an online Instagram web viewer

#MAK medias

Photos

Make Lavanda Tendência 💄
Produtos @byderme 
Make up @gleyssealkmim 
Fotografia @denisechavesfotografia 
Modelo @ivebritto .
.
.
#makeupdeluxo #maketendencia #lavanda #tendencia2018 #maquiadoro #makeup #mak #bahia #brasil #vitoriadaconquista #corlavanda #tendencia #moda #primaveraverao2019 #denisechavesfotografia
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb:
.
1. Penampilan
Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂)
.

2. Mau nikah/wisuda
Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka
.
3. Ingin punya pacar/jodoh
Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya
.
.
Apapun alasan nya,
Semuany benar. Tak ada yg salah
Tapi yg paling penting adalah ,
Lebih berfokus lebih ke kesehatan
Kesehatan itu terpenting ❤️
Berat badan ideal itu bonus nya
.
"Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok"
Saya dengan tegas menjawab
"Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️"
.

DISCLAIMER
*Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫

@dietherbalife24.herbalife
Wa 0895621142930

#herbalifeambon #herbalifelinggau #makanmalam #makanandietherbal #makanandiet #mak #maq #mklakwatsa
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb: . 1. Penampilan Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂) . 2. Mau nikah/wisuda Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka . 3. Ingin punya pacar/jodoh Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya . . Apapun alasan nya, Semuany benar. Tak ada yg salah Tapi yg paling penting adalah , Lebih berfokus lebih ke kesehatan Kesehatan itu terpenting ❤️ Berat badan ideal itu bonus nya . "Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok" Saya dengan tegas menjawab "Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️" . DISCLAIMER *Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫 @dietherbalife24.herbalife Wa 0895621142930 #herbalifeambon  #herbalifelinggau  #makanmalam  #makanandietherbal  #makanandiet  #mak  #maq  #mklakwatsa 
Manutenção em gel com alteração de formato! 💗 By Narjane Sousa
.👉 Passe para o lado para ver o antes .
.
.
.
#nails #nailsart #nailshop #instanails #instagram #instaflower #bh #glitter #brilho #unhas #unhasdegel #mak #makeup #tumblrgirl #tumblr #girl #job #fitness #minasgerais #tendencia #moda #luxo #fotografia #lookdodia #love #mg #contagem  #brunamarquezine #betim
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb:
.
1. Penampilan
Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂)
.

2. Mau nikah/wisuda
Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka
.
3. Ingin punya pacar/jodoh
Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya
.
.
Apapun alasan nya,
Semuany benar. Tak ada yg salah
Tapi yg paling penting adalah ,
Lebih berfokus lebih ke kesehatan
Kesehatan itu terpenting ❤️
Berat badan ideal itu bonus nya
.
"Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok"
Saya dengan tegas menjawab
"Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️"
.

DISCLAIMER
*Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫

@dietsenang.herbalife
Wa 0895621142930

#herbalifeambon #herbalifelinggau #makanmalam #makanandietherbal #makanandiet #mak #maq #mklakwatsa
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb: . 1. Penampilan Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂) . 2. Mau nikah/wisuda Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka . 3. Ingin punya pacar/jodoh Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya . . Apapun alasan nya, Semuany benar. Tak ada yg salah Tapi yg paling penting adalah , Lebih berfokus lebih ke kesehatan Kesehatan itu terpenting ❤️ Berat badan ideal itu bonus nya . "Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok" Saya dengan tegas menjawab "Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️" . DISCLAIMER *Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫 @dietsenang.herbalife Wa 0895621142930 #herbalifeambon  #herbalifelinggau  #makanmalam  #makanandietherbal  #makanandiet  #mak  #maq  #mklakwatsa 
Alhamdulillah Allah masih izin. Strunggle nak SIAPKAN SAMBAL 3 BERADIK sebab Omma masih kurang sihat. Open oder RABU-SABTU. Ahad InshaAllah post out. Ada lagi Mau selit oder? Wassap admin. Link di bio🔥.
•
•
•
#sambai
#mak #pedas #ternganga #omma
#artisanfood #makanankampung #bazarpaknil #instafamous #igsellermalaysia #galerionlineshop onlinemalaysia #instashopmalaysiamurah #visitmyigshop
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb:
.
1. Penampilan
Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂)
.

2. Mau nikah/wisuda
Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka
.
3. Ingin punya pacar/jodoh
Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya
.
.
Apapun alasan nya,
Semuany benar. Tak ada yg salah
Tapi yg paling penting adalah ,
Lebih berfokus lebih ke kesehatan
Kesehatan itu terpenting ❤️
Berat badan ideal itu bonus nya
.
"Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok"
Saya dengan tegas menjawab
"Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️"
.

