an online Instagram web viewer

#embassy medias

Photos

Need Graphics???
It's goin down tonight....!!!
#graphics #designer #embassy #flyer #promotion #promoter #
Check out the exhibition this weekend, and grab a coffee while you’re at it! Open from 11:00 Saturday and Sunday☕️
-
-
-
#exhibition#architecture_view#architektur#facade#utstilling#nordic#nordicurbanspaces#embassy#nordicembassies#specialtycoffee#berlin#visitberlin#architecturefacade#wood
Got a visa! Getting ready for PhD in Turkey now. #moscow #russia #visa #consulate #embassy #turkey #turkiyeburslari #phd #academia #ankara
ถ้าเห็นสีปากแม่สวย สะกิดแม่ได้นะ แม่ขายลิป 😆😆 #ขายกันตรงๆนี่แหละ สีสวยติดทน ไม่มีปากดำนะจ๊ะ #LipINC. #Embassy 💄
ปล. ขออภัยในความหลอดเยิน ใช้จริงจังมากก 55
ถ้าเห็นสีปากแม่สวย สะกิดแม่ได้นะ แม่ขายลิป 😆😆 #ขายก ันตรงๆนี่แหละ สีสวยติดทน ไม่มีปากดำนะจ๊ะ #LipINC . #Embassy  💄 ปล. ขออภัยในความหลอดเยิน ใช้จริงจังมากก 55
Thinking diet food for lunch 🤔 #medialife  #royalberkshire #hmbirthday #embassy
.
ついにChiaraも卒業しちゃった(;_;)
仲良い人達が母国に帰って行く
中々寂しいものですね、、、
.
最終日にリアルパスタを
作ってくれました🍝
めちゃめちゃ美味しかった!
イタリアにも絶対遊び行きます🇮🇹
.
最後の写真は偶然ペアルックになった日の!
白T黒スキニー黒Vans!
この日からTwins になった笑
.
.
Grazie di tutto!!!!!!
.
.
#australia #queensland #goldcoast #embassy #english #surfersparadise #studentvisa #留学 #留学日記 #129日目 #travelqld #surfing #skateboarding #Italia
. ついにChiaraも卒業しちゃった(;_;) 仲良い人達が母国に帰って行く 中々寂しいものですね、、、 . 最終日にリアルパスタを 作ってくれました🍝 めちゃめちゃ美味しかった! イタリアにも絶対遊び行きます🇮🇹 . 最後の写真は偶然ペアルックになった日の! 白T黒スキニー黒Vans! この日からTwins になった笑 . . Grazie di tutto!!!!!! . . #australia  #queensland  #goldcoast  #embassy  #english  #surfersparadise  #studentvisa  #留学  #留学日記  #129日目  #travelqld  #surfing  #skateboarding  #Italia 
آخرین هفته ثبت نام نمایشگاه جواهر ویچنزا
ایتالیا - اسپانیا
------------------------------------------------
شروع قیمت ها از 700یورو
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02177655960 داخلی 228-229 تماس بگیرید.
------------------------------------------------
#ایتالیا #اسپانیا #جواهر #هیلداسیر #تور #شنگن #طلا #سفارت #نمایشگاه #ویچنزا
#italy #spanish #tour #jewelry #hildaseir #gold #embassy
آخرین هفته ثبت نام نمایشگاه جواهر ویچنزا ایتالیا - اسپانیا ------------------------------------------------ شروع قیمت ها از 700یورو برای اطلاعات بیشتر با شماره 02177655960 داخلی 228-229 تماس بگیرید. ------------------------------------------------ #ایتالیا  #اسپانیا  #جواهر  #هیلداسیر  #تور  #شنگن  #طلا  #سفارت  #نمایشگاه  #ویچنزا  #italy  #spanish  #tour  #jewelry  #hildaseir  #gold  #embassy 
We would like to take this moment to thank the German Embassy Beirut, the Ambassador and the whole team behind it, for majorly supporting Beirut Metal Fest 2018. 
When we thought everyone could be against Metal music, the embassy has showed us great support and pushed us to keep going!

As every event passes, history continues to be made, thanks to you and all the great people behind us!

