an online Instagram web viewer

#Adimanja medias

Photos

😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇
SET ADIMANJA 
Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan..
👇
Ibu dalam pantang
Suami-isteri
Mak dara
Menaja

Untuk merawat masalah
👇
Period tidak lancar
Ikhtiar hamil
Tombong
Buasir
Menoupous
Cik bunga berbau 
Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap katy
👇
📲 wasap.my/60192576993

#adimanja
#setadimanja
😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇 SET ADIMANJA Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan.. 👇 Ibu dalam pantang Suami-isteri Mak dara Menaja Untuk merawat masalah 👇 Period tidak lancar Ikhtiar hamil Tombong Buasir Menoupous Cik bunga berbau Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap katy 👇 📲 wasap.my/60192576993 #adimanja  #setadimanja 
Hanya amal #Adimanja segala masaalah dalaman dapat diatasi insyallah..cuba dulu baru tau keberkesanannya.. http://wasap.my/60192576993

#AdimanjaAgenmelaka
Hanya amal #Adimanja  segala masaalah dalaman dapat diatasi insyallah..cuba dulu baru tau keberkesanannya.. http://wasap.my/60192576993 #AdimanjaAgenmelaka 
Cuaca sekarang ne tak menentu kejap hujan kejap mendung kejap panas..ai kulit pon mulalah nampak kusam tak bermaya..jom pakat guna lulur manja biar tambah berseri gitu🍋 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#SABUNLULURMANJA
#SESUAISEMUAJENISKULT
👨👩
Cuaca sekarang ne tak menentu kejap hujan kejap mendung kejap panas..ai kulit pon mulalah nampak kusam tak bermaya..jom pakat guna lulur manja biar tambah berseri gitu🍋 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993 #ADIMANJA  #SABUNLULURMANJA  #SESUAISEMUAJENISKULT  👨👩
kulit muka anda ada masaalah 👇
🌹berminyak 🌹berjerawat
🌹berjeragat 🌹Tona kulit tak sekata
🌹Kesan parut jerawat
🌹Kesan luka jahitan
🌹Selulit
🌹Kulit gelap
🌹Pori-pori tidak sekata
🌹whitehead & blackhead
🌹Dan lain-lain

Nak tahu lebih detail wasap katy 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#AGENKRUBONGJAYA
#MELAKA
#SABUNLULURMANJA
#HARGA1KETULRM58
#PENGGUNAAN1BULAN
#EXPOST
Kini ramai wanita di luar sana dihantui oleh tombong...tak kira tua atau muda...lepas bersalin pasti ada jika tidak pantang dengan betul..malas makan jamu,malas tungku,tak urut,haaa bukan itu sahaja penyebab nya..ada juga duduk tidak jaga diwaktu pantang..tidur pun tak pantang..alahaiii macam2 lah kan...dan dah kalau ada tombong yang lain pun turut serta la ya tak...angin kus kus di tuttt...kencing sakit,,,ari ari terasa sakit,badan pun rasa lemau,,tumit kaki sakit,adududu baru anak satu dah macam dah rasa nya..pasti wanita diluar sana tak ingin kan terjadi macam ini dekat anda?...
Jom IKHTIAR MERAWAT DALAMAN ANDA DENGAN #JAMURATNAKASIH...cube sebotol dah boleh tahui dalam badan kita macam mana..dah kalau kita terus terusan amalkan nya?pasti hasil nya pun cukup melegakan hati kita kan.... 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993

#ADIMANJA
#AGENKRUBONGJAYAMELAKA
#POSSELURUHMALAYSIA
#TERMASUKSABAHDANSARAWAK
Kini ramai wanita di luar sana dihantui oleh tombong...tak kira tua atau muda...lepas bersalin pasti ada jika tidak pantang dengan betul..malas makan jamu,malas tungku,tak urut,haaa bukan itu sahaja penyebab nya..ada juga duduk tidak jaga diwaktu pantang..tidur pun tak pantang..alahaiii macam2 lah kan...dan dah kalau ada tombong yang lain pun turut serta la ya tak...angin kus kus di tuttt...kencing sakit,,,ari ari terasa sakit,badan pun rasa lemau,,tumit kaki sakit,adududu baru anak satu dah macam dah rasa nya..pasti wanita diluar sana tak ingin kan terjadi macam ini dekat anda?... Jom IKHTIAR MERAWAT DALAMAN ANDA DENGAN #JAMURATNAKASIH ...cube sebotol dah boleh tahui dalam badan kita macam mana..dah kalau kita terus terusan amalkan nya?pasti hasil nya pun cukup melegakan hati kita kan.... 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993 #ADIMANJA  #AGENKRUBONGJAYAMELAKA  #POSSELURUHMALAYSIA  #TERMASUKSABAHDANSARAWAK 
Amal sebelum tidur 💊💊 biji bangun pagi badan ringan selesa lawas membuang perut kempis..itulah #jamuratnakasih hebat #Adimanja

http://www.wasap.my/60192576993
Amal sebelum tidur 💊💊 biji bangun pagi badan ringan selesa lawas membuang perut kempis..itulah #jamuratnakasih  hebat #Adimanja  http://www.wasap.my/60192576993
bila malas nak berjamu @ malas nak berurut datanglah macam-macam sakit
👇
Badan sakit-sakit..
Badan banyak angin..
Banyak keputihan..
Kentut vagina
period tidak normal..
Senggugut ketika period..
Rahim kembang..
Peranakkan turun..
Sukar hamil..
Timbul masaalah tombong
Buasir 
Buang air besar tidak lawas..
Hubungan suami-isteri dingin..
Dan banyak lagi.. wanita diluar sana rajin-rajinlah berjamu..berjamu dapat membantu dalaman luaran sihat awet muda dan bertenaga ceria sentiasa nak melakukan aktiviti harian pon selesa.. 🍃 wassap 📲 wasap.my/60179094144/ratnakasih

#ADIMANJA
#ADIMANJAHQ
#STOKISADIMANJAHQ
#POSSELURUHMALAYSIA
#DANSABAHSARAWAK *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!!
JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
bila malas nak berjamu @ malas nak berurut datanglah macam-macam sakit 👇 Badan sakit-sakit.. Badan banyak angin.. Banyak keputihan.. Kentut vagina period tidak normal.. Senggugut ketika period.. Rahim kembang.. Peranakkan turun.. Sukar hamil.. Timbul masaalah tombong Buasir Buang air besar tidak lawas.. Hubungan suami-isteri dingin.. Dan banyak lagi.. wanita diluar sana rajin-rajinlah berjamu..berjamu dapat membantu dalaman luaran sihat awet muda dan bertenaga ceria sentiasa nak melakukan aktiviti harian pon selesa.. 🍃 wassap 📲 wasap.my/60179094144/ratnakasih #ADIMANJA  #ADIMANJAHQ  #STOKISADIMANJAHQ  #POSSELURUHMALAYSIA  #DANSABAHSARAWAK  *peringatan:- Ada dikalangan team kami yg keluarkan produk adimanja yg tiruan ya..TIRUAN!!! JADI korang kena hati2 sayang kalau ada yg korang beli jamu dng harga bawah dari harga sepatut korang jangan menyesal sebab korang dah beli adimanja yg TIRUAN🤗...
Kan dah kata bila isteri amal suami yang terasa penangannya😄

Sapa yang belum cuba mai pakat grab..ratna kasih ne bukan saja untuk mengetatkan tapi sihat dalaman dan luaran.. #ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
Kan dah kata bila isteri amal suami yang terasa penangannya😄 Sapa yang belum cuba mai pakat grab..ratna kasih ne bukan saja untuk mengetatkan tapi sihat dalaman dan luaran.. #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
'sis, kenapa saya makan jamu ratna kasih ni keputihan keluar banyak sgt'?? Jawapan 👇👇 ITU ADALAH TINDAK BALAS JAMU RATNA KASIH
✔ ia berfungsi memanaskan rahim
0leh itu, Darah-darah beku, kerak keputihan atau lender-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan-lahan lendir dan cecair turun ke permukaan faraj.
✔ selain itu, Kemungkinan ‘V’ akan terasa becak kerana lendir-lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna. (Kemungkinan seluar dalam basah akibat air bukan kencing)

Uolls berminat nak cuba RATNA KASIH jom wasap katy.. #keputihan
#adimanja 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
'sis, kenapa saya makan jamu ratna kasih ni keputihan keluar banyak sgt'?? Jawapan 👇👇 ITU ADALAH TINDAK BALAS JAMU RATNA KASIH ✔ ia berfungsi memanaskan rahim 0leh itu, Darah-darah beku, kerak keputihan atau lender-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan-lahan lendir dan cecair turun ke permukaan faraj. ✔ selain itu, Kemungkinan ‘V’ akan terasa becak kerana lendir-lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna. (Kemungkinan seluar dalam basah akibat air bukan kencing) Uolls berminat nak cuba RATNA KASIH jom wasap katy.. #keputihan  #adimanja  🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
Petua nak ketat ade je kat dapur rmh tu.kalau rajin buat ler,

Rebus manjakani dengan daun sirih dan sedikit garam,cuci kat bawah tu.
Pastu mnm ler jugak nak... Sebiji buah manjakani tu mase masak nasi  lepas air mendidih tu dah kering ha boh manjakani tu.nasi dh masak manjakani dah lembik angkat potong ler makan buat mcm ulam.kalau tahan pahit silakan... Rajin2 la kunyah kelopak ros yg mak kite tanam tepi rumah tu.sehari 1 kelopak pun dh ok.nanti peloles la kulit heheee awet muda.

Daun inai tu plak ambik segenggam je rebus dengan 3 gelas air jdkan 2 gelas.pahit ya ammattt tp telan je ye dng tabah sehari stengah gelas.

Hahhh buat yg tu je dulu kalau rajin.takyah nak makan jamu2 dah.
Bahan2 ni seme dah ada tersedia dlm setiap biji ratna kasih.lengkap dan ikut aturan sukatan yg betul.doktor sy org zaman dulu2..moyang2 nenek2 dulu2...mereka memang manfaatkan tumbuhan alam sebagai ubata.Allah cipta setiap pohon kayu kayan ni semua jd ubat tau.kena bijak manfaatkannya utk diri sendiri.

