an online Instagram web viewer

#Adimanja medias

Photos

Sebelum tidur jom beradimanja
👇
1.Telan #jamuratnakasih 💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Sebelum tidur jom beradimanja 👇 1.Telan #jamuratnakasih  💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari  ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam  biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja  gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
#MASKERRATNASARI ne celup sikit  dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA

4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/
#MASKERRATNASARI  ne celup sikit dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA  4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL ..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA .. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Serasi dan puas hati sebelum dan selepas amal rasa lain🔥
👇
#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
Motivasi Pagi 🌞 Kenapa kita perlukan kata-kata movitasi pada waktu pagi 🌞 🌞sebab waktu pagi lah yg buat kita rasa semangat utk mencari Rezeki... Rezeki tidak akn dtg bergolek kalau tidak dicari ! ! ❌ Jangan Di renung letihnya Usaha, Tetapi Renunglah Manisnya Kejayaan! 😍😘 Assalamualaikum...
Salam Maal Hijrah... Salam Magnet Rezeki ..💰💰💰
Smoga dpermudahkan segala urusan dunia dan akhirat... Mulakan hari ini dgn zikrullah dan sedekah agar hidup kt lebih diredhai dan diberkati oleh Allah swt.... Aminnn.. #Adimanja
Motivasi Pagi 🌞 Kenapa kita perlukan kata-kata movitasi pada waktu pagi 🌞 🌞sebab waktu pagi lah yg buat kita rasa semangat utk mencari Rezeki... Rezeki tidak akn dtg bergolek kalau tidak dicari ! ! ❌ Jangan Di renung letihnya Usaha, Tetapi Renunglah Manisnya Kejayaan! 😍😘 Assalamualaikum... Salam Maal Hijrah... Salam Magnet Rezeki ..💰💰💰 Smoga dpermudahkan segala urusan dunia dan akhirat... Mulakan hari ini dgn zikrullah dan sedekah agar hidup kt lebih diredhai dan diberkati oleh Allah swt.... Aminnn.. #Adimanja 
Wasap tanya sis berapa sebotol jamu RM?sebotol RM65 tak termasuk pos sis..dah bagitahu harga terus senyap alahai intan payung gunung meletop..Nak beli jamu tapi tengok harga ala mahalnya..jangan berkira sis kalau nak syantik , awet muda ketat  bagai kenalah korban sikit keluar pulus tu jangan tengok dari harga tengok dari kualiti jamu tu betul tak?

Akk jual jamu bukan setakat jual je..nak tolong sis diluar sana sihat dalaman dan luaran..banyak sekarang macam-macam penyakit berkaitan wanita..selalu yang kita dengar 
Masaalah dalaman wanita
👇
Sukar hamil
Fibroid 
Cyst
Period tidak lancar
Rahim kembang 
Tombong 
buasir
Sembelit
Miss v ada keputihan
Hilang selera bersama pasangan

Kalau rasa ada salah satu ne mai rawat dengan JAMU RATNA KASIH sememangnya 100% ORGANIK tiada bahan kimia selamat diamalkan yang penting konsisten baru dapat hasil INSYAALLAH

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Wasap tanya sis berapa sebotol jamu RM?sebotol RM65 tak termasuk pos sis..dah bagitahu harga terus senyap alahai intan payung gunung meletop..Nak beli jamu tapi tengok harga ala mahalnya..jangan berkira sis kalau nak syantik , awet muda ketat bagai kenalah korban sikit keluar pulus tu jangan tengok dari harga tengok dari kualiti jamu tu betul tak? Akk jual jamu bukan setakat jual je..nak tolong sis diluar sana sihat dalaman dan luaran..banyak sekarang macam-macam penyakit berkaitan wanita..selalu yang kita dengar Masaalah dalaman wanita 👇 Sukar hamil Fibroid Cyst Period tidak lancar Rahim kembang Tombong buasir Sembelit Miss v ada keputihan Hilang selera bersama pasangan Kalau rasa ada salah satu ne mai rawat dengan JAMU RATNA KASIH sememangnya 100% ORGANIK tiada bahan kimia selamat diamalkan yang penting konsisten baru dapat hasil INSYAALLAH berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
Ubat pengasih pedih-pedih cinta pengikat kasih suami-isteri buka celup , sapu  tunggu jap
Lepas tu rasa sendirilah takkan akk nak bagitahu ADIMANJA.. Nak tahu lebih detail boleh terus wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Ubat pengasih pedih-pedih cinta pengikat kasih suami-isteri buka celup , sapu tunggu jap Lepas tu rasa sendirilah takkan akk nak bagitahu ADIMANJA.. Nak tahu lebih detail boleh terus wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Banyaknya manfaat jamu ratna kasih ne kan isteri pulak terjerat jangan main-main jika suami selalu nak berkepit je..mungkin selama ne selalu jarak-jarak sekarang dah semakin rapat dek sebab penangan Jamu ne..jangan dok termenung mai pakat-pakat grab jamu viral ne tak cuba tak tahu..dah cuba terus gila bayang isteri dirumah💏

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Banyaknya manfaat jamu ratna kasih ne kan isteri pulak terjerat jangan main-main jika suami selalu nak berkepit je..mungkin selama ne selalu jarak-jarak sekarang dah semakin rapat dek sebab penangan Jamu ne..jangan dok termenung mai pakat-pakat grab jamu viral ne tak cuba tak tahu..dah cuba terus gila bayang isteri dirumah💏 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Masker Ratna Sari😘

Dihasilkan daripada:👇
🔥Daun sirih
🔥Cengkih
🔥Manjakani
🔥Bunga rose putih
🔥Akar serapat ✔Bahan2 ini dijemur kering selama 3 minggu dan dikisar menjadikan ia serbuk yg haluss.. 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 💪Kesan serta-merta selepas penggunaan:👇👇 💋MissV ketat,padat,mantap..
💋MissV nyaman dan harum..
💋MissV tiada lagi gatal-gatal..
💋MissV cantik menarik tertarik..
💋MisaV menjadi tegang & segar.. 💪Lain-lain penggunaan..👇👇 💡 Sebagai scrub mencuci dan hilangkan daki-daki sekitar missV dan celah-celah pelipat.
💡Mengurangkan kesensaraan masalah resdung.
💡Menjadikan deria sentuhan sangat sensitif dan menaikkan rasa hangat asmara.
💡Kecutkan jerawat & parut semakin hilang.
💡Merawat kesan luka.

#Adimanja
#Rahsia_Amalan_Ratu

HARGA:RM50 *tdk termasuk pos
>Tahan utk dua bulan @ lebih lgi atas kbijaksanaan pengguna😘