#Germany #Embassy #Beirut #BeirutMetalFest #BMF2018 #September78
We would like to take this moment to thank the German Embassy Beirut, the Ambassador and the whole team behind it, for majorly supporting Beirut Metal Fest 2018. When we thought everyone could be against Metal music, the embassy has showed us great support and pushed us to keep going! As every event passes, history continues to be made, thanks to you and all the great people behind us! #Germany  #Embassy  #Beirut  #BeirutMetalFest  #BMF2018  #September78 
EMBASSY NIGHTCLUB TONIGHT!!! PULL AND CELEBRATE WITH ME TONIGHT AS IM GETTING MARRIED THIS SUNDAY #DJSOHYPE #HYPEWORLD #EMBASSY #THISISWHATIDO #TURNUP
17 Agustus 2018
.
#AkuBercerita
.
Ini kedua kalinya gue 17an di Korea. Pertama kali ke Korea itu 17 Agustus 2015 dalam rangka summer program dari UNAS ke Catholic Daegu Univ. cuma sayangnya waktu itu ga ke Seoul jadi ga mampir ke KBRI padahal ya pengen bgt ngerasain 17an di negara orang waktu itu tuh eh ternyata 3 tahun kemudian gue malah kerja di KBRI Seoul dan jadi panitia 17an di sini 😅 Cape? Lelah? Banget! Ga munafik yeee hahaha tp ada kebanggaan tersendiri bisa menyaksikan upacara pengibaran bendera merah putih di negara orang~
.
Di malam pengukuhan paskibraka, gue ditunjuk jadi MC. Walopun udah beberapa kali jd MC di KBRI tp tetep aja rasa deg2an demam panggung ga ilang yeee 😅 Nah tadi setelah upacara pengibaran bendera, gue foto sama tim paskibraka KBRI Seoul dengan gaya andalan yg ga boleh ketinggalan #CucokMeong 👌 (fyi, banyak yg nanya soal paskibraka, mereka WNI yang tinggal di Korsel jadi KBRI Seoul setiap tahun selalu buka rekrutmen tim paskibraka utk upacara 17an gitu jadi pemilihannya bukan dari Indonesia gengs tp WNI yang tinggal di Korsel)~ Ga lupa juga dong foto sama Atase Pertahanan KBRI Seoul, Pak Oka yang selera humornya sangat tinggi 😂👌 Trus ga afdol yee kalo cewe2 KBRI udah pake kebaya kan sanggul2an trus ga foto bareng ga mungkin kan?! Jadilah di tengah kepadatan kita tetep harus foto dulu 😅 Selain sama cewe2 "yang mengaku" ABG, gue juga harus foto sama sesepuh KBRI Seoul, Bu Chang dan Bu Kim, beliau berdua udah 40 tahun kerja di KBRI Seoul wohooo! 👏
.
Tapi, sayangnya gue gabisa ikut upacara penurunan bendera :") karena lagi sibuk untuk persiapan acara Kenduri Merdeka alias ngeliwetan kekinian gengs! Acara ini pun terbuka untuk umum jadi setelah upacara penurunan, dilanjut ngeliwet gitu dengan total 250an orang~ Seru kan?! Hehehe
.
#SalamCucokMeong #KBRISeoul #HUTRI73 #IndependenceDay #Indonesia #Seoul #SouthKorea #Embassy #IndonesianEmbassy #EmbassyLife #EmbassyStaff #한국 #서울 #인도네시아 #인도네시아대사관 #독립기념일
17 Agustus 2018 . #AkuBercerita  . Ini kedua kalinya gue 17an di Korea. Pertama kali ke Korea itu 17 Agustus 2015 dalam rangka summer program dari UNAS ke Catholic Daegu Univ. cuma sayangnya waktu itu ga ke Seoul jadi ga mampir ke KBRI padahal ya pengen bgt ngerasain 17an di negara orang waktu itu tuh eh ternyata 3 tahun kemudian gue malah kerja di KBRI Seoul dan jadi panitia 17an di sini 😅 Cape? Lelah? Banget! Ga munafik yeee hahaha tp ada kebanggaan tersendiri bisa menyaksikan upacara pengibaran bendera merah putih di negara orang~ . Di malam pengukuhan paskibraka, gue ditunjuk jadi MC. Walopun udah beberapa kali jd MC di KBRI tp tetep aja rasa deg2an demam panggung ga ilang yeee 😅 Nah tadi setelah upacara pengibaran bendera, gue foto sama tim paskibraka KBRI Seoul dengan gaya andalan yg ga boleh ketinggalan #CucokMeong  👌 (fyi, banyak yg nanya soal paskibraka, mereka WNI yang tinggal di Korsel jadi KBRI Seoul setiap tahun selalu buka rekrutmen tim paskibraka utk upacara 17an gitu jadi pemilihannya bukan dari Indonesia gengs tp WNI yang tinggal di Korsel)~ Ga lupa juga dong foto sama Atase Pertahanan KBRI Seoul, Pak Oka yang selera humornya sangat tinggi 😂👌 Trus ga afdol yee kalo cewe2 KBRI udah pake kebaya kan sanggul2an trus ga foto bareng ga mungkin kan?! Jadilah di tengah kepadatan kita tetep harus foto dulu 😅 Selain sama cewe2 "yang mengaku" ABG, gue juga harus foto sama sesepuh KBRI Seoul, Bu Chang dan Bu Kim, beliau berdua udah 40 tahun kerja di KBRI Seoul wohooo! 👏 . Tapi, sayangnya gue gabisa ikut upacara penurunan bendera :") karena lagi sibuk untuk persiapan acara Kenduri Merdeka alias ngeliwetan kekinian gengs! Acara ini pun terbuka untuk umum jadi setelah upacara penurunan, dilanjut ngeliwet gitu dengan total 250an orang~ Seru kan?! Hehehe . #SalamCucokMeong  #KBRISeoul  #HUTRI73  #IndependenceDay  #Indonesia  #Seoul  #SouthKorea  #Embassy  #IndonesianEmbassy  #EmbassyLife  #EmbassyStaff  #한국  #서울  #인도네시아  #인도네시아대사관  #독립기념일 
👈زیر قیمت منطقه 
فروش دروس نوساز کلید نخورده فول امکانات بصورت تک واحدی  3 تا پارکینگ لابی مجلل طبقات مختلف زیر قیمت منطقه 340 متر 3 خواب 
Contact: +989022710110

