an online Instagram web viewer

#bengkungsajat medias

Photos

Syg akak ada stok #ayana tweet ni . Harga Dia RM 89 . Tapi akak nak bagi korang less sempena gaji ni .. cuma RM 45 siap pos .Haaa murah kan .. kain dia chiffon high quality sejuk jew.. mehhhh cepattt grab . 
Last pieces . Meh wasap akak .. memurah jeee .. 😍😍
trustedshop ..#terlajaklaris #bengkungsajat #ajimaura #followers #ootd #bellaz #aurarezeki #instagood #instagram #batupahat #kluang #uthm #utm #kktm #adijumalover #adijumalover #aidijuma #aidijumascarf #bobodimana #aidijumabawal #bawalovers #kekaboolovers  #bawalovers #bawalmurah #shawl #ayanatweetcantik  #shawlmalas #lelong #murah #terbaik
Syg akak ada stok #ayana  tweet ni . Harga Dia RM 89 . Tapi akak nak bagi korang less sempena gaji ni .. cuma RM 45 siap pos .Haaa murah kan .. kain dia chiffon high quality sejuk jew.. mehhhh cepattt grab . Last pieces . Meh wasap akak .. memurah jeee .. 😍😍 trustedshop ..#terlajaklaris  #bengkungsajat  #ajimaura  #followers  #ootd  #bellaz  #aurarezeki  #instagood  #instagram  #batupahat  #kluang  #uthm  #utm  #kktm  #adijumalover  #adijumalover  #aidijuma  #aidijumascarf  #bobodimana  #aidijumabawal  #bawalovers  #kekaboolovers  #bawalovers  #bawalmurah  #shawl  #ayanatweetcantik  #shawlmalas  #lelong  #murah  #terbaik 
Ibu Lepas Bersalin Boleh Pakai Tak Bengkung Ni?? Boleh sayang
Sangat digalakkan sebab bengkung ni samgat fleksible
Senang nak pakai
Senang nak bergerak
Senang nak menyusu
Tak gatal 
Tak menyucuk
Tak rasa macam kena cekik
Rasa sangat2 selesa

Harga RM40
FREE POS SM

Mummy Jenny

#bengkung #bengkungmoden #slimming #kurus #ramping #kempis #bersalin #beranak #ceaser #czer #bra #pushupbra #bodyshaper #fitness #bengkungsajat #bengkung4tulang #bengkung16tulang #kurus #bengkungibu #bengkungbersalin #corset #kuruscantik #bengkungmurah #pushupbramurah #bramurah #nursingbra #bramenyusu #braplussize #sportbra
Ibu Lepas Bersalin Boleh Pakai Tak Bengkung Ni?? Boleh sayang Sangat digalakkan sebab bengkung ni samgat fleksible Senang nak pakai Senang nak bergerak Senang nak menyusu Tak gatal Tak menyucuk Tak rasa macam kena cekik Rasa sangat2 selesa Harga RM40 FREE POS SM Mummy Jenny #bengkung  #bengkungmoden  #slimming  #kurus  #ramping  #kempis  #bersalin  #beranak  #ceaser  #czer  #bra  #pushupbra  #bodyshaper  #fitness  #bengkungsajat  #bengkung4tulang  #bengkung16tulang  #kurus  #bengkungibu  #bengkungbersalin  #corset  #kuruscantik  #bengkungmurah  #pushupbramurah  #bramurah  #nursingbra  #bramenyusu  #braplussize  #sportbra 
Syg akak ada stok #ayana tweet ni . Harga Dia RM 89 . Tapi akak nak bagi korang less sempena gaji ni .. cuma RM 45 siap pos .Haaa murah kan .. kain dia chiffon high quality sejuk jew.. mehhhh cepattt grab . 
Last pieces . Meh wasap akak .. memurah jeee .. 😍😍
trustedshop ..#terlajaklaris #bengkungsajat #ajimaura #followers #ootd #bellaz #aurarezeki #instagood #instagram #batupahat #kluang #uthm #utm #kktm #adijumalover #adijumalover #aidijuma #aidijumascarf #bobodimana #aidijumabawal #bawalovers #kekaboolovers  #bawalovers #bawalmurah #shawl #ayanatweetcantik  #shawlmalas #lelong #murah #terbaik
Syg akak ada stok #ayana  tweet ni . Harga Dia RM 89 . Tapi akak nak bagi korang less sempena gaji ni .. cuma RM 45 siap pos .Haaa murah kan .. kain dia chiffon high quality sejuk jew.. mehhhh cepattt grab . Last pieces . Meh wasap akak .. memurah jeee .. 😍😍 trustedshop ..#terlajaklaris  #bengkungsajat  #ajimaura  #followers  #ootd  #bellaz  #aurarezeki  #instagood  #instagram  #batupahat  #kluang  #uthm  #utm  #kktm  #adijumalover  #adijumalover  #aidijuma  #aidijumascarf  #bobodimana  #aidijumabawal  #bawalovers  #kekaboolovers  #bawalovers  #bawalmurah  #shawl  #ayanatweetcantik  #shawlmalas  #lelong  #murah  #terbaik 
Last pieces . Meh wasap akak .. memurah jeee .. 😍😍 black label merah ❤️❤️❤️ .
.