DISCLAIMER
*Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫

@dietkenyang.herbalife
Wa 0895621142930

#herbalifeambon #herbalifelinggau #makanmalam #makanandietherbal #makanandiet #mak #maq #mklakwatsa
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb: . 1. Penampilan Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂) . 2. Mau nikah/wisuda Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka . 3. Ingin punya pacar/jodoh Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya . . Apapun alasan nya, Semuany benar. Tak ada yg salah Tapi yg paling penting adalah , Lebih berfokus lebih ke kesehatan Kesehatan itu terpenting ❤️ Berat badan ideal itu bonus nya . "Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok" Saya dengan tegas menjawab "Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️" . DISCLAIMER *Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫 @dietkenyang.herbalife Wa 0895621142930 #herbalifeambon  #herbalifelinggau  #makanmalam  #makanandietherbal  #makanandiet  #mak  #maq  #mklakwatsa 
Sis 🙄 tag @lifewithmak2005 
I have this bet with my friends that whoever reaches 500 followers first wins merch and I reaaaalllyyy want merch but I’m broke 😂 so it would really help out if I got a little follow and/or shoutout from you 💖💖😊 luv u sisters ‼️
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
• @lifewithmak2005 luv u kween 💖💖
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Follow
@mak_is_a_kweeeeeen 😜😜✌🏾✨💖
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#louisvuitton #gucci #guccigang #sistersquad #shanedawson #jamescharles #jeffreestar #emmachamberlain #dolantwins #nickiminaj #cardib #fued #kendaljenner #naked #baby #meme #memes #pics #singer #musician #mak #asmr #youtube #youtuber #queen #kween #skinnylegend #thicc #antoniogarza
Sis 🙄 tag @lifewithmak2005 I have this bet with my friends that whoever reaches 500 followers first wins merch and I reaaaalllyyy want merch but I’m broke 😂 so it would really help out if I got a little follow and/or shoutout from you 💖💖😊 luv u sisters ‼️ • • • • • • • • • • • • • @lifewithmak2005 luv u kween 💖💖 • • • • • • • • • • • • • • • • • • Follow @mak_is_a_kweeeeeen 😜😜✌🏾✨💖 • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • #louisvuitton  #gucci  #guccigang  #sistersquad  #shanedawson  #jamescharles  #jeffreestar  #emmachamberlain  #dolantwins  #nickiminaj  #cardib  #fued  #kendaljenner  #naked  #baby  #meme  #memes  #pics  #singer  #musician  #mak  #asmr  #youtube  #youtuber  #queen  #kween  #skinnylegend  #thicc  #antoniogarza 
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb:
.
1. Penampilan
Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂)
.

2. Mau nikah/wisuda
Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka
.
3. Ingin punya pacar/jodoh
Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya
.
.
Apapun alasan nya,
Semuany benar. Tak ada yg salah
Tapi yg paling penting adalah ,
Lebih berfokus lebih ke kesehatan
Kesehatan itu terpenting ❤️
Berat badan ideal itu bonus nya
.
"Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok"
Saya dengan tegas menjawab
"Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️"
.

DISCLAIMER
*Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫

@sahabatdiet.herbalife
Wa 0895621142930

#herbalifeambon #herbalifelinggau #makanmalam #makanandietherbal #makanandiet #mak #maq #mklakwatsa
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb: . 1. Penampilan Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂) . 2. Mau nikah/wisuda Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka . 3. Ingin punya pacar/jodoh Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya . . Apapun alasan nya, Semuany benar. Tak ada yg salah Tapi yg paling penting adalah , Lebih berfokus lebih ke kesehatan Kesehatan itu terpenting ❤️ Berat badan ideal itu bonus nya . "Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok" Saya dengan tegas menjawab "Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️" . DISCLAIMER *Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫 @sahabatdiet.herbalife Wa 0895621142930 #herbalifeambon  #herbalifelinggau  #makanmalam  #makanandietherbal  #makanandiet  #mak  #maq  #mklakwatsa 
Mi labial metálico de @cyzone_oficial megalips metallic con este acabado mate y brillante hace de tu look de día sea extrovertido para el diario ❤️☺️ de elegirlo al 💯 
#cyzone #cocomakeup97 #lipstick #revlonprofessional #makeupsv #maquillaje #beauty #makeuptutorial  #mak #makeup #studiolook
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb:
.
1. Penampilan
Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂)
.

2. Mau nikah/wisuda
Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka
.
3. Ingin punya pacar/jodoh
Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya
.
.
Apapun alasan nya,
Semuany benar. Tak ada yg salah
Tapi yg paling penting adalah ,
Lebih berfokus lebih ke kesehatan
Kesehatan itu terpenting ❤️
Berat badan ideal itu bonus nya
.
"Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok"
Saya dengan tegas menjawab
"Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️"
.

DISCLAIMER
*Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫

@geraidiet.herbalife
Wa 0895621142930

#herbalifeambon #herbalifelinggau #makanmalam #makanandietherbal #makanandiet #mak #maq #mklakwatsa
3 alasan teratas ketika saya tanya apa alasan mreka ingin trun bb: . 1. Penampilan Ga bsa d pungkiri. Saya pun begitu sbg remaja. Gamau ada lemak berlebih sedikit pun di badan. Kalau naik 1ons sdh berasa jd org tergemuk sedunia (cewek mah sok perfect 😂) . 2. Mau nikah/wisuda Pasti gamau dong di hari bahagia kita pake gaun/kebaya nya kliatan "mbetetet". Jadi pasti mau yg badan terbaik d hari bahagia mreka . 3. Ingin punya pacar/jodoh Nah karena klub saya d dkat kampus. Wajar saya dapat alasan sperti ini ya. Karena emg bnyak anak muda nya . . Apapun alasan nya, Semuany benar. Tak ada yg salah Tapi yg paling penting adalah , Lebih berfokus lebih ke kesehatan Kesehatan itu terpenting ❤️ Berat badan ideal itu bonus nya . "Lah, saya kurus aja blom tentu sehat kok" Saya dengan tegas menjawab "Apalagi kelebihan lemak. Jauh lebh tak sehat dong. Tau dong sakit degeneratife berasal dr lemak yg terlampau banyak ☺️" . DISCLAIMER *Produk tidak ditujukan untuk mengobati dan menyembuhkan penyakit apapun* hasil tiap individu bervariasi 🚫TIDAK MENJUAL PRODUK KADALUARSA/PALSU🚫 @geraidiet.herbalife Wa 0895621142930 #herbalifeambon  #herbalifelinggau  #makanmalam  #makanandietherbal  #makanandiet  #mak  #maq  #mklakwatsa 
Terhadir Cinta yang begitu Istimewa dikala pagi,
 Dering Ponsel Membangunkan Anak Bujang yang masih terlelap, 
Terucap kata lirih bernadakan Rindu, sudah lama tak menelfonmu, sudah lama tak mendengar suaramu, Aku Juga Rindu
.
.
.
.
Good Morning
.
.
Have you nice day.

Good Luck..
.

