an online Instagram web viewer

#4th medias

Photos

Bored just got back from school #4th day🤣🤣❤️💔
Bored just got back from school #4th  day🤣🤣❤️💔
Love love love my new tattoo😻💉#todays #antics #tattoo #4th #one #love #it
Rodgers underthrew me on this route!!! 🏈 4th & 10 coming up 😫😂
—
#football #packers #aaronrodgers @aaronrodgers12 #catch #fun #beach #4th #fit #fitness #fitlife #100 #workout #physique #beerpong
Happy Wedding Anniversary Popoo @dino_onid 💑
.
Terharu dikasih kejutan, tadi critanya diajak nonton, terus sampek rmh jam 00.30 begitu msk kamar, koq suara kresek2, penasaran akhirnya kluar, eh trnyata popo lg berusaha buka kuenya 😭 kemaren pdhl aq dah minta kue, katanya blm ada duit, aq blg yadah gapapa. Eeh lah koq dibeliin. Dianya ketawa cengengesan, momonya isin2 😂 Makasiih yaa poo ☺😘 .
Dibalik dia yg jarang romantis, dibalik dia yg cueknya minta ampun, dibalik dia yg kesannya maunya diturutin terus.. Ternyata ada sisi so sweetnya jg yg tak terduga kpn kluarnya hehe 😜😂 .
Bersyukur bs dpt kue di dlm rmh, bukan di dlm rmh sakit lg yaa poo hehehe. (keinget 2thn lalu, popo kasi kejutan kue anniv waktu dia di dlm RS).
Bersyukur bs lalui 4thn ini dlm sgala kesulitan, dlm sgala kemudahan, dlm sgala suka maupun duka, naik turun, pasang surut, qta bisa lalui sampai detik ini bersama.
.
Kiranya qta terus berpegang teguh pd janji kita di hadapan Tuhan ya poo, sampek kapanpun. Tuhan Yesus Memberkati slalu rmh tangga qta. AMIN 😇🙏
.
.
.
#4th #weddinganniversary #happyfamily #blessedfamily #thankyoulove
Happy Wedding Anniversary Popoo @dino_onid 💑 . Terharu dikasih kejutan, tadi critanya diajak nonton, terus sampek rmh jam 00.30 begitu msk kamar, koq suara kresek2, penasaran akhirnya kluar, eh trnyata popo lg berusaha buka kuenya 😭 kemaren pdhl aq dah minta kue, katanya blm ada duit, aq blg yadah gapapa. Eeh lah koq dibeliin. Dianya ketawa cengengesan, momonya isin2 😂 Makasiih yaa poo ☺😘 . Dibalik dia yg jarang romantis, dibalik dia yg cueknya minta ampun, dibalik dia yg kesannya maunya diturutin terus.. Ternyata ada sisi so sweetnya jg yg tak terduga kpn kluarnya hehe 😜😂 . Bersyukur bs dpt kue di dlm rmh, bukan di dlm rmh sakit lg yaa poo hehehe. (keinget 2thn lalu, popo kasi kejutan kue anniv waktu dia di dlm RS). Bersyukur bs lalui 4thn ini dlm sgala kesulitan, dlm sgala kemudahan, dlm sgala suka maupun duka, naik turun, pasang surut, qta bisa lalui sampai detik ini bersama. . Kiranya qta terus berpegang teguh pd janji kita di hadapan Tuhan ya poo, sampek kapanpun. Tuhan Yesus Memberkati slalu rmh tangga qta. AMIN 😇🙏 . . . #4th  #weddinganniversary  #happyfamily  #blessedfamily  #thankyoulove 
Pertama-tama saya berterima kasih kepada allah swt berkat nikmat dan kebijakannya kami dapat berkumpul dalam ikatan keluarga. 4 tahun sudah kita bersama,bersua,duka,cita,susah dan senang kami lewati,saya harap silaturahmi ini semakin kuat dan selalu berjaya memberikan hal positive untuk orang banyak. Happy anniversary 4 years BLACK FAMILY 🙏
#4th #anniversarybf #blackfamily #comeback #happy4thblackfamily