Wasap.my/60192576993
Masker Ratna Sari😘 Dihasilkan daripada:👇 🔥Daun sirih 🔥Cengkih 🔥Manjakani 🔥Bunga rose putih 🔥Akar serapat ✔Bahan2 ini dijemur kering selama 3 minggu dan dikisar menjadikan ia serbuk yg haluss.. 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 💪Kesan serta-merta selepas penggunaan:👇👇 💋MissV ketat,padat,mantap.. 💋MissV nyaman dan harum.. 💋MissV tiada lagi gatal-gatal.. 💋MissV cantik menarik tertarik.. 💋MisaV menjadi tegang & segar.. 💪Lain-lain penggunaan..👇👇 💡 Sebagai scrub mencuci dan hilangkan daki-daki sekitar missV dan celah-celah pelipat. 💡Mengurangkan kesensaraan masalah resdung. 💡Menjadikan deria sentuhan sangat sensitif dan menaikkan rasa hangat asmara. 💡Kecutkan jerawat & parut semakin hilang. 💡Merawat kesan luka. #Adimanja  #Rahsia_Amalan_Ratu  HARGA:RM50 *tdk termasuk pos >Tahan utk dua bulan @ lebih lgi atas kbijaksanaan pengguna😘 Wasap.my/60192576993
Produk adimanja viral restock lagi
Orang melaka nak oder produk adimanja nak sihat dalaman sihat luaran boleh wasap katy.. Penghantaran area krubong jaya free cod..luar kawasan krubong jaya kita kenakan caj cod bergantung area mana.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Produk adimanja viral restock lagi Orang melaka nak oder produk adimanja nak sihat dalaman sihat luaran boleh wasap katy.. Penghantaran area krubong jaya free cod..luar kawasan krubong jaya kita kenakan caj cod bergantung area mana.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Ambo bagi testimoni yang panas2..masuk jer trus post...
Malas nok kecek banyok..adik kakok baca sendiri 👇👇 wasap.my/60192576993

#adimanja
Ambo bagi testimoni yang panas2..masuk jer trus post... Malas nok kecek banyok..adik kakok baca sendiri 👇👇 wasap.my/60192576993 #adimanja 
Ne pengalaman sayalah sebelum makan jamu ratna kasih..Kalau ikutkan badan saya ne memang sakit-sakit takda tenaga apalagi nak buat kerja rumah hari-hari nak hadap benda yang samakan.. almaklumlah saya ne surirumah sepenuh masa.. Semenjak saya jadi agen adimanja ne mulalah saya start amal jamu ne yelh kan sebelum kita jual sesuatu produk tu mestilah kita kena cuba kalau tak cuba macam-mana nak tahu khasiat dan kebaikan.. Bila kita dah amal baru tahu feedback kan..saya start amal 
mula-mula memang rasa selera makan tu berkurangan , pagi-pagi bangun cari bilik termenung tak payah tunggu lama-lama senang lawas membuang , walaupon badan ne rasa letih rasa cergas.. selalu uolls kalau susah nak membuang mesti lama nak tunggukan ada tu sampai naik merah muka nak menanti benda tu keluarkan..kalau hari-hari macam ne rasanya kena buasirke @ baru nak kena..jangan biarkan rawatlah jangan sampai dah teruk ada sampai tahap pakai pampers nak duduk pon serba tak kena sakitnya.. Akk cerita ne berdasarkan pengalaman amal jamu viral..jangan pulak ada nak membawang nak lakukan jamulah tu..cer tengok testimoni customer adimanja ne bukan cobaan ne betul-betul.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Ne pengalaman sayalah sebelum makan jamu ratna kasih..Kalau ikutkan badan saya ne memang sakit-sakit takda tenaga apalagi nak buat kerja rumah hari-hari nak hadap benda yang samakan.. almaklumlah saya ne surirumah sepenuh masa.. Semenjak saya jadi agen adimanja ne mulalah saya start amal jamu ne yelh kan sebelum kita jual sesuatu produk tu mestilah kita kena cuba kalau tak cuba macam-mana nak tahu khasiat dan kebaikan.. Bila kita dah amal baru tahu feedback kan..saya start amal mula-mula memang rasa selera makan tu berkurangan , pagi-pagi bangun cari bilik termenung tak payah tunggu lama-lama senang lawas membuang , walaupon badan ne rasa letih rasa cergas.. selalu uolls kalau susah nak membuang mesti lama nak tunggukan ada tu sampai naik merah muka nak menanti benda tu keluarkan..kalau hari-hari macam ne rasanya kena buasirke @ baru nak kena..jangan biarkan rawatlah jangan sampai dah teruk ada sampai tahap pakai pampers nak duduk pon serba tak kena sakitnya.. Akk cerita ne berdasarkan pengalaman amal jamu viral..jangan pulak ada nak membawang nak lakukan jamulah tu..cer tengok testimoni customer adimanja ne bukan cobaan ne betul-betul.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Baru mlm tadi dok sembang..
Lepas stop pil perancang period malu2 segan2 nk datang.
Mcm2 jugak lh rawatan spital die buat..ye laa risau mngandung luar rahim ke,cyst ke mcm2 lh kn kite org pompuan ni.
Bila tak piyed bdn jd lesu muka pun kusam.bdn cpt penat dan emosi pun tak stabil.

Pagi ni awl2 lg dh WA,,,die dah piyed dah😍
Punya lah hakak sronokkk dpt berita ni.ye lahhh hari2 risau melanda tuan badan.bila adimanja  dpt selesaikan masalah org,rasa bahagia tau

Pm tanya tuan badan sdiri pengalaman dia naaa...tu haaa hakak dh tag nama dia
#adimanja
Baru mlm tadi dok sembang.. Lepas stop pil perancang period malu2 segan2 nk datang. Mcm2 jugak lh rawatan spital die buat..ye laa risau mngandung luar rahim ke,cyst ke mcm2 lh kn kite org pompuan ni. Bila tak piyed bdn jd lesu muka pun kusam.bdn cpt penat dan emosi pun tak stabil. Pagi ni awl2 lg dh WA,,,die dah piyed dah😍 Punya lah hakak sronokkk dpt berita ni.ye lahhh hari2 risau melanda tuan badan.bila adimanja dpt selesaikan masalah org,rasa bahagia tau Pm tanya tuan badan sdiri pengalaman dia naaa...tu haaa hakak dh tag nama dia #adimanja 
Promosi merdeka adimanja hari ne saja cepat-cepat grab🎉🎉🎉
Pemenang bertuah akan dapat Emas , Duit
Adimanja set kombo😍

Berbaloi tak hadiah yang dijanjikan fouder kami Adibah Ratna Imani❕
Nak tahu macam mana syaratnya..
👇
Syaratnya Beli set normal harga RM138 dapat free sabun lulur harga RM58😱
Ruginya uolls tak grab hari ne..jangan lepaskan peluang keemasan ne..mai wasap laju-laju

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Promosi merdeka adimanja hari ne saja cepat-cepat grab🎉🎉🎉 Pemenang bertuah akan dapat Emas , Duit Adimanja set kombo😍 Berbaloi tak hadiah yang dijanjikan fouder kami Adibah Ratna Imani❕ Nak tahu macam mana syaratnya.. 👇 Syaratnya Beli set normal harga RM138 dapat free sabun lulur harga RM58😱 Ruginya uolls tak grab hari ne..jangan lepaskan peluang keemasan ne..mai wasap laju-laju berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Promosi merdeka
👇
Pemenang yang bertuah Dapat hadiah emas 916
Belanja dapur rm100 
Set kombo lagi WOW..tapi , tapi , tapi ada syaratnya beli set normal rm138 dapat free sabun senangkan..tak nakke kalau nak cecepat wasap akk