#sajakrindu
#sajakibu
#mak
Terhadir Cinta yang begitu Istimewa dikala pagi, Dering Ponsel Membangunkan Anak Bujang yang masih terlelap, Terucap kata lirih bernadakan Rindu, sudah lama tak menelfonmu, sudah lama tak mendengar suaramu, Aku Juga Rindu . . . . Good Morning . . Have you nice day. Good Luck.. . #sajakrindu  #sajakibu  #mak 
A Brimark está com promoções exclusivas para a família #euamoclicar 📷
A Brimark está com promoções exclusivas para a família #euamoclicar  📷
Deberíamos asombrarnos siempre como lo hacen los niños... ____________________

#mak #estudio #estudiofotografico #niñosguapos #kids #siblings #puebla #mexico #retrato #portrait  #fotografia  #photography #blue #red

___________________

But Jesus said, “Let the little children come to Me, and do not forbid them. For to such belongs the kingdom of heaven.” Matthew 19:14
STUDENT NIGHT. 
JOIN US FOR GQOM NIGHT MIXED WITH OUR LEGENDARY R2SHOTS AND AN AWESOME BEER BUCKET SPECIAL 
#mak #cento #studentnight #gqom #r2shots #bobsdistrictsix
https://m.facebook.com/bobsdistrict6/
Opção de lanche/café da manhã/tarde.⠀
😍.⠀ PANQUECA DE CENOURA 🥕.⠀ 1 ovo 🥚 ⠀
1 clara⠀
2 Csopa cenoura cozida e picada (ou amassada)⠀
1 Csopa tapioca⠀
Pitada de sal.⠀
Mexe bem tudo COM O GARFO em um recipiente.⠀
Em frigideira antiaderente dourar os dois lados.⠀
Recheio:⠀
1 Csopa creme de ricota⠀
2 Csopa tomate picado⠀
1 Csopa ervilha⠀
Sal e pimenta a gosto.⠀
Enrolar e comer 😊.🙌🙌 #Repost@edu_trombini
#panqueca#lowcarbevida#lowcarbbrasil#lchfbrasil #lowcarb #lowcarbbr #lowcarbs #mak #makeup #emagrecereaparecer #emagrecercomsaúde #fitness #boanoite #cafe #comida #nutrição #nutella #esporte #dieta21dias #dieta #dietalowcarb
Opção de lanche/café da manhã/tarde.⠀ 😍.⠀ PANQUECA DE CENOURA 🥕.⠀ 1 ovo 🥚 ⠀ 1 clara⠀ 2 Csopa cenoura cozida e picada (ou amassada)⠀ 1 Csopa tapioca⠀ Pitada de sal.⠀ Mexe bem tudo COM O GARFO em um recipiente.⠀ Em frigideira antiaderente dourar os dois lados.⠀ Recheio:⠀ 1 Csopa creme de ricota⠀ 2 Csopa tomate picado⠀ 1 Csopa ervilha⠀ Sal e pimenta a gosto.⠀ Enrolar e comer 😊.🙌🙌 #Repost @edu_trombini #panqueca #lowcarbevida #lowcarbbrasil #lchfbrasil  #lowcarb  #lowcarbbr  #lowcarbs  #mak  #makeup  #emagrecereaparecer  #emagrecercomsaúde  #fitness  #boanoite  #cafe  #comida  #nutrição  #nutella  #esporte  #dieta21dias  #dieta  #dietalowcarb 
Nesta tarde tivemos um tempo precioso na mesa com @cristianomirandaap 
Foi demais!
A mesa estabelece propósitos e une corações....
#mesalugardecomunhão #mak
Nesta tarde tivemos um tempo precioso na mesa com @cristianomirandaap Foi demais! A mesa estabelece propósitos e une corações.... #mesalugardecomunhão  #mak 
RAMPING DI HARI BAHAGIA!!
Mmg jadi idaman bakal2 pengantin kt luar sana kan. tgk pengantin kte ni. dah hilang 11kg lawa sangat dia masa hari perkahwinan. 
baju kahwin dh berapa kali alter dh😂
nak kurus?
jom try set combo terus
.

SLIMMING DETOX TEA™ : RM15
KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25

POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS)

ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) 
To order : whatapps 0197970626
.
.
..#uitm #upm #usm #detox #watercolor #makan #mak #makeuptutorial #makeup #sihat #diet #bazar #travel #tiktok #tiktokmalaysia #pilkurus #murah #murahmurah #jana #dropshipmalaysia #dropshipping #assalamualaikumcinta #ootd #pavilion #raver #hipster #lawakhambar
RAMPING DI HARI BAHAGIA!! Mmg jadi idaman bakal2 pengantin kt luar sana kan. tgk pengantin kte ni. dah hilang 11kg lawa sangat dia masa hari perkahwinan. baju kahwin dh berapa kali alter dh😂 nak kurus? jom try set combo terus . SLIMMING DETOX TEA™ : RM15 KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25 POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS) ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) To order : whatapps 0197970626 . . ..#uitm  #upm  #usm  #detox  #watercolor  #makan  #mak  #makeuptutorial  #makeup  #sihat  #diet  #bazar  #travel  #tiktok  #tiktokmalaysia  #pilkurus  #murah  #murahmurah  #jana  #dropshipmalaysia  #dropshipping  #assalamualaikumcinta  #ootd  #pavilion  #raver  #hipster  #lawakhambar 
ish awak!!! RAMPINGNYA!!!!
Cmne boleh jd ramping mcm ni?
consume TEATOX MEDINA DESIRE je .
murah tapi berkesan!!!
.