@ramdhanfauzii23 
@rizallbujur 
@rizalsabrilah 
@regidwipangestu_40 
@pramuditaf 
@taufikfirmansyah 
@innagustinnn
@faridngrh 
@erlanggaaqeel 
@aditya18_ 
@fahmimaulanaf @fahmimaulanaf 
@destiafebriani 
@ari_irawan103
@anitaindrni
@@andri026 
@cepsidiq15
@gianshpapap
Pertama-tama saya berterima kasih kepada allah swt berkat nikmat dan kebijakannya kami dapat berkumpul dalam ikatan keluarga. 4 tahun sudah kita bersama,bersua,duka,cita,susah dan senang kami lewati,saya harap silaturahmi ini semakin kuat dan selalu berjaya memberikan hal positive untuk orang banyak. Happy anniversary 4 years BLACK FAMILY 🙏 #4th  #anniversarybf  #blackfamily  #comeback  #happy4thblackfamily  @ramdhanfauzii23 @rizallbujur @rizalsabrilah @regidwipangestu_40 @pramuditaf @taufikfirmansyah @innagustinnn @faridngrh @erlanggaaqeel @aditya18_ @fahmimaulanaf @fahmimaulanaf @destiafebriani @ari_irawan103 @anitaindrni @@andri026 @cepsidiq15 @gianshpapap
Barakallah idhul adha,

#4th "
Barakallah idhul adha, #4th  "
PL
Kolejna porcja wybuchających kartek. Tym razem okazja to czwarte urodziny chłopca. Słonie idealnie sprawdziły się jako wzór na tę okazję. Po jednym słoniu na każdy rok 🐘 Są to kartki najbardziej czasochłonne, ale ich efekt jest naprawdę świetny. No i co raz lepiej udaje mi się rozpracowywać ich budowę tak, aby były jak najbardziej przestrzenne 😍
_________________________________________
EN
Another portion of exploding cards. This time, the occasion is a boy's fourth birthday. Elephants ideally suited as a model for this occasion. One elephant for each year 🐘 These are the most time-consuming cards, but the effect is really great. Well, with the time I manage to work out their structure so that they are as spacious as possible 😍

#myart #art #artwork #crafting #craft #littlethings #littlegift #gift #handmade #selfmade #selftought #colourful #colouring #promarker #promarkers #markers #marker #stamp #scrapbooking #scrapbook #cardmaking #cardmaker #birthday #birthdaycard #gift #boy #elephant #4th #exploding @mftstamps
PL Kolejna porcja wybuchających kartek. Tym razem okazja to czwarte urodziny chłopca. Słonie idealnie sprawdziły się jako wzór na tę okazję. Po jednym słoniu na każdy rok 🐘 Są to kartki najbardziej czasochłonne, ale ich efekt jest naprawdę świetny. No i co raz lepiej udaje mi się rozpracowywać ich budowę tak, aby były jak najbardziej przestrzenne 😍 _________________________________________ EN Another portion of exploding cards. This time, the occasion is a boy's fourth birthday. Elephants ideally suited as a model for this occasion. One elephant for each year 🐘 These are the most time-consuming cards, but the effect is really great. Well, with the time I manage to work out their structure so that they are as spacious as possible 😍 #myart  #art  #artwork  #crafting  #craft  #littlethings  #littlegift  #gift  #handmade  #selfmade  #selftought  #colourful  #colouring  #promarker  #promarkers  #markers  #marker  #stamp  #scrapbooking  #scrapbook  #cardmaking  #cardmaker  #birthday  #birthdaycard  #gift  #boy  #elephant  #4th  #exploding  @mftstamps
First day of school for these kiddos! They're getting so grown up! #Crowleyfirstday #crowleyisd #fourkids #fourschools #10th #8th #5th #4th #somebodygraduatealready
#me#my#love#my love#miss#lolve#my insta#4th #my litle#4love#4insta love# tis is happy#
Digital Booklet Collection / Diary of Elijah 💽📀🔥[LINK IN BIO TO LISTEN TO ALBUM] 💽🎉🎉 #BLUE #4th#2A#dt #photography #music #album #dt #clothingbrand #clothingline #dt #viientertainment™
Digital Booklet Collection / Diary of Elijah 💽📀🔥[LINK IN BIO TO LISTEN TO ALBUM] 💽🎉🎉 #BLUE #4th#2A#dt #photography #music #album #dt #clothingbrand #clothingline #dt #viientertainment™
Digital Booklet Collection / Diary of Elijah 💽📀🔥[LINK IN BIO TO LISTEN TO ALBUM] 💽🎉🎉 #BLUE #4th#2A#dt #photography #music #album #dt #clothingbrand #clothingline #dt #viientertainment™
First day back to school 🏫woooooh 🙌😏😻👭💃#itwasfunsummer#4th#2nd
My piece of creative work , all handmade #cutandpasted 😊 #letters #faces #creative_balloons #4th #birthday #diliboy #angrybirdstheme
Throw back Tuesday
Happy Birthday to this little munchkin of mine! 
#appleofmyeye #instabirthday #BirthdayGram #4th #LookWhosFour #StudMuffin #Mamasbaby #boymom #BirthdaysWithJax
🎶Back to school, back to school.. to prove to my Dad I'm not a fool... 🎶