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Promosi merdeka 👇 Pemenang yang bertuah Dapat hadiah emas 916 Belanja dapur rm100 Set kombo lagi WOW..tapi , tapi , tapi ada syaratnya beli set normal rm138 dapat free sabun senangkan..tak nakke kalau nak cecepat wasap akk berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
💖postage adimanja💖alhamdulillah💖
4 set normal + 4 free sabun lulur
3 feminine wash
3 masker ratna sari
5 jamu ratna kasih
nak join postage? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
😍 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#promosiadimanja
💖postage adimanja💖alhamdulillah💖 4 set normal + 4 free sabun lulur 3 feminine wash 3 masker ratna sari 5 jamu ratna kasih nak join postage? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 😍 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #promosiadimanja 
MAKIN BERUMUR MAKIN MENGANCAM !!
USIA BUKAN PENGHALANG UNTUK ANDA DAN PASANGAN !
.
Dik, akak ni dah monopos.. dah tua dah dik.. semua dah mengecut.. sampai suami pun cakap tak da rasa pun..boleh ke nak jadi muda balik..umur dah nak 60 dah ni..
>>>lepas sebulan........
.
dik..malu nak cakap, suami akak hari tu.. mengeluh..katanya akak gune apa..dia dah tak larat..semacam je rasa...akak pun tersenyum2 sorang diri..
hari tu akak ingat tak de kesan..
tapi.. suami yang dapat rasa..
>>>time kasih #adimanja
.
Adimanja adalah satu produk yang diperbuat untuk wanita2 yang ingin tampil cantik..
jaga aset anda !!
payudara montok, bulat, gebu
miss v ketat, wangi
punggung anjal,
muka vshape, licin
.
bahan semulajadi
100% jaminan.

www.wasap.my/60192576993

agen sah adimanja.
MAKIN BERUMUR MAKIN MENGANCAM !! USIA BUKAN PENGHALANG UNTUK ANDA DAN PASANGAN ! . Dik, akak ni dah monopos.. dah tua dah dik.. semua dah mengecut.. sampai suami pun cakap tak da rasa pun..boleh ke nak jadi muda balik..umur dah nak 60 dah ni.. >>>lepas sebulan........ . dik..malu nak cakap, suami akak hari tu.. mengeluh..katanya akak gune apa..dia dah tak larat..semacam je rasa...akak pun tersenyum2 sorang diri.. hari tu akak ingat tak de kesan.. tapi.. suami yang dapat rasa.. >>>time kasih #adimanja  . Adimanja adalah satu produk yang diperbuat untuk wanita2 yang ingin tampil cantik.. jaga aset anda !! payudara montok, bulat, gebu miss v ketat, wangi punggung anjal, muka vshape, licin . bahan semulajadi 100% jaminan. www.wasap.my/60192576993 agen sah adimanja.
IKHTIAR HAMIL DENGAN JAMU RATNA KASIH.. Jangan berkecil hati jika 
saudara-mara , jiran tetangga bertanya bilalah nak dapat zuriat..dah lama kawin dah
macam-macam ikhtiar pergi dokter , berurut , obat jangan cakaplah macam-macam obat telan..pantang orang cakap tempat mana bagus berubat mesti pergikan..tapi masih belum ada rezeki..takpalah mungkin yang maha kuasa nak duga kita ne sabarke tidak menunggu orang baru.. Oklah nak dipendekkan cerita akk nak bagitahu ne dah banyak testimoni customer ADIMANJA nak ikhtiar hamil cuba JAMU RATNA KASIH ne ada yang dah lama menunggu dah bertahun-tahun lamanya selepas amal JAMU RATNA KASIH alhamdulillah dengan izinya dapat berita gembira hamil.. Yang maha kuasa memberi rezeki Jamu ratna kasih ne asbab hamil yang penting ikhtiar , doa dan tawakal..INSYAALLAH

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#IKHTIARHAMILDENGAN
#JAMURATNAKASIH
IKHTIAR HAMIL DENGAN JAMU RATNA KASIH.. Jangan berkecil hati jika saudara-mara , jiran tetangga bertanya bilalah nak dapat zuriat..dah lama kawin dah macam-macam ikhtiar pergi dokter , berurut , obat jangan cakaplah macam-macam obat telan..pantang orang cakap tempat mana bagus berubat mesti pergikan..tapi masih belum ada rezeki..takpalah mungkin yang maha kuasa nak duga kita ne sabarke tidak menunggu orang baru.. Oklah nak dipendekkan cerita akk nak bagitahu ne dah banyak testimoni customer ADIMANJA nak ikhtiar hamil cuba JAMU RATNA KASIH ne ada yang dah lama menunggu dah bertahun-tahun lamanya selepas amal JAMU RATNA KASIH alhamdulillah dengan izinya dapat berita gembira hamil.. Yang maha kuasa memberi rezeki Jamu ratna kasih ne asbab hamil yang penting ikhtiar , doa dan tawakal..INSYAALLAH berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #IKHTIARHAMILDENGAN  #JAMURATNAKASIH 
Testimoni lagi
👇
customer katy ne ada masaalah tombong dan buasir cuba guna masker mugkin tak serasi dengannya..so katy sarankan sis ne guna jamu sapu kt tempat yang kena sakit syukur alhamdulillah sakit tombong dan buasir mengecut dan beransur pulih insyallah.. Testimoni sabun lulur manja pulak sis ne suka guna sebab bila pakai menegangkan kulit wow.. Ada yang nak cuba @ nak tahu lebih detail boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#GUNAJAMUSAPU
#TOMBONGDANBUASIRBERANSURPULIH
#PLUSGUNASABUNLULURMUKATEGANG
Testimoni lagi 👇 customer katy ne ada masaalah tombong dan buasir cuba guna masker mugkin tak serasi dengannya..so katy sarankan sis ne guna jamu sapu kt tempat yang kena sakit syukur alhamdulillah sakit tombong dan buasir mengecut dan beransur pulih insyallah.. Testimoni sabun lulur manja pulak sis ne suka guna sebab bila pakai menegangkan kulit wow.. Ada yang nak cuba @ nak tahu lebih detail boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #GUNAJAMUSAPU  #TOMBONGDANBUASIRBERANSURPULIH  #PLUSGUNASABUNLULURMUKATEGANG 
ANtara bahan2 yg ade dlm jamu RATNA KASIH... Kalau nak tahu khasiat setiap bahan cuba la google. Mmg berkesan dan bermanfaat utk dalaman kita. Allah ciptakan tumbuhan ada tujuan dia. 
Nak thu info lanjut blh terus klik link  berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
ANtara bahan2 yg ade dlm jamu RATNA KASIH... Kalau nak tahu khasiat setiap bahan cuba la google. Mmg berkesan dan bermanfaat utk dalaman kita. Allah ciptakan tumbuhan ada tujuan dia. Nak thu info lanjut blh terus klik link berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
PENCUCI SEGAR MALAM
Dapat membantu menyelesaikan  masalah bau dan kegatalan pd vagina anda dgn berkesan

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
PENCUCI SEGAR MALAM Dapat membantu menyelesaikan masalah bau dan kegatalan pd vagina anda dgn berkesan berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
Suami-isteri yang suam-suam kuku bila nak ehem rasa macam lemau , malas , takda selera nak bersama , macam-macam alasan..eloklah uolls berdua cuba 
JAMU RATNA KASIH ne.. Bila sama-sama amal takdalah nak salahkan sape yang service tak baguskan..nanti uolls pulak yang takut nak amal..sebab apa adimanja ne bagi hubungan pasangan semakin panas..Aummm

