an online Instagram web viewer

#Allahuakhbar medias

Photos

" Kita hendaklah bersyukur kepada Allah kerana kita masih hidup di dunia yang nyata ini " .💕 #TerimaKasihAllah.
#Alhamdulilah
#AllahuAkhbar.
#WeLoveIslam
Bersyukur Dengan Rezeki Tuhan Berikan🙌.
Kenapa Masih Banyak Manusia Zaman Sekarang Masih Merunggut Dengan Rezeki Tuhan🤔? Ke Mana Hilangnya Rasa Bersyukur Kita KepadaNYA😔? #TuhanMasihSayangkanKitaSemua.
#SemogaTuhanAmpunkanKita.
#Allahuakhbar
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 .

Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 .

#japps #allahuakhbar #hidupiniadalahkesempatan #siapasangka #modaltakkanlesap #biaradminsaja #kitasamahero #jomjadicantik
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 . Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 . #japps  #allahuakhbar  #hidupiniadalahkesempatan  #siapasangka  #modaltakkanlesap  #biaradminsaja  #kitasamahero  #jomjadicantik 
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 .

Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 .

#japps #allahuakhbar #hidupiniadalahkesempatan #siapasangka #modaltakkanlesap #biaradminsaja #kitasamahero #jomjadicantik
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 . Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 . #japps  #allahuakhbar  #hidupiniadalahkesempatan  #siapasangka  #modaltakkanlesap  #biaradminsaja  #kitasamahero  #jomjadicantik 
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 .

Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 .

#japps #allahuakhbar #hidupiniadalahkesempatan #siapasangka #modaltakkanlesap #biaradminsaja #kitasamahero #jomjadicantik
ALLAHUAKHBAR!!! Ini adalah testimoni team min sendiri, sesungguhnya rezeki memang tak pernah salah alamat. Siapa sangka dengan henfon yang kita hadap tiap tiap hari ni mampu jana income sampai mencecah ribu riban!!! Modal tak sampai RM400 pon untung sampai boleh beli lagi 10 bijik henfon baru, kalau kami boleh kenapa korang tak?? Biar min ajar korang walaupun min tak mampu lagi nak beli 10 bijik henfon sedebuk macam tu jer 😭 . Kita sama sama meroket sampai ke bintang, semangat!!! Jom jadi macam kami 😫 . #japps  #allahuakhbar  #hidupiniadalahkesempatan  #siapasangka  #modaltakkanlesap  #biaradminsaja  #kitasamahero  #jomjadicantik 
Alhamdulilllah bisa Kumpul Keluarga Besar.... #manfaatkanwaktu #happyfamily #allahuakhbar
The love our Family flows strong and deep, leaving us memories to treasure and keep . #allahuakhbar #zulkiflyfamily
"True compassion is about not bruising the other person’s self-respect." Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism .

#autism#autismawareness#autismmoms#autismmemes#autismmalaysia#anakkuautism#anakkuautisme#supermom#supermoms#specialneeds#apc#anugerah#istimewa#permatakurnia#anaksyurga#ujian#cantik#menawan#indah#ciptaanallah#Allahuakhbar#kaya#berjaya#cemerlang#terbaik#malaysia#kualalumpur #klcc#kl#kids
"True compassion is about not bruising the other person’s self-respect." Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism . #autism #autismawareness #autismmoms #autismmemes #autismmalaysia #anakkuautism #anakkuautisme #supermom #supermoms #specialneeds #apc #anugerah #istimewa #permatakurnia #anaksyurga #ujian #cantik #menawan #indah #ciptaanallah #Allahuakhbar #kaya #berjaya #cemerlang #terbaik #malaysia #kualalumpur  #klcc #kl #kids 
"We get swallowed up by the illusion that unless we can find a place to belong, we are going to be all alone in the world." Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism .

#autism#autismawareness#autismmoms#autismmemes#autismmalaysia#anakkuautism#anakkuautisme#supermom#supermoms#specialneeds#apc#anugerah#istimewa#permatakurnia#anaksyurga#ujian#cantik#menawan#indah#ciptaanallah#Allahuakhbar#kaya#berjaya#cemerlang#terbaik#malaysia#kualalumpur #klcc#kl#kids
"We get swallowed up by the illusion that unless we can find a place to belong, we are going to be all alone in the world." Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism . #autism #autismawareness #autismmoms #autismmemes #autismmalaysia #anakkuautism #anakkuautisme #supermom #supermoms #specialneeds #apc #anugerah #istimewa #permatakurnia #anaksyurga #ujian #cantik #menawan #indah #ciptaanallah #Allahuakhbar #kaya #berjaya #cemerlang #terbaik #malaysia #kualalumpur  #klcc #kl #kids 
When you see an object, it seems that you see it as an entire thing first, and only afterwards do its details follow on. But for people with autism, the details jump straight out at us first of all, and then only gradually, detail by detail, does the whole image float up into focus.

Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism .

#autism#autismawareness#autismmoms#autismmemes#autismmalaysia#anakkuautism#anakkuautisme#supermom#supermoms#specialneeds#apc#anugerah#istimewa#permatakurnia#anaksyurga#ujian#cantik#menawan#indah#ciptaanallah#Allahuakhbar#kaya#berjaya#cemerlang#terbaik#malaysia#kualalumpur #klcc#kl#kids
When you see an object, it seems that you see it as an entire thing first, and only afterwards do its details follow on. But for people with autism, the details jump straight out at us first of all, and then only gradually, detail by detail, does the whole image float up into focus. Naoki Higashida, The Reason I Jump: The Inner Voice of a Thirteen-Year-Old Boy with Autism . #autism #autismawareness #autismmoms #autismmemes #autismmalaysia #anakkuautism #anakkuautisme #supermom #supermoms #specialneeds #apc #anugerah #istimewa #permatakurnia #anaksyurga #ujian #cantik #menawan #indah #ciptaanallah #Allahuakhbar #kaya #berjaya #cemerlang #terbaik #malaysia #kualalumpur  #klcc #kl #kids 
Lilly Blossom untuk bertunang! Aauu sweet sangat uolls! 😉

Nak order mai cecepat whatsapp hakak tau. Klik je link di bio tuu tau😘

P/s: jgn order last minit tauu.
Lilly Blossom untuk bertunang! Aauu sweet sangat uolls! 😉 Nak order mai cecepat whatsapp hakak tau. Klik je link di bio tuu tau😘 P/s: jgn order last minit tauu.
Asalamualaikum selamat pagi ❤
#alhamdulilah #allahuakhbar #asalamualaikum #barakah
Gugur nyawa 🍂 dijalan Allah itu yang kita dambakan.

Tapi, gugur Iman 🍂 kerana cinta kepada dunia itu yang kita minta dijauhkan.

Ya Allah hidupkan kami dengan Iman,
Ya Allah matikan kami dalam Iman,
Ya Allah bangkitkan kami dengan Iman,
Dan masukkan ke syurgaMu dengan Iman.
Aamiin Allahumma Aamiin 💕
Gugur nyawa 🍂 dijalan Allah itu yang kita dambakan. Tapi, gugur Iman 🍂 kerana cinta kepada dunia itu yang kita minta dijauhkan. Ya Allah hidupkan kami dengan Iman, Ya Allah matikan kami dalam Iman, Ya Allah bangkitkan kami dengan Iman, Dan masukkan ke syurgaMu dengan Iman. Aamiin Allahumma Aamiin 💕
Seketul ni je pun.

Pagi satu.

Malam satu.

Khasiat dia banyak.Dah makanan sunnah.

Nak sihat sepanjang zaman.Meh rase gula-gula HEBAT ni😉

Nak info nak order boleh PM. Jommm📞☎️📲 #Subhanallah
#Alhamdulillah
#AllahuAkhbar
#MTAM💕
#teamrizqunaikhwani 
#mantap
Check your sins, always seek forgiveness from the almighty #salaamsubuh #allahuakhbar #morning #anakmamu
Percaya Sebelum Berjaya.