SLIMMING DETOX TEA™ : RM15
KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25

POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS)

ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) 
To order : whatapps 0197970626
.
.#uitm #upm #usm #detox #watercolor #makan #mak #makeuptutorial #makeup #sihat #diet #bazar #travel #tiktok #tiktokmalaysia #pilkurus #murah #murahmurah #jana #dropshipmalaysia #dropshipping #assalamualaikumcinta #ootd #pavilion #raver #hipster #lawakhambar
ish awak!!! RAMPINGNYA!!!! Cmne boleh jd ramping mcm ni? consume TEATOX MEDINA DESIRE je . murah tapi berkesan!!! . SLIMMING DETOX TEA™ : RM15 KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25 POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS) ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) To order : whatapps 0197970626 . .#uitm  #upm  #usm  #detox  #watercolor  #makan  #mak  #makeuptutorial  #makeup  #sihat  #diet  #bazar  #travel  #tiktok  #tiktokmalaysia  #pilkurus  #murah  #murahmurah  #jana  #dropshipmalaysia  #dropshipping  #assalamualaikumcinta  #ootd  #pavilion  #raver  #hipster  #lawakhambar 
Deberíamos asombrarnos siempre como lo hacen los niños... ____________________

#mak #estudio #estudiofotografico #niñosguapos #kids #siblings #puebla #mexico #retrato #portrait  #fotografia  #photography #blue #red

___________________

But Jesus said, “Let the little children come to Me, and do not forbid them. For to such belongs the kingdom of heaven.” Matthew 19:14
Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly
.
.
.
#uitm #upm #usm #detox #watercolor #makan #mak #makeuptutorial #makeup #sihat #diet #bazar #travel #tiktok #tiktokmalaysia #pilkurus #murah #murahmurah #jana #dropshipmalaysia #dropshipping #assalamualaikumcinta #ootd #pavilion #raver #hipster #lawakhambar
whatta star🤩 @lifewithmak2005 @lifewithmak2005 @lifewithmak2005 #likewithmak #lifewmak #mak #asmr #asmrqueen #asmrlove
If your Mama wasn't so damn OCD about everything this would have been done already BUT... YOU CAN'T RUSH BADASS 🇺🇸😎👌🏻💙🤘🏻 #mykidsgotthecoolroom #alittleatatime #redwhitebluerustic #itisnotatrend #itisawayoflife #patriotic #af #almostperfect #momispickywithherhome #turnedahouseintoahome #andthensome #AMERICA #americanboy #USA #mak #michaelalton #justalittlepeak
Gostou? 💋 curso de maquiagem online tudo em vídeo aula com certificado 📄 você vai aprender tudo do zero mesmo sendo um iniciante vai aprender a fazer vários tipos de maquiagem do inicio ao avançado 😱💄 comece hoje mesmo seja um maquiador ou maquiadora profissional fazendo isso como profissão 💲💵 pagamento único de 39.90 no boleto ou ate de 4x de 10.60 reais no cartão de crédito ➡ assim que o pagamento for confirmado você recebera o acesso ao curso no sei email mais informações no direct ou acessa o link azul q esta no nosso perfil >>http://bit.ly/cursos_de_make