trustedshop ..#terlajaklaris #bengkungsajat #ajimaura #followers #ootd #bellaz #aurarezeki #instagood #instagram #batupahat #kluang #uthm #utm #kktm #adijumalover #adijumalover #aidijuma #aidijumascarf #bobodimana #aidijumabawal #bawalovers #kekaboolovers  #bawalovers #bawalmurah
Nak tahu FUNGSI UTAMA Bengkung Selim Mereciks
.
➕Membentukkan posture badan dengan menarik
➕ Membentukkan pinggan yang ramping
➕ memgurangkan lelemak
.
Memang badan akan Mereciks Melentiks laaa korang. .
Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
.
Harga RM99.00 boleh tekan link di Bio atau WhatsApp +018-3873690
.
Ko Pakai Ko Selim #SelimMereciks .
#TeamAA #Selim #AuraAnnieAngelEmpire #FDjuice #AnnieAngel #BengkungSelimMereciks #Kurus #Bengkung #KurusCantik #BengkungSajat #KurusCepat #BengkungBersalin #BengkungModen #KurusMudah #bodygoals #Malaysia #KurusPutih #Bengkungviral #bengkungmurah #BengkungMalaysia #ProdukKurus #instafamous
Nak tahu FUNGSI UTAMA Bengkung Selim Mereciks . ➕Membentukkan posture badan dengan menarik ➕ Membentukkan pinggan yang ramping ➕ memgurangkan lelemak . Memang badan akan Mereciks Melentiks laaa korang. . Sesuai untuk lelaki dan perempuan. . Harga RM99.00 boleh tekan link di Bio atau WhatsApp +018-3873690 . Ko Pakai Ko Selim #SelimMereciks  . #TeamAA  #Selim  #AuraAnnieAngelEmpire  #FDjuice  #AnnieAngel  #BengkungSelimMereciks  #Kurus  #Bengkung  #KurusCantik  #BengkungSajat  #KurusCepat  #BengkungBersalin  #BengkungModen  #KurusMudah  #bodygoals  #Malaysia  #KurusPutih  #Bengkungviral  #bengkungmurah  #BengkungMalaysia  #ProdukKurus  #instafamous 
Nak tahu FUNGSI UTAMA Bengkung Selim Mereciks
.
➕Membentukkan posture badan dengan menarik
➕ Membentukkan pinggan yang ramping
➕ memgurangkan lelemak
.
Memang badan akan Mereciks Melentiks laaa korang. .
Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
.
Harga RM99.00 boleh tekan link di Bio atau WhatsApp +018-3873690
.
Ko Pakai Ko Selim #SelimMereciks .
#TeamAA #Selim #AuraAnnieAngelEmpire #FDjuice #AnnieAngel #BengkungSelimMereciks #Kurus #Bengkung #KurusCantik #BengkungSajat #KurusCepat #BengkungBersalin #BengkungModen #KurusMudah #bodygoals #Malaysia #KurusPutih #Bengkungviral #bengkungmurah #BengkungMalaysia #ProdukKurus #instafamous
Nak tahu FUNGSI UTAMA Bengkung Selim Mereciks . ➕Membentukkan posture badan dengan menarik ➕ Membentukkan pinggan yang ramping ➕ memgurangkan lelemak . Memang badan akan Mereciks Melentiks laaa korang. . Sesuai untuk lelaki dan perempuan. . Harga RM99.00 boleh tekan link di Bio atau WhatsApp +018-3873690 . Ko Pakai Ko Selim #SelimMereciks  . #TeamAA  #Selim  #AuraAnnieAngelEmpire  #FDjuice  #AnnieAngel  #BengkungSelimMereciks  #Kurus  #Bengkung  #KurusCantik  #BengkungSajat  #KurusCepat  #BengkungBersalin  #BengkungModen  #KurusMudah  #bodygoals  #Malaysia  #KurusPutih  #Bengkungviral  #bengkungmurah  #BengkungMalaysia  #ProdukKurus  #instafamous 
PUNCA BERAT BADAN TAK TURUN-TURUN : TAK CUKUP TIDUR.
.
Mungkin korang sibuk bekerja dan tak sempat workout waktu siang. Jadi, korang pun kurangkan tidur dan workout waktu malam.
.
Sebenarnya, bila kita tak cukup tidur, senaman yang kita buat tadi pun akan kurang efektif, dan boleh menyebabkan berat badan naik.
.
Bila tak cukup tidur, kadar metabolisma dalam badan pun menurun. Selera makan pun meningkat. Kita cepat rasa teringin nak makan dan mengidam macam-macam.
.
Badan kita bila tak cukup tidur akan meningkatkan hormon ‘Ghrelin’ yang meningkatkan selera makan, dan mengurangkan hormon ‘Leptin’ yang membantu kita untuk rasa kenyang.
.
Selain tu, tidur ni penting untuk badan kita untuk proses pemulihan dari aktiviti bersenam dan aktiviti lain seharian.
.
Bila tak cukup tidur ni, kita akan mudah jadi ‘stress’, dan meningkatkan ‘cortisol’ dalam badan yang menaikkan selera makan.
.
Orang dewasa kena tidur sekurang-kurangnya 6-8 jam untuk rehat yang cukup.
.
Sebelum tidur jangan lupa minum FD Juice .
Minum Minum Minum Kuruslah
.
#SelimMereciks #FDjuice #TeamAA #AuraAnnieAngelEmpire #AnnieAngel #Kurus #Bengkung #BengkungSelimMereciks #KurusCantik #BengkungSajat
PUNCA BERAT BADAN TAK TURUN-TURUN : TAK CUKUP TIDUR. . Mungkin korang sibuk bekerja dan tak sempat workout waktu siang. Jadi, korang pun kurangkan tidur dan workout waktu malam. . Sebenarnya, bila kita tak cukup tidur, senaman yang kita buat tadi pun akan kurang efektif, dan boleh menyebabkan berat badan naik. . Bila tak cukup tidur, kadar metabolisma dalam badan pun menurun. Selera makan pun meningkat. Kita cepat rasa teringin nak makan dan mengidam macam-macam. . Badan kita bila tak cukup tidur akan meningkatkan hormon ‘Ghrelin’ yang meningkatkan selera makan, dan mengurangkan hormon ‘Leptin’ yang membantu kita untuk rasa kenyang. . Selain tu, tidur ni penting untuk badan kita untuk proses pemulihan dari aktiviti bersenam dan aktiviti lain seharian. . Bila tak cukup tidur ni, kita akan mudah jadi ‘stress’, dan meningkatkan ‘cortisol’ dalam badan yang menaikkan selera makan. . Orang dewasa kena tidur sekurang-kurangnya 6-8 jam untuk rehat yang cukup. . Sebelum tidur jangan lupa minum FD Juice . Minum Minum Minum Kuruslah . #SelimMereciks  #FDjuice  #TeamAA  #AuraAnnieAngelEmpire  #AnnieAngel  #Kurus  #Bengkung  #BengkungSelimMereciks  #KurusCantik  #BengkungSajat 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
REAL BENGKUNG
👉 SAIZ XS , S , M , L , XL , XXL
👉 16 TULANG (SUPER GRIB)
➡️ RM 86.90
👉 MEMBER PRICE REFER LIST / WHATSAPP
.
🏬️ WALK IN : (SITI AMIRA) 
LOT 1455 JALAN ORKID LORONG BAHAGIA BATU 1 KG SIJANGKANG 42500 TELOK PANGLIMA GARANG SELANGOR
.
👉 BENGKUNG PALING SELESA DI ABAD INI SEMESTINYA R.E.A.L BENGKUNG ✅
.
✔️Available Saiz XS-XXL
.
👉 Kelebihan REAL BENGKUNG
.
🌹 Selesa dipakai time workout,event,wedding,dgn uniform dan ketika berpantang.
🌹 100% tutup perut buncit serta merta.
🌹 3 hook yg blh adjustable ikut kesesuaian.
🌹 Untuk reshape belly and waist trainer
.
#realbengkunggirdle #girdlepants#realbengkungbanting #stokisrealbengkung#realbengkungoriginal #realbengkungshahalam#realbengkungklang #sayajualbengkung#bengkungmoden #bengkungberpantang#bengkungibubersalin #bengkungmurah#bengkungsajat #bengkungemmamaembong#bengkungoriginal #perutkempis #kecilkanperut
REAL BENGKUNG 👉 SAIZ XS , S , M , L , XL , XXL 👉 16 TULANG (SUPER GRIB) ➡️ RM 86.90 👉 MEMBER PRICE REFER LIST / WHATSAPP . 🏬️ WALK IN : (SITI AMIRA)  LOT 1455 JALAN ORKID LORONG BAHAGIA BATU 1 KG SIJANGKANG 42500 TELOK PANGLIMA GARANG SELANGOR . 👉 BENGKUNG PALING SELESA DI ABAD INI SEMESTINYA R.E.A.L BENGKUNG ✅ . ✔️Available Saiz XS-XXL . 👉 Kelebihan REAL BENGKUNG . 🌹 Selesa dipakai time workout,event,wedding,dgn uniform dan ketika berpantang. 🌹 100% tutup perut buncit serta merta. 🌹 3 hook yg blh adjustable ikut kesesuaian. 🌹 Untuk reshape belly and waist trainer . #realbengkunggirdle  #girdlepants #realbengkungbanting  #stokisrealbengkung #realbengkungoriginal  #realbengkungshahalam #realbengkungklang  #sayajualbengkung #bengkungmoden  #bengkungberpantang #bengkungibubersalin  #bengkungmurah #bengkungsajat  #bengkungemmamaembong #bengkungoriginal  #perutkempis  #kecilkanperut 
GIRDLE PANTS REAL BENGKUNG
➡️ RM69.90 (non member)
👉 MEMBER REFER LIST HARGA / WHATSAPP
.
🏬️ WALK IN : (SITI AMIRA) 
LOT 1455 JALAN ORKID LORONG BAHAGIA BATU 1 KG SIJANGKANG 42500 TELOK PANGLIMA GARANG SELANGOR
.
REAL GIRDLE PANTS( 3 girdle in 1)
.
✔️Effect serta merta untuk mengempiskan perut,mengecilkan peha,serta push up kan punggung 👍🏼
• 
MATERIAL girdle yg sedap pakai,menyerap peluh,kain yg memeri tapi bila dipakai padat memberi effect mencengkam dibahagian perut,punggung dan peha 👙
.
*Free size Fit size S-XXL
*(Black colour only)
.
#realbengkunggirdle #girdlepants#realbengkungbanting #stokisrealbengkung#realbengkungoriginal #realbengkungshahalam#realbengkungklang #sayajualbengkung#bengkungmoden #bengkungberpantang#bengkungibubersalin #bengkungmurah#bengkungsajat #bengkungemmamaembong#bengkungoriginal #perutkempis #kecilkanperut
GIRDLE PANTS REAL BENGKUNG ➡️ RM69.90 (non member) 👉 MEMBER REFER LIST HARGA / WHATSAPP . 🏬️ WALK IN : (SITI AMIRA)  LOT 1455 JALAN ORKID LORONG BAHAGIA BATU 1 KG SIJANGKANG 42500 TELOK PANGLIMA GARANG SELANGOR . REAL GIRDLE PANTS( 3 girdle in 1) . ✔️Effect serta merta untuk mengempiskan perut,mengecilkan peha,serta push up kan punggung 👍🏼 •  MATERIAL girdle yg sedap pakai,menyerap peluh,kain yg memeri tapi bila dipakai padat memberi effect mencengkam dibahagian perut,punggung dan peha 👙 . *Free size Fit size S-XXL *(Black colour only) . #realbengkunggirdle  #girdlepants #realbengkungbanting  #stokisrealbengkung #realbengkungoriginal  #realbengkungshahalam #realbengkungklang  #sayajualbengkung #bengkungmoden  #bengkungberpantang #bengkungibubersalin  #bengkungmurah #bengkungsajat  #bengkungemmamaembong #bengkungoriginal  #perutkempis  #kecilkanperut 
Ready ready ready stock Jakarta
Idr595.000

