an online Instagram web viewer

#Bertenga medias

Photos

TANDA- TANDA COLLAGEN YANG CUKUP dalam badan boleh dilihat jelas pada kulit dan kesihatan seseorang. Antara kesan yang ketara ialah: 🌷kulit mendapat kelembapan yang cukup 🌷kulit kelihatan lebih anjal & tegang 🌷otot dan tulang lebih kuat dan sihat 🌷sendi yang sihat 🌷menyokong baikpulih tisu dari kecederaan
 otot dan tulang 🌷mengurangkan keradangan 🌷memberi tenaga 🌷tidur yang lebih lena 🌷membantu proses detoks hati untuk membuang toksin 🌷memulih penyakit saraf (mmebina semula lapisan protin pada saraf)

#shakleekedah
#shakleesik
#badansihat
#mukaflawless
#bertenga
#collagenpowdershaklee
TANDA- TANDA COLLAGEN YANG CUKUP dalam badan boleh dilihat jelas pada kulit dan kesihatan seseorang. Antara kesan yang ketara ialah: 🌷kulit mendapat kelembapan yang cukup 🌷kulit kelihatan lebih anjal & tegang 🌷otot dan tulang lebih kuat dan sihat 🌷sendi yang sihat 🌷menyokong baikpulih tisu dari kecederaan otot dan tulang 🌷mengurangkan keradangan 🌷memberi tenaga 🌷tidur yang lebih lena 🌷membantu proses detoks hati untuk membuang toksin 🌷memulih penyakit saraf (mmebina semula lapisan protin pada saraf) #shakleekedah  #shakleesik  #badansihat  #mukaflawless  #bertenga  #collagenpowdershaklee 
Ok makanan berpantang untuk hr ni yg kami sediakan untuk klient kami ialah daging masak lada hitam..lada hitam ni memang sinonim untuk orang berpantang 
#Confimentfood #confimentlady#masakanpantang #bertenga #
Minum 2  beradik ni dulu seblm tido..
Nak #cantik
Nak #sihat
Nak #bertenga

Meh la try..bagus tau..
Sedap plak tu.. #sayaminumsayajual 
#BbPlusCollagen 
#N'licious

Ready stock

Whssap yanie yer 0193284348
LEBIH BERTENAGA SELEPAS MINUM ESP!💪 Wow!! Testimoni dari ESP!

#bertenga
#EspShaklee 
#shakleemurah 
#Shakleepower #shakleeputrajaya 
#kulitputih 
#cún #suamitercinta
LEBIH BERTENAGA SELEPAS MINUM ESP!💪 Wow!! Testimoni dari ESP!

#bertenga
#EspShaklee 
#shakleemurah 
#Shakleepower #shakleeputrajaya 
#kulitputih 
#cún #suamitercinta
Tips Workout Harian Anda. Amalkan gaya hidup sihat bermula dengan 5 tips mudah ini.