Nak hangatkan kembali hubungan uolls kembali panas mai risik-risik boleh terus wasap katy..
👇
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#KATYAGENMELAKA
Suami-isteri yang suam-suam kuku bila nak ehem rasa macam lemau , malas , takda selera nak bersama , macam-macam alasan..eloklah uolls berdua cuba JAMU RATNA KASIH ne.. Bila sama-sama amal takdalah nak salahkan sape yang service tak baguskan..nanti uolls pulak yang takut nak amal..sebab apa adimanja ne bagi hubungan pasangan semakin panas..Aummm Nak hangatkan kembali hubungan uolls kembali panas mai risik-risik boleh terus wasap katy.. 👇 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #KATYAGENMELAKA 
👇penangan 2 minggu amalkan jamu ratna kasih adimanja👇 alhamdulillah puas hati😘
berminat? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
😍adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#testimoniadimanja
#adimanjapostage
#jamuratnakasihadimanja
Assalamualaikum selamat pagi semua..nak dapatkan produk adimanja boleh terus wasap saya..boss kami Adibah Ratna Imani buat promosi gila kentang bukan selalu nak dapat peluang ne..uolls grab #setnormal RM138 dapat free seketul #sabunlulurmanja RM58 bukan saja harga berbaloi malah dapat merawat kulit yang elergik..promosi sehingga 08/09/2018 ya..nak tahu lebih detail boleh terus wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#Adimanja
#Katyagenmelaka
Assalamualaikum selamat pagi semua..nak dapatkan produk adimanja boleh terus wasap saya..boss kami Adibah Ratna Imani buat promosi gila kentang bukan selalu nak dapat peluang ne..uolls grab #setnormal  RM138 dapat free seketul #sabunlulurmanja  RM58 bukan saja harga berbaloi malah dapat merawat kulit yang elergik..promosi sehingga 08/09/2018 ya..nak tahu lebih detail boleh terus wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #Adimanja  #Katyagenmelaka 
2 botol Jamu ratna kasih dah dipinang customer yang 1botol ne untuk customer lelaki nak cuba jamu ratna kasih nak bagi 💪

uolls nak sihat dalaman luaran jom berjamu kita kasih mantop meletop power gituu.. Nak tahu @ nak oder boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#Adimanja
#Katyagenmelaka
2 botol Jamu ratna kasih dah dipinang customer yang 1botol ne untuk customer lelaki nak cuba jamu ratna kasih nak bagi 💪 uolls nak sihat dalaman luaran jom berjamu kita kasih mantop meletop power gituu.. Nak tahu @ nak oder boleh wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #Adimanja  #Katyagenmelaka 
Anak2 sronok mama pun over happy...
Paling sronok bila Muhammad behave jer,sporting..dan bila mama tanya kakak..kakak nak ape ambik la...
Die jawab...takde nk ape2 pun nk makan je😂
Mama lega hahahaaa...
Arrrr jom kita makan

@johanjaffar @e.wanx_ @muhammadniyyazzarkasyie

#MuhammadNawwarkesayanganmama
#Permata
#adimanja
Anak2 sronok mama pun over happy... Paling sronok bila Muhammad behave jer,sporting..dan bila mama tanya kakak..kakak nak ape ambik la... Die jawab...takde nk ape2 pun nk makan je😂 Mama lega hahahaaa... Arrrr jom kita makan @johanjaffar @e.wanx_ @muhammadniyyazzarkasyie #MuhammadNawwarkesayanganmama  #Permata  #adimanja 
Makan ADIMANJA JAMU RATNA KASIH ne tak payah risaulah..setiap feedback lain-lain..ada tindak balas cepat..ada yang dalam proses baik pulih dalaman..yang paling penting setiap kali amal kenalah konsisten kalau kejap amal kejap tak macam chismore mana nak mantop luar dalamankan😍

http://www.wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
Makan ADIMANJA JAMU RATNA KASIH ne tak payah risaulah..setiap feedback lain-lain..ada tindak balas cepat..ada yang dalam proses baik pulih dalaman..yang paling penting setiap kali amal kenalah konsisten kalau kejap amal kejap tak macam chismore mana nak mantop luar dalamankan😍 http://www.wasap.my/60192576993 #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH 
sapa nak join postage besok?🙋🙋🙋
direct wasap 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq
rezeki arini alhamdulillah
💖set normal + free sabun
💖jamu ratna kasih
💖jamu ratna kasih + fw segar mlm

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
sapa nak join postage besok?🙋🙋🙋 direct wasap 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq rezeki arini alhamdulillah 💖set normal + free sabun 💖jamu ratna kasih 💖jamu ratna kasih + fw segar mlm #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
sapa nak join postage besok?🙋🙋🙋
direct wasap 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq
rezeki arini alhamdulillah
💖set normal + free sabun
💖jamu ratna kasih
💖jamu ratna kasih + fw segar mlm

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
sapa nak join postage besok?🙋🙋🙋 direct wasap 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq rezeki arini alhamdulillah 💖set normal + free sabun 💖jamu ratna kasih 💖jamu ratna kasih + fw segar mlm #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
Syukur alhamdulillah promosi set normal free sabun dah dipinang customer..terbang kesabah ba terima kasih sis marisa😘

Jom sapa yang tak nak lepaskan peluang promosi set adimanja 
cepat-cepat wasap katy.. 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/adimanjapromosihq

#ADIMANJA
#PROMOSISETNORMALRM138+
#FREESABUNLULURMANJARM58
Syukur alhamdulillah promosi set normal free sabun dah dipinang customer..terbang kesabah ba terima kasih sis marisa😘 Jom sapa yang tak nak lepaskan peluang promosi set adimanja cepat-cepat wasap katy.. 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/adimanjapromosihq #ADIMANJA  #PROMOSISETNORMALRM138 + #FREESABUNLULURMANJARM58 
💖adimanja💖postage adimanja💖alhamdulillah💖 cus grab promosi HQ pembelian set normal free sabun free postage.
😘😘7 set normal sudah jadi milik org.. sapa lagi nak join? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#setnormalfreepostagefreesabun
#adimanjakekalhebathq
#adimanjajamuviral
#adimanjarahsiaamalanratu
#kedaikuruscantiklawa
#alhamdulillah
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
💖adimanja💖postage adimanja💖alhamdulillah💖 cus grab promosi HQ pembelian set normal free sabun free postage. 😘😘7 set normal sudah jadi milik org.. sapa lagi nak join? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #setnormalfreepostagefreesabun  #adimanjakekalhebathq  #adimanjajamuviral  #adimanjarahsiaamalanratu  #kedaikuruscantiklawa  #alhamdulillah  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
💖adimanja💖alhamdulillah💖 cus teruja dgn promosi hq, dua set normal dah kene kebas dgn diorg😆😆..
💖promosi set normal free sabun lulur free postage💖nak? jimat duit? berminat?
👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq

#adimanja
#adimanjahq
#adimanjapromosihq
#setnormalfreesabunfreepostage
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#kedaikuruscantiklawa
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
💖adimanja💖alhamdulillah💖 cus teruja dgn promosi hq, dua set normal dah kene kebas dgn diorg😆😆.. 💖promosi set normal free sabun lulur free postage💖nak? jimat duit? berminat? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq #adimanja  #adimanjahq  #adimanjapromosihq  #setnormalfreesabunfreepostage  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral  #kedaikuruscantiklawa  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
Jangan kedekut,nanti hilang senyuman...
Abg mintak bagi je...
Nak tambah perencah bagi sedap adimanja ada..semiua rasa ada manis masam masin huhh lemak berkrim

Tak caye cuba dulu

#adimanja
Jangan kedekut,nanti hilang senyuman... Abg mintak bagi je... Nak tambah perencah bagi sedap adimanja ada..semiua rasa ada manis masam masin huhh lemak berkrim Tak caye cuba dulu #adimanja 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI SEMUA💖

Eh jap nak tanya...
Korang dah ade ke sorang satu set benda ni?
Eiii wajib ada ni weyyy kalau nak tiap tiap malam korang tu malam pertama...
Awwmmmmm