Selamat Pagi kawan-kawan semua ☕
Assalamualaikum wbt 🌹

#Subhanallah
#Alhamdulillah
#AllahuAkhbar
#MTAM 💕
#TEAMRIZQUNAIKHWANI
Mantap Bener Gan
Jangan lelah jadi penyeru kebaikan. 
Allah سبحانه و تعالى berfirman,

هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ “Tidak ada balasan kebaikan kecuali kebaikan (pula).” (QS. Ar Rahman : 60)

Allah سبحانه و تعالى juga berfirman,

لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ “Orang-orang yang berbuat baik di dunia ini mendapat (pembalasan) yang baik.” (QS. An-Nahl : 30)

#kebenaran #kutipanalquran #nasehat #kebaikan #islamicquotes #bidancantik #islamrahmatanlilalamin #islamic #katabijak #dakwahislam #muslimah #hijabercantik #hijaber #berbagimanfaat #nasehatislam #nature #meme #beach #sea #nature #allahuakhbar #sederhana #senja #evening  #sun #sunset
Jangan lelah jadi penyeru kebaikan. Allah سبحانه و تعالى berfirman, هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ “Tidak ada balasan kebaikan kecuali kebaikan (pula).” (QS. Ar Rahman : 60) Allah سبحانه و تعالى juga berfirman, لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ “Orang-orang yang berbuat baik di dunia ini mendapat (pembalasan) yang baik.” (QS. An-Nahl : 30) #kebenaran  #kutipanalquran  #nasehat  #kebaikan  #islamicquotes  #bidancantik  #islamrahmatanlilalamin  #islamic  #katabijak  #dakwahislam  #muslimah  #hijabercantik  #hijaber  #berbagimanfaat  #nasehatislam  #nature  #meme  #beach  #sea  #nature  #allahuakhbar  #sederhana  #senja  #evening  #sun  #sunset 
"Air KeGemaran AswaDDon Sirap Limau Aic Maniss!!! Pakaian Dan Barang Milik  AswaDDon Semua 3Barang.....
#AllahRabbKu
#MuhammadNabiKu
#IslamAgamaKu
#AlquranKitaBKu
#UmmatNabiSaudaraKu
#MelayuBangsaKu
#MalaysiaTanahTumpanyaDarahKu
#3AdalahNomborKesukaanKu
#AswaDDon
#SihambaPendosa
#Takbir
#Allahuakhbar!!!
﷽
Balancing Life ❤️
Menu Of The Day.
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃
Entertaining Family Cravings And Stirred With ❤️💞
Asian Palate... Pasembur/(Onion & Prawn Fritters +Plain Sweet Fritters +Coconut Fritters + Eggs + Potatoes +Fish Cake + Veges) Dipping With Spicy Shrimp Peanut Sauce.
Rizq Is From اللّٰه 🌻❤️
Alhamdulillah For All Blessings 😍❤️
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃
#balancinglife ❤️
#menu #oftheday
#entertaining #familycravings
#asianpalate #pasembur
#variedrange #fritters
#onionprawnfritters #sweetfritters
#coconutfritters #fishcake
#boiledeggs
#spicy #peanutsauce
#astaghfirullah
#subhanallah
#alhamdulillah
#forallblessings
#rizqisfrmاللّٰه 
#allahuakhbar ❤️
﷽ Balancing Life ❤️ Menu Of The Day. 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃 Entertaining Family Cravings And Stirred With ❤️💞 Asian Palate... Pasembur/(Onion & Prawn Fritters +Plain Sweet Fritters +Coconut Fritters + Eggs + Potatoes +Fish Cake + Veges) Dipping With Spicy Shrimp Peanut Sauce. Rizq Is From اللّٰه 🌻❤️ Alhamdulillah For All Blessings 😍❤️ 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃 #balancinglife  ❤️ #menu  #oftheday  #entertaining  #familycravings  #asianpalate  #pasembur  #variedrange  #fritters  #onionprawnfritters  #sweetfritters  #coconutfritters  #fishcake  #boiledeggs  #spicy  #peanutsauce  #astaghfirullah  #subhanallah  #alhamdulillah  #forallblessings  #rizqisfrmالل ّٰه #allahuakhbar  ❤️
Jangan lelah jadi penyeru kebaikan. 
Allah سبحانه و تعالى berfirman,

هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ “Tidak ada balasan kebaikan kecuali kebaikan (pula).” (QS. Ar Rahman : 60)

Allah سبحانه و تعالى juga berfirman,

لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ “Orang-orang yang berbuat baik di dunia ini mendapat (pembalasan) yang baik.” (QS. An-Nahl : 30)

#coverlagu #rahman #nissasabyan #kebenaran #kutipanalquran #nasehat #kebaikan #islamicquotes #islamrahmatanlilalamin #islamic #katabijak #dakwahislam #berbagimanfaat #nasehatislam #nature #meme #nadadandakwah #nature #allahuakhbar
Jangan lelah jadi penyeru kebaikan. Allah سبحانه و تعالى berfirman, هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ “Tidak ada balasan kebaikan kecuali kebaikan (pula).” (QS. Ar Rahman : 60) Allah سبحانه و تعالى juga berfirman, لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا فِي هَذِهِ الدُّنْيَا حَسَنَةٌ “Orang-orang yang berbuat baik di dunia ini mendapat (pembalasan) yang baik.” (QS. An-Nahl : 30) #coverlagu  #rahman  #nissasabyan  #kebenaran  #kutipanalquran  #nasehat  #kebaikan  #islamicquotes  #islamrahmatanlilalamin  #islamic  #katabijak  #dakwahislam  #berbagimanfaat  #nasehatislam  #nature  #meme  #nadadandakwah  #nature  #allahuakhbar 
﷽
Balancing Life ❤️
Reflection Of The Day.
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻
This Is Awesome! He Nails It!! Personally First Time I Hear A Mufti Lecture That Emphasize On The Importance Of Health.
"An AMANAH From The Almighty."
"A Muslim Is Never Lazy."
"Play Sport Within The Boundary Of Islam."
"Your Body Is Not Yours To Do As You Please."
Echoing The Long Lost Lecture That I Used To Get  From Late Dad.
Al-Fateha. Aamiin. 😪❤️
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻
@Regran_ed from @muftimenkadmin -  Don’t let your body go to waste. Remember, your body is not yours to do as you please. It is an AMANAH from the Almighty.. Mufti Menk was speaking in Sri Lanka on Simple Ways to Brighter Days.
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻
#reflection #muhasabah
#health #body #amanah
#muslim #mukmin 
#islam #ummah
#healthyliving #healthiswealth
#parenting #walkthetalk #walktheknowledge 
#happyhome #key #jannah #creator #sleep #isha #fajr #creation #muftimenkofficial #motivationalmoments
#astaghfirullah #subhanallah
#alhamdulillah #forallblessings
#rizqisfrmاللّٰه
#allahuakhbar ❤️
﷽ Balancing Life ❤️ Reflection Of The Day. 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻 This Is Awesome! He Nails It!! Personally First Time I Hear A Mufti Lecture That Emphasize On The Importance Of Health. "An AMANAH From The Almighty." "A Muslim Is Never Lazy." "Play Sport Within The Boundary Of Islam." "Your Body Is Not Yours To Do As You Please." Echoing The Long Lost Lecture That I Used To Get From Late Dad. Al-Fateha. Aamiin. 😪❤️ 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻 @Regran_ed from @muftimenkadmin - Don’t let your body go to waste. Remember, your body is not yours to do as you please. It is an AMANAH from the Almighty.. Mufti Menk was speaking in Sri Lanka on Simple Ways to Brighter Days. 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻 #reflection  #muhasabah  #health  #body  #amanah  #muslim  #mukmin  #islam  #ummah  #healthyliving  #healthiswealth  #parenting  #walkthetalk  #walktheknowledge  #happyhome  #key  #jannah  #creator  #sleep  #isha  #fajr  #creation  #muftimenkofficial  #motivationalmoments  #astaghfirullah  #subhanallah  #alhamdulillah  #forallblessings  #rizqisfrmالل ّٰه #allahuakhbar  ❤️
Tiada masuk syurga orang yang dalam hatinya terdapat sebesar biji sawi daripada kesombongan.(Riwayat muslim.) #dakwah #islam #allah #allahuakhbar #riwayatmuslim #cintaallah 😊
syukur!