#tipssihat
#sihat
#workout
#fitness
#pushups
#lunges
#squats
#tips
#tricks
#kesihatan
#senaman
#salurandarah
#supplement
#supplements
#bertenga
#tenaga
#batin
#aplusbro
#eternalyouth
Marketing mulut ker mulut. 
Kalo produk baik,mesti repeat order. 
Mesti nak rekemen kat kengkawan.
Puteh montoxx jamu moden. 
Sebab tu kemam2 jer, keputihan hilang. .
PUTEH MONTOXX 
RM65 ADD POSLAJU RM8 RM12
.
Whatsapp :: www.wasap.my/60135296235/pmx
.
#pmx #putehmontoxx #ketat #keputihanlenyap #farajhilangberbau #kulitmakincerah #rasacoklat #bertenGa #jamumoden
Fuhhhhh. Nasib baikkk memang adaaa tingggaaal #lurvellinmilkymama kat opissss. Kalau tidookkk jenuhhh lah tak bertenaga haghiniiii. 
Takyah curik masaaa nak bancuh tauu. Amik jer sudu yang comel tuu, (memang dah ade dalam kotak) terussss kemam bawah lidah. 
Jimat maseee khennn? Sesambil tuu sambungg jur keje yang berlambakkk iteeewww. 
Hew hew hew. 
#pakartambahsusubadan #bffighter #produkterbaik #kemambawahlidah #lurvellinmilkymama #berbaloibaloi
#terusrecik #bazaronline #sayajualsayaconsume #bertenga #banyakkhasiat
Fuhhhhh. Nasib baikkk memang adaaa tingggaaal #lurvellinmilkymama  kat opissss. Kalau tidookkk jenuhhh lah tak bertenaga haghiniiii. Takyah curik masaaa nak bancuh tauu. Amik jer sudu yang comel tuu, (memang dah ade dalam kotak) terussss kemam bawah lidah. Jimat maseee khennn? Sesambil tuu sambungg jur keje yang berlambakkk iteeewww. Hew hew hew. #pakartambahsusubadan  #bffighter  #produkterbaik  #kemambawahlidah  #lurvellinmilkymama  #berbaloibaloi  #terusrecik  #bazaronline  #sayajualsayaconsume  #bertenga  #banyakkhasiat 
.
Testimoni lagi 😍
👇🏻
.
Makin KURUS
.
Kencing LAWAS
.
KEPUTIHAN hilang
sebelumni keputihan takdelah teruk sangat ,tapi pakai panty.bila dah hilang keputihan tak pakai dah .
BERTENAGA
Buat kerja tak letih dan mengantuk ! 😉
.
Banyak lagi antara khasiat lain didalam
produk bellyna ni ☺️
.
Berminat?
Pm/wassap
📲012-4367774
.
#Produkbellyna #kencinglawas #kurus #untukdalaman #keputihanteruk #keputihan #bertenga #kusam #cepatletih #penat #visitmyig #jualanku #teambellynanaema 
#Eidayatibellyna 
#Bellynaterbaik
. Testimoni lagi 😍 👇🏻 . Makin KURUS . Kencing LAWAS . KEPUTIHAN hilang sebelumni keputihan takdelah teruk sangat ,tapi pakai panty.bila dah hilang keputihan tak pakai dah . BERTENAGA Buat kerja tak letih dan mengantuk ! 😉 . Banyak lagi antara khasiat lain didalam produk bellyna ni ☺️ . Berminat? Pm/wassap 📲012-4367774 . #Produkbellyna  #kencinglawas  #kurus  #untukdalaman  #keputihanteruk  #keputihan  #bertenga  #kusam  #cepatletih  #penat  #visitmyig  #jualanku  #teambellynanaema  #Eidayatibellyna  #Bellynaterbaik 
.
2 Sachet minum 
dah nampak kesan...!
.
Feedback
👇🏻
.
"Sebelumni keputihan saya memang teruk tapi lepas minum 2 sachet alhamdulillah keputihan saya berkurangan..!"
.
==================
.
Hadapi Masalah KEPUTIHAN .
Pm/Wassup 📲012-4367774 😉
.
#Produkbellyna #kencinglawas #kurus #untukdalaman #keputihanteruk #keputihan #bertenga #kusam #cepatletih #penat #visitmyig #jualanku #wassap0124367774 😍
.
2 Sachet minum 
dah nampak kesan...!
.
Feedback
👇🏻
.
"Sebelumni keputihan saya memang teruk tapi lepas minum 2 sachet alhamdulillah keputihan saya berkurangan..!"
.
==================
.
Hadapi Masalah KEPUTIHAN .
Pm/Wassup 📲013-4561223 😉
.
#Produkbellyna #kencinglawas #kurus #untukdalaman #keputihanteruk #keputihan #bertenga #kusam #cepatletih #penat #visitmyig #jualanku #wassap0134561223 😍
.
Testimoni lagi 😍
👇🏻
.
Makin KURUS
.
Kencing LAWAS
.
KEPUTIHAN hilang
sebelumni sampai kena pakai panty sebab teruk sangat,sekarang tak perlu dah pakai .
.
BERTENAGA
Buat kerja tak letih dan mengantuk ! 😉
.
Banyak lagi antara khasiat lain didalam
produk bellyna ni ☺️
.
Berminat?
Pm/wassap ema
📲013-4561223
.
#Produkbellyna #kencinglawas #kurus #untukdalaman #keputihanteruk #keputihan #bertenga #kusam #cepatletih #penat #visitmyig #jualanku #wassap0134561223 😍
. Testimoni lagi 😍 👇🏻 . Makin KURUS . Kencing LAWAS . KEPUTIHAN hilang sebelumni sampai kena pakai panty sebab teruk sangat,sekarang tak perlu dah pakai . . BERTENAGA Buat kerja tak letih dan mengantuk ! 😉 . Banyak lagi antara khasiat lain didalam produk bellyna ni ☺️ . Berminat? Pm/wassap ema 📲013-4561223 . #Produkbellyna  #kencinglawas  #kurus  #untukdalaman  #keputihanteruk  #keputihan  #bertenga  #kusam  #cepatletih  #penat  #visitmyig  #jualanku  #wassap0134561223  😍
Rutin harian sebelum keluar kerja... #MinKaffe dulu yokkkk!! #Bertenga dan rasa kenyang👍👍sempat tahan sampai lunch nanti. Telan #Garlictablet 2 biji. #buangAngindalambadan .
Rasa fresh dan cergas untuk bekerja
😊😊😊
pm akak kalau nk order
#KakBee 0135186900
1kotak RM33.00 /20sachet
#JomMinumMinkAffe
#LoveTheCoffee #NoSugarAdded 
#SUPERMAMA #KopiDiet #setbudget #buangangin #cholesterol #NakKurus
Kurus_cantik_sihat 
dengan ESP