#makeupartist #maquevedo #makeup #maqueandocomigo #makeuptutorial #maker #make #mak #makeb #makebrasil #makeupparty
Gostou? 💋 curso de maquiagem online tudo em vídeo aula com certificado 📄 você vai aprender tudo do zero mesmo sendo um iniciante vai aprender a fazer vários tipos de maquiagem do inicio ao avançado 😱💄 comece hoje mesmo seja um maquiador ou maquiadora profissional fazendo isso como profissão 💲💵 pagamento único de 39.90 no boleto ou ate de 4x de 10.60 reais no cartão de crédito ➡ assim que o pagamento for confirmado você recebera o acesso ao curso no sei email mais informações no direct ou acessa o link azul q esta no nosso perfil >>http://bit.ly/cursos_de_make #makeupartist  #maquevedo  #makeup  #maqueandocomigo  #makeuptutorial  #maker  #make  #mak  #makeb  #makebrasil  #makeupparty 
Kebanyakan ngomel mamak kau beti.. jadinya boloslah kau sekolah.. betipun kayak nande-nande lama ķalï..
Ending video bikin ngakak 😆😅
.
Ciee.. pagi pagi udah dengar omelan 😆😆
.
By @arifmuhammaddd_ .
.
#comedyvideo #dagelanvideo #lucu #medanhits #dagelanmedan #viral #lawakbatak #beticomedy #beti #comedynight #comedyjomblo #comedy #video #ngakakkocak
. 
#mak #beti #yang #selalu #ngomel #bikin #beti #lolos 
#wkwkwk #hahahaha 
#suer #bikin #ngakak
Kebanyakan ngomel mamak kau beti.. jadinya boloslah kau sekolah.. betipun kayak nande-nande lama ķalï.. Ending video bikin ngakak 😆😅 . Ciee.. pagi pagi udah dengar omelan 😆😆 . By @arifmuhammaddd_ . . #comedyvideo  #dagelanvideo  #lucu  #medanhits  #dagelanmedan  #viral  #lawakbatak  #beticomedy  #beti  #comedynight  #comedyjomblo  #comedy  #video  #ngakakkocak  . #mak  #beti  #yang  #selalu  #ngomel  #bikin  #beti  #lolos  #wkwkwk  #hahahaha  #suer  #bikin  #ngakak 
Go glam by us even without putting on lashes @kharis_glam_ 💄💄💯Contour#makeuptutorial #mak #mua #lipgradient @kharis_glam_
It’s true what we say in the beginning of One Ocean, “Every day is a brand new day”, and I truly believe every day I get to live my dream is the best day ever.  Even when every day is the best day, there are still some days that stand out amongst them, and yesterday was one of those days.  I got these great pictures with two of my boys, my wetsuit came back from alterations, and I received my bridge.  Let me explain why all that is important though; 1. These are my first pictures I’ve ever gotten with Killer Whales at our Orlando park, and this was in no way planned or staged, the boys just happened to want to hang out at the glass and I was lucky enough to get some pictures! 2. Since I started at Shamu I have been wearing a loaner wetsuit first because the one that would be mine was on order and then when it came in it needed alterations, and now it’s back and I officially have a wetsuit that is literally tailored to me! 3. For those of you that don’t know, being presented with your bridge is a huge milestone in your training career, and it’s one that I have literally had dreams about since I was a child.  Beyond all of those amazing experiences, I know coming to work every day that I make a positive impact on the lives of the animals I help care for, the guests that are inspired by them, and the natural world we all share.  Thank you so much to everyone who has helped me get to where I am today, thank you to my world class work family for teaching me how to be a better trainer and pushing me to be the best I can be each and every day, and thank you to SeaWorld for making my dreams come true and allowing me to inspire others to do the same! #liveyourdream #animaltrainer #killerwhale #killerwhaletrainer #pilotwhaletrainer #makaio #mak #makattack #trua #tru #truboy #seaworld #seaworldorlando #seaworldcares #shamu #shamutrainer #celebrate #connect #care #explore #inspire #act #seeitheresaveitthere #parktoplanet #oneocean
It’s true what we say in the beginning of One Ocean, “Every day is a brand new day”, and I truly believe every day I get to live my dream is the best day ever. Even when every day is the best day, there are still some days that stand out amongst them, and yesterday was one of those days. I got these great pictures with two of my boys, my wetsuit came back from alterations, and I received my bridge. Let me explain why all that is important though; 1. These are my first pictures I’ve ever gotten with Killer Whales at our Orlando park, and this was in no way planned or staged, the boys just happened to want to hang out at the glass and I was lucky enough to get some pictures! 2. Since I started at Shamu I have been wearing a loaner wetsuit first because the one that would be mine was on order and then when it came in it needed alterations, and now it’s back and I officially have a wetsuit that is literally tailored to me! 3. For those of you that don’t know, being presented with your bridge is a huge milestone in your training career, and it’s one that I have literally had dreams about since I was a child. Beyond all of those amazing experiences, I know coming to work every day that I make a positive impact on the lives of the animals I help care for, the guests that are inspired by them, and the natural world we all share. Thank you so much to everyone who has helped me get to where I am today, thank you to my world class work family for teaching me how to be a better trainer and pushing me to be the best I can be each and every day, and thank you to SeaWorld for making my dreams come true and allowing me to inspire others to do the same! #liveyourdream  #animaltrainer  #killerwhale  #killerwhaletrainer  #pilotwhaletrainer  #makaio  #mak  #makattack  #trua  #tru  #truboy  #seaworld  #seaworldorlando  #seaworldcares  #shamu  #shamutrainer  #celebrate  #connect  #care  #explore  #inspire  #act  #seeitheresaveitthere  #parktoplanet  #oneocean 
👁‍🗨 Dia 29/SET tem Original Night & Day Party! Mais 24hrs de festa, 19 Djs e vibe lá em cima! @originalafterparty 
_______________________________________
#mak #deejay #producer #deephouse #techhouse #basshouse #eletrohouse #brbass #brazilianbass
Somos 1k 🎉👏😍😱😘
Muito obrigada meus seguidores 😘
.
.
.
#somos1k #maceio #atelievaniasilva #maceió #alagoas #noivas #noivos #casamento #vestidodenoiva #dress #labellemcz #mcz #brasil #sucesso #mak #follow #obrigado
Esattamente 10 anni fa, la prima macchina non si scorda mai! ❤️ #2008#18#anni#patente#audi#tt#roadster#cabrio#cabriolet#rieger#mak#tuningcar#tuning#zarro#auto#car#carporn#luxury#full#gas#carlifestyle#cars
A melhor propaganda é feita por clientes satisfeitos . 
#elaArraza
#cabelos #stalty @alexssander.junio 
#Mak @amandaoliveiramaquiagem 
#manicure @nayarah_fernands
Agende eu horário 37 9 9993-6912 Alexssander
A melhor propaganda é feita por clientes satisfeitos . #elaArraza  #cabelos  #stalty  @alexssander.junio #Mak  @amandaoliveiramaquiagem #manicure  @nayarah_fernands Agende eu horário 37 9 9993-6912 Alexssander
That’s my Dawg...#Mak&Jii #myfavoritelibra♎️💜 #Wild’NOut🤪
💜 ```EUDORA``` 💜 *PROJETO BUMBUM VERÃO* ☀🌴🍹 Já começou o projeto bumbum na nuca?! Já pensou em tratar a pele da região também pra não chegar na piscina ou na praia com aquele efeito casca de laranja?! Esse lançamento da Eudora são produtinhos para amenizar o problema da celulite. Você pode pedí-los separados ou sozinhos. Tem esfoliante corporal, gel creme e essa espécie de *luva para massagem*. Aliás, algo bom até pra aliviar *DORES MUSCULARES* 💆🏻‍♀🧖🏻‍♀ #Eudoraoficial
#mak.eudora
#makeudora
#tratamentoestetico
#celulite
#redutordecelulite
#projetobumbumnanuca
#projetobumbum
💜 ```EUDORA``` 💜 *PROJETO BUMBUM VERÃO* ☀🌴🍹 Já começou o projeto bumbum na nuca?! Já pensou em tratar a pele da região também pra não chegar na piscina ou na praia com aquele efeito casca de laranja?! Esse lançamento da Eudora são produtinhos para amenizar o problema da celulite. Você pode pedí-los separados ou sozinhos. Tem esfoliante corporal, gel creme e essa espécie de *luva para massagem*. Aliás, algo bom até pra aliviar *DORES MUSCULARES* 💆🏻‍♀🧖🏻‍♀ #Eudoraoficial  #mak .eudora #makeudora  #tratamentoestetico  #celulite  #redutordecelulite  #projetobumbumnanuca  #projetobumbum 
@denizhaloss 🇹🇷ARKADAŞLAR LÜTFEN ELİNİZDEN GELDİĞİNCE YORUM YAPARMISINIZ❤❤ 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
✔✔✔BOLL BOLL YORUM VE BEĞENİ LÜTFEN✔✔✔✔ NOT:Gönderi bildirimlerimizi açıp videoları kaydetmeyi unutmayınız🙏
🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 TAKİPTE KALİNN..
@kamupersonelleri2018
@kamupersonelleri2018 🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄
✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔ #pöh #polis #polisözelharekat #jöh #jandarma #jandarmaözelharekat #tsk #turkordusu #bordobereliler #özelkuvvetler #havakuvvetleri #karakuvvetleri #denizkuvvetleri #sat #sas #mak #batakta #catakta #herzamanveheryerde #komando #piyade #uzmancavus #er #onbaşı #çavuş #yunuspolisi #çevikkuvvet #vatan #bayrak #nemutluturkumdiyene🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤘🤘🤘🐺🐺🐺
@denizhaloss 🇹🇷ARKADAŞLAR LÜTFEN ELİNİZDEN GELDİĞİNCE YORUM YAPARMISINIZ❤❤ 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 ✔✔✔BOLL BOLL YORUM VE BEĞENİ LÜTFEN✔✔✔✔ NOT:Gönderi bildirimlerimizi açıp videoları kaydetmeyi unutmayınız🙏 🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 TAKİPTE KALİNN.. @kamupersonelleri2018 @kamupersonelleri2018 🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄🔄 ✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔ #pöh  #polis  #polisözelharekat  #jöh  #jandarma  #jandarmaözelharekat  #tsk  #turkordusu  #bordobereliler  #özelkuvvetler  #havakuvvetleri  #karakuvvetleri  #denizkuvvetleri  #sat  #sas  #mak  #batakta  #catakta  #herzamanveheryerde  #komando  #piyade  #uzmancavus  #er  #onbaşı  #çavuş  #yunuspolisi  #çevikkuvvet  #vatan  #bayrak  #nemutluturkumdiyene 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤘🤘🤘🐺🐺🐺
Deseas un abdomen más atlético?
En @marcacionabdominalcolombia tenemos la solución.
Agenda tu cita y evaluemos tu caso.
Podemos lograr ese cambio que tanto deseas.

#cirugiaplasticacolombia #ClinicaMak #MarcacionAbdominalColombia #cirugiaplastica #liposuction #liposuccion #microaire #vasser #cirugiaplastica #CirujanosPlasticosColombia #Mak
Дамы и Господа!
💥 Прекрасная новость для всех, кто любит себя и свою машину 👍
💣 Бомбическая акция от ТСЦ ДАКАР и концерна Continental 💪
👉 С сентября и до самого Нового Года ➡️ покупая у нас шины Continental, Gislaved или Matador, Вы получаете ‼️бесплатный‼️ шиномонтаж:
✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Continental любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Gislaved любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Matador посадочным диаметром от 16" и более - шиномонтаж в подарок 🎁 💥Наш адрес ↘️↘️↘️
🏁 Торгово-Сервисный Центр ДАКАР
🚘 г.Тула, Новомосковское Шоссе, д.13
☎ (4872) 77-49-99
🕰 08:00 - 20:00

#pirelli #formula #continental #gislaved #matador #hankook #toyo #nokian #nordman #goodyear #michelin #yokohama #nitto #bridgestone #дакар #oz #ats #borbet #mak #rw #alutec #proma #шины #диски #шиномонтаж #сервис #тула @RepostIt_app
Дамы и Господа! 💥 Прекрасная новость для всех, кто любит себя и свою машину 👍 💣 Бомбическая акция от ТСЦ ДАКАР и концерна Continental 💪 👉 С сентября и до самого Нового Года ➡️ покупая у нас шины Continental, Gislaved или Matador, Вы получаете ‼️бесплатный‼️ шиномонтаж: ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Continental любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Gislaved любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Matador посадочным диаметром от 16" и более - шиномонтаж в подарок 🎁 💥Наш адрес ↘️↘️↘️ 🏁 Торгово-Сервисный Центр ДАКАР 🚘 г.Тула, Новомосковское Шоссе, д.13 ☎ (4872) 77-49-99 🕰 08:00 - 20:00 #pirelli  #formula  #continental  #gislaved  #matador  #hankook  #toyo  #nokian  #nordman  #goodyear  #michelin  #yokohama  #nitto  #bridgestone  #дакар  #oz  #ats  #borbet  #mak  #rw  #alutec  #proma  #шины  #диски  #шиномонтаж  #сервис  #тула  @RepostIt_app
OUR MAK IS SO ICONIC @was @lifewithmak2005 
#relatable #mak #funny #lifewithmakmeme #meme #follow
Очень люблю шопиться!!! Ну ооочень!!! Достаточно привередлива этом деле, но не дотошна!В основном, выбираю интуицией. Раньше, больше всего удовольствия приносили покупки аксессуаров, естественно не любых, и не обязательно дорогих, а теперь это #косметика . К #MAK (у) меня тянет больше всего, опять же, пока это не основано только на практике.  Потому как, на данный момент, не отношусь к опытным визажистам. Ключевая фраза: « на данный момент» ☝️ . Но чуйка у меня есть 😏  P.S : но  тени #jenniferlopez  мои любимые!  #мойчемоданвизажиста
Очень люблю шопиться!!! Ну ооочень!!! Достаточно привередлива этом деле, но не дотошна!В основном, выбираю интуицией. Раньше, больше всего удовольствия приносили покупки аксессуаров, естественно не любых, и не обязательно дорогих, а теперь это #косметика  . К #MAK  (у) меня тянет больше всего, опять же, пока это не основано только на практике. Потому как, на данный момент, не отношусь к опытным визажистам. Ключевая фраза: « на данный момент» ☝️ . Но чуйка у меня есть 😏 P.S : но тени #jenniferlopez  мои любимые! #мойчемоданвизажиста 
Hey Bestie 👋🏾😘💚
#MAK #ChillSunday #MyMini #Frobabies #Twinning
Song: kiss me thru the phone
By: Soulja Boy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
@makaylastormsss #makaylastormsmusically #makaylastormsss #mak
#nofilter #cielobellissimo #solofigaggine #batmobile @toyota_italia @toyotachritalia #mak
Cómo cuando estás en campamento táctico y una fkn araña lobo pretende dormir dentro de tu tienda... 🕷️
.
.
.
.
.
#mak #araña #spider #arañalobo #slp #camping #aracnido #bicho #scary #airsoft
Mom malom čovjeku cipelice ostale u kolicima... 🙃🦋💙
•
•
•
•
•
•
•
• #mak #love #baby #mummystyle #mummyslife #monday #enjoyment #ourmoments #sweden #autumn #style #happyday
Снова крутое интервью от @_boom.project_!🌸 Просматриваем и подписываемся!🌸 10k близко!🌸
@_boom.project_
@channelmadmen
@crystalzofficial
#boomproject#madmen#madwave#crystalz#aron#khay#tim#rem#moora#ari#nara#dia#mak#birkadam#berizhakynda#basketedi#perishtem#lalalem#adastyrma#бірқадам#беріжақында#баскетеді#періштем#адастырма#негемен#лойч#qpop#qpoplove#qpopworld#синасиналюлю
Снова крутое интервью от @_boom.project_!🌸 Просматриваем и подписываемся!🌸 10k близко!🌸 @_boom.project_ @channelmadmen @crystalzofficial #boomproject #madmen #madwave #crystalz #aron #khay #tim #rem #moora #ari #nara #dia #mak #birkadam #berizhakynda #basketedi #perishtem #lalalem #adastyrma #бірқадам #беріжақында #баскетеді #періштем #адастырма #негемен #лойч #qpop #qpoplove #qpopworld #синасиналюлю 
Thinking polished kitchen? 
Think Woodspray! 
Woodspray don't just paint kitchens, we polish them too, like this beautiful solid oak shaker, colour matched to clients sample.

Thinking any colour? 
Think Woodspray! 
Thinking it might be expensive? 
Think again! 
Buy Raw and save more! Do the sums yourself, ask us for a price on your next kitchen and price compare raw sanded to paint to order, see how much you can save, you’ll get a pleasant suprise #kitchenpainters #kitchenware #kitchenpainters #farrowandball #uform #dulux #littlegreenepaintcompany #burbidge #TKC #marpatt #northeastpainters #durham #kitchen #paint #bespoke #woodspray #mak #howdens #pws
Thinking polished kitchen? Think Woodspray! Woodspray don't just paint kitchens, we polish them too, like this beautiful solid oak shaker, colour matched to clients sample. Thinking any colour? Think Woodspray! Thinking it might be expensive? Think again! Buy Raw and save more! Do the sums yourself, ask us for a price on your next kitchen and price compare raw sanded to paint to order, see how much you can save, you’ll get a pleasant suprise #kitchenpainters  #kitchenware  #kitchenpainters  #farrowandball  #uform  #dulux  #littlegreenepaintcompany  #burbidge  #TKC  #marpatt  #northeastpainters  #durham  #kitchen  #paint  #bespoke  #woodspray  #mak  #howdens  #pws 
Дамы и Господа!
💥 Прекрасная новость для всех, кто любит себя и свою машину 👍
💣 Бомбическая акция от ТСЦ ДАКАР и концерна Continental 💪
👉 С сентября и до самого Нового Года ➡️ покупая у нас шины Continental, Gislaved или Matador, Вы получаете ‼️бесплатный‼️ шиномонтаж:
✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Continental любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Gislaved любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Matador посадочным диаметром от 16" и более - шиномонтаж в подарок 🎁 💥Наш адрес ↘️↘️↘️
🏁 Торгово-Сервисный Центр ДАКАР
🚘 г.Тула, Новомосковское Шоссе, д.13
☎ (4872) 77-49-99
🕰 08:00 - 20:00

#pirelli #formula #continental #gislaved #matador #hankook #toyo #nokian #nordman #goodyear #michelin #yokohama #nitto #bridgestone #дакар #oz #ats #borbet #mak #rw #alutec #proma #шины #диски #шиномонтаж #сервис #тула
Дамы и Господа! 💥 Прекрасная новость для всех, кто любит себя и свою машину 👍 💣 Бомбическая акция от ТСЦ ДАКАР и концерна Continental 💪 👉 С сентября и до самого Нового Года ➡️ покупая у нас шины Continental, Gislaved или Matador, Вы получаете ‼️бесплатный‼️ шиномонтаж: ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Continental любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Gislaved любого типоразмера - шиномонтаж в подарок 🎁 ✅ При покупке комплекта (4 шт.) шин Matador посадочным диаметром от 16" и более - шиномонтаж в подарок 🎁 💥Наш адрес ↘️↘️↘️ 🏁 Торгово-Сервисный Центр ДАКАР 🚘 г.Тула, Новомосковское Шоссе, д.13 ☎ (4872) 77-49-99 🕰 08:00 - 20:00 #pirelli  #formula  #continental  #gislaved  #matador  #hankook  #toyo  #nokian  #nordman  #goodyear  #michelin  #yokohama  #nitto  #bridgestone  #дакар  #oz  #ats  #borbet  #mak  #rw  #alutec  #proma  #шины  #диски  #шиномонтаж  #сервис  #тула 
OMGGGG MAK BOYS!! VS THE WORLD✨✨✨🔥🔥🔥🔥✨✨✨
@smithsoldebar @windsandchains @freaklogicpromotions
#MAK #atlanta #rock
OMGGGG MAK BOYS!! VS THE WORLD✨✨✨🔥🔥🔥🔥✨✨✨ @smithsoldebar @windsandchains @freaklogicpromotions #MAK  #atlanta  #rock 
Ahh amei ❣️
@lary_mirandamakeup ♡♡
#ahmelhor #amei #mak #bemprincesinha ♡ bgd !!
2017 1LE Camaro SS rocking that new @mbrpexhaust Street Catback... #mak #makperformance #camaross #chevycamaro #catbackexhaust #camaro6 #6thgencamaro #racing #1le #americanmuscle #chevy
EMNIYET EĞITIM ŞUBE🇹🇷🇹🇷 İlkkez Lat Sao Yapmasına Rağmen Anında Adepte Olacak Kadar Yetenekli Biri Ömer Başar Maşallah, Harika  Bir Hapkido Eğitmeni EMNIYET Güçleri Çok Şanslısınız..
Tebrik Ederim seni kardeşim. 
Istanbul Il Temsilcim Olmasını Çok Istediğim Bir Eğitmen, Yakında Istanbul SMK SELF DEFANS AKADEMI Eğitimleri Başlıyor 👍🇹🇷😉 @omr.78204  Takip Edin.... #süleymankocabıyık #smksistem #türkiye #magazin #mak #türk #izmir #antiteror #istanbul #erzincan #bursa #balikesir #wingchun #wingtsun #ikm #ozelkuvvetler #uzmanjandarma #astsubay #subay #tsk #polis #pmyo #pomem #fitness #mmafighter #bursa #kocaeli #samsun #mersin #sinop #amasya
EMNIYET EĞITIM ŞUBE🇹🇷🇹🇷 İlkkez Lat Sao Yapmasına Rağmen Anında Adepte Olacak Kadar Yetenekli Biri Ömer Başar Maşallah, Harika Bir Hapkido Eğitmeni EMNIYET Güçleri Çok Şanslısınız.. Tebrik Ederim seni kardeşim. Istanbul Il Temsilcim Olmasını Çok Istediğim Bir Eğitmen, Yakında Istanbul SMK SELF DEFANS AKADEMI Eğitimleri Başlıyor 👍🇹🇷😉 @omr.78204 Takip Edin.... #süleymankocabıyık  #smksistem  #türkiye  #magazin  #mak  #türk  #izmir  #antiteror  #istanbul  #erzincan  #bursa  #balikesir  #wingchun  #wingtsun  #ikm  #ozelkuvvetler  #uzmanjandarma  #astsubay  #subay  #tsk  #polis  #pmyo  #pomem  #fitness  #mmafighter  #bursa  #kocaeli  #samsun  #mersin  #sinop  #amasya 
איפור למאי💕בובת ברבי
לקביעת תורים 0526644817 ענבל 
#makeup #hairstyles #flormar #soft #bride #bresses #mak #eyelainer #יופי #כלות #עיצובשיער #עכו #קריות #נהריה #השינוימתחילכאן #איפורושיער #💄
שיער ואיפור לסיוונוש המהממת💄💇🏻
לקביעת תורים 0526644817 ענבל 
#makeup #hairstyles #flormar #soft #bride #bresses #mak #eyelainer #יופי #כלות #עיצובשיער #עכו #קריות #נהריה #השינוימתחילכאן #איפורושיער #💄
Maková mánie s @petulavas pokračuje😋😂😆😆😆.
Dcera zítra jede na výlet se školou a chtěla něco dobrého s sebou a prý nevadí, že muffouše budou cukerfree, glutenfree a lowcarb🤗😂. No není zlatá ⁉️😍 Tak je má aspoň plné kvalitní čokolády 🍫😋😎.
#prijimamvyzvu #prijimamvyzvu2018 #theholybibleofyourbody #momenteeczech #primal #primalfood #breakfast #breakfasttime #healtybreakfast #glutenfree #sugarfree #lowcarb #jsemlowcarb #healthylifestyle #healthyfood #healthyfoods #healthyrecipe #healthyrecipes #zdravasnidane #zdravyzivotnistyl #zdravejedlo #zdravejidlo #zdravastrava #ranajky #ranajkujem #zdraveranajky #easy #easyrecipe #muffin #mak
Maková mánie s @petulavas pokračuje😋😂😆😆😆. Dcera zítra jede na výlet se školou a chtěla něco dobrého s sebou a prý nevadí, že muffouše budou cukerfree, glutenfree a lowcarb🤗😂. No není zlatá ⁉️😍 Tak je má aspoň plné kvalitní čokolády 🍫😋😎. #prijimamvyzvu  #prijimamvyzvu2018  #theholybibleofyourbody  #momenteeczech  #primal  #primalfood  #breakfast  #breakfasttime  #healtybreakfast  #glutenfree  #sugarfree  #lowcarb  #jsemlowcarb  #healthylifestyle  #healthyfood  #healthyfoods  #healthyrecipe  #healthyrecipes  #zdravasnidane  #zdravyzivotnistyl  #zdravejedlo  #zdravejidlo  #zdravastrava  #ranajky  #ranajkujem  #zdraveranajky  #easy  #easyrecipe  #muffin  #mak 
dengan 2 set combo sahaja!
berjaya customer ni loss 11kg..
makin kurus,makin selim,makin cunn. 
nak kurus?
teatox medina desire ada..
.

SLIMMING DETOX TEA™ : RM15
KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25

POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS)

ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) 
To order : whatapps 0197970626
.
#uitm #upm #usm #detox #watercolor #makan #mak #makeuptutorial #makeup #sihat #diet #bazar #travel #tiktok #tiktokmalaysia #pilkurus #murah #murahmurah #jana #dropshipmalaysia #dropshipping #assalamualaikumcinta #ootd #pavilion #raver #hipster #lawakhambar
dengan 2 set combo sahaja! berjaya customer ni loss 11kg.. makin kurus,makin selim,makin cunn. nak kurus? teatox medina desire ada.. . SLIMMING DETOX TEA™ : RM15 KAKI CANTIQ ™(SLIM LEG) : RM25 POSTAGE ADD : RM8 (SM) / RM12 (SS) ORDER COMBO SET = RM 48 (SM) / RM 52 (SS) To order : whatapps 0197970626 . #uitm  #upm  #usm  #detox  #watercolor  #makan  #mak  #makeuptutorial  #makeup  #sihat  #diet  #bazar  #travel  #tiktok  #tiktokmalaysia  #pilkurus  #murah  #murahmurah  #jana  #dropshipmalaysia  #dropshipping  #assalamualaikumcinta  #ootd  #pavilion  #raver  #hipster  #lawakhambar