an online Instagram web viewer

#grungeaesthetic medias

Photos

I’m not okay (I promise) .
.
.
.
.
#grunge #bipolar #emo #emoboy #trash #thrasher #grungeaesthetic #grungeteens #teenspirit #fuc #mood #dead #zombieboy
Will I ever stop posting about #LFW ? Nah probs not - especially when your girl gang looks as good as this 🙌🏻 📸: @geoffnphoto #londonfashionweek #tartan #powersuit #tartansuit
You’ve shown me I have reasons,I should love myself ❣️
You’ve shown me I have reasons,I should love myself ❣️
Into the ocean
Into the ocean
#sadgirl #grungeaesthetic  #gothgirlmoods #sad #boy #chill #black #moods #blackheart #loveme #fuckedup 🖤
- ⚔ shout me out and get me to 1k. It will be so helpful. Thank you all so much.
i’m getting better, one step back two steps forward -
-
-
-
follow @blackgreyskies
follow my main account: @cofffeetalk
-
-
-
-
-
-
- tags: #grunge #aesthetic #dark #night #sad #emotional #grungeaesthetic #photography #emo #life #alternative #emotions #negativity #positivity #music #tumblr #tumblraesthetic #aesthetictumblr #tumblrgrunge  #rantaccount #hair
i’m’so fucken highh rn i thought i was chilln but i thoihgt wromg also papi peep💜.
#lilpeep #lilpeepedit #riplilpeep #gbc #gothboiclique #soundcloudrapper #rippeep #lilpeepvideo #lilbopeep #schemaposse #lfl #sfs #papi #edgy #tumblr #aesthetic #grungeaesthetic
Maurits Cornelis Escher
My own little museum.
Maurits Cornelis Escher My own little museum.
〰️〰️〰️〰️
〰️〰️〰️〰️
i think i went too far
i think i went too far
Ну я пыталась. Единственное, что тут норм вышло - это лицо. ♥
:
:
:
:
:
:
:
#drawing #draw #picture #jojo #grunge #grungeaesthetic #aesthetic
PAC Eye Lashes - 54 
Flutter your lashes like a queen. 🧚‍♀️Suits your need with every makeup lookyou wish to create. 🧚‍♀️Strip lashes that are easy to apply and remove. 🧚‍♀️Available in different lengths to suit your needs. .
@paccosmetic .
#paccosmetic #makeupartist #makeup #fashionblogger #makeuplook #blogger #vampy #darkvibes #tinty #paccosmetics #paccosmeticsindia #cosmetics #pac #collabration #gothgirl #INFLUENCERS #grungeaesthetic #grunge #shopmissa #grungefeed #softgrunge #gothmakeup #nofilter #goth #darkgrungemakeup #fashionable #retoucher #lashes #eyelashes #influencerscult
PAC Eye Lashes - 54 Flutter your lashes like a queen. 🧚‍♀️Suits your need with every makeup lookyou wish to create. 🧚‍♀️Strip lashes that are easy to apply and remove. 🧚‍♀️Available in different lengths to suit your needs. . @paccosmetic . #paccosmetic  #makeupartist  #makeup  #fashionblogger  #makeuplook  #blogger  #vampy  #darkvibes  #tinty  #paccosmetics  #paccosmeticsindia  #cosmetics  #pac  #collabration  #gothgirl  #INFLUENCERS  #grungeaesthetic  #grunge  #shopmissa  #grungefeed  #softgrunge  #gothmakeup  #nofilter  #goth  #darkgrungemakeup  #fashionable  #retoucher  #lashes  #eyelashes  #influencerscult 
I imagine a son of a bitch dead
But I'm just a son of a bitch that wants to be dead.
#vintage #alternative #aesthetic  #grunge #grungeaccount #grungeaesthetic #grungealternative #grungeboy #grungekids #grungestyle
Let’s smoke. 💕
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Follow @_s.ensitive_ for more
•
•
•
•
•
•
•
#aesthetics#aesthetic#grungeaesthetic#sadaesthetic#edgyaesthetic#tumblraesthetic#sorry#sorrynotsorry#sad#grunge#tumblr#love#sadvibes#deadend#hopeless#lost#notgoodenough#fuckup#stupid#crazy#goth#gothic#emo#punk#suicide#drugs#weed
This my outfit of todaaay. I don't know a caption lmao🖤
----------------------------------------------------
Qotd: favorite drinking game on a bday? ---------------------------------------------------- ----------------------------------------------------
Outfit 🖤
Undershirt ? --> @coolcat
Skirt --> @hm
Shoes --> idk some cheap ass convers
Guns n roses shirt --> @hm