#realestate 
#iran #tehran #renting #buying #selling #flat #full_furnished  #apartments #pasdaran #darrous #embassy #house 
#خرید #فروش #اجاره #آپارتمان #تهران #پاسداران #دروس #دربست #مبله #مسکونی #لاکچری #لوکس #سرمایه_گذاری #زیر_قیمت
👈زیر قیمت منطقه فروش دروس نوساز کلید نخورده فول امکانات بصورت تک واحدی 3 تا پارکینگ لابی مجلل طبقات مختلف زیر قیمت منطقه 340 متر 3 خواب Contact: +989022710110 #realestate  #iran  #tehran  #renting  #buying  #selling  #flat  #full_furnished   #apartments  #pasdaran  #darrous  #embassy  #house  #خرید  #فروش  #اجاره  #آپارتمان  #تهران  #پاسداران  #دروس  #دربست  #مبله  #مسکونی  #لاکچری  #لوکس  #سرمایه_گذاری  #زیر_قیمت 
👈زیر قیمت منطقه 
فروش دروس نوساز کلید نخورده طبقات بالا تک واحدی نور #360 درجه فول امکانات 2 تا پارکینگ لابی مجلل 300 متر 4 خواب 
Contact: +989022710110

#realestate 
#iran #tehran #renting #buying #selling #flat #full_furnished  #apartments #pasdaran #darrous #embassy #house 
#خرید #فروش  #آپارتمان #تهران #پاسداران #دروس #مبله #مسکونی #لاکچری #لوکس #سرمایه_گذاری #زیر_قیمت
👈زیر قیمت منطقه فروش دروس نوساز کلید نخورده طبقات بالا تک واحدی نور #360  درجه فول امکانات 2 تا پارکینگ لابی مجلل 300 متر 4 خواب Contact: +989022710110 #realestate  #iran  #tehran  #renting  #buying  #selling  #flat  #full_furnished   #apartments  #pasdaran  #darrous  #embassy  #house  #خرید  #فروش  #آپارتمان  #تهران  #پاسداران  #دروس  #مبله  #مسکونی  #لاکچری  #لوکس  #سرمایه_گذاری  #زیر_قیمت 
_
_
《本日入荷》
_
CYPRESS HILL
HALFSNAP BASEBALL SHIRT
made in USA🇺🇸
_
size ONESIZE
_
商品のお問い合わせ等は
週明け月曜日から承ります
_
#cypresshill#embassy#raptees#vintageraptee#shimokitazawa#better下北沢#下北沢#下北沢古着屋#古着屋
Classy... 🥖🧀🍷#hotelcarlton
Bertugas sekaligus menyaksikan kakak Callysta tampil Obade dan angklung..Selamat hari kemerdekaan RI ke 73, Semoga Indonesia semakin baik dan jaya dimasa yg akan datang..Aamiin.. #dirgahayuindonesia #indonesia #hutri73 #merdeka #kbri #cairo #independenceday #news #reporter #journalist #teamworks #mydaughter #embassy #reduniform #red #one #tvone
Alhamdulillah, it was an honor for me to be a part of the success of the 73rd Indonesian Independence Day Ceremony at the Ambassador House, the Embassy of Republic of Indonesia in Stockholm, Sweden

I am very glad to got the trust as one of flag raisers and did a good job as a team during the ceremony. Nothing can be happened without God's Blessings