syukur selalu.
Alhamdulillah.susah macam mana pun hari ni kita masih ada benda untuk makan dan teruskn hidup.syukur dengan apa yang kita ada ,Allah bagi lebih lagi nikmat.
nikmat sihat,
nikmat islam.
nikmat iman.
nikmat ketenangan.
jangan sia-siakan .
jaga baik-baik.cara nak jaga ? Ringankan lidah menyebut Alhamdulillah,puji-puji nama Allah.Jangan sombong dgn Allah.Walaupun kita yang kerja untuk dapatkan sesuatu tanpa sempurna anggota badan dan nikmat kesihatan yang Allah bagi kita mampu tak buat? kita tak mampu buat .Jom kita muhasabah diri .adakah hari ni lebih baik dari semalam ? Periksa diri ,periksa iman .pastikan iman kita sentiasa bertambah 💓. #syukurselalu
#Allahuakhbar
#alhamdulillah
syukur! syukur selalu. Alhamdulillah.susah macam mana pun hari ni kita masih ada benda untuk makan dan teruskn hidup.syukur dengan apa yang kita ada ,Allah bagi lebih lagi nikmat. nikmat sihat, nikmat islam. nikmat iman. nikmat ketenangan. jangan sia-siakan . jaga baik-baik.cara nak jaga ? Ringankan lidah menyebut Alhamdulillah,puji-puji nama Allah.Jangan sombong dgn Allah.Walaupun kita yang kerja untuk dapatkan sesuatu tanpa sempurna anggota badan dan nikmat kesihatan yang Allah bagi kita mampu tak buat? kita tak mampu buat .Jom kita muhasabah diri .adakah hari ni lebih baik dari semalam ? Periksa diri ,periksa iman .pastikan iman kita sentiasa bertambah 💓. #syukurselalu  #Allahuakhbar  #alhamdulillah 
Aku bukanlah wanita baik-baik...
Aku adalah wanita biasa yang banyak dosa...
Tapi bukan berarti aku lengah...
Aku ingin mendamaikn hati dengan cara perbaiki diri..
Masalalu yang buruk bukan berarti akan selamanya menjadi buruk..
Justru dari masalu kita tahu dimana letak yang harus diperbaiki...
So come on let's be better... Bismillah...🙏
.
.
.
.
.
#bismillah#allahuakhbar#bersyukur#bebetter#masadepan
Aku bukanlah wanita baik-baik... Aku adalah wanita biasa yang banyak dosa... Tapi bukan berarti aku lengah... Aku ingin mendamaikn hati dengan cara perbaiki diri.. Masalalu yang buruk bukan berarti akan selamanya menjadi buruk.. Justru dari masalu kita tahu dimana letak yang harus diperbaiki... So come on let's be better... Bismillah...🙏 . . . . . #bismillah #allahuakhbar #bersyukur #bebetter #masadepan 
Tahniah sis cantik! Tambah berseri2 bila pakai set Aisyah Blossom in pure white nie😍

Kalau uolls nk tahu, set aisyah blossom dress nie tersangat2 hot item tau. 😉

P/s: jgn order last minit tau. Sbb kena que order dulu. Nk order boleh terus whatsapp hakak ye. Klik je link di bio okey😘
Tahniah sis cantik! Tambah berseri2 bila pakai set Aisyah Blossom in pure white nie😍 Kalau uolls nk tahu, set aisyah blossom dress nie tersangat2 hot item tau. 😉 P/s: jgn order last minit tau. Sbb kena que order dulu. Nk order boleh terus whatsapp hakak ye. Klik je link di bio okey😘