--------[cringe tags]----------------------------------------------------- #aesthetic #aestheticgrunge #grungeaesthetic #grunge #art  #fashion #alternative #alternativegirl #softgrunge  #darkgrunge #grungegirl #clothing #grungemusic #grungefashion #tumblraesthetic #alternativefashion #alternativemusic #ootd  #darkgrungefashion #fishnets #alternativefashion #quote
This my outfit of todaaay. I don't know a caption lmao🖤 ---------------------------------------------------- Qotd: favorite drinking game on a bday? ---------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- Outfit 🖤 Undershirt ? --> @coolcat Skirt --> @hm Shoes --> idk some cheap ass convers Guns n roses shirt --> @hm --------[cringe tags]----------------------------------------------------- #aesthetic  #aestheticgrunge  #grungeaesthetic  #grunge  #art   #fashion  #alternative  #alternativegirl  #softgrunge   #darkgrunge  #grungegirl  #clothing  #grungemusic  #grungefashion  #tumblraesthetic  #alternativefashion  #alternativemusic  #ootd  #darkgrungefashion  #fishnets  #alternativefashion  #quote 
Love you sweetheart 😈🖤💕 #grunge #grungeaesthetic
um yes hi I agree
um yes hi I agree
Lol fuck this guy and I were FaceTiming and not gonna lie I kinda had feelings for him nd shit yunno but god I was ranting to him about love and he listened completely. Like I told him about this stupid shit that’s been happening recently and how horrible its been making me feel and how I just overall hate myself and he legitimately listened and gave me advice. And he was talking about how clingy girls are the best and I dunno but fuck I was like ‘maybe he would like me because I’m clingy and he’s been low key flirting with me’ but then he talked about how he had a date on like Friday or something :(
*
•
*
•
*
#grunge #grungeaesthetic #halloween #costume #lilpeep #xxxtentaction #skater #skateraesthetic
Lol fuck this guy and I were FaceTiming and not gonna lie I kinda had feelings for him nd shit yunno but god I was ranting to him about love and he listened completely. Like I told him about this stupid shit that’s been happening recently and how horrible its been making me feel and how I just overall hate myself and he legitimately listened and gave me advice. And he was talking about how clingy girls are the best and I dunno but fuck I was like ‘maybe he would like me because I’m clingy and he’s been low key flirting with me’ but then he talked about how he had a date on like Friday or something :( * • * • * #grunge  #grungeaesthetic  #halloween  #costume  #lilpeep  #xxxtentaction  #skater  #skateraesthetic 
Lol for the people wondering this is my Halloween costume basically, I’m super excited for Halloween so yea lmao •
*
•
*
•
#halloween #grungeaesthetic #grunge #aesthetic #devil #satan #skater #skateraesthetic #witch
This song makes me so sad :( 💔💔
•
*
•
*
•
*
#grunge #grungeaesthetic #lilpeep #aesthetic #satan #skater #xxxtentaction
baby do you love me?
baby do you love me?
It makes me happy knowing your happy. I’d do anything to see you smile and hear your laugh. •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Follow @_s.ensitive_ for more
•
•
•
•
•
•
•
#aesthetics#aesthetic#grungeaesthetic#sadaesthetic#edgyaesthetic#tumblraesthetic#sorry#sorrynotsorry#sad#grunge#tumblr#love#sadvibes#deadend#hopeless#lost#notgoodenough#fuckup#stupid#crazy#goth#gothic#emo#punk#suicide#drugs#weed
It makes me happy knowing your happy. I’d do anything to see you smile and hear your laugh. • • • • • • • • • • • • • • • • • Follow @_s.ensitive_ for more • • • • • • • #aesthetics #aesthetic #grungeaesthetic #sadaesthetic #edgyaesthetic #tumblraesthetic #sorry #sorrynotsorry #sad #grunge #tumblr #love #sadvibes #deadend #hopeless #lost #notgoodenough #fuckup #stupid #crazy #goth #gothic #emo #punk #suicide #drugs #weed 
):
):
aye dm me idc who u r
aye dm me idc who u r
“Love only left me alone, but I’m at one with the silence “
#antisocialism #northsalinashigh #northsalinashighschool #2020 #richchigga #sadquotes #grungeaesthetic #grunge #sad #sadness #littylitty #model #eh #saranghaeyo
a duo hotter than hell -

