an online Instagram web viewer

#KakSueKakiBisnes medias

Photos

Assalamualaikum dan selamat pagi Selasa💚

Pecahkan tembok diri yang selama ini kukuh disebalik bangunan bangunan malu, selesa, kemalasan.. keep fighting 💪🏻 💪🏻💪🏻💪🏻 Sebenarnya dalam menuju puncak kejayaan, musuh paling utama kita adalah diri kita sendiri, bukannya orang lain! 
Bila kita memberi alasan, berperanglah dengan diri sendiri untuk mencari jalan!

Bila kita merasa malas, berperanglah dengan diri sendiri untuk menjadi rajin!

Berperanglah dengan diri sendiri, pasti anda akan temukan sesuatu yang luar biasa yang ada dalam diri anda, yang anda sendiri tidak tahu yang anda ada potensi untuk BERJAYA
.
.
.
#Allahfirst
#CikguBisnes
#Cikguliza
#Justmoveon
#KakSueKakiBisnes
Assalamualaikum dan selamat pagi Selasa💚 Pecahkan tembok diri yang selama ini kukuh disebalik bangunan bangunan malu, selesa, kemalasan.. keep fighting 💪🏻 💪🏻💪🏻💪🏻 Sebenarnya dalam menuju puncak kejayaan, musuh paling utama kita adalah diri kita sendiri, bukannya orang lain! Bila kita memberi alasan, berperanglah dengan diri sendiri untuk mencari jalan! Bila kita merasa malas, berperanglah dengan diri sendiri untuk menjadi rajin! Berperanglah dengan diri sendiri, pasti anda akan temukan sesuatu yang luar biasa yang ada dalam diri anda, yang anda sendiri tidak tahu yang anda ada potensi untuk BERJAYA . . . #Allahfirst  #CikguBisnes  #Cikguliza  #Justmoveon  #KakSueKakiBisnes 
KURUS UNTUK SIHAT !

Almaklumlah, bila obes nie, segala penyakit senang jer melekat. Sakit kaki laa, lenguh sana sini laa, nak berdiri lama pun kadang sakit tumit. Apatah lagi nak berjalan lebih, termengah dibuatnya.

Slimming coffee kan ada. Boleh detoks segala toksin. Rasanya pun sedap tau. Badan semakin ringan, rasa happy dan berkeyakinan bila berjalan dan bertemu orang lain kan ?! CABARLAH DIRI ANDA UNTUK SIHAT !

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSDihati
#SlymRichCoffee
KURUS UNTUK SIHAT ! Almaklumlah, bila obes nie, segala penyakit senang jer melekat. Sakit kaki laa, lenguh sana sini laa, nak berdiri lama pun kadang sakit tumit. Apatah lagi nak berjalan lebih, termengah dibuatnya. Slimming coffee kan ada. Boleh detoks segala toksin. Rasanya pun sedap tau. Badan semakin ringan, rasa happy dan berkeyakinan bila berjalan dan bertemu orang lain kan ?! CABARLAH DIRI ANDA UNTUK SIHAT ! #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSDihati  #SlymRichCoffee 
Pakai CB769 jimat, tahan lama dalam 3 bulan mengikut pada penggunaan seseorang. 
Kulit kusam pon dah tiada. Bintik hitam pon dah semakin pudar. Ramai yang tanya saya pakai apa sekarang.😍 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#Happy7DaysSale
#EHPSdihatiSuerich❤
#CB769
Yuhuuu. #Happy7DaysSale dah start dahhh!
Harga jatuh terduduk terlentang uolls! 😍
.
Lets kaching kaching! 💃
.
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#ehpsSince2012
#CB769
Anda mengalami kulit muka bermasalah ? Muka nampak lebih berusia dari umur ?
Dah cuba macam-macam produk tapi semua tak menjadi ?

Yang ada masalah kulit seperti di bawah tak perlu risau lagi. Kami ada jalan penyelesaiannye. ➡ Kusam?
➡ Kulit Kering?
➡ Warna kulit tidak sekata?
➡ Liang pori-pori terbuka?
➡ Garis-garis kedutan mula kelihatan?
➡ Bintik-bintik hitam?
➡ Masalah Jeragat & jerawat?

Jom dapatkan Set Crystal Beauty 769 dengan harga promosi sekarang ! Jangan berlengah lagi, kulit muka orang lain dah jauh lebih cantik dari kulit muka anda. Uolls tak jeles ke tengok. Raya pon nak dekat dah ni. Sempat lagi uolls nak cecantik di hari raya nanti. 
Bila muka cantik berseri baru la ada keyakinan diri bila nak berdepan dengan orang ramai. Takde la asik jeling-jeling je tengok muka orang sebelah tu cantik muka sendiri berlubang-lubang, parut jerawat sana sini. 😥 Yea dakkk?

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#Happy7DaysSale
#EHPSdihatiSuerich ❤
#CB769
Anda mengalami kulit muka bermasalah ? Muka nampak lebih berusia dari umur ? Dah cuba macam-macam produk tapi semua tak menjadi ? Yang ada masalah kulit seperti di bawah tak perlu risau lagi. Kami ada jalan penyelesaiannye. ➡ Kusam? ➡ Kulit Kering? ➡ Warna kulit tidak sekata? ➡ Liang pori-pori terbuka? ➡ Garis-garis kedutan mula kelihatan? ➡ Bintik-bintik hitam? ➡ Masalah Jeragat & jerawat? Jom dapatkan Set Crystal Beauty 769 dengan harga promosi sekarang ! Jangan berlengah lagi, kulit muka orang lain dah jauh lebih cantik dari kulit muka anda. Uolls tak jeles ke tengok. Raya pon nak dekat dah ni. Sempat lagi uolls nak cecantik di hari raya nanti. Bila muka cantik berseri baru la ada keyakinan diri bila nak berdepan dengan orang ramai. Takde la asik jeling-jeling je tengok muka orang sebelah tu cantik muka sendiri berlubang-lubang, parut jerawat sana sini. 😥 Yea dakkk? #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #Happy7DaysSale  #EHPSdihatiSuerich  ❤ #CB769 
Petang-petang ni jom pekena #CaféMocha!

Kaya dengan rasa mocha, cafe + coklat yang penuh kenikmatan gitu. Badan semakin bertenaga, wajah semakin cantik dan penuh semangat. Perut terasa kenyang hanya dengan secawan Mocha. ☕ Slurpp, slurppp dapppnyerr!

Selain itu dengan secawan mocha,
☆ Kenyang sampai petang
☆ Bertenaga walau kerja berlambak
☆ Tidak mengalami gastrik & migrain
☆ Susu badan kekal dan bertambah
☆ Tiada masalah perut berangin
☆ Ada makanan sunnah (kurma, madu,habatussauda, buah tin & delima)
☆ Dapat menyingkirkan angin dan toksin
☆ Dapat melancarkan pengaliran darah

Minum Cafe Mocha pun boleh awet muda tau...hihi

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
Petang-petang ni jom pekena #CaféMocha ! Kaya dengan rasa mocha, cafe + coklat yang penuh kenikmatan gitu. Badan semakin bertenaga, wajah semakin cantik dan penuh semangat. Perut terasa kenyang hanya dengan secawan Mocha. ☕ Slurpp, slurppp dapppnyerr! Selain itu dengan secawan mocha, ☆ Kenyang sampai petang ☆ Bertenaga walau kerja berlambak ☆ Tidak mengalami gastrik & migrain ☆ Susu badan kekal dan bertambah ☆ Tiada masalah perut berangin ☆ Ada makanan sunnah (kurma, madu,habatussauda, buah tin & delima) ☆ Dapat menyingkirkan angin dan toksin ☆ Dapat melancarkan pengaliran darah Minum Cafe Mocha pun boleh awet muda tau...hihi #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich 
BUAH GOJI

Buah goji bukanlah berasal dari negara ini dan tidak ramai yang mengenali buahnya.  Buah tersebut sebenarnya telah digunakan secara meluas oleh penduduk dunia terutama dari daerah Ningxia, China sejak beribu-ribu tahun dahulu untuk tujuan kesihatan. Khasiat goji selalu disebut sebagai awet muda dan mengekalkan keremajaan pada kulit.

Di Ningxia, lebih 90 peratus penduduknya beragama Islam. Mereka telah mengamalkan goji sebagai makanan harian untuk kekal sihat dan menjalankan kehidupan yang aktif.

Goji atau nama saintifiknya Lycium barbarum merupakan sejenis tumbuhan herba yang berasal dari Banjaran Tibet dan Banjaran Himalaya.

Secara tradisionalnya, buah goji mengandungi banyak khasiat untuk tubuh badan manusia serta mampu membantu merawat pelbagai jenis penyakit.

Ini kerana ia mempunyai bahan antioksida yang tinggi berbanding buah-buahan atau sayur-sayuran lain seperti strawberi, oren, rasberi dan lobak.

Selain antioksida, buah goji juga kaya dengan 18 jenis asid amino, 21 jenis bahan mineral seperti zink, germanium dan protein serta vitamin B1, B2, B6. Vitamin E dalam sebiji buah goji adalah bersamaan dengan 500 biji buah oren.

Keistimewaan GOJI
Penemuan ini menjadikan goji begitu popular dan mendapat permintaan yang tinggi dari pengguna mahupun pengeluar ubat-ubatan.

Digunakan secara meluas dalam Rawatan AIDS, HIV dan kanser, dan ramai doktor-doktor seluruh dunia memperakui kehebatan goji.

Goji ialah salah satu buah yang dapat mengatasi kanser

Dalam Cafe Mocha ada buah Goji jugak. 
Nak awet muda minum la Cafe Mocha😀

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#CafeMocha
#awetmuda
BUAH GOJI Buah goji bukanlah berasal dari negara ini dan tidak ramai yang mengenali buahnya. Buah tersebut sebenarnya telah digunakan secara meluas oleh penduduk dunia terutama dari daerah Ningxia, China sejak beribu-ribu tahun dahulu untuk tujuan kesihatan. Khasiat goji selalu disebut sebagai awet muda dan mengekalkan keremajaan pada kulit. Di Ningxia, lebih 90 peratus penduduknya beragama Islam. Mereka telah mengamalkan goji sebagai makanan harian untuk kekal sihat dan menjalankan kehidupan yang aktif. Goji atau nama saintifiknya Lycium barbarum merupakan sejenis tumbuhan herba yang berasal dari Banjaran Tibet dan Banjaran Himalaya. Secara tradisionalnya, buah goji mengandungi banyak khasiat untuk tubuh badan manusia serta mampu membantu merawat pelbagai jenis penyakit. Ini kerana ia mempunyai bahan antioksida yang tinggi berbanding buah-buahan atau sayur-sayuran lain seperti strawberi, oren, rasberi dan lobak. Selain antioksida, buah goji juga kaya dengan 18 jenis asid amino, 21 jenis bahan mineral seperti zink, germanium dan protein serta vitamin B1, B2, B6. Vitamin E dalam sebiji buah goji adalah bersamaan dengan 500 biji buah oren. Keistimewaan GOJI Penemuan ini menjadikan goji begitu popular dan mendapat permintaan yang tinggi dari pengguna mahupun pengeluar ubat-ubatan. Digunakan secara meluas dalam Rawatan AIDS, HIV dan kanser, dan ramai doktor-doktor seluruh dunia memperakui kehebatan goji. Goji ialah salah satu buah yang dapat mengatasi kanser Dalam Cafe Mocha ada buah Goji jugak. Nak awet muda minum la Cafe Mocha😀 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #CafeMocha  #awetmuda 
Berpantang dengan pakej berpamtang...susu meriah dan baby pun senang menyusu

Alhamdulillah😊

#SunitaDalil 
#KakSueKakiBisnes 
#EHPSdihatiSuerich 
#PakejPowerPuffGirls 
#SPV 
#Mocha
Rahsia mudah hamil

Jom amalkan... Kena konsisten tau😀

#SunitaDalil 
#KakSueKakiBisnes 
#EHPSdihatiSuerich 
#PakejPowerPuffGirls 
#SPV 
#Mocha
BERPANTANG SELAMAT CARA MODEN DENGAN SPV DAN MOCHA

Opkos sekarang ni ramai tak sanggup nak makan jamu bagaikan. Tambah yang tinggal kat bandar, mana nak cari segala jamu. Dah tu tinggal sorang diri di rumah, tak de sape nak jaga. Dengan suami pula bekerja.