They were so #excited for today! I only had to #wakeup Neva, because #shelikeshersleep #sleepslikeacat Anthony was ready by 6:15 and Isaac was the only one who wanted to ride the bus. Isaac and Neva said they were most excited to meet their #teachers while Anthony was ready to see his #friends. #haveagoodfirstday #2nd #3rd #4th
Hey guys I’m the owners friend and I’m posting for her today as she can’t. There will be another post tonight💕👭 .
*
@hayley.leblanc @annieleblanc @officiallybratayley @officiallydadtayley .
*
#Hayleyleblanc #bratayley #goofy #pretty #annie #hannie #leblanc #cool #family #cute #bow #bigbow #4th #july #haha #goofy #clairesstores
Love you my little moon pie! Happy 4th birthday to you! I love you very much! Always Auntie’s baby ♥️ #birthday #auntiesbaby #4th #littlebigboy
NGT48  4thシングルの握手会スケジュールが発表されたけど個別握手会の日程を見てショック‼️ 行けない😭😭
#ngt48  #4th  #ナカムランド
NGT48 4thシングルの握手会スケジュールが発表されたけど個別握手会の日程を見てショック‼️ 行けない😭😭 #ngt48  #4th  #ナカムランド 
.
完。
.
楽しい楽しい9か月ぶりの旅行❣️
長いようであっという間で、
だけど思い出はたくさんたくさん詰まってる、
大好きと感謝の尽きない4年間でした〜
いつもありがとういそちゃん!!
5年目も仲良く楽しくね〜😊♡̷ ♡̷
. 完。 . 楽しい楽しい9か月ぶりの旅行❣️ 長いようであっという間で、 だけど思い出はたくさんたくさん詰まってる、 大好きと感謝の尽きない4年間でした〜 いつもありがとういそちゃん!! 5年目も仲良く楽しくね〜😊♡̷ ♡̷
event ini sejak 2015 ...
moga jd event tahunan...
.
=================================================
.
aamiin 🙏😇
.
🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶
.

#4th 
#prambananjazz 
#prambananjazzfestival 
#jazz
#music
event ini sejak 2015 ... moga jd event tahunan... . ================================================= . aamiin 🙏😇 . 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶 . #4th  #prambananjazz  #prambananjazzfestival  #jazz  #music 
My new School let's me throw power for recess. 
Cool how they let me express myself.
I am loving 4th grade! 👟🔥✔
.
.
.
#love #new #school #4th #instagood #cute #me #follow #fashion #kidsfashion #instadaily #kids #hiphop #bboy #goodday #goodmorning #santafe #newmexico #express #cool #airmax #nike #wildstyletechnicians
I am one lucky momma!! I just love these two so much!! 💕 . .

#backtoschool #girlmom #sisters #9thgrade #freshmanyear #4th grade #love #momlife #firstdayofschool #firstday
몇번의 뒤끝은 있겠거니와 
그 뒤끝이 꽤나 지지부진할리 당연지사지마는 바람이 기막히게 달라지는 이무렵은  마침, 여름방학의 마지막날. 치열하게 놀고 푹 쉬었던 우리는 도서관에서 해질녘까지 머무르는것을 휘날레로 선택했고, 고즉넉히 소리없이 지켜냈다 #방학끝 🚲📖🎧 #낼 #개학 #도서관 #집에가는길 #음악감상 #공부해라 #성실해라 #사랑해라 #너의 삶을 살아라 #럽스타그램 #양희은싱글프로젝트 #뜻밖의만남 #4th #엄마가딸에게#엄마가아들에게
몇번의 뒤끝은 있겠거니와 그 뒤끝이 꽤나 지지부진할리 당연지사지마는 바람이 기막히게 달라지는 이무렵은 마침, 여름방학의 마지막날. 치열하게 놀고 푹 쉬었던 우리는 도서관에서 해질녘까지 머무르는것을 휘날레로 선택했고, 고즉넉히 소리없이 지켜냈다 #방학끝  🚲📖🎧 #낼  #개학  #도서관  #집에가는길  #음악감상  #공부해라  #성실해라  #사랑해라  #너의  삶을 살아라 #럽스타그램  #양희은싱글프로젝트  #뜻밖의만남  #4th  #엄마가딸에게 #엄마가아들에게 
#Alhamdulillah tahun ini bisa qurban untuk 
#Dinda Athiyah Sekarlangit 
#4th tepat tgl. 22 agustus 2014 yang lalu
First day of school for Ella and Jad. #veritasclassicalschool #4th #1st
😊My Sisters Made Fox 5 News Headlines Today In A POSITIVE WAY❤️😍😘
#11th
#4th
😊My Sisters Made Fox 5 News Headlines Today In A POSITIVE WAY❤️😍😘 #11th  #4th 
Finally 🎉🎉🎉 STP woi😏
Semoga cepat mandiri secara finansial yaa dan yang lain juga segera menyusul :)
Selasa, 21 Agustus 2018
#sidangmejahijau
#3/3
#4th
Finally 🎉🎉🎉 STP woi😏 Semoga cepat mandiri secara finansial yaa dan yang lain juga segera menyusul :) Selasa, 21 Agustus 2018 #sidangmejahijau  #3 /3 #4th 
...1st day of School... #2nd #4th #5th #9th
Tohle mi chybí.. 😂❤️💋
#red #missthis #4th #september #teamred
Push thru kahlea  #day 2 #4th grade @sweet_kissesnat @quisemmg @ashley_braids
Push thru kahlea #day  2 #4th  grade @sweet_kissesnat @quisemmg @ashley_braids
Hình như em nghe nói 
Hà Nội đã vào thu
Nhành hoa sữa nở vội
Phố phủ kín sương mù.