Foto: @kbristockholm

#Paskibra #Indonesia #IndependenceDay #Embassy #Stockholm #Sweden #nationalism #MerahPutih #MaritimMillennials #pemudamaju #kerjakita #prestasibangsa
Alhamdulillah, it was an honor for me to be a part of the success of the 73rd Indonesian Independence Day Ceremony at the Ambassador House, the Embassy of Republic of Indonesia in Stockholm, Sweden I am very glad to got the trust as one of flag raisers and did a good job as a team during the ceremony. Nothing can be happened without God's Blessings Foto: @kbristockholm #Paskibra  #Indonesia  #IndependenceDay  #Embassy  #Stockholm  #Sweden  #nationalism  #MerahPutih  #MaritimMillennials  #pemudamaju  #kerjakita  #prestasibangsa 
Tonight @allonyferra at @embassypekanbaru , come down.!!! #event #music #party #thesummit #dj #mc #rapper #artist #hiphop #indonesianhiphop #art #club #clubbers #clubbing #bestindaclub #embassy #embassypekanbaru #nightlife #bz #blackzack #imasunda
The art-deco tiles⚜ 
@fernananda_de_mendonca_macedo , that's the wall tiles on the Embassy of Brazil building in Moscow 🤗🇧🇷
.
.
.
.
#tiles #moscow #walk #evening #summer #goodweather #mood #instaphoto #likeforlike #picoftheday #embassy #embassyofbrazil #awesome #architecture #russia #august #centerofmoscow #lians #ornament #colors #bricks #loft
Happy Independence Day USA!! My best wishes for every american and thanks to the Ambassador of United State in Madrid to invite us to the celebration. Fiesta 4 de Julio, 2018. Por tercer año consecutivo he podido disfrutar con gente maravillosa de la Embajada de los Estados Unidos de su fiesta Nacional. Gracias por la invitación, siempre es un placer!. #independenceday #usa #embajada #embassy #usembassy #4thofjuly🇺🇸🇺🇸 #madrid #spain #happiness
Happy Independence Day USA!! My best wishes for every american and thanks to the Ambassador of United State in Madrid to invite us to the celebration. Fiesta 4 de Julio, 2018. Por tercer año consecutivo he podido disfrutar con gente maravillosa de la Embajada de los Estados Unidos de su fiesta Nacional. Gracias por la invitación, siempre es un placer!. #independenceday  #usa  #embajada  #embassy  #usembassy  #4thofjuly 🇺🇸🇺🇸 #madrid  #spain  #happiness 
Last night playing on your world 🌎 wide radio new @RealGhostfacekillah #L.A.D aka #LaTheDarkman @SnoopDogg @E40 "Saigon Velour" 🔥🔥🔥#ShowoffRadio @statikselekt @Shade45 #WuTang #Embassy #AMG #WuTangForever #Rza #Methodman #RealGhostFacekillah #Raekwon #SnoopDogg #E40 #WSHH
Don't know if you need a visa to study abroad? There are different answers to this question. Counsellors at FindCourse.com will be able to assist you (free) with the visa process if you need one. Depending on the destination, your nationality, programme and other aspects you may or may not need a visa.
#FindCourse #Travel #EducationIntoLuxury
.
.
.
.
.

#internationaltravel #travelblogger #travelgram #traveltheworld #explore #wanderlust #travelgirl #globetrotter #airport #Add to dictionary #travelwell #suitcaselife #visa #embassy #passport #mytravelgram #exchangestudents #studyabroad #internationalstudents #studyvisa #studentblogger #exchangestudentusa #internationalstudentlife #exchangestudent #pasaport #keepexploring #visiting
Don't know if you need a visa to study abroad? There are different answers to this question. Counsellors at FindCourse.com will be able to assist you (free) with the visa process if you need one. Depending on the destination, your nationality, programme and other aspects you may or may not need a visa. #FindCourse  #Travel  #EducationIntoLuxury  . . . . . #internationaltravel  #travelblogger  #travelgram  #traveltheworld  #explore  #wanderlust  #travelgirl  #globetrotter  #airport  #Add  to dictionary #travelwell  #suitcaselife  #visa  #embassy  #passport  #mytravelgram  #exchangestudents  #studyabroad  #internationalstudents  #studyvisa  #studentblogger  #exchangestudentusa  #internationalstudentlife  #exchangestudent  #pasaport  #keepexploring  #visiting 
Don't know if you need a visa to study abroad? There are different answers to this question. Our counsellors will be able to assist you (free) with the visa process if you need one. Depending on the destination, your nationality, programme and other aspects you may or may not need a visa.
#FindCourse #YesAtlas #Travel
.
.
.
.
.