Tak pe..InshaaAllah SPV boleh bantu dan beri pelbagai manfaat untuk ibu-ibu yang bakal bersalin dan sedang berpantang..Apakah faedahnya?? ================
KHASIAT UNTUK IBU BERPANTANG
================
✔ Mempercepatkan penyembuhan luka & mengecutkan rahim.
✔ Memberikan tenaga berpanjangan.
✔ Memberikan kulit halus dan gebu (baik kepada bayi mahupun ibu)
✔ Memekatkan susu (mengkualitikan susu)
✔ Memberikan kulit cantik, menghilangkan parut, mencegah jerawat.
✔ Memberikan rasa kenyang dan mengurangkan BERAT BADAN
✔ Mengetatkan ‘miss v’ ibu-ibu.
✔ Menghilangkan keputihan.
✔ Mencegah payudara ‘jatuh’. p/s: Dapatkan juga Café Mocha pelengkap semasa berpantang. Untuk menambah tenaga juga sebagai Milkbooster 😍 
Berminat...
Wasap je...www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SPV
#Mocha
#PakejBerpantang
#PakejPowerPuffGirls
BERPANTANG SELAMAT CARA MODEN DENGAN SPV DAN MOCHA Opkos sekarang ni ramai tak sanggup nak makan jamu bagaikan. Tambah yang tinggal kat bandar, mana nak cari segala jamu. Dah tu tinggal sorang diri di rumah, tak de sape nak jaga. Dengan suami pula bekerja. Tak pe..InshaaAllah SPV boleh bantu dan beri pelbagai manfaat untuk ibu-ibu yang bakal bersalin dan sedang berpantang..Apakah faedahnya?? ================ KHASIAT UNTUK IBU BERPANTANG ================ ✔ Mempercepatkan penyembuhan luka & mengecutkan rahim. ✔ Memberikan tenaga berpanjangan. ✔ Memberikan kulit halus dan gebu (baik kepada bayi mahupun ibu) ✔ Memekatkan susu (mengkualitikan susu) ✔ Memberikan kulit cantik, menghilangkan parut, mencegah jerawat. ✔ Memberikan rasa kenyang dan mengurangkan BERAT BADAN ✔ Mengetatkan ‘miss v’ ibu-ibu. ✔ Menghilangkan keputihan. ✔ Mencegah payudara ‘jatuh’. p/s: Dapatkan juga Café Mocha pelengkap semasa berpantang. Untuk menambah tenaga juga sebagai Milkbooster 😍 Berminat... Wasap je...www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SPV  #Mocha  #PakejBerpantang  #PakejPowerPuffGirls 
Alhamdulillah. Asbab mengamalkan Pakej Cinta saya pregnant 5 weeks. 
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#PakejCinta
#SPV
#RAC
Penangan romantika

Rasa kebahagian, kasih sayang dan cinta seolah berputik kembali hebat walaupun hampir 30 tahun sudah berumahtangga

Romantika haruman wangian mandian garam yang MENJERAT SEMULA SIDIA  kepangkuan kita

Ahhhh seolah olah baru semalam AKU TERIMA NIKAHNYA😍

#Jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#testimoniromantika
#KakSueKakiBisnes
#TeamAuraCantiq
DAH LAMA BERUSAHA UNTUK HAMIL? IMPIKAN CAHAYA MATA?
.
Kita usaha dan ikhtiar.. Biar Allah swt yang tentukan
.
Kebaikan SuperRich Puteri Vanilla (minuman kesihatan untuk wanita)
❤️Memberi kecergasan berganda
❤️Memberikan tenaga tambahan
❤️Memulih dan mengetatkan rahim ❤️Menganjalkan payudara dan  punggung ❤️Mengatasi masalah keputihan ❤️Mengatasi masalah senggugut
❤️Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
❤️Mencegah kanser payudara dan kanser serviks
❤️Menyeimbangkan tahap hormon dalam badan
❤️Mengelakkan endometriosis
❤️Membuang darah kotor
❤️Membersihkan dan menghasilkan cairan semulajadi pada vagina
❤️Mengatasi masalah haid tidak teratur
.
Kebaikan SuperRich Raja Abi Cafe (minuman kesihatan untuk lelaki)
📌 Merangsang ‘tenaga’ lelaki
📌 Meningkatkan keupayaan lelaki
📌 Meningkatkan libido & kesuburan
📌 Meningkatkan kadar hormon testosterone
📌 Menggalakkan pertumbuhan sel sperma
📌 Melancarkan pengaliran darah 📌 Meningkatkan stamina 📌 Menjadikan ereksi lebih lama
📌 Melambatkan ejakulasi
📌 Menjadi penawar penyakit siflis
📌 Membantu memulihkan demam
📌 Mengandungi bahan anti-oksidan 📌 Mencantikkan & menganjalkan kulit
📌 Melambatkan kesan penuaan
📌 Mengurangkan sakit sendi 📌 Membantu perkembangan otak.

Belum cuba belum tahu...dah cuba pasti nak lagi😁
.
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#PakejCinta
#SPV
#RAC
DAH LAMA BERUSAHA UNTUK HAMIL? IMPIKAN CAHAYA MATA? . Kita usaha dan ikhtiar.. Biar Allah swt yang tentukan . Kebaikan SuperRich Puteri Vanilla (minuman kesihatan untuk wanita) ❤️Memberi kecergasan berganda ❤️Memberikan tenaga tambahan ❤️Memulih dan mengetatkan rahim ❤️Menganjalkan payudara dan punggung ❤️Mengatasi masalah keputihan ❤️Mengatasi masalah senggugut ❤️Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda ❤️Mencegah kanser payudara dan kanser serviks ❤️Menyeimbangkan tahap hormon dalam badan ❤️Mengelakkan endometriosis ❤️Membuang darah kotor ❤️Membersihkan dan menghasilkan cairan semulajadi pada vagina ❤️Mengatasi masalah haid tidak teratur . Kebaikan SuperRich Raja Abi Cafe (minuman kesihatan untuk lelaki) 📌 Merangsang ‘tenaga’ lelaki 📌 Meningkatkan keupayaan lelaki 📌 Meningkatkan libido & kesuburan 📌 Meningkatkan kadar hormon testosterone 📌 Menggalakkan pertumbuhan sel sperma 📌 Melancarkan pengaliran darah 📌 Meningkatkan stamina 📌 Menjadikan ereksi lebih lama 📌 Melambatkan ejakulasi 📌 Menjadi penawar penyakit siflis 📌 Membantu memulihkan demam 📌 Mengandungi bahan anti-oksidan 📌 Mencantikkan & menganjalkan kulit 📌 Melambatkan kesan penuaan 📌 Mengurangkan sakit sendi 📌 Membantu perkembangan otak. Belum cuba belum tahu...dah cuba pasti nak lagi😁 . #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #PakejCinta  #SPV  #RAC 
APA YANG BEST DENGAN GABUNGAN PAKEJ CINTA EHPS NI??? 🕵🏻Jom kita cek kebaikan kedua produk niye. Satu untuk isteri & satu lagi untuk suami . .❤️SUPERICH PUTERI VANILLA❤️. .
☛ mengetatkan vagina seperti dara sunti
☛ Ia merawat masalah rahim jatuh
☛ Ia menyuburkan rahim umpama baja Gred AAAA
☛ Ia mencegah kanser Payudara dan kanser Serviks
☛ Ia merawat masalah kerap buang air kecil dan asyik terkucil
☛ Ia menghasilkan cairan semulajadi vagina
☛ Ia mengatasi masalah keputihan
☛ Ia mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan tidak lancar
.
Ada lagi..
.
‌‌‌‌✔‌‌ Ia menjadikan kulit putih gebu
✔‌‌ Ia memudarkan parut-parut hitam
‌‌‌‌✔‌‌ Ia memudarkan jeragat
‌‌‌‌✔‌‌ Ia merawat tumit yang merekah
‌‌‌‌✔‌‌ Ia menghilangkan masa
. ❤️RAJA ABI CAFE❤️. RAC menjadikan anda:
✔ bertambah romantik ketika bersama isteri
✔ mengurangkan keletihan
✔ bertahan lebih lama
✔ merangsang seks

FUNGSI UTAMA RAC:
------------------
+ MENINGKATKAN LIBIDO
+ LEBIH KERAS
+ TAHAN LAMA
+ MENAMBAHKAN TENAGA
+ PERTINGKAT METABOLISMA
+ MENAMBAHKAN LAZAT 👶🏻Moga membantu menyelesaikan masalah pasangan diluar sana yang mahukan kebahagiaan keluarga dengan seri cahayamata.😊 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#PakejCinta
#SPV
#RAC
APA YANG BEST DENGAN GABUNGAN PAKEJ CINTA EHPS NI??? 🕵🏻Jom kita cek kebaikan kedua produk niye. Satu untuk isteri & satu lagi untuk suami . .❤️SUPERICH PUTERI VANILLA❤️. . ☛ mengetatkan vagina seperti dara sunti ☛ Ia merawat masalah rahim jatuh ☛ Ia menyuburkan rahim umpama baja Gred AAAA ☛ Ia mencegah kanser Payudara dan kanser Serviks ☛ Ia merawat masalah kerap buang air kecil dan asyik terkucil ☛ Ia menghasilkan cairan semulajadi vagina ☛ Ia mengatasi masalah keputihan ☛ Ia mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan tidak lancar . Ada lagi.. . ‌‌‌‌✔‌‌ Ia menjadikan kulit putih gebu ✔‌‌ Ia memudarkan parut-parut hitam ‌‌‌‌✔‌‌ Ia memudarkan jeragat ‌‌‌‌✔‌‌ Ia merawat tumit yang merekah ‌‌‌‌✔‌‌ Ia menghilangkan masa . ❤️RAJA ABI CAFE❤️. RAC menjadikan anda: ✔ bertambah romantik ketika bersama isteri ✔ mengurangkan keletihan ✔ bertahan lebih lama ✔ merangsang seks FUNGSI UTAMA RAC: ------------------ + MENINGKATKAN LIBIDO + LEBIH KERAS + TAHAN LAMA + MENAMBAHKAN TENAGA + PERTINGKAT METABOLISMA + MENAMBAHKAN LAZAT 👶🏻Moga membantu menyelesaikan masalah pasangan diluar sana yang mahukan kebahagiaan keluarga dengan seri cahayamata.😊 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #PakejCinta  #SPV  #RAC 
Kita tak minta sesuatu musibah berlaku ke atas kita tapi kita harus bersedia setiap masa.

Cek ini diterima oleh pewaris kepada mangsa kemalangan yang berhijrah ke telco #ToneExcel. Tindakan awal beliau telah meringankan beban insan tersayang. 
Fikir2kan adakah telco anda sekarang Max.., Dig.., Umob.. dll berikan perlindungan sebegini? 
Wasap www.wasap.my/601135017699

#KakSueKakiBisnes
#InsuranPercuma
#SuerichToneexcel
Kita tak minta sesuatu musibah berlaku ke atas kita tapi kita harus bersedia setiap masa. Cek ini diterima oleh pewaris kepada mangsa kemalangan yang berhijrah ke telco #ToneExcel . Tindakan awal beliau telah meringankan beban insan tersayang. Fikir2kan adakah telco anda sekarang Max.., Dig.., Umob.. dll berikan perlindungan sebegini? Wasap www.wasap.my/601135017699 #KakSueKakiBisnes  #InsuranPercuma  #SuerichToneexcel 
Alhamdulillah. Customer suka. Best guna. Wangi sangat-sangat. Segar je rasa. Hihi

Jom la try uolls. Konfem uolls jatuh chentaaa dengan sabun FAWS ni. Sekali guna mesti teringat-ingat akan keharuman FAWS yang memikat dihati. 😍😍😍 Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Jom grabbb cepat.

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#FAWS
#HappyGoldenSale
Alhamdulillah. Customer suka. Best guna. Wangi sangat-sangat. Segar je rasa. Hihi Jom la try uolls. Konfem uolls jatuh chentaaa dengan sabun FAWS ni. Sekali guna mesti teringat-ingat akan keharuman FAWS yang memikat dihati. 😍😍😍 Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Jom grabbb cepat. #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #FAWS  #HappyGoldenSale 
FAWS adalah hasil gabungan aura bunga terpilih (7 jenis royal flower), ada terapi doa, ada aromaterapi, no chemicals added, bau harum seluruh kawasan. Wahh gitew. Mampu mencerah, melembut, melembap dan menenangkan. Dengan izin Allah.

Paling best dihasilkan dari bunga-bungaan asli, umpama macam mandi bunga uollss. Letak sabun dalam bilik air, harum satu bilik air uolllsss. Punya la wangiiii. Beli seketul sure repeat. Pasal teringat-ingat haruman yang menenangkan. 
Kulit pun jadi lembap. Tidak keringkan kulit. Tak ada bahan kimia langsung. Haiyooo. Bukan takat wangi je tau. Boleh cerahkan bahagian-bahagian yang tak cerah especially tang pelipat & macam-macam bahagian yang tak berapa nak cerah tu. hehehe.

Sabun dah nak habis ye. Tinggal beberapa ketul je lagi ni. Esok akan sampai stok lagi, in shaa Allah. Semalam pon berduyun-duyun yang datang nak dapatkan sabun ni. MasyaaAllah. Hebat betul penangan sabun aura bunga ni.

Semua orang suka wangii. Yang serabut-serabut kepala tu bila bau sabun kami ni terus tenang sepanjang hari. Best ke best? Hehe

Nak hoder...wasap je
www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#FAWS
#HappyGoldenSale
FAWS adalah hasil gabungan aura bunga terpilih (7 jenis royal flower), ada terapi doa, ada aromaterapi, no chemicals added, bau harum seluruh kawasan. Wahh gitew. Mampu mencerah, melembut, melembap dan menenangkan. Dengan izin Allah. Paling best dihasilkan dari bunga-bungaan asli, umpama macam mandi bunga uollss. Letak sabun dalam bilik air, harum satu bilik air uolllsss. Punya la wangiiii. Beli seketul sure repeat. Pasal teringat-ingat haruman yang menenangkan. Kulit pun jadi lembap. Tidak keringkan kulit. Tak ada bahan kimia langsung. Haiyooo. Bukan takat wangi je tau. Boleh cerahkan bahagian-bahagian yang tak cerah especially tang pelipat & macam-macam bahagian yang tak berapa nak cerah tu. hehehe. Sabun dah nak habis ye. Tinggal beberapa ketul je lagi ni. Esok akan sampai stok lagi, in shaa Allah. Semalam pon berduyun-duyun yang datang nak dapatkan sabun ni. MasyaaAllah. Hebat betul penangan sabun aura bunga ni. Semua orang suka wangii. Yang serabut-serabut kepala tu bila bau sabun kami ni terus tenang sepanjang hari. Best ke best? Hehe Nak hoder...wasap je www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #FAWS  #HappyGoldenSale 
Alhamdulillah

Berkat minum Susu Genius Arif perisa original banyak-banyak, cerdik amat. Sampaikan semua stok Susu Kambing saya yang borong semua. hihihi.

