アイネイルズ#アイネイルズ天神店#ジェルネイル#like4like#fukuoka#tenjin#nailstagram#2018ss#네일 #ニュアンスネイル#透明感ネイル #クリアネイル#お任せネイル #フラワーネイル #セルフネイル #夏ネイル #秋ネイル#ネイル好きな人と繋がりたい #ピンクネイル #ちぐはぐネイル #ドライフラワー#アシンメトリー #夏#ドライフラワーネイル #オフィスネイル#おしゃれネイル #l4l
💐💐💐. . . 手書きドライフラワー❤︎ ニュアンスの中にも繊細さ🥀 . . 8月もご予約埋まってきてるので 早めにご予約お願い致します🌿 〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎ hot pepperが×でも dm お待ちしてます☺︎ 〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎ . . #ネイル #nail #inails #アイネイルズ #アイネイルズ天神店 #ジェルネイル #like4like #fukuoka #tenjin #nailstagram #2018ss #네일  #ニュアンスネイル #透明感ネイル  #クリアネイル #お任せネイル  #フラワーネイル  #セルフネイル  #夏ネイル  #秋ネイル #ネイル好きな人と繋がりたい  #ピンクネイル  #ちぐはぐネイル  #ドライフラワー #アシンメトリー  #夏 #ドライフラワーネイル  #オフィスネイル #おしゃれネイル  #l4l 
.
持ち込み画像をアレンジ😋
くるくるワイヤーなどを入れて
より可愛くなりました💗
喜んでいただけて嬉しい😆✨
.
.
📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
#オープニングスタッフ募集 .
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
.
#inails#inails河原町店#ネイル#ジェルネイル#ネイルデザイン#ネイルケア#京都ネイルサロン#河原町ネイルサロン#ジェル#京都#河原町#ネイルサロン#ネイルアート#kyoto#ジェル#nails#ニュアンスネイル#ワイヤーネイル#手書きアート#カラフルネイル#ショートネイル
. 持ち込み画像をアレンジ😋 くるくるワイヤーなどを入れて より可愛くなりました💗 喜んでいただけて嬉しい😆✨ . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  #オープニングスタッフ募集  . ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya . . #inails #inails河原町店 #ネイル #ジェルネイル #ネイルデザイン #ネイルケア #京都ネイルサロン #河原町ネイルサロン #ジェル #京都 #河原町 #ネイルサロン #ネイルアート #kyoto #ジェル #nails #ニュアンスネイル #ワイヤーネイル #手書きアート #カラフルネイル #ショートネイル 
⁑
35周年⭐️ネイル💅
.
35周年をイメージして大好きなキャラクターカラーで✨
ちっちゃくミッキーもちゃんといます👍
.
私も早く行きたーい!🤩
.
.
#nail#gel#jel#nailist#nailsalon#inails#hpb_nail#nailbook#machida#machidanail#summernail
#ネイル#ジェル#素敵女子#美爪#オシャレ#ネイルブック#アイネイルズ#町田#町田ネイル#町田ネイルサロン#持ち込みok#初回オフ無料#夏#女子ネイル#ミッキー#35周年ネイル#グリーン
.
◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。
◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。
◆指名料500円
◆初回オフ無料♪
◆90分つけ放題コース6980円~
◆デザインの持ち込みもOK!
⁑ 35周年⭐️ネイル💅 . 35周年をイメージして大好きなキャラクターカラーで✨ ちっちゃくミッキーもちゃんといます👍 . 私も早く行きたーい!🤩 . . #nail #gel #jel #nailist #nailsalon #inails #hpb_nail #nailbook #machida #machidanail #summernail  #ネイル #ジェル #素敵女子 #美爪 #オシャレ #ネイルブック #アイネイルズ #町田 #町田ネイル #町田ネイルサロン #持ち込みok #初回オフ無料 #夏 #女子ネイル #ミッキー #35周年ネイル #グリーン  . ◆ご予約はDMかhotpepperがbeautyからお願いします。 ◆お持ち込みデザインは【つけ放題コース】をお選びください。 ◆指名料500円 ◆初回オフ無料♪ ◆90分つけ放題コース6980円~ ◆デザインの持ち込みもOK!