@idk.wtef you r one of those ppl i want to keep in my live bitch i love you ik hou van jou seri seriyorum -

некоторые видеоролики из @candygladee
a duo hotter than hell - @idk.wtef you r one of those ppl i want to keep in my live bitch i love you ik hou van jou seri seriyorum - некоторые видеоролики из @candygladee
ᴀꜱ ᴀ "ꜱᴜɴꜱᴇᴛ-ʟᴏᴠᴇʀ" I'ᴍ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ᴛʜᴇ ʙᴇꜱᴛ ᴘʟᴀᴄᴇꜱ ᴛᴏ ᴇɴᴊᴏʏ ɪᴛ ♡

#sunset #sky  #photooftheday📍 #travel #instatravel #architecture #art  #snf #sn  #greece_travel  #greece #greecestagram #tumblrgirl #minimalistic #grungestyle #grungegirl #grungeaesthetic #grunge #aesthetic #greece_moments #lfl #greece_travel #greece_is #greece_united  #greecelovers #fff #vscocam #vscom #vsco #greece #ATHENS
ᴀꜱ ᴀ "ꜱᴜɴꜱᴇᴛ-ʟᴏᴠᴇʀ" I'ᴍ ᴛʀʏɪɴɢ ᴛᴏ ғɪɴᴅ ᴛʜᴇ ʙᴇꜱᴛ ᴘʟᴀᴄᴇꜱ ᴛᴏ ᴇɴᴊᴏʏ ɪᴛ ♡ #sunset  #sky  #photooftheday 📍 #travel  #instatravel  #architecture  #art  #snf  #sn  #greece_travel  #greece  #greecestagram  #tumblrgirl  #minimalistic  #grungestyle  #grungegirl  #grungeaesthetic  #grunge  #aesthetic  #greece_moments  #lfl  #greece_travel  #greece_is  #greece_united  #greecelovers  #fff  #vscocam  #vscom  #vsco  #greece  #ATHENS 
кто любит розовые закаты? ||| who loves pink sunsets?
кто любит розовые закаты? ||| who loves pink sunsets?
i’ll be there, the place where u left me at
i’ll be there, the place where u left me at
when i die, would u even cry ?
when i die, would u even cry ?
Poison yourself before the doctors do —————————————-
Follow @a.plant_art and send him death threats
Poison yourself before the doctors do —————————————- Follow @a.plant_art and send him death threats
Ujebany telefon i jogurcik zamiast piwa zapewnia olny marta. .
.
.
.
.
.
. .
. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
. [ #greenhair #swings #pale #grunge #withfriend #tumblr #thrasher #thrasherhoodie #peace #night #grungephoto #aesthetic #alternative #me #green #glony #retro #vintage #sunrise #beautifulnight #summer #holiday #tumblrphoto #grungeaesthetic ]