#internationaltravel #travelblogger #travelgram #traveltheworld #explore #wanderlust #travelgirl #globetrotter #airport #Add to dictionary #travelwell #suitcaselife #visa #embassy #passport #mytravelgram #exchangestudents #studyabroad #internationalstudents #studyvisa #studentblogger #exchangestudentusa #internationalstudentlife #exchangestudent #pasaport #keepexploring #visiting
Don't know if you need a visa to study abroad? There are different answers to this question. Our counsellors will be able to assist you (free) with the visa process if you need one. Depending on the destination, your nationality, programme and other aspects you may or may not need a visa. #FindCourse  #YesAtlas  #Travel  . . . . . #internationaltravel  #travelblogger  #travelgram  #traveltheworld  #explore  #wanderlust  #travelgirl  #globetrotter  #airport  #Add  to dictionary #travelwell  #suitcaselife  #visa  #embassy  #passport  #mytravelgram  #exchangestudents  #studyabroad  #internationalstudents  #studyvisa  #studentblogger  #exchangestudentusa  #internationalstudentlife  #exchangestudent  #pasaport  #keepexploring  #visiting 
Solidarity demonstration in favour of Julian Assange in front of Embassy of Ecuador #photography ©VM2018 #photo #julianassange #london #unitedkingdom #freepress #wikileaks #demonstration #embassy #Ecuador #knightsbridge #usa #australia
saw the old US #Embassy space in London.
saw the old US #Embassy  space in London.
TONIGHT COME OUT AND WITNESS THE BIGGEST SWAG SURF EVER LIVE AT EMBASSY NIGHTCLUB ALONG WITH MY PATNA @DJOMEEZY #EMBASSY #DJSOHYPE #SWAGSURF #PHP #TURNUP #VEGAS #VEGASDJ #GETREADY
Throw back to @officialgiggs setting fire to a sold out @embassyeastbourne what a night! 🔥 #embassy #embassynightclub #embassyeastbourne #eastbourne #ournextevent
@sneakbo1 @embassyeastbourne last night! What a performance! #embassy #embassynightclub #embassyeastbourne #eastbourne 
CC: Daniel Sherwood
'Wine' down your day with our complimentary manager's reception every evening, offering free snacks and cocktails. 🥂
'Wine' down your day with our complimentary manager's reception every evening, offering free snacks and cocktails. 🥂
.
2 of my artworks which was bought by the Iranian embassy at the Budapest exhibition.
٢ اثر هنرى من كه توسط سفارت ايران در نمايشگاه بوداپست خريدارى شد.
#art #artist #artista #artwork #illumination #budapest #embassy #exhibition #exhibit  #mehrafarin_akbari #gold #color #frame #brush  #gallery #gallerywall #galleryart #residance #multidemensional #هنر #تذهيب #تلفيق #هنرمند #بوداپست #رزيدانس #اثرهنری #نمايشگاه #گالرى #رنگ #قاب
. 2 of my artworks which was bought by the Iranian embassy at the Budapest exhibition. ٢ اثر هنرى من كه توسط سفارت ايران در نمايشگاه بوداپست خريدارى شد. #art  #artist  #artista  #artwork  #illumination  #budapest  #embassy  #exhibition  #exhibit  #mehrafarin_akbari  #gold  #color  #frame  #brush  #gallery  #gallerywall  #galleryart  #residance  #multidemensional  #هنر  #تذهيب  #تلفيق  #هنرمند  #بوداپست  #رزيدانس  #اثرهنری  #نمايشگاه  #گالرى  #رنگ  #قاب 
NO TE QUEDES SIN ASISTIR, APROVECHA LOS PRECIOS DE PRE-VENTA HASTA EL 24 DE AGOSTO PARA la Conferencia Magistral: ESTRATEGIAS PARA AUMENTAR TUS INGRESOS EN EL SECTOR INMOBILIARIO. 
DIrigido a agentes inmobiliarios, empresas inmobiliarias y emprendedores que les interesa iniciar en el mundo inmobiliario, donde participarán expositores como @marcellesanchez, influencer y agente inmobiliario @marbellugo @mujeresinmobiliariasrd coach inmobiliaria internacional y agente inmobiliario, @karina_cespedes master trainer internacional , life coach y train the trainer y un servidor Ariel Castillo @ariel.elitehouse  coach internacional y agente inmobiliario invita @eliteinspira ✨#ventas #agentesrd #bienesraicesrd #vende #embassy #eliteinspira
NO TE QUEDES SIN ASISTIR, APROVECHA LOS PRECIOS DE PRE-VENTA HASTA EL 24 DE AGOSTO PARA la Conferencia Magistral: ESTRATEGIAS PARA AUMENTAR TUS INGRESOS EN EL SECTOR INMOBILIARIO. DIrigido a agentes inmobiliarios, empresas inmobiliarias y emprendedores que les interesa iniciar en el mundo inmobiliario, donde participarán expositores como @marcellesanchez, influencer y agente inmobiliario @marbellugo @mujeresinmobiliariasrd coach inmobiliaria internacional y agente inmobiliario, @karina_cespedes master trainer internacional , life coach y train the trainer y un servidor Ariel Castillo @ariel.elitehouse coach internacional y agente inmobiliario invita @eliteinspira ✨#ventas  #agentesrd  #bienesraicesrd  #vende  #embassy  #eliteinspira 
CATCH ME LIVE IN THE MIX PLAYING HITS BACK 2 BACK @embassynightclub !!!! for table reservations contact @instagush_714 or @granit__q #fridaynight #party #embassynightclub #latino #lasvegaslocals #vegaslocal #bottleservice #ladiesnight #djanimation #animation #tgif #liftoff #drinks #shots #party #lasvegas #vegas #embassy #ladiesnight #latina #ladies #nightclub #mujeres #latin #latina