Đi qua đoạn đường cũ
Anh có nhớ ngày xưa
Nắng tìm mây trốn ngủ 
Ta cứ thế bông đùa.
(HHN)

#vinhuniversity 
#4th #student
#autumn 
#likeforlikes #likeforfollow #like4likes #like4follow #picture #vscocam #goodday #photography #lucky #august #followforfollowback #likeforlikeback #backtoschool  #background
『#フラゲ したでちゅ💖』🐰
受け取りに行って来ましたぁぁ♥️ #laccotower #major #4th #フルアルバム 【#若葉ノ頃 】🍀 #ロックバンド .
.
.#声 も#楽器 と思いながら#リズム を楽しむ💓 次に#歌詞カード を見ながら#言葉 を味わう✨それから伝わる#波動 を感じながら#心 で聴いてみる💞
.
.『LACCOさぁんの届けてくれる#音 と#言葉 は本当に#心の深いところ に#響いて くるんだよね💖』#幸せ な#時間 🍀#勇気 と#元気 が貰えるの😊
.
.『さぁ、明日からいろいろ#がんばる よぉ🤗』#札幌 #breathfreely #ブレスフリーリー ☘️#エネルギーワーク
#フラゲ  したでちゅ💖』🐰 受け取りに行って来ましたぁぁ♥️ #laccotower  #major  #4th  #フルアルバム  【#若葉ノ頃  】🍀 #ロックバンド  . . .#声  も#楽器  と思いながら#リズム  を楽しむ💓 次に#歌詞カード  を見ながら#言葉  を味わう✨それから伝わる#波動  を感じながら#心  で聴いてみる💞 . .『LACCOさぁんの届けてくれる#音  と#言葉  は本当に#心の深いところ  に#響いて  くるんだよね💖』#幸せ  な#時間  🍀#勇気  と#元気  が貰えるの😊 . .『さぁ、明日からいろいろ#がんばる  よぉ🤗』#札幌  #breathfreely  #ブレスフリーリー  ☘️#エネルギーワーク 
Cricket team shirt under nine teen came 4th #4th
Cricket team shirt under nine teen came 4th #4th 
New beginnings... Happy First Day to all the BP kids!! 📙✏️📓👫#ELS #WJS #6th #4th #bothbigmanoncampus
Ici il y en a une qui fête ses 4 ans et qui est réveillée depuis 5h car « la nuit est trop longue » ! État d’excitation maximal depuis 15 jours. Un premier cadeau offert par les copains @marinethts ce matin et tous les autres avec le gateaux : déguisement, lunii, lego Friends. Tout pour être heureuse ! #birthday #numbercake #4ans #4th #birthdaygirl #girl #lunii #lego #etevidemmentlareinedesneigesaencoregagné 😊😍🤪🎉🎉🎉
Selamat hari lahir, anakku..
Syauqia Almeera Kisworo 
Trima kasih telah hadir di kehidupan Ayah & Mamah..
Di usia 4th sudah mandiri, sayang banget sama adeknya.. Semoga makin pinter, sholehah, nurut sama orang tua.. Aamiin Ya Rabbal 'Aalamiin.. #ulangtahun #ultahsederhana #birthday #mydaughter #mysoul #doamamah #anakindonesia #anaksehat #sholehah #syauqia_almeera_kisworo #hellokitty #4th #21agustus2014 #cantik
WOD 1 @summergamesgraz...probably the hardest one of the whole competiton, at least for me 😰 So glad I had my teammates @luk_unt & @phil_eitz who pushed me when I nearly gave up! 💪 
Congratulations @crossfitmurstadt and @train_blue_og on an awesome event! 👏

Special thanks to leaderboard analyst #1 @ayyytzo 😚 and @coach_kolt, @pe_traline, @sahahala, @gerhard_chuck_preinstorfer &  @sandrakriechbaum for cheering us on and taking care ❤