Hi 👋 hi 👋 
Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta
Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 .
.
Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏
.
.
Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 
Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat #nursajatindonesia #bengkungnursajatjakarta#bengkungmurah#sajatbengkung#korsetmurah #korsetjakarta #korsetmurahmalaysia
Ready ready ready stock Jakarta Idr595.000 Hi 👋 hi 👋 Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 . . Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏 . . Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat  #nursajatindonesia  #bengkungnursajatjakarta #bengkungmurah #sajatbengkung #korsetmurah  #korsetjakarta  #korsetmurahmalaysia 
-  DOWN AND LOW SELF ESTEEM? LOVE POTION IS YOUR WAY BACK UP!
.
Hanya penggunaan 2 kali sehari, dapat mengembalikan PAYUDARA yang tegang, Dah cuba pelbagai produk,
Tapi masih xda PERUBAHAN ?
.
Cik tek masih kekal layut ?
Cik tek macam senget sebelah sebab saiz xseimbang ?
Masih pakai cup A ?
Nak bukak bra depan hasben pon rasa malu ?
Konfiden level drop sampai ke bumi ?
.
Syukurlah cik gojess sekalian terjumpa Love Potion ni
Dengan 95% testimoni positif yg kami terima
Dengan kesan seawal 5 hari
.
Love Potion ni insyAllah akan bantu cik gojess setelkan masalah yg dihadapi 😊
.
Tak perlu susah2 nak surgeri
Tak perlu nak keluarkan modal ribu riban
Tak perlu nak risau nanti silicon bagi side effect
Sebab Love Potion akan bantu cik gojes sekalian utk dapatkan aset yang sempurna secara semulajadi !
.
Jom akak bantu korang dapatkan aset yg buat hasben lemas
.
Whatsap Hush ke 0165176174
.
#villaghazara #produkpayudara #breastpumpmalaysia #kedaibabyonline #jomkahwin  #instashopmalaysia #sabahonlineshop #ubatbesarkanpayudara #krimpayudara  #hushhush #lovepotionbyhushhush #bahagiabukanbidaan #fattzura #bengkungsajat #krimbesarkanpayudara #kedaisuamiisteri #krimpayudara #seksiuntuksuami #bobodimanadancechallenge #hadiahanniversary #jomselfie #mamapapa #pelaminnikah #sarawakonlineshop #lovepotionkajang #lovepotionsingapore
- DOWN AND LOW SELF ESTEEM? LOVE POTION IS YOUR WAY BACK UP! . Hanya penggunaan 2 kali sehari, dapat mengembalikan PAYUDARA yang tegang, Dah cuba pelbagai produk, Tapi masih xda PERUBAHAN ? . Cik tek masih kekal layut ? Cik tek macam senget sebelah sebab saiz xseimbang ? Masih pakai cup A ? Nak bukak bra depan hasben pon rasa malu ? Konfiden level drop sampai ke bumi ? . Syukurlah cik gojess sekalian terjumpa Love Potion ni Dengan 95% testimoni positif yg kami terima Dengan kesan seawal 5 hari . Love Potion ni insyAllah akan bantu cik gojess setelkan masalah yg dihadapi 😊 . Tak perlu susah2 nak surgeri Tak perlu nak keluarkan modal ribu riban Tak perlu nak risau nanti silicon bagi side effect Sebab Love Potion akan bantu cik gojes sekalian utk dapatkan aset yang sempurna secara semulajadi ! . Jom akak bantu korang dapatkan aset yg buat hasben lemas . Whatsap Hush ke 0165176174 . #villaghazara  #produkpayudara  #breastpumpmalaysia  #kedaibabyonline  #jomkahwin  #instashopmalaysia  #sabahonlineshop  #ubatbesarkanpayudara  #krimpayudara  #hushhush  #lovepotionbyhushhush  #bahagiabukanbidaan  #fattzura  #bengkungsajat  #krimbesarkanpayudara  #kedaisuamiisteri  #krimpayudara  #seksiuntuksuami  #bobodimanadancechallenge  #hadiahanniversary  #jomselfie  #mamapapa  #pelaminnikah  #sarawakonlineshop  #lovepotionkajang  #lovepotionsingapore 
PAKAI GIRDLE NI COMPOM NAMPAK SLIM
.
Jgn terkejut je bila uols pkai girdle ni suma lemak2 terkumpul terlebih kt kwsn perut & pinggul dpt disorokkan dgn memakainya.. hehe
Compom kwn2 opis terkejut dgn perubahan ni.. Ye la sapa yg xnk body yg ada cutting kan.. pkai bju pn nmpk cantek sgt..
.
FUNGSI :
• Mengecilkan.
• Melangsingkan.
• Melancarkan peredaran darah dan metabolisme.
.
Sangat selesa dipakai sesiapa sahaja kerana ianya diperbuat dari material yg setanding dgn produk hrga ribu2.. dan lps ni anda dah tak perlu nak segan2 lg ok..
.
Didatangkan dgn 2 pilihan colour menarik hitam & skin..
.
Lagi nak tahu kelebihannya???
✔ Yg kedepan langsung jadi RATA !
✔ Tak perlu risau sakit atau senak.
✔ SANGAT SELESA
✔ Tak bergulung bila duduk.
✔ Tak berpeluh walau seharian pakai.
✔ Membentuk dgn sempurna .
.
Jom Ladies! tunggu apa lagi? Whatsapp segera, tekan je link dibawah niii.
http://www.wasap.my/+60122151185
.
bengkungmoden #bengkungmodenmurah #bengkung16tulang #bengkung8tulang #bengkungbellova #corsetmurah  #corsetpengantin #slimming #korsetmudah #bengkung #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungberpantang #kuruscepat #kuruskanbadan #kurusselamat #kurusdenganselamat #kurussihat #carolinacorset #adoragirdle #nakkuruskanbadan #kurusdalam2minggu #girdle ##corsetmurah  #corsetpengantin #slimming #korsetmudah #bengkung #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungberpantang #kuruscepat #bengkungmalaysia #kurusselamat #kurusdenganselamat #kurussihat #kurustanpaubat #carolinacorset #adoragirdle #kuruscantik #kurusdalam2minggu  #carakurusbadan #tipskurus #girdle #bodyshaper #bengkung16tulang #bengkungsajat #bengkungsajatmurah
PAKAI GIRDLE NI COMPOM NAMPAK SLIM . Jgn terkejut je bila uols pkai girdle ni suma lemak2 terkumpul terlebih kt kwsn perut & pinggul dpt disorokkan dgn memakainya.. hehe Compom kwn2 opis terkejut dgn perubahan ni.. Ye la sapa yg xnk body yg ada cutting kan.. pkai bju pn nmpk cantek sgt.. . FUNGSI : • Mengecilkan. • Melangsingkan. • Melancarkan peredaran darah dan metabolisme. . Sangat selesa dipakai sesiapa sahaja kerana ianya diperbuat dari material yg setanding dgn produk hrga ribu2.. dan lps ni anda dah tak perlu nak segan2 lg ok.. . Didatangkan dgn 2 pilihan colour menarik hitam & skin.. . Lagi nak tahu kelebihannya??? ✔ Yg kedepan langsung jadi RATA ! ✔ Tak perlu risau sakit atau senak. ✔ SANGAT SELESA ✔ Tak bergulung bila duduk. ✔ Tak berpeluh walau seharian pakai. ✔ Membentuk dgn sempurna . . Jom Ladies! tunggu apa lagi? Whatsapp segera, tekan je link dibawah niii. http://www.wasap.my/+60122151185 . bengkungmoden #bengkungmodenmurah  #bengkung16tulang  #bengkung8tulang  #bengkungbellova  #corsetmurah  #corsetpengantin  #slimming  #korsetmudah  #bengkung  #bengkungmoden  #bengkungbersalin  #bengkungberpantang  #kuruscepat  #kuruskanbadan  #kurusselamat  #kurusdenganselamat  #kurussihat  #carolinacorset  #adoragirdle  #nakkuruskanbadan  #kurusdalam2minggu  #girdle  ##corsetmurah  #corsetpengantin  #slimming  #korsetmudah  #bengkung  #bengkungmoden  #bengkungbersalin  #bengkungberpantang  #kuruscepat  #bengkungmalaysia  #kurusselamat  #kurusdenganselamat  #kurussihat  #kurustanpaubat  #carolinacorset  #adoragirdle  #kuruscantik  #kurusdalam2minggu  #carakurusbadan  #tipskurus  #girdle  #bodyshaper  #bengkung16tulang  #bengkungsajat  #bengkungsajatmurah 
BENGKUNG 16 TULANG BY IZABELLE
.
Dahsyatnyaaaa hasil pakai bengkung 16 tulang nie😱😱😱😱
.
.
✔️membantu mengawal selera makan
✔️membantu mendapatkan bentuk badan idaman
✔️mengecilkan pinggang dan mengempiskan perut
✔️membantu proses mengurangkan berat badan
✔️memecahkan lemak
✔️menggalakkan postur badan yang baik dan melegakan sakit belakang
✔️mengecutkan rahim bagi ibu lepas bersalin
✔️menghilangkan masalah perut berlapis
✔️ramping dalam masa seminggu😱
✔️harga yang sangat berpatutan, tidak sampai rm100 dan free postage😱
.
Whatsapp: 012-2151185
.
bengkungmoden #bengkungmodenmurah #bengkung16tulang #bengkung8tulang #bengkungbellova #corsetmurah  #corsetpengantin #slimming #korsetmudah #bengkung #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungberpantang #kuruscepat #kuruskanbadan #kurusselamat #kurusdenganselamat #kurussihat #carolinacorset #adoragirdle #nakkuruskanbadan #kurusdalam2minggu #girdle ##corsetmurah  #corsetpengantin #slimming #korsetmudah #bengkung #bengkungmoden #bengkungbersalin #bengkungberpantang #kuruscepat #bengkungmalaysia #kurusselamat #kurusdenganselamat #kurussihat #kurustanpaubat #carolinacorset #adoragirdle #kuruscantik #kurusdalam2minggu  #carakurusbadan #tipskurus #girdle #bodyshaper #bengkung16tulang #bengkungsajat #bengkungsajatmurah
BENGKUNG 16 TULANG BY IZABELLE . Dahsyatnyaaaa hasil pakai bengkung 16 tulang nie😱😱😱😱 . . ✔️membantu mengawal selera makan ✔️membantu mendapatkan bentuk badan idaman ✔️mengecilkan pinggang dan mengempiskan perut ✔️membantu proses mengurangkan berat badan ✔️memecahkan lemak ✔️menggalakkan postur badan yang baik dan melegakan sakit belakang ✔️mengecutkan rahim bagi ibu lepas bersalin ✔️menghilangkan masalah perut berlapis ✔️ramping dalam masa seminggu😱 ✔️harga yang sangat berpatutan, tidak sampai rm100 dan free postage😱 . Whatsapp: 012-2151185 . bengkungmoden #bengkungmodenmurah  #bengkung16tulang  #bengkung8tulang  #bengkungbellova  #corsetmurah  #corsetpengantin  #slimming  #korsetmudah  #bengkung  #bengkungmoden  #bengkungbersalin  #bengkungberpantang  #kuruscepat  #kuruskanbadan  #kurusselamat  #kurusdenganselamat  #kurussihat  #carolinacorset  #adoragirdle  #nakkuruskanbadan  #kurusdalam2minggu  #girdle  ##corsetmurah  #corsetpengantin  #slimming  #korsetmudah  #bengkung  #bengkungmoden  #bengkungbersalin  #bengkungberpantang  #kuruscepat  #bengkungmalaysia  #kurusselamat  #kurusdenganselamat  #kurussihat  #kurustanpaubat  #carolinacorset  #adoragirdle  #kuruscantik  #kurusdalam2minggu  #carakurusbadan  #tipskurus  #girdle  #bodyshaper  #bengkung16tulang  #bengkungsajat  #bengkungsajatmurah 
BENGKUNG MODEN/CORSET/GIRDLE 
_
✅ Material : spandex
✅ 4 tulang, 3 hook
✅boleh pakai seketat yang boleh
✅ Bergetah & memeri
✅ Sangat selesa dipakai
✅ Tak menyesakkan perut
✅ Ada empat pilihan saiz : S, M, L, XL