Satu lagi BIG BOSS ADIMANJA ada buat promosi uolls grab 
SET NORMAL RM138 dapat free seketul SABUN LULUR RM58.. Promosi dilanjutkan sehingga 08/09/2018 cepat-cepat ya jangan promosi dah terlajak tarikh baru nak tanya tak guna jah..ah masa tu jangan dok nangis tepi bucu katil sudah😍 📲 wasap.my/60192576993/adimanjapromosihq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#promosiadimanjahq
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#kedaikuruscantiklawa
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI SEMUA💖 Eh jap nak tanya... Korang dah ade ke sorang satu set benda ni? Eiii wajib ada ni weyyy kalau nak tiap tiap malam korang tu malam pertama... Awwmmmmm Satu lagi BIG BOSS ADIMANJA ada buat promosi uolls grab SET NORMAL RM138 dapat free seketul SABUN LULUR RM58.. Promosi dilanjutkan sehingga 08/09/2018 cepat-cepat ya jangan promosi dah terlajak tarikh baru nak tanya tak guna jah..ah masa tu jangan dok nangis tepi bucu katil sudah😍 📲 wasap.my/60192576993/adimanjapromosihq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #promosiadimanjahq  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral  #kedaikuruscantiklawa 
Dulu masa period selalu kena senggugut dan keputihan..
Sekarang ne dah amal jamu ratna kasih period ok je..senggugut dah berkurangan , keputihan tiada lagi.. #Adimanja
#Rawatkeputihan
#Periodtidakteratur
Handbag mama @muhammadniyyazzarkasyie Kesayangan mama...kalah handbag bijan tu😀
Kemana saja handbag ni ada...
@johanjaffar 
#adimanja
#budak#manja#penghibur#mama
Syukur alhamdulillah hari ne customer grab SET NORMAL ADIMANJA dapat FREE SABUN LULUR MANJA lepas ne boleh sental-sental kasih kulit lembut gebu , jerawat jeragat biar kecut..tak percaya ke kita buat promosi tengok tu resit ada kak dah pos terbang ke penang tau..erm rugilah sape tak cepat-cepat oder for fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#promosiadimanja
#adimanjapostage
#setnormalfreesabunlulur
#adimanjajamuviral
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjakekalhebathq
Syukur alhamdulillah hari ne customer grab SET NORMAL ADIMANJA dapat FREE SABUN LULUR MANJA lepas ne boleh sental-sental kasih kulit lembut gebu , jerawat jeragat biar kecut..tak percaya ke kita buat promosi tengok tu resit ada kak dah pos terbang ke penang tau..erm rugilah sape tak cepat-cepat oder for fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #promosiadimanja  #adimanjapostage  #setnormalfreesabunlulur  #adimanjajamuviral  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjakekalhebathq 
Gaissss 
Set kombo rm 188... Tuu harga biasa...
Harga promosi skarang ni rm 138 je...
KAN  JIMAT BRAPA PULUH HENGGET TUUU
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
😊 adimanjahq

#adimanja
#promosiadimanja
#adimanjahq
Gaissss Set kombo rm 188... Tuu harga biasa... Harga promosi skarang ni rm 138 je... KAN JIMAT BRAPA PULUH HENGGET TUUU 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 😊 adimanjahq #adimanja  #promosiadimanja  #adimanjahq 
Testimoni dari customer katy sayam..sis ne baru amal jamu 4hari katanya sengal-sengal badan , banyak angin.. Setiap orang amal JAMU RATNA KASIH ne tak sama feedbacknya ada yang tindak balas cepat..ok kak nak jelaskan..ne kira normallah jamu ne bila kita makan betulkan balik sistem dalaman kita So tak perlu risau..sis ne dalam proses pemulihan dah lama tak berjamu tak berurut angin sudah masuk jadi keraslah telan jamu urat-urat semua terkezut.. Nak tahu pasal jamu boleh wasap katy agen melaka

www.wasap.my/60192576993

#Adimanja
#Amalsecarakonsisten
#Insyaallah
Testimoni dari customer katy sayam..sis ne baru amal jamu 4hari katanya sengal-sengal badan , banyak angin.. Setiap orang amal JAMU RATNA KASIH ne tak sama feedbacknya ada yang tindak balas cepat..ok kak nak jelaskan..ne kira normallah jamu ne bila kita makan betulkan balik sistem dalaman kita So tak perlu risau..sis ne dalam proses pemulihan dah lama tak berjamu tak berurut angin sudah masuk jadi keraslah telan jamu urat-urat semua terkezut.. Nak tahu pasal jamu boleh wasap katy agen melaka www.wasap.my/60192576993 #Adimanja  #Amalsecarakonsisten  #Insyaallah 
💖postage adimanja💖alhamdulillah💖
sapa lagi nak join postage besok @ grab promosi hq set normal free sabun lulur mai wasap lekaihh 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#promosiadimanja
#adimanjapostage
#setnormalfreesabunlulur
#adimanjajamuviral
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjakekalhebathq
🎼🎵🎤 dia milik oranggggg, dia milik orangggg, dia milik orangggg🎤🎼🎵🎤 😊 cus amik set normal + free sabun+ free postage😊 alhamdulillah
📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#promosiadimanja
#adimanjapostage
🎼🎵🎤 dia milik oranggggg, dia milik orangggg, dia milik orangggg🎤🎼🎵🎤 😊 cus amik set normal + free sabun+ free postage😊 alhamdulillah 📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #promosiadimanja  #adimanjapostage 
Tak sungguh tak kata ADIMANJA memang selalu bikin🔥 menyengat..baru sebotol amal JAMU RATNA KASIH kalau 
berbotol-botol lagi POWER jah.. Jangan segan nak bertanya nak tahu pasal jamu @ nak oder boleh wasap katy.. #Adimanja
#Jamutambahghairah
#Kembalihangat
#Mantopluardalam

www.wasap.my/60192576993
Tak sungguh tak kata ADIMANJA memang selalu bikin🔥 menyengat..baru sebotol amal JAMU RATNA KASIH kalau berbotol-botol lagi POWER jah.. Jangan segan nak bertanya nak tahu pasal jamu @ nak oder boleh wasap katy.. #Adimanja  #Jamutambahghairah  #Kembalihangat  #Mantopluardalam  www.wasap.my/60192576993
sudah milik orang, sudah milik orang, sudah milik orang🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎵🎵🎵🎼🎼🎸 mai lekaihhh
📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
sudah milik orang, sudah milik orang, sudah milik orang🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎵🎵🎵🎼🎼🎸 mai lekaihhh 📲 wasap.my/60179094144/promosiadimanjahq #adimanja  #adimanjahq 
Penangan promosi beli set normal rm138 dpt fre lulur manja yg brharga rm58..save gilerr la weii....masih lagi brlangsung 2hari lagi..yg mna nk kna cepatt..esok lasttt dh..rugi tak grap.. 📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq

Pos berjalan setiap hari
Sb...hari2 masukk oderr😍😍😍😍
Syukurrr selalu... #adimanjastokissahhq 
#Adimanja 
#adimanjahq
Penangan promosi beli set normal rm138 dpt fre lulur manja yg brharga rm58..save gilerr la weii....masih lagi brlangsung 2hari lagi..yg mna nk kna cepatt..esok lasttt dh..rugi tak grap.. 📲 wasap.my/60179094144/adimanjapromosihq Pos berjalan setiap hari Sb...hari2 masukk oderr😍😍😍😍 Syukurrr selalu... #adimanjastokissahhq  #Adimanja  #adimanjahq 
💖postage adimanja💖alhamdulillah💖 nak tahu kelebihan adimanja yg buat suami terpikat tu mai la wasap lekaihh 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#adimanjapostage
#adimanjamalaysia
#adimanjasemenanjung
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
Jangan sayang duit kalau tahu diri tu ada masaalah..jangan dipendam sampai jadi jeruk 
adimanja ne membantu wanita hok mana longgar kasih ketat , ada masaalah keputihan boleh dirawat , uolls selepas mengalami keguguran boleh cuba JAMU ne untuk pulih dalaman tenaga kasih mantap..yang ikhtiar hamil amal kadang2 tak sampai sebotol preggy ne bukan saja-saja buat cerita takda testimoni kita tak berani nak cakap.. setakat ne customer sayang-sayang ADIMANJA bagi testimoni semua berpuas hati..kalau ada pon tanya kekita kenapa hok ketat , membuang lawas , perut buncit tetiba kempis , yang ne akk ngilu sikit pasal buasir ke tombong ke cik kak yang pernah try sapu hok jadi kecut dah..yang ada jerawat banyak kat muka tu pon tak tahu ada resdung ke tak ce sapu memang jap lagi ko bersin dik.. PENCUCI SEGAR MALAM customer cakap memang puaslah guna..cuci selesa , kering keputihan pon berkurangan..SABUN LULUR MANJA 
Cust cakap lepas guna kulit jadi halus , flawless , jerawat jeragat beransur pulih.. Jangan termenung cepat-cepat wasap akk ya kita sembang berdua lebih baik takda sapa kacau.. www.wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#SETKOMBO
#PALINGLENGKAP
Jangan sayang duit kalau tahu diri tu ada masaalah..jangan dipendam sampai jadi jeruk adimanja ne membantu wanita hok mana longgar kasih ketat , ada masaalah keputihan boleh dirawat , uolls selepas mengalami keguguran boleh cuba JAMU ne untuk pulih dalaman tenaga kasih mantap..yang ikhtiar hamil amal kadang2 tak sampai sebotol preggy ne bukan saja-saja buat cerita takda testimoni kita tak berani nak cakap.. setakat ne customer sayang-sayang ADIMANJA bagi testimoni semua berpuas hati..kalau ada pon tanya kekita kenapa hok ketat , membuang lawas , perut buncit tetiba kempis , yang ne akk ngilu sikit pasal buasir ke tombong ke cik kak yang pernah try sapu hok jadi kecut dah..yang ada jerawat banyak kat muka tu pon tak tahu ada resdung ke tak ce sapu memang jap lagi ko bersin dik.. PENCUCI SEGAR MALAM customer cakap memang puaslah guna..cuci selesa , kering keputihan pon berkurangan..SABUN LULUR MANJA Cust cakap lepas guna kulit jadi halus , flawless , jerawat jeragat beransur pulih.. Jangan termenung cepat-cepat wasap akk ya kita sembang berdua lebih baik takda sapa kacau.. www.wasap.my/60192576993 #ADIMANJA  #SETKOMBO  #PALINGLENGKAP 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞 wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja hq

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞 wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja hq #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞 wasap.my/60179094144/adimanja
📣adimanja hq

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞 wasap.my/60179094144/adimanja 📣adimanja hq #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI..katy nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎
😜😜 suami isteri saling memuji
👨 suami terasa perubahan isteri😘😘
👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅
🌹badan rasa cergas
🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm
🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja
🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau
📞wasap.my/60192576993/adimanja
📣adimanja agen sah

#adimanja
#setcombo
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI..katy nak kongsi testimoni pagi-pagi ne kasih💥🔥 🌹🌹yeayy dpt testimoni suami isteri👨👩 amalkan jamu adimanja😎😎 😜😜 suami isteri saling memuji 👨 suami terasa perubahan isteri😘😘 👩 isteri puji pretasi suami, puji perut suami xbuncit da😅😅 🌹badan rasa cergas 🌹miss v dah xde bau gune fw segar mlm 🌹parut di bdn slow2 hilang dgn sabun lulur manja 🌹gune masker tu😍😍 hanya yg gune thu nikmatnya 😉alhamdulillah tuk encik n isteri.. mula2 wasap dulu dia tanya mcm na hilangkan bau miss v.. isteri xsedar ade mslh bau..tp suami yg bau😫😫.. cari solution nk hilangkn.. syukur sgt.. nk try adimanja blh direct wasap katy tau 📞wasap.my/60192576993/adimanja 📣adimanja agen sah #adimanja  #setcombo  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja 
💖postage adimanja💖 stok jamu terbaik😘
🤗 yg mana dah bank in tgu kami update tracking number ye.. maaf atas segala kesulitan😉😊 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#stokjamudahada
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
💖postage adimanja💖 stok jamu terbaik😘 🤗 yg mana dah bank in tgu kami update tracking number ye.. maaf atas segala kesulitan😉😊 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #stokjamudahada  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
Syukur alhamdulillah..hari ne selesai cod 4BOTOL RATNA KASIH BY ADIMANJA diair keroh dan durian tunggal..terima kasih sis hani , kak ramlah moga manfaat diamalkan😘

Sapa nak oder @ nak tahu detail pasal ADIMANJA 👇
jom wasap katy
www.wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#JAMUUNTUKSIHAT
#JAMUPOWERUNTUKDALAMAN
#RAWATKEPUTIHAN
#PERIODTIDAKLANCAR
#SENGGUGUT
#MENGALAMIKEGUGURAN
#DANLAINLAIN
Jangan dok diam je kalau kat miss v tu ada keputihan..bila keluar keputihan datanglah gatal-gatal nak mengaru je ish boleh tahanke..masa periodlah nak kena jaga kebersihan kat si tut sentiasa nak kena cuci kalau tidak tak selesakan..jom pakat guna PENCUCI SEGAR MALAM yakin anda selesa bau pon wangi harum.. #ADIMANJA
#RAWATKEPUTIHAN
#PENCUCISEGARMALAM
#SELESAGUNA
#BAUWANGISEGAR

www.wasap.my/60192576993
Jangan dok diam je kalau kat miss v tu ada keputihan..bila keluar keputihan datanglah gatal-gatal nak mengaru je ish boleh tahanke..masa periodlah nak kena jaga kebersihan kat si tut sentiasa nak kena cuci kalau tidak tak selesakan..jom pakat guna PENCUCI SEGAR MALAM yakin anda selesa bau pon wangi harum.. #ADIMANJA  #RAWATKEPUTIHAN  #PENCUCISEGARMALAM  #SELESAGUNA  #BAUWANGISEGAR  www.wasap.my/60192576993
Cuci Mulut lah pulok...adduhhh sodappp
Raso jeligho mollekkk.brair mulut sokmo2

@johanjaffar
@muhammadniyyazzarkasyie
@e.wanx_
#pestathai2018 
#adimanja
Cuci Mulut lah pulok...adduhhh sodappp Raso jeligho mollekkk.brair mulut sokmo2 @johanjaffar @muhammadniyyazzarkasyie @e.wanx_ #pestathai2018  #adimanja 
Nk try Ayam goreng korea plak...
Huhuuu pedas die mcm samyang... @johanjaffar
@e.wanx_
@thai_fest

#pestathai2018 
#adimanja
Nk try Ayam goreng korea plak... Huhuuu pedas die mcm samyang... @johanjaffar @e.wanx_ @thai_fest #pestathai2018  #adimanja 
🌹testimoni masker ratna sari🌹

Suami tewas awal
SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!!
SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA  TAU!!
.
.
Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan 📲wasap.my/60192576993