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
.
満足していただけてよかったです♡
かわいい〜😍
#やりたいこと詰め込みネイル 
#アシメネイル
#夏ネイル
#ハーフミラーネイル 
#アイネイルズ#inails#京都ネイルサロン#河原町ネイルサロン#ショートネイル#オシャレさんと繋がりたい#トレンドネイル#ニュアンスネイル#カジュアルネイル#オフィスネイル#オシャレネイル#天然石ネイル#ソフトジェル#パラジェル#カルジェル#バイオジェル#押し花ネイル#ワイヤーネイル#ネイルアート#お得なクーポン#kyotonailsalon#gelnails#젤네일 #네일아트
.
. 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
#オープニングスタッフ募集 .
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
. 満足していただけてよかったです♡ かわいい〜😍 #やりたいこと詰め込みネイル  #アシメネイル  #夏ネイル  #ハーフミラーネイル  #アイネイルズ #inails #京都ネイルサロン #河原町ネイルサロン #ショートネイル #オシャレさんと繋がりたい #トレンドネイル #ニュアンスネイル #カジュアルネイル #オフィスネイル #オシャレネイル #天然石ネイル #ソフトジェル #パラジェル #カルジェル #バイオジェル #押し花ネイル #ワイヤーネイル #ネイルアート #お得なクーポン #kyotonailsalon #gelnails #젤네일  #네일아트  . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  #オープニングスタッフ募集  . ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya .
Inails are brilliant for people who want a bit of extra length to their nails without the high maintenance of acrylics #nails #inails #sparkle #toptotoeskelton
Pretty bright pink 🌺 such a beautiful colour 😍💓 #inails  #instanails  #pinknails  #crystalnails  #glitternails
I do ❤️ a classic French 😍 it’s been a while 💅🏽💞 #newname #beautybarn #beautybyhannah2beautybarn 
#frenchmanicure #inails #gelbottle
.
ゆいちゃん(@yu1_1987 )ネイル💓
.
秋先取りだけど秋すぎないシアーレッドの大人べっ甲ネイル🙆🏻💯
.
赤の濃淡がとってもきれいでした❤️❤️❤️
.
✩nails by @yuna___i  from shibuya
.
.
📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。
詳細はお近くの店舗にお尋ねください。
ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#ネイリスト募集
※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
_ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍@inailsgroup @inails_tenjin
Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin
.
📍@inails_west
Inails..umeda/kyoto/kobe
.
📍 @ndp_ikebukuro  @ndp_roppongi
nail deux prier..ikebukuro/roppongi
.
.
_ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
📍shinjuku..@mdr_uki
.
📍shibuya..@yuna___i .
.
📍ebisu..@fuka_inails
.
📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata
.
📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin .
.
📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t
.
_ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ .
📍 @mederu_eyelash
mederu..shibuya
.
.