#adimanja
 Cc: Adibah Ratna Imani

http://wasap.my/0192576993
Agent sah Adimanja
Petua nak ketat ade je kat dapur rmh tu.kalau rajin buat ler, Rebus manjakani dengan daun sirih dan sedikit garam,cuci kat bawah tu. Pastu mnm ler jugak nak... Sebiji buah manjakani tu mase masak nasi lepas air mendidih tu dah kering ha boh manjakani tu.nasi dh masak manjakani dah lembik angkat potong ler makan buat mcm ulam.kalau tahan pahit silakan... Rajin2 la kunyah kelopak ros yg mak kite tanam tepi rumah tu.sehari 1 kelopak pun dh ok.nanti peloles la kulit heheee awet muda. Daun inai tu plak ambik segenggam je rebus dengan 3 gelas air jdkan 2 gelas.pahit ya ammattt tp telan je ye dng tabah sehari stengah gelas. Hahhh buat yg tu je dulu kalau rajin.takyah nak makan jamu2 dah. Bahan2 ni seme dah ada tersedia dlm setiap biji ratna kasih.lengkap dan ikut aturan sukatan yg betul.doktor sy org zaman dulu2..moyang2 nenek2 dulu2...mereka memang manfaatkan tumbuhan alam sebagai ubata.Allah cipta setiap pohon kayu kayan ni semua jd ubat tau.kena bijak manfaatkannya utk diri sendiri. #adimanja  Cc: Adibah Ratna Imani http://wasap.my/0192576993 Agent sah Adimanja
💝alhamdulillah💝rezeki bersama adimanja💝 trima kasih customer tersyg😘😘 sudah di pos ye😍😍.. sapa lagi nk cuba adimanja mai wasap hakak ye🙋 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
😆 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnssari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setnormaladimanja
#setsuriadimanja
#setcomboadimanja
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjakekalhebathq
#adimanjajamuviral
#jamuketat #jamupikatsuami #jamuikhtiarhamil #jamuhilangkansengugut
#jamukembalidara #jamukurus #jamuberpantang #jamuuntukibumenyusu
💝alhamdulillah💝rezeki bersama adimanja💝 trima kasih customer tersyg😘😘 sudah di pos ye😍😍.. sapa lagi nk cuba adimanja mai wasap hakak ye🙋 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 😆 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnssari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setnormaladimanja  #setsuriadimanja  #setcomboadimanja  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjakekalhebathq  #adimanjajamuviral  #jamuketat  #jamupikatsuami  #jamuikhtiarhamil  #jamuhilangkansengugut  #jamukembalidara  #jamukurus  #jamuberpantang  #jamuuntukibumenyusu 
Orang lelaki pantang nampak perempuan cantik bak kata orang kalau dah toleh sekali dia punya tenung bukan main lagi leher tu kalau boleh pusing kebelakang tak tahulah nak cakapkan😄 isteri ada sebelah buat-buat tak nampakkan.. Ne yang ai nak cerita lelaki depan kita je dia alim belakang wallahualam..ne yang wanita kena peka..wanita dah kawin ne yang kena jaga servislah apa yang patut dalaman kasih mantop kalau terasa jalan tu luas servis kasih ketatlah
Kalau badan takda tenaga tak bermaya macam mana nak layan suami..nak tunggu suami tegur baru  nak cari #ADIMANJA

Suami balik kerja tengok kita pon tak selera..macam mana nak selera asal tengok dah macam hantu kak limah muka pon tak bermaya bila nak bersama ko tolak kata nantilah abang saya letih penat kemas rumah urus anak bagai..sebab tu lah wanita perlu makan jamu untuk memberi tenaga dalaman dan luaran barulah aura  kecantikan tu akan terserlahkan nak layan suami pon tak teragak-agak.. Tak perlu risau #PRODUKADIMANJA  memang cukup lengkap untuk masaalah dalaman sesuai sangat diamalkan dari peringkat remaja ibu melahirkan sampai kemakcik-pakcik boleh beradimanja.. Yang mana ada masaalah
Keguguran setelah amal kembali bertenaga.. Ikhtiar hamil selepas amal tak sampai sebotol syukur alhamdulillah preggy happynya tak dapat digambarkan

Tombong terkeluar dah kembali pulih..ne yang paling saya takut dengar kalau tengok video pasal tombong takut nak tengok ishhh...itu sebab ibu-ibu lepas bersalin kena berpantang betul-betul jangan suka hati ko nak teran ke duduk pon kena sopan tau air batu memang sedap cepatlah nanti mengidap sakit sana sini.. Period tak teratur amal #Jamuratnakasih kembali normal.. Keputihan dulunya banyak sekarang guna #pencucisegarmalam clear gatal-gatal pon xda lagi.. Miss V kurang grip sekali terjebak #Maskeratnasari ketat sendat suami gila bayang tau siap tanya makan apa ne lain macam.. Dulu kulit muka kusam berjerawat berminyak gatal-gatal bila dah guna #Sabunlulurmanja rasa best sental jerawat kecut muka nampak ada cerah berseri glowing gitukan..Adimanja kekal hebat👍

Wanita diluar sana jom pakat beli Adimanja kekal hebat cantik luaran dalaman rahsia amalan ratu.. Wasap019-2576993
Orang lelaki pantang nampak perempuan cantik bak kata orang kalau dah toleh sekali dia punya tenung bukan main lagi leher tu kalau boleh pusing kebelakang tak tahulah nak cakapkan😄 isteri ada sebelah buat-buat tak nampakkan.. Ne yang ai nak cerita lelaki depan kita je dia alim belakang wallahualam..ne yang wanita kena peka..wanita dah kawin ne yang kena jaga servislah apa yang patut dalaman kasih mantop kalau terasa jalan tu luas servis kasih ketatlah Kalau badan takda tenaga tak bermaya macam mana nak layan suami..nak tunggu suami tegur baru nak cari #ADIMANJA  Suami balik kerja tengok kita pon tak selera..macam mana nak selera asal tengok dah macam hantu kak limah muka pon tak bermaya bila nak bersama ko tolak kata nantilah abang saya letih penat kemas rumah urus anak bagai..sebab tu lah wanita perlu makan jamu untuk memberi tenaga dalaman dan luaran barulah aura kecantikan tu akan terserlahkan nak layan suami pon tak teragak-agak.. Tak perlu risau #PRODUKADIMANJA  memang cukup lengkap untuk masaalah dalaman sesuai sangat diamalkan dari peringkat remaja ibu melahirkan sampai kemakcik-pakcik boleh beradimanja.. Yang mana ada masaalah Keguguran setelah amal kembali bertenaga.. Ikhtiar hamil selepas amal tak sampai sebotol syukur alhamdulillah preggy happynya tak dapat digambarkan Tombong terkeluar dah kembali pulih..ne yang paling saya takut dengar kalau tengok video pasal tombong takut nak tengok ishhh...itu sebab ibu-ibu lepas bersalin kena berpantang betul-betul jangan suka hati ko nak teran ke duduk pon kena sopan tau air batu memang sedap cepatlah nanti mengidap sakit sana sini.. Period tak teratur amal #Jamuratnakasih  kembali normal.. Keputihan dulunya banyak sekarang guna #pencucisegarmalam  clear gatal-gatal pon xda lagi.. Miss V kurang grip sekali terjebak #Maskeratnasari  ketat sendat suami gila bayang tau siap tanya makan apa ne lain macam.. Dulu kulit muka kusam berjerawat berminyak gatal-gatal bila dah guna #Sabunlulurmanja  rasa best sental jerawat kecut muka nampak ada cerah berseri glowing gitukan..Adimanja kekal hebat👍 Wanita diluar sana jom pakat beli Adimanja kekal hebat cantik luaran dalaman rahsia amalan ratu.. Wasap019-2576993
meh order meh..stok laku keras😂😂😂
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
😍 adimanja

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#jamuratnakasih
#femininewashsegarmalam
#maskerratnasari
#sabunlulurmanja
Kembalikan cinta yang pudar hubungan yang hambar..kembalikan kehangatan bersama pasangan dengan #ADIMANJA pasti tak mengecewakan🌹🌹🌹
Kembalikan cinta yang pudar hubungan yang hambar..kembalikan kehangatan bersama pasangan dengan #ADIMANJA  pasti tak mengecewakan🌹🌹🌹
🌹#ADIMANJA
🌹#SABUNLULURMANJA

Sapa dah pernah cuba pasti repaid oder lagi sebab apa sabun adimanja ne sesuai untuk semua jenis kulit bukan wanita saja boleh lelaki pon boleh guna..ada masaalah jerawat sental kasih kecut , kulit tambah licin lembut halus flawles..lepas guna pasti puas hati nak cuba boleh wasap katy👇 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
🌹#ADIMANJA  🌹#SABUNLULURMANJA  Sapa dah pernah cuba pasti repaid oder lagi sebab apa sabun adimanja ne sesuai untuk semua jenis kulit bukan wanita saja boleh lelaki pon boleh guna..ada masaalah jerawat sental kasih kecut , kulit tambah licin lembut halus flawles..lepas guna pasti puas hati nak cuba boleh wasap katy👇 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
⭐️⭐️⭐️⭐️adimanja jamu ratna kasih bukan sahaja untuk wanita.. tapi abam2 kacak pun blh makan😉😉.. rata2 customer kami share sebotol suami isteri taw😍😍😍
nak thu kelebihan? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/ratnakasih😉
😍 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#jamuratnakasih
#jamuketat
#jamupikatsuami
#adimanjakekalhebathq
⭐️⭐️⭐️⭐️adimanja jamu ratna kasih bukan sahaja untuk wanita.. tapi abam2 kacak pun blh makan😉😉.. rata2 customer kami share sebotol suami isteri taw😍😍😍
nak thu kelebihan? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/ratnakasih😉
😍 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#jamuratnakasih
#jamuketat
#jamupikatsuami
#adimanjakekalhebathq
#ADIMANJA ne lah buat suami uolls terpukau teringat terigau-igau..🔥 #JAMURATNAKASIH ne selalu sis amal setiap malam bukan apa untuk kembali bertenaga walaupon penat seharian bekerja setiap kali bangun pagi mesti membuang nak bagi mantop luar dalamkan💪