RM 30 FREE POSTAGE. 
#bengkung #letsbengkung #bengkungsajat #bengkungmurah #girdlemurah #girdlesajat #klubnalaleh
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. 
_
Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir,  makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal.

_
#BengkungSelimMereciks #BengkungModen #bengkungbersalin #Bengkung #bengkungmurah #bengkungsajat #bengkungdemica #bersalin #pantangbersalin #muaperak #blouseplussize #realbengkung #setberpantang #setbersalin #setbersalinmurah #JamuMutyara #NawalHerbalBeauty
#ibumengandung #berpantang #bertungku #NonaRoguy #PhytoNatal #jjcm #pelaminmurah #pelamin #pelaminmini #pelaminmelaka #letsgirdle #letsbengkunggold #bengkungviral
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. _ Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir, makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal. _ #BengkungSelimMereciks  #BengkungModen  #bengkungbersalin  #Bengkung  #bengkungmurah  #bengkungsajat  #bengkungdemica  #bersalin  #pantangbersalin  #muaperak  #blouseplussize  #realbengkung  #setberpantang  #setbersalin  #setbersalinmurah  #JamuMutyara  #NawalHerbalBeauty  #ibumengandung  #berpantang  #bertungku  #NonaRoguy  #PhytoNatal  #jjcm  #pelaminmurah  #pelamin  #pelaminmini  #pelaminmelaka  #letsgirdle  #letsbengkunggold  #bengkungviral 
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. 
_
Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir,  makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal.

_
#BengkungSelimMereciks #BengkungModen #bengkungbersalin #Bengkung #bengkungmurah #bengkungsajat #bengkungdemica #bersalin #pantangbersalin #muaperak #blouseplussize #realbengkung #setberpantang #setbersalin #setbersalinmurah #JamuMutyara #NawalHerbalBeauty
#ibumengandung #berpantang #bertungku #NonaRoguy #PhytoNatal #jjcm #pelaminmurah #pelamin #pelaminmini #pelaminmelaka #letsgirdle #letsbengkunggold #bengkungviral
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. _ Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir, makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal. _ #BengkungSelimMereciks  #BengkungModen  #bengkungbersalin  #Bengkung  #bengkungmurah  #bengkungsajat  #bengkungdemica  #bersalin  #pantangbersalin  #muaperak  #blouseplussize  #realbengkung  #setberpantang  #setbersalin  #setbersalinmurah  #JamuMutyara  #NawalHerbalBeauty  #ibumengandung  #berpantang  #bertungku  #NonaRoguy  #PhytoNatal  #jjcm  #pelaminmurah  #pelamin  #pelaminmini  #pelaminmelaka  #letsgirdle  #letsbengkunggold  #bengkungviral 
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. 
_
Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir,  makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal.

_
#BengkungSelimMereciks #BengkungModen #bengkungbersalin #Bengkung #bengkungmurah #bengkungsajat #bengkungdemica #bersalin #pantangbersalin #muaperak #blouseplussize #realbengkung #setberpantang #setbersalin #setbersalinmurah #JamuMutyara #NawalHerbalBeauty
#ibumengandung #berpantang #bertungku #NonaRoguy #PhytoNatal #jjcm #pelaminmurah #pelamin #pelaminmini #pelaminmelaka #letsgirdle #letsbengkunggold #bengkungviral
Tak de agama yang suruh kita membazir. Islam mengajar kita makan bila perlu, berhenti sebelom kenyang, makanan jatuh kene di pungut. _ Hargai makanan. Tak perlu makan dengan banyak lepas tu membazir. Kalau takot membazir, makan hujong jari je. Yang penting pakai BENGKUNG SELIM MERECIKS taw. Baru laaa dapat kawal. _ #BengkungSelimMereciks  #BengkungModen  #bengkungbersalin  #Bengkung  #bengkungmurah  #bengkungsajat  #bengkungdemica  #bersalin  #pantangbersalin  #muaperak  #blouseplussize  #realbengkung  #setberpantang  #setbersalin  #setbersalinmurah  #JamuMutyara  #NawalHerbalBeauty  #ibumengandung  #berpantang  #bertungku  #NonaRoguy  #PhytoNatal  #jjcm  #pelaminmurah  #pelamin  #pelaminmini  #pelaminmelaka  #letsgirdle  #letsbengkunggold  #bengkungviral 
BENGKUNG MODEN/CORSET/GIRDLE 
_
✅ Material : spandex
✅ 4 tulang, 3 hook
✅boleh pakai seketat yang boleh
✅ Bergetah & memeri
✅ Sangat selesa dipakai
✅ Tak menyesakkan perut
✅ Ada empat pilihan saiz : S, M, L, XL