#ジェルネイル#naildesign#ネイルデザイン#美甲#art#nailart#nailsalon#ネイルサロン#春ネイル#inails#inailsgroup#アイネイルズ#fashion#トレンド#ネイリスト#tokyo#夏ネイル#ショートネイル#オフィスネイル#ピンクネイル#天然石ネイル#水滴ネイル
. ゆいちゃん(@yu1_1987 )ネイル💓 . 秋先取りだけど秋すぎないシアーレッドの大人べっ甲ネイル🙆🏻💯 . 赤の濃淡がとってもきれいでした❤️❤️❤️ . ✩nails by @yuna___i from shibuya . . 📌店舗によって取り揃えているカラーやパーツ、通常メニューの料金が異なります。 詳細はお近くの店舗にお尋ねください。 ご予約のお問い合わせも各店舗までお願い致します。 . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #ネイリスト募集  ※詳細はDMもしくはメールにてお問合せ下さい . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ . . _ _ _ Nail salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍@inailsgroup @inails_tenjin Inails..shinjuku/shibuya/ebisu/yokohama/omiya/machida/kichijoji/tenjin . 📍@inails_west Inails..umeda/kyoto/kobe . 📍 @ndp_ikebukuro @ndp_roppongi nail deux prier..ikebukuro/roppongi . . _ _ _ Nailist _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 📍shinjuku..@mdr_uki . 📍shibuya..@yuna___i . . 📍ebisu..@fuka_inails . 📍yokohama..@inails_sumire @mk_miyata . 📍tenjin..@miki_by_inails.tenjin . . 📍umeda..@m.s.m_i @yuumi__t . _ _ _ Eyelash salon _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . 📍 @mederu_eyelash mederu..shibuya . . #ジェルネイル #naildesign #ネイルデザイン #美甲 #art #nailart #nailsalon #ネイルサロン #春ネイル #inails #inailsgroup #アイネイルズ #fashion #トレンド #ネイリスト #tokyo #夏ネイル #ショートネイル #オフィスネイル #ピンクネイル #天然石ネイル #水滴ネイル 
Everything magpie 😍 goodness grace-ious me, plain Jane and Silvia @sophiaxbutterworth 
#inails #inailsexpress #gelpolish #everythingmagpie #magpiegelcolour #magpieglitter #magpiegoodnessgraceiousme #magpieplainjane #magpiesilvia #marblenails #greynails
Stunning nails this morning for my gorgeous @elliemcparlin 😍💘 we love them!  #inails  #instanails  #crystalnails
.
お盆前に #inails 新宿店さんで
初ジェルネイルをしました っ
.
ジェルネイル最高だね ...
ハマりそうです ...(
.
.
 #insta #instapic #instagram #instalike #instagood #instanails #nails #お洒落 #お洒落さんと繋がりたい #1K #暮らし #暮らしを楽しむ #北欧
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸
.
RM15 sebekas .
✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari
✔Asli dari daun inai
✔Warna tahan lama
✔Mesra wuduk & solat
✔Lepas pakai simpan peti sejuk
✔Tahan 6 bulan
✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan
.
🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉
.
✔💯% Inai Herba Asli
✔ 💯% semulajadi Natural (Organic)
✔ Berdaftar dengan KKM
❌ tanpa pewarna tiruan
❌ bebas bahan kimia
.
Postage isnin hingga jumaat
.
👉PickUp DESA MELAWATI KL
.
 Whatsapp sekarang .
👇👇👇👇👇👇👇👇
.
0124174224
🌸INAI DAMIA CELUP🌸 . RM15 sebekas . ✔Berat 50gram ✔Khas pakai di jari ✔Asli dari daun inai ✔Warna tahan lama ✔Mesra wuduk & solat ✔Lepas pakai simpan peti sejuk ✔Tahan 6 bulan ✔Jika letak luar suhu bilik tahan 3 bulan . 🍁Inai Damia Serbuk & Inai Damia Celup adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja..😉 . ✔💯% Inai Herba Asli ✔ 💯% semulajadi Natural (Organic) ✔ Berdaftar dengan KKM ❌ tanpa pewarna tiruan ❌ bebas bahan kimia . Postage isnin hingga jumaat . 👉PickUp DESA MELAWATI KL . Whatsapp sekarang . 👇👇👇👇👇👇👇👇 . 0124174224
💎⛓💡.
.
.
aurora×silver
タイプ💭💘❤︎
.
.
8月もご予約埋まってきてるので
早めにご予約お願い致します🌿
〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎
hot pepperが×でも
dm お待ちしてます☺︎
〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎
.
.