ESP memang best tau
Menjoriti yang amalkan ESP memang teruja sebab bukan saja boleh kurus tapi badan bertenaga & yang best kulit pun cantik... Sesapa yang nak kurus & nak plus cantik amalkan lah ESP..Pasti anda puas hati.. Ok sesapa nak order blh terus whsap 0111-9791281

#kurussihatcantik 
#Esp #turunberatbadan #cantikkankulit #bertenga #setkurus3B #setkurusbajet #setkecantikankulit #setkesihatan #setkesuburanshaklee #sayajualshaklee #pengedarshakleebatupahat #pengedarshakleepaloh
#pengedarshakleeyongpeng #codareabatupahat #codareapaloh 
#seriusbabe #wahmlover #agenshaklee #shaklee_effect #shakleemalaysia
Kurus_cantik_sihat dengan ESP ESP memang best tau Menjoriti yang amalkan ESP memang teruja sebab bukan saja boleh kurus tapi badan bertenaga & yang best kulit pun cantik... Sesapa yang nak kurus & nak plus cantik amalkan lah ESP..Pasti anda puas hati.. Ok sesapa nak order blh terus whsap 0111-9791281 #kurussihatcantik  #Esp  #turunberatbadan  #cantikkankulit  #bertenga  #setkurus3B  #setkurusbajet  #setkecantikankulit  #setkesihatan  #setkesuburanshaklee  #sayajualshaklee  #pengedarshakleebatupahat  #pengedarshakleepaloh  #pengedarshakleeyongpeng  #codareabatupahat  #codareapaloh  #seriusbabe  #wahmlover  #agenshaklee  #shaklee_effect  #shakleemalaysia 
Selamat Pagi semua 😊😊😊 Breakfast yang mudah,cepat & ringkas setiap pagi... Walau ringkas tapi manfaat nya sangat banyak.... #pengedarshakleebatupahat
#codareabatupahat 
#shaklee_effect 
#wahmlover 
#agenshaklee 
#sayajualshaklee 
#setkecantikankulit 
#setpenyusuanshaklee 
#susubanyak 
#kulitcantik 
#bertenga 
#sihat 
#kenyang 
Azimah khamis

0111-9791281 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Selamat Pagi 😘😘😘 Alhamdulilah breakfast yang sangat mudah tapi mempunyai sajian & khasiat yang banyak... #Esp 
#sarapanberkhasiat
#kurus
#kulitcantik 
#bertenga 
#susupekat
#susubanyak
#kenyang

Azimah khamis
#pengedarshakleebatupahat 
#codareabatupahat 
#sayaamalkan 
#sayajual 
pertanyaan & order

Sms/whsap 0111-9791281
Dengan pengambilan ESP yang konsisten...anda akan dapat

#kurus
#cantik
#bertenga

1 sajian mempunyai pelbagai manfaat... Azimah khamis
#pengedarshakleebatupaha 
0111-9791281
#korangtautak 
Suka menguyah ais rupnya tanda-tanda kekurangan zat besi😅