RM 30 FREE POSTAGE. 
#bengkung #letsbengkung #bengkungsajat #bengkungmurah #girdlemurah #girdlesajat #kLubnalaleh
JOM DAPATKAN #bengkungsajat yang ORIGINAL tanpa ragu-ragu dari @bengkungsajat.official. WhatsApp 0192140997! ❤️💋
JOM DAPATKAN #bengkungsajat  yang ORIGINAL tanpa ragu-ragu dari @bengkungsajat.official. WhatsApp 0192140997! ❤️💋
Info saiz utk LETS BENGKUNG DIAMOND GOLD 22 TULANG & LETS GIRDLE TONGGEK FUHH.
HANYA DENGAN RM139.90 UNTUK BENGKUNG DAN RM120 UNTUK GIRDLE TONGGEK FUHH
.
POSTAGE SEMENANJUNG M'SIA RM 10
POSTAGE SABAH / SERAWAK RM 15
.
www.wasap.my/60176216208
www.wasap.my/60163155554
.
Lokasi kedai sbs beauty jalan yadi 99speedmart sebelah kedai dobi desa .
Kedai buka seperti biasa setiap hari
ISNIN - AHAD 🕙10 PAGI - 🕘9 MALAM
.
📲016-315.5554
📲 016-315.5554
.
#letsbengkunggold #bengkunggold #letsbengkungdiamondgold #bengkungdiamondgold #letsbengkunggolddiamond #bengkunggolddiamond #letsbengkung #letsbengkungbynursajat #nursajat02 #sajat #bengkungsajat #bengkung #bengkungpink #bengkung16tulang #bengkung22tulang #bengkungmurah #bengkungmoden #bengkungperut #bengkungmudah #bengkungczer #bengkungibu #bengkungexpress #bengkungceaser #bengkungzip #bengkungviral #bengkungpantang #bengkunginfrared #bengkungmalaysia #krimpanasmissuniverse
Info saiz utk LETS BENGKUNG DIAMOND GOLD 22 TULANG & LETS GIRDLE TONGGEK FUHH. HANYA DENGAN RM139.90 UNTUK BENGKUNG DAN RM120 UNTUK GIRDLE TONGGEK FUHH . POSTAGE SEMENANJUNG M'SIA RM 10 POSTAGE SABAH / SERAWAK RM 15 . www.wasap.my/60176216208 www.wasap.my/60163155554 . Lokasi kedai sbs beauty jalan yadi 99speedmart sebelah kedai dobi desa . Kedai buka seperti biasa setiap hari ISNIN - AHAD 🕙10 PAGI - 🕘9 MALAM . 📲016-315.5554 📲 016-315.5554 . #letsbengkunggold  #bengkunggold  #letsbengkungdiamondgold  #bengkungdiamondgold  #letsbengkunggolddiamond  #bengkunggolddiamond  #letsbengkung  #letsbengkungbynursajat  #nursajat02  #sajat  #bengkungsajat  #bengkung  #bengkungpink  #bengkung16tulang  #bengkung22tulang  #bengkungmurah  #bengkungmoden  #bengkungperut  #bengkungmudah  #bengkungczer  #bengkungibu  #bengkungexpress  #bengkungceaser  #bengkungzip  #bengkungviral  #bengkungpantang  #bengkunginfrared  #bengkungmalaysia  #krimpanasmissuniverse 
Memperkenalkan Bengkung Selim Mereciks, Made from Love ❤ .
.
Bengkung Selim Mereciks berfungsi sebagai :
💃 Mengempiskan Perut
💃 Menyokong payudara
💃 Mengawal selera makan
💃 Membaiki postur badan dengan baik
💃 Merawat sakit belakang
.
Dengan pemakaian seharian dan ketika senaman amat digalakan.
.
Nantikan perkembangan Bengkung Selim Mereciks.
.
#selimmereciks #bengkung #kurus #fdjuice #annieangel #bengkungselimmereciks #kuruscantik #kurusputih #bengkungsajat #kuruscepat #Bengkungmoden #kurussihat #bengkungbersalin #KakiLike #KakiShare #MalaysiaBaru
Memperkenalkan Bengkung Selim Mereciks, Made from Love ❤ . . Bengkung Selim Mereciks berfungsi sebagai : 💃 Mengempiskan Perut 💃 Menyokong payudara 💃 Mengawal selera makan 💃 Membaiki postur badan dengan baik 💃 Merawat sakit belakang . Dengan pemakaian seharian dan ketika senaman amat digalakan. . Nantikan perkembangan Bengkung Selim Mereciks. . #selimmereciks  #bengkung  #kurus  #fdjuice  #annieangel  #bengkungselimmereciks  #kuruscantik  #kurusputih  #bengkungsajat  #kuruscepat  #Bengkungmoden  #kurussihat  #bengkungbersalin  #KakiLike  #KakiShare  #MalaysiaBaru 
KO PAKAI KO SELIM DALAM 1 MINIT. .
.
💃Senang dipakai
💃Membantu menguatkan tulang belakang
💃Merampingkan pinggang
💃Memelihara kesihatan
💃Sesuai untuk ibu selepas bersalin. .
Mempunyai saiz pilihan 
S, M, L, XL, XXL, XXXL
.
Hanya 1 warna iaitu HITAM itu menawan
.
Perut muncit, badan naik gelebeh, pinggang ❌de, badan macam orang tua. .
. 
Jom dapatkan Bengkung Selim Mereciks 16 Tulang, 15 Cangkuk, 3 Cangkuk Lapisan, dan 100% Spiral  Steel Bones 💃 akan buat badan korang cantik melentik. .
.
#AnnieAngel #SelimMereciks #BengkungSelimMereciks #FDjuice #Kurus #Bengkung #BengkungSajat #KurusCantik #BengkungModen #KurusPutih #BengkungBersalin #KurusCepat #Zumba #Bengkung #KurusCepat #Selim #ProdukKurus #ubatkurus #suplement #jomkurus #testimonikurus #testimonial #Bengkungviral #BengkungMalaysia #demicabengkung #realbengkung #bengkungkerengga #cekakbengkung
KO PAKAI KO SELIM DALAM 1 MINIT. . . 💃Senang dipakai 💃Membantu menguatkan tulang belakang 💃Merampingkan pinggang 💃Memelihara kesihatan 💃Sesuai untuk ibu selepas bersalin. . Mempunyai saiz pilihan S, M, L, XL, XXL, XXXL . Hanya 1 warna iaitu HITAM itu menawan . Perut muncit, badan naik gelebeh, pinggang ❌de, badan macam orang tua. . . Jom dapatkan Bengkung Selim Mereciks 16 Tulang, 15 Cangkuk, 3 Cangkuk Lapisan, dan 100% Spiral Steel Bones 💃 akan buat badan korang cantik melentik. . . #AnnieAngel  #SelimMereciks  #BengkungSelimMereciks  #FDjuice  #Kurus  #Bengkung  #BengkungSajat  #KurusCantik  #BengkungModen  #KurusPutih  #BengkungBersalin  #KurusCepat  #Zumba  #Bengkung  #KurusCepat  #Selim  #ProdukKurus  #ubatkurus  #suplement  #jomkurus  #testimonikurus  #testimonial  #Bengkungviral  #BengkungMalaysia  #demicabengkung  #realbengkung  #bengkungkerengga  #cekakbengkung 
KO PAKAI KO SELIM DALAM 1 MINIT. .
.
💃Senang dipakai
💃Membantu menguatkan tulang belakang
💃Merampingkan pinggang
💃Memelihara kesihatan
💃Sesuai untuk ibu selepas bersalin. .
Mempunyai saiz pilihan 
S, M, L, XL, XXL, XXXL
.
Hanya 1 warna iaitu HITAM itu menawan
.
Perut muncit, badan naik gelebeh, pinggang ❌de, badan macam orang tua. .
. 
Jom dapatkan Bengkung Selim Mereciks 16 Tulang, 15 Cangkuk, 3 Cangkuk Lapisan, dan 100% Spiral  Steel Bones 💃 akan buat badan korang cantik melentik. .
.
#AnnieAngel #SelimMereciks #BengkungSelimMereciks #FDjuice #Kurus #Bengkung #BengkungSajat #KurusCantik #BengkungModen #KurusPutih #BengkungBersalin #KurusCepat #Zumba #Bengkung #KurusCepat #Selim #ProdukKurus #ubatkurus #suplement #jomkurus #testimonikurus #testimonial #Bengkungviral #BengkungMalaysia #demicabengkung #realbengkung #bengkungkerengga #cekakbengkung
KO PAKAI KO SELIM DALAM 1 MINIT. . . 💃Senang dipakai 💃Membantu menguatkan tulang belakang 💃Merampingkan pinggang 💃Memelihara kesihatan 💃Sesuai untuk ibu selepas bersalin. . Mempunyai saiz pilihan S, M, L, XL, XXL, XXXL . Hanya 1 warna iaitu HITAM itu menawan . Perut muncit, badan naik gelebeh, pinggang ❌de, badan macam orang tua. . . Jom dapatkan Bengkung Selim Mereciks 16 Tulang, 15 Cangkuk, 3 Cangkuk Lapisan, dan 100% Spiral Steel Bones 💃 akan buat badan korang cantik melentik. . . #AnnieAngel  #SelimMereciks  #BengkungSelimMereciks  #FDjuice  #Kurus  #Bengkung  #BengkungSajat  #KurusCantik  #BengkungModen  #KurusPutih  #BengkungBersalin  #KurusCepat  #Zumba  #Bengkung  #KurusCepat  #Selim  #ProdukKurus  #ubatkurus  #suplement  #jomkurus  #testimonikurus  #testimonial  #Bengkungviral  #BengkungMalaysia  #demicabengkung  #realbengkung  #bengkungkerengga  #cekakbengkung 
Wanita Perlu Tahu Suami Suka Miss B Gebu & Padat