Happy Independence day to all my Indonesian friends !
🇲🇨❤🇲🇨❤🇲🇨❤🇲🇨❤🇲🇨❤🇲🇨
#indonesia #love #happy #independence #day #friends #jakarta #bali #sumatra #indonesian #lover #sarajevo #bosnia #celebration #fashion #embassy #ambassador #diplomacy #work #style #country #asia #travel #traveling #beauty
The Embassy of Argentina and the Argentine community in the National Capital commemorated the anniversary of the death of Argentine General and liberator Jose de San Martin this morning at his statue on Virginia Avenue NW.  The 
statue was originally erected in 1925 in Judiciary Square but was moved in 1972 during construction of the Metro station there. 
#argentina #argentina🇦🇷 #josedesanmartin🇦🇷🇦🇷🇦🇷 #embassy #embassyrow #washington #washingtondc #dc #dcarchitecture #culturaltourism #digitaldiplomacy #onlyindc
The Embassy of Argentina and the Argentine community in the National Capital commemorated the anniversary of the death of Argentine General and liberator Jose de San Martin this morning at his statue on Virginia Avenue NW. The statue was originally erected in 1925 in Judiciary Square but was moved in 1972 during construction of the Metro station there. #argentina  #argentina 🇦🇷 #josedesanmartin 🇦🇷🇦🇷🇦🇷 #embassy  #embassyrow  #washington  #washingtondc  #dc  #dcarchitecture  #culturaltourism  #digitaldiplomacy  #onlyindc 
Una entrevista de las que dan gusto realizar. 
Gracias por el cariño y grandes preguntas @patisaloblitas 
Seguimos en Perú 🇵🇪 mágico. Nos vemos esta noche junto a @gaiaoficial en el #Embassy ⚡️
Una entrevista de las que dan gusto realizar. Gracias por el cariño y grandes preguntas @patisaloblitas Seguimos en Perú 🇵🇪 mágico. Nos vemos esta noche junto a @gaiaoficial en el #Embassy  ⚡️
J'ai fais aujourd'hui le tour d'une dizaine d'ambassades et consulats. Voici les ambassades que je retiens à coeur, avec une pensée pour mon ex d'Irlande, le Koweït en personne et @alludbeanen #embassy #embassade #ambassades #ambassadeducongo #ambassadedemalaisie #ambassadedirlande #ambassadedukoweit
Era il 1999... Il mio primo anno in discoteca. In Veneto usciva un disco che in breve veniva suonato in tutti i locali techno e commerciali. Si chiamava KENTHA, era il biglietto da visita di un vocalist che aveva da poco iniziato la sua carriera.. @ladybrian ♥️
.
.
.
.
#KENTHA #LADYBRIAN #IGORS #music #life #freedom #FLASHBACK #AIDA #MOVIDA #OVERSIDE #TNTKAMASUTRA #STARKEY #STARGAME #MAYDAY #KEYCLUB #909 #MATRIX #EMBASSY #ECU #DYLAN #SHOCK #EXSESS #KEYESS
Era il 1999... Il mio primo anno in discoteca. In Veneto usciva un disco che in breve veniva suonato in tutti i locali techno e commerciali. Si chiamava KENTHA, era il biglietto da visita di un vocalist che aveva da poco iniziato la sua carriera.. @ladybrian ♥️ . . . . #KENTHA  #LADYBRIAN  #IGORS  #music  #life  #freedom  #FLASHBACK  #AIDA  #MOVIDA  #OVERSIDE  #TNTKAMASUTRA  #STARKEY  #STARGAME  #MAYDAY  #KEYCLUB  #909  #MATRIX  #EMBASSY  #ECU  #DYLAN  #SHOCK  #EXSESS  #KEYESS 
Sintiéndome groovy dentro de un diseño de @ateliervigil amo su arte! 👑 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#livemusic #artist #desiremandrile #perumusic #worldmusic #band #musiclife #singer #songwriter #lima #peru #alternative #lima #peru #regram #music #song #peruvian #igersperu #embassy #dance #beyou #single
Triennial visit to US Embassy interview where I ask to be allowed back in. #visa #usa #embassy #passport #greencard #americandream #la #losangeles
The Embassy Festival is an enjoyable getaway for the whole family! The Kids Compound is especially created for our youngest visitors. Bring your children to Embassy Festival 2018 and give them a fun and exciting cultural experience!
The Embassy Festival is an enjoyable getaway for the whole family! The Kids Compound is especially created for our youngest visitors. Bring your children to Embassy Festival 2018 and give them a fun and exciting cultural experience!
mengisi acara di indonesian day di KBRI di beijing 
#kbribeijing #embassyoftherepublicofindonesia #embassy #dutabesar
100% SUCCESS RATE! 30 CANADA  WORK VISAS PICKED UP TODAY!
DONT BE LEFT OUT,CREATE YOUR PROFILES LETS START YOURS TODAY!!
#usavisa #canda #canadian #travelabroad #free #migrate #migrants #africa #america #naija #Nigeriavisa #embassy  #interview #jobs #employment #travel #madeeasy #Nigeriaembassy #visatravel #register #helpingothers #ghanavisa #Zimbabwevisa
آسان راه ویزا
✔ وقت سفارت انگلیس در تهران
✔ انجام مشاوره های مالی و مدارکی
✔ تکمیل و یا تصحیح در اپلیکیشن فرم 
جهت پاسخگویی به سوالات از طریق واتس اپ و یا ایمو به شماره زیر می توانید تماس حاصل فرمایید. 📱📞 +989210944682