SGA ori ni bagus untuk tulang dan gigi tau selain untuk minda. Susu yang ori ni tinggi dengan kalsium. 
Tak nyesal cuba😀

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
Yuhuuu. #HappyGoldenSale dah start dahhh!
Harga jatuh terduduk, siap dapat FREE GIFT + FREE POSTAGE lagi uolls! 🎁📮😍 Lets kaching kaching! 💃

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#HappyGoldenSale
#Susu #Genius #Arif
RM59.90 SM / RM64.90 SS
500 gm

Cara pengambilan: ➽ Masukkan 3 scoop ke dalam secawan (120ml) air panas (85°C), kacau dan hidangkan.

Kandungan: ➽ Serbuk (Vanilla / Koko), Susu Kambing, Krimer Tanpa Tenusu, Tepung Susu Kambing, DHA (Minyak Ikan), Ekstrak Manna, Delima, Buah Tin, Badam, Ginkgo Biloba, Oligo, Kurma, Madu, Pegaga, Kolostrum.

Kebaikan Susu Genius Arif:
➽ Mengandungi #antioksidan yang tinggi
➽ Meningkatkan daya #ingatan
➽ Penambah #tenaga
➽ Menyehatkan sistem #saraf
➽ Melancarkan sistem #pencernaan
➽ Menurunkan kadar #kolesterol
➽ Melancarkan peredaran #darah
➽ Membantu mengawal tekanan darah
➽ Mengandungi #antibakteria
➽ Merangsang sistem #penglihatan
➽ Merangsang sistem #pernafasan
➽ Baik untuk mengurangi sesak #nafas
➽ Menguatkan sistem daya #tahan
➽ Melindungi sel #hati
➽ Menghilangkan #tekanan
➽ Meningkatkan kekuatan dan #stamina
➽ Mengoptimalkan perkembangan dan pembinaan fungsi #otak dan #mata
➽ Menguatkan pandangan dan meningkatkan fungsi mata
➽ Melindungi otak dan mata dari radikal bebas yang merosakkan sel saraf secara #oksidatif
➽ Menguatkan fungsi jantung dan mengurangi risiko penyakit #jantung
➽ Membantu kestabilan emosi ibu #hamil dan meningkatkan ketajaman penglihatan dan kecerdasan otak #bayi *Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Harga sale SGA RM44 
Kos postage RM9sm RM12ss...berbaloi-baloikan😊

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
#Susu  #Genius  #Arif  RM59.90 SM / RM64.90 SS 500 gm Cara pengambilan: ➽ Masukkan 3 scoop ke dalam secawan (120ml) air panas (85°C), kacau dan hidangkan. Kandungan: ➽ Serbuk (Vanilla / Koko), Susu Kambing, Krimer Tanpa Tenusu, Tepung Susu Kambing, DHA (Minyak Ikan), Ekstrak Manna, Delima, Buah Tin, Badam, Ginkgo Biloba, Oligo, Kurma, Madu, Pegaga, Kolostrum. Kebaikan Susu Genius Arif: ➽ Mengandungi #antioksidan  yang tinggi ➽ Meningkatkan daya #ingatan  ➽ Penambah #tenaga  ➽ Menyehatkan sistem #saraf  ➽ Melancarkan sistem #pencernaan  ➽ Menurunkan kadar #kolesterol  ➽ Melancarkan peredaran #darah  ➽ Membantu mengawal tekanan darah ➽ Mengandungi #antibakteria  ➽ Merangsang sistem #penglihatan  ➽ Merangsang sistem #pernafasan  ➽ Baik untuk mengurangi sesak #nafas  ➽ Menguatkan sistem daya #tahan  ➽ Melindungi sel #hati  ➽ Menghilangkan #tekanan  ➽ Meningkatkan kekuatan dan #stamina  ➽ Mengoptimalkan perkembangan dan pembinaan fungsi #otak  dan #mata  ➽ Menguatkan pandangan dan meningkatkan fungsi mata ➽ Melindungi otak dan mata dari radikal bebas yang merosakkan sel saraf secara #oksidatif  ➽ Menguatkan fungsi jantung dan mengurangi risiko penyakit #jantung  ➽ Membantu kestabilan emosi ibu #hamil  dan meningkatkan ketajaman penglihatan dan kecerdasan otak #bayi  *Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Harga sale SGA RM44 Kos postage RM9sm RM12ss...berbaloi-baloikan😊 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SusuGeniusArif  #SGA  #HappyGoldenSale 
Alhamdulillah. Lepas sapu Minyak Bidara lena tido sepanjang malam.

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#MinyakBidara
#PatiBidara
#HappyGoldenSale
SIDR (BIDARA HEALING OIL)

Sekiranya ada tanda-tanda perkara di bawah yang ada pada sahabat
Listkan no berapa dan wasap saya. 
www.wasap.my/601135017699

40 TANDA- TANDA SIHIR

1. Sakit kepala selepas waktu asar keatas.
2. Badan terasa berat dan malas.
3. Sukar mendapat jodoh.
4. Badan terasa bisa-bisa.
5. Sakit ketika ziarah orang meninggal.
6. Sukar tidur malam.
7. Sakit pinggang tanpa sebab.
8. Sakit dada bila waktu asar keatas.
9. Mimpi melihat binatang seperti ular dan sebagainya.
10. Bermimpi bayi atau menyusukan bayi.
11. Bermimpi di tempat tinggi.
12. Bermimpi di tempat yang kotor.
13. Sakit anggota badan tertentu seperti kaki selepas waktu asar.
14. Ada terasa benda bergerak dibawah kulit.
15. Bayi kerap menangis.
16. Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil.
17. Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali.
18. Malas beribadat.
19. Nyanyuk ketika usia lanjut.
20. Panas baran.
21. Sikap berubah secara mendadak.
22. Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran.
23. Suka melakukan tabiat buruk.
24. Kerap sendawa bila mendengar al-quran.
25. Kerap keguguran.
26. Gagal melakukan hubungan kelamin.
27. Mengantuk bila dengar al-quran.
28. Bermimpi seram yang menakutkan.
29. Darah haid turun lebih 15 hari.
30. Batuk yang berpanjangan.
31. Selalu ditindih ketika tidur.
32. Kuat berangan.
33. Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.
34. Nafsu seksual yang melampau.
35. Selalu melihat kelibat dirumah.
36. Terasa diri selalu diperhatikan.
37. Mandul.
38. Kerap mendengar sesuatu bisikan.
39. Melihat jin secara terus.
40. Sakit mental atau gila.

Boleh ikhtiar dengan SIDR Minyak Bidara dan Pati Bidara. Selebihnya semua dengan izin Allah. 😊

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#MinyakBidara
#PatiBidara
#HappyGoldenSale
SIDR (BIDARA HEALING OIL) Sekiranya ada tanda-tanda perkara di bawah yang ada pada sahabat Listkan no berapa dan wasap saya. www.wasap.my/601135017699 40 TANDA- TANDA SIHIR 1. Sakit kepala selepas waktu asar keatas. 2. Badan terasa berat dan malas. 3. Sukar mendapat jodoh. 4. Badan terasa bisa-bisa. 5. Sakit ketika ziarah orang meninggal. 6. Sukar tidur malam. 7. Sakit pinggang tanpa sebab. 8. Sakit dada bila waktu asar keatas. 9. Mimpi melihat binatang seperti ular dan sebagainya. 10. Bermimpi bayi atau menyusukan bayi. 11. Bermimpi di tempat tinggi. 12. Bermimpi di tempat yang kotor. 13. Sakit anggota badan tertentu seperti kaki selepas waktu asar. 14. Ada terasa benda bergerak dibawah kulit. 15. Bayi kerap menangis. 16. Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil. 17. Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali. 18. Malas beribadat. 19. Nyanyuk ketika usia lanjut. 20. Panas baran. 21. Sikap berubah secara mendadak. 22. Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran. 23. Suka melakukan tabiat buruk. 24. Kerap sendawa bila mendengar al-quran. 25. Kerap keguguran. 26. Gagal melakukan hubungan kelamin. 27. Mengantuk bila dengar al-quran. 28. Bermimpi seram yang menakutkan. 29. Darah haid turun lebih 15 hari. 30. Batuk yang berpanjangan. 31. Selalu ditindih ketika tidur. 32. Kuat berangan. 33. Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan. 34. Nafsu seksual yang melampau. 35. Selalu melihat kelibat dirumah. 36. Terasa diri selalu diperhatikan. 37. Mandul. 38. Kerap mendengar sesuatu bisikan. 39. Melihat jin secara terus. 40. Sakit mental atau gila. Boleh ikhtiar dengan SIDR Minyak Bidara dan Pati Bidara. Selebihnya semua dengan izin Allah. 😊 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #MinyakBidara  #PatiBidara  #HappyGoldenSale 
Yuhuuu. #HappyGoldenSale dah start dahhh!
Harga jatuh terduduk, siap dapat FREE GIFT + FREE POSTAGE lagi uolls! 🎁📮😍 Lets kaching kaching! 💃

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#HappyGoldenSale
Alhamdulillah

Berkat minum Susu Genius Arif perisa original banyak-banyak, cerdik amat. Sampaikan semua stok Susu Kambing saya yang borong semua. hihihi.

SGA ori ni bagus untuk tulang dan gigi tau selain untuk minda. Susu yang ori ni tinggi dengan kalsium. 
Tak nyesal cuba😀

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
Minum Susu Genius Arif boleh bagi tulang dan gigi kita dan baby kita kuat jugak tau. SGA ada kalsium so takyah dah kita nak makan pil-pil kalsium tu lagi. Takde khasiat. SGA ni banyak khasiat-khasiat dia. 
Tunggu apa lagi tuuu..Jom la try Susu Genius Arif ni. Sedap plak tu. Ada dua perasa. Perasa original rasa vanilla dan perasa coklat. Nyummm..Nyummm.. Tengah ada sale ni jom la grab harga terlajak murah dah ni. Huhu😉

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
Minum Susu Genius Arif boleh bagi tulang dan gigi kita dan baby kita kuat jugak tau. SGA ada kalsium so takyah dah kita nak makan pil-pil kalsium tu lagi. Takde khasiat. SGA ni banyak khasiat-khasiat dia. Tunggu apa lagi tuuu..Jom la try Susu Genius Arif ni. Sedap plak tu. Ada dua perasa. Perasa original rasa vanilla dan perasa coklat. Nyummm..Nyummm.. Tengah ada sale ni jom la grab harga terlajak murah dah ni. Huhu😉 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #SusuGeniusArif  #SGA  #HappyGoldenSale 
#Susu #Genius #Arif
RM59.90 SM / RM64.90 SS
500 gm

Cara pengambilan: ➽ Masukkan 3 scoop ke dalam secawan (120ml) air panas (85°C), kacau dan hidangkan.

Kandungan: ➽ Serbuk (Vanilla / Koko), Susu Kambing, Krimer Tanpa Tenusu, Tepung Susu Kambing, DHA (Minyak Ikan), Ekstrak Manna, Delima, Buah Tin, Badam, Ginkgo Biloba, Oligo, Kurma, Madu, Pegaga, Kolostrum.

Kebaikan Susu Genius Arif:
➽ Mengandungi #antioksidan yang tinggi
➽ Meningkatkan daya #ingatan
➽ Penambah #tenaga
➽ Menyehatkan sistem #saraf
➽ Melancarkan sistem #pencernaan
➽ Menurunkan kadar #kolesterol
➽ Melancarkan peredaran #darah
➽ Membantu mengawal tekanan darah
➽ Mengandungi #antibakteria
➽ Merangsang sistem #penglihatan
➽ Merangsang sistem #pernafasan
➽ Baik untuk mengurangi sesak #nafas
➽ Menguatkan sistem daya #tahan
➽ Melindungi sel #hati
➽ Menghilangkan #tekanan
➽ Meningkatkan kekuatan dan #stamina
➽ Mengoptimalkan perkembangan dan pembinaan fungsi #otak dan #mata
➽ Menguatkan pandangan dan meningkatkan fungsi mata
➽ Melindungi otak dan mata dari radikal bebas yang merosakkan sel saraf secara #oksidatif
➽ Menguatkan fungsi jantung dan mengurangi risiko penyakit #jantung
➽ Membantu kestabilan emosi ibu #hamil dan meningkatkan ketajaman penglihatan dan kecerdasan otak #bayi *Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Harga sale SGA RM44 
Kos postage RM9sm RM12ss...berbaloi-baloikan😊

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
#Susu  #Genius  #Arif  RM59.90 SM / RM64.90 SS 500 gm Cara pengambilan: ➽ Masukkan 3 scoop ke dalam secawan (120ml) air panas (85°C), kacau dan hidangkan. Kandungan: ➽ Serbuk (Vanilla / Koko), Susu Kambing, Krimer Tanpa Tenusu, Tepung Susu Kambing, DHA (Minyak Ikan), Ekstrak Manna, Delima, Buah Tin, Badam, Ginkgo Biloba, Oligo, Kurma, Madu, Pegaga, Kolostrum. Kebaikan Susu Genius Arif: ➽ Mengandungi #antioksidan  yang tinggi ➽ Meningkatkan daya #ingatan  ➽ Penambah #tenaga  ➽ Menyehatkan sistem #saraf  ➽ Melancarkan sistem #pencernaan  ➽ Menurunkan kadar #kolesterol  ➽ Melancarkan peredaran #darah  ➽ Membantu mengawal tekanan darah ➽ Mengandungi #antibakteria  ➽ Merangsang sistem #penglihatan  ➽ Merangsang sistem #pernafasan  ➽ Baik untuk mengurangi sesak #nafas  ➽ Menguatkan sistem daya #tahan  ➽ Melindungi sel #hati  ➽ Menghilangkan #tekanan  ➽ Meningkatkan kekuatan dan #stamina  ➽ Mengoptimalkan perkembangan dan pembinaan fungsi #otak  dan #mata  ➽ Menguatkan pandangan dan meningkatkan fungsi mata ➽ Melindungi otak dan mata dari radikal bebas yang merosakkan sel saraf secara #oksidatif  ➽ Menguatkan fungsi jantung dan mengurangi risiko penyakit #jantung  ➽ Membantu kestabilan emosi ibu #hamil  dan meningkatkan ketajaman penglihatan dan kecerdasan otak #bayi  *Pssttt..Sekarang ada Happy Golden Sale tau. Harga sale SGA RM44 Kos postage RM9sm RM12ss...berbaloi-baloikan😊 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SusuGeniusArif  #SGA  #HappyGoldenSale 
Nama: Susu Genius Arif

Berat bersih: 500gram

Perasa: Vanilla & Coklat

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SusuGeniusArif
#SGA
#HappyGoldenSale
Stok yang ada dirumah sekarang.. Nak COD boleh je  tapi area Sungai Buloh la...hihi

#KakSueKakiBisnes
#SuerichBiobax
#aurarezekisuerich 
#HomemadeSoapOrganic
Puas hati sangat dengan Adara Foundation. Kalo sehari tak pakai macam serba tak kena je pada muka ni. Rugi tak jumpa Adara Foundation sebelum ni. Sayang dah dengan Adara taknak pakai foundation lain dah.