Rasa bosan dengan miss B yang kecil dan kurang memikat suami

Pernah berhabis beratus malah ribuan ringgit untuk kembalikan miss B 'solid'

Kini ia berubah lepas kawan kita bagi cuba Love Potion. 
Selang 5 hari Miss B kita berdenyut. Kita rasa lain macam

Lepas 14 hari kita terus tanya dia untuk dapatkan Love Potion

Syukur kita dapat memperolehi Miss B yang mengembang

Jom lah ikhtiar cari solusi untul miss B kita. Lambang keyakinan diri wanita dambaan suami
.
Click link di BIO utk grab harga promo!
.
#lovepotionbyhushhush 
#hushhushmalaysia
.
#lovepotionbyhushhush  #krimpembesarpayudara #sabunpayudara #jubahnursing #tilambaby #kurusselepasbersalin #pakejberpantang #wonderbloombyhushhush #lovepotionbyhushhush #besarkanbreast #pakejhoneymoon #kadkahwinonline #setberpantang #bengkungmoden #fattzura #stokisdiperlukan #bengkungsajat #cariduit
Wanita Perlu Tahu Suami Suka Miss B Gebu & Padat Rasa bosan dengan miss B yang kecil dan kurang memikat suami Pernah berhabis beratus malah ribuan ringgit untuk kembalikan miss B 'solid' Kini ia berubah lepas kawan kita bagi cuba Love Potion. Selang 5 hari Miss B kita berdenyut. Kita rasa lain macam Lepas 14 hari kita terus tanya dia untuk dapatkan Love Potion Syukur kita dapat memperolehi Miss B yang mengembang Jom lah ikhtiar cari solusi untul miss B kita. Lambang keyakinan diri wanita dambaan suami . Click link di BIO utk grab harga promo! . #lovepotionbyhushhush  #hushhushmalaysia  . #lovepotionbyhushhush  #krimpembesarpayudara  #sabunpayudara  #jubahnursing  #tilambaby  #kurusselepasbersalin  #pakejberpantang  #wonderbloombyhushhush  #lovepotionbyhushhush  #besarkanbreast  #pakejhoneymoon  #kadkahwinonline  #setberpantang  #bengkungmoden  #fattzura  #stokisdiperlukan  #bengkungsajat  #cariduit 
Wanita Perlu Tahu Suami Suka Miss B Gebu & Padat

Rasa bosan dengan miss B yang kecil dan kurang memikat suami

Pernah berhabis beratus malah ribuan ringgit untuk kembalikan miss B 'solid'

Kini ia berubah lepas kawan kita bagi cuba Love Potion. 
Selang 5 hari Miss B kita berdenyut. Kita rasa lain macam

Lepas 14 hari kita terus tanya dia untuk dapatkan Love Potion

Syukur kita dapat memperolehi Miss B yang mengembang

Jom lah ikhtiar cari solusi untul miss B kita. Lambang keyakinan diri wanita dambaan suami
.
Click link di BIO utk grab harga promo!
.
#lovepotionbyhushhush 
#hushhushmalaysia
.
#lovepotionbyhushhush  #krimpembesarpayudara #sabunpayudara #jubahnursing #tilambaby #kurusselepasbersalin #pakejberpantang #wonderbloombyhushhush #lovepotionbyhushhush #besarkanbreast #pakejhoneymoon #kadkahwinonline #setberpantang #bengkungmoden #fattzura #stokisdiperlukan #bengkungsajat #cariduit
Wanita Perlu Tahu Suami Suka Miss B Gebu & Padat Rasa bosan dengan miss B yang kecil dan kurang memikat suami Pernah berhabis beratus malah ribuan ringgit untuk kembalikan miss B 'solid' Kini ia berubah lepas kawan kita bagi cuba Love Potion. Selang 5 hari Miss B kita berdenyut. Kita rasa lain macam Lepas 14 hari kita terus tanya dia untuk dapatkan Love Potion Syukur kita dapat memperolehi Miss B yang mengembang Jom lah ikhtiar cari solusi untul miss B kita. Lambang keyakinan diri wanita dambaan suami . Click link di BIO utk grab harga promo! . #lovepotionbyhushhush  #hushhushmalaysia  . #lovepotionbyhushhush  #krimpembesarpayudara  #sabunpayudara  #jubahnursing  #tilambaby  #kurusselepasbersalin  #pakejberpantang  #wonderbloombyhushhush  #lovepotionbyhushhush  #besarkanbreast  #pakejhoneymoon  #kadkahwinonline  #setberpantang  #bengkungmoden  #fattzura  #stokisdiperlukan  #bengkungsajat  #cariduit 
Info saiz utk LETS BENGKUNG DIAMOND GOLD 22 TULANG & LETS GIRDLE TONGGEK FUHH.
HANYA DENGAN RM139.90 UNTUK BENGKUNG DAN RM120 UNTUK GIRDLE TONGGEK FUHH
.
POSTAGE SEMENANJUNG M'SIA RM 10
POSTAGE SABAH / SERAWAK RM 15
.
www.wasap.my/60176216208
www.wasap.my/60163155554
.
Lokasi kedai sbs beauty jalan yadi 99speedmart sebelah kedai dobi desa .
Kedai buka seperti biasa setiap hari
ISNIN - AHAD 🕙10 PAGI - 🕘9 MALAM
.
📲016-315.5554
📲 016-315.5554
.
#letsbengkunggold #bengkunggold #letsbengkungdiamondgold #bengkungdiamondgold #letsbengkunggolddiamond #bengkunggolddiamond #letsbengkung #letsbengkungbynursajat #nursajat02 #sajat #bengkungsajat #bengkung #bengkungpink #bengkung16tulang #bengkung22tulang #bengkungmurah #bengkungmoden #bengkungperut #bengkungmudah #bengkungczer #bengkungibu #bengkungexpress #bengkungceaser #bengkungzip #bengkungviral #bengkungpantang #bengkunginfrared #bengkungmalaysia #krimpanasmissuniverse
Info saiz utk LETS BENGKUNG DIAMOND GOLD 22 TULANG & LETS GIRDLE TONGGEK FUHH. HANYA DENGAN RM139.90 UNTUK BENGKUNG DAN RM120 UNTUK GIRDLE TONGGEK FUHH . POSTAGE SEMENANJUNG M'SIA RM 10 POSTAGE SABAH / SERAWAK RM 15 . www.wasap.my/60176216208 www.wasap.my/60163155554 . Lokasi kedai sbs beauty jalan yadi 99speedmart sebelah kedai dobi desa . Kedai buka seperti biasa setiap hari ISNIN - AHAD 🕙10 PAGI - 🕘9 MALAM . 📲016-315.5554 📲 016-315.5554 . #letsbengkunggold  #bengkunggold  #letsbengkungdiamondgold  #bengkungdiamondgold  #letsbengkunggolddiamond  #bengkunggolddiamond  #letsbengkung  #letsbengkungbynursajat  #nursajat02  #sajat  #bengkungsajat  #bengkung  #bengkungpink  #bengkung16tulang  #bengkung22tulang  #bengkungmurah  #bengkungmoden  #bengkungperut  #bengkungmudah  #bengkungczer  #bengkungibu  #bengkungexpress  #bengkungceaser  #bengkungzip  #bengkungviral  #bengkungpantang  #bengkunginfrared  #bengkungmalaysia  #krimpanasmissuniverse 
‼️ NEW ARRIVAL ‼️
.
.
Come with box 📦 | 😍 for VG1 & VG2 😍
.
.
🔥1PAIR RM42
🔥3PAIR RM100 FREE POS SEM‼️
.
STOK MAKIN SUSUT❗❗
untuk pertanyaan & order DIRECT WASAP link pada bio🔥😘
. .
#READYSTOCKMALAYSIA #kasutmurahmalaysia #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm #uitm #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah #sandalmurah #sandalzaramalaysia #wedgesmalaysia #uitmsintok #umt #universitimalaysiaterengganu #universitimalaysiasabah #universitimalaysiakelantan #universitimalaysiapahang #toprank #kekechallenge #trending #tiktokmalaysia #bengkungsajat #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia #frkl21
‼️ NEW ARRIVAL ‼️ . . Come with box 📦 | 😍 for VG1 & VG2 😍 . . 🔥1PAIR RM42 🔥3PAIR RM100 FREE POS SEM‼️ . STOK MAKIN SUSUT❗❗ untuk pertanyaan & order DIRECT WASAP link pada bio🔥😘 . . #READYSTOCKMALAYSIA  #kasutmurahmalaysia  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm  #uitm  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia  #zarashoesmurah  #sandalmurah  #sandalzaramalaysia  #wedgesmalaysia  #uitmsintok  #umt  #universitimalaysiaterengganu  #universitimalaysiasabah  #universitimalaysiakelantan  #universitimalaysiapahang  #toprank  #kekechallenge  #trending  #tiktokmalaysia  #bengkungsajat  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #frkl21 
✔️ Memecahkan lemak
✔️ Membentuk pinggang
✔️ Membetulkan posture badan
✔️ Menyokong tulang belakang
✔️ Mengurangkan pengumpulan lemak (buncit)
✔️ Melancarkan peredaran darah
✔️ Mempunyai infrared
✔️ Memberi keselesaan kepada si pemakai
✔️ Tak mudah terlipat/gulung
✔️ Tak panas
✔ ada tmbahan belt pd bengkung kita yg dapat mengetatkan lg dan mmberi keselesaan pd si pemakai