#adimanja
#maskermissv
#maskerratnasari
#adimanjaagensah
🌹testimoni masker ratna sari🌹 Suami tewas awal SUAMI MAKIN GERAM MACAM BARU KAWIN!! SAYANG ABANG DAH LAIN LA..MAKIN MENGODA TAU!! . . Idaman setiap wanita.. Pujian buat wanita.. Sapu2 je kembali dara tau!!! 👄 Utk Miss V, ambil air ori miss v dihujung jari dan masukkan kedlm vagina celup ratna sari dan sapu keliling dinding vagina setiap kali nak bersama..x perlu bilas yer.. 💏 ketatkan miss v 😷 Hilangkan bau 💁 Merawat keputihan 📲wasap.my/60192576993 #adimanja  #maskermissv  #maskerratnasari  #adimanjaagensah 
⛈️🌧🌧🌧
ASSALAMUALAIKUM selamat pagi.. pagi yg indah..mendung je..☂️☂️..
hakak dapat testimoni cus adimanja.. semalam beli masker ratna sari.. 😘😘
pg ni terus bg feedback..🌹🌹🌹.. chewahh feeling mcm🤵👰.. 😍😍😍
suami puji sapa xsuka kan😆😆.. nk cuba?
📞wasap.my/60192576993
📣agen sah adimanja

#maskerratnasariadimanja
#jamuratnasariadimanja
#adimanja
#adimanjaagensah
#adimanjarahsiaamalamratu
assalamualaikum..😘😘 Jamu Ratna Kasih...100% herba organik...merawat masalah dalaman & luaran wanita...mantap, ketat, rapat, padat...tip top gitew...hanya yg dh cubaaaa je tauuuu kehebatannyaaaa... Berminat boleh wsap akak....
jgn malu jgn segan...klu malu uolsss yg rugiiii.... 📲wasap.my/60192576993

#adimanja
#ratnakasih
assalamualaikum..😘😘 Jamu Ratna Kasih...100% herba organik...merawat masalah dalaman & luaran wanita...mantap, ketat, rapat, padat...tip top gitew...hanya yg dh cubaaaa je tauuuu kehebatannyaaaa... Berminat boleh wsap akak.... jgn malu jgn segan...klu malu uolsss yg rugiiii.... 📲wasap.my/60192576993 #adimanja  #ratnakasih 
.
Alhamdulillah..cust sy ni sapu masker je kt tempat yg terkena api...cpt smbuh, parut pun makin hilang👍
.
Berbaloi2 lah beli 1 btol masker ni...nampak je kecik, tp 1001 kegunaan tau... Tahan 3~4 bulan pulak tu..
.
wasap.my/60199515265_ratnasari

#adimanja
#masker
#ratnasari
. Alhamdulillah..cust sy ni sapu masker je kt tempat yg terkena api...cpt smbuh, parut pun makin hilang👍 . Berbaloi2 lah beli 1 btol masker ni...nampak je kecik, tp 1001 kegunaan tau... Tahan 3~4 bulan pulak tu.. . wasap.my/60199515265_ratnasari #adimanja  #masker  #ratnasari 
Wow wangi laa 💜 keputihan pun dah kurang
💜 gatal2 pun hilang
💜 tiada lagi bau yg tak menyenangkan
Jom....rasai kesegaran pencuci SEGAR MALAM dari adimanja
Manjakan dirimu selalu...rasa diri tu nak bermanja dengan pencuci missv adimanja jom wasap katy😍

#ADIMANJA
#PENCUCISEGARMALAM
#MEMBERIKESELESAAN
#DANRASASEGARHARUM

www.wasap.my/60192576993
Wow wangi laa 💜 keputihan pun dah kurang 💜 gatal2 pun hilang 💜 tiada lagi bau yg tak menyenangkan Jom....rasai kesegaran pencuci SEGAR MALAM dari adimanja Manjakan dirimu selalu...rasa diri tu nak bermanja dengan pencuci missv adimanja jom wasap katy😍 #ADIMANJA  #PENCUCISEGARMALAM  #MEMBERIKESELESAAN  #DANRASASEGARHARUM  www.wasap.my/60192576993
Jangan sampai suami bagi isyarat kata dah tak ketat macam dulu..longgar sana sini..tak jaga luaran dalaman..yang paling penting cantik dalaman dulu sis..telan jamu bagi awet muda , sihat , ketat , padat , mantop..lepas tu barulah cantik luaran tak gitu..masker ratna sari lagilah padu akk guna sekali terasa ngilu oiii🙃

#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIHPOWER
#MASKERRATNASARIPADU

www.wasap.my/60192576993
Jangan sampai suami bagi isyarat kata dah tak ketat macam dulu..longgar sana sini..tak jaga luaran dalaman..yang paling penting cantik dalaman dulu sis..telan jamu bagi awet muda , sihat , ketat , padat , mantop..lepas tu barulah cantik luaran tak gitu..masker ratna sari lagilah padu akk guna sekali terasa ngilu oiii🙃 #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIHPOWER  #MASKERRATNASARIPADU  www.wasap.my/60192576993
Rutin harian saya mana-mana pergi mesti bawak sicomel ne kalau tak tak lengkap rasanya..sebab sicomel nelah yang buat saya rasa selesa , kering , sejuk je bukan setakat bagi selesa kalau uolls ada masaalah keputihan cubalah guna memang best rugi tak cuba..dah banyak dah testimoni customer yang guna tak caya ajomlah tengok mana tahu berkenan bolehlah wasap saya😘

#ADIMANJA
#PENCUCISEGARMALAM
#RAWATKEPUTIHAN
#SEGARSELESASEPANJANGHARI

www.wasap.my/60192576993
Rutin harian saya mana-mana pergi mesti bawak sicomel ne kalau tak tak lengkap rasanya..sebab sicomel nelah yang buat saya rasa selesa , kering , sejuk je bukan setakat bagi selesa kalau uolls ada masaalah keputihan cubalah guna memang best rugi tak cuba..dah banyak dah testimoni customer yang guna tak caya ajomlah tengok mana tahu berkenan bolehlah wasap saya😘 #ADIMANJA  #PENCUCISEGARMALAM  #RAWATKEPUTIHAN  #SEGARSELESASEPANJANGHARI  www.wasap.my/60192576993
assalamualaikum semua.. 💖💖💖
dpt wasap dari customer pagi2 bg feedback suami puji😊😊..dah beradimanja? belum? alahai meh wasap kalu nk thu kelebihan jamu ratna kasih
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#jamupikatsuami
assalamualaikum semua.. 💖💖💖 dpt wasap dari customer pagi2 bg feedback suami puji😊😊..dah beradimanja? belum? alahai meh wasap kalu nk thu kelebihan jamu ratna kasih 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🙋 adimanja hq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #jamupikatsuami 
Tak boleh nak tipu ADIMANJA memang👍

jangan biarkan hubungan anda bersama pasangan semakin hambar..hangatkan kembali hubungan seperti dulu-dulu..tak cuba taktahu..dah tercuba uollslah yang tahu..sis yang takda masaalah dalaman pon boleh cuba nak kasi mantop , ketat , padat..tengok testimoni sis ne cik suami cakap perghhh macam anak dara OMG.. #ADIMANJA
#JAMURAWATDALAMANKEMBALIMANTOP
#MASKERSAPUJEDAHKETAT
#PENCUCIMISSVRAWATKEPUTIHAN

jangan malu jangan segan..anda yang rugi..jom beradimanja😍..👇fast respon👇 📲 wasap.my/60199515265/adimanjahq
🙋 adimanjahq
Tak boleh nak tipu ADIMANJA memang👍 jangan biarkan hubungan anda bersama pasangan semakin hambar..hangatkan kembali hubungan seperti dulu-dulu..tak cuba taktahu..dah tercuba uollslah yang tahu..sis yang takda masaalah dalaman pon boleh cuba nak kasi mantop , ketat , padat..tengok testimoni sis ne cik suami cakap perghhh macam anak dara OMG.. #ADIMANJA  #JAMURAWATDALAMANKEMBALIMANTOP  #MASKERSAPUJEDAHKETAT  #PENCUCIMISSVRAWATKEPUTIHAN  jangan malu jangan segan..anda yang rugi..jom beradimanja😍..👇fast respon👇 📲 wasap.my/60199515265/adimanjahq 🙋 adimanjahq
ADIMANJA
(SET PALING LENGKAP )
 SET KOMBO