#MASKERRATNASARI ne yang paling saya suka bukan selalu guna pon sekali-sekala hanya sekali  sapuan dah buat cik suami tergoda  tak percaya takpa sebab belum cubakan..kecil cili padi ne jimat tahan 4bulan😱

#PENCUCISEGARMALAM merawat keputihan..bila keputihan banyak pergerakkan kita pon tidak lancar malukan..ne lah paling kena jaga jangan sampai si tut berbau jadi tidak selesa guna pencuci ne rasa selesa kering wangi tak perlu guna panties lagi 1botol tahan 2bulan🌹

#SABUNLULURMANJA guna seluruh badan dan muka bagus untuk rawat masaalah kulit sensitif dan lain-lain1ketul sis guna ikut kerap mana🌹🍋 Yang penting uolls berani mencuba 4item ne setiap item mempunyai keistemewaannya..prinsip kami pentingkan kualiti bukan kuantiti..tak cuba tak tahu dah cuba baru tahukan.. Nak tahu lebih detail tentang #PRODUKADIMANJA wasap katy 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
#ADIMANJA  ne lah buat suami uolls terpukau teringat terigau-igau..🔥 #JAMURATNAKASIH  ne selalu sis amal setiap malam bukan apa untuk kembali bertenaga walaupon penat seharian bekerja setiap kali bangun pagi mesti membuang nak bagi mantop luar dalamkan💪 #MASKERRATNASARI  ne yang paling saya suka bukan selalu guna pon sekali-sekala hanya sekali sapuan dah buat cik suami tergoda tak percaya takpa sebab belum cubakan..kecil cili padi ne jimat tahan 4bulan😱 #PENCUCISEGARMALAM  merawat keputihan..bila keputihan banyak pergerakkan kita pon tidak lancar malukan..ne lah paling kena jaga jangan sampai si tut berbau jadi tidak selesa guna pencuci ne rasa selesa kering wangi tak perlu guna panties lagi 1botol tahan 2bulan🌹 #SABUNLULURMANJA  guna seluruh badan dan muka bagus untuk rawat masaalah kulit sensitif dan lain-lain1ketul sis guna ikut kerap mana🌹🍋 Yang penting uolls berani mencuba 4item ne setiap item mempunyai keistemewaannya..prinsip kami pentingkan kualiti bukan kuantiti..tak cuba tak tahu dah cuba baru tahukan.. Nak tahu lebih detail tentang #PRODUKADIMANJA  wasap katy 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
Masa muda ne lah nak kena amal jamu esok usia dah lanjut sakit-sakit badan baru nak makan jamu mana nak berkesan jom mula amal dari sekarang sihat luaran sihat dalaman.. #ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
#RAHSIAAMALANRATU

Wasap.my/60192576993
Masa muda ne lah nak kena amal jamu esok usia dah lanjut sakit-sakit badan baru nak makan jamu mana nak berkesan jom mula amal dari sekarang sihat luaran sihat dalaman.. #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  #RAHSIAAMALANRATU  Wasap.my/60192576993
Macam mana 👇
🍃Nak sihat luaran sihat dalaman
🍃Nak kembali dara
🍃Nak awet muda 🍃Nak cantik 🍃Nak nampak menarik
👇
jika anda sendiri malas nak jaga kesihatan dan kecantikkan semuanya bermula dari anda..anda yang menentukan jom beradimanja untuk sihat luaran dan dalaman pasti tak cari lain #ADIMANJA ada segala yang anda inginkan lengkap untuk amal banyak khasiat dan kebaikan terdapat dalam 👇
#Jamuratnakasih 
#Maskerratnasari
#Pencucisegarmalam
#Sabunlulurmanja

Apa tunggu lagi sayang jom wasap katy..nak tanya pon boleh je pasal 
Produk Adimanja🌹 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
Macam mana 👇 🍃Nak sihat luaran sihat dalaman 🍃Nak kembali dara 🍃Nak awet muda 🍃Nak cantik 🍃Nak nampak menarik 👇 jika anda sendiri malas nak jaga kesihatan dan kecantikkan semuanya bermula dari anda..anda yang menentukan jom beradimanja untuk sihat luaran dan dalaman pasti tak cari lain #ADIMANJA  ada segala yang anda inginkan lengkap untuk amal banyak khasiat dan kebaikan terdapat dalam 👇 #Jamuratnakasih  #Maskerratnasari  #Pencucisegarmalam  #Sabunlulurmanja  Apa tunggu lagi sayang jom wasap katy..nak tanya pon boleh je pasal Produk Adimanja🌹 🍃 wassap http://wasap.my/60192576993
Syukur alhamdulillah customer repeat oder lagi 2botol #jamuratnakasih..cik kak ne sebelum amal adimanja ada masaalah keputihan selalu konsisten amal jamu keputihan dah clear..terima kasih kak😘

Ada masaalah keputihan jangan simpan sis nanti makin teruk jangan sampai miss V berbau jom rawat dengan jamu insyaallah..nak risik-risik boleh wasap kami

#adimanjahq
#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
#adimanjajohor
#adimanjakluang
Syukur alhamdulillah customer repeat oder lagi 2botol #jamuratnakasih ..cik kak ne sebelum amal adimanja ada masaalah keputihan selalu konsisten amal jamu keputihan dah clear..terima kasih kak😘 Ada masaalah keputihan jangan simpan sis nanti makin teruk jangan sampai miss V berbau jom rawat dengan jamu insyaallah..nak risik-risik boleh wasap kami #adimanjahq  #codkluang  #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt  #jamumalaysia  #onlineshopping  #adimanjajohor  #adimanjakluang 
💖💖baby adimanja💖💖 comeii gebu.. alhamdulillah..mereka ikhtiar hamil dgn jamu ratna kasih..skrg mereka dlm pantang sambung mkn jamu ratna kasih..tuk baiki dalaman,bykkn susu dan kembali seperti ank dara😆hihihi tuk suami tersyg jgk💑..
nk thu kebaikan adimanja jom wasap katy,.
Http://wasap.my/+60192576993
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#ikhtiarhamil
#jamuberpantang
#kembalidara
💖💖baby adimanja💖💖 comeii gebu.. alhamdulillah..mereka ikhtiar hamil dgn jamu ratna kasih..skrg mereka dlm pantang sambung mkn jamu ratna kasih..tuk baiki dalaman,bykkn susu dan kembali seperti ank dara😆hihihi tuk suami tersyg jgk💑.. nk thu kebaikan adimanja jom wasap katy,. Http://wasap.my/+60192576993 #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #ikhtiarhamil  #jamuberpantang  #kembalidara 
Hari ne nak cerita pengalaman saya ada masaalah tombong dan buasir..betapa siksanya ALLAH saja yang tahu uolls cuba bayangkan dalam satu masa kena dua sakit saya dah cuba macam-macam ubat tapi tak juga sembuh..1hari tu saya tengok difb pasal ADIMANJA orang kata dah terkenal dikrt.. Saya pon terus wasap dengan seller ne..saya pon bagitahu masaalah tanya punya tanya saya pon berminat tak lengah lagi saya oder #SETKOMBORM188 terus transfer no.acc seller..ok selepas proses dalam beberapa hari barang dah sampai saya pon cubalah..#JAMURATNAKASIH memang saya belum cuba sebab masih periodkan..malam tu gunalah #MASKERRATNASARI seller cakap sapu ditempat yang sakit..3hari saya rasa bertambah sakit tempat tombong dan buasir tombong saya mulai aktif tempat buasir apalagi pedih aduh😩baca sampai habis dulu ya jangan nak kecam.. Tak lenggah pagi tu juga saya wasap tanya kenapa jadi macam ne bla bla bla..ok seller bagitahu mungkin saya tak serasi guna ratna sari..so suruh saya cuba guna ratna kasih ikutlah apa yang seller bagitahu..malam tu juga saya buka kapsul tu ambik serbuk yang kt dalam sapu terus kt tempat sakit berapa hari kemudian saya rasa macam lain memang tak disangka #TOMBONG saya kembali masuk sebelum ne memang terkeluar DAN #BUASIR saya kembali kecut..miss V saya dulunya selalu sakit berdenyut sekarang dah xda lgi sakit @ berdenyut guna #PENCUCISEGARMALAM situt tak berbau lagi saya ambik set kombo tentulah ada sabun saya guna #SABUNLULURMANJA memang best pakai muka rasa licin halus..terima kasihlah kak seller ne syorkan saya #ADIMANJA SYUKUR ALHAMDULILLAH AMINNN

Cerita bukan direka ini kenyataan..sis yang berminat dengan produk adimanja boleh risik-risik dengan katy🍃

http://wasap.My/+60192576993
Hari ne nak cerita pengalaman saya ada masaalah tombong dan buasir..betapa siksanya ALLAH saja yang tahu uolls cuba bayangkan dalam satu masa kena dua sakit saya dah cuba macam-macam ubat tapi tak juga sembuh..1hari tu saya tengok difb pasal ADIMANJA orang kata dah terkenal dikrt.. Saya pon terus wasap dengan seller ne..saya pon bagitahu masaalah tanya punya tanya saya pon berminat tak lengah lagi saya oder #SETKOMBORM188  terus transfer no.acc seller..ok selepas proses dalam beberapa hari barang dah sampai saya pon cubalah..#JAMURATNAKASIH  memang saya belum cuba sebab masih periodkan..malam tu gunalah #MASKERRATNASARI  seller cakap sapu ditempat yang sakit..3hari saya rasa bertambah sakit tempat tombong dan buasir tombong saya mulai aktif tempat buasir apalagi pedih aduh😩baca sampai habis dulu ya jangan nak kecam.. Tak lenggah pagi tu juga saya wasap tanya kenapa jadi macam ne bla bla bla..ok seller bagitahu mungkin saya tak serasi guna ratna sari..so suruh saya cuba guna ratna kasih ikutlah apa yang seller bagitahu..malam tu juga saya buka kapsul tu ambik serbuk yang kt dalam sapu terus kt tempat sakit berapa hari kemudian saya rasa macam lain memang tak disangka #TOMBONG  saya kembali masuk sebelum ne memang terkeluar DAN #BUASIR  saya kembali kecut..miss V saya dulunya selalu sakit berdenyut sekarang dah xda lgi sakit @ berdenyut guna #PENCUCISEGARMALAM  situt tak berbau lagi saya ambik set kombo tentulah ada sabun saya guna #SABUNLULURMANJA  memang best pakai muka rasa licin halus..terima kasihlah kak seller ne syorkan saya #ADIMANJA  SYUKUR ALHAMDULILLAH AMINNN Cerita bukan direka ini kenyataan..sis yang berminat dengan produk adimanja boleh risik-risik dengan katy🍃 http://wasap.My/+60192576993
Jamu ratna kasih banyak memberi manfaat pada customer yang dah amal👉ne bukan saja nak reka cerita macam drama..makcik bawang pakcik bawang jangan sentap jangan jales memang kejadiannya macam ne feedback Tiop top.. sis yang amal makin mantop sampaikan cik suami cakap sayang makan apa ne sampai abang rasa lain macam bukan biasa lagi tapi luar biasa..bukan tu saja ibu berpantang amal susu meriah bekas luka jahitan cepat kering..jangan tak tahu jamu ne anak remaja ada masaalah keputihan senggugut pon amal alhamdulillah kembali normal.. Miss V longgar kembali ketat , breast makin kencang mantop tegang pejal dan banyak lagi.. #adimanja
#adimanjahq
#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
Jamu ratna kasih banyak memberi manfaat pada customer yang dah amal👉ne bukan saja nak reka cerita macam drama..makcik bawang pakcik bawang jangan sentap jangan jales memang kejadiannya macam ne feedback Tiop top.. sis yang amal makin mantop sampaikan cik suami cakap sayang makan apa ne sampai abang rasa lain macam bukan biasa lagi tapi luar biasa..bukan tu saja ibu berpantang amal susu meriah bekas luka jahitan cepat kering..jangan tak tahu jamu ne anak remaja ada masaalah keputihan senggugut pon amal alhamdulillah kembali normal.. Miss V longgar kembali ketat , breast makin kencang mantop tegang pejal dan banyak lagi.. #adimanja  #adimanjahq  #codkluang  #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt  #jamumalaysia  #onlineshopping 
Tahu tak kenapa FW adimanja segar malam ni laku keras???
Sebab die bukan stakat mencuci tapi merawat dan MENGETAT cik bunge. .

Rm38 je
Tahan 2 bulan ni
Jimat gilosss
Mcm biase la , kalau nk meh pm sy.. 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#adimanja
#ADIMANJAHQ
Tahu tak kenapa FW adimanja segar malam ni laku keras??? Sebab die bukan stakat mencuci tapi merawat dan MENGETAT cik bunge. . Rm38 je Tahan 2 bulan ni Jimat gilosss Mcm biase la , kalau nk meh pm sy.. 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq #adimanja  #ADIMANJAHQ 
berminat? wasap.my/60179094144/adimanjahq

semalam sebelum tido closed order 2jamu ratna kasih😊 
pagi ni closed order lagi 1jamu ratna kasih & 1feminine wash segar mlm. done postage sesi pagi😘😘 trima kasih customer tersyg
berminat? 
wasap.my/60179094144/adimanja
#alhamdulillah #rezekidipagihari
#adimanja #adimanjahq #jamuratnakasih #femininewashsegarmalam #postageadimanja
Macam biasalah rutin harian telan 2biji ratna kasih sebelum tidur..untuk tambahan tenaga akk stimkan Sarang burung + Kurma kering merah + Gojiberry dan Gula batu sedikit..tak susah pon buat sebelum stimkan rendam sarang burung lebih kurang 1jam lepas tu stimkan selama 1jam siap untuk santapan.. #ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
#SARANGBURUNG
#KURMAKERINGMERAH
#GOJIBERRY
#GULABATU
Macam biasalah rutin harian telan 2biji ratna kasih sebelum tidur..untuk tambahan tenaga akk stimkan Sarang burung + Kurma kering merah + Gojiberry dan Gula batu sedikit..tak susah pon buat sebelum stimkan rendam sarang burung lebih kurang 1jam lepas tu stimkan selama 1jam siap untuk santapan.. #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  #SARANGBURUNG  #KURMAKERINGMERAH  #GOJIBERRY  #GULABATU 
berminat? mehh wasap lekaihh
👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
berminat? mehh wasap lekaihh 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq #adimanja  #adimanjahq 
Assalamualaikum selamat pagi💖

Pagi-pagi ne nak bagi semangat sikit testimoni hangat Bila isteri amal #Adimanja suami kena tempias..pujian yang tak disangka persis malam pertama pedih-pedih cinta itu tandanya anda sayang dengan cik suami..maklumlah kita ne wanita serba kekurangan apa yang patut kita perbaikikan bukan untuk sapa pon..mailah sapa lagi nak try #Jamuratnakasih dengan #Maskerratnasari boleh wasap katy.. Uolls cuba dulu baru tahu..2item ne bukan saja untuk hebat diranjang.tapi untuk sihat dalaman dan luaran.. http://www.wasap.my/60192576993

#AGENADIMANJA
#JAMURATNAKASIHAMALMANTOP
#MASKERRATNASARIKETATPEDIHBEST
Assalamualaikum selamat pagi💖 Pagi-pagi ne nak bagi semangat sikit testimoni hangat Bila isteri amal #Adimanja  suami kena tempias..pujian yang tak disangka persis malam pertama pedih-pedih cinta itu tandanya anda sayang dengan cik suami..maklumlah kita ne wanita serba kekurangan apa yang patut kita perbaikikan bukan untuk sapa pon..mailah sapa lagi nak try #Jamuratnakasih  dengan #Maskerratnasari  boleh wasap katy.. Uolls cuba dulu baru tahu..2item ne bukan saja untuk hebat diranjang.tapi untuk sihat dalaman dan luaran.. http://www.wasap.my/60192576993 #AGENADIMANJA  #JAMURATNAKASIHAMALMANTOP  #MASKERRATNASARIKETATPEDIHBEST 
Rutin harian sebelum tidur malam ne akk 
telan 2kapsul jamu ratna kasih.. terlebih rajin blenderlah carrot untuk dijadikan jus ne takda + gula @ susu minum terus..untuk tambahan je ne carrotkan bagus untuk mata😎 
#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
#JUSLOBAKMERAHBAGUSUNTUKMATA
Rutin harian sebelum tidur malam ne akk telan 2kapsul jamu ratna kasih.. terlebih rajin blenderlah carrot untuk dijadikan jus ne takda + gula @ susu minum terus..untuk tambahan je ne carrotkan bagus untuk mata😎 #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  #JUSLOBAKMERAHBAGUSUNTUKMATA 
Ingat pesan akk ya sebelum tidur makan jamu dulu bangun pagi takdalah rasa malas nak buat kerja nak membuang senang badan pon cergaskan #ADIMANJA
Ingat pesan akk ya sebelum tidur makan jamu dulu bangun pagi takdalah rasa malas nak buat kerja nak membuang senang badan pon cergaskan #ADIMANJA 
Consume dengan
👇
#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
insyaallah masaalah dalaman anda seperti..
👇
🌹keputihan 🌹Gatal-gatal
🌹Period tidak teratur
🌹Rahim kembang
🌹Berat badan berlebihan
🌹Tombong terkeluar
🌹Buasir 🌹Nak ikhtiar hamil
🌹Tiada kepuasan bersama pasangan
🌹Kurang susu badan ketika berpantang
🌹Miss V kurang grip / longgar
🌹Kurang tenaga 🌹Dan banyak lagi.. Nak rawat dengan ratna kasih jom sembang santai boleh wasap katy..jangan malu jangan segan😍

http://wasap.My/+60192576993
Consume dengan 👇 #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  insyaallah masaalah dalaman anda seperti.. 👇 🌹keputihan 🌹Gatal-gatal 🌹Period tidak teratur 🌹Rahim kembang 🌹Berat badan berlebihan 🌹Tombong terkeluar 🌹Buasir 🌹Nak ikhtiar hamil 🌹Tiada kepuasan bersama pasangan 🌹Kurang susu badan ketika berpantang 🌹Miss V kurang grip / longgar 🌹Kurang tenaga 🌹Dan banyak lagi.. Nak rawat dengan ratna kasih jom sembang santai boleh wasap katy..jangan malu jangan segan😍 http://wasap.My/+60192576993
SEGAR MALAM😘
#Adimanja 📌Dihasilkan daripada:
🌿Garam buluh
🌿Manjakani
🌿Pudina
🌿Sireh
🌿Rose 📌Siapa yg memerlukannya:
~Isteri
~Remaja ~Wanita ~Ibu hamil
~Ibu dlm pantang 📌Kebaikan:
💉Merawat masalah keputihan.
💉Merawat kegatalan missV.
💉Mencegah fungus & bakteria.
💉Mengekalkan pH normal missV.
💉Mengekalkn kelembapan missV.💉Menyegarkan sekitar missV.
💉Mewangikan sekitar missV. >Tahan utk 1@2 bulan atas penggunaan.😘 http://wasap.my/+60192576993
SEGAR MALAM😘 #Adimanja  📌Dihasilkan daripada: 🌿Garam buluh 🌿Manjakani 🌿Pudina 🌿Sireh 🌿Rose 📌Siapa yg memerlukannya: ~Isteri ~Remaja ~Wanita ~Ibu hamil ~Ibu dlm pantang 📌Kebaikan: 💉Merawat masalah keputihan. 💉Merawat kegatalan missV. 💉Mencegah fungus & bakteria. 💉Mengekalkan pH normal missV. 💉Mengekalkn kelembapan missV.💉Menyegarkan sekitar missV. 💉Mewangikan sekitar missV. >Tahan utk 1@2 bulan atas penggunaan.😘 http://wasap.my/+60192576993
Masker Ratna Sari😘

Dihasilkan daripada:👇
🔥Daun sirih
🔥Cengkih
🔥Manjakani
🔥Bunga rose putih
🔥Akar serapat ✔Bahan2 ini dijemur kering selama 3 minggu dan dikisar menjadikan ia serbuk yg haluss.. 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 💪Kesan serta-merta selepas penggunaan:👇👇 💋MissV ketat,padat,mantap..
💋MissV nyaman dan harum..
💋MissV tiada lagi gatal-gatal..
💋MissV cantik menarik tertarik..
💋MisaV menjadi tegang & segar.. 💪Lain-lain penggunaan..👇👇 💡 Sebagai scrub mencuci dan hilangkan daki-daki sekitar missV dan celah-celah pelipat.
💡Mengurangkan kesensaraan masalah resdung.
💡Menjadikan deria sentuhan sangat sensitif dan menaikkan rasa hangat asmara.
💡Kecutkan jerawat & parut semakin hilang.
💡Merawat kesan luka.

#Adimanja
#Rahsia_Amalan_Ratu

HARGA:RM50 *tdk termasuk pos
>Tahan utk dua bulan @ lebih lgi atas kbijaksanaan pengguna😘

http://wasap.My/+60192576993
Masker Ratna Sari😘 Dihasilkan daripada:👇 🔥Daun sirih 🔥Cengkih 🔥Manjakani 🔥Bunga rose putih 🔥Akar serapat ✔Bahan2 ini dijemur kering selama 3 minggu dan dikisar menjadikan ia serbuk yg haluss.. 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 💪Kesan serta-merta selepas penggunaan:👇👇 💋MissV ketat,padat,mantap.. 💋MissV nyaman dan harum.. 💋MissV tiada lagi gatal-gatal.. 💋MissV cantik menarik tertarik.. 💋MisaV menjadi tegang & segar.. 💪Lain-lain penggunaan..👇👇 💡 Sebagai scrub mencuci dan hilangkan daki-daki sekitar missV dan celah-celah pelipat. 💡Mengurangkan kesensaraan masalah resdung. 💡Menjadikan deria sentuhan sangat sensitif dan menaikkan rasa hangat asmara. 💡Kecutkan jerawat & parut semakin hilang. 💡Merawat kesan luka. #Adimanja  #Rahsia_Amalan_Ratu  HARGA:RM50 *tdk termasuk pos >Tahan utk dua bulan @ lebih lgi atas kbijaksanaan pengguna😘 http://wasap.My/+60192576993
Eh betul ke jangan nak tipulah cakap turun 10kilo..produk apa yang sis amal ne nak tahu juga..tu lah bila saya cakap tak percaya dah berapa kali bagitahu saya amal  #JAMURATNAKASIH je perut pon dah kempis lemak kat badan pon dah malu nak lekat..kenapa tak percaya ke senyap je mai lah cuba #ADIMANJA

http://wasap.My/+60192576993
Eh betul ke jangan nak tipulah cakap turun 10kilo..produk apa yang sis amal ne nak tahu juga..tu lah bila saya cakap tak percaya dah berapa kali bagitahu saya amal #JAMURATNAKASIH  je perut pon dah kempis lemak kat badan pon dah malu nak lekat..kenapa tak percaya ke senyap je mai lah cuba #ADIMANJA  http://wasap.My/+60192576993
Jom rawat kulit bermasalah tak susah pon sental dengan
sabun lulur manja kulit halus lembut licin tegang #Adimanja

#Lulurmanjabyadimanja

Wasap.my/60192576993
Jom rawat kulit bermasalah tak susah pon sental dengan sabun lulur manja kulit halus lembut licin tegang #Adimanja  #Lulurmanjabyadimanja  Wasap.my/60192576993
Consume #jamuratnakasih amal tubuh badan rasa ringan sedap.. #Adimanja

http://wasap.My/+60192576993

#AGENADIMANJA
Jangan pernah jemu dengan #ADIMANJA..
👇
4item ne lah yang selalu🔥🔥🔥dikarat👉kena kecam kena fitnah itu perkara biasa bagi kami syukur alhamdulillah moga dipermudahkan segala urusan moga diperluaskan rezeki insyaallah Aminnn..
👇
#Jamuratnakasihsihatdalamanluaran
#Maskerratnasarisakitpedihmantop
#Pencucisegarmalamsegarselesawangi
#Sabunlulurmanjakulithaluspelolasgebu

berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
🙋🙋 hai semua..ramai yang pm & wasap tanya kelebihan adimanja..nah akak bg detail nye👇👇kita ada 4 produk ye
👉 JAMU RATNA KASIH
👉 MASKER RATNA SARI
👉 FEMININE WASH SEGAR MALAM
👉 SABUN LULUR MANJA 🙋 sapa berminat mai wasap hakak ye
📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq
🤓 adimanjahq

p/s: nk jimat postage? nak free postage? mai kita bisik2 😉😉😉 #adimanja
#adimanjahq
#jamuuntuksuami
#jamupikatsuami
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
🙋🙋 hai semua..ramai yang pm & wasap tanya kelebihan adimanja..nah akak bg detail nye👇👇kita ada 4 produk ye 👉 JAMU RATNA KASIH 👉 MASKER RATNA SARI 👉 FEMININE WASH SEGAR MALAM 👉 SABUN LULUR MANJA 🙋 sapa berminat mai wasap hakak ye 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq 🤓 adimanjahq p/s: nk jimat postage? nak free postage? mai kita bisik2 😉😉😉 #adimanja  #adimanjahq  #jamuuntuksuami  #jamupikatsuami  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral 
🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat?
🍃Nak bentuk badan yg menarik?
🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja
👉Jom dapatkan produk adimanja dgn hakak agen sah adimanja.
👇
Anda ada masaalah dalaman tak perlu malu nak mengadu dengan kami insyaallah kami bantu..adimanja dah banyak selesaikan segala masaalah dalaman wanita..
👇
jangan percaya dulu kalau anda tak mencuba..sekali terjebak memang tak berpaling tadah #Adimanja 🍃 wassap 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
🍃Berminat dgn produk Adimanja? 🍃Nak ketat,rapat,padat? 🍃Nak bentuk badan yg menarik? 🌼 dan banyak lg kelebihan dgn adimanja 👉Jom dapatkan produk adimanja dgn hakak agen sah adimanja. 👇 Anda ada masaalah dalaman tak perlu malu nak mengadu dengan kami insyaallah kami bantu..adimanja dah banyak selesaikan segala masaalah dalaman wanita.. 👇 jangan percaya dulu kalau anda tak mencuba..sekali terjebak memang tak berpaling tadah #Adimanja  🍃 wassap 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq #adimanja  #adimanjahq 
~Bila mommy anak 6 share testimoni~

JAMU RATNA KASIH
#ADIMANJA 👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya:
📍DAUN SIRIH
📍MANJAKANI
📍MISAI KUCING
📍AKAR DARA
📍UBI JAGA
📍Pokok inai 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri
~Ibu dlm pantang/keguguran

Khasiat JAMU RATNA KASIH💏 -Mengecutkan peranakan/rahim.
-Mengetatkan otot faraj.
-Merawat masalah keputihan
-Melancarkan peredaran darah
-Menghilangkan segugut
-Menstabilkan kitaran haid
-Menghilangkan lenguh2 badan.
-Mengembalikan kecergasan badan
-Membantu usaha dapatkan zuriat
-Merawat masalah tombom rahim
-Membantu turunkan berat badan
-Menegang & mencantikan breast
-Membuang angin dlm badan
-Menghangat kembali hubungan suami isteri.
-Menghalang suami mengatal dgn perempuan lain. 👉60biji/Capsul
👉Telan 1@2 biji sebelum tdo.
~Bila mommy anak 6 share testimoni~ JAMU RATNA KASIH #ADIMANJA  👉Difomulasikan daripada ekstrak tumbuhan herba diantaranya: 📍DAUN SIRIH 📍MANJAKANI 📍MISAI KUCING 📍AKAR DARA 📍UBI JAGA 📍Pokok inai 💥100% tiada campuran bahan kimia. !!! 📌Siapa yg memerlukannya: ~Remaja ~Wanita ~Isteri ~Ibu dlm pantang/keguguran Khasiat JAMU RATNA KASIH💏 -Mengecutkan peranakan/rahim. -Mengetatkan otot faraj. -Merawat masalah keputihan -Melancarkan peredaran darah -Menghilangkan segugut -Menstabilkan kitaran haid -Menghilangkan lenguh2 badan. -Mengembalikan kecergasan badan -Membantu usaha dapatkan zuriat -Merawat masalah tombom rahim -Membantu turunkan berat badan -Menegang & mencantikan breast -Membuang angin dlm badan -Menghangat kembali hubungan suami isteri. -Menghalang suami mengatal dgn perempuan lain. 👉60biji/Capsul 👉Telan 1@2 biji sebelum tdo.
💖alhamdulillah rezeki💖customer grab masker ratna sari & fw segar malam.. nak selit order? 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

p/s: mai risik2 mai bisik2 nak free postage? wasap hakak ye😉😉 #adimanja
#adimanjahq
#femininewashsegarmalam
#hilangkankeputihan
#maskerratnasari
#maskermissv
Ptg TD dpt hantr ke area plentong.. Mlm plk kite hantr dekat dekat je 
#cod #jamuratnakasih #adimanjakekalhebat #adimanja
😱😱PERGGHH...SAPU2 JE Terus Sempit
Tak perlu kemut Suami dah terjerit jerit!!! WOWW!!! Ketat Menyengat + sempit + montok!!! 200% berkesan,kembalikan kehangatan malam pertama anda ❗❗
SERIUS BUKAN TIPU TIPU TAU

Jamu asli dari kelantan HOMEMADE 100% AKAR KAYU BIDAN ORNG ASLI yg tengah meletopss!
2 biji dah menjadi ,
Power gila lagi mengilaaaa😝
harga mampu milik tauu😍

Hanya dengan sapu2 je 👇👇👇👇👇
👉naikan nafsu😱
👉exstra Kemut 😱
👉exstra ketat 😱
👉kentut faraj hilang😱
👉Punggung & payudara bulat 😱
👉keputihan bersih😱
👉boleh Ikhtiar Utk dpt zuriat😱
👉rahim jatuh boleh naik tanpa urut. 😱
Bnyak lagi khasiat Jamu 2in1. 
Sudah cuba , pasti nak selalu🙊🙈
SY JUAL KUALITI BUKAN KUANTITI.
👍🏻👍🏻👍🏻👍 🏻 PM laju2 sebelum kehabisan stokkkk💃
Stok terhad.. mai wasap lekaihh
📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq
atau tinggal no fon 😀

#adimanja
#adimanjahq
#jamuketat
😱😱PERGGHH...SAPU2 JE Terus Sempit Tak perlu kemut Suami dah terjerit jerit!!! WOWW!!! Ketat Menyengat + sempit + montok!!! 200% berkesan,kembalikan kehangatan malam pertama anda ❗❗ SERIUS BUKAN TIPU TIPU TAU Jamu asli dari kelantan HOMEMADE 100% AKAR KAYU BIDAN ORNG ASLI yg tengah meletopss! 2 biji dah menjadi , Power gila lagi mengilaaaa😝 harga mampu milik tauu😍 Hanya dengan sapu2 je 👇👇👇👇👇 👉naikan nafsu😱 👉exstra Kemut 😱 👉exstra ketat 😱 👉kentut faraj hilang😱 👉Punggung & payudara bulat 😱 👉keputihan bersih😱 👉boleh Ikhtiar Utk dpt zuriat😱 👉rahim jatuh boleh naik tanpa urut. 😱 Bnyak lagi khasiat Jamu 2in1. Sudah cuba , pasti nak selalu🙊🙈 SY JUAL KUALITI BUKAN KUANTITI. 👍🏻👍🏻👍🏻👍 🏻 PM laju2 sebelum kehabisan stokkkk💃 Stok terhad.. mai wasap lekaihh 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq atau tinggal no fon 😀 #adimanja  #adimanjahq  #jamuketat 
😱😱PERGGHH...SAPU2 JE Terus Sempit
Tak perlu kemut Suami dah terjerit jerit!!! WOWW!!! Ketat Menyengat + sempit + montok!!! 200% berkesan,kembalikan kehangatan malam pertama anda ❗❗
SERIUS BUKAN TIPU TIPU TAU

Jamu asli dari kelantan HOMEMADE 100% AKAR KAYU BIDAN ORNG ASLI yg tengah meletopss!
2 biji dah menjadi ,
Power gila lagi mengilaaaa😝
harga mampu milik tauu😍

Hanya dengan sapu2 je 👇👇👇👇👇
👉naikan nafsu😱
👉exstra Kemut 😱
👉exstra ketat 😱
👉kentut faraj hilang😱
👉Punggung & payudara bulat 😱
👉keputihan bersih😱
👉boleh Ikhtiar Utk dpt zuriat😱
👉rahim jatuh boleh naik tanpa urut. 😱
Bnyak lagi khasiat Jamu 2in1. 
Sudah cuba , pasti nak selalu🙊🙈
SY JUAL KUALITI BUKAN KUANTITI.
👍🏻👍🏻👍🏻👍 🏻 PM laju2 sebelum kehabisan stokkkk💃
Stok terhad.. mai wasap lekaihh
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
atau tinggal no fon 😀

#adimanja
#adimanjahq
#jamuketat
😱😱PERGGHH...SAPU2 JE Terus Sempit Tak perlu kemut Suami dah terjerit jerit!!! WOWW!!! Ketat Menyengat + sempit + montok!!! 200% berkesan,kembalikan kehangatan malam pertama anda ❗❗ SERIUS BUKAN TIPU TIPU TAU Jamu asli dari kelantan HOMEMADE 100% AKAR KAYU BIDAN ORNG ASLI yg tengah meletopss! 2 biji dah menjadi , Power gila lagi mengilaaaa😝 harga mampu milik tauu😍 Hanya dengan sapu2 je 👇👇👇👇👇 👉naikan nafsu😱 👉exstra Kemut 😱 👉exstra ketat 😱 👉kentut faraj hilang😱 👉Punggung & payudara bulat 😱 👉keputihan bersih😱 👉boleh Ikhtiar Utk dpt zuriat😱 👉rahim jatuh boleh naik tanpa urut. 😱 Bnyak lagi khasiat Jamu 2in1. Sudah cuba , pasti nak selalu🙊🙈 SY JUAL KUALITI BUKAN KUANTITI. 👍🏻👍🏻👍🏻👍 🏻 PM laju2 sebelum kehabisan stokkkk💃 Stok terhad.. mai wasap lekaihh 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq atau tinggal no fon 😀 #adimanja  #adimanjahq  #jamuketat 
Assalamualaikum selamat pagi sayang🙋

Rasa terharunya pagi-pagi ne..cik kak uiii tengok ne dek kerana sayang kat isteri suami cik kak ne belikan #SETADIMANJA untuk isteri katanya sekali gus suami nak sama-sama amal sihat dalaman dan luaran..jalesnya akk tapi takpalah dua-dua dah amal terasa pulak macam pengantin baru sweetnya💏

Uolls tak jaleske rugi tau tak cuba..nak serasi bersama jom cuba amal set adimanja pasti puas hati tak payah dok pikir lama-lama cepat-cepat grab ya nak tahu detail produk wasap je akk💖
👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

#ADIMANJA
#ADIMANJAHQ
#SETADIMANJA
Assalamualaikum selamat pagi sayang🙋 Rasa terharunya pagi-pagi ne..cik kak uiii tengok ne dek kerana sayang kat isteri suami cik kak ne belikan #SETADIMANJA  untuk isteri katanya sekali gus suami nak sama-sama amal sihat dalaman dan luaran..jalesnya akk tapi takpalah dua-dua dah amal terasa pulak macam pengantin baru sweetnya💏 Uolls tak jaleske rugi tau tak cuba..nak serasi bersama jom cuba amal set adimanja pasti puas hati tak payah dok pikir lama-lama cepat-cepat grab ya nak tahu detail produk wasap je akk💖 👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq #ADIMANJA  #ADIMANJAHQ  #SETADIMANJA 
Bestnya kalau guna setiap produk tu sesuai dengan kita..lepas guna dapat kesan pon puas hati mestilah happykan..ne salah satu testimoni customer #Adimanja guna #Sabunlulur Kulit muka bersih licin selepas pengunaan.. Ai bagitahu tak guna juga kalau uolls tak cubakan..mai rapat-rapat oder sabun lulur manja gosok-gosok sampai licin , gebu-gebas , peloles ha tepokss.. http://wasap.My/+60192576993
Bestnya kalau guna setiap produk tu sesuai dengan kita..lepas guna dapat kesan pon puas hati mestilah happykan..ne salah satu testimoni customer #Adimanja  guna #Sabunlulur  Kulit muka bersih licin selepas pengunaan.. Ai bagitahu tak guna juga kalau uolls tak cubakan..mai rapat-rapat oder sabun lulur manja gosok-gosok sampai licin , gebu-gebas , peloles ha tepokss.. http://wasap.My/+60192576993
Suami belikan untuk isteri tersayang. Sama2 amalkan guna produk Adimanja. Senyum meleret si suami sbb dah rasa mcm pengantin baru. 
Suami yg sayangkan isteri bukan tinggalkan isteri kerana kekurangannya tp berusaha utk perbaiki. Itulah pasangan yg bahagia.

#adimanja
#adimanjahq
#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
Suami belikan untuk isteri tersayang. Sama2 amalkan guna produk Adimanja. Senyum meleret si suami sbb dah rasa mcm pengantin baru. Suami yg sayangkan isteri bukan tinggalkan isteri kerana kekurangannya tp berusaha utk perbaiki. Itulah pasangan yg bahagia. #adimanja  #adimanjahq  #codkluang  #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt  #jamumalaysia  #onlineshopping 
💖alhamdulillah cus grab set normal💖 amik set lagi jimat taw..dpt free postage lagi😊😊.. sek awak2 berminat??mai wasap lekaih👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
#setnormaladimanja
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
#jamu
#jamuperawan
#jamukembalidara
#jamuketat
Bangga ke dengan body awk yang cantik tu..💄merah menyala pipi bak pauh dilayang..kalau keluar rumah orang tengok jalan macam mak lengang..apa guna kalau dalaman tak dijaga aset longgar nak bersama pon suami hilang selera kan..selalunya kalau ditanya mesti pentingkan penampilan nampak cantik , manis tapi tapi tapi kalau bab dalaman walaupon ada masalah biar je lah ada aku kisah..ermmm cik kak yang penting dalaman dulu kena jaga apa guna kalau cantik ada masaalah dalaman bila ditanya takda apa ok je.. Itu jawapan selamat..tak perlu malu lah kalau memang nak jaga kesihatan diri ginilah akk nak cakap kita wanita ne kena makan jamu bukan saja untuk kita untuk suami juga orang dulu-dulu cakap walaupon dah kawin tak bermakna kita malas nak makan jamukan..kalau rasa malas nak beli akar kayu balik nak rebus lagikan..sekarang ne tak payah susah-susah nak rebus bagai , ah try #JAMURATNAKASIH ne tak susah pon ambik 2kapsul telan selepas makan @ sebelum tidur insyaallah yang longgar kembali sendat ketat betul tak #ADIMANJA
Bangga ke dengan body awk yang cantik tu..💄merah menyala pipi bak pauh dilayang..kalau keluar rumah orang tengok jalan macam mak lengang..apa guna kalau dalaman tak dijaga aset longgar nak bersama pon suami hilang selera kan..selalunya kalau ditanya mesti pentingkan penampilan nampak cantik , manis tapi tapi tapi kalau bab dalaman walaupon ada masalah biar je lah ada aku kisah..ermmm cik kak yang penting dalaman dulu kena jaga apa guna kalau cantik ada masaalah dalaman bila ditanya takda apa ok je.. Itu jawapan selamat..tak perlu malu lah kalau memang nak jaga kesihatan diri ginilah akk nak cakap kita wanita ne kena makan jamu bukan saja untuk kita untuk suami juga orang dulu-dulu cakap walaupon dah kawin tak bermakna kita malas nak makan jamukan..kalau rasa malas nak beli akar kayu balik nak rebus lagikan..sekarang ne tak payah susah-susah nak rebus bagai , ah try #JAMURATNAKASIH  ne tak susah pon ambik 2kapsul telan selepas makan @ sebelum tidur insyaallah yang longgar kembali sendat ketat betul tak #ADIMANJA 
Sana sini org duk canang pasal #produkadimanja

Best sgt ke...😞😞 Sampai repeat order😲😲 Yup...mmg BEST...POWER💪💪
Suami puji mcm mlm pertama💖
Byk testimoni yg berjaya selepas consume produk adimanja

#adimanja
#adimanjahq
#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
Jangan ambil mudah masalah keputihan 
lama-lama boleh jadi series!
👇
2item produk Adimanja
👉jamu ratna kasih untuk dalaman 👉pencuci segar malam untuk luaran merawat dan membantu mengurang sekaligus menghilangkan cik putih yang mengganggu miss v.

#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
SET BERPANTANG ADIMANJA
(SET PALING LENGKAP )

1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi)

2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi)

3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa)

4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi)

#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
SET BERPANTANG ADIMANJA (SET PALING LENGKAP ) 1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi) 3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa) 4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) #codkluang  #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt 
JAMU RATNA KASIH 
mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60137248132

#adimanjahq
#codkluang
#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
#jamumalaysia
#onlineshopping
#adimanjajohor
#adimanjakluang
JAMU RATNA KASIH mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60137248132 #adimanjahq  #codkluang  #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt  #jamumalaysia  #onlineshopping  #adimanjajohor  #adimanjakluang 
SET BERPANTANG ADIMANJA
(SET PALING LENGKAP )

1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi)

2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi)

3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa)

4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
SET BERPANTANG ADIMANJA (SET PALING LENGKAP ) 1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi) 3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa) 4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq 🤓 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt 
Mai pakat tgk testimoni cus adimanja.. Hihihihi diorg dah awak2 bila lg nk try.. Wasap lekaih ek
📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq
🤓 ADIMANJAHQ

#ADIMANJA
#JAMURATNAKASIH
#MASKERRATNASARI
Mai pakat tgk testimoni cus adimanja.. Hihihihi diorg dah awak2 bila lg nk try.. Wasap lekaih ek 📲 wasap.my/60192576993/adimanjahq 🤓 ADIMANJAHQ #ADIMANJA  #JAMURATNAKASIH  #MASKERRATNASARI 
Malam2 dpt testimoni lagii..xsmpai smingu mkn jamu dah dpt kesan...
1 keputihan dh kurang
2 pembuangan air besar first mkn slpas 3 jam
3 susu badan  mkin banyakk
4??????? alahaii sabaq kak sabaqqq💑 😆😆 Meh wasap👉 wasap.my/60192576993/ratnakasih akk nih duk bca saja wat pa..try laa.. p/s: mai risik2 lekaihhh

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
Malam2 dpt testimoni lagii..xsmpai smingu mkn jamu dah dpt kesan... 1 keputihan dh kurang 2 pembuangan air besar first mkn slpas 3 jam 3 susu badan mkin banyakk 4??????? alahaii sabaq kak sabaqqq💑 😆😆 Meh wasap👉 wasap.my/60192576993/ratnakasih akk nih duk bca saja wat pa..try laa.. p/s: mai risik2 lekaihhh #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih 
SET BERPANTANG ADIMANJA
(SET PALING LENGKAP )

1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi)

2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi)

3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa)

4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahw
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#femininewashsegarmalam
#sabunlulurmanja
#setcomboadimanja
#setpantangadimanja
#jamu
#jamuviralkrt
SET BERPANTANG ADIMANJA (SET PALING LENGKAP ) 1. JAMU RATNA KASIH (Wajib ada mengecutkan peranakan/ rahim,merawat dalaman,menghilangkan lenguh2 badan,mengetatkan otot faraj,kembalikan kecergasan badan,merawat masalah tombong,melancarkan peredaran darah,membuang angin dalam badan dan banyak lagi) 2. MASKER RATNA SARI(mempercepatkan sembuhnya luka jahitan,boleh dijadikan pilis jugak dan banyak lagi) 3.PENCUCI WANITA SEGAR MALAM(hilangkan gatal2,bau yg tidak enak,menyegarkan dan selesa) 4.SABUN LULUR MANJA(hilangkan daki mati,hilangkan garis hitam di perut,kulit muka dan badan cerah sekata dan banyak lagi) 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahw 🤓 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #maskerratnasari  #femininewashsegarmalam  #sabunlulurmanja  #setcomboadimanja  #setpantangadimanja  #jamu  #jamuviralkrt 
Malam2 dpt testimoni lagii..xsmpai smingu mkn jamu dah dpt kesan...
1 keputihan dh kurang
2 pembuangan air besar first mkn slpas 3 jam
3 susu badan  mkin banyakk
4??????? alahaii sabaq kak sabaqqq💑 😆😆 Meh wasap👉 wasap.my/60179094144/ratnakasih akk nih duk bca saja wat pa..try laa.. p/s: mai risik2 lekaihhh

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
Malam2 dpt testimoni lagii..xsmpai smingu mkn jamu dah dpt kesan... 1 keputihan dh kurang 2 pembuangan air besar first mkn slpas 3 jam 3 susu badan mkin banyakk 4??????? alahaii sabaq kak sabaqqq💑 😆😆 Meh wasap👉 wasap.my/60179094144/ratnakasih akk nih duk bca saja wat pa..try laa.. p/s: mai risik2 lekaihhh #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih 
Jangan ingat orang dah kawen je mengalami rahim kembang ni. 
Anak dara pun kena tau. . 
bila makan ratna kasih ni terasa denyut2 kt rahim . . Sbb ape? Sbb rahim kita kembang la. ratna kasih bertindak untk kecutkan semula rahim kita. 
Jangan duk main2 dgn rahim kmbg ni.bnyak kburukannya .

wasap.my/60192576993

#adimanja
Jangan ingat orang dah kawen je mengalami rahim kembang ni. Anak dara pun kena tau. . bila makan ratna kasih ni terasa denyut2 kt rahim . . Sbb ape? Sbb rahim kita kembang la. ratna kasih bertindak untk kecutkan semula rahim kita. Jangan duk main2 dgn rahim kmbg ni.bnyak kburukannya . wasap.my/60192576993 #adimanja 
💖alhamdulillah rezeki di pagi hari😊💖customer request jgn tulis perkataan adimanja di parcel sbb nti kene bahan dgn geng office(laki).. hihihi xpe nti qila mention lain ek😘😘💖 tq sis..sapa nk join postage?🙋
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

p/s: mai risik2 kebaikan adimanja dgn hakak😘

#adimanja
#adimanjahq
#adimanjakekalhebathq
#adimanjarahsiaamalanratu
#adimanjajamuviral
💖alhamdulillah rezeki di pagi hari😊💖customer request jgn tulis perkataan adimanja di parcel sbb nti kene bahan dgn geng office(laki).. hihihi xpe nti qila mention lain ek😘😘💖 tq sis..sapa nk join postage?🙋 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq p/s: mai risik2 kebaikan adimanja dgn hakak😘 #adimanja  #adimanjahq  #adimanjakekalhebathq  #adimanjarahsiaamalanratu  #adimanjajamuviral 
Sis ne tanya #JAMURATNAKASIH anak remaja boleh amalke🤔
Boleh sangat sis
Mai tengok testimoni #ADIMANJA
👇
JANGAN PERNAH SERIK AMAL 4ITEM NE
👇
🔥🔥🔥item
👉#Jamuratnakasih
👉#Maskerratnasari 👉#Pencucisegarmalam 👉#Sabunlulurmanja

Ingat pesan akak
👇
👉Amal dan guna #ADIMANJA mengeratkan lagi kasih sayang suami-isteri👫pon dah cukup tak payah nak menderem nak tiup fuh fuh bagai buat penat je duit melayang abang pon melayang.. Mai usha-usha dengan akk takyah malu-malu uolls yang rugi mai le wasap kita sembang kencang💃

http://wasap.My/+60192576993
JANGAN PERNAH SERIK AMAL 4ITEM NE 👇 🔥🔥🔥item 👉#Jamuratnakasih  👉#Maskerratnasari  👉#Pencucisegarmalam  👉#Sabunlulurmanja  Ingat pesan akak 👇 👉Amal dan guna #ADIMANJA  mengeratkan lagi kasih sayang suami-isteri👫pon dah cukup tak payah nak menderem nak tiup fuh fuh bagai buat penat je duit melayang abang pon melayang.. Mai usha-usha dengan akk takyah malu-malu uolls yang rugi mai le wasap kita sembang kencang💃 http://wasap.My/+60192576993
😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇
SET ADIMANJA 
Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan..
👇
Ibu dalam pantang
Suami-isteri
Mak dara
Remaja

Untuk merawat masalah
👇
Period tidak lancar
Ikhtiar hamil
Tombong
Buasir
Menoupous
Cik bunga berbau 
Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap admin
👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#setadimanja
😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇 SET ADIMANJA Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan.. 👇 Ibu dalam pantang Suami-isteri Mak dara Remaja Untuk merawat masalah 👇 Period tidak lancar Ikhtiar hamil Tombong Buasir Menoupous Cik bunga berbau Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap admin 👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #setadimanja 
😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇
SET ADIMANJA 
Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan..
👇
Ibu dalam pantang
Suami-isteri
Mak dara
Remaja

Untuk merawat masalah
👇
Period tidak lancar
Ikhtiar hamil
Tombong
Buasir
Menoupous
Cik bunga berbau 
Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap admin
👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#setadimanja
😊 sebelum tido nk bgtaw, adimanja ada 3 set👇 SET ADIMANJA Set paling jimat pilih nak yang mana setiap set banyak khasiat dan kebaikannya tak rugi dear sesuai untuk semua golongan.. 👇 Ibu dalam pantang Suami-isteri Mak dara Remaja Untuk merawat masalah 👇 Period tidak lancar Ikhtiar hamil Tombong Buasir Menoupous Cik bunga berbau Dan banyak lagi..nak tahu lebih detail boleh terus wasap admin 👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq #adimanja  #adimanjahq  #setadimanja 
💖 rezeki xpernah salah alamat💖
😘sis ni riki harga n qila share info mase 14.9.2018..alhamdulillah harini sudah pinang jamu ratna kasih adimanja💖tq sis💖
berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq
p/s: kita risik2 bisik2😘xkenal maka xcinta kn

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#postageadimanja
💖 rezeki xpernah salah alamat💖 😘sis ni riki harga n qila share info mase 14.9.2018..alhamdulillah harini sudah pinang jamu ratna kasih adimanja💖tq sis💖 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq p/s: kita risik2 bisik2😘xkenal maka xcinta kn #adimanja  #adimanjahq  #jamuratnakasih  #postageadimanja 
💖alhamdulillah💖 customer grab adimanja💖
👉 jamu ratna kasih
👉 masker ratna sari
untuk siapa? untuk diri sendiri dan yg tersayang😘😘 berminat 👇fast respon👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

#adimanja
#adimanjahq
#jamuratnakasih
#maskerratnasari
#postageadimanja
💖 lagi jamu ratna kasih dipinang customer💖
💖alhamdulillah💖 anda brminat?
👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

p/s: mai kita bisik2😄xkenal maka xcinta kan

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
💖 lagi jamu ratna kasih dipinang customer💖 💖alhamdulillah💖 anda brminat? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq p/s: mai kita bisik2😄xkenal maka xcinta kan #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja 
💖jamu ratna kasih dipinang customer💖
💖alhamdulillah💖 walaupun cus ni bgtaw xde masalah pape😊tp berminat nk cuba jamu adimanja..anda brminat?
👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanjahq

p/s: mai kita bisik2😄xkenal maka xcinta kan

#adimanja
#adimanjahq
#postageadimanja
💖jamu ratna kasih dipinang customer💖 💖alhamdulillah💖 walaupun cus ni bgtaw xde masalah pape😊tp berminat nk cuba jamu adimanja..anda brminat? 👇fast respon👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanjahq p/s: mai kita bisik2😄xkenal maka xcinta kan #adimanja  #adimanjahq  #postageadimanja 
jamu ratna kasih adimanja sudah di pinang orang😘😘😘..meh wasap lekaih
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq

p/s: jom kita bisik2😄

#adimanjahq
#adimanja
#adimanjapostage
jamu ratna kasih adimanja sudah di pinang orang😘😘😘..meh wasap lekaih 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq p/s: jom kita bisik2😄 #adimanjahq  #adimanja  #adimanjapostage 
Rasa malas nak pergi kerjalah hari-hari
kawan perli muka ai banyak jerawat  malunya..tengok muka kawan licin tak nampak satu pon jerawat..tanya kawan guna apa memang sahlh dia sendiri buka rahsia katanya guna #sabunlulurmanja patutlah kulit cantik halus je #Adimanja

Uolls tak nak kan jerawat singgah dekat muka mailah cuba sabun lulur manja sental sampai hilang jerawat😍

http://wasap.My/+60192576993
Rasa malas nak pergi kerjalah hari-hari kawan perli muka ai banyak jerawat malunya..tengok muka kawan licin tak nampak satu pon jerawat..tanya kawan guna apa memang sahlh dia sendiri buka rahsia katanya guna #sabunlulurmanja  patutlah kulit cantik halus je #Adimanja  Uolls tak nak kan jerawat singgah dekat muka mailah cuba sabun lulur manja sental sampai hilang jerawat😍 http://wasap.My/+60192576993
💖testimoni adimanja💖suami puji oii😘😘
nak cuba? 👇direct wasap👇
📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq
🤓 adimanja hq

#adimanja
💖testimoni adimanja💖suami puji oii😘😘 nak cuba? 👇direct wasap👇 📲 wasap.my/60179094144/adimanjahq 🤓 adimanja hq #adimanja 
Kak,abg slalu mintak doogy style,tp bila mula je angin depan asek kluar push push mcm kentut tp takde bau.abg dah hilang mood sy pn sedih kemaluan sendiri.
Bila amal adimanja 2 biji sblm tido tiap malam kak,br 5 hari...semua tu takde dah.kentut vagina dah pulang ke alam lain,dapat plak plus ketat kemut...
Abg sronok..kalau dulu bila abg mintak sy ni slalu tolak.Malas nk bsama sbb takde mood tambah penat jaga ank seharian..skarang ni sy pulak mcm harimau jadian asek nak terkam je.
Malas lah nk malu..alaahhh malu konon nk bcerita kak kannn...rugi pendam masalah macam ni...sendiri merana..
Hebat adimanja kak.TERBAEKKK

#adimanja 
#KetatRapatSedap 
#01125689876
Kak,abg slalu mintak doogy style,tp bila mula je angin depan asek kluar push push mcm kentut tp takde bau.abg dah hilang mood sy pn sedih kemaluan sendiri. Bila amal adimanja 2 biji sblm tido tiap malam kak,br 5 hari...semua tu takde dah.kentut vagina dah pulang ke alam lain,dapat plak plus ketat kemut... Abg sronok..kalau dulu bila abg mintak sy ni slalu tolak.Malas nk bsama sbb takde mood tambah penat jaga ank seharian..skarang ni sy pulak mcm harimau jadian asek nak terkam je. Malas lah nk malu..alaahhh malu konon nk bcerita kak kannn...rugi pendam masalah macam ni...sendiri merana.. Hebat adimanja kak.TERBAEKKK #adimanja  #KetatRapatSedap  #01125689876 
Berjamu , berurut Dua2 penting 
#JAMU ne amal untuk pulihkan kembali masaalah dalaman wanita terutamanya bagi ibu2 dalam pantang penting jaga pemakanan dan pantang larang.. ambil sedikit masa pergi ke spa ke berurut nak bagi angin dalam badan keluar biar rasa ringan lega urat biar lembut kalau tak kejung badan tu  #ADIMANJA
Berjamu , berurut Dua2 penting #JAMU  ne amal untuk pulihkan kembali masaalah dalaman wanita terutamanya bagi ibu2 dalam pantang penting jaga pemakanan dan pantang larang.. ambil sedikit masa pergi ke spa ke berurut nak bagi angin dalam badan keluar biar rasa ringan lega urat biar lembut kalau tak kejung badan tu #ADIMANJA 
Pikat suami dengan ratna sari kemutan yang kemas pasti suami happy.. #ADIMANJA
#MASKERRATNASARI
#AUTOGRIP
Huntungle sapa yang pernah guna set adimanja ne kan..cik kak makcik2 adik2 diluar sana yang mana belum pernah cuba mai lah pakat beli pilih je nak set yang mana free postage👈🌹👉 free cod lagi tau..
👇
🌹Set normal RM138
🌹Set suri RM158
🌹Set kombo RM188

Jom dapatkan produk adimanja dgn katy . Agen sah adimanja. 🍃 berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
#JAMURATNAKASIHVIRAL
#MASKERRATNASARIAUTOKETAT
#PENCUCISEGARMALAMMENGATASIKEPUTIHAN
#SABUNLLULURMANJAGUNASELURUHMUKADANBADANKULITHALUSWANGI
Huntungle sapa yang pernah guna set adimanja ne kan..cik kak makcik2 adik2 diluar sana yang mana belum pernah cuba mai lah pakat beli pilih je nak set yang mana free postage👈🌹👉 free cod lagi tau.. 👇 🌹Set normal RM138 🌹Set suri RM158 🌹Set kombo RM188 Jom dapatkan produk adimanja dgn katy . Agen sah adimanja. 🍃 berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU  #JAMURATNAKASIHVIRAL  #MASKERRATNASARIAUTOKETAT  #PENCUCISEGARMALAMMENGATASIKEPUTIHAN  #SABUNLLULURMANJAGUNASELURUHMUKADANBADANKULITHALUSWANGI 
Sebelum tidur jom beradimanja
👇
1.Telan #jamuratnakasih 💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Sebelum tidur jom beradimanja 👇 1.Telan #jamuratnakasih  💊💊 kapsul sebelum tidur esok bangun pagi rasa badan cergas bertenaga badan rasa ringan sebab angin banyak keluar pom , pom pom..barulah masuk office ceria sebab badan sihat.. 2.Sebelum beraksi diranjang sapu dulu #maskerratnasari  ne jah rasalah penangannya cik suami mesti tanya guna apa..serbuk adimanjalah abang.. 3.Sebelum tidur cuci dulu miss V tu dengan #pencucisegarmalam  biar wangi selesa keputihan pon malu nak singgah selesalah nak bergerak takdalah rasa cik bunga tu basah becak bau kepamkan nak beraksi pon tak malu dah.. 4.Sebelum tidur cucilah muka tu dengan #sabunlulurmanja  gosok-gosok halus lama-lama kecutlah jerawat jeragat kulit putih hainsyaallah.. #ADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU 
#MASKERRATNASARI ne celup sikit  dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA

4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/
#MASKERRATNASARI  ne celup sikit dengan hanya sekali sapuan je dah ketat cik miss V..bayangkan kalau selalu guna mengeliat cik suami #ADIMANJA  4bulan penggunaan jimat uolls berbaloi botol je kecik tapi kalau dah kena penangannya macam kena sengat.. Ah nak suami angau siapa berani gunalah mai wasap katy.. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA.. berminat?👇fast respon👇
📲 wasap.my/60192576993/

#AGENADIMANJA
#RAHSIAAMALANRATU
Ada masaalah keputihan tapi malas nak cari obat..takkan nak tunggu gatal-gatal teruk baru nak rawat yunk mai le amal #SETNORMAL ..set nelah yang paling lengkap untuk merawat masaalah keputihan uolls..ingat jangan tunggu dah teruk baru mula nak cari #ADIMANJA .. berminat?👇fast respon👇 📲 wasap.my/60192576993/ #AGENADIMANJA  #RAHSIAAMALANRATU