Saiz yg available :

XS : 19-25 inci
S : 26-32 inci 
M : 33-40 inci 
L : 41-50 inci
.

Harga lets bengkung gold diomand :
❤ satu box :
RM 139.90 shj
❤ postage
rm10 sm/rm15 ss
.
.
#letsbengkunggold #bengkunggold #letsbengkungdiamondgold #bengkungdiamondgold #letsbengkunggolddiamond #bengkunggolddiamond #letsbengkung #letsbengkungbynursajat #nursajat02 #sajat #bengkungsajat #bengkung #bengkungpink #bengkung16tulang  #bengkungmurah #bengkungmoden #bengkungperut #bengkungmudah #bengkungczer #bengkungibu #bengkungexpress #bengkungceaser #bengkungzip #bengkungviral #bengkungpantang #bengkunginfrared #bengkungmalaysia #krimpanasmissuniverse
✔️ Memecahkan lemak ✔️ Membentuk pinggang ✔️ Membetulkan posture badan ✔️ Menyokong tulang belakang ✔️ Mengurangkan pengumpulan lemak (buncit) ✔️ Melancarkan peredaran darah ✔️ Mempunyai infrared ✔️ Memberi keselesaan kepada si pemakai ✔️ Tak mudah terlipat/gulung ✔️ Tak panas ✔ ada tmbahan belt pd bengkung kita yg dapat mengetatkan lg dan mmberi keselesaan pd si pemakai Saiz yg available : XS : 19-25 inci S : 26-32 inci M : 33-40 inci L : 41-50 inci . Harga lets bengkung gold diomand : ❤ satu box : RM 139.90 shj ❤ postage rm10 sm/rm15 ss . . #letsbengkunggold  #bengkunggold  #letsbengkungdiamondgold  #bengkungdiamondgold  #letsbengkunggolddiamond  #bengkunggolddiamond  #letsbengkung  #letsbengkungbynursajat  #nursajat02  #sajat  #bengkungsajat  #bengkung  #bengkungpink  #bengkung16tulang  #bengkungmurah  #bengkungmoden  #bengkungperut  #bengkungmudah  #bengkungczer  #bengkungibu  #bengkungexpress  #bengkungceaser  #bengkungzip  #bengkungviral  #bengkungpantang  #bengkunginfrared  #bengkungmalaysia  #krimpanasmissuniverse 
WARNING! Side effects: Overly obsessed with ownself

We've seen people being overly obsessed with artists, famous rockstars, Hollywood/Bollywood actors & actresses, singers & etc. But we rarely see people that is obsessed with their ownself. Why cherish & worship other people when you can have the same love & justice to yourself?

Shoo away negative thoughts, shoo away low confidence, shoo away hatred. Welcome more love & positivity about what you can do & become

Like the all old time saying, "To Love Somebody Else, You Need To Love Yourself First." Don't judge yourself, fix it.
Don't hate yourself, try to admire it

Love Potion & Wonder Bloom is here to help. With a little tender rub, you'll be shockingly amazed what it can do in just 2 weeks.

You too can be as inspiring as everybody else! The key is to learn to love & care for yourself first, then everything else comes in next.

Grab your Hush Hush COMBO SET now!
📲0182998760
Klik link whsap Di bio ☝️☝️
.
 #hushhush #lovepotion  #lovepotionbyhushhush #duckscarves #lovepotionampang #breastfeeding #fattzura #faridkamil #nursingfriendly #krimpembesarpayudara #onlineshopping #besarkanpayudara #produkkecantikan #weedingmalaysia #nakbesarkanpayudara #letscantik #bengkungsajat #onlinemalaysiashop #instashop #instashopper #lovepotioncheras
WARNING! Side effects: Overly obsessed with ownself We've seen people being overly obsessed with artists, famous rockstars, Hollywood/Bollywood actors & actresses, singers & etc. But we rarely see people that is obsessed with their ownself. Why cherish & worship other people when you can have the same love & justice to yourself? Shoo away negative thoughts, shoo away low confidence, shoo away hatred. Welcome more love & positivity about what you can do & become Like the all old time saying, "To Love Somebody Else, You Need To Love Yourself First." Don't judge yourself, fix it. Don't hate yourself, try to admire it Love Potion & Wonder Bloom is here to help. With a little tender rub, you'll be shockingly amazed what it can do in just 2 weeks. You too can be as inspiring as everybody else! The key is to learn to love & care for yourself first, then everything else comes in next. Grab your Hush Hush COMBO SET now! 📲0182998760 Klik link whsap Di bio ☝️☝️ . #hushhush  #lovepotion  #lovepotionbyhushhush  #duckscarves  #lovepotionampang  #breastfeeding  #fattzura  #faridkamil  #nursingfriendly  #krimpembesarpayudara  #onlineshopping  #besarkanpayudara  #produkkecantikan  #weedingmalaysia  #nakbesarkanpayudara  #letscantik  #bengkungsajat  #onlinemalaysiashop  #instashop  #instashopper  #lovepotioncheras 
WARNING! Side effects: Overly obsessed with ownself

We've seen people being overly obsessed with artists, famous rockstars, Hollywood/Bollywood actors & actresses, singers & etc. But we rarely see people that is obsessed with their ownself. Why cherish & worship other people when you can have the same love & justice to yourself?