#visa #uk #unitedkingdom
#embassy #edinburgh #england #embassyappointment #roam #italy #intermilan #oxford #arsenal #appointment #liverpool #sheffield #gb #glasgow #leeds #london #leicester #cambrige #chelsea #vaght #bolton #bristol #brighton #birmingham #newcastle #manchesterunited #manchestercity
آسان راه ویزا ✔ وقت سفارت انگلیس در تهران ✔ انجام مشاوره های مالی و مدارکی ✔ تکمیل و یا تصحیح در اپلیکیشن فرم جهت پاسخگویی به سوالات از طریق واتس اپ و یا ایمو به شماره زیر می توانید تماس حاصل فرمایید. 📱📞 +989210944682 #visa  #uk  #unitedkingdom  #embassy  #edinburgh  #england  #embassyappointment  #roam  #italy  #intermilan  #oxford  #arsenal  #appointment  #liverpool  #sheffield  #gb  #glasgow  #leeds  #london  #leicester  #cambrige  #chelsea  #vaght  #bolton  #bristol  #brighton  #birmingham  #newcastle  #manchesterunited  #manchestercity 
#AkuBercerita
.
17 Agustus 2018
.
Ini kedua kalinya gue 17an di Korea. Pertama kali ke Korea itu 17 Agustus 2015 dalam rangka summer program dari UNAS ke Catholic Daegu Univ. cuma sayangnya waktu itu ga ke Seoul jadi ga mampir ke KBRI padahal ya pengen bgt ngerasain 17an di negara orang waktu itu tuh eh ternyata 3 tahun kemudian gue malah kerja di KBRI Seoul dan jadi panitia 17an di sini 😅 Cape? Lelah? Banget! Ga munafik yeee hahaha tp ada kebanggaan tersendiri bisa menyaksikan upacara pengibaran bendera merah putih di negara orang~
.
Di malam pengukuhan paskibraka, gue ditunjuk jadi MC. Walopun udah beberapa kali jd MC di KBRI tp tetep aja rasa deg2an demam panggung ga ilang yeee 😅 Nah tadi setelah upacara pengibaran bendera, gue foto sama tim paskibraka KBRI Seoul dengan gaya andalan yg ga boleh ketinggalan #CucokMeong 👌 (fyi, banyak yg nanya soal paskibraka, mereka WNI yang tinggal di Korsel jadi KBRI Seoul setiap tahun selalu buka rekrutmen tim paskibraka utk upacara 17an gitu jadi pemilihannya bukan dari Indonesia gengs tp WNI yang tinggal di Korsel)~ Ga lupa juga dong foto sama Atase Pertahanan KBRI Seoul, Pak Oka yang selera humornya sangat tinggi 😂👌 Trus ga afdol yee kalo cewe2 KBRI udah pake kebaya kan sanggul2an trus ga foto bareng ga mungkin kan?! Jadilah di tengah kepadatan kita tetep harus foto dulu 😅 Selain sama cewe2 "yang mengaku" ABG, gue juga harus foto sama sesepuh KBRI Seoul, Bu Chang dan Bu Kim, beliau berdua udah 40 tahun kerja di KBRI Seoul wohooo! 👏
.
Tapi, sayangnya gue gabisa ikut upacara penurunan bendera :") karena lagi sibuk untuk persiapan acara Kenduri Merdeka alias ngeliwetan kekinian gengs! Acara ini pun terbuka untuk umum jadi setelah upacara penurunan, dilanjut ngeliwet gitu dengan total 250an orang~ Seru kan?! Hehehe
.
#SalamCucokMeong #KBRISeoul #HUTRI73 #IndependenceDay #Indonesia #Seoul #SouthKorea #Embassy #IndonesianEmbassy #EmbassyLife #EmbassyStaff #한국 #서울 #인도네시아 #인도네시아대사관 #독립기념일
#AkuBercerita  . 17 Agustus 2018 . Ini kedua kalinya gue 17an di Korea. Pertama kali ke Korea itu 17 Agustus 2015 dalam rangka summer program dari UNAS ke Catholic Daegu Univ. cuma sayangnya waktu itu ga ke Seoul jadi ga mampir ke KBRI padahal ya pengen bgt ngerasain 17an di negara orang waktu itu tuh eh ternyata 3 tahun kemudian gue malah kerja di KBRI Seoul dan jadi panitia 17an di sini 😅 Cape? Lelah? Banget! Ga munafik yeee hahaha tp ada kebanggaan tersendiri bisa menyaksikan upacara pengibaran bendera merah putih di negara orang~ . Di malam pengukuhan paskibraka, gue ditunjuk jadi MC. Walopun udah beberapa kali jd MC di KBRI tp tetep aja rasa deg2an demam panggung ga ilang yeee 😅 Nah tadi setelah upacara pengibaran bendera, gue foto sama tim paskibraka KBRI Seoul dengan gaya andalan yg ga boleh ketinggalan #CucokMeong  👌 (fyi, banyak yg nanya soal paskibraka, mereka WNI yang tinggal di Korsel jadi KBRI Seoul setiap tahun selalu buka rekrutmen tim paskibraka utk upacara 17an gitu jadi pemilihannya bukan dari Indonesia gengs tp WNI yang tinggal di Korsel)~ Ga lupa juga dong foto sama Atase Pertahanan KBRI Seoul, Pak Oka yang selera humornya sangat tinggi 😂👌 Trus ga afdol yee kalo cewe2 KBRI udah pake kebaya kan sanggul2an trus ga foto bareng ga mungkin kan?! Jadilah di tengah kepadatan kita tetep harus foto dulu 😅 Selain sama cewe2 "yang mengaku" ABG, gue juga harus foto sama sesepuh KBRI Seoul, Bu Chang dan Bu Kim, beliau berdua udah 40 tahun kerja di KBRI Seoul wohooo! 👏 . Tapi, sayangnya gue gabisa ikut upacara penurunan bendera :") karena lagi sibuk untuk persiapan acara Kenduri Merdeka alias ngeliwetan kekinian gengs! Acara ini pun terbuka untuk umum jadi setelah upacara penurunan, dilanjut ngeliwet gitu dengan total 250an orang~ Seru kan?! Hehehe . #SalamCucokMeong  #KBRISeoul  #HUTRI73  #IndependenceDay  #Indonesia  #Seoul  #SouthKorea  #Embassy  #IndonesianEmbassy  #EmbassyLife  #EmbassyStaff  #한국  #서울  #인도네시아  #인도네시아대사관  #독립기념일 
#Beijing#Embassy of the Republic Indonesia#HutkemerdekaanRI#73tahun
I love Indonesia and I am proud to be an Indonesian
Saya cinta negara Indonesia dan saya bangga menjadi warga negara Indonesia
17Agustus2018#Hut kemerdekaan Republik Indonesia#Beijing#embassy
Dirgahayu Republik Indonesia yang ke 73 tahun. Semoga Indonesia semakin maju, jaya dan Tuhan selalu ada di negaraku
17Agustus2018#Hut  kemerdekaan Republik Indonesia#Beijing #embassy  Dirgahayu Republik Indonesia yang ke 73 tahun. Semoga Indonesia semakin maju, jaya dan Tuhan selalu ada di negaraku
Just hanging out with the Ambassador’s of Argentina, Brazil, Costa Rica, Chile, Cuba, El Salvador, Mexico, Paraguay, Peru, Venezuela And Uruguay en Canberra, Australia.