#ネイル#nail#inails#アイネイルズ#アイネイルズ天神店#ジェルネイル#like4like#fukuoka#tenjin#nailstagram#2018ss#네일 #ニュアンスネイル#透明感ネイル #クリアネイル#お任せネイル #シルバーネイル #セルフネイル #夏ネイル #秋ネイル#ネイル好きな人と繋がりたい #ミラーネイル #個性派ネイル #キラキラネイル#summer #夏#オーロラネイル #オフィスネイル#おしゃれネイル #l4l
💎⛓💡. . . aurora×silver タイプ💭💘❤︎ . . 8月もご予約埋まってきてるので 早めにご予約お願い致します🌿 〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎ hot pepperが×でも dm お待ちしてます☺︎ 〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎〰︎ . . #ネイル #nail #inails #アイネイルズ #アイネイルズ天神店 #ジェルネイル #like4like #fukuoka #tenjin #nailstagram #2018ss #네일  #ニュアンスネイル #透明感ネイル  #クリアネイル #お任せネイル  #シルバーネイル  #セルフネイル  #夏ネイル  #秋ネイル #ネイル好きな人と繋がりたい  #ミラーネイル  #個性派ネイル  #キラキラネイル #summer  #夏 #オーロラネイル  #オフィスネイル #おしゃれネイル  #l4l 
KENAPA PILIH YANG LECEH KALAU ADA YANG MUDAH
.
Dengan inaidamia anda dah tak perlu nak fikir kat mana nak cari daun inai yang merah, nak kena tumbuk lagi sampai lenguh tangan nak bagi lumat.
.
Inaidamia kita dah mudahkan kerja bagi peminat inai. Jangan risau tak de bahan kimia berbahaya dan pewarna tiruan tau. Warna 💯 dari daun inai sahaja.
.
Sebab inaidamia inai dari daun asli, cara pakai pun kena lah sama macam inai petik kat pokok tue. Kena pakai minimum tiga jam, lagi lama pakai lagi cun tak de nye lagi lama makin hitam 😁😁.
.
Nak tips warna tahan lama dan elok serap kat kulit? Tips dia mudah je. Korang kena merajinkan diri balut jari yang berinai tue. Kalau malas pakai je tebal tebal lepas tu setiap sejam basah atau renjiskan dengan air supaya dia sentiasa lembab.
.
Sama tak macam korang pakai inai yang tumbuk tu? Sama kan 🤗 .
Mahal ke?
Tak mahal la dibandingkan dengan masa korang nak menumbuk tue. Nie harga inaidamia ye .
Inai celup (50gram- 30 jari) RM15
Inai serbuk (100gram-7org) RM20
.
Postage
Rm75sm/Rm11ss
.
Bagi yang minat inai daun cara pun tradisional dan bukan celup lima minit dah basuh boleh lah risik dengan kak hada ye
.
Klik je pink wasap nie
www.wasap.my/60124174224
.
Nak tak jimat postage?
.
Kalau nak jom shopping kat kedai shopee akak
Shopee.com.my/hadascarf
KENAPA PILIH YANG LECEH KALAU ADA YANG MUDAH . Dengan inaidamia anda dah tak perlu nak fikir kat mana nak cari daun inai yang merah, nak kena tumbuk lagi sampai lenguh tangan nak bagi lumat. . Inaidamia kita dah mudahkan kerja bagi peminat inai. Jangan risau tak de bahan kimia berbahaya dan pewarna tiruan tau. Warna 💯 dari daun inai sahaja. . Sebab inaidamia inai dari daun asli, cara pakai pun kena lah sama macam inai petik kat pokok tue. Kena pakai minimum tiga jam, lagi lama pakai lagi cun tak de nye lagi lama makin hitam 😁😁. . Nak tips warna tahan lama dan elok serap kat kulit? Tips dia mudah je. Korang kena merajinkan diri balut jari yang berinai tue. Kalau malas pakai je tebal tebal lepas tu setiap sejam basah atau renjiskan dengan air supaya dia sentiasa lembab. . Sama tak macam korang pakai inai yang tumbuk tu? Sama kan 🤗 . Mahal ke? Tak mahal la dibandingkan dengan masa korang nak menumbuk tue. Nie harga inaidamia ye . Inai celup (50gram- 30 jari) RM15 Inai serbuk (100gram-7org) RM20 . Postage Rm75sm/Rm11ss . Bagi yang minat inai daun cara pun tradisional dan bukan celup lima minit dah basuh boleh lah risik dengan kak hada ye . Klik je pink wasap nie www.wasap.my/60124174224 . Nak tak jimat postage? . Kalau nak jom shopping kat kedai shopee akak Shopee.com.my/hadascarf