Shoo away negative thoughts, shoo away low confidence, shoo away hatred. Welcome more love & positivity about what you can do & become

Like the all old time saying, "To Love Somebody Else, You Need To Love Yourself First." Don't judge yourself, fix it.
Don't hate yourself, try to admire it

Love Potion & Wonder Bloom is here to help. With a little tender rub, you'll be shockingly amazed what it can do in just 2 weeks.

You too can be as inspiring as everybody else! The key is to learn to love & care for yourself first, then everything else comes in next.

Grab your Hush Hush COMBO SET now!
📲0182998760
Klik link whsap Di bio ☝️☝️
.
 #hushhush #lovepotion  #lovepotionbyhushhush #duckscarves #lovepotionampang #breastfeeding #fattzura #faridkamil #nursingfriendly #krimpembesarpayudara #onlineshopping #besarkanpayudara #produkkecantikan #weedingmalaysia #nakbesarkanpayudara #letscantik #bengkungsajat #onlinemalaysiashop #instashop #instashopper #lovepotioncheras
WARNING! Side effects: Overly obsessed with ownself We've seen people being overly obsessed with artists, famous rockstars, Hollywood/Bollywood actors & actresses, singers & etc. But we rarely see people that is obsessed with their ownself. Why cherish & worship other people when you can have the same love & justice to yourself? Shoo away negative thoughts, shoo away low confidence, shoo away hatred. Welcome more love & positivity about what you can do & become Like the all old time saying, "To Love Somebody Else, You Need To Love Yourself First." Don't judge yourself, fix it. Don't hate yourself, try to admire it Love Potion & Wonder Bloom is here to help. With a little tender rub, you'll be shockingly amazed what it can do in just 2 weeks. You too can be as inspiring as everybody else! The key is to learn to love & care for yourself first, then everything else comes in next. Grab your Hush Hush COMBO SET now! 📲0182998760 Klik link whsap Di bio ☝️☝️ . #hushhush  #lovepotion  #lovepotionbyhushhush  #duckscarves  #lovepotionampang  #breastfeeding  #fattzura  #faridkamil  #nursingfriendly  #krimpembesarpayudara  #onlineshopping  #besarkanpayudara  #produkkecantikan  #weedingmalaysia  #nakbesarkanpayudara  #letscantik  #bengkungsajat  #onlinemalaysiashop  #instashop  #instashopper  #lovepotioncheras 
Sandal selesa masuk new stok lagi 😍💖🔥💪
Alahai rugi rase kalau tak bagitahu kaw-kaw material dia lembutsss. Semua lapisan umur boleh pakai. Preggy mommy & warga emas memang sis galakkan uols try hat ni. Confirm sarung & in love teruk 😘

#READYSTOCKMALAYSIA #kasutmurahmalaysia #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm #uitm #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah #sandalmurah #sandalzaramalaysia #wedgesmalaysia #uitmsintok #umt #universitimalaysiaterengganu #universitimalaysiasabah #universitimalaysiakelantan #universitimalaysiapahang #bengkungsajat #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia #kasutborongmurah #kasutborongmurahmalaysia
Sandal selesa masuk new stok lagi 😍💖🔥💪 Alahai rugi rase kalau tak bagitahu kaw-kaw material dia lembutsss. Semua lapisan umur boleh pakai. Preggy mommy & warga emas memang sis galakkan uols try hat ni. Confirm sarung & in love teruk 😘 #READYSTOCKMALAYSIA  #kasutmurahmalaysia  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm  #uitm  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia  #zarashoesmurah  #sandalmurah  #sandalzaramalaysia  #wedgesmalaysia  #uitmsintok  #umt  #universitimalaysiaterengganu  #universitimalaysiasabah  #universitimalaysiakelantan  #universitimalaysiapahang  #bengkungsajat  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #kasutborongmurah  #kasutborongmurahmalaysia 
SET KOMBO CONFIRMMM KURUS 😍

apa yang best nya bengkung ni? Dia ada tulang yang flexible jadi dia takkan ternaik ke atas atau bergulung bila pakai sepanjang hari

Tak panas, tak sakit dijamin selesa bagi yang memakai. Free shaker, free loket emas kalau beli set kombo ni. Uuuu. Whatsapp ya kalau berminat 0136278269

#bengkung #letsbengkung #bengkungsajat #bengkungmurah #girdlemurah #girdlesajat #klubnalaleh
.
. -----------------PRE ORDER ------------------------- . 
ORDER: WHATSAPP +6011-15656928 + CODE/SCREENSHOT PIC .
**whatsapp saja ya, jangan DM 
#MK_pjs
#setberpantang
#setberpantangshaklee
#setberpantangmurah
#setbersalin
#setbersalinmurah
#setbersalinshaklee
#letsbengkong
#setbengkungmoden
#seridewimalam
#spamurah
#spamurahpenang
#mobilespakl
#mobilespamalaysia
#facialmurah
#kcollymurah
#ephyra
#ephyrapremium
#fattzurafairytale 
#bengkungsajat
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛

Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍
.
Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia #kasutmurahmalaysia #selipar #kasutlelongmalaysia #ootdmalaysia #alumniuitm#uitm #kasutmurahmalaysia #mekapmurah #handbagmurahmalaysia #bengkungsajat #bajumurah #bazar #bazarpaknil #malaysia #viral #3pasangrm100 #lubukkasutmurahmalaysia #wedgesmurah #wedgesmurahmalaysia#zarashoesmurah #sandalmurah #kasutmurahmalaysia
🔛PENGGEMAR GAYA RINGKAS🔛 Sandal paling selesa dalam dunia. Kaler menarik. Senang matching. TAPAK TERBAIK ANTISLIP. seperti selalu SUPERB RINGAN.ibarat melangkah tanpa kasut gitu. WAJIB ONZ🔥💃👍 . Meh bisik kat wasap . klik jur di BIO, ADA HARGA PENGENALAN👇💞 #kasutborongmurahmalaysia  #kasutmurahmalaysia  #selipar  #kasutlelongmalaysia  #ootdmalaysia  #alumniuitm #uitm  #kasutmurahmalaysia  #mekapmurah  #handbagmurahmalaysia  #bengkungsajat  #bajumurah  #bazar  #bazarpaknil  #malaysia  #viral  #3pasangrm100  #lubukkasutmurahmalaysia  #wedgesmurah  #wedgesmurahmalaysia #zarashoesmurah  #sandalmurah  #kasutmurahmalaysia 
. -----------------PRE ORDER ------------------------- . 
ORDER: WHATSAPP +6011-15656928 + CODE/SCREENSHOT PIC .
**whatsapp saja ya, jangan DM 
#MK_pjs
#setberpantang
#setberpantangshaklee
#setberpantangmurah
#setbersalin
#setbersalinmurah
#setbersalinshaklee
#letsbengkong
#setbengkungmoden
#seridewimalam
#spamurah
#spamurahpenang
#mobilespakl
#mobilespamalaysia
#facialmurah
#kcollymurah
#ephyra
#ephyrapremium
#fattzurafairytale 
#bengkungsajat
Hi 👋 hi 👋 
Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta
Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 .
.
Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏
.
.
Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 
Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat #nursajatindonesia #bengkungnursajatjakarta#bengkungmurah#sajatbengkung#korsetmurah #korsetjakarta #korsetmurahmalaysia
Hi 👋 hi 👋 Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 . . Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏 . . Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat  #nursajatindonesia  #bengkungnursajatjakarta #bengkungmurah #sajatbengkung #korsetmurah  #korsetjakarta  #korsetmurahmalaysia 
Ready ready ready stock Jakarta
Idr595.000

Hi 👋 hi 👋 
Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta
Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 .
.
Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏
.
.
Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 
Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat #nursajatindonesia #bengkungnursajatjakarta#bengkungmurah#sajatbengkung#korsetmurah #korsetjakarta #korsetmurahmalaysia
Ready ready ready stock Jakarta Idr595.000 Hi 👋 hi 👋 Untuk Wilayah Indonesia 🇮🇩 khususnya Jakarta Yang pengen Langsing Merecik seperti sis Sajat boleh dapat kan Bengkung dr Nursajat dengan kami @sugarpinkshop01 . . Yg Ingin daftar Jadi Agent atau pun dropship juga bisa...👏👏👏 . . Cek Instagram @sugarpinkshop01 @sugarpinkshop01 Untuk pembelian atau Jastip Bengkung Nursajat ❤️🔥🔥 #bengkungsajat  #nursajatindonesia  #bengkungnursajatjakarta #bengkungmurah #sajatbengkung #korsetmurah  #korsetjakarta  #korsetmurahmalaysia