#crossfit #competiton #graz #spaßmitwurm #teamstabil #4th #whowouldhavethought
Picture taken by Thomas Bartl
WOD 1 @summergamesgraz...probably the hardest one of the whole competiton, at least for me 😰 So glad I had my teammates @luk_unt & @phil_eitz who pushed me when I nearly gave up! 💪 Congratulations @crossfitmurstadt and @train_blue_og on an awesome event! 👏 Special thanks to leaderboard analyst #1  @ayyytzo 😚 and @coach_kolt, @pe_traline, @sahahala, @gerhard_chuck_preinstorfer & @sandrakriechbaum for cheering us on and taking care ❤ #crossfit  #competiton  #graz  #spaßmitwurm  #teamstabil  #4th  #whowouldhavethought  Picture taken by Thomas Bartl
Mall design#inverted shell🐚 concept#4th sem@s.sruthi#rendering#lumion work#conceptial drawings#architectural design
4th tattoo part 1 done.  #4th tattoo #part 1
#captainamerica #winter soldier
GUESS WHO'S MAKING PROGRESS ON HIS THESIS!!!!!!!! YAYEHHHHH!!!! Sorry for capitals. Finally getting somewhere. 
#study #studying #studyingdaily #studyingdailyofficial #library #mechanical #engineering #aerospace #4th #year #student #work #krok #thesis #helicopter #design #coding #program #software #mathworks #matlab #working #functions #1300
Bfday boy....
#MFM
#4th
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. 
Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram 
tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? 
Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang
yang datang sekali ni tau. 
OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI 
Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG
2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.<
.
.
.
.
.
#mbhmedispa #mbhmedispashahalam #medispapalingdipercayai #shahalam #anniversary #4th
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang yang datang sekali ni tau. OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG 2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.< . . . . . #mbhmedispa  #mbhmedispashahalam  #medispapalingdipercayai  #shahalam  #anniversary  #4th 
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. 
Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram 
tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? 
Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang
yang datang sekali ni tau. 
OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI 
Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG
2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.<
.
.
.
.
.
#mbhmedispa #mbhmedispashahalam #medispapalingdipercayai #shahalam #anniversary #4th
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang yang datang sekali ni tau. OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG 2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.< . . . . . #mbhmedispa  #mbhmedispashahalam  #medispapalingdipercayai  #shahalam  #anniversary  #4th 
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. 
Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram 
tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? 
Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang
yang datang sekali ni tau. 
OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI 
Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG
2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.<
.
.
.
.
.
#mbhmedispa #mbhmedispashahalam #medispapalingdipercayai #shahalam #anniversary #4th
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang yang datang sekali ni tau. OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG 2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.< . . . . . #mbhmedispa  #mbhmedispashahalam  #medispapalingdipercayai  #shahalam  #anniversary  #4th 
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. 
Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram 
tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? 
Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang
yang datang sekali ni tau. 
OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI 
Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG
2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.<
.
.
.
.
.
#mbhmedispa #mbhmedispashahalam #medispapalingdipercayai #shahalam #anniversary #4th
PROMOSI MERDEKA MBH BUAT SEMUA ORANG TAK SENANG DUDUK. Bersempena sambutan merdeka MBH datangkan PROMOSI KHAS untuk dear yang memang dah lama geram tengok kawan sebelah yang putih gebu tu. Lepas ni kita tengok siapa lagi mulus. On tak on? Hekhek. Siyessss ni siapa yang memang dah berhajat nak peloles please jangan lepaskan peluang yang datang sekali ni tau. OLEH ITU .. MARI RAMAI RAMAI Dapatkan SUPER AWESOME WHITENING by MBH. Promosi yang bakal berlangsung bermula 27 AUG - 31 AUG 2018. Jum kita merdekakan kulit wajah kita. Yeahhhh! Tunggu apa lagi tuuuuu >.< . . . . . #mbhmedispa  #mbhmedispashahalam  #medispapalingdipercayai  #shahalam  #anniversary  #4th 
❗REMINDER❗
[H-3 PENUTUPAN PENDAFTARAN]
🔹HIMATIKA FMIPA UNS🔹
»proudly present«
🔭Science Project Awards (SPA) 2018 🔬
Kompetisi proyek sains tingkat SMP/sederajat & SMA/sederajat  berupa pengumpulan makalah, presentasi, dan pameran prototipe proyek Sains
👉Tema : Ignite Your Ideas, Be The Great Science Innovator
👉Subtema :
1. Bidang Pangan
2. Bidang Pertanian
3. Sumber Daya Terbaharukan
4. Bidang Lingkungan
👉Mekanisme seleksi:
1. Seleksi abstrak: FREE
2. Seleksi full paper: 175K
3. Presentasi 
4. Pameran
🔻 Timeline 🔻
👉 Pendaftaran : 11 Mei- 24 Agustus 2018
👉 Pengumuman seleksi abstrak : 7 September 2018
👉 Pengumpulan full paper: 7-28 September 2018
👉Pengumuman finalis ( 24 Oktober 2018)
👉 Pameran & presentasi prototype ( 3 November 2018)