Aqui con los embajadores de America Latina! ❤️ . #argentina #brazil #costarica #chile #cuba #elsalvador #mexico #paraguay #peru #venezuela #uruguay #embassy #latina #latinamericanartist #latinaamerica #americalatina #canberra #adelaide #adelaideanincanberra #southaustralia
The Embassy has a new splash of color at the consular entrance! Have you seen the Sean Scully and Miotto Mosaics mural on your way to a consular appointment? #USAinUK #Consular #London #Embassy #LondonEmbassy #USEmbassy #ArtinEmbassies #Mural #Mosaic #Art #SouthLondon #NineElms
The British Embassy Bangkok in flat design style | on working... #adobeillustrator #flatdesign #britishembassy #bangkok #colour #work #minithesis #drafting #vector #art #screenshot #embassy #homework #place #illustration
Amazing 2 months! Thank you Cambridge class! You guys have no idea how much you helped me without even realizing.

#embassy #embassyenglish #sandiego #cali #california #cambridge
😎✌🏽Peru, a beautiful country with such beautiful people. If you don’t know what to do...visit Peru....🇵🇪 of course after you have been to Indonesia ❤️equally beautiful country and beautiful people 🇮🇩 #travel #peru #peruvian #embassy #jakarta #love #indonesia #beautiful #video #fqperu #photoshoot #tourism #photography #goodvibes #style #fashion #PeruvianCuisine #peruvianfood #organic #local #food #chef #topchef #lima Picture at Embassey of Peru in Jakarta while shooting a promo film. Supporting our artist. 🎬Take 2
😎✌🏽Peru, a beautiful country with such beautiful people. If you don’t know what to do...visit Peru....🇵🇪 of course after you have been to Indonesia ❤️equally beautiful country and beautiful people 🇮🇩 #travel  #peru  #peruvian  #embassy  #jakarta  #love  #indonesia  #beautiful  #video  #fqperu  #photoshoot  #tourism  #photography  #goodvibes  #style  #fashion  #PeruvianCuisine  #peruvianfood  #organic  #local  #food  #chef  #topchef  #lima  Picture at Embassey of Peru in Jakarta while shooting a promo film. Supporting our artist. 🎬Take 2
Do you need @rollsroycecars for transportation? Direct message or email us now!
.
.
.
#HOUSTON #EMBASSY #DELEGATION #EVENTPROFS #TRAVEL #GROUNDSTRANSPORTATION#HOTEL #PICKUP #AIRPORT #BOSTON #MASSACHUSETTS
Do you need @lincoln for transportation? Direct message or email us now!
.
.
.
 #GROUNDSTRANSPORTATION #LINCOLN #MKS #MARRIOTT #SPRINGBREAK #HOTEL #PICKUP #IAH #AIRPORT #DROPOFF #HOUSTON #EMBASSY #DELEGATION #EVENTPROFS #TRAVEL
H A W K ' S  G A M E  I N  A 
H E L I C O P T E R

Do you need by air transportation? Direct message or email us now!
.
.
.
.
#HOUSTON #EMBASSY #DELEGATION #EVENTPROFS #TRAVEL #AIRTRANSPORTATION #PRIVATEHELICOPTER #PEOPLESTOWN #ATL #GEORGIA #HAWKS #PHLIPSARENA #AIRBORNE #TOPGUN