Bagi memperoleh zat besi tue bnyklah mkn sayur hijau 
Atau pun telanlah multivitamin vita lea sekurang-kurangnya 1 biji sehari

Inginkan vita lea free 2 botol??😍😍 Cepat-cepat pm @ndunk407 
Pm @ndunk407  016-5866290
#kttshaklee #korangtautakshaklee #kurangzatbesi #multivitamin #bertenga #sihatselalu #sihatsemulajadi #codlahaddatu #enery #enerybooster
3 sekawan nie tak pernah miss saya telan setiap hari 
Bagi tenaga 
Tingkatkan sistem imun 
Bantu saya kawal mood jadi tidak lah meroyan semacam dalam pantang 
Lebih-lebih lagi berpantang sendiri nie tanpa pembantu 😊
Memang mencabar 
Syukur suami sangat2 membantu tq abng @rajisabidin 
#setpantangshaklee #setpantang #lukacepatpuih #bertenga
3 sekawan nie tak pernah miss saya telan setiap hari Bagi tenaga Tingkatkan sistem imun Bantu saya kawal mood jadi tidak lah meroyan semacam dalam pantang Lebih-lebih lagi berpantang sendiri nie tanpa pembantu 😊 Memang mencabar Syukur suami sangat2 membantu tq abng @rajisabidin #setpantangshaklee  #setpantang  #lukacepatpuih  #bertenga 
Anda sering mengalami masalah seperti berikut? 😞kurang bertenaga
😖gastrik 😣cepat lapar 😟susu drop 😌ibu dalam pantang 😎inginkan badan seperti abang sado 😕kulit berjerawat 😌masalah kulit 😓terlalu kurus▶️kurang berat badan 
ESP lah jawapannya 
Dapatkan sekarang jangan biarkan masalah anda ini menghantui hidup anda 👍

Sepanjang bulan ini offer ESP tau.. dapatkan sekarang 💪🏻😍 Esp banyak manfaatnya 
Belum cuba belum tahu 
Hubungi saya @ndunk407 
016-5866290
#codlahaddatu #posseluruhmalaysia #atasiberatbadan #kulitcantik #kulitputihgebu #jerawat #atasijerawat #pantang44hari #bertenga#banyaksusu #susuIbu
Anda sering mengalami masalah seperti berikut? 😞kurang bertenaga 😖gastrik 😣cepat lapar 😟susu drop 😌ibu dalam pantang 😎inginkan badan seperti abang sado 😕kulit berjerawat 😌masalah kulit 😓terlalu kurus▶️kurang berat badan ESP lah jawapannya Dapatkan sekarang jangan biarkan masalah anda ini menghantui hidup anda 👍 Sepanjang bulan ini offer ESP tau.. dapatkan sekarang 💪🏻😍 Esp banyak manfaatnya Belum cuba belum tahu Hubungi saya @ndunk407 016-5866290 #codlahaddatu  #posseluruhmalaysia  #atasiberatbadan  #kulitcantik  #kulitputihgebu  #jerawat  #atasijerawat  #pantang44hari  #bertenga #banyaksusu  #susuIbu 
Promosi best 
Promosi gempak 
@ndunk407 
@ndunk407 
@ndunk407 👇👇👇👇👇📲 0165866290
0165866290 👍👍👍👍👍👍
#kawalguladalamdarah #setkencingmanis #bertenga #milkbouster #susuIbu #CantikMenawan #promosi #promosiseptember #promosiesp#esppromosi#kawalguladalamdarah
Bismillahirrahmanirahhim.. Selamat pagi semua..
Senyummmm😊
Nak share sikit pasal Mineral Coffee & Garlic.. Set ni bukan la set kurus tp health supplement yg side effect dpat kurangkan lemak2.. Dua dlm satu sihat dan slim😊 🐤Garlic..
* membantu menurunkan kandungan lemak dlm darah, mencegah kardiovascular dan arteriosklerosis
*menghalang pembekuan darah & trombosis
*membantu dlam fungsi penghadaman & buka selera, melegakan kembung perut  dn ulser peptik
*membantu menyelaraskan gula dalam badan *menggalakan peredaran darah & metabolisme 🐤khasiat MC
*kaya dngn anti-pengoksidaan *menghilangkan keletihan fizikal dan mental *melegakan tekanan
*singkir toksin dlm badan *beri tenga dan tahan rasa lapar