Yuk segera daftarkan tim dan produk inovasi kalian lalu dapatkannn... 👇🏼👇
🥇Juara 1: 3jt+trofi+sertifikat
🥈Juara 2: 2jt+trofi+sertifikat
🥉Juara 3: 1,5jt+trofi+sertifikat
Juara favorit : sertifikat + kenang-kenangan
Peserta : e-sertifikat
📞CP :
※ Aditya
▫WA (085860510555)
※Fauziah
▫WA/Telp/SMS (085799554623)
So... Don't miss it guys! --------------------------------------------
Untuk mengetahui info lebih lanjut, jangan lupa pantau terus media sosial kami yaaa... Twitter : @SmartMCSPA_UNS
Fp: 4th Science Project Awards UNS
Ig: @starfm6th_UNS
line : @drl1801z
email: spa.starfm.4th@gmail.com
web : https://starfmhimatika.wordpress.com/
--------------------------------------------
#STARFM6TH #HimatikaUns #UnsSolo #4th #Science #Project #Award  #UNS
#STARFM_VOL6#gudanglomba #TokohPrestasi #MilitanJuara #InfoLomba #Prestasi #Lomba #Juara #IndonesiaJuara #SMA #SMP #hits #siswa #siswi #IndonesiaKompetisi
❗REMINDER❗ [H-3 PENUTUPAN PENDAFTARAN] 🔹HIMATIKA FMIPA UNS🔹 »proudly present« 🔭Science Project Awards (SPA) 2018 🔬 Kompetisi proyek sains tingkat SMP/sederajat & SMA/sederajat berupa pengumpulan makalah, presentasi, dan pameran prototipe proyek Sains 👉Tema : Ignite Your Ideas, Be The Great Science Innovator 👉Subtema : 1. Bidang Pangan 2. Bidang Pertanian 3. Sumber Daya Terbaharukan 4. Bidang Lingkungan 👉Mekanisme seleksi: 1. Seleksi abstrak: FREE 2. Seleksi full paper: 175K 3. Presentasi 4. Pameran 🔻 Timeline 🔻 👉 Pendaftaran : 11 Mei- 24 Agustus 2018 👉 Pengumuman seleksi abstrak : 7 September 2018 👉 Pengumpulan full paper: 7-28 September 2018 👉Pengumuman finalis ( 24 Oktober 2018) 👉 Pameran & presentasi prototype ( 3 November 2018) Yuk segera daftarkan tim dan produk inovasi kalian lalu dapatkannn... 👇🏼👇 🥇Juara 1: 3jt+trofi+sertifikat 🥈Juara 2: 2jt+trofi+sertifikat 🥉Juara 3: 1,5jt+trofi+sertifikat Juara favorit : sertifikat + kenang-kenangan Peserta : e-sertifikat 📞CP : ※ Aditya ▫WA (085860510555) ※Fauziah ▫WA/Telp/SMS (085799554623) So... Don't miss it guys! -------------------------------------------- Untuk mengetahui info lebih lanjut, jangan lupa pantau terus media sosial kami yaaa... Twitter : @SmartMCSPA_UNS Fp: 4th Science Project Awards UNS Ig: @starfm6th_UNS line : @drl1801z email: spa.starfm.4th@gmail.com web : https://starfmhimatika.wordpress.com/ -------------------------------------------- #STARFM6TH  #HimatikaUns  #UnsSolo  #4th  #Science  #Project  #Award  #UNS  #STARFM_VOL6 #gudanglomba  #TokohPrestasi  #MilitanJuara  #InfoLomba  #Prestasi  #Lomba  #Juara  #IndonesiaJuara  #SMA  #SMP  #hits  #siswa  #siswi  #IndonesiaKompetisi 
今天帶侄子去看湯馬士小火車電影
實踐對他的承諾
整場ㄧ直重複:太好看了。
明天要開始上幼稚園了,希望你開心上學
交到好朋友!
永保赤子心!
#4th
今天帶侄子去看湯馬士小火車電影 實踐對他的承諾 整場ㄧ直重複:太好看了。 明天要開始上幼稚園了,希望你開心上學 交到好朋友! 永保赤子心! #4th 
외할머니와 함께한 롯데호텔. 
쏘블리 기분이 맑음 😎.
.
.
#롯데호텔 #롯데호텔키즈모델 #키즈모델컨테스트 #러블리 #4살 #베이비 #목욕가운 #귀욤 #모델포스 #다리길이 #4 #number #4th #celebration #baby
.
.
我が家に産まれて4年
できることも増え
足👣も大きくなりました.
.
#誕生日おめでとう
#4th
#記念写真

産まれてくれてありがとう。
In loving memory of my beloved husband
#4th death anniversary
#not grieving
#already moved on
In loving memory of my beloved husband #4th  death anniversary #not  grieving #already  moved on
Nothing but the truth... • 
#nhl #nhlmeme #nhlmemes #vancouver #canucks #vancouvercanucks #4 #4th #4thliners #hockey #hockeynation #nhlclub #nhlteam #nhlclubs #nhlteams #memes #meme #bolts #boltsnation credit @empty.net.memes
#마장키친 #팝업레스토랑
-
#4th #popup / #어울림
-
#chef MARCO & Jr.GERRAD
#pastrychef DJ
-
나와 잘 어울리는, 앞으로 어울리고 싶은 누군가와의 사연을 받습니다. 사랑, 우정, 화해 그 어떤 감정이 담긴 이야기라도 좋습니다. 양식과 분량의 제한은 없습니다.
-
기타 관련 문의는 정코디에게 문자 혹은 전화주시면 매우 친절하게 답변드립니다.
-
• 본 행사는 마장 도시재생 활성화 사업과 연계하여 진행되는 이벤트로, 참가 비용은 현장에서 현금으로만 지불 가능합니다.
-
• 사전 예고 없이 노쇼(No-Show)가 발생할 경우, 해당 신청자에 한해 향후 마장키친 프로그램 신청을 제한할 수 있습니다. 이 점 유념하시어 신중한 예약 부탁드립니다.

#마장도시재생 #마장동 #마장축산물시장 #식문화 #식문화재생 #식문화거점 #공유공간 #popuprestaurant #요리사 #cook #세프 #쉐프 #chef #다이닝 #dining #쿡스타그램 #cookstagram #푸드스타그램 #foodstagram #foodie
#마장키친  #팝업레스토랑  - #4th  #popup  / #어울림  - #chef  MARCO & Jr.GERRAD #pastrychef  DJ - 나와 잘 어울리는, 앞으로 어울리고 싶은 누군가와의 사연을 받습니다. 사랑, 우정, 화해 그 어떤 감정이 담긴 이야기라도 좋습니다. 양식과 분량의 제한은 없습니다. - 기타 관련 문의는 정코디에게 문자 혹은 전화주시면 매우 친절하게 답변드립니다. - • 본 행사는 마장 도시재생 활성화 사업과 연계하여 진행되는 이벤트로, 참가 비용은 현장에서 현금으로만 지불 가능합니다. - • 사전 예고 없이 노쇼(No-Show)가 발생할 경우, 해당 신청자에 한해 향후 마장키친 프로그램 신청을 제한할 수 있습니다. 이 점 유념하시어 신중한 예약 부탁드립니다. #마장도시재생  #마장동  #마장축산물시장  #식문화  #식문화재생  #식문화거점  #공유공간  #popuprestaurant  #요리사  #cook  #세프  #쉐프  #chef  #다이닝  #dining  #쿡스타그램  #cookstagram  #푸드스타그램  #foodstagram  #foodie 
#마장키친 #팝업레스토랑
-
#4th #popup / #어울림
-
#chef MARCO & Jr.GERRAD
#pastrychef DJ
-
나와 잘 어울리는, 앞으로 어울리고 싶은 누군가와의 사연을 받습니다. 사랑, 우정, 화해 그 어떤 감정이 담긴 이야기라도 좋습니다. 양식과 분량의 제한은 없습니다.
-
기타 관련 문의는 정코디에게 문자 혹은 전화주시면 매우 친절하게 답변드립니다.
-
• 본 행사는 마장 도시재생 활성화 사업과 연계하여 진행되는 이벤트로, 참가 비용은 현장에서 현금으로만 지불 가능합니다.
-
• 사전 예고 없이 노쇼(No-Show)가 발생할 경우, 해당 신청자에 한해 향후 마장키친 프로그램 신청을 제한할 수 있습니다. 이 점 유념하시어 신중한 예약 부탁드립니다.

#마장도시재생 #마장동 #마장축산물시장 #식문화 #식문화재생 #식문화거점 #공유공간 #popuprestaurant #요리사 #cook #세프 #쉐프 #chef #다이닝 #dining #쿡스타그램 #cookstagram #푸드스타그램 #foodstagram #foodie
#마장키친  #팝업레스토랑  - #4th  #popup  / #어울림  - #chef  MARCO & Jr.GERRAD #pastrychef  DJ - 나와 잘 어울리는, 앞으로 어울리고 싶은 누군가와의 사연을 받습니다. 사랑, 우정, 화해 그 어떤 감정이 담긴 이야기라도 좋습니다. 양식과 분량의 제한은 없습니다. - 기타 관련 문의는 정코디에게 문자 혹은 전화주시면 매우 친절하게 답변드립니다. - • 본 행사는 마장 도시재생 활성화 사업과 연계하여 진행되는 이벤트로, 참가 비용은 현장에서 현금으로만 지불 가능합니다. - • 사전 예고 없이 노쇼(No-Show)가 발생할 경우, 해당 신청자에 한해 향후 마장키친 프로그램 신청을 제한할 수 있습니다. 이 점 유념하시어 신중한 예약 부탁드립니다. #마장도시재생  #마장동  #마장축산물시장  #식문화  #식문화재생  #식문화거점  #공유공간  #popuprestaurant  #요리사  #cook  #세프  #쉐프  #chef  #다이닝  #dining  #쿡스타그램  #cookstagram  #푸드스타그램  #foodstagram  #foodie 
Follow-up consultation 
#god #4th
#4th #brooklyn #brooklynbridge #brooklynbridgepark #hotdogfree #pier2 #msgfull #maledizione #cupcakeatm #seratatop #rooftopnyc #tavolowilson #nonvoglioscendereperstradamaipiú 
Quarto e ultimo giorno pieno, Brooklyn è davvero bella, il ponte bellissimo, il parco fantastico, ma giocare a basket sul Pier 2, con vista skyline di nyc?! Ne vogliamo parlare?
Hotdog gratis come installazione artistica, msg visto da fuori perché pieno e si torna in albergo, prima della serata più incredibile di sempre.
Ingresso/tavolo/consumazione trovati da un'amica di @beatriceboa tramite Wilson 😁
Chiunque tu sia.. grazie!
#4th  #brooklyn  #brooklynbridge  #brooklynbridgepark  #hotdogfree  #pier2  #msgfull  #maledizione  #cupcakeatm  #seratatop  #rooftopnyc  #tavolowilson  #nonvoglioscendereperstradamaipiú  Quarto e ultimo giorno pieno, Brooklyn è davvero bella, il ponte bellissimo, il parco fantastico, ma giocare a basket sul Pier 2, con vista skyline di nyc?! Ne vogliamo parlare? Hotdog gratis come installazione artistica, msg visto da fuori perché pieno e si torna in albergo, prima della serata più incredibile di sempre. Ingresso/tavolo/consumazione trovati da un'amica di @beatriceboa tramite Wilson 😁 Chiunque tu sia.. grazie!
#1st year v/s #4th year
Hungarian national championship #4th place! Next time podium! 📸@standmagazin  @limitracingteam  @fox_magyarorszag  @schwalbetireshungary  @rideshimano  @foogwear
Hungarian national championship #4th  place! Next time podium! 📸@standmagazin @limitracingteam @fox_magyarorszag @schwalbetireshungary @rideshimano @foogwear
Dhundnaa  h to parhvaa  karne vala  dhundiye ... Istemaal karne vale to khud apko dhund lege😎🤗🤔🤔 #4th set #lastsetoftheday 👊💪👑 #fitnesslife
#beyou #learningfrommistakes  #itsnvevertoolate #towakeup  #comingsoon #lovefamily #fakeworld #fakeppls
Still beautiful. 😍 #TumalogFalls #OslobCebu #4th
Daddy and me (#kaleb) #4th of July ‘15
Without a sense of caring, there can be no sense of community.
#communityfield 😁
#4th
Applied nutrition
Without a sense of caring, there can be no sense of community. #communityfield  😁 #4th  Applied nutrition
#4th This litlle love me so much and I think me too haha. She's so cute and as by chance she has the same name as me but in Malagasy ,mine is Rose and her "Rozy".
#4th  This litlle love me so much and I think me too haha. She's so cute and as by chance she has the same name as me but in Malagasy ,mine is Rose and her "Rozy".
We hope you have a fun and safe holiday!  Don't forget to stay cool, enjoy the shade and use your sunscreen!
We hope you have a fun and safe holiday! Don't forget to stay cool, enjoy the shade and use your sunscreen!
😂😂 my alltime fav vedio  @dance_dubs_india @telugudubsmash @dubsmashhyderabad @dub.caffe @dubtelugu2 @telangana_dubsmash @official.b612 @dub_talent @talent_hub_for_u @dubclubhyd.ig #4th #dubsmash #dubsmash4
😂😂 my alltime fav vedio @dance_dubs_india @telugudubsmash @dubsmashhyderabad @dub.caffe @dubtelugu2 @telangana_dubsmash @official.b612 @dub_talent @talent_hub_for_u @dubclubhyd.ig #4th  #dubsmash  #dubsmash4