1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi)

2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,mengetatkan miss v anda..merawat masaalah jerawat , jeragat boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi)

3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa)

4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60179094144/adimanja
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#adimanjakekalhebathq
#postageadimanja
ADIMANJA (SET PALING LENGKAP ) SET KOMBO 1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,mengetatkan miss v anda..merawat masaalah jerawat , jeragat boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi) 3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa) 4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60179094144/adimanja 🙋 adimanja hq #adimanja  #adimanjahq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral  #adimanjakekalhebathq  #postageadimanja 
💖adimanja postage💖alhamdulillah💖 sentiasa di hati cus.. 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanja hq

#adimanja
#adimanjahq
#cusrepeatorder
#jamuratnakasih
#femininewashsegarmlm
#sabunlulurmanja
#maskerratnasari
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#postageadimanja
🌺adimanja postage🌺alhamdulillah🌺 💖batch sesi pagi💖trima kasih ye💖
👉 1 set normal + 1jamu ratna kasih
👉 1 jamu ratna kasih
👉 1 jamu ratna kasih
berminat? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#setnormaladimanja
#jamuratnakasih
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
🌺adimanja postage🌺alhamdulillah🌺 💖batch sesi pagi💖trima kasih ye💖 👉 1 set normal + 1jamu ratna kasih 👉 1 jamu ratna kasih 👉 1 jamu ratna kasih berminat? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral  #setnormaladimanja  #jamuratnakasih  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
🌺adimanja postage🌺alhamdulillah🌺 💖batch sesi pagi💖trima kasih ye💖
👉 1 set normal + 1jamu ratna kasih
👉 1 jamu ratna kasih
👉 1 jamu ratna kasih
berminat? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#setnormaladimanja
#jamuratnakasih
#adimanjasemenanjung
#adimanjaselangor
#adimanjakelantan
#adimanjapahang
#adimanjakuantan
#adimanjasabah
#adimanjasarawak
#adimanjamelaka
#adimanjajohor
#adimanjan9
#adimanjaperak
#adimanjakedah
#adimanjapenang
#adimanjaperlis
#adimanjalangkawi
#adimanjakualalumpur
#adimanjaterengganu
#babyadimanja
#jamuratnakasih
🌺adimanja postage🌺alhamdulillah🌺 💖batch sesi pagi💖trima kasih ye💖 👉 1 set normal + 1jamu ratna kasih 👉 1 jamu ratna kasih 👉 1 jamu ratna kasih berminat? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🙋 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral  #setnormaladimanja  #jamuratnakasih  #adimanjasemenanjung  #adimanjaselangor  #adimanjakelantan  #adimanjapahang  #adimanjakuantan  #adimanjasabah  #adimanjasarawak  #adimanjamelaka  #adimanjajohor  #adimanjan9  #adimanjaperak  #adimanjakedah  #adimanjapenang  #adimanjaperlis  #adimanjalangkawi  #adimanjakualalumpur  #adimanjaterengganu  #babyadimanja  #jamuratnakasih 
Jerawat muka biasa kita nampak.
Jerawat badan pon biasa cuma tersorok sikit 😂, kita tak nampak.
Tahu tak Sabun Herba Lulur Manja boleh merawat jerawat badan juga😱😱??
Banyak kan manfaat dalam satu sabun sahaja😍

#lulurmanja
#adimanja

www.wasap.my/60192576993
Jerawat muka biasa kita nampak. Jerawat badan pon biasa cuma tersorok sikit 😂, kita tak nampak. Tahu tak Sabun Herba Lulur Manja boleh merawat jerawat badan juga😱😱?? Banyak kan manfaat dalam satu sabun sahaja😍 #lulurmanja  #adimanja  www.wasap.my/60192576993
Ramai rupanya yg c&p iklan 👇👇👇👇. Tp kesilapan lupa nak edit dkt 'adek manja' ataupun g tutup adek manja dan claim jamu mereka😅😅
😆ni cus kami ye dia order set jamu adimanja dan dia share di Krt(kisah rumah tangga)
👉jamu ratna kasih
👉masker ratna sari
👉feminine wash segar malam
👉sabun lulur manja
nak tahu lebih lanjut wasap no 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🙋 wakil sah adimanja

#adimanja
#adimanjahq
#adimanjakisahrumahtangga
#adimanjajamuviral
#adimanjakrt
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjakekalhebathq
#adimanjaviral
#viral
#jamuviral
#krt
Ramai rupanya yg c&p iklan 👇👇👇👇. Tp kesilapan lupa nak edit dkt 'adek manja' ataupun g tutup adek manja dan claim jamu mereka😅😅 😆ni cus kami ye dia order set jamu adimanja dan dia share di Krt(kisah rumah tangga) 👉jamu ratna kasih 👉masker ratna sari 👉feminine wash segar malam 👉sabun lulur manja nak tahu lebih lanjut wasap no 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🙋 wakil sah adimanja #adimanja  #adimanjahq  #adimanjakisahrumahtangga  #adimanjajamuviral  #adimanjakrt  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjakekalhebathq  #adimanjaviral  #viral  #jamuviral  #krt 
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.. Ah pagi ne katy nak kongsi sikit pasal JAMU RATNA KASIH ne..sis yang baru mengalami keguguran baguslah amal jamu ne..elok sebab dia menyuci saki baki darah kotor yang tak keluar sekali gus mkn jamu secara konsisten..agar dpt menguatkan rahim..Insyallah cuba lagi mana tahu ada rezeki aminnn.. Ne antara ramuan yang terdapat dalam JAMU RATNA KASIH
👇
JAMU RATNA KASIH
#ADIMANJA 👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya:
📍DAUN SIRIH
📍MANJAKANI
📍MISAI KUCING
📍AKAR DARA
📍UBI JAGA
📍Pokok ina 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri
~Ibu dlm pantang/keguguran

Nak tahu lebih detail klik link dikomen..kita sembang diwasap👇

www.wasap.my/60192576993
ASSALAMUALAIKUM SELAMAT PAGI.. Ah pagi ne katy nak kongsi sikit pasal JAMU RATNA KASIH ne..sis yang baru mengalami keguguran baguslah amal jamu ne..elok sebab dia menyuci saki baki darah kotor yang tak keluar sekali gus mkn jamu secara konsisten..agar dpt menguatkan rahim..Insyallah cuba lagi mana tahu ada rezeki aminnn.. Ne antara ramuan yang terdapat dalam JAMU RATNA KASIH 👇 JAMU RATNA KASIH #ADIMANJA  👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya: 📍DAUN SIRIH 📍MANJAKANI 📍MISAI KUCING 📍AKAR DARA 📍UBI JAGA 📍Pokok ina 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri ~Ibu dlm pantang/keguguran Nak tahu lebih detail klik link dikomen..kita sembang diwasap👇 www.wasap.my/60192576993