Hanya 4 biji sehari 
Dari pati bawang putih bermutu tinggi
Melawaskan sistem penghadaman 
Gabungan MC & garlic 
#perut kempis 
#lawas
#rawat asthma
#turunkan kolestrol
#buang angin
#hilang lenguh dn bisa badan 
#bertenga sepanjang hari

Tiada kesan sampingan dan x perlu berlapar.. InShaaAllah  dengn.  izin-Nya.. Cepat2 pm dan ws bg yg berminat
Bismillahirrahmanirahhim.. Selamat pagi semua.. Senyummmm😊 Nak share sikit pasal Mineral Coffee & Garlic.. Set ni bukan la set kurus tp health supplement yg side effect dpat kurangkan lemak2.. Dua dlm satu sihat dan slim😊 🐤Garlic.. * membantu menurunkan kandungan lemak dlm darah, mencegah kardiovascular dan arteriosklerosis *menghalang pembekuan darah & trombosis *membantu dlam fungsi penghadaman & buka selera, melegakan kembung perut dn ulser peptik *membantu menyelaraskan gula dalam badan *menggalakan peredaran darah & metabolisme 🐤khasiat MC *kaya dngn anti-pengoksidaan *menghilangkan keletihan fizikal dan mental *melegakan tekanan *singkir toksin dlm badan *beri tenga dan tahan rasa lapar Hanya 4 biji sehari Dari pati bawang putih bermutu tinggi Melawaskan sistem penghadaman Gabungan MC & garlic #perut  kempis #lawas  #rawat  asthma #turunkan  kolestrol #buang  angin #hilang  lenguh dn bisa badan #bertenga  sepanjang hari Tiada kesan sampingan dan x perlu berlapar.. InShaaAllah dengn. izin-Nya.. Cepat2 pm dan ws bg yg berminat
Seseorang yang bergelar #artis bukan hanya untuk #glamour atau kebanggaan .

Mereka berkerja sedaya upaya dan berusaha keras untuk menjayakan sesebuah #drama dan #filem dalam industri #layarmalaysia 
Semoga #usaha dan #pengorbanan #rakan artis @paklongnusantara dalam mengerjakan ibadah kerja mendapat keberkatan Allah swt.

Penat bekerja #siang dan #Malam , #artist , #krewfilem #beringin #astrofirst #berehatsebentar dan #menikmati #minumanpanas #berkhasiattinggi dan #bertenga #tanpa #gula , SweetBucks Cafe' mendapatkan kesegaran.

Definasi #kesegaran
Inilah...
#sweetbuckscafe 
@niezamzaidi 
@ayahmasterrock 
#beringincrewonsett
#tamanwarisandam
Seseorang yang bergelar #artis  bukan hanya untuk #glamour  atau kebanggaan . Mereka berkerja sedaya upaya dan berusaha keras untuk menjayakan sesebuah #drama  dan #filem  dalam industri #layarmalaysia  Semoga #usaha  dan #pengorbanan  #rakan  artis @paklongnusantara dalam mengerjakan ibadah kerja mendapat keberkatan Allah swt. Penat bekerja #siang  dan #Malam  , #artist  , #krewfilem  #beringin  #astrofirst  #berehatsebentar  dan #menikmati  #minumanpanas  #berkhasiattinggi  dan #bertenga  #tanpa  #gula  , SweetBucks Cafe' mendapatkan kesegaran. Definasi #kesegaran  Inilah... #sweetbuckscafe  @niezamzaidi @ayahmasterrock #beringincrewonsett  #tamanwarisandam 
Gud morning peeps...have a nice day...bekpes dlu yuk sblm kluar mnoreh..lalala ari ari kelija...#kopi #garambuluh #mineralcoffee #berkhasiat #kopiuntukkesihatan #iamcoffeelover #bertenga #sedap #0139677039
Monim peepsss...bekpes nga mineral coffee dlu, InsyaAllah kekal btenaga smpai ptg...ari ni busy ngan keja n ptg nnt nk marathon anta brg dagangan plak...so kna bekalkn tenaga ckup2 la...hihihi...#mineralcoffee #kopi #coffeelover #bertenga #kenyang #kayamineral #bantupenghadaman #elak #gastrik #migrain #sayajual #0139677039 #kelantan