Adara best, tak kesat tak berminyak. Senang nak blend. Guna jari pon boleh tau. 😍😍😍 Psstt...Sekarang ada Happy Golden Sale tau uolls. Jejommm dapatkan cepat Adara Foundation dan produk-produk EHPS yang lain dengan harga terlajak murah. 
Ada Free gift dan free pos lagi tau
Tak nak ke....😀😀😀 Wasap www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#AdaraFoundation
#HappyGoldenSale
Puas hati sangat dengan Adara Foundation. Kalo sehari tak pakai macam serba tak kena je pada muka ni. Rugi tak jumpa Adara Foundation sebelum ni. Sayang dah dengan Adara taknak pakai foundation lain dah. Adara best, tak kesat tak berminyak. Senang nak blend. Guna jari pon boleh tau. 😍😍😍 Psstt...Sekarang ada Happy Golden Sale tau uolls. Jejommm dapatkan cepat Adara Foundation dan produk-produk EHPS yang lain dengan harga terlajak murah. Ada Free gift dan free pos lagi tau Tak nak ke....😀😀😀 Wasap www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #AdaraFoundation  #HappyGoldenSale 
Ye tau badan dah slim...
Tapi sayang muka x licin..bernanah..merah2..berparut😣
Haa nk kasi clear jom mnm lentik dara...terrbaikk

#SuerichLentikdara
#KakSueKakiBisnes
#Testimoni
========================
APA BESTNYA ADARA FOUNDATION NI?
========================
.
✔️ 100% menutupi pigmentasi, parut, cela, jerawat, dan noda hitam yang ada kat muka
✔️ Ringan dan lembut teksturnya seakan-akan anda tidak memakainya, malah senang digunakan & tak melekit ✔️ Bertahan hingga 8-12 jam, berbanding bedak biasa yang hanya bertahan untuk 1 jam
✔️ Tak menyebabkan pori-pori tersumbat & melindungi kulit daripada sinaran UV
✔️ Diperbuat dari bahan organik asli
.
.
==============================
APA KELEBIHAN BAHAN2 YANG ADA DALAM ADARA NI?
==============================
.
• KOLAGEN yang menjadikan kulit lebih lembap,anjal dan tegang selain melambatkan proses penuaan dan kedutan pada kulit.
.
• MINYAK KELAPA DARA pula membantu melembapkan kulit dari kering dan mengelupas,malah membantu menggalakan proses pertumbuhan sel-sel baru dan sihat.
.
• VITAMIN E membaikpulih struktur kulit melalui kandungan antioksidan yang menjadikan kulit lebih sihat dan cantik.
.
• SPF40 pula bertindak melindungi sel kulit dari sinaran UV yang berbahaya.
.
.
======================
BUKAN TU JE.. KALAU PAKAI ADARA..
======================
.
♥️ Tak perlu guna bedak lagi tau..
♥️ Lagi lama pakai lagi glowing..
♥️ Muka tak bercapuk capuk langsung!
♥️ Kulit pun makin lama makin cerah, makin lembut & lembab..
♥️ Dan paling best, kalau pakai make up jd sekata je.. .
Best kan...??? 😍😍😍 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#AdaraFoundation
#HappyGoldenSale
.
======================== APA BESTNYA ADARA FOUNDATION NI? ======================== . ✔️ 100% menutupi pigmentasi, parut, cela, jerawat, dan noda hitam yang ada kat muka ✔️ Ringan dan lembut teksturnya seakan-akan anda tidak memakainya, malah senang digunakan & tak melekit ✔️ Bertahan hingga 8-12 jam, berbanding bedak biasa yang hanya bertahan untuk 1 jam ✔️ Tak menyebabkan pori-pori tersumbat & melindungi kulit daripada sinaran UV ✔️ Diperbuat dari bahan organik asli . . ============================== APA KELEBIHAN BAHAN2 YANG ADA DALAM ADARA NI? ============================== . • KOLAGEN yang menjadikan kulit lebih lembap,anjal dan tegang selain melambatkan proses penuaan dan kedutan pada kulit. . • MINYAK KELAPA DARA pula membantu melembapkan kulit dari kering dan mengelupas,malah membantu menggalakan proses pertumbuhan sel-sel baru dan sihat. . • VITAMIN E membaikpulih struktur kulit melalui kandungan antioksidan yang menjadikan kulit lebih sihat dan cantik. . • SPF40 pula bertindak melindungi sel kulit dari sinaran UV yang berbahaya. . . ====================== BUKAN TU JE.. KALAU PAKAI ADARA.. ====================== . ♥️ Tak perlu guna bedak lagi tau.. ♥️ Lagi lama pakai lagi glowing.. ♥️ Muka tak bercapuk capuk langsung! ♥️ Kulit pun makin lama makin cerah, makin lembut & lembab.. ♥️ Dan paling best, kalau pakai make up jd sekata je.. . Best kan...??? 😍😍😍 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #AdaraFoundation  #HappyGoldenSale  .
Yuhuuu..EHPS ada buat sale 💃 " HAPPY GOLDEN SALE " 💃
6 FEB 2018 - 20 FEB 2018 (10pm)
Lets shopping 😍😍😍 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#HappyGoldenSale
SKINRICH merupakan makanan tambahan yang berkesan bagi mereka yang mengalami masalah kulit seperti:

Jerawat
Parut
Jeragat
Warna tone kulit tak sekata
Alergik
Ekzema
Resdung
Kulit kusam
Tumit merekah
Kulit kering
dan lain-lain.
.
.
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSDihatiSuerich
#Skinrich
SKINRICH merupakan makanan tambahan yang berkesan bagi mereka yang mengalami masalah kulit seperti: Jerawat Parut Jeragat Warna tone kulit tak sekata Alergik Ekzema Resdung Kulit kusam Tumit merekah Kulit kering dan lain-lain. . . #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSDihatiSuerich  #Skinrich 
FUNGSI SKINRICH: ✓ Membuang toksin dalam darah (mencuci darah)
✓ Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
✓ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
✓ Mempunyai formula anti penuaan dan awet muda
✓ Merawat penyakit alergik (alahan) makanan
✓ Menguatkan akar rambut
✓ Menjaga kesihatan kuku agar kekal sihat, cantik dan bersinar
✓ Memulihkan kulit gatal-gatal dan kesan ekzema
✓ Memulihkan dan mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru
✓ Merawat penyakit psiriosis

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSDihatiSuerich
#Skinrich
FUNGSI SKINRICH: ✓ Membuang toksin dalam darah (mencuci darah) ✓ Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda ✓ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat ✓ Mempunyai formula anti penuaan dan awet muda ✓ Merawat penyakit alergik (alahan) makanan ✓ Menguatkan akar rambut ✓ Menjaga kesihatan kuku agar kekal sihat, cantik dan bersinar ✓ Memulihkan kulit gatal-gatal dan kesan ekzema ✓ Memulihkan dan mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru ✓ Merawat penyakit psiriosis #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSDihatiSuerich  #Skinrich 
Alhamdulillah... Baru minum 2 sachets SPV lendir keputihan dah keluar

Wow😍

Jom minum SPV... Wasap... www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#SPV
#Keputihan
#EHPSdihatiSuerich
Setiap ibu dan ayah nak yang terbaik untuk anaknya. 
Jom kita amalkan tips2 ini. 
Moga2 dengan izin Allah kita dapat anak yang berkualiti dunia akhirat.

Jika sepanjang kehamilan ibu2 ada sakit belakang dan kaki boleh spray #Biobax.

Ianya sangat membantu 😊

Wasap... www.wasap.my/601135017699

#suerichbiobax 
#KakSuekakiBisnes
Setiap ibu dan ayah nak yang terbaik untuk anaknya. Jom kita amalkan tips2 ini. Moga2 dengan izin Allah kita dapat anak yang berkualiti dunia akhirat. Jika sepanjang kehamilan ibu2 ada sakit belakang dan kaki boleh spray #Biobax . Ianya sangat membantu 😊 Wasap... www.wasap.my/601135017699 #suerichbiobax  #KakSuekakiBisnes 
PAKEJ GLOWING GORGEOUS:

#SkinRich + #CB769 + #AdaraFoundation = Pakej Glowing Gorgeous! 😍 ✔ SkinRich bertindak cuci darah!
✔ Crystal Beauty 769 bertindak membuang sel kulit mati yang menjengkelkan!
✔ Adara Foundation bertindak menutup cela pada wajah serta merta!

Khas buat anda yang mengalami masalah kulit seperti KUSAM, JERAWAT, JERAGAT, KERING, GELAP dan TIDAK BERMAYA... Testimoni yang telah berjaya:
"Semenjak mengamalkan pengambilan Pakej Glowing Gorgeous ni, kulit saya semakin lembap dan sangat lembut. Tona kulit di seluruh tubuh juga nampak lebih putih dan mulus. Garis halus di tangan dan muka sudah semakin rata. Kesan seawal sehari! Sememangnya saya amat berpuas hati!" Lain-lain testimoni:
- Wow! Macam tak percaya... Glowing mowing terus lepas guna Pakej Glowing Gorgeous ni!
- Benjol jerawat tak turun berbulan, lepas makan try pakej GG, benjol mula surut dalam seminggu. Ajaib sungguh!
- Alhamdulillah masalah jerawat dan kulit tak sekata yang menghantui saya hilang serta merta!
- Semenjak amalkan pakej GG ni, jeragat yang tebal mula hilang. Semua orang tegur perubahan ketara pada muka.
- Kulit nampak lembap dan gebu sekata. Nampak macam pakai produk penjagaan kulit yang mahal. Tapi, saya sebenarnya saya hanya GUNAKAN PAKEJ GLOWING GORGEOUS!

LUAR BIASA HABISSS!

Memperkenalkan, Formula Terbaru Di Pasaran! Halal! Selamat! Kesan Luar Biasa Dalam 7 Hari!

PAKEJ GLOWING GORGEOUS... Hasil gabungan formula LUAR BIASA berasaskan 3 PRODUK HEBAT! 
3 Kehebatan #SkinRich:
✔ Membuang toksin dalam darah
✔ Menjadikan kulit lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
✔ Mempunyai formula cuci darah

3 Kehebatan #CB769:
✔ Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah
✔ Mengatasi masalah jerawat &  jeragat
✔ Menghilangkan parut degil 
3 Kehebatan #Adara:
✔ 100% super glowing menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat, dan noda hitam
✔ UV Protection,  SPF40 ✔ Ringan,  selesa &  tahan lama sehingga 8-12 jam

Jom dapatkan Set Glowing Gorgeous...agar wajah lebih mulus,gebus dan cantik😍

Wasap... www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#PakejGG
#AdaraFoundation
#Skinrich
#CB769
PAKEJ GLOWING GORGEOUS: #SkinRich  + #CB769  + #AdaraFoundation  = Pakej Glowing Gorgeous! 😍 ✔ SkinRich bertindak cuci darah! ✔ Crystal Beauty 769 bertindak membuang sel kulit mati yang menjengkelkan! ✔ Adara Foundation bertindak menutup cela pada wajah serta merta! Khas buat anda yang mengalami masalah kulit seperti KUSAM, JERAWAT, JERAGAT, KERING, GELAP dan TIDAK BERMAYA... Testimoni yang telah berjaya: "Semenjak mengamalkan pengambilan Pakej Glowing Gorgeous ni, kulit saya semakin lembap dan sangat lembut. Tona kulit di seluruh tubuh juga nampak lebih putih dan mulus. Garis halus di tangan dan muka sudah semakin rata. Kesan seawal sehari! Sememangnya saya amat berpuas hati!" Lain-lain testimoni: - Wow! Macam tak percaya... Glowing mowing terus lepas guna Pakej Glowing Gorgeous ni! - Benjol jerawat tak turun berbulan, lepas makan try pakej GG, benjol mula surut dalam seminggu. Ajaib sungguh! - Alhamdulillah masalah jerawat dan kulit tak sekata yang menghantui saya hilang serta merta! - Semenjak amalkan pakej GG ni, jeragat yang tebal mula hilang. Semua orang tegur perubahan ketara pada muka. - Kulit nampak lembap dan gebu sekata. Nampak macam pakai produk penjagaan kulit yang mahal. Tapi, saya sebenarnya saya hanya GUNAKAN PAKEJ GLOWING GORGEOUS! LUAR BIASA HABISSS! Memperkenalkan, Formula Terbaru Di Pasaran! Halal! Selamat! Kesan Luar Biasa Dalam 7 Hari! PAKEJ GLOWING GORGEOUS... Hasil gabungan formula LUAR BIASA berasaskan 3 PRODUK HEBAT! 3 Kehebatan #SkinRich : ✔ Membuang toksin dalam darah ✔ Menjadikan kulit lebih anjal, cerah, gebu & awet muda ✔ Mempunyai formula cuci darah 3 Kehebatan #CB769 : ✔ Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah ✔ Mengatasi masalah jerawat & jeragat ✔ Menghilangkan parut degil 3 Kehebatan #Adara : ✔ 100% super glowing menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat, dan noda hitam ✔ UV Protection, SPF40 ✔ Ringan, selesa & tahan lama sehingga 8-12 jam Jom dapatkan Set Glowing Gorgeous...agar wajah lebih mulus,gebus dan cantik😍 Wasap... www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #PakejGG  #AdaraFoundation  #Skinrich  #CB769 
HOMEMADE PRODUK JADI PILIHAN UTAMA SEKARANG! BEBAS KIMIA MERBAHAYA, PEWANGI TIRUAN, DAN 100% HALAL. “ So far memang best guna #shampoosantan ni. Walaupon kesan lambat sikit, tapi rambut gugur memang kurang. Keruping & gatal kulit kepala pon kurang. Sy tak jual , sy consumer je" - yuzaina “ Saya memang dah pakai #shampoosantan. So far very good. Berminat nak jadi ejen ” - Haziah “ Rambut jadi hitam, uban2 manja sudah berkurangan.Anak dara  kitew guna keping2 kelemumur Alhamdulillah x dak dah” - Noor Idayou 
Gabungan minyak kelapa, santan,minyak oren, minyak rosemary, vitamin pro b5 & vitamin E. Terhasillah #shampoosantan.  Rata rata bagi feedback yang mereka suka sangat. Biar lambat asal selamat katanya. ——> BERMINAT ? RASA MACAM NAK BELI SEKARANG? NAK CUBA ? PM ADMIN SEKARANG ! JANGAN TUNGGU LAGI!
.
.
Whatsapp : www.wasap.my/601135017699

Sapa lambat dia rugi😛.
.
.
#pakarrambutgugur #shampoosantan #wonderhairoil #handmadewithlove
#KakSueKakiBisnes #SuerichShampooSantan

Nota : Jangan lupa Like & Share.
.
.
❤ Thanks awak!
HOMEMADE PRODUK JADI PILIHAN UTAMA SEKARANG! BEBAS KIMIA MERBAHAYA, PEWANGI TIRUAN, DAN 100% HALAL. “ So far memang best guna #shampoosantan  ni. Walaupon kesan lambat sikit, tapi rambut gugur memang kurang. Keruping & gatal kulit kepala pon kurang. Sy tak jual , sy consumer je" - yuzaina “ Saya memang dah pakai #shampoosantan . So far very good. Berminat nak jadi ejen ” - Haziah “ Rambut jadi hitam, uban2 manja sudah berkurangan.Anak dara kitew guna keping2 kelemumur Alhamdulillah x dak dah” - Noor Idayou Gabungan minyak kelapa, santan,minyak oren, minyak rosemary, vitamin pro b5 & vitamin E. Terhasillah #shampoosantan . Rata rata bagi feedback yang mereka suka sangat. Biar lambat asal selamat katanya. ——> BERMINAT ? RASA MACAM NAK BELI SEKARANG? NAK CUBA ? PM ADMIN SEKARANG ! JANGAN TUNGGU LAGI! . . Whatsapp : www.wasap.my/601135017699 Sapa lambat dia rugi😛. . . #pakarrambutgugur  #shampoosantan  #wonderhairoil  #handmadewithlove  #KakSueKakiBisnes  #SuerichShampooSantan  Nota : Jangan lupa Like & Share. . . ❤ Thanks awak!
HANYA KEMAM UNTUK NAMPAK AWET MUDA
.
Tak susah mana pon kan. Harga pasti berbaloi. Dah ramai pengguna yakin dengan Skinrich ni. Nak tahu lagi ?
.
Kelebihan
✔Mempunyai Vitamin E untuk menyihatkan kulit
✔Merawat jerawat dan jeragat
✔Kulit jadi lembap dan tidak kering
✔Nampak lebih muda
✔Menghilangkan parut jerawat
✔Menghilangkan allergik makanan
✔Membantu melindungi kulit daripada kesan berbahaya sinaran UV
.
.

sms/whatsapp sekarang
===
www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSDihatiSuerich
#SkinRich
HANYA KEMAM UNTUK NAMPAK AWET MUDA . Tak susah mana pon kan. Harga pasti berbaloi. Dah ramai pengguna yakin dengan Skinrich ni. Nak tahu lagi ? . Kelebihan ✔Mempunyai Vitamin E untuk menyihatkan kulit ✔Merawat jerawat dan jeragat ✔Kulit jadi lembap dan tidak kering ✔Nampak lebih muda ✔Menghilangkan parut jerawat ✔Menghilangkan allergik makanan ✔Membantu melindungi kulit daripada kesan berbahaya sinaran UV . . sms/whatsapp sekarang === www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSDihatiSuerich  #SkinRich 
~KEPUTIHAN~
Jangan pandang ringan!!!
KESANNYA??
Kemandulan, keguguran, kematian bayi, perdarahan dan kesakitan dan ada kalanya menyebabkan kanser.
.
PUNCANYA??
Ada yang disebabkan oleh kehamilan, hari subur/ ovolation tapi yg sangat dikhuatiri ia disebabkan oleh kanser atau tumbuhan lain. Tapi punca yg paling terjadi ialah jangkitan kuman, bakteria, virus, kulat/fungus atau parasite.
.
APA ITU KEPUTIHAN??
Keputihan didefinisikan sebagai pengeluaran cairan dari vagina. Cairan tersebut pada kebiasaannya keluar dalam keadaan pekat atau cair, berwarna jernih, putih, kuning atau hijau dan berbau atau tidak berbau.
.
ATASINYA DENGAN SUPERRICH PUTERI VANILLA:
Di dalamnya terdapat MANJAKANI yang membantu mengatasi keputihan.VITAMIN C, EKSTRAK MANGGIS,TOMATO dan DELIMA yang akan buang toksin dalam badan. EKSTRAK BIJI ANGGUR, APRIKOT,DURIAN BELANDA untuk elak kanser, terutamanya kanser payudara dan kanser serviks (pembunuh utama kaum wanita)

Superrich Puteri Vanilla akan membantu anda membersihkn rahim dan mengeluarkan bendasing yang berada di dalam rahim anda serta sisa-sisa yang menyebabkn keputihan (yang menyebabkn miss v anda berasid) dan selalunya menyebabkn kegatalan dan paling memalukan.. ianya mengeluarkn bau kurang enak pd miss v.
.
Wasap...www.wasap.my/601135017699

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SPV
#Keputihan
#PayDayJanSale
~KEPUTIHAN~ Jangan pandang ringan!!! KESANNYA?? Kemandulan, keguguran, kematian bayi, perdarahan dan kesakitan dan ada kalanya menyebabkan kanser. . PUNCANYA?? Ada yang disebabkan oleh kehamilan, hari subur/ ovolation tapi yg sangat dikhuatiri ia disebabkan oleh kanser atau tumbuhan lain. Tapi punca yg paling terjadi ialah jangkitan kuman, bakteria, virus, kulat/fungus atau parasite. . APA ITU KEPUTIHAN?? Keputihan didefinisikan sebagai pengeluaran cairan dari vagina. Cairan tersebut pada kebiasaannya keluar dalam keadaan pekat atau cair, berwarna jernih, putih, kuning atau hijau dan berbau atau tidak berbau. . ATASINYA DENGAN SUPERRICH PUTERI VANILLA: Di dalamnya terdapat MANJAKANI yang membantu mengatasi keputihan.VITAMIN C, EKSTRAK MANGGIS,TOMATO dan DELIMA yang akan buang toksin dalam badan. EKSTRAK BIJI ANGGUR, APRIKOT,DURIAN BELANDA untuk elak kanser, terutamanya kanser payudara dan kanser serviks (pembunuh utama kaum wanita) Superrich Puteri Vanilla akan membantu anda membersihkn rahim dan mengeluarkan bendasing yang berada di dalam rahim anda serta sisa-sisa yang menyebabkn keputihan (yang menyebabkn miss v anda berasid) dan selalunya menyebabkn kegatalan dan paling memalukan.. ianya mengeluarkn bau kurang enak pd miss v. . Wasap...www.wasap.my/601135017699 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SPV  #Keputihan  #PayDayJanSale 
Sedikit Info Mengenai Cyst
----------------------- Jenis-jenis Cyst

1. Follicular cyst

Mengandungi air, bermula sebagai karung telor tetapi tidak pecah pada waktu subur/ovulation, ia terus membesar kadang melebihi 5 cm. Biasanya akan pecah sendiri tanpa perlu bedah dan airnya diserap badan. Tidak perlu dibedah. 
2. Corpus luteal cyst

Bermula dari bekas kantung telor yang telah pecah/ovulation dan kehamilan telah berlaku. Peranan corpus luteum ialah untuk menguatkan kehamilan diperingkat awal sabelum uri mengambil alih peranan tersebut kemudian. Kadang2 ia membesar sehingga 8 cm. Jangan takut, kerana biasanya cyst ini akan pecah sendiri dan cecairnya diserap badan. 
3. Hemorrhagic cyst

Cyst yang mengandungi darah, ia bermula dari follicular atau corpus luteal cyst, perdarahan berlaku kedalam cyst atau pecah dan darah melempah merata dalam perut menyebabkan kesakitan yang kuat. Perlu pembedahan cemas.

4. Ruptured ovarian cyst

Menyebabkan kesakitan dan perlu dibedah secara cemas. 
5. Endometriotic cyst of ovary

Mengandungi darah kotor, merosak ovary, saluran fallopio dan rahim.. Perlu bedah. 
6. Dermoid cyst ovary atau terratoma

Mengandungi cecair berminyak dan lemak, rambut, cartilage , gigi atau tulang. Perlu dibedah 
Simptom Yang Biasa Berlaku

Simptom cyst ovari adalah berbeza bergantung kepada individu.Namun ada juga wanita yang mempunyai cyst ini tidak mempunyai simptom. Simptom yang biasanya ialah:

Berasa sakit pada bahagian bawah perut sekitar kawasan ari-ari .Kitaran haid menjadi tidak menentu dan berlaku pendarahan tidak normal, Kerap membuang air kecil atau masalah membuang air besar seperti sembelit juga boleh berlaku, terutama jika saiz cyst sangat besar. Perut membesar tanpa hamil Mandul @ kurang subur @ berulang kali gugurtiada selera makan, susut berat badan, selalu mengalami keletihan adalah simptom yang merisaukan. 😊

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#SPV
Sedikit Info Mengenai Cyst ----------------------- Jenis-jenis Cyst 1. Follicular cyst Mengandungi air, bermula sebagai karung telor tetapi tidak pecah pada waktu subur/ovulation, ia terus membesar kadang melebihi 5 cm. Biasanya akan pecah sendiri tanpa perlu bedah dan airnya diserap badan. Tidak perlu dibedah. 2. Corpus luteal cyst Bermula dari bekas kantung telor yang telah pecah/ovulation dan kehamilan telah berlaku. Peranan corpus luteum ialah untuk menguatkan kehamilan diperingkat awal sabelum uri mengambil alih peranan tersebut kemudian. Kadang2 ia membesar sehingga 8 cm. Jangan takut, kerana biasanya cyst ini akan pecah sendiri dan cecairnya diserap badan. 3. Hemorrhagic cyst Cyst yang mengandungi darah, ia bermula dari follicular atau corpus luteal cyst, perdarahan berlaku kedalam cyst atau pecah dan darah melempah merata dalam perut menyebabkan kesakitan yang kuat. Perlu pembedahan cemas. 4. Ruptured ovarian cyst Menyebabkan kesakitan dan perlu dibedah secara cemas. 5. Endometriotic cyst of ovary Mengandungi darah kotor, merosak ovary, saluran fallopio dan rahim.. Perlu bedah. 6. Dermoid cyst ovary atau terratoma Mengandungi cecair berminyak dan lemak, rambut, cartilage , gigi atau tulang. Perlu dibedah Simptom Yang Biasa Berlaku Simptom cyst ovari adalah berbeza bergantung kepada individu.Namun ada juga wanita yang mempunyai cyst ini tidak mempunyai simptom. Simptom yang biasanya ialah: Berasa sakit pada bahagian bawah perut sekitar kawasan ari-ari .Kitaran haid menjadi tidak menentu dan berlaku pendarahan tidak normal, Kerap membuang air kecil atau masalah membuang air besar seperti sembelit juga boleh berlaku, terutama jika saiz cyst sangat besar. Perut membesar tanpa hamil Mandul @ kurang subur @ berulang kali gugurtiada selera makan, susut berat badan, selalu mengalami keletihan adalah simptom yang merisaukan. 😊 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SPV 
"Kalau anda tak bahagia dalam rumahtangga, jangan mimpi nak bahagia dalam bisnes dan kehidupan. Anda sedang menipu diri sendiri! Betulkan dan ubah!" Sentap sekejap!

Serius... keharmonian Dalam RumahTangga adalah salah satu senjata dalam proses mencapai kejayaan ... hanya orang yang dah berkahwin je faham ... .
.
.
P/S : Eratkan Lagi Hubungan Anda Bersama Pasangan Dengan "Pakej Cinta" #PuteriVanilla 👩🏻➕ #RajaAbiCafe👨🏻 Semakin Hari Semakin Sayang,Jangan Salahkan Kami Kalau Suami @ Isteri Tak Nak Berenggang !!😘 http://www.wasap.my/601135017699/pakejcinta
.
Klik Official blog "ehpsofficial.blogspot.my" untuk cari pengedar/stokis yg berdekatan dgn anda

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#PakejCinta
#EHPSDihatiSuerich
"Kalau anda tak bahagia dalam rumahtangga, jangan mimpi nak bahagia dalam bisnes dan kehidupan. Anda sedang menipu diri sendiri! Betulkan dan ubah!" Sentap sekejap! Serius... keharmonian Dalam RumahTangga adalah salah satu senjata dalam proses mencapai kejayaan ... hanya orang yang dah berkahwin je faham ... . . . P/S : Eratkan Lagi Hubungan Anda Bersama Pasangan Dengan "Pakej Cinta" #PuteriVanilla  👩🏻➕ #RajaAbiCafe 👨🏻 Semakin Hari Semakin Sayang,Jangan Salahkan Kami Kalau Suami @ Isteri Tak Nak Berenggang !!😘 http://www.wasap.my/601135017699/pakejcinta . Klik Official blog "ehpsofficial.blogspot.my" untuk cari pengedar/stokis yg berdekatan dgn anda #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #PakejCinta  #EHPSDihatiSuerich 
Assalammualikum KakSue...Syukur pada Allah KakSue...akak ni memang ada masalah batu karang. Syukur pagi tadi keluar sebiji batu karang. Ingatkan sakit nak peroid tapi pelik juga akak baru period. Sekali pagi tadi keluar sebiji batu karang tu. Syukur asbab mandi garam dgn izin Allah keluar juga batu karang. Tq KakSue ajar akak mandi garam tu. ~Aliah Suleiman~

Wasap www.wasap.my/601135017699

#Testimoni
#SiramSiramJe
#TeamAuraCantiq
#AuraRezekiSuerich 
#KakSuekakiBisnes
Assalammualikum KakSue...Syukur pada Allah KakSue...akak ni memang ada masalah batu karang. Syukur pagi tadi keluar sebiji batu karang. Ingatkan sakit nak peroid tapi pelik juga akak baru period. Sekali pagi tadi keluar sebiji batu karang tu. Syukur asbab mandi garam dgn izin Allah keluar juga batu karang. Tq KakSue ajar akak mandi garam tu. ~Aliah Suleiman~ Wasap www.wasap.my/601135017699 #Testimoni  #SiramSiramJe  #TeamAuraCantiq  #AuraRezekiSuerich  #KakSuekakiBisnes 
Dengan menggunakan #SabunTomato Kulit akan menjadi lebih sihat dan segar.. Korang yang tak suka tepek2 bukan2 kat muka cukuplah sekadar guna sabun je untuk kulit nampak lebih sihat.
Guna sabun pun kena pilih.. pilih sabun yg bebas bahan kimia merbahaya.

Kalau nak cuba Sabun Tomato Boleh wasap akak sekarang.
Sabun tomato diadun dari buah Tomato 🍅🍅 segar. InshaAllah kulit semakin sihat dan bersih.

www.wasap.my/601135017699

#HomemadeByKakZantie
#TomatoCollagenSoap
#AyuniShop 
#KakSuekakiBisnes
Dengan menggunakan #SabunTomato  Kulit akan menjadi lebih sihat dan segar.. Korang yang tak suka tepek2 bukan2 kat muka cukuplah sekadar guna sabun je untuk kulit nampak lebih sihat. Guna sabun pun kena pilih.. pilih sabun yg bebas bahan kimia merbahaya. Kalau nak cuba Sabun Tomato Boleh wasap akak sekarang. Sabun tomato diadun dari buah Tomato 🍅🍅 segar. InshaAllah kulit semakin sihat dan bersih. www.wasap.my/601135017699 #HomemadeByKakZantie  #TomatoCollagenSoap  #AyuniShop  #KakSuekakiBisnes 
Mocha adalah minuman kopi nyahkafein diperkaya bahan berkualiti bermanfaat sebagai energy booster plus memberikan rasa kenyang lebih lama dan bebas sembelit. ☕

Awesome sangattt kan? 👍😄 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich ❤️
#Mocha
#EnergyBooster
#MilkBooster
Selain buat mandi,Garam Aura Rezeki juga boleh jadi perfume dirumah.
Tenang dan hapy je rasa😀

Cuba korang buat pula... #AkuYangKreatif
#TeamAuraCantiq
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
MAIGADD!! Bila bilas rambut ada la jugak gugur, tapi tak bergumpal banyak macam dulu. Bila rambut kering pon tak tersekat di skala 2.
#Testimonishampoosantan

Alhamdulillah, hasil penggunaan #shampoosantan rambut kurang gugur,kurang kusut paling penting rambut semakin sihat. Jom tukar kepada shampoo yang lebih semulajadi untuk anda & keluarga. 
#KakSueKakiBisnes
#SuerichShampooSantan
MAIGADD!! Bila bilas rambut ada la jugak gugur, tapi tak bergumpal banyak macam dulu. Bila rambut kering pon tak tersekat di skala 2. #Testimonishampoosantan  Alhamdulillah, hasil penggunaan #shampoosantan  rambut kurang gugur,kurang kusut paling penting rambut semakin sihat. Jom tukar kepada shampoo yang lebih semulajadi untuk anda & keluarga. #KakSueKakiBisnes  #SuerichShampooSantan 
#MeeSuerichGoreng

Menu tengahari ni
Lama tak buat
Anak-anak pun suka😀

#KakSueKakiBisnes
#KeDapurSuerich
Selain tasbih biasa,tasbih digital ni memudahkan Kak Sue untuk berzikir setiap hari.

Tasbih coklet tu ayah bagi,tasbih digital yang kecik molek ni pula Kak Roslina Muhammad yang bagi...hihihi

Semoga Allah memanjangkan usia mereka dan meluaskan rezeki mereka...Aamiin Ya Allah Ya Mujib

#KakSueKakiBisnes
Selain tasbih biasa,tasbih digital ni memudahkan Kak Sue untuk berzikir setiap hari. Tasbih coklet tu ayah bagi,tasbih digital yang kecik molek ni pula Kak Roslina Muhammad yang bagi...hihihi Semoga Allah memanjangkan usia mereka dan meluaskan rezeki mereka...Aamiin Ya Allah Ya Mujib #KakSueKakiBisnes 
Yeahhh... EHPS ada buat "PAYDAY JAN SALE" la.

Sale dari 19 Januari 2018 - 31 Januari 2018 (10malam)  Jejommm shoppingg 😍😍😍😘😘😘 #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#PayDayJanSale
#JanaDuitDenganEHPS
#EHPSdihatiSuerich
🌹Khasiat Garam Mandian Romantika 💞GARAM MANDIAN
"ROMANTIKA" Garam mandian yang diadun dengan mawar merah jambu menghasilkan kesan Aura Romantis, kasih sayang serta wangian cinta merah jambu ini membangkit ghairah jiwa si pemakai
💞Pink Romance formulasi getaran jiwa bagi membentuk Aura kasih dan Cinta agar ia membentuk lebih bahagia
💞Kedamaian kehidupan adalah dari jiwa, perbaiki Jiwa dan Auramu, pasti ianya lebih merasai Kebahagiaan, kasih sayang, ketenangan dan kekayaan dalam kehidupan"
💞Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN
💞TERAPI JIWA semula jadi
💞Menampal KEBOCORAN AURA
💞Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri
💞Menaikkan SERI WAJAH
💞Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri
💞Memulihkan SEMANGAT diri
💞Membantu serlahkan POTENSI diri
💞Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN
💞Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya
💞Membuang NEGATIF dalam diri
💞Tanam POSITIF dalam diri
💞Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS

#TeamAuraCantiq
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
🌹Khasiat Garam Mandian Romantika 💞GARAM MANDIAN "ROMANTIKA" Garam mandian yang diadun dengan mawar merah jambu menghasilkan kesan Aura Romantis, kasih sayang serta wangian cinta merah jambu ini membangkit ghairah jiwa si pemakai 💞Pink Romance formulasi getaran jiwa bagi membentuk Aura kasih dan Cinta agar ia membentuk lebih bahagia 💞Kedamaian kehidupan adalah dari jiwa, perbaiki Jiwa dan Auramu, pasti ianya lebih merasai Kebahagiaan, kasih sayang, ketenangan dan kekayaan dalam kehidupan" 💞Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN 💞TERAPI JIWA semula jadi 💞Menampal KEBOCORAN AURA 💞Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri 💞Menaikkan SERI WAJAH 💞Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri 💞Memulihkan SEMANGAT diri 💞Membantu serlahkan POTENSI diri 💞Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN 💞Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya 💞Membuang NEGATIF dalam diri 💞Tanam POSITIF dalam diri 💞Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS #TeamAuraCantiq  #AuraRezekiSuerich  #KakSueKakiBisnes 
#KekSukun

First time buat ni
Alhamdulillah menjadi
Bau sukun 1 rumah...
Wangi je😁

#KakSueKakiBisnes
#KeDapurSuerich
Syukur Alhamdulillah. Asbab minum Mocha, dengan izin Allah dapat selesaikan masalah gastik dan pedih ulu hati.

#SunitaDalil
#KakSuekakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#CafeMocha
#GastrikHilang
Semua suka Mocha. Anak-anak pon boleh minum Mocha sebab Mocha dah dinyah kafein. Mocha sesuai dari 2tahun hingga dewasa.

Anak-anak pon tau Mocha sedap👍👍👍. Budak-budak ni tak pandai nak berbohong tau. hihihi. Semua kata-kata dorang memang betol. Mocha memang terbaik dan sedap sangat-sangat. Meh la cuba. Tak rugi tau. 😍

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#CafeMocha
Semua suka Mocha. Anak-anak pon boleh minum Mocha sebab Mocha dah dinyah kafein. Mocha sesuai dari 2tahun hingga dewasa. Anak-anak pon tau Mocha sedap👍👍👍. Budak-budak ni tak pandai nak berbohong tau. hihihi. Semua kata-kata dorang memang betol. Mocha memang terbaik dan sedap sangat-sangat. Meh la cuba. Tak rugi tau. 😍 #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #CafeMocha 
🌹Khasiat Garam Mandian Lady Millionaire ▪Garam Kristal
▪Diadun dengan wangian 7 AROMA Bungaan menjadi satu, ia menghasilkan AURA DIRI, POSITIF DIRI LEBIH BERGANDA dan lebih pantas
▪Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN
▪TERAPI JIWA semula jadi
▪Menampal KEBOCORAN AURA
▪Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri
▪Menaikkan SERI WAJAH
▪Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri
▪Memulihkan SEMANGAT diri
▪Membantu serlahkan POTENSI diri
▪Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN
▪Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya
▪Membuang NEGATIF dalam diri
▪Tanam POSITIF dalam diri
▪Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS

#TeamAuraCantiq
#SiramSiramJe
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
🌹Khasiat Garam Mandian Lady Millionaire ▪Garam Kristal ▪Diadun dengan wangian 7 AROMA Bungaan menjadi satu, ia menghasilkan AURA DIRI, POSITIF DIRI LEBIH BERGANDA dan lebih pantas ▪Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN ▪TERAPI JIWA semula jadi ▪Menampal KEBOCORAN AURA ▪Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri ▪Menaikkan SERI WAJAH ▪Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri ▪Memulihkan SEMANGAT diri ▪Membantu serlahkan POTENSI diri ▪Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN ▪Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya ▪Membuang NEGATIF dalam diri ▪Tanam POSITIF dalam diri ▪Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS #TeamAuraCantiq  #SiramSiramJe  #AuraRezekiSuerich  #KakSueKakiBisnes 
Cafe Mocha ni dah dinyah kafein. Mommy yang nyusukan anak tak perlu risau lagi kalo baby tak tidur malam. Alhamdulillah akak ni minum baby ok. Happy dapat pam susu 7 oz.

Mocha jugak boleh dijadikan sebagai Milk Booster dan Energy Booster tauuu. 
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#CafeMocha
#MilkBooster
#EnergyBooster
Nasi Goreng Kampung dan Daging Berger Goreng
Rezeki makan tengahari 
Simple2 je...asalkan anak suka😀

#KakSueKakiBisnes
#KeDapurSuerich
🌹Khasiat Garam Mandian Aura Rezeki 🔺Diadun dengan wangian MAWAR
🔺Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN
🔺TERAPI JIWA semula jadi
🔺Menampal KEBOCORAN AURA
🔺Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri
🔺Menaikkan SERI WAJAH
🔺Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri
🔺Memulihkan SEMANGAT diri
🔺Membantu serlahkan POTENSI diri
🔺Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN
🔺Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya
🔺Membuang NEGATIF dalam diri
🔺Tanam POSITIF dalam diri
🔺Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS

#TeamAuraCantiq
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
🌹Khasiat Garam Mandian Aura Rezeki 🔺Diadun dengan wangian MAWAR 🔺Menangani serta menghilangkan STRESS dengan TEKANAN PERASAAN 🔺TERAPI JIWA semula jadi 🔺Menampal KEBOCORAN AURA 🔺Merawat serta MEMBESARKAN AURA diri 🔺Menaikkan SERI WAJAH 🔺Membantu MENINGKATKAN KEYAKINAN diri 🔺Memulihkan SEMANGAT diri 🔺Membantu serlahkan POTENSI diri 🔺Membantu menguatkan MAGNET KEKAYAAN 🔺Membantu sebagai PELARIS semulajadi untuk meningkatkan perniagaan/kerjaya 🔺Membuang NEGATIF dalam diri 🔺Tanam POSITIF dalam diri 🔺Membantu serta menangani GANGGUAN MAHLUK HALUS #TeamAuraCantiq  #AuraRezekiSuerich  #KakSueKakiBisnes 
🔰 GC WALLET - GUCCI 
RM 50 SM/  60 SS

Length 20cm x Height 10cm

#WalletGucci
#KoleksiHandbagSuerich
#KakSueKakiBisnes
Selamat petang semua!!! Jom minum petang dengan CAFE MOCHA!!! Kaya dengan rasa mocha + coklat yang penuh kenikmatan. Badan semakin bertenaga. Wajah semakin cantik dan penuh semangat. Perut terasa kenyang hanya dengan secawan Cafe Mocha. Jom cuba kawan2.

M👉minuman berkhasiat ENERGY BOOSTER...
O👉orang tua..muda..remaja...perempuan...lelaki...kanak2 seawal 2thun...ibu hamil, berpantang...seisi keluarga
C👉campuran 16 dlm 1 ramuan semulajadi terpilih... #CANTIK #CERGAS #CERDAS
H👉hasil inovasi makanan sunnah...
A👉aroma memikat penuh nikmat,luar biasa habis utk kesihatan... Kekal bertenaga sepanjang hari dengan MOCHA! Minuman yang lazat penuh kenikmatan yang kaya dengan khasiat alam semulajadi...
Seisi keluarga mendapat khasiat dari Cafe Mocha.. Belum cuba? Kene cuba. Memang sedap, energy booster & kurangkan rasa lapar. A must have products. Minum sekali pasti nak lagi. LuarBiasaHabisss !

P.S: MOCHA juga boleh dijadikan MILK BOOSTER bagi bf mummy. Rasai sendiri dan lihat kesannya. Sesuai untuk seisi keluarga!

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#CafeMocha
#EnergyBooster
#MilkBooster
Selamat petang semua!!! Jom minum petang dengan CAFE MOCHA!!! Kaya dengan rasa mocha + coklat yang penuh kenikmatan. Badan semakin bertenaga. Wajah semakin cantik dan penuh semangat. Perut terasa kenyang hanya dengan secawan Cafe Mocha. Jom cuba kawan2. M👉minuman berkhasiat ENERGY BOOSTER... O👉orang tua..muda..remaja...perempuan...lelaki...kanak2 seawal 2thun...ibu hamil, berpantang...seisi keluarga C👉campuran 16 dlm 1 ramuan semulajadi terpilih... #CANTIK  #CERGAS  #CERDAS  H👉hasil inovasi makanan sunnah... A👉aroma memikat penuh nikmat,luar biasa habis utk kesihatan... Kekal bertenaga sepanjang hari dengan MOCHA! Minuman yang lazat penuh kenikmatan yang kaya dengan khasiat alam semulajadi... Seisi keluarga mendapat khasiat dari Cafe Mocha.. Belum cuba? Kene cuba. Memang sedap, energy booster & kurangkan rasa lapar. A must have products. Minum sekali pasti nak lagi. LuarBiasaHabisss ! P.S: MOCHA juga boleh dijadikan MILK BOOSTER bagi bf mummy. Rasai sendiri dan lihat kesannya. Sesuai untuk seisi keluarga! #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #CafeMocha  #EnergyBooster  #MilkBooster 
Salah satu bahan yg ada dalam #TomatoCollagenSoap ialah Collagen.

FUNGSI COLLAGEN 🍅ANTI PENUAAN ~ Mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
🍅MENGHIDRATKAN ~ Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan menggelupas pada muka
🍅MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT ~ Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan 🍅MELICINKAN ~ Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.
🍅MENYUBURKAN ~ Menggalakkan pertumbuhan sel sel yang baru 🍅 MENCERAHKAN ~ Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit
🍅MENEGANGKAN ~ Membantu menegangkan dan menganjalkan kulit

#HomemadeByKakZantie
#AyuniShop
#KakSueKakiBisnes
Salah satu bahan yg ada dalam #TomatoCollagenSoap  ialah Collagen. FUNGSI COLLAGEN 🍅ANTI PENUAAN ~ Mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan. 🍅MENGHIDRATKAN ~ Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan menggelupas pada muka 🍅MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT ~ Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan 🍅MELICINKAN ~ Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit. 🍅MENYUBURKAN ~ Menggalakkan pertumbuhan sel sel yang baru 🍅 MENCERAHKAN ~ Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit 🍅MENEGANGKAN ~ Membantu menegangkan dan menganjalkan kulit #HomemadeByKakZantie  #AyuniShop  #KakSueKakiBisnes 
Tahukah anda?

Tanda-tanda terkena sihir

Sakit mental atau gila😫

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSDihatiSuerich
#BidaraCombo
Tak payah susah2 tenyeh tomato kat muka..
Guna je #tomatocollagensoap...terus rasa Segar dan lembut je.

#KakSueKakiBisnes
#Testimoni
#AyuniShop
3PC SET CADAR BEROPOL (COTTON) 
READY STOCK.

SAIZ KING RM98
QUEN RM93
Harga dah siap pos sem.

DETAILS
🔹2 sarung bantal 🔹1 cadar ropol
👉Queen size/ King size
👉Material cotton
👉 Size : ( 150 x 200 x 45cm ) , ( 180 x 200 x 45cm )

#CadarBeropol
#AyuniShop
#KakSueKakiBisnes
3PC SET CADAR BEROPOL (COTTON) READY STOCK. SAIZ KING RM98 QUEN RM93 Harga dah siap pos sem. DETAILS 🔹2 sarung bantal 🔹1 cadar ropol 👉Queen size/ King size 👉Material cotton 👉 Size : ( 150 x 200 x 45cm ) , ( 180 x 200 x 45cm ) #CadarBeropol  #AyuniShop  #KakSueKakiBisnes 
Alhamdulillah.
Nampak dah perkembangan anak semakin meningkat lepas consume SUSU GENIUS ARIF.
Semua ibu nak yang terbaik untuk anak anak.

Anda bagaimana?

#SunitaDalil
#KakSuekakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SGA
#SusuGeniusArif
GARAM MANDIAN ROMANTIKA "ROMANTIKA" Garam mandian yang diadun dengan mawar merah jambu menghasilkan kesan Aura Romanatis,kasih sayang serta wangiancinta merah jambu ini membangkit ghairah jiwa sipemakai.

Pink Romance fomulasi getaran jiwa bagi membentuk Aura kasih dan cinta agar ia membentuk lebih bahagia. "Kedamaian kehidupan adalah dari jiwa,perbaiki jiwa dan Auramu,pasti ianya lebih merasai Kebahagiaan, kasih sayang,ketenangan dan kekayaan dalam kehidupan"

#TeamAuraCantiq
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
GARAM MANDIAN ROMANTIKA "ROMANTIKA" Garam mandian yang diadun dengan mawar merah jambu menghasilkan kesan Aura Romanatis,kasih sayang serta wangiancinta merah jambu ini membangkit ghairah jiwa sipemakai. Pink Romance fomulasi getaran jiwa bagi membentuk Aura kasih dan cinta agar ia membentuk lebih bahagia. "Kedamaian kehidupan adalah dari jiwa,perbaiki jiwa dan Auramu,pasti ianya lebih merasai Kebahagiaan, kasih sayang,ketenangan dan kekayaan dalam kehidupan" #TeamAuraCantiq  #AuraRezekiSuerich  #KakSueKakiBisnes 
Kalau anda ada masalah gatal2 muka, kerap bersing, gatal2 hidung.. Ni haaaa Cuba try guna #AntiSinusSoap..
InshaAllah muka bukan aja jadi bersih..
Boleh mengatasi masalah2 gatal2 muka tu sekali.
Jom la try... #HomemadeByKakZantie
#AyuniShop
#KakSueKakiBisnes
Mana yang breastfeed, sangat digalakkan minum SUSU GENIUS ARIF.

Khasiat akan dapat pada ibu dan bayi.
Bila bayi kenyang, ibu pon senang hati,
Especially ibu yang tengah berpantang.

#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SGA
Produk Supplement kesihatan #LentikDara, ape keistimewaannya ? .
.
1. Bertindak sebagai agen mencair & membakar lemak dlm badan
2. Sebagai supplement pemberi tenaga 
3. Detox mencuci dalaman tubuh seperti usus
4. Memberi rase kenyang sepanjang hari
5. Selamat diamalkan utk jangke mase panjang kerana kandungan 100% natural
6. JIMAT! Dengan hanya RM75 sebotol, korang boleh skip beli Vit C, Collagen, Multivitamin, energy booster or ubat kurus, SEE!!! Jimat kan?
.
.
Dan banyak lagi...
.
.
.
.
#LentikDaraSuerich
#KakSueKakiBisnes
#ARESB
Produk Supplement kesihatan #LentikDara , ape keistimewaannya ? . . 1. Bertindak sebagai agen mencair & membakar lemak dlm badan 2. Sebagai supplement pemberi tenaga 3. Detox mencuci dalaman tubuh seperti usus 4. Memberi rase kenyang sepanjang hari 5. Selamat diamalkan utk jangke mase panjang kerana kandungan 100% natural 6. JIMAT! Dengan hanya RM75 sebotol, korang boleh skip beli Vit C, Collagen, Multivitamin, energy booster or ubat kurus, SEE!!! Jimat kan? . . Dan banyak lagi... . . . . #LentikDaraSuerich  #KakSueKakiBisnes  #ARESB 
Anak dah putus susu badan?
Confuse nak sambung susu apa kat anak?
.
.
Meh try SUSU GENIUS ARIF.
Perisa asli. Kandungan susu pon bagus. 
Ada extrak kurma, gam al-manna, buah tin dan macam- macam lagi. 
Semua tu baik untuk perkembangan anak anak tau.
.
.
Harga? RM49.90 untuk susu terbaik.
.
.

Kos pos rm9sm, rm13ss
.
.
#SunitaDalil
#KakSuekakiBisnes
#EHPSdihatiSuerich
#SGA
Anak dah putus susu badan? Confuse nak sambung susu apa kat anak? . . Meh try SUSU GENIUS ARIF. Perisa asli. Kandungan susu pon bagus. Ada extrak kurma, gam al-manna, buah tin dan macam- macam lagi. Semua tu baik untuk perkembangan anak anak tau. . . Harga? RM49.90 untuk susu terbaik. . . Kos pos rm9sm, rm13ss . . #SunitaDalil  #KakSuekakiBisnes  #EHPSdihatiSuerich  #SGA 
Keistimewaan SUSU GENIUS ARIF
=================
Bayi 1 Tahun Ke Atas
=================
👉 Membantu Pertumbuhan Sel-sel OTAK
👉 Menguatkan TULANG & GIGI
👉 Menguatkan Imunisasi dan ANTIBODI yang tinggi
👉 Membantu sistem PENGHADAMAN yang baik
👉 Menguatkan daya INGATAN.
👉 Menambah SELERA makan
👉 Membantu sistem PENCERNAAN
👉 Mencegah SEMBELIT
👉 Mencantikkan KULIT
=========
IBU HAMIL
=========
👉 Membantu membina pertumbuhan dan MENGUATKAN JANIN secara fizikal dan mental
👉 Membantu meningkatkan penghasilan SUSU IBU
Mengurangkan risiko bayi dari terkena DEMAM KUNING (jaundice)
👉 Mengurangkan masalah rasa LOYA dan MUAL
👉 Menambahkan TENAGA untuk ketahanan diri semasa mengandung dan semasa proses kelahiran
👉 Membantu mengatasi masalah ANEMIA (kurang darah) dan menaikkan HB
👉 Membantu masalah SEMBELIT semasa hamil
👉 Membantu melindungi OTAK BAYI semasa kelahiran 👉 Kaya dengan kandungan ASID FOLID
👉 Menguatkan TULANG dan GIGI ibu dan bayi
👉 Sumber kalsium dan mineral untuk tubuh dan kandungan
👉 Mengelakkan masalah kejang kaki
👉 Menghasilkan KULIT BAYI yang halus dan gebu
===============
ORANG DEWASA
===============
👉 Memberi TENAGA dan Menyihatkan Badan
👉 Menguatkan TULANG dan GIGI
👉 Mengurangkan Masalah SENDI dan SAKIT LUTUT
👉 Mengurangkan KOLESTROL
👉 Mencegah dan Merawat pelbagai penyakit seperti SAKIT JANTUNG,KENCING MANIS & DARAH TINGGI
👉 Membantu Membuang ANGIN dan TOKSIN dalam badan
👉 Mencegah penyakit LUPA dan NYANYUK
👉 Mencegah SEMBELIT
👉 Mencantikkan KULIT 💌Rasa asli.
💌Keluaran Bumiputera.
💌100% produk halal JAKIM.
💌100% terdiri dari bahan Gred AA.
.
.
.
#SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati 
#SGA
Keistimewaan SUSU GENIUS ARIF ================= Bayi 1 Tahun Ke Atas ================= 👉 Membantu Pertumbuhan Sel-sel OTAK 👉 Menguatkan TULANG & GIGI 👉 Menguatkan Imunisasi dan ANTIBODI yang tinggi 👉 Membantu sistem PENGHADAMAN yang baik 👉 Menguatkan daya INGATAN. 👉 Menambah SELERA makan 👉 Membantu sistem PENCERNAAN 👉 Mencegah SEMBELIT 👉 Mencantikkan KULIT ========= IBU HAMIL ========= 👉 Membantu membina pertumbuhan dan MENGUATKAN JANIN secara fizikal dan mental 👉 Membantu meningkatkan penghasilan SUSU IBU Mengurangkan risiko bayi dari terkena DEMAM KUNING (jaundice) 👉 Mengurangkan masalah rasa LOYA dan MUAL 👉 Menambahkan TENAGA untuk ketahanan diri semasa mengandung dan semasa proses kelahiran 👉 Membantu mengatasi masalah ANEMIA (kurang darah) dan menaikkan HB 👉 Membantu masalah SEMBELIT semasa hamil 👉 Membantu melindungi OTAK BAYI semasa kelahiran 👉 Kaya dengan kandungan ASID FOLID 👉 Menguatkan TULANG dan GIGI ibu dan bayi 👉 Sumber kalsium dan mineral untuk tubuh dan kandungan 👉 Mengelakkan masalah kejang kaki 👉 Menghasilkan KULIT BAYI yang halus dan gebu =============== ORANG DEWASA =============== 👉 Memberi TENAGA dan Menyihatkan Badan 👉 Menguatkan TULANG dan GIGI 👉 Mengurangkan Masalah SENDI dan SAKIT LUTUT 👉 Mengurangkan KOLESTROL 👉 Mencegah dan Merawat pelbagai penyakit seperti SAKIT JANTUNG,KENCING MANIS & DARAH TINGGI 👉 Membantu Membuang ANGIN dan TOKSIN dalam badan 👉 Mencegah penyakit LUPA dan NYANYUK 👉 Mencegah SEMBELIT 👉 Mencantikkan KULIT 💌Rasa asli. 💌Keluaran Bumiputera. 💌100% produk halal JAKIM. 💌100% terdiri dari bahan Gred AA. . . . #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #EHPSdihati  #SGA 
Pagi2 minum kopi,
Kopi dibancuh anak dara sunti, 
Tengoklah Founder & Duta  vogue kami, 
Billboard #LentikDara gegar Malaysia 2018 ni!!
.
.
.
#LentikDaraLegacy969
#FounderDutaVogue
#lentikdarasuerich
#KakSueKakiBisnes
KENAPA ANDA PERLU PILIH PAKEJ GLOWING GORGEOUS ??? #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#EHPSdihati
#PakejGlowingGorgeous
#Skinrich
#CB769
#AdaraFoundation
7 MAKANAN YANG BAIK UNTUK PERKEMBANGAN OTAK ANAK
================================
Mesti ramai ibu-ibu yang nak anak yang cerdik dan bijak kan? 
Jom ketahui jenis-jenis makanan yang baik untuk perkembangan otak anak anda.

Klik #SHARE untuk panduan ibu2 semua ❤

Nak cuba Biobax? Klik link di bawah 😉

www.wasap.my/601135017699/Biobax
www.wasap.my/601135017699/Biobax
www.wasap.my/601135017699/Biobax

#spraysakitbelakangibumengandung
#biobaxcooltherapy
#produkibumengandung
#SuerichBiobax
#KakSuekakiBisnes
7 MAKANAN YANG BAIK UNTUK PERKEMBANGAN OTAK ANAK ================================ Mesti ramai ibu-ibu yang nak anak yang cerdik dan bijak kan? Jom ketahui jenis-jenis makanan yang baik untuk perkembangan otak anak anda. Klik #SHARE  untuk panduan ibu2 semua ❤ Nak cuba Biobax? Klik link di bawah 😉 www.wasap.my/601135017699/Biobax www.wasap.my/601135017699/Biobax www.wasap.my/601135017699/Biobax #spraysakitbelakangibumengandung  #biobaxcooltherapy  #produkibumengandung  #SuerichBiobax  #KakSuekakiBisnes 
Psttt psssttt.. Mai laa dekat siket. Nak tanya ni.

Toksah ler malu2. Siapa ada masalah ni? Masalah apa?? Ni laaa yg macam dalam gambo ni. Masalah raaaamai wanita dan saya percaya raaamai yang poning nak sembunyikan & hilangkan terus dr wajah u ollss.

Oraitt. Saya ada cara macam mana nak kasi settle problem tu. Saya nak kongsikan dengan uolls. Lepas tu terpulang laa uolls nak atau taknak.

Produk untuk merawat dari luaran ni memang terbukti berkesan dan dah raaamai yang berjaya di bantu. Crystal Beauty 769 & Adara Foundation.

Siapa kata mahal memang kesian. Ye laaa.. Berapa lama nak simpan masalah tu. hellooo.. makin lama simpan makin berkerak muka tu. Makin baaanyak kos yang akan dikeluarkan.

Ok. Hari ini kami ada buat offer. Siapa cepat dia dapat. Stok tak banyak dah. Siapa lambat..gudbai.. Cepat wasap www.wasap.my/601135017699 
Jangan lupa tau. Fast action fast result. Jangan marah kami kalau orang lain lagi awal cantik dr u olls. Jangan cakap akak tak payung.. kbai.. #SunitaDalil
#KakSuekakiBisnes
#CB769
#AdaraFoundation
#EHPSdihatiSuerich
#SkincarebyEHPS
Psttt psssttt.. Mai laa dekat siket. Nak tanya ni. Toksah ler malu2. Siapa ada masalah ni? Masalah apa?? Ni laaa yg macam dalam gambo ni. Masalah raaaamai wanita dan saya percaya raaamai yang poning nak sembunyikan & hilangkan terus dr wajah u ollss. Oraitt. Saya ada cara macam mana nak kasi settle problem tu. Saya nak kongsikan dengan uolls. Lepas tu terpulang laa uolls nak atau taknak. Produk untuk merawat dari luaran ni memang terbukti berkesan dan dah raaamai yang berjaya di bantu. Crystal Beauty 769 & Adara Foundation. Siapa kata mahal memang kesian. Ye laaa.. Berapa lama nak simpan masalah tu. hellooo.. makin lama simpan makin berkerak muka tu. Makin baaanyak kos yang akan dikeluarkan. Ok. Hari ini kami ada buat offer. Siapa cepat dia dapat. Stok tak banyak dah. Siapa lambat..gudbai.. Cepat wasap www.wasap.my/601135017699 Jangan lupa tau. Fast action fast result. Jangan marah kami kalau orang lain lagi awal cantik dr u olls. Jangan cakap akak tak payung.. kbai.. #SunitaDalil  #KakSuekakiBisnes  #CB769  #AdaraFoundation  #EHPSdihatiSuerich  #SkincarebyEHPS 
Sy penah jual dan masih amalkan garam aura rezeki ni.. Rase nk guna sbb mmg ade mslh gangguan jin.. hari2 amalkan mndi garam + limau + ais.. Alhamdulillah asbab nye byk perubahan..
Dari rase nk mrh2 dah boleh tenang2.. Mmg mkn mase nk dpt hasilnye tp yg penting istiqomah..
Sy,suami,mak, kkak dan family amalkan.. Alhamdulillah ade perubahan, rezeki b'tmbh, gangguan pun kurang..
Skrg walaupun x mndi selalu tp tetap amalkan rendam kaki.. mmg feeling hbs klu dpt rendam kaki..
Mak mertua sy pun amalkan rendam kaki alhamdulillah sakit lutut ade kurang kate nye.. kat umah mmg ade stok garam aura rezeki ni..
Asbab nye garam ni alhamdulillah byk p'bezaan pd diri.. 😉 *Aisyah Jamaluddin *

#Testimoni
#SiramSiramJe
#AuraRezekiSuerich
#KakSueKakiBisnes
Sy penah jual dan masih amalkan garam aura rezeki ni.. Rase nk guna sbb mmg ade mslh gangguan jin.. hari2 amalkan mndi garam + limau + ais.. Alhamdulillah asbab nye byk perubahan.. Dari rase nk mrh2 dah boleh tenang2.. Mmg mkn mase nk dpt hasilnye tp yg penting istiqomah.. Sy,suami,mak, kkak dan family amalkan.. Alhamdulillah ade perubahan, rezeki b'tmbh, gangguan pun kurang.. Skrg walaupun x mndi selalu tp tetap amalkan rendam kaki.. mmg feeling hbs klu dpt rendam kaki.. Mak mertua sy pun amalkan rendam kaki alhamdulillah sakit lutut ade kurang kate nye.. kat umah mmg ade stok garam aura rezeki ni.. Asbab nye garam ni alhamdulillah byk p'bezaan pd diri.. 😉 *Aisyah Jamaluddin * #Testimoni  #SiramSiramJe  #AuraRezekiSuerich  #KakSueKakiBisnes 
[TAK RUGI CUBA PAKEJ GG]
.
Hello..hello.. Apakah pakej GG itew?? Haaa..ok laa..ok laa. Daku kabor laaa. Pakej GG tu Pakej Glowing Gojez. Haa.. Dah la Glowing je kulit tu. Gojez plak lagi. Silakan cemburu laju2 hokehh. Hikhik. Sbnrnya daku pun cemburu.
.
Jauhhhhh amat beza kot. Cuba pakej GG tak sampai sebulan tuuu. Mujur daku pun amal Pakej GG. Jadi idok lerr sentap bebenor. Yang lom cuba pakej GG tu silakan cuba sementara tengah offer nih. Offer apa? Nak tahu? Sila pm tepi tengah kiri kanan okeyy.. .
Saje lerr daku share sebab raaaamai pm cakap ada masalah nak jadi awets muda.. Hello.. Tak susah kalau jaga bebetoi. Kalau tak jaga.. Memang susah. Dah kije penat-penat. Takkan laa nak spent siket untuk cantik di mata suami pun takleh bukan rugi pun. Bila suami puji happy giler you ollsss.
.
Begitu laa yang daku alami sndiri. Dulu masa ada masalah kulit. Hari-hari hubby cakap kesiannn sayang. Sekarang bila dah glowing dan gojez, hari-hari hubby puji. Sayang makin cantik abg tengok, kadang bila kita senyum. Abg tengok sayang senyum manis sangat. Abg tak minum air manis pun terasa manisnya. Aouchhh. Berbunga-bunga hati.
.
Kadang bila kita masak jemput suami makan.  Sayang.. Abg tengok sayang pun dah tahu dah mesti sedap ni. Sebab yang masaknya umpama bidadari. Bila makan kenyit-kenyit mata lagi. Haa.. Rugi ke macam tu? Tak ada ruginya beb. Pelaburan kecil je untuk diri sndiri nak cantik untuk diri sendiri & of coz untuk yang tersayang. Siap dapat pujian ikhlas lagi gitew. Bahagia sokmo deh. Best tak.. Best tak.. #SunitaDalil
#KakSueKakiBisnes
#PakejGlowingGorgeous 
#EHPSdihatiSuerich
#rugitakcuba
[TAK RUGI CUBA PAKEJ GG] . Hello..hello.. Apakah pakej GG itew?? Haaa..ok laa..ok laa. Daku kabor laaa. Pakej GG tu Pakej Glowing Gojez. Haa.. Dah la Glowing je kulit tu. Gojez plak lagi. Silakan cemburu laju2 hokehh. Hikhik. Sbnrnya daku pun cemburu. . Jauhhhhh amat beza kot. Cuba pakej GG tak sampai sebulan tuuu. Mujur daku pun amal Pakej GG. Jadi idok lerr sentap bebenor. Yang lom cuba pakej GG tu silakan cuba sementara tengah offer nih. Offer apa? Nak tahu? Sila pm tepi tengah kiri kanan okeyy.. . Saje lerr daku share sebab raaaamai pm cakap ada masalah nak jadi awets muda.. Hello.. Tak susah kalau jaga bebetoi. Kalau tak jaga.. Memang susah. Dah kije penat-penat. Takkan laa nak spent siket untuk cantik di mata suami pun takleh bukan rugi pun. Bila suami puji happy giler you ollsss. . Begitu laa yang daku alami sndiri. Dulu masa ada masalah kulit. Hari-hari hubby cakap kesiannn sayang. Sekarang bila dah glowing dan gojez, hari-hari hubby puji. Sayang makin cantik abg tengok, kadang bila kita senyum. Abg tengok sayang senyum manis sangat. Abg tak minum air manis pun terasa manisnya. Aouchhh. Berbunga-bunga hati. . Kadang bila kita masak jemput suami makan. Sayang.. Abg tengok sayang pun dah tahu dah mesti sedap ni. Sebab yang masaknya umpama bidadari. Bila makan kenyit-kenyit mata lagi. Haa.. Rugi ke macam tu? Tak ada ruginya beb. Pelaburan kecil je untuk diri sndiri nak cantik untuk diri sendiri & of coz untuk yang tersayang. Siap dapat pujian ikhlas lagi gitew. Bahagia sokmo deh. Best tak.. Best tak.. #SunitaDalil  #KakSueKakiBisnes  #PakejGlowingGorgeous  #EHPSdihatiSuerich